hmmms ik vind het haast beetje lullig om te doen, maar bij volgende match zal ik me eens anders voordoen dan en als iemand die 5000+ netto krijgt p/m.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:09 schreef Masberum het volgende:
[..]
4000 netto is meer dan modaal man, je doet het goed
Doe dan 9.000 en zeg dat je de directeur bent van een goede doelen organisatie ofzoquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:10 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ik vind het haast beetje lullig om te doen, maar bij volgende match zal ik me eens anders voordoen dan en als iemand die 5000+ netto krijgt p/m.
durf te wedden dat ik andere reactie krijg terwijl ik eigenlijk mezelf ben.
Hoezo niet hier?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:11 schreef kree het volgende:
wil maar zeggen he hoe hypocriet vrouwen kunnen zijn. jullie niet he hier. Maar op dating sites.
nou ik wil het wel eens proberen als experiment. let maar op heel andere reacties.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:11 schreef Masberum het volgende:
[..]
Doe dan 9.000 en zeg dat je de directeur bent van een goede doelen organisatie ofzo
Als iedereen elke dag dat denkt, wat is dan de meest logische reden?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wel mooi hoe het iedere dag iets is waarom vrouwen vreselijk zijn
nah omdat over het algemeen weten mensen wel dat ik dan geen eerlijk verhaal vertel.quote:
Nee maar hoezo zijn de meiden hier anders dan de meiden op paiq?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:13 schreef kree het volgende:
[..]
nah omdat over het algemeen weten mensen wel dat ik dan geen eerlijk verhaal vertel.
Op tijd naar bed jijquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
Oke ik trek het gezever nu al niet meer.
Deze zijn al voorzien van een sugardaddy met dikke lulquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:13 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee maar hoezo zijn de meiden hier anders dan de meiden op paiq?
Ja dat is lekker aantrekkelijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:11 schreef Masberum het volgende:
[..]
Doe dan 9.000 en zeg dat je de directeur bent van een goede doelen organisatie ofzo
Oke nou weer wat geleerd over maily en de restquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Deze zijn al voorzien van een sugardaddy met dikke lul
Fantaquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:15 schreef maily het volgende:
[..]
Ja dat is lekker aantrekkelijk.
Not.
Echt? Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:15 schreef maily het volgende:
[..]
Ja dat is lekker aantrekkelijk.
Not.
omdat die langer meelazen en met mijn hele verhaal (niet iedereen trouwens). en dus weten dat het helemaal totaal geen waarheid van mij is als ik ineens ga vertellen ben een directeur of etc etc.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:13 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee maar hoezo zijn de meiden hier anders dan de meiden op paiq?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |