abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218408817
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/fluflu's, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218408854
Ja Tamara heeft de gun factor. Iets in haar onderscheid zich van de rest. Misschien omdat ze totaal niet haar best doet om het perfecte plaatje neer te zetten? Ze komt oprecht en warm over.

Wat de vakantie van AM betreft. Het ziet eruit alsof ze het gezellig hebben. Toch ziet het eruit het alsof zij zelf vooral zoekende is. In tegenstelling tot de vroegere beelden in het vakantie huis in Frankrijk, wat idyllisch aan deed en waarop je haar zichtbaar zag vertragen. Dat waren fijne beelden. Nu zie ik haar vooral jagen en heel hard praten en zich krampachtig vast houden aan “het fruit moment” enzovoort
pi_218408917
Zoals ik al zei: hier op Fok heeft Tamara ook de gunfactor. En waaron is me een raadsel: ze exposete tot voor kort haar kinderen met hetzelfde gemak als Annemarie. Ze doet niks anders dan voor de kinderen zorgen, zoals Natalie.
pi_218408931
AM: "Jim is verslaafd aan zijn telefoon". Om je gek te lachen die opmerking 🤣🤣🤣
Rens geeft een grote dolk aan Lot en zegt "steek mama maar".
Ik zou m ter plekke verzuipen.
pi_218408932
Ik keek er naar uit om de vakantiebeelden van AM te zien, maar niks van de sfeerbeelden zoals ze.die voorheen liet zien. Jammer vind ik dat. Het ziet er wel uit als een leuke, gezellige vakantie.
pi_218408976
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 18:26 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik keek er naar uit om de vakantiebeelden van AM te zien, maar niks van de sfeerbeelden zoals ze.die voorheen liet zien. Jammer vind ik dat. Het ziet er wel uit als een leuke, gezellige vakantie.
Ik ken idd wel meer mensen die zo op vakantie gaan: naar Frankrijk en de hele dag aan het water/zwembad. Ik moet er niet aan denken, maar goed;)
pi_218409060
AM bakte ook bijna dagelijks van die mooie taartjes toen ze in dat vakantie huis zat. Een beetje het stijltje van the Ballerina farm. Alleen wat minder Amerikaans.
pi_218409174
Nahhh wat hebben die Geertsen toch een hekel aan spelletjes he?
Wat voor AM geldt, geldt standaard voor het hele gezin.
pi_218409201
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 16:55 schreef Earring het volgende:
Dat Tamara een hogere gunfactor heeft dan Sanneke blijkt wel omdat Tamara haar tikkie in 2 uur tijd al het gewenste resultaat gaf.
Fijn voor haar want zij doet alles op de fiets

Mods, dit staat op treads hoor
Vind ik ook niet heel gek maar Sanneke is nooit transparant geweest over wat ze op heeft gehaald + wil zij persé een gloednieuwe fiets, anders had ze allang een 2e hands bakfiets staan met het geld wat zij heeft opgehaald. 100%

Het zou mij werkelijk niks verbazen als zij gewoon een euro of 1500 heeft opgehaald, maar nogmaals: totaal geen transparantie. Ik denk niet eens dat ze überhaupt ooit heeft gekeken bij een fietsenzaak of een proefrit heeft gedaan. Voor hetzelfde geld vind ze het helemaal niet prettig.
Anders had ze dat ook wel gefilmd. Liever de hele dag in die caravan zitten en zanniken.
Daarbij leeft Sanneke flink boven haar stand, dat zien we toch aan alles? Anders had ze nu ook wel voor een 2e hands bakfiets gekozen, minder uit eten gegaan, minder onzin voor Mijan ( ze gaf ooit in een story aan dat 90% van zijn gekochte kleding nooit aan was geweest! ) minder dagjes weg etc.
pi_218409270
Sanneke woont op een vakantiepark, daar kan je vaak ook een fiets huren. En nu Mijan in een winkelwagen kan zitten kan je ook voorzichtig beginnen met kleine stukjes fietsen. Maar daar denk ik vast en zeker te makkelijk en luchtig over🤪
pi_218409404
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 18:53 schreef Lalaland79 het volgende:
Sanneke woont op een vakantiepark, daar kan je vaak ook een fiets huren. En nu Mijan in een winkelwagen kan zitten kan je ook voorzichtig beginnen met kleine stukjes fietsen. Maar daar denk ik vast en zeker te makkelijk en luchtig over🤪
Geen ongevraagd advies!!!
pi_218409570
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 18:18 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ja Tamara heeft de gun factor. Iets in haar onderscheid zich van de rest. Misschien omdat ze totaal niet haar best doet om het perfecte plaatje neer te zetten? Ze komt oprecht en warm over.

🪨
*kruipt onder steen vandaan*
Wié is Tamara?!
pi_218409669
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 18:24 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Zoals ik al zei: hier op Fok heeft Tamara ook de gunfactor. En waaron is me een raadsel: ze exposete tot voor kort haar kinderen met hetzelfde gemak als Annemarie. Ze doet niks anders dan voor de kinderen zorgen, zoals Natalie.
Ik vind Tamara en Natalie met elkaar vergelijken wel een ding hoor. Even een heel simpel maar belangrijk verschil: Natalie steekt al jaren amper tijd en moeite in de juiste zorg voor Z, terwijl voor de kinderen bij Tamara juist de beste plek en hulp gezocht wordt waar nodig. En oke, er is op dit moment wel onrust in het gezin van Tamara denk ik, maar over het algemeen zie ik daar echt veel meer rust en liefde voor de kinderen dan bij Natalie.

Nee, geen fanclub lid of zo (en doneren doe ik niet aan). Maar ik zie wel wat redenen waarom ik begrijp dat Tamara snel donaties krijgt voor een fiets en iemand als Sanneke niet. Sanneke vraagt ‘zomaar’ om donaties, Tamara is duidelijk over wat ze kan kopen voor welk bedrag en wilde er eigenlijk zelf gewoon hard voor werken om het binnen een maand bij elkaar te hebben omdat de verkoper de fiets een maand vast zou houden. En ook zo’n simpel verschil: iedereen ziet Tamara altijd fietsen. Sanneke fietst nooit en noemt vooral allerlei redenen waarom ze dat nooit doet (wind, afgelegen vakantiepark, ze heeft nu geen bakfiets dus M kan niet mee). Is het dan heel gek dat Tamara het geld wel snel bij elkaar heeft en Sanneke niet?
pi_218409694
DBM maakt van het verhaal van Sanne (overleden kindje) een how can i make this about me. Om te kotsen!🤮
pi_218409704
Iemand die je nooit ontmoet hebt geld geven: bizar.
Geld aannemen van vreemden: nog bizarder.

Ik vind AM helemaal niet zo relaxed overkomen, als tijdens alle vakanties in het huis van haar ouders.
Steeds maar weer uitleggen hoe zij het doen. Waarom? Het komt zo belerend over. Laat het los!!
300 euro per nacht voor twee sta-plaatsen op een camping? Halleluja zeg. Dan had ik idd wat meer neergelegd en had een villa met zwembad gehuurd.
Een paar kaasjes, worsten en olijven voor 1413 man als avondeten? Ideaal, vanavond lekker snel dronken.
Dat er altijd iemand nuchter blijft is voor het eerst. Ik weet niet of ik dat moet geloven.
pi_218409719
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 18:53 schreef Lalaland79 het volgende:
Ze heeft geen e-bike dus M in een fietsstoeltje is geen optie, want het waait te hard voor fietsen op haar gewone fiets. En nee, dit is geen flauwe grap. Dit was echt wat ze ooit zelf aandroeg als excuus.
pi_218409730
Ik gun het Tamara wel. Wat ik echter niet zo sjiek vond is dat ze het nodige bedrag al heel snel had maar dat het tikkie daarna nog uren open stond. Ze heeft wel kenbaar gemaakt dat ze meer heeft opgehaald maar het exacte bedrag niet genoemd. Als je nagaat dat het benodigde bedrag binnen no time binnen was, dan zou het me niets verbazen als ze echt nog een flink bedrag extra heeft ontvangen.
pi_218409756
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 19:28 schreef Harper het volgende:
Iemand die je nooit ontmoet hebt geld geven: bizar.
Geld aannemen van vreemden: nog bizarder.

Ik vind AM helemaal niet zo relaxed overkomen, als tijdens alle vakanties in het huis van haar ouders.
Steeds maar weer uitleggen hoe zij het doen. Waarom? Het komt zo belerend over. Laat het los!!
300 euro per nacht voor twee sta-plaatsen op een camping? Halleluja zeg. Dan had ik idd wat meer neergelegd en had een villa met zwembad gehuurd.
Een paar kaasjes, worsten en olijven voor 1413 man als avondeten? Ideaal, vanavond lekker snel dronken.
Dat er altijd iemand nuchter blijft is voor het eerst. Ik weet niet of ik dat moet geloven.
Ik heb het al eerder benoemd hier. Ik word bloednerveus als ik AM hoor praten. Zij is zo gespannen. En net doen alsof ze het zo leuk heeft met haar grote gezin hihihihi.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hocuspocus2 op 03-08-2025 19:55:09 ]
pi_218409799
quote:
Met het grote verschil dat ze nooit klaagt, alles in haar uppie doet en geen hand ophoudt bij de instanties.
Ook zet ze haar kinderen niet in om reclame te maken
Ik vind haar echt totaal anders
pi_218409859
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 19:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik heb het al eerder benoemd hier. Ik word bloednerveus alsnog AM hoor praten. Zij is zo gespannen. En net doen als ze het zo leuk heeft met haar grote gezin hihihihi.
Het contrast met het oude vakantiehuisje is erg groot. En toen deden ze ook de hele dag weinig anders dan wat zwemmen/vissen/boodschappen doen en natuurlijk slakken vangen. Maar dat waren echt mooie beelden en ze zagen er allemaal echt ontspannen uit. Misschien is dat ook lastiger nu er steeds meer volwassen aanhang mee gaat, dat de dynamiek onrustig blijft? Maarten oogt wel wat meer ontspannen dan AM vind ik. Snap niet dat ze online blijft. Ze kan prima een compilatie van dit soort beelden en toespraken over hoe Het Grote Gezin Geerts dit allemaal doet na afloop van de vakantie plaatsen.
pi_218409881
Ik begrijp echt niet waarom volgers überhaupt geld doneren. Je kent die mensen niet eens.

Ik heb, na het gezeur van Sanneke, eens gekeken voor een nachtje efteling hotel, een kamer voor 5 personen kost ¤814,- op een willekeurige zaterdag in september, dit is inclusief ontbijt en 2 dagen toegang tot het park. Als je daadwerkelijk met 5personen gaat is dat zo'n ¤450,-/¤500,- aan entree (beetje afhankelijk van de entreeprijs, in t laagseizoen is dit lager dan het duurste kaartje van ¤52,-)
Dan slaap je wel met 5 op 1 kamer, wil je een aparte slaapkamer erbij is het ¤844,-.
Zo'n zelfde soort kamer op een willekeurige doordeweekse dag in oktober kost 639,-.
En je mag eerder het park in, ik meen vanaf 9uur i.p.v. de reguliere openingstijd van 10.00uur.
Ja, het is veel geld en ik zou ook niet 'zomaar even' een nachtje efteling hotel doen. Maar het is ook een ervaring denk ik, dus dan vind ik het al met al nog redelijk meevallen.

Sanneke is niet afhankelijk van schoolvakanties/weekenden, Dion kan vast ergens buiten een vakantie een paar dagen vrij nemen.

Denkt ze echt dat het afzeiken van de efteling prijzen er voor zorgt dat ze uitgenodigd wordt om vanuit daar dr kruis te gaan zitten filmen? 🙈
pi_218409882
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 19:27 schreef Moedervan4kids het volgende:
DBM maakt van het verhaal van Sanne (overleden kindje) een how can i make this about me. Om te kotsen!🤮
Bah, misselijkmakend, die vrouw moet ook weer even haar aandachtsmomentje hebben..

Ze schreef op Threads ook dat ze de afgelopen dagen steeds maar 800-1000 calorieën heeft gegeten, en dat ze steeds vergeet te eten en dan ook geen hongerprikkel heeft. Hoe moet ik dat dan voor mij zien? Zit je met je hele gezin aan de ontbijt/lunch/avond eettafel, iedereen eet, en jij zit erbij en vergeet dan te eten? Hoe dan???
pi_218409883
En is AM vergeten dat het zondag is?
Ik raak helemaal in de war omdat ik stories zie
pi_218409892
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 19:38 schreef Henrike het volgende:

[..]
Met het grote verschil dat ze nooit klaagt, alles in haar uppie doet en geen hand ophoudt bij de instanties.
Ook zet ze haar kinderen niet in om reclame te maken
Ik vind haar echt totaal anders
Daarnaast zorgt Tamara daadwerkelijk voor haar kinderen in tegenstelling tot Nathalie.

Maar goed, ze exposeert haar kinderen (en hun kwetsbaarheden) alsnog, wel binnen een privé account, maar dat is ook anders geweest. En dat privé account heeft alsnog heel veel volgers.

Maar goed, zij staat op privé en mag dus eigenlijk niet besproken worden (tenzij ze het openbaar op threads zet en ik twijfel of dat met alles zo is wat nu besproken wordt). Gek wel; haar account op privé, maar threads openbaar en daar ook van alles neerzetten😅
pi_218409931
AM; lusten de kinderen dat? Ja hoor van inktvis tot appelkappertjes.
Saar/Suus(Sorry weet nirt wie wie is) trekt vervolgens een gezicht als ze zo'n kappertje eet.
Lot; eet alleen maar chips en knijpfruit 👌
pi_218409977
Ik snap geld doneren aan mensen op social media niet, er is echt nul controle op. Wat dat betreft ben ik denk ik te cynisch aangelegd.

Annemarie komt gespannen over. Ik snap niet waarom ze gewoon de telefoon niet aan de kant legt en vakantie gaat vieren, dat gun ik haar en het gezin. Ik snap best dat regelmaat in mindere periodes je houvast is, maar ze is echt heel strak met haar schema van rivier en zwembad. Ik denk dat de jongere kinderen het prima vinden, maar dat de middelste kinderen daar niet per se meer zin in hebben, die willen denk ik ook weleens gewoon hun eigen gang gaan en/of met leeftijdsgenoten van de camping de hort op.
pi_218409978
quote:
Haha dit! Ik snap ook niks van die gunfactor.
pi_218409989
quote:
Wow, het lijkt wel een sneer? Alsof het andere kindje niet overleden zou zijn, wanneer DBM de moeder geweest was. Zo schrijft ze het.
pi_218410002
Debbie vindt het leuk om zo nu en dan wat nieuws te proberen qua eten. In NL zien we dit soort beelden/ filmpjes en anekdotes nooit. Ze zit lekker in de make-up, haartjes schoon, bril af, kleurtje op het gezicht, sieraden om en een ander kledingstuk dan altijd het vale t-shirt. Een heel ander mens. Dit is wie ze is, in NL is het een show.
pi_218410020
quote:
Wow, even gekeken naar haar opmerking. Die is niet helemaal lekker bij haar paasei hoor. Ook dat wat haar vent heeft gezegd, daarmee impliceert ze indirect dat de ander niet adequaat heeft gehandeld. Echt hoe durft ze. Zij kan beter haar mond houden, komt echt steeds grotere ellende uit.
pi_218410067
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:04 schreef Maremare het volgende:

[..]
Wow, even gekeken naar haar opmerking. Die is niet helemaal lekker bij haar paasei hoor. Ook dat wat haar vent heeft gezegd, daarmee impliceert ze indirect dat de ander niet adequaat heeft gehandeld. Echt hoe durft ze. Zij kan beter haar mond houden, komt echt steeds grotere ellende uit.
Ohh wat een walgelijk bericht! En wat een sneer naar Sanne, 'het is maar goed dat onze kindjes jou als moeder hebben' denk je dat zij niet gestreden heeft voor haar kind?
Wat maakt dit me boos zeg, zij zit voor iedere scheet op de HAP, maar wat een oergevoel zeg. Ga toch gauw.
pi_218410079
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ohh wat een walgelijk bericht! En wat een sneer naar Sanne, 'het is maar goed dat onze kindjes jou als moeder hebben' denk je dat zij niet gestreden heeft voor haar kind?
Wat maakt dit me boos zeg, zij zit voor iedere scheet op de HAP, maar wat een oergevoel zeg. Ga toch gauw.
Echt zo jammer dat ze mij geblokkeerd heeft. Had wel zin om haar even een goede veeg uit de pan te geven.

Edit: toch iets kunnen plaatsen. Bah wat een naar figuur is zij toch.

[ Bericht 4% gewijzigd door Maremare op 03-08-2025 20:24:08 ]
pi_218410092
Ik kan dat bericht nergens lezen van DBM? Waar lezen jullie dat?
pi_218410109
Wat fijn dat Debbie op vakantie wel uit eten kan zonder zonnebril, loops/koptelefoon en met flink wat geroezemoes om haar heen.
pi_218410136
quote:
En ik vind Sanne er altijd heel subtiel in wat ze erover deelt.
Heb ik echt respect voor want o wat zal dat een gemis zijn.
pi_218410146
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:16 schreef Hope88 het volgende:
Threads
pi_218410158
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:04 schreef Maremare het volgende:

[..]
Iemand spreekt schande van haar post
Ben benieuwd wat ze reageert
Ik gok blokkendoos
pi_218410162
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:16 schreef Hope88 het volgende:
Threads

Mosterd🥴
pi_218410176
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:19 schreef Jenn1806 het volgende:
Wat fijn dat Debbie op vakantie wel uit eten kan zonder zonnebril, loops/koptelefoon en met flink wat geroezemoes om haar heen.
Ik denk dat ze een tussenstop heeft gemaakt in Lourdes....
pi_218410183
quote:
Misselijkmakend hoe dit geschreven is.
pi_218410185
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:27 schreef Earring het volgende:

[..]
Iemand spreekt schande van haar post
Ben benieuwd wat ze reageert
Ik gok blokkendoos
That's me. Doet ze me lekker blokkeren joh. Zal er niet van wakker liggen. Waarschijnlijk is het ook vergeefse moeite om haar na te laten denken over wat voor ellende ze allemaal uitkraamt. Ze is niet bepaald het scherpste mes in de la.
pi_218410203
Wat een walgelijke Thread van DBM mbt het verhaal van Sanne en haar overleden zoontje.
pi_218410210
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:27 schreef Earring het volgende:

[..]
Threads

Mosterd🥴
Ik kan het niet lezen, blokkendoos maar wat schrijft ze?
pi_218410246
Iemand zei dat Maarten meer ontspannen leek dan Annemarie, maar ik weet het niet helemaal zeker. Hij lijkt me juist wat overprikkeld. Hopelijk heb ik dat mis. Annemarie zou er beter aan doen om de telefoon op te bergen.

Zoals het huis in Frankrijk wordt het nooit meer voor ze en zelfs daar zou het uiteindelijk anders worden met grotere en uiteindelijk volwassen kinderen.

Wat me intrigeert is waarom ze nu wel alles filmt (en zelfs op zondag) en vorig jaar op de cruise niet. Niets aan deze camping is gesponsord, alles zelf betaald. In feite hoeft ze niets te laten zien want het is geen werk. Dus vakantie, doe toch die telefoon weg.
pi_218410273
Dbm moest even van zich afschrijven want het bericht raakte haar in haar trauma.
Wat een onzin. Ze zag dit als een mooie aanleiding om zichzelf even op de borst te kloppen over de rug van een overleden kind en rouwende ouders.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218410283
En dat verhaal van haar dochter in de supermarkt. Durf er vergif op in te nemen dat als het andersom was geweest en een kleuter maakte een opmerking over haar lichaam ze niet weet hoe snel ze een thread moet plaatsen over hoe kinderen tegenwoordig niet meer opgevoed worden.
pi_218410303
Naast dat het bericht van DBM walgelijk is vergelijkt ze ook appels met peren. Zij heeft het over een ileus (ernstige verstopping), maar volgens mij had de zoon van Sanne een darmafsluiting door een verdraaiing van de darm. Dus haar hele bericht slaat ook weer als een lul op een drumstel.
pi_218410320
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:38 schreef Shuri het volgende:
Iemand zei dat Maarten meer ontspannen leek dan Annemarie, maar ik weet het niet helemaal zeker. Hij lijkt me juist wat overprikkeld. Hopelijk heb ik dat mis. Annemarie zou er beter aan doen om de telefoon op te bergen.

Zoals het huis in Frankrijk wordt het nooit meer voor ze en zelfs daar zou het uiteindelijk anders worden met grotere en uiteindelijk volwassen kinderen.

Wat me intrigeert is waarom ze nu wel alles filmt (en zelfs op zondag) en vorig jaar op de cruise niet. Niets aan deze camping is gesponsord, alles zelf betaald. In feite hoeft ze niets te laten zien want het is geen werk. Dus vakantie, doe toch die telefoon weg.
Dat vroeg ik me ook af idd, waarom met die cruise offline? Misschien omdat er vrijwel niks te delen valt omtrent het groooooote gezin? Op die cruise doet iedereen denk ik meer zijn eigen ding.

Een andere verklaring zou ik niet hebben 😅
pi_218410332
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Naast dat het bericht van DBM walgelijk is vergelijkt ze ook appels met peren. Zij heeft het over een ileus (ernstige verstopping), maar volgens mij had de zoon van Sanne een darmafsluiting door een verdraaiing van de darm. Dus haar hele bericht slaat ook weer als een lul op een drumstel.
Ik snap überhaupt al niet dat Dbm zo dom is om commentaar te geven op iemand die zo'n vreselijk drama heeft meegemaakt.
Zij is al compleet in paniek als er een tand los zit, bij een bloedneus en weet ik wat nog meer.
Aan het verdriet van een rouwende moeder blijf je af, daar ga je geen mening over geven.
Heb gewoon respect en wees blij, heel blij dat je niet in haar schoenen staat.
pi_218410337
Zou AM al een keer mee zijn gaan zwemmen? En dan bedoel ik echt mee het water in. Ze lijkt zich zoals altijd weer buiten het gezin te zetten, zo jammer! Wellicht gaat ze 1x het water in voor de nieuwe jaarlijkse bikini foto 🥴
pi_218410346
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:33 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik kan het niet lezen, blokkendoos maar wat schrijft ze?
Dit schrijft ze:
Onze zoon heeft eens een ileus gehad, daarvoor ruim 1.5 week in het amc gelegen. Nou las ik een verhaal van een kindje die daardoor is overleden..

Dus ik besprak dat met mijn man want t raakt wat in ons trauma. Zegt ie: het is maar goed dat onze kinderen jou als moeder hebben. Want ze wilden ons ook wegsturen bij de hap met een 'buikgriep'. Het scheelt dat jij altijd naar je gevoel luisterd, zoveel verstand hebt van het menselijk lichaam en zo vreselijk EIGENWIJS bent. 🤪

Aldus DBM op Threads
pi_218410375
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:51 schreef Jenn1806 het volgende:
Zou AM al een keer mee zijn gaan zwemmen? En dan bedoel ik echt mee het water in. Ze lijkt zich zoals altijd weer buiten het gezin te zetten, zo jammer! Wellicht gaat ze 1x het water in voor de nieuwe jaarlijkse bikini foto 🥴
Hopelijk blijft de bikini foto ons bespaard.
pi_218410404
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Een ileus is een darmafafsluiting/obstructie. Dus dat klopt toch echt wel.

Verder vind ik haar bericht echt walgelijk!! Helaas in de familiekring ook dit meegemaakt. En een moedergevoel heeft hier zo niks mee te maken. Met een ileus kan het 2 kanten opvallen. De zoon van dbm heeft geluk gehad, gelukkkg.
pi_218410467
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:52 schreef Earring het volgende:

[..]
Dit schrijft ze:
Onze zoon heeft eens een ileus gehad, daarvoor ruim 1.5 week in het amc gelegen. Nou las ik een verhaal van een kindje die daardoor is overleden..

Dus ik besprak dat met mijn man want t raakt wat in ons trauma. Zegt ie: het is maar goed dat onze kinderen jou als moeder hebben. Want ze wilden ons ook wegsturen bij de hap met een 'buikgriep'. Het scheelt dat jij altijd naar je gevoel luisterd, zoveel verstand hebt van het menselijk lichaam en zo vreselijk EIGENWIJS bent. 🤪

Aldus DBM op Threads
Oei.... wat een vreselijke ondoordachte en pijnlijke reactie. Dat kun je toch zelf bedenken dat je dat niet kunt schrijven.
pi_218410472
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:52 schreef Earring het volgende:

[..]
Dit schrijft ze:

Aldus DBM op Threads
Dankje
pi_218410509
Deviervankim heeft ook gereageerd nu op dbm. Helemaal terecht
pi_218410511
Ik snap de trigger wel, maar die uitspraak kan echt niet. (Dbm)
pi_218410513
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:59 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Een ileus is een darmafafsluiting/obstructie. Dus dat klopt toch echt wel.

Verder vind ik haar bericht echt walgelijk!! Helaas in de familiekring ook dit meegemaakt. En een moedergevoel heeft hier zo niks mee te maken. Met een ileus kan het 2 kanten opvallen. De zoon van dbm heeft geluk gehad, gelukkkg.
Zo'n draaiing presenteert zich wel anders dan een ileus en is in de meeste gevallen ook meer acuut dan 'enkel' een ileus (enkel tussen aanhalingstekens, omdat een ileus ook zeer ernstig kan zijn).
Ik vind dat je het niet met elkaar kan vergelijken en misschien vooral niet door de manier waarop DBM dat doet😅
pi_218410516
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:55 schreef Snaky het volgende:

[..]
Hopelijk blijft de bikini foto ons bespaard.
Dat hoop ik ook, 😒 want daar zit ik niet op te wachten
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218410554
En Sanne zal zichzelf ongetwijfeld al die verwijten al 1001x gemaakt hebben."Had ik me maar niet weg laten sturen, waarom heb ik niet gemerkt hoe mis het was" al die "hadikmaars" zijn vast gekmakend geweest.
Afschuwelijk, alleen al de gedachte aan wat ze doorleefd hebben en dat het dus zo snel over kan zijn maakt me misselijk van angst.

DBM moet zich kapot schamen dat ze dit plaatst!
pi_218410555
Wat ongelofelijk pijnlijk dit voor Sanne. Die vrouw heeft een ondenkbaar trauma meegemaakt, geknokt voor haar zoon en vervolgens het meest pijnlijke ooit meegemaakt.

En dan je heb je iemand die voor iedere scheet die dwarszit bij de HAP zit (gedreven door trauma, iets waarvoor ze zelf eens hulp zou moeten zoeken) die meteen the need voelt om het op Threads te delen.
Hoop dat ze haar oprechte excuses aanbiedt en erkent wat voor domme reactie dit is.
pi_218410556
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zo'n draaiing presenteert zich wel anders dan een ileus en is in de meeste gevallen ook meer acuut dan 'enkel' een ileus (enkel tussen aanhalingstekens, omdat een ileus ook zeer ernstig kan zijn).
Ik vind dat je het niet met elkaar kan vergelijken en misschien vooral niet door de manier waarop DBM dat doet😅
Precies dit! Ik dacht dat het bij J van Sanne een volvulus was (maar verhaal al een hele tijd geleden gelezen) en mijn ervaring is ook dat die meestal een stuk ernstiger en acuter zijn dan een ileus… een ileus gaat regelmatig ‘spontaan’ weer over met alleen een sonde, klysma’s en een paar dagen rust voor je darmen, maar met een volvulus is er toch echt wel iets van een ingreep nodig…
Zoals altijd lijkt het dus weer flink overdreven (en ERG ongepast) van DBM
pi_218410575
Maar hoezo ook ‘dingen mogen naast elkaar bestaan’? Dat is toch helemaal niet relevant voor deze situatie. In deze situatie voelt zij zich dus beter als de andere moeder en die twee dingen staan naast elkaar. Dan is ‘dingen mogen naast elkaar bestaan’ toch geen excuus.
pi_218410579
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar wat je zegt klopt niet. Een draaiing is niet een ileus. Een verdraaiing kan een ileus veroorzaken. Je hebt een ileus en een sub ileus. Bij de één is er sprake van een volledige afsluiting en bij de ander gedeeltelijk. Beide ernstig. Dbm is niet goed wijs.
pi_218410595
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:32 schreef Mirp het volgende:
Wat een walgelijke Thread van DBM mbt het verhaal van Sanne en haar overleden zoontje.
Kim heeft er ook op gereageerd, die is close met Sanne.

En dbm noemt zichzelf een autist? Sinds wanneer heeft ze dan die diagnose?
pi_218410596
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:19 schreef Odonata het volgende:
En Sanne zal zichzelf ongetwijfeld al die verwijten al 1001x gemaakt hebben."Had ik me maar niet weg laten sturen, waarom heb ik niet gemerkt hoe mis het was" al die "hadikmaars" zijn vast gekmakend geweest.
Afschuwelijk, alleen al de gedachte aan wat ze doorleefd hebben en dat het dus zo snel over kan zijn maakt me misselijk van angst.

DBM moet zich kapot schamen dat ze dit plaatst!
En ook gewoon het bericht laten staan hè. Totaal geen zelfreflectie. Hoe kan dit naast elkaar bestaan? Het kan naast elkaar bestaan dat je ff uithaalt naar de moeder die haar kind heeft verloren? Hoe werkt dat in haar hoofd?
pi_218410600
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:25 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Kim heeft er ook op gereageerd, die is close met Sanne.

En dbm noemt zichzelf een autist? Sinds wanneer heeft ze dan die diagnose?
Die diagnose kreeg ze waarschijnlijk gratis bij een bonusaanbieding van de AH.
pi_218410601
Wat gemeen dat dbm zichzelf een veer in haar reet moet steken over de rug van een gebroken moeder. Walgelijk.

Wat is Rens een narcistische ziel zeg. Heel naar ventje. AM vindt hem geweldig aan haar gehinnik te horen
pi_218410602
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:23 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Maar wat je zegt klopt niet. Een draaiing is niet een ileus. Een verdraaiing kan een ileus veroorzaken. Je hebt een ileus en een sub ileus. Bij de één is er sprake van een volledige afsluiting en bij de ander gedeeltelijk. Beide ernstig. Dbm is niet goed wijs.
Ik bedoelde niet te zeggen dat de draaiing een ileus is.
Misschien verwarrend doordat ik het woord enkel gebruikte 😅.

Maar wat ik zei; denk dat bij mij de trigger vooral zit in de manier waarop DBM de vergelijking maakt
pi_218410606
DBM maakt het ook alleen maar erger met haar excuus.

“M’n man zegt dat IK als mama een vechter ben”.

Wat een schijtwijf.
pi_218410620
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik bedoelde niet te zeggen dat de draaiing een ileus is.
Misschien verwarrend doordat ik het woord enkel gebruikte 😅.

Maar wat ik zei; denk dat bij mij de trigger vooral zit in de manier waarop DBM de vergelijking maakt
Daar zijn we het over eens 🤪
pi_218410628
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:28 schreef Moedervan4kids het volgende:
DBM maakt het ook alleen maar erger met haar excuus.

“M’n man zegt dat IK als mama een vechter ben”.

Wat een schijtwijf.
Ze heeft haar bericht verwijderd en maar goed ook.
Ze schrijft nu alleen dat ze juist had nagedacht over dat bericht. Ze maakt het er niet beter op🫣
  Moderator zondag 3 augustus 2025 @ 21:32:12 #73
184769 crew  Deisyy
pi_218410630
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze schrijft nu alleen dat ze juist had nagedacht over dat bericht. Ze maakt het er niet beter op🫣
Jammer dat het zo rot d'r toetsenbord uit kwam :{w
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218410635
Oh en nu gaat ze zielig janken in een hoekje. Blijf aub in dat hoekje en doe ieder een plezier en kom niet meer online.
pi_218410638
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Jammer dat het zo rot d'r toetsenbord uit kwam :{w
Echt een vervelend toetsenbord heeft ze. Zo sneu. Had Sanneke kunnen zijn, ook altijd het slachtoffer.
pi_218410643
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:27 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Wat gemeen dat dbm zichzelf een veer in haar reet moet steken over de rug van een gebroken moeder. Walgelijk.

Wat is Rens een narcistische ziel zeg. Heel naar ventje. AM vindt hem geweldig aan haar gehinnik te horen
Ik vind het zo onwijs jammer dat mensen gelijk met de narcisme kaart gaan gooien

Weet je wel wat een narcist is?
pi_218410654
Mag ik vragen wie DBM is.
pi_218410659
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:35 schreef Sansastroela het volgende:
Mag ik vragen wie DBM is.
De.blije.mama
pi_218410660
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:33 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik vind het zo onwijs jammer dat mensen gelijk met de narcisme kaart gaan gooien

Dat is absoluut niet uit de stories te halen. Dat rens Narcistisch zou zijn.

Aandachtsgeil… dat wel. Maar goed, het wordt ook behoorlijk gesupport door schoonmoeders. Met haar gehinnik.
pi_218410663
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:33 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]

Is echt een hippe term tegenwoordig, mensen worden snel een narcist genoemd.

Een vervelend mannetje vind ik, een narcist vind ik erg ver gezocht.
pi_218410690
Je hoeft het niet met me eens te zijn hoor.
Ik zeg niet dat hij een narcist is. Maar dat hij zichzelf constant vooraan plaatst en een drang heeft naar bewondering, zichzelf heel leuk en belangrijk vindt, maakt wel dat hij narcistisch over komt.
pi_218410700
quote:

[..]
Zoals altijd slaat ze de plank opnieuw weer lekker mis 🫣
pi_218410706
Oh, het ligt aan haar autisme dat ze het ene rotte bericht na het andere plaatst.

Ik ga ook een autisme-kaart kopen. Want dan hoef je ook niet sorry te zeggen.
pi_218410711
Ach ja nog maar even 2 post over dat ze het echt ECHT niet zo bedoeld had en natuurlijk allemaal halleluja reacties eronder. Ze heeft haar portie aandacht weer gehad hoor onze super moeder. #DBM
pi_218410725
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
De.blije.mama
Ze is nu niet meer zo blij, want ze zit nu paniekerig te huilen in een hoekje
pi_218410726
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:45 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Oh, het ligt aan haar autisme dat ze het ene rotte bericht na het andere plaatst.

Ik ga ook een autisme-kaart kopen. Want dan hoef je ook niet sorry te zeggen.
Heeft ze connecties met Sanneke, die kan ook niks en zegt alles fout door autisme.
pi_218410727
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:46 schreef IlseMarije het volgende:
Ach ja nog maar even 2 post over dat ze het echt ECHT niet zo bedoeld had en natuurlijk allemaal halleluja reacties eronder. Ze heeft haar portie aandacht weer gehad hoor onze super moeder. #DBM
LiekedeB plaatst nog een mooie reactie zag ik.

Snap die halleluja reacties echt niet.
pi_218410729
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:48 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
En terecht.
pi_218410734
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:48 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Voor paniek heeft zij niet veel nodig toch?
pi_218410751
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:46 schreef IlseMarije het volgende:
Die mensen die zo in haar achterste kruipen denken waarschijnlijk ook niet na voor ze iets roeptoeteren. Ze kan het niet zo bedoeld hebben, maar het kan wel zo opgevat worden. Dat is het lastige aan geschreven tekst. Beter dus niet meer doen DBM.
pi_218410770
quote:

[..]
Als ze dit al schrijft nadat ze erover na heeft gedacht, wat schrijft ze dan wel niet wanneer ze niet nadenkt?
pi_218410773
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:56 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als ze dit al schrijft nadat ze erover na heeft gedacht, wat schrijft ze dan wel niet wanneer ze niet nadenkt?
De rest van wat er op threads staat denk ik 😂
pi_218410779
‘ Je bent goed zoals je bent. En het was goed zoals het was. Andere opvattingen hangt puur van de andere personen hoor.’

Gatverdamme wat een kontkruiper als reactie op de jankpost van DBM. Zeker een van de ‘lik-voor-een-lik’ actie 🙄
pi_218410786
Ah, DBM heeft toch een zelfreflectie moment gehad en maakt er toch nog een how can i make this about me momentje van.

Je excuses aanbieden was genoeg geweest. Je mobiel daarna wegleggen ook.
pi_218410790
Ze deelt best vaak haar brain farts.
En als ze hier zo van in de paniek schiet dan zou het wellicht goed zijn voor haar om hulp te zoeken. Die vrouw blijft maar roepen dat ze issues heeft, maar zie er maar weinig mee gebeuren.
pi_218410796
Jemig DBM. Alsof andere moeders niet zouden vechten voor hun kind. Vrijwel elke moeder (en vader) zou alles maar dan ook alles doen om hun kind te redden.
Ik denk dat ik haar maar ga ontvolgen, kan dat domme geblaat niet meer aanhoren.
pi_218410819
‘de.blije.mama
2 u

Mijn dochter heeft net zoals haar moeder GEEN filter. Ik heb door de jaren heen geleerd om iets vertraagd te zeggen, maar zij heeft dat (nog) niet. Anyway, wij liepen net in de supermarkt.. schreeuwt ze:
Flap: MAMA WEET JE WAT IK NET ZAG?!?!?! Mama: Nee lieverd wat dan? Flap: EEN JONGEN MET TIETJES HAHA!!’

Ook al heeft je kind ‘GEEN filter’, dan kun je toch zeggen dat je niet met haar praat als ze SCHREEUWT in de supermarkt? (Of thuis, op school, in het ziekenhuis, waar dan ook)
pi_218410834
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 22:01 schreef Missinglink24 het volgende:
Jemig DBM. Alsof andere moeders niet zouden vechten voor hun kind. Vrijwel elke moeder (en vader) zou alles maar dan ook alles doen om hun kind te redden.
Ik denk dat ik haar maar ga ontvolgen, kan dat domme geblaat niet meer aanhoren.
En zo’n bericht de wereld in gooien op de sterfdag van het desbetreffende kindje. Wat een ……..
pi_218410840
Ach ze haalt haar verleden er ook nog even bij, de 'how can I make this about me' is hierbij helemaal compleet, chapeau blije mama!
pi_218410871
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 22:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘de.blije.mama
2 u

Mijn dochter heeft net zoals haar moeder GEEN filter. Ik heb door de jaren heen geleerd om iets vertraagd te zeggen, maar zij heeft dat (nog) niet. Anyway, wij liepen net in de supermarkt.. schreeuwt ze:
Flap: MAMA WEET JE WAT IK NET ZAG?!?!?! Mama: Nee lieverd wat dan? Flap: EEN JONGEN MET TIETJES HAHA!!’

Ook al heeft je kind ‘GEEN filter’, dan kun je toch zeggen dat je niet met haar praat als ze SCHREEUWT in de supermarkt? (Of thuis, op school, in het ziekenhuis, waar dan ook)
Mijn zoon heeft ook wel eens over iemand in de supermarkt gezegd; die man is echt heel dik mama!
Ik kon wel door de grond zakken 🙈 maar goed hij schreeuwde niet en in essentie is het alleen een observatie haha. Maar goed, wel even uitgelegd dat je zoiets niet zomaar moet zeggen.

Onze zoons kennen het woord 'tietjes' alleen niet, dus die zouden zoiets sowieso niet schreeuwen 😅
Schreeuwen heb ik sowieso echt een allegie voor, al weet ik dat het er ook wel bij hoort hoor, kinderen maken nou eenmaal herrie.
pi_218410879
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Is echt een hippe term tegenwoordig, mensen worden snel een narcist genoemd.

Een vervelend mannetje vind ik, een narcist vind ik erg ver gezocht.
Net zoals de autistenkaart die te pas en te onpas getrokken wordt. Ik distantieer me graag van al die zelfbenoemde autisten.
pi_218410940
Och och Debbie had nog geen bericht gekregen van am op haar slakken eten reel. Dus nu tagt ze haar maar in de hoop dat ze het wel ziet en gerepost wordt. Blijft sneu.
pi_218410962
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:42 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Je hoeft het niet met me eens te zijn hoor.
Ik zeg niet dat hij een narcist is. Maar dat hij zichzelf constant vooraan plaatst en een drang heeft naar bewondering, zichzelf heel leuk en belangrijk vindt, maakt wel dat hij narcistisch over komt.
Hij is graag op de voorgrond, maakt je nog geen narcist
Nogmaals weet je wat het is?

De kaart wordt te snel gegeven, hij is hartstikke jong

Een narcist is idd snel op de voorgrond, maar zou in zo een familie verstikken want het draait niet alleen om hem..
pi_218410972
Minibelle heeftvhet niet echt naar haar zin in Londen geloof ik, wat een geklaag
pi_218410977
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 22:24 schreef WinnieWana het volgende:
Och och Debbie had nog geen bericht gekregen van am op haar slakken eten reel. Dus nu tagt ze haar maar in de hoop dat ze het wel ziet en gerepost wordt. Blijft sneu.
Sowieso sneu want AM tagt haar echt nooit
pi_218410982
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 22:26 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Hij is graag op de voorgrond, maakt je nog geen narcist
Nogmaals weet je wat het is?

De kaart wordt te snel gegeven, hij is hartstikke jong

Een narcist is idd snel op de voorgrond, maar zou in zo een familie verstikken want het draait niet alleen om hem..
Ik denk een hele hoop dingen over Rens maar narcist is daar niet perse een van
pi_218410997
Weet je wie ik al een tijd niet online heb gezien, ook haar laatste post is van 24 juli, Patricia Baudewijns
pi_218411000
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 22:30 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik denk een hele hoop dingen over Rens maar narcist is daar niet perse een van
Nee precies, vandaar ik het ook zei
pi_218411061
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 22:24 schreef WinnieWana het volgende:
De wanhoop druipt er vanaf
pi_218411143
Mijn hemel die DBM! Ik schrik er echt van wat ze schreef en dat ze dat dus werkelijk denkt. Iemand heeft haar kind moeten begraven, het ergste dat een moeder kan overkomen, en jij besluit zoiets te posten? Hoe dan??

Ik hoop dat Sanne zelf die post niet te zien krijgt of dat ze zich er voor af kan sluiten. Ik word al misselijk van het idee dat je zoiets mee zou maken, kan me niet voorstellen waar zij doorheen is gegaan en vandaag weer doorheen gaat. Afschuwelijk.
:)
pi_218411168
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:49 schreef Maremare het volgende:

[..]
Voor paniek heeft zij niet veel nodig toch?
De hap heeft wel een pilletje, hoop dat ze zich ff goed ellendig voelt, zo erg hoe ze Sanne heeft gekwetst
pi_218411169
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 22:17 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Net zoals de autistenkaart die te pas en te onpas getrokken wordt. Ik distantieer me graag van al die zelfbenoemde autisten.
En hoogbegaafden :)
En dyslexie :)
pi_218411186
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 22:48 schreef mignonne het volgende:
Mijn hemel die DBM! Ik schrik er echt van wat ze schreef en dat ze dat dus werkelijk denkt. Iemand heeft haar kind moeten begraven, het ergste dat een moeder kan overkomen, en jij besluit zoiets te posten? Hoe dan??

Ik hoop dat Sanne zelf die post niet te zien krijgt of dat ze zich er voor af kan sluiten. Ik word al misselijk van het idee dat je zoiets mee zou maken, kan me niet voorstellen waar zij doorheen is gegaan en vandaag weer doorheen gaat. Afschuwelijk.
Dbm is echt heel dom en teveel met zichzelf bezig.
pi_218411190
Tamara en de gunfactor snap ik wel. Kan het niet goed uitleggen maar ik gun het haar ook. Ik zie dat ze keihard werkt voor haar gezin en zichzelf daar best voor wegcijfert. Ook al heeft zij het wellicht qua maandinkomen niet superslecht, ze moet er wel een hele roedel van onderhouden en 800¤ is een hoop geld om zomaar op te hoesten.
Ik gun haar die fiets in ieder geval van harte, en die vakantie/extra's ook als ze er wat van overhoudt. Ze zal het niet makkelijk hebben nu.

Debbie. Tsja. T is toch wonderlijk he wat vakantie met een mens doet :')
Op zeker dat zie die stoel niet bij zich had anders had ze er vast foto's mee gemaakt.

En AM, niet mijn mensen, hoog tokkiegehalte. Ze zullen het vast gezellig hebben samen maar zo luidruchtig en zo aso pff...
pi_218411213
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 22:54 schreef mignonne het volgende:
Tamara en de gunfactor snap ik wel. Kan het niet goed uitleggen maar ik gun het haar ook. Ik zie dat ze keihard werkt voor haar gezin en zichzelf daar best voor wegcijfert. Ook al heeft zij het wellicht qua maandinkomen niet superslecht, ze moet er wel een hele roedel van onderhouden en 800¤ is een hoop geld om zomaar op te hoesten.
Ik gun haar die fiets in ieder geval van harte, en die vakantie/extra's ook als ze er wat van overhoudt. Ze zal het niet makkelijk hebben nu.

Debbie. Tsja. T is toch wonderlijk he wat vakantie met een mens doet :')
Op zeker dat zie die stoel niet bij zich had anders had ze er vast foto's mee gemaakt.

En AM, niet mijn mensen, hoog tokkiegehalte. Ze zullen het vast gezellig hebben samen maar zo luidruchtig en zo aso pff...
Echt verbazingwekkend hoe goed Debbie eruit ziet. En dat door met 5 man in zo'n camper te liggen.
Ik zou m houden
pi_218411215
Even iets anders hè, L en Z die bij HVK zo op die kast/commode? liggen/ er over heen hangen… ik zou dus echt bang zijn dat ze (vooral de kleinste) er head-first vanaf vallen 😰
pi_218411235
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 22:42 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
De wanhoop druipt er vanaf
Waarom is dit kennen zij elkaar
pi_218411248
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 22:57 schreef Didadedi het volgende:
Even iets anders hè, L en Z die bij HVK zo op die kast/commode? liggen/ er over heen hangen… ik zou dus echt bang zijn dat ze (vooral de kleinste) er head-first vanaf vallen 😰
Ik zag het net. Dit kan toch niet? 😱
pi_218411279
quote:
Ik zit vol verbazing naar haar stories te kijken. Het lijkt wel alsof zij alles beleeft via de camera van haar telefoon.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218411290
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 23:07 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ik zit vol verbazing naar haar stories te kijken. Het lijkt wel alsof zij alles beleeft via de camera van haar telefoon.
Dat lijkt niet, dat is zo😉
pi_218411296
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 23:00 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]

[ Bericht 0% gewijzigd door Henrike op 03-08-2025 23:11:09 (Foutje) ]
pi_218411302
quote:

[..]
Dat is ook echt zo. Niet alleen op vakantie, maar vrijwel altijd. Al jaren.
pi_218411313
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 23:00 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Debbie en Annemarie kennen elkaar inderdaad. Ik weet niet meer hoe of wat of waardoor.
pi_218411315
quote:

[..]
Jup, is volgens mij echt zo.
Bizar wel.
pi_218411322
Wie volgt bzzonder? De afgelopen weken al steeds filmpjes waarop haar zoontje met down wegloopt. Nu vandaag weer weg gelopen. Vindt ze hem gewoon terug in het zwembad.. Ik vind het echt stoer dat ze een week alleen weggaat met 4 kinderen..Maar ik vind het dan weer niet te geloven dat je je kind zolang uit het oog verliest..
pi_218411360
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 23:12 schreef Shuri het volgende:

[..]
Debbie en Annemarie kennen elkaar inderdaad. Ik weet niet meer hoe of wat of waardoor.
Ja maar de liefde is wel wat eenzijdig geloof ik oO<
pi_218411367
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 23:14 schreef Morgeniserweereendag het volgende:
Wie volgt bzzonder? De afgelopen weken al steeds filmpjes waarop haar zoontje met down wegloopt. Nu vandaag weer weg gelopen. Vindt ze hem gewoon terug in het zwembad.. Ik vind het echt stoer dat ze een week alleen weggaat met 4 kinderen..Maar ik vind het dan weer niet te geloven dat je je kind zolang uit het oog verliest..
Ja ik volg haar ook. Hij was stiekem naar het zwembad gegaan en had zich helemaal uitgekleed.
Volgens mij is hij razendsnel. Hij heeft wel een horloge om waarmee ze hem kan volgen.
pi_218411369
Judith heeft een dagje pretpark gedaan. Leuk voor B. maar toch niet heel verstandig die achtbanen met haar aandoening en nu de waardes zo verslechterd waren. Hoewel ze dat vast weer een heilig huisje vindt om tegenaan te schoppen.
pi_218411374
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 23:14 schreef Morgeniserweereendag het volgende:
Doodeng :o
pi_218411409
quote:
Echt niet te geloven, menneke is 1
pi_218411448
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 22:52 schreef Snaky het volgende:

[..]
En hoogbegaafden :)
En dyslexie :)
Sowieso iedereen die zichzelf een label toekent zonder gedegen onderzoek/diagnose.
pi_218411504
Ik denk trouwens dat er geen dramatisch filmpje komt bij MB, want meestal filmen J of K deze dingen volgens mij.
pi_218411511
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 23:12 schreef Shuri het volgende:

[..]
Debbie, AM en ook miniliefde waren tegelijk zwanger en rond dezelfde periode uitgerekend. Van Jay, Lot en Keet. Ze hebben elkaar toen 1 of 2 keer gezien met de kinderen.
pi_218411526
quote:
Hoe heet ze op insta? Dbm
pi_218411640
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 00:18 schreef Overrozen14 het volgende:

[..]
Hoe heet ze op insta? Dbm
De.blije.mama
pi_218412025
quote:
Doodeng. Alleen, ze stond er nu tenminste nog vlakbij. Zag Louay laatst op een story ook op de kast zitten, terwijl zij vanaf de andere kant van de kamer aan het filmen was. Totaal onverantwoord. Ik laat mijn dochter van 2,5 echt nooit alleen als ze op de commode ligt, laat staan een kind van 1.
pi_218412060
Debbie heeft weer een filmpje geplaatst, het liedje daaronder begint met ‘are you staying silent too, whilst people beging killed far away from you’

Dat is haar bijdrage? Oh, en de watermeloen sticker op de bakfiets natuurlijk!
pi_218412101
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 22:32 schreef Moppie1982 het volgende:
Weet je wie ik al een tijd niet online heb gezien, ook haar laatste post is van 24 juli, Patricia Baudewijns
Ja nu je zegt...ook al een poos geen stories meer voorbij zien komen 🤔
pi_218412119
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 06:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debbie heeft weer een filmpje geplaatst, het liedje daaronder begint met ‘are you staying silent too, whilst people beging killed far away from you’

Vergeet de watermeloen op haar rolstoel ook niet!
pi_218412202
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 22:32 schreef Moppie1982 het volgende:
Ja viel mij ook op! Hopelijk niks geks gebeurd tijdens hun reis..
pi_218412356
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 06:28 schreef Leesje het volgende:

[..]
Doodeng. Alleen, ze stond er nu tenminste nog vlakbij. Zag Louay laatst op een story ook op de kast zitten, terwijl zij vanaf de andere kant van de kamer aan het filmen was. Totaal onverantwoord. Ik laat mijn dochter van 2,5 echt nooit alleen als ze op de commode ligt, laat staan een kind van 1.
Ik heb dat altijd als ik haar aan het water zie met 4 kids die niet kunnen zwemmen. Heel vaak geen bandjes om, het is er ondiep is haar excuus.
pi_218412365
quote:
Ik begrijp niet zo goed wat ze zichzelf aan doet, ze klaagt alleen maar. En kennelijk kan dit met Joas gewoon niet.
En ze zijn net twee weken met het hele gezin weg geweest.
pi_218412477
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 08:25 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik begrijp niet zo goed wat ze zichzelf aan doet, ze klaagt alleen maar. En kennelijk kan dit met Joas gewoon niet.
Ik vind haar vaak grof in de mond
pi_218412481
Maikekd is 38 geworden. Vind haar er flink ouder uitzien.

[ Bericht 1% gewijzigd door Huisopdehoek op 04-08-2025 09:05:35 ]
pi_218412520
DBM heeft prima geslapen na alle commotie van gisteravond. Waarvan akte.
pi_218412574
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 09:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM heeft prima geslapen na alle commotie van gisteravond. Waarvan akte.
Dus zoveel boeit het haar, wat ze uitgekraamd heeft gister. Bah.
pi_218412585
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2025 08:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ja echt! Laatst benoemde ze dat ook al een keer. Ik vind haar er dik in de 40 uit zien.
pi_218412645
quote:
Omdat ze zo verbouwd is, dat maakt oud vind ik vaak.
pi_218412648
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 09:11 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ja echt! Laatst benoemde ze dat ook al een keer. Ik vind haar er dik in de 40 uit zien.
Ik vind het mooi ze is wel eerlijk over haar struggles van zich eerder postparrum niet zo goed voelen
pi_218412684
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 09:10 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Dus zoveel boeit het haar, wat ze uitgekraamd heeft gister. Bah.
Zij is echt een apart geval, moet heel wat lijken met haar grote mond maar ondertussen is ze onzeker en paniekerig om alles. Schijn bedriegt.
pi_218412711
Judith: even lekker een broodje eten in het reuzenrad. Toevallig ben ik afgelopen week in Drievliet geweest en juist daar mega grote stickers met eten en drinken verboden.
pi_218412715
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 09:16 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Ik vind het mooi ze is wel eerlijk over haar struggles van zich eerder postparrum niet zo goed voelen
Ja ik vind haar ook best een leuke vrouw wat karakter betreft( zoals ze laat zien)
Dat ze zo met haar uiterlijk bezig is vind ik jammer ze was voor de ingrepen een prachtige vrouw.
Sommige acties van haar , zoals nu weer een paar dagen alleen met man weg snap ik dan weer niet maar goed dat moeten ze zelf weten.
Maar ze lijkt me wel sympathiek
pi_218412746
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 09:23 schreef Ballerina888 het volgende:
Judith: even lekker een broodje eten in het reuzenrad. Toevallig ben ik afgelopen week in Drievliet geweest en juist daar mega grote stickers met eten en drinken verboden.
Ja maar dit is Judith, de Judith met haar eigen regels, met een hekel aan afspraken nakomen en een hekel aan regels in Nederland.
Goed voorbeeld doet goed volgen, jammer voor Bob
pi_218412811
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 08:25 schreef Harper het volgende:

[..]
Daar hadden ze toch eerder vrij voor gekregen van school? Dus daarom snap ik dit sowieso al niet.
En letten die andere 3 dan op elkaar als zij Joas zoekt? Ik luister zonder geluid en klik haar meest snel door want het is meestal een klaagzang
pi_218412860
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 19:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom volgers überhaupt geld doneren. Je kent die mensen niet eens.

Ik heb, na het gezeur van Sanneke, eens gekeken voor een nachtje efteling hotel, een kamer voor 5 personen kost ¤814,- op een willekeurige zaterdag in september, dit is inclusief ontbijt en 2 dagen toegang tot het park. Als je daadwerkelijk met 5personen gaat is dat zo'n ¤450,-/¤500,- aan entree (beetje afhankelijk van de entreeprijs, in t laagseizoen is dit lager dan het duurste kaartje van ¤52,-)
Dan slaap je wel met 5 op 1 kamer, wil je een aparte slaapkamer erbij is het ¤844,-.
Zo'n zelfde soort kamer op een willekeurige doordeweekse dag in oktober kost 639,-.
En je mag eerder het park in, ik meen vanaf 9uur i.p.v. de reguliere openingstijd van 10.00uur.
Ja, het is veel geld en ik zou ook niet 'zomaar even' een nachtje efteling hotel doen. Maar het is ook een ervaring denk ik, dus dan vind ik het al met al nog redelijk meevallen.

Sanneke is niet afhankelijk van schoolvakanties/weekenden, Dion kan vast ergens buiten een vakantie een paar dagen vrij nemen.

Denkt ze echt dat het afzeiken van de efteling prijzen er voor zorgt dat ze uitgenodigd wordt om vanuit daar dr kruis te gaan zitten filmen? 🙈
Ze vergelijkt de Efteling nu ook met de allergoedkoopste aanbieding van Disneyland Parijs. Ook niet een hele eerlijke vergelijking. Zet dan de gewone prijzen naast elkaar neer en niet een aanbieding die geldt voor beperkte data en in een heel ander seizoen 😅
pi_218412863
Het is behoorlijk stil rondom de bollens
pi_218412909
quote:
Ik vind dat echt totaal onverantwoord. Zo kun je niet in je eentje weg. Keuzes maken. Bedenk eens dat tie verdronken zou zijn in dat zwembad..echt totaal onverantwoord.
Maar goed kijk sowieso amper bij haar want ze scheldt alleen maar.
pi_218412915
Bzzonder: Toen ze de kleding ging halen, was haar broer er.

Ik kan me voorstellen dat Joas echt vliegensvlug is. Ik zou voortaan kijken naar een stacaravan met een hek eromheen.
pi_218412921
Zowel Debbie als DBM kwamen “te kort” in hun jeugd (om het zo maar even te zeggen) kun je nagaan wat dat met een mens kan doen op volwassen leeftijd. Hoop dat de kinderen van influencers (ook hvk) goed terecht komen en hier geen last van krijgen (hebben).
pi_218413107
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 09:11 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik ook.
Maar dat komt denk ik ook door haar harde gezichtsuitdrukking en het leerachtig bruin zijn.
pi_218413130
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 09:46 schreef IlseMarije het volgende:
Zowel Debbie als DBM kwamen “te kort” in hun jeugd (om het zo maar even te zeggen) kun je nagaan wat dat met een mens kan doen op volwassen leeftijd.
Dit kun je ook zeggen van Annemarie en Michelle,
pi_218413197

[ Bericht 100% gewijzigd door Iris2.0 op 04-08-2025 10:18:46 (Ook geen zin in, kan mij het ook schelen) ]
pi_218413201
quote:
Kan me bij Judith goed voorstellen dat ze juist daarom deelt dat ze zitten te eten. Zij wil immers altijd laten weten dat ze lak heeft aan regels.
pi_218413216
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 10:08 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Die volg ik niet, maar veel influencers snakken naar aandacht wat ze als kind niet gekregen hebben.
pi_218413220
En tot zover Janneke de dierenvriend. Lekker vissen🙄
pi_218413424
Ik heb hobbyvissen nog nooit begrepen. Prima als je gaat vissen, maar eet je buit op.
pi_218413447
Volgens mij heeft Debbie haar lc in Frankrijk gelaten.
Of zal ze het vandaag weer activeren?
Roy misschien weer aan het werk en zij thuis met de kids? We gaan het zien
pi_218413489
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 10:05 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik ook.
Maar dat komt denk ik ook door haar harde gezichtsuitdrukking en het leerachtig bruin zijn.
Dat denk ik ook, door al die verbouwingen aan dr gezicht.
pi_218413490
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 10:08 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Zeker weten
pi_218413544
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 07:45 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ja viel mij ook op! Hopelijk niks geks gebeurd tijdens hun reis..
Waren haar laatste stories niet dat ze de jungle in gingen? Dat was Khao Sok en daar heb je inderdaad 0 bereik. Maar is wel al paar dagen geleden
pi_218413563
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2025 09:46 schreef Miepje77 het volgende:
Bzzonder: Toen ze de kleding ging halen, was haar broer er.

Ik kan me voorstellen dat Joas echt vliegensvlug is. Ik zou voortaan kijken naar een stacaravan met een hek eromheen.
Hij ontsnapt thuis ook, zelfs als de deur op slot zit. En thuis zullen ze buren/dorpsgenoten hebben die Joas kennen. Maar in een vreemde omgeving? Ik denk dat je kan stellen dat dit als enige volwassene niet verantwoord is. Er moet 1 iemand voortdurend op hem letten.
pi_218413654
Judith filmt B en zichzelf weer eens in zo'n beetje iedere attractie. Why?! Wees gewoon eens in het moment met je zoon! Niemand wil je zien gillen in een achtbaan met de camera 1 cm van je gezicht... Lijkt me echt vreselijk als kind om een moeder te hebben die op ieder uitje continu die camera op je zit te richten.
pi_218413666
Ik vind er wat van dat een camping een strand afsluit voor normaal recreatief gebruik, maar de rivier bij de familie Geerts ziet er wel heerlijk uit.
pi_218413866
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 11:37 schreef Tarantelle het volgende:
Ik vind er wat van dat een camping een strand afsluit voor normaal recreatief gebruik, maar de rivier bij de familie Geerts ziet er wel heerlijk uit.
Dat gebeurt op heel veel plekken. Ook in NL trouwens.
pi_218413951
Ik volg die 'blije' mama gelukkig niet, maar heb even gekeken nav dat relletje gister.
Ze blijft maar alles naar zichzelf toetrekken. Zij is paniekerig, zij zit te huilen, zij heeft last van straffen van vroeger etc. Nog steeds 0 reflectie over wat dit nou juist met een ander gedaan zou kunnen hebben.
Vreselijk dat soort types, was ook meteen de laatste x dat ik daar keek. :')
pi_218414253
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 12:12 schreef Nieve het volgende:
Ik volg die 'blije' mama gelukkig niet, maar heb even gekeken nav dat relletje gister.
Ze blijft maar alles naar zichzelf toetrekken. Zij is paniekerig, zij zit te huilen, zij heeft last van straffen van vroeger etc. Nog steeds 0 reflectie over wat dit nou juist met een ander gedaan zou kunnen hebben.
Vreselijk dat soort types, was ook meteen de laatste x dat ik daar keek. :')
Ik vraag me ook echt soms af waarom al die fluflus zo apart zijn, ben ik dan gek of wat?
Debbie, Am, Judith , Sanneke ,en dan deze blije parel
pi_218414310
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 12:51 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik vraag me ook echt soms af waarom al die fluflus zo apart zijn, ben ik dan gek of wat?
Die vraag stel ik mijzelf soms ook als ik weer stories heb gezien of hier heb gelezen. Voorlopig blijf ik denken dat zij maf zijn.
pi_218414348
quote:

[..]
Nee hoor, je moet van een speciaal soort zijn om fluflu te kunnen worden.
Ze hebben bijna allemaal mentale 'uitdagingen' vermengd met een vleugje egoïsme (kinderen betrekken), een vleugje narcisme (jezelf graag zien en horen) en een vleugje aandacht behoevende eigenschappen.
Er zijn er echt maar een handjevol die je die eigenschappen niet kan toedichten.
pi_218414356
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 12:04 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Dat gebeurt op heel veel plekken. Ook in NL trouwens.
Klopt, ik ben daar enorm op tegen. Net als het opkopen van vakantieparken door grote spelers die dan cashen. Ik vermoed dat zoiets ook bij de camping in Frankrijk speelt, ik probeer de grote formules altijd een beetje te mijden. In mijn woonomgeving speelt dit ook en het is niet fraai.
pi_218414376
Ik kan alleen maar hopen dat de politiek (liefst landelijk, maar desnoods op provinciaal niveau) zich hier snel mee gaat bemoeien.
pi_218414425
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 13:02 schreef Nieve het volgende:

[..]
Nee hoor, je moet van een speciaal soort zijn om fluflu te kunnen worden.
Ze hebben bijna allemaal mentale 'uitdagingen' vermengd met een vleugje egoïsme (kinderen betrekken), een vleugje narcisme (jezelf graag zien en horen) en een vleugje aandacht behoevende eigenschappen.
Er zijn er echt maar een handjevol die je die eigenschappen niet kan toedichten.
Echt hè, ja sowieso ben ik niet iemand die alles op social
Media gooit, en al helemaal mijn kinderen niet( inmiddels zijn ze al ouder)
Het is idd ook een bepaald type: ze zijn bijna allemaal hele dagen thuis , hebben
Een ziekte of ander issues.
Ze zijn ook altijd moe zwak en misselijk, hoe dan?
pi_218414479
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 13:12 schreef Henrike het volgende:

[..]
Het is idd ook een bepaald type: ze zijn bijna allemaal hele dagen thuis , hebben
Omdat ze de hele dag niks te doen hebben, anders dan klagen.
De meeste pretenderen structuur nodig te hebben, maar hebben totaal geen structuur in hun leven, anders dan structureel klagen.
Ga werken, al is t maar 2 dagen per week. Je brein raakt gefrituurd van alleen maar met kinderen communiceren, je hebt ook volwassen praat nodig.
pi_218414491
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 13:12 schreef Henrike het volgende:

[..]
En de evt. aanwezige mannen hebben allemaal geen ruggengraat.
pi_218414515
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 13:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Omdat ze de hele dag niks te doen hebben, anders dan klagen.
De meeste pretenderen structuur nodig te hebben, maar hebben totaal geen structuur in hun leven, anders dan structureel klagen.
Ga werken, al is t maar 2 dagen per week. Je brein raakt gefrituurd van alleen maar met kinderen communiceren, je hebt ook volwassen praat nodig.
Ik denk dit de spijker op de kop is. Ga wat doen. Als is het maar een paar uurtjes vrijwilligerswerk per week. Ik denk dat iedereen daarvan opknapt. Online interacties, die je als influencer heel veel zult hebben, kunnen irl interacties niet vervangen voor de meeste mensen (uitzonderingen daargelaten), dat hebben we tijdens Corona wel geleerd. Naast het feit dat (vrijwillligers)werk doorgaans automatisch voor de zo gewenste structuur zorgt.
pi_218414518
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 11:11 schreef Limburgsemeid het volgende:

[..]
Waren haar laatste stories niet dat ze de jungle in gingen? Dat was Khao Sok en daar heb je inderdaad 0 bereik. Maar is wel al paar dagen geleden
Ja volgens mij wel, maar dat is inderdaad al even geleden?
pi_218414556
Ik zie Judith haar stories nu pas, maar waarom gaat zij in die achtbanen? Dat is toch alles behalve goed met haar hart? Ik snap dat ze alles met Bob wil doen, maar zij zoekt wel expres de grens op steeds en dat snap ik niet.
pi_218414613
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 13:27 schreef Mirp het volgende:
Ik zie Judith haar stories nu pas, maar waarom gaat zij in die achtbanen? Dat is toch alles behalve goed met haar hart? Ik snap dat ze alles met Bob wil doen, maar zij zoekt wel expres de grens op steeds en dat snap ik niet.
Ook even gekeken. Ik snap haar struggle en het zoeken naar de balans. Dat zal enorm lastig zijn, want je wilt ook dingen doen die energie geven. Tegelijkertijd vind ik haar soms onachtzaam met haar lichaam omgaan.
pi_218414630
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 13:33 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ook even gekeken. Ik snap haar struggle en het zoeken naar de balans. Dat zal enorm lastig zijn, want je wilt ook dingen doen die energie geven. Tegelijkertijd vind ik haar soms onachtzaam met haar lichaam omgaan.
Ja precies dat. Ze heeft zelfs zelf verteld dat haar hart achteruit is gegaan. Ik vind het niet verstandig.
pi_218414676
Die foto van M met de handen van haar ouders. Het gevoel voor drama straalt er vanaf.
pi_218414814
Och Michelle. Die kan ook beter even offline gaan. Geloof niet dat het goed met haar gaat. Ze lacht op de foto’s, maar ze lacht niet.
pi_218414816
OMG Minibelle klaagt alleen maar tijdens haar tripje naar Londen. Ze voelt zich duidelijk te goed voor die stad.
pi_218414866
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 13:59 schreef Mirp het volgende:
Och Michelle. Die kan ook beter even offline gaan. Geloof niet dat het goed met haar gaat. Ze lacht op de foto’s, maar ze lacht niet.
Dit....en waarom ineens allemaal post ipv stories? 18 post als bliksemafleider? Marketing technisch handig?
pi_218414872
quote:
Als ze had gezegd dat ze 45 geworden was, zou ik het ook geloven
pi_218414874
quote:
Regels gelden niet voor Judith, die maakt haar eigen regels, lekker autonoom
pi_218414882
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 13:59 schreef Hocuspocus2 het volgende:
OMG Minibelle klaagt alleen maar tijdens haar tripje naar Londen. Ze voelt zich duidelijk te goed voor die stad.
Nou idd, hopelijk brengt ze het niet zo over op haar dochter! Ze lijkt ook nu weinig rust in haar donder te hebben, alles moet snel snel. Ergens in de rij staan wil ze niet, alles is te duur, niks is het geld waard en overal Chinese troep 😅 Het shoppen zijn ze ook beu.. Wellicht wat culturele hoogstandjes opzoeken? Oh wacht.. Dat is waarschijnlijk te duur 🫠
pi_218414934
quote:

[..]
Nou, ik zeg het altijd als: ze hebben allemaal hun eigen dingetje (verzonnen)
Judith met dat geldgebeuren, AM heeft het helemaal niet druk, maar dat is haar "sellingpoint". Debby mankeert dat allemaal niet. En ik geloof werkelijk niet dat DBM zelf zo hysterisch is zonder daarvoor hulp te zoeken. Ze overdrijft volgens mij ook graag. Zo hebben ze allemaal wat. Gewoon om content te kunnen maken.
pi_218415036
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 13:17 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En de evt. aanwezige mannen hebben allemaal geen ruggengraat.
Denk dat je als fluflu man uit een speciaal soort hout gesneden moet zijn 😅
pi_218415134
quote:
Echt hoor, alleen maar negatief gezeur. Tuurlijk is het dan niet leuk
pi_218415142
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 14:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Allemaal eenzelfde soort volgzaam type
pi_218415160
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 14:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
In elk geval geen hardhout. Meer vuren en grenen. Kwetsbaar, gevoelig voor deuken.
pi_218415259
Ik zag net een post van iemand voorbij komen waarin ze liet zien wat papegaaienzaad voor bloemen geeft. Ze had voor 3 euro papegaaienzaad uitgestooid op 1200 m2 en heeft nu een veld vol verschillende soorten zonnebloemen. Geen idee waarom maar ik moest aan Debbie denken. Nou zou ik als ik haar was niet voor 3 euro papegaaienzaad in haar pluktuin strooien.
pi_218415306
quote:
Ik snap het ook niet. Ben er 5 dagen geweest en vond het een zalige stad.
pi_218415554
Ieder zn ding, blijkbaar is Londen niet haar stad. Kan op zich best natuurlijk (ik heb dat met Berlijn, vind er geen klap aan :s) )
Maar ik snap dan weer niet zo goed dat je dan alleen maar nonstop aan het klagen gaat. Daar word je zelf toch ook moe van, al die negativiteit. Maak er gewoon wat van en kies volgende keer een andere bestemming.
pi_218415579
quote:
Zo jammer. Die dochter moet dag en nacht sporten, gaan ze er een keer leuk tussenuit, klaagt ze alleen maar :{w
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218415660
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 06:49 schreef Huisopdehoek het volgende:

Heeft ze trouwens al de zelfdiagnose dyslexie? Met haar genoside?
pi_218415681
quote:
Ja plus dat ze net als AM aan het posten is, 83 stories achterelkaar.
pi_218415710
AM filmt weer haar puberdochter in badpak, die zich in staat te smeren voor de spiegel.

WAAROM?!
pi_218415827
Foto 6 die MB heeft gepost. Intieme foto met een look a like van jvp. In bikini. Je ziet hoe slap haar huid is geworden nu ze zoveel is afgevallen.

Iemand anders zei het al, haar ogen lachen niet. Het doet ook incompleet aan, de familie Walk zonder K en jvp.

Wat zou er toch spelen….
pi_218415852
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 23:44 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
Sowieso iedereen die zichzelf een label toekent zonder gedegen onderzoek/diagnose.
en als er een diagnose komt moet je je afvragen van wie die is want of iemand is orthomoleculair opgeleid, een osteopaat of gedragsdeskundige. Allemaal geleerd op de TikTok academie en Youtube universiteit.
Echt, make kennis en deskundigen great again. Prutsers.
Go hard or go home
pi_218415870
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 15:27 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Foto 6 die MB heeft gepost. Intieme foto met een look a like van jvp. In bikini. Je ziet hoe slap haar huid is geworden nu ze zoveel is afgevallen.

Iemand anders zei het al, haar ogen lachen niet. Het doet ook incompleet aan, de familie Walk zonder K en jvp.

Wat zou er toch spelen….
Ik dacht serieus even dat het een foto met Jacqueline was 😅
pi_218416030
Ik scrolde even terug op MB haar profiel. Jaar geleden de meest zoetsappige foto’s. Ook een intieme zoen foto met J en erbij: “happy pride🏳🌈”. De pride heeft ze dit jaar ook overgeslagen met posten.
pi_218416078
quote:
Ze heeft al een paar keer benoemd dat het ‘precies als in Moskou, maar dan kleiner’ is. Daardoor snapte ze de metro ook zo goed. Denk dat ze zichzelf te hoogbegaafd voor Londen vindt.. ;)
pi_218416165
Ik zal her wel ergens gemist hebben, maar wie is de 14e bij AM? Zij en Maarten, 8 kids, en 3 aanhang is toch 13? Ze heeft het sinds de planning al over 14 en ik zit nu in de stories te zoeken naar de mystery guest :-)
pi_218416205
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2025 16:14 schreef Tahini het volgende:
Ik zal her wel ergens gemist hebben, maar wie is de 14e bij AM? Zij en Maarten, 8 kids, en 3 aanhang is toch 13? Ze heeft het sinds de planning al over 14 en ik zit nu in de stories te zoeken naar de mystery guest :-)
Een blond meisje, leeftijd van Julia denk ik. Volgens mij noemde AM haar Jill.
pi_218416252
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 13:40 schreef JaNeeDan het volgende:
Die foto van M met de handen van haar ouders. Het gevoel voor drama straalt er vanaf.
Denk dat iedereen wel ziet dat het niet zo goed met haar gaat, dan heb je de steun van je ouders misschien wel hard nodig.
pi_218416261
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 14:28 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Echt hoor, alleen maar negatief gezeur. Tuurlijk is het dan niet leuk
Zielig ook voor haar dochter, eindelijk een keer tijd en dan verpest je het zo
pi_218416269
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 16:21 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Nichtje volgens mij (echt, waarom weet ik dit soort dingen...., het voelt heel ongemakkelijk voor mijzelf).
pi_218416275
Wat een dramatische stories weer bij MB
pi_218416299
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 16:28 schreef Henrike het volgende:

[..]
Denk dat iedereen wel ziet dat het niet zo goed met haar gaat, dan heb je de steun van je ouders misschien wel hard nodig.
Snap ik helemaal. Maar dit soort foto’s posten is gewoon aandacht trekken. Maar goed, daar zijn ze allemaal een ster in.

De uitspraak van haar oudste vind ik ook apart. Of hij vindt het fijn voor M dat ze weer naar ‘huis’ gaat of hij ziet het zelf als naar huis gaan. In het eerste geval voedt zij haar kind dus met haar emoties, in het tweede geval ziet hij iets als huis wat niet ‘thuis’ is.
Van mij mogen de fluflu's hun kinderen weer als kinderen gaan behandelen i.p.v. als volwassenen in een kinderlijf.
pi_218416422
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 16:32 schreef Hyacinth het volgende:
Iedereen kan wel zeggen o wat dramatisch,
Maar ze toont altijd dit soort filmpjes kijk maar naar andere jaren.
Dat het niet goed met haar gaat kan iedereen zien.
Ik vind het juist heel liefdevol om te zien dat haar ouders, broer en schoonzus en vrienden haar zo verwelkomen.
Denk dat iedere ouder of broer/zus graag voor je klaar staat in moeilijke tijden.
Ik kan me echt voorstellen dat ze samen in overleg met allen hebben gezegd : je komt deze kant maar een weekje op.
We weten nog steeds niet wat we precies speelt,ik vind haar moeder ook erg afgevallen.
En nee voordat ik weer commentaar krijg, ik ken haar niet persoonlijk.
Maar ik vind haar altijd een lieve hardwerkende moeder en wat er ook speelt, ik gun niemand ellende.
pi_218416493
quote:

Wat zou er toch spelen….
T is ook weer allemaal bef klef en jank jank. Maar de vibe is helemaal weg. Voor de kinderen wel fijn om familie weer te zien.
pi_218416499
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 16:36 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Snap ik helemaal. Maar dit soort foto’s posten is gewoon aandacht trekken. Maar goed, daar zijn ze allemaal een ster in.

De uitspraak van haar oudste vind ik ook apart. Of hij vindt het fijn voor M dat ze weer naar ‘huis’ gaat of hij ziet het zelf als naar huis gaan. In het eerste geval voedt zij haar kind dus met haar emoties, in het tweede geval ziet hij iets als huis wat niet ‘thuis’ is.
Van mij mogen de fluflu's hun kinderen weer als kinderen gaan behandelen i.p.v. als volwassenen in een kinderlijf.
Dat ben ik wel met je eens, niet verstandig om een kind te belasten met je eigen verdriet
pi_218416528
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 16:58 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat ben ik wel met je eens, niet verstandig om een kind te belasten met je eigen verdriet
Ik wil absoluut niet zeggen dat een kind geen verdriet van ouders mag zien hoor. Maar laat een kind kind blijven. Dit soort uitspraken passen gewoon niet bij zo’n jong kind. Net als dat de oudste van Debbie het prima vond dat haar cadeautje door Debbie werd uitgepakt omdat Debbie zo nieuwsgierig was welke knuffel er in het pakje zat.
pi_218416536
MB foto 13 van vandaag. De make up 😱
Wangen en wenkbrauwen.
pi_218416606
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 16:32 schreef Hyacinth het volgende:
Zelfs de reis was maximaal janken. Pff maximaal overdrijven weer.
pi_218416626
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 16:49 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik vind het juist heel liefdevol om te zien dat haar ouders, broer en schoonzus en vrienden haar zo verwelkomen.
Denk dat iedere ouder of broer/zus graag voor je klaar staat in moeilijke tijden.
Ik kan me echt voorstellen dat ze samen in overleg met allen hebben gezegd : je komt deze kant maar een weekje op.
We weten nog steeds niet wat we precies speelt,ik vind haar moeder ook erg afgevallen.
Maar ik vind haar altijd een lieve hardwerkende moeder en wat er ook speelt, ik gun niemand ellende.
Ze toont altijd van dit soort filmpjes en die zijn dus altijd dramatisch.
Mijn ouders zouden mij ook opwachten, maar dan geven we elkaar een knuffel en een kus en gaan we door met de dag.

Dat 'de sluizen weer open' om alles begrijp ik gewoon echt niet. Ze zou er goed aan doen om hulp te hebben i.p.v. maximaal janken onderweg naar 'huis'.
pi_218416661
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 16:36 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Als ik het ‘knuffel filmpje’ van haar en haar zoon bekijk dan betwijfel ik of die woorden uit zijn mond komen. Hij lacht even voor de camera maar verder heeft hij er weinig zin in. Net voordat ze het filmpje beëindigt zucht hij eens diep en lijkt hij iets te zeggen als ‘stop nou/mam’.
pi_218416667
quote:

[..]
Ah, ok. Is die mee als oppas ofzo? Of vriendin van Julia terwijl Rens er ook bij is? Zal de keuzes van familie G nooit begrijpen…
pi_218416694
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 17:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Als ik het ‘knuffel filmpje’ van haar en haar zoon bekijk dan betwijfel ik of die woorden uit zijn mond komen. Hij lacht even voor de camera maar verder heeft hij er weinig zin in. Net voordat ze het filmpje beëindigt zucht hij eens diep en lijkt hij iets te zeggen als ‘stop nou/mam’.
Dat laatste zag ik ook. Het is toch ook bloedirritant als je moeder steeds met een camera op je wil knuffelen?
Ik heb dat bij MB al vaker gezien. Camera neerzetten en dan heel gemaakt gaan knuffelen met elkaar. Vreselijk lijkt me dat als kind.
pi_218416717
quote:

[..]
Zou ik ook niet gek vinden, heb regelmatig het idee dat fluflu’s nogal overdrijven als het om wijze/gevoelige uitspraken van hun kinderen gaat.
pi_218416720
De borrel moet eerder bij AM vanwege de jeu de boulles. Ja, want stel je voor dat je de borrel een keer overslaat. Hele planning in de war. Paniek in de keet. Laat iedereen zijn dag eens zelf invullen zeg..
pi_218416725
Er staat in de bio van MB ook niets over haar bonuskinderen, terwijl JvP dat wel heeft.

Bij KB trouwens ook niet. Toch bijzonder dat JvP dat wel heeft.
pi_218416745
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 17:24 schreef Bubbeltjeswater het volgende:
Er staat in de bio van MB ook niets over haar bonuskinderen, terwijl JvP dat wel heeft.

Ik heb altijd het idee dan Koen zijn profiel wordt beheerd door Michelle 🙈
pi_218416747
quote:

[..]
Ik denk jonger, ze was ook niet mee wijnproeven.
pi_218416778
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 17:19 schreef Tahini het volgende:

[..]
Ah, ok. Is die mee als oppas ofzo? Of vriendin van Julia terwijl Rens er ook bij is? Zal de keuzes van familie G nooit begrijpen…
Niemand weet het. Annemarie heeft er niets over gezegd.
pi_218417070
quote:

[..]
Ik zou die kinderen lekker even vakantie laten hebben ipv elk moment op de foto/film. Vooral die oudsten krijgen denk ik best mee dat het niet zo loopt als anders.
pi_218417127
quote:

[..]
Dat betwijfel ik idd heel ernstig. Ik heb het idee dat MB heel vaak uitspraken verzint die haar kinderen zogenaamd gezegd hebben.
En met foto's ook, ook foto's met vieze mondjes of andere dingen zijn daar volgens mij nooit spontaan. Alles geregisseerd.
pi_218417152
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 17:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb altijd het idee dan Koen zijn profiel wordt beheerd door Michelle 🙈
Denk dat K sowieso niet veel online doet. Begreep wel uit eerdere posts van J dat hij haar kinderen als zijn eigen behandeld. Lieve man, volgens mij.
pi_218417196
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 17:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze toont altijd van dit soort filmpjes en die zijn dus altijd dramatisch.
Mijn ouders zouden mij ook opwachten, maar dan geven we elkaar een knuffel en een kus en gaan we door met de dag.

Dat 'de sluizen weer open' om alles begrijp ik gewoon echt niet. Ze zou er goed aan doen om hulp te hebben i.p.v. maximaal janken onderweg naar 'huis'.
Mijn ervaring is dat als het niet goed gaat, dat je helemaal geen zin hebt om alles online te kwakken. M. gaat juist maximaal.
pi_218417205
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 16:49 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik had kunnen weten dat jij het allemaal weer zou normaliseren. Maar ik vind het niet normaal. Ik vind het maximaal overdreven.
pi_218417223
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 17:21 schreef Nieve het volgende:

[..]
Dat laatste zag ik ook. Het is toch ook bloedirritant als je moeder steeds met een camera op je wil knuffelen?
Ik heb dat bij MB al vaker gezien. Camera neerzetten en dan heel gemaakt gaan knuffelen met elkaar. Vreselijk lijkt me dat als kind.
Denk dat hetzelfde gebeurt met vrienden en besties. Altijd innige omhelzingen en hysterisch lachen.
pi_218417248
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 18:19 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Ik had kunnen weten dat jij het allemaal weer zou normaliseren. Maar ik vind het niet normaal. Ik vind het maximaal overdreven.
Het is bijzonder gedrag voor een volwassen vrouw. Fijn dat haar ouders er voor haar zijn, maar ze is inmiddels zelf moeder van 4 kinderen en heeft een man en een vrouw thuis.
pi_218417324
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 13:59 schreef Mirp het volgende:
Ik heb het idee dat ze hartstikke labiel is.
pi_218417348
quote:

Wat zou er toch spelen….
Volgens de juice heeft M anderhalf jaar een affaire gehad, daar kwamen J. en K. in januari achter. Onlangs in Spanje (influ-reisje) is M ook zoenend met een man betrapt. Of het dezelfde lover is is nog niet bekend.
pi_218417355
Er wordt in ek geval weer genoeg gedronken.
pi_218417385
En weer nieuwe bff's op Mallorca...
Kan ze haar aandacht eindelijk eens even echt op zichzelf en haar kinderen richten, gaat de aandacht weer naar 'innige vrienden'
Zonde!

[ Bericht 8% gewijzigd door Deisyy op 04-08-2025 20:05:57 ]
pi_218417415
Ik zie Michelle meteen ook weer helemaal klef en bef en besties zijn met twee stellen die ik hiervoor echt nog nooit voorbij heb zien komen op Instagram.

Vind dat ook zo bijzonder. Een paar jaar geleden had ze nog nauwelijks vriendinnen en ze kwam laatst haar huis amper uit omdat het niet goed ging en de laatste weken is ze zoveel alleen de hort op en duikt de ene na de andere nieuwe bestie op.
pi_218417420
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 18:33 schreef Felinecat het volgende:
En weer nieuwe bff's op Mallorca...
Kan ze haar aandacht eindelijk eens even echt op zichzelf en haar kinderen richten, gaat de aandacht weer naar 'innige vrienden'
Zonde!

Erg rustig ziet het er niet uit, in elk geval.
Beetje liggen op een ligstoel langs het zwembad met een boek of zo is er niet bij. Wat vermoeiend allemaal.

[ Bericht 1% gewijzigd door Deisyy op 04-08-2025 20:06:04 ]
pi_218417432
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 18:29 schreef lila01 het volgende:
Er wordt in ek geval weer genoeg gedronken.
Dat lijkt er wel op ja.. met zo'n laag gewicht ben je na een wijntje toch al helemaal dronken ook?!
pi_218417448
Zoals ik al eens eerder zei, ze komt manisch over. Ze lijkt een beetje op dat konijntje uit de Duracell- reclame
pi_218417537
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2025 18:41 schreef lila01 het volgende:
Zoals ik al eens eerder zei, ze komt manisch over. Ze lijkt een beetje op dat konijntje uit de Duracell- reclame
Maar haar ouders en broer zo benieuwd wat zij hiervan denken
pi_218417540
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 17:24 schreef Bubbeltjeswater het volgende:

Misschien doen ze dat niet ivm de vader van de kinderen? Heb ook een kennis die dat uit respect voor de vader van de kindjes er nooit bij zet.
pi_218417557
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 18:19 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Dat mag jij vinden, ik respecteer jouw mening.
Het gaat ook niet om wat jij van mij vind hier.
pi_218417569
Ik vraag me oprecht af waar MB de tijd vandaan zou moeten halen om een affaire te hebben, maar dat is vanuit mij misschien te simpel gedacht haha.

Verder vind ik t wel opvallend dat ze eerst geen vrienden had, toen 1 hechte groep en nu is alles en zijn moeder een BFF en de liefste. Maak een keuze.
Ik denk dat Michelle vooral zichzelf heel erg probeert te bewijzen en wil laten zien hoe goed ze het allemaal wel niet doet (geen idee aan wie), maar hier ondertussen aan onderdoor gaat.
pi_218417617
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 18:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vraag me oprecht af waar MB de tijd vandaan zou moeten halen om een affaire te hebben, maar dat is vanuit mij misschien te simpel gedacht haha.

Verder vind ik t wel opvallend dat ze eerst geen vrienden had, toen 1 hechte groep en nu is alles en zijn moeder een BFF en de liefste. Maak een keuze.
Ik denk dat Michelle vooral zichzelf heel erg probeert te bewijzen en wil laten zien hoe goed ze het allemaal wel niet doet (geen idee aan wie), maar hier ondertussen aan onderdoor gaat.
Typisch geval van gezien willen worden door vader
pi_218417658
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 16:28 schreef Henrike het volgende:

[..]

Ik heb wel het idee dat op mallorca zijn haar weer goed doet.
pi_218417668
Gaat Am ook aan iets mee doen deze vakantie of alleen op afstand filmen?
pi_218417672
Omdat ze hier zo besproken wordt, ben ik haar wat vaker gaan bekijken. Ik zie dus echt niks wat wijst op iets zorgelijke qua gewicht. Ik zie niks labiels. Wel zie ik veel make-up, maar zolang ik meelees bij de mommyvloggwrs is dat al zo.
pi_218417698
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 18:39 schreef Felinecat het volgende:

[..]
Dat lijkt er wel op ja.. met zo'n laag gewicht ben je na een wijntje toch al helemaal dronken ook?!
En nadat ze aan het strand heeft gedronken stapt ze met haar kinderen in de auto? 😱😱. Het filmpje lijkt iig toch echt vanaf de bestuurdersstoel te zijn gemaakt….
pi_218417745
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 19:11 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Omdat ze hier zo besproken wordt, ben ik haar wat vaker gaan bekijken. Ik zie dus echt niks wat wijst op iets zorgelijke qua gewicht. Ik zie niks labiels. Wel zie ik veel make-up, maar zolang ik meelees bij de mommyvloggwrs is dat al zo.
Niets zorgelijks qua gewicht? 😱 een maat xxs is haar nog te groot. Haar gewicht zit laag in de 40. Haar hoofd is in verhouding net zo’n wobblehead poppetje geworden. Gelukkig vindt zij ht zelf wel zorgelijk. Dat zegt ze tenminste… op beeld lijkt iedereen vaak net iets voller dan in RL.
pi_218417808
Ik denk dat het meisje niet gefilmd mag wil. Gelukkig want anders zagen we nog veel meer stories dan we nu al zien.
Ga lekker jeu de boule spelen zonder telefoon!
pi_218417970
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 18:37 schreef Moondance het volgende:
Ik zie Michelle meteen ook weer helemaal klef en bef en besties zijn met twee stellen die ik hiervoor echt nog nooit voorbij heb zien komen op Instagram.

Vind dat ook zo bijzonder. Een paar jaar geleden had ze nog nauwelijks vriendinnen en ze kwam laatst haar huis amper uit omdat het niet goed ging en de laatste weken is ze zoveel alleen de hort op en duikt de ene na de andere nieuwe bestie op.
Dat ene stel vrienden heeft ze vier jaar niet gesproken. Ik noem dat geen vrienden maar bij M ligt de lat lager aangezien ze ook allemaal bff’s heeft.
pi_218417996
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 19:11 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Geloof me, als één van mijn kinderen zoveel zou afvallen zou ik dat absoluut zorgelijk vinden. Zij is echt vel over been.
pi_218418018
‘Stel je niet zo aan J! Eet die knoflook!’

Láát dat kind Rens.
En AM maar filmen en direct plaatsen.
pi_218418097
Losse lange haren in een Frans zwembad. Ik krijg er de rillingen van.
pi_218418144
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 19:38 schreef Huisopdehoek het volgende:

Láát dat kind Rens.
Rens was niet de enige die het zei. Iemand anders riep ook. Volgens mij Sam
pi_218418166
Misschien is de hele Bollenclan wel gewoon niet meer welkom met de hele groep in het hotel. En is dat de reden dat MB alleen is gegaan. Vorig jaar kreeg het immers slechte reviews door hun _O-
pi_218418191
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 19:45 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Idd, ondanks dat AM continue online zit heeft ze dit gemist zeker?
pi_218418198
quote:
Überhaupt losse lange haren in het zwembad... Mijn dochter heeft steile haren maar als dat los zit met zwemmen is het toch veel extra tijd en gedoe met haren uit de knoop halen daarna 🙈🙈
pi_218418205
quote:
Gevaarlijk ook. Zeker op campingzwembaden.

Voor het geval Annemarie of een ander onwetend iemand meeleest...

(Losse lange haren kunnen binnen een sec ramvast raken in een rooster in het zwembad met soms dodelijke gevolgen. Eenvoudig op te lossen door je kinderen aan te leren om hun haar in een vlecht te doen als je gaat zwemmen. De veiligste zwembaden zijn die met een overlooprand, de gevaarlijkste zijn die die dat niet hebben, maar wel voorzien zijn van waterattracties, spuitend water, stroomversnelling e.d., dat water wordt dan aangezogen door roosters in de wand of op de bodem, kinderen vinden die roosters vaak enorm interessant).
pi_218418245
De Bollens hadden het te druk met de zaak voor vakantie.
Nu K en J op kermis Venray met de jongens en M in Spanje.
Klinkt druk inderdaad, alleen niet met werken
pi_218418344
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 20:00 schreef Earring het volgende:
De Bollens hadden het te druk met de zaak voor vakantie.
Nu K en J op kermis Venray met de jongens en M in Spanje.
Klinkt druk inderdaad, alleen niet met werken
Alsof ze de hele dag op de kermis zijn? Of gewoon na het werk even gezellig met de kinderen op stap?
pi_218418502
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 20:07 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Alsof ze de hele dag op de kermis zijn? Of gewoon na het werk even gezellig met de kinderen op stap?
Precies
pi_218418594
Ik denk dat Koen en Michelle uit elkaar zijn en dat Jacqueline nu klemzit in een soort driehoeksverhouding. Ik zie haar ook nooit meer samen met aaaaaallleeee bff’s van Michelle en nooit meer op de foto met haar familie, alleen nog met haar eigen kinderen en met Koen.
pi_218418604
Juicekanaal post net dat MB 1 van de 3 ringen (poly) niet meer draagt!
pi_218418610
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 20:24 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Ik denk dat Koen en Michelle uit elkaar zijn en dat Jacqueline nu klemzit in een soort driehoeksverhouding. Ik zie haar ook nooit meer samen met aaaaaallleeee bff’s van Michelle en nooit meer op de foto met haar familie, alleen nog met haar eigen kinderen en met Koen.
Volgens RealityFBI mist er een ring aan Michelle haar vinger ... :X
pi_218418620
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 19:38 schreef Huisopdehoek het volgende:

Láát dat kind Rens.
Ik vind die Rens echt een vervelend dominant mannetje
pi_218418661
quote:
Precies wat ik denk. MB en Koen zijn fini (door de vermeende affaire van MB?) en JvP zit daardoor in een lastige positie.
pi_218418677
quote:
, wat een moeilijke en ingewikkelde situatie dan. Vooral als er nog wel
Liefde is tussen de 2 dames

[ Bericht 1% gewijzigd door Henrike op 04-08-2025 20:53:36 ]
pi_218418698
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2025 20:24 schreef lila01 het volgende:
Juicekanaal post net dat MB 1 van de 3 ringen (poly) niet meer draagt!
Dat vind ik dan weer echt zo'n domme post van een juicekanaal, en weten zij dat dat nou net de ring van de poly is?
pi_218418713
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 20:33 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat vind ik dan weer echt zo'n domme post van een juicekanaal, en weten zij dat dat nou net de ring van de poly is?
Het is heel duidelijk dat er iets mis is , en juist doordat de poly zelf er vrijwel niets over deelt bevestigd dit alleen maar . Toen J bij de poly kwam leek het eerst ook alsof er niks was , ze kwam ‘in dienst ‘ was een bff enz en ineens bleek er al maanden lang vanalles te spelen
pi_218418737
Rens tegen 1 van de tweeling: muil open. En AM zegt er niks van. Je laat toch niet zo tegen je pubermeiden praten? Of Ben ik nou zo preuts opgevoed dat ik dit soort taal echt niet hoefde te gebruiken (nog steeds niet durf bij mn ouders in de buurt haha).
pi_218418739
quote:

[..]
Jij weet dan dat het niet zo is?
pi_218418751
quote:

[..]
Het is een opvallend detail.
pi_218418771
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 20:25 schreef Cyan het volgende:

[..]
Volgens RealityFBI mist er een ring aan Michelle haar vinger ... :X
Maar wat zegt dat? Is het een speciale ring?
Ze is afgevallen misschien past ze hem niet meer.
Misschien heeft ze gewoon eens andere sieraden om?
pi_218418874
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 20:36 schreef Appeltje1234 het volgende:
Rens tegen 1 van de tweeling: muil open. En AM zegt er niks van. Je laat toch niet zo tegen je pubermeiden praten? Of Ben ik nou zo preuts opgevoed dat ik dit soort taal echt niet hoefde te gebruiken (nog steeds niet durf bij mn ouders in de buurt haha).
Ik vind het mes gisteren echt een stap te ver gaan
pi_218418911
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 20:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar wat zegt dat? Is het een speciale ring?
Ze is afgevallen misschien past ze hem niet meer.
Misschien heeft ze gewoon eens andere sieraden om?
Juicekanaal weet het blijkbaar hoe het zit, ik vind het echt een idiote post.
Dat gegis wat er nou aan de hand is, we gaan het vanzelf zien.
Laat ze als het zo is , zelf beslissen wanneer ze met een verklaring komen.
pi_218418920
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 20:36 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Jij weet dan dat het niet zo is?
Ik vind het gezoek en gegis naar hoe en wat te ver gaan.
pi_218418943
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 20:34 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Het is heel duidelijk dat er iets mis is , en juist doordat de poly zelf er vrijwel niets over deelt bevestigd dit alleen maar . Toen J bij de poly kwam leek het eerst ook alsof er niks was , ze kwam ‘in dienst ‘ was een bff enz en ineens bleek er al maanden lang vanalles te spelen
Ja en?
Moeten ze dan alles wat er speelt gelijk met iedereen delen? Is dat een geschreven wet?
Het komt dan heus vanzelf wel keer in de openbaarheid.
pi_218418967
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 20:50 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik vind het gezoek en gegis naar hoe en wat te ver gaan.
Zoals iemand hier al eerder schreef houden mensen er niet van als ze overduidelijk voor de gek worden gehouden.
pi_218418972
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 20:52 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja en?
Moeten ze dan alles wat er speelt gelijk met iedereen delen? Is dat een geschreven wet?
Het komt dan heus vanzelf wel keer in de openbaarheid.
Nee, natuurlijk niet, maar dit toneelspel slaat nergens meer op.
En dan komen er juist wilde verhalen
pi_218418986
Er komen ook al vragen onder MB' s laatste post. Die zullen wel snel worden weggeswifferd straks.
pi_218419002
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 19:11 schreef Lodelie het volgende:
Gaat Am ook aan iets mee doen deze vakantie of alleen op afstand filmen?
Ze doet wat ze altijd doet, alleen in Frankrijk 😉
pi_218419006
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2025 20:30 schreef Henrike het volgende:

[..]
, wat een moeilijke en ingewikkelde situatie dan. Vooral als er nog wel
Liefde is tussen de 2 dames
Ik denk dat M en J het nog redelijk met elkaar kunnen vinden, maar dat de relatie nu vooral J en K is. Weet ook niet of M op dit moment nog in de relatie met de andere man zit. Dat zal vanzelf duidelijk worden.
pi_218419021
Ik snap maar weinig van het zelf uitzoeken wat de grens van AM is. Krijgen de meiden geen regels? Wordt AM dan uit het niets boos op ze als ze haar grens (die ze niet aangeeft?) overschrijden? Dit zal wellicht te maken hebben met het volledig "handen-af" principe die na de zomervakantie in werking wordt gezet aangezien ze dan naar de middelbare gaan.
pi_218419044
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 18:53 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Maar haar ouders en broer zo benieuwd wat zij hiervan denken
Die zullen altijd achter Michelle staan, denk ik.
pi_218419091
Ik zie het bericht niet op juicechannel?
pi_218419100
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 21:04 schreef Raradefayee het volgende:
Ik zie het bericht niet op juicechannel?
Op FBI
pi_218419137
Tsja, de tijd zal het leren inderdaad, maar ik vind de schone schijn ophouden altijd erg vermoeiend. Aan de andere kant zullen er veel zaken geregeld moeten worden als er inderdaad sprake is van een relatiebreuk, dus snap ook wel dat ze hun sociale media als laatste op de hoogte brengen van wat er speelt.
pi_218419182
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 21:09 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Tsja, de tijd zal het leren inderdaad, maar ik vind de schone schijn ophouden altijd erg vermoeiend. Aan de andere kant zullen er veel zaken geregeld moeten worden als er inderdaad sprake is van een relatiebreuk, dus snap ook wel dat ze hun sociale media als laatste op de hoogte brengen van wat er speelt.
Hoe noemden ze het ook alweer toen de poly exposed werd op dat festival?
#crisisberaad 😂 Zou dat er nu weer al zijn geweest? Met of zonder mediator haha.
pi_218419198
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 20:54 schreef lila01 het volgende:

[..]
Zoals iemand hier al eerder schreef houden mensen er niet van als ze overduidelijk voor de gek worden gehouden.
Ze is aan niemand verantwoording schuldig .
Ze zegt ook nergens dat het allemaal geweldig gaat.
Ik denk dat het hier vooral de nieuwsgierigheid is, de sensatie waar mensen op zitten te wachten.
Wat maakt het voor ons als buitenstaander nou uit als ze ons idd voor de gek zou houden? Worden we hier toch niet door benadeeld?
Het is niet mijn familie of mijn vriendin dan zou ik het idd niet kunnen waarderen.
dus ze doen maar wat ze goed dunkt.
Dan vind ik het bij bijv Debbie die iedereen voor de gek houd een heel ander verhaal, zij krijgt allerlei dingen voor elkaar van het geld van mede Nederlanders.
En zij zorgt ervoor dat mensen die in hetzelfde schuitje zitten gefrustreerd en verdrietig raken omdat zij het niet voor elkaar krijgen.
Als het zo is van de poly vind ik het vooral heel sneu voor de 7 kinderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')