Ik ken idd wel meer mensen die zo op vakantie gaan: naar Frankrijk en de hele dag aan het water/zwembad. Ik moet er niet aan denken, maar goed;)quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:26 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik keek er naar uit om de vakantiebeelden van AM te zien, maar niks van de sfeerbeelden zoals ze.die voorheen liet zien. Jammer vind ik dat. Het ziet er wel uit als een leuke, gezellige vakantie.
Vind ik ook niet heel gek maar Sanneke is nooit transparant geweest over wat ze op heeft gehaald + wil zij persé een gloednieuwe fiets, anders had ze allang een 2e hands bakfiets staan met het geld wat zij heeft opgehaald. 100%quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:55 schreef Earring het volgende:
Dat Tamara een hogere gunfactor heeft dan Sanneke blijkt wel omdat Tamara haar tikkie in 2 uur tijd al het gewenste resultaat gaf.
Fijn voor haar want zij doet alles op de fiets
Mods, dit staat op treads hoor
Geen ongevraagd advies!!!quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:53 schreef Lalaland79 het volgende:
Sanneke woont op een vakantiepark, daar kan je vaak ook een fiets huren. En nu Mijan in een winkelwagen kan zitten kan je ook voorzichtig beginnen met kleine stukjes fietsen. Maar daar denk ik vast en zeker te makkelijk en luchtig over🤪
🪨quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:18 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ja Tamara heeft de gun factor. Iets in haar onderscheid zich van de rest. Misschien omdat ze totaal niet haar best doet om het perfecte plaatje neer te zetten? Ze komt oprecht en warm over.
Ik vind Tamara en Natalie met elkaar vergelijken wel een ding hoor. Even een heel simpel maar belangrijk verschil: Natalie steekt al jaren amper tijd en moeite in de juiste zorg voor Z, terwijl voor de kinderen bij Tamara juist de beste plek en hulp gezocht wordt waar nodig. En oke, er is op dit moment wel onrust in het gezin van Tamara denk ik, maar over het algemeen zie ik daar echt veel meer rust en liefde voor de kinderen dan bij Natalie.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:24 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Zoals ik al zei: hier op Fok heeft Tamara ook de gunfactor. En waaron is me een raadsel: ze exposete tot voor kort haar kinderen met hetzelfde gemak als Annemarie. Ze doet niks anders dan voor de kinderen zorgen, zoals Natalie.
Ze heeft geen e-bike dus M in een fietsstoeltje is geen optie, want het waait te hard voor fietsen op haar gewone fiets. En nee, dit is geen flauwe grap. Dit was echt wat ze ooit zelf aandroeg als excuus.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:53 schreef Lalaland79 het volgende:
Sanneke woont op een vakantiepark, daar kan je vaak ook een fiets huren. En nu Mijan in een winkelwagen kan zitten kan je ook voorzichtig beginnen met kleine stukjes fietsen. Maar daar denk ik vast en zeker te makkelijk en luchtig over🤪
Ik heb het al eerder benoemd hier. Ik word bloednerveus als ik AM hoor praten. Zij is zo gespannen. En net doen alsof ze het zo leuk heeft met haar grote gezin hihihihi.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:28 schreef Harper het volgende:
Iemand die je nooit ontmoet hebt geld geven: bizar.
Geld aannemen van vreemden: nog bizarder.
Ik vind AM helemaal niet zo relaxed overkomen, als tijdens alle vakanties in het huis van haar ouders.
Steeds maar weer uitleggen hoe zij het doen. Waarom? Het komt zo belerend over. Laat het los!!
300 euro per nacht voor twee sta-plaatsen op een camping? Halleluja zeg. Dan had ik idd wat meer neergelegd en had een villa met zwembad gehuurd.
Een paar kaasjes, worsten en olijven voor 1413 man als avondeten? Ideaal, vanavond lekker snel dronken.
Dat er altijd iemand nuchter blijft is voor het eerst. Ik weet niet of ik dat moet geloven.
Met het grote verschil dat ze nooit klaagt, alles in haar uppie doet en geen hand ophoudt bij de instanties.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:24 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Zoals ik al zei: hier op Fok heeft Tamara ook de gunfactor. En waaron is me een raadsel: ze exposete tot voor kort haar kinderen met hetzelfde gemak als Annemarie. Ze doet niks anders dan voor de kinderen zorgen, zoals Natalie.
Het contrast met het oude vakantiehuisje is erg groot. En toen deden ze ook de hele dag weinig anders dan wat zwemmen/vissen/boodschappen doen en natuurlijk slakken vangen. Maar dat waren echt mooie beelden en ze zagen er allemaal echt ontspannen uit. Misschien is dat ook lastiger nu er steeds meer volwassen aanhang mee gaat, dat de dynamiek onrustig blijft? Maarten oogt wel wat meer ontspannen dan AM vind ik. Snap niet dat ze online blijft. Ze kan prima een compilatie van dit soort beelden en toespraken over hoe Het Grote Gezin Geerts dit allemaal doet na afloop van de vakantie plaatsen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:33 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder benoemd hier. Ik word bloednerveus alsnog AM hoor praten. Zij is zo gespannen. En net doen als ze het zo leuk heeft met haar grote gezin hihihihi.
Bah, misselijkmakend, die vrouw moet ook weer even haar aandachtsmomentje hebben..quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:27 schreef Moedervan4kids het volgende:
DBM maakt van het verhaal van Sanne (overleden kindje) een how can i make this about me. Om te kotsen!🤮
Daarnaast zorgt Tamara daadwerkelijk voor haar kinderen in tegenstelling tot Nathalie.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:38 schreef Henrike het volgende:
[..]
Met het grote verschil dat ze nooit klaagt, alles in haar uppie doet en geen hand ophoudt bij de instanties.
Ook zet ze haar kinderen niet in om reclame te maken
Ik vind haar echt totaal anders
Haha dit! Ik snap ook niks van die gunfactor.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:24 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wow, het lijkt wel een sneer? Alsof het andere kindje niet overleden zou zijn, wanneer DBM de moeder geweest was. Zo schrijft ze het.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:27 schreef Moedervan4kids het volgende:
DBM maakt van het verhaal van Sanne (overleden kindje) een how can i make this about me. Om te kotsen!🤮
Wow, even gekeken naar haar opmerking. Die is niet helemaal lekker bij haar paasei hoor. Ook dat wat haar vent heeft gezegd, daarmee impliceert ze indirect dat de ander niet adequaat heeft gehandeld. Echt hoe durft ze. Zij kan beter haar mond houden, komt echt steeds grotere ellende uit.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:27 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ohh wat een walgelijk bericht! En wat een sneer naar Sanne, 'het is maar goed dat onze kindjes jou als moeder hebben' denk je dat zij niet gestreden heeft voor haar kind?quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:04 schreef Maremare het volgende:
[..]
Wow, even gekeken naar haar opmerking. Die is niet helemaal lekker bij haar paasei hoor. Ook dat wat haar vent heeft gezegd, daarmee impliceert ze indirect dat de ander niet adequaat heeft gehandeld. Echt hoe durft ze. Zij kan beter haar mond houden, komt echt steeds grotere ellende uit.
Echt zo jammer dat ze mij geblokkeerd heeft. Had wel zin om haar even een goede veeg uit de pan te geven.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ohh wat een walgelijk bericht! En wat een sneer naar Sanne, 'het is maar goed dat onze kindjes jou als moeder hebben' denk je dat zij niet gestreden heeft voor haar kind?
Wat maakt dit me boos zeg, zij zit voor iedere scheet op de HAP, maar wat een oergevoel zeg. Ga toch gauw.
En ik vind Sanne er altijd heel subtiel in wat ze erover deelt.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:27 schreef Moedervan4kids het volgende:
Threadsquote:Op zondag 3 augustus 2025 20:16 schreef Hope88 het volgende:
Ik kan dat bericht nergens lezen van DBM? Waar lezen jullie dat?
Iemand spreekt schande van haar postquote:Op zondag 3 augustus 2025 20:04 schreef Maremare het volgende:
[..]
Wow, even gekeken naar haar opmerking. Die is niet helemaal lekker bij haar paasei hoor. Ook dat wat haar vent heeft gezegd, daarmee impliceert ze indirect dat de ander niet adequaat heeft gehandeld. Echt hoe durft ze. Zij kan beter haar mond houden, komt echt steeds grotere ellende uit.
Threadsquote:Op zondag 3 augustus 2025 20:16 schreef Hope88 het volgende:
Ik kan dat bericht nergens lezen van DBM? Waar lezen jullie dat?
Ik denk dat ze een tussenstop heeft gemaakt in Lourdes....quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:19 schreef Jenn1806 het volgende:
Wat fijn dat Debbie op vakantie wel uit eten kan zonder zonnebril, loops/koptelefoon en met flink wat geroezemoes om haar heen.
Misselijkmakend hoe dit geschreven is.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:27 schreef Moedervan4kids het volgende:
That's me. Doet ze me lekker blokkeren joh. Zal er niet van wakker liggen. Waarschijnlijk is het ook vergeefse moeite om haar na te laten denken over wat voor ellende ze allemaal uitkraamt. Ze is niet bepaald het scherpste mes in de la.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:27 schreef Earring het volgende:
[..]
Iemand spreekt schande van haar post
Ben benieuwd wat ze reageert
Ik gok blokkendoos
Dat vroeg ik me ook af idd, waarom met die cruise offline? Misschien omdat er vrijwel niks te delen valt omtrent het groooooote gezin? Op die cruise doet iedereen denk ik meer zijn eigen ding.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:38 schreef Shuri het volgende:
Iemand zei dat Maarten meer ontspannen leek dan Annemarie, maar ik weet het niet helemaal zeker. Hij lijkt me juist wat overprikkeld. Hopelijk heb ik dat mis. Annemarie zou er beter aan doen om de telefoon op te bergen.
Zoals het huis in Frankrijk wordt het nooit meer voor ze en zelfs daar zou het uiteindelijk anders worden met grotere en uiteindelijk volwassen kinderen.
Wat me intrigeert is waarom ze nu wel alles filmt (en zelfs op zondag) en vorig jaar op de cruise niet. Niets aan deze camping is gesponsord, alles zelf betaald. In feite hoeft ze niets te laten zien want het is geen werk. Dus vakantie, doe toch die telefoon weg.
Ik snap überhaupt al niet dat Dbm zo dom is om commentaar te geven op iemand die zo'n vreselijk drama heeft meegemaakt.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Naast dat het bericht van DBM walgelijk is vergelijkt ze ook appels met peren. Zij heeft het over een ileus (ernstige verstopping), maar volgens mij had de zoon van Sanne een darmafsluiting door een verdraaiing van de darm. Dus haar hele bericht slaat ook weer als een lul op een drumstel.
Dit schrijft ze:quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:33 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik kan het niet lezen, blokkendoos maar wat schrijft ze?
Hopelijk blijft de bikini foto ons bespaard.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:51 schreef Jenn1806 het volgende:
Zou AM al een keer mee zijn gaan zwemmen? En dan bedoel ik echt mee het water in. Ze lijkt zich zoals altijd weer buiten het gezin te zetten, zo jammer! Wellicht gaat ze 1x het water in voor de nieuwe jaarlijkse bikini foto 🥴
Een ileus is een darmafafsluiting/obstructie. Dus dat klopt toch echt wel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Naast dat het bericht van DBM walgelijk is vergelijkt ze ook appels met peren. Zij heeft het over een ileus (ernstige verstopping), maar volgens mij had de zoon van Sanne een darmafsluiting door een verdraaiing van de darm. Dus haar hele bericht slaat ook weer als een lul op een drumstel.
Oei.... wat een vreselijke ondoordachte en pijnlijke reactie. Dat kun je toch zelf bedenken dat je dat niet kunt schrijven.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:52 schreef Earring het volgende:
[..]
Dit schrijft ze:
Onze zoon heeft eens een ileus gehad, daarvoor ruim 1.5 week in het amc gelegen. Nou las ik een verhaal van een kindje die daardoor is overleden..
Dus ik besprak dat met mijn man want t raakt wat in ons trauma. Zegt ie: het is maar goed dat onze kinderen jou als moeder hebben. Want ze wilden ons ook wegsturen bij de hap met een 'buikgriep'. Het scheelt dat jij altijd naar je gevoel luisterd, zoveel verstand hebt van het menselijk lichaam en zo vreselijk EIGENWIJS bent. 🤪
Aldus DBM op Threads
Dankjequote:Op zondag 3 augustus 2025 20:52 schreef Earring het volgende:
[..]
Dit schrijft ze:
Onze zoon heeft eens een ileus gehad, daarvoor ruim 1.5 week in het amc gelegen. Nou las ik een verhaal van een kindje die daardoor is overleden..
Dus ik besprak dat met mijn man want t raakt wat in ons trauma. Zegt ie: het is maar goed dat onze kinderen jou als moeder hebben. Want ze wilden ons ook wegsturen bij de hap met een 'buikgriep'. Het scheelt dat jij altijd naar je gevoel luisterd, zoveel verstand hebt van het menselijk lichaam en zo vreselijk EIGENWIJS bent. 🤪
Aldus DBM op Threads
Zo'n draaiing presenteert zich wel anders dan een ileus en is in de meeste gevallen ook meer acuut dan 'enkel' een ileus (enkel tussen aanhalingstekens, omdat een ileus ook zeer ernstig kan zijn).quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:59 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Een ileus is een darmafafsluiting/obstructie. Dus dat klopt toch echt wel.
Verder vind ik haar bericht echt walgelijk!! Helaas in de familiekring ook dit meegemaakt. En een moedergevoel heeft hier zo niks mee te maken. Met een ileus kan het 2 kanten opvallen. De zoon van dbm heeft geluk gehad, gelukkkg.
Dat hoop ik ook, 😒 want daar zit ik niet op te wachtenquote:Op zondag 3 augustus 2025 20:55 schreef Snaky het volgende:
[..]
Hopelijk blijft de bikini foto ons bespaard.
Precies dit! Ik dacht dat het bij J van Sanne een volvulus was (maar verhaal al een hele tijd geleden gelezen) en mijn ervaring is ook dat die meestal een stuk ernstiger en acuter zijn dan een ileus… een ileus gaat regelmatig ‘spontaan’ weer over met alleen een sonde, klysma’s en een paar dagen rust voor je darmen, maar met een volvulus is er toch echt wel iets van een ingreep nodig…quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zo'n draaiing presenteert zich wel anders dan een ileus en is in de meeste gevallen ook meer acuut dan 'enkel' een ileus (enkel tussen aanhalingstekens, omdat een ileus ook zeer ernstig kan zijn).
Ik vind dat je het niet met elkaar kan vergelijken en misschien vooral niet door de manier waarop DBM dat doet😅
Maar wat je zegt klopt niet. Een draaiing is niet een ileus. Een verdraaiing kan een ileus veroorzaken. Je hebt een ileus en een sub ileus. Bij de één is er sprake van een volledige afsluiting en bij de ander gedeeltelijk. Beide ernstig. Dbm is niet goed wijs.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zo'n draaiing presenteert zich wel anders dan een ileus en is in de meeste gevallen ook meer acuut dan 'enkel' een ileus (enkel tussen aanhalingstekens, omdat een ileus ook zeer ernstig kan zijn).
Ik vind dat je het niet met elkaar kan vergelijken en misschien vooral niet door de manier waarop DBM dat doet😅
Kim heeft er ook op gereageerd, die is close met Sanne.quote:Op zondag 3 augustus 2025 20:32 schreef Mirp het volgende:
Wat een walgelijke Thread van DBM mbt het verhaal van Sanne en haar overleden zoontje.
En ook gewoon het bericht laten staan hè. Totaal geen zelfreflectie. Hoe kan dit naast elkaar bestaan? Het kan naast elkaar bestaan dat je ff uithaalt naar de moeder die haar kind heeft verloren? Hoe werkt dat in haar hoofd?quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:19 schreef Odonata het volgende:
En Sanne zal zichzelf ongetwijfeld al die verwijten al 1001x gemaakt hebben."Had ik me maar niet weg laten sturen, waarom heb ik niet gemerkt hoe mis het was" al die "hadikmaars" zijn vast gekmakend geweest.
Afschuwelijk, alleen al de gedachte aan wat ze doorleefd hebben en dat het dus zo snel over kan zijn maakt me misselijk van angst.
DBM moet zich kapot schamen dat ze dit plaatst!
Die diagnose kreeg ze waarschijnlijk gratis bij een bonusaanbieding van de AH.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Kim heeft er ook op gereageerd, die is close met Sanne.
En dbm noemt zichzelf een autist? Sinds wanneer heeft ze dan die diagnose?
Ik bedoelde niet te zeggen dat de draaiing een ileus is.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:23 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Maar wat je zegt klopt niet. Een draaiing is niet een ileus. Een verdraaiing kan een ileus veroorzaken. Je hebt een ileus en een sub ileus. Bij de één is er sprake van een volledige afsluiting en bij de ander gedeeltelijk. Beide ernstig. Dbm is niet goed wijs.
Daar zijn we het over eens 🤪quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet te zeggen dat de draaiing een ileus is.
Misschien verwarrend doordat ik het woord enkel gebruikte 😅.
Maar wat ik zei; denk dat bij mij de trigger vooral zit in de manier waarop DBM de vergelijking maakt
Ze heeft haar bericht verwijderd en maar goed ook.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:28 schreef Moedervan4kids het volgende:
DBM maakt het ook alleen maar erger met haar excuus.
“M’n man zegt dat IK als mama een vechter ben”.
Wat een schijtwijf.
Jammer dat het zo rot d'r toetsenbord uit kwamquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze heeft haar bericht verwijderd en maar goed ook.
Ze schrijft nu alleen dat ze juist had nagedacht over dat bericht. Ze maakt het er niet beter op🫣
Echt een vervelend toetsenbord heeft ze. Zo sneu. Had Sanneke kunnen zijn, ook altijd het slachtoffer.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer dat het zo rot d'r toetsenbord uit kwam
Ik vind het zo onwijs jammer dat mensen gelijk met de narcisme kaart gaan gooienquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:27 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Wat gemeen dat dbm zichzelf een veer in haar reet moet steken over de rug van een gebroken moeder. Walgelijk.
Wat is Rens een narcistische ziel zeg. Heel naar ventje. AM vindt hem geweldig aan haar gehinnik te horen
Dat is absoluut niet uit de stories te halen. Dat rens Narcistisch zou zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:33 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik vind het zo onwijs jammer dat mensen gelijk met de narcisme kaart gaan gooien
Weet je wel wat een narcist is?
Is echt een hippe term tegenwoordig, mensen worden snel een narcist genoemd.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:33 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik vind het zo onwijs jammer dat mensen gelijk met de narcisme kaart gaan gooien
Weet je wel wat een narcist is?
Zoals altijd slaat ze de plank opnieuw weer lekker mis 🫣quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze schrijft nu alleen dat ze juist had nagedacht over dat bericht. Ze maakt het er niet beter op🫣
Heeft ze connecties met Sanneke, die kan ook niks en zegt alles fout door autisme.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:45 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Oh, het ligt aan haar autisme dat ze het ene rotte bericht na het andere plaatst.
Ik ga ook een autisme-kaart kopen. Want dan hoef je ook niet sorry te zeggen.
LiekedeB plaatst nog een mooie reactie zag ik.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:46 schreef IlseMarije het volgende:
Ach ja nog maar even 2 post over dat ze het echt ECHT niet zo bedoeld had en natuurlijk allemaal halleluja reacties eronder. Ze heeft haar portie aandacht weer gehad hoor onze super moeder. #DBM
En terecht.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:48 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ze is nu niet meer zo blij, want ze zit nu paniekerig te huilen in een hoekje
Voor paniek heeft zij niet veel nodig toch?quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:48 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ze is nu niet meer zo blij, want ze zit nu paniekerig te huilen in een hoekje
Die mensen die zo in haar achterste kruipen denken waarschijnlijk ook niet na voor ze iets roeptoeteren. Ze kan het niet zo bedoeld hebben, maar het kan wel zo opgevat worden. Dat is het lastige aan geschreven tekst. Beter dus niet meer doen DBM.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:46 schreef IlseMarije het volgende:
Ach ja nog maar even 2 post over dat ze het echt ECHT niet zo bedoeld had en natuurlijk allemaal halleluja reacties eronder. Ze heeft haar portie aandacht weer gehad hoor onze super moeder. #DBM
Als ze dit al schrijft nadat ze erover na heeft gedacht, wat schrijft ze dan wel niet wanneer ze niet nadenkt?quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
De rest van wat er op threads staat denk ik 😂quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als ze dit al schrijft nadat ze erover na heeft gedacht, wat schrijft ze dan wel niet wanneer ze niet nadenkt?
En zo’n bericht de wereld in gooien op de sterfdag van het desbetreffende kindje. Wat een ……..quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:01 schreef Missinglink24 het volgende:
Jemig DBM. Alsof andere moeders niet zouden vechten voor hun kind. Vrijwel elke moeder (en vader) zou alles maar dan ook alles doen om hun kind te redden.
Ik denk dat ik haar maar ga ontvolgen, kan dat domme geblaat niet meer aanhoren.
Mijn zoon heeft ook wel eens over iemand in de supermarkt gezegd; die man is echt heel dik mama!quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘de.blije.mama
2 u
Mijn dochter heeft net zoals haar moeder GEEN filter. Ik heb door de jaren heen geleerd om iets vertraagd te zeggen, maar zij heeft dat (nog) niet. Anyway, wij liepen net in de supermarkt.. schreeuwt ze:
Flap: MAMA WEET JE WAT IK NET ZAG?!?!?! Mama: Nee lieverd wat dan? Flap: EEN JONGEN MET TIETJES HAHA!!’
Ook al heeft je kind ‘GEEN filter’, dan kun je toch zeggen dat je niet met haar praat als ze SCHREEUWT in de supermarkt? (Of thuis, op school, in het ziekenhuis, waar dan ook)
Net zoals de autistenkaart die te pas en te onpas getrokken wordt. Ik distantieer me graag van al die zelfbenoemde autisten.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Is echt een hippe term tegenwoordig, mensen worden snel een narcist genoemd.
Een vervelend mannetje vind ik, een narcist vind ik erg ver gezocht.
Hij is graag op de voorgrond, maakt je nog geen narcistquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:42 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Je hoeft het niet met me eens te zijn hoor.
Ik zeg niet dat hij een narcist is. Maar dat hij zichzelf constant vooraan plaatst en een drang heeft naar bewondering, zichzelf heel leuk en belangrijk vindt, maakt wel dat hij narcistisch over komt.
Sowieso sneu want AM tagt haar echt nooitquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:24 schreef WinnieWana het volgende:
Och och Debbie had nog geen bericht gekregen van am op haar slakken eten reel. Dus nu tagt ze haar maar in de hoop dat ze het wel ziet en gerepost wordt. Blijft sneu.
Ik denk een hele hoop dingen over Rens maar narcist is daar niet perse een vanquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:26 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Hij is graag op de voorgrond, maakt je nog geen narcist
Nogmaals weet je wat het is?
De kaart wordt te snel gegeven, hij is hartstikke jong
Een narcist is idd snel op de voorgrond, maar zou in zo een familie verstikken want het draait niet alleen om hem..
Nee precies, vandaar ik het ook zeiquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:30 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik denk een hele hoop dingen over Rens maar narcist is daar niet perse een van
De wanhoop druipt er vanafquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:24 schreef WinnieWana het volgende:
Och och Debbie had nog geen bericht gekregen van am op haar slakken eten reel. Dus nu tagt ze haar maar in de hoop dat ze het wel ziet en gerepost wordt. Blijft sneu.
De hap heeft wel een pilletje, hoop dat ze zich ff goed ellendig voelt, zo erg hoe ze Sanne heeft gekwetstquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:49 schreef Maremare het volgende:
[..]
Voor paniek heeft zij niet veel nodig toch?
En hoogbegaafdenquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:17 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Net zoals de autistenkaart die te pas en te onpas getrokken wordt. Ik distantieer me graag van al die zelfbenoemde autisten.
Dbm is echt heel dom en teveel met zichzelf bezig.quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:48 schreef mignonne het volgende:
Mijn hemel die DBM! Ik schrik er echt van wat ze schreef en dat ze dat dus werkelijk denkt. Iemand heeft haar kind moeten begraven, het ergste dat een moeder kan overkomen, en jij besluit zoiets te posten? Hoe dan??
Ik hoop dat Sanne zelf die post niet te zien krijgt of dat ze zich er voor af kan sluiten. Ik word al misselijk van het idee dat je zoiets mee zou maken, kan me niet voorstellen waar zij doorheen is gegaan en vandaag weer doorheen gaat. Afschuwelijk.
Echt verbazingwekkend hoe goed Debbie eruit ziet. En dat door met 5 man in zo'n camper te liggen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:54 schreef mignonne het volgende:
Tamara en de gunfactor snap ik wel. Kan het niet goed uitleggen maar ik gun het haar ook. Ik zie dat ze keihard werkt voor haar gezin en zichzelf daar best voor wegcijfert. Ook al heeft zij het wellicht qua maandinkomen niet superslecht, ze moet er wel een hele roedel van onderhouden en 800¤ is een hoop geld om zomaar op te hoesten.
Ik gun haar die fiets in ieder geval van harte, en die vakantie/extra's ook als ze er wat van overhoudt. Ze zal het niet makkelijk hebben nu.
Debbie. Tsja. T is toch wonderlijk he wat vakantie met een mens doet
Op zeker dat zie die stoel niet bij zich had anders had ze er vast foto's mee gemaakt.
En AM, niet mijn mensen, hoog tokkiegehalte. Ze zullen het vast gezellig hebben samen maar zo luidruchtig en zo aso pff...
Ik zag het net. Dit kan toch niet? 😱quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:57 schreef Didadedi het volgende:
Even iets anders hè, L en Z die bij HVK zo op die kast/commode? liggen/ er over heen hangen… ik zou dus echt bang zijn dat ze (vooral de kleinste) er head-first vanaf vallen 😰
Ik zit vol verbazing naar haar stories te kijken. Het lijkt wel alsof zij alles beleeft via de camera van haar telefoon.quote:En AM, niet mijn mensen, hoog tokkiegehalte. Ze zullen het vast gezellig hebben samen maar zo luidruchtig en zo aso pff...
Dat lijkt niet, dat is zo😉quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:07 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik zit vol verbazing naar haar stories te kijken. Het lijkt wel alsof zij alles beleeft via de camera van haar telefoon.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:00 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Waarom is dit kennen zij elkaar
Dat is ook echt zo. Niet alleen op vakantie, maar vrijwel altijd. Al jaren.quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:07 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik zit vol verbazing naar haar stories te kijken. Het lijkt wel alsof zij alles beleeft via de camera van haar telefoon.
Debbie en Annemarie kennen elkaar inderdaad. Ik weet niet meer hoe of wat of waardoor.quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:00 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Waarom is dit kennen zij elkaar
Jup, is volgens mij echt zo.quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:07 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja maar de liefde is wel wat eenzijdig geloof ikquote:Op zondag 3 augustus 2025 23:12 schreef Shuri het volgende:
[..]
Debbie en Annemarie kennen elkaar inderdaad. Ik weet niet meer hoe of wat of waardoor.
Ja ik volg haar ook. Hij was stiekem naar het zwembad gegaan en had zich helemaal uitgekleed.quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:14 schreef Morgeniserweereendag het volgende:
Wie volgt bzzonder? De afgelopen weken al steeds filmpjes waarop haar zoontje met down wegloopt. Nu vandaag weer weg gelopen. Vindt ze hem gewoon terug in het zwembad.. Ik vind het echt stoer dat ze een week alleen weggaat met 4 kinderen..Maar ik vind het dan weer niet te geloven dat je je kind zolang uit het oog verliest..
Doodengquote:Op zondag 3 augustus 2025 23:14 schreef Morgeniserweereendag het volgende:
Wie volgt bzzonder? De afgelopen weken al steeds filmpjes waarop haar zoontje met down wegloopt. Nu vandaag weer weg gelopen. Vindt ze hem gewoon terug in het zwembad.. Ik vind het echt stoer dat ze een week alleen weggaat met 4 kinderen..Maar ik vind het dan weer niet te geloven dat je je kind zolang uit het oog verliest..
Echt niet te geloven, menneke is 1quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:57 schreef Didadedi het volgende:
Even iets anders hè, L en Z die bij HVK zo op die kast/commode? liggen/ er over heen hangen… ik zou dus echt bang zijn dat ze (vooral de kleinste) er head-first vanaf vallen 😰
Debbie, AM en ook miniliefde waren tegelijk zwanger en rond dezelfde periode uitgerekend. Van Jay, Lot en Keet. Ze hebben elkaar toen 1 of 2 keer gezien met de kinderen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:12 schreef Shuri het volgende:
[..]
Debbie en Annemarie kennen elkaar inderdaad. Ik weet niet meer hoe of wat of waardoor.
Hoe heet ze op insta? Dbmquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:27 schreef Moedervan4kids het volgende:
Doodeng. Alleen, ze stond er nu tenminste nog vlakbij. Zag Louay laatst op een story ook op de kast zitten, terwijl zij vanaf de andere kant van de kamer aan het filmen was. Totaal onverantwoord. Ik laat mijn dochter van 2,5 echt nooit alleen als ze op de commode ligt, laat staan een kind van 1.quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:57 schreef Didadedi het volgende:
Ja nu je zegt...ook al een poos geen stories meer voorbij zien komen 🤔quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:32 schreef Moppie1982 het volgende:
Weet je wie ik al een tijd niet online heb gezien, ook haar laatste post is van 24 juli, Patricia Baudewijns
Vergeet de watermeloen op haar rolstoel ook niet!quote:Op maandag 4 augustus 2025 06:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debbie heeft weer een filmpje geplaatst, het liedje daaronder begint met ‘are you staying silent too, whilst people beging killed far away from you’
Dat is haar bijdrage? Oh, en de watermeloen sticker op de bakfiets natuurlijk!
Ja viel mij ook op! Hopelijk niks geks gebeurd tijdens hun reis..quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:32 schreef Moppie1982 het volgende:
Weet je wie ik al een tijd niet online heb gezien, ook haar laatste post is van 24 juli, Patricia Baudewijns
Ik heb dat altijd als ik haar aan het water zie met 4 kids die niet kunnen zwemmen. Heel vaak geen bandjes om, het is er ondiep is haar excuus.quote:Op maandag 4 augustus 2025 06:28 schreef Leesje het volgende:
[..]
Doodeng. Alleen, ze stond er nu tenminste nog vlakbij. Zag Louay laatst op een story ook op de kast zitten, terwijl zij vanaf de andere kant van de kamer aan het filmen was. Totaal onverantwoord. Ik laat mijn dochter van 2,5 echt nooit alleen als ze op de commode ligt, laat staan een kind van 1.
Ik begrijp niet zo goed wat ze zichzelf aan doet, ze klaagt alleen maar. En kennelijk kan dit met Joas gewoon niet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:14 schreef Morgeniserweereendag het volgende:
Ik vind haar vaak grof in de mondquote:Op maandag 4 augustus 2025 08:25 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed wat ze zichzelf aan doet, ze klaagt alleen maar. En kennelijk kan dit met Joas gewoon niet.
En ze zijn net twee weken met het hele gezin weg geweest.
Dus zoveel boeit het haar, wat ze uitgekraamd heeft gister. Bah.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM heeft prima geslapen na alle commotie van gisteravond. Waarvan akte.
Ja echt! Laatst benoemde ze dat ook al een keer. Ik vind haar er dik in de 40 uit zien.quote:Op maandag 4 augustus 2025 08:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Maikekd is 38 geworden. Vind haar er flink ouder uitzien.
Omdat ze zo verbouwd is, dat maakt oud vind ik vaak.quote:Op maandag 4 augustus 2025 08:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vind het mooi ze is wel eerlijk over haar struggles van zich eerder postparrum niet zo goed voelenquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:11 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ja echt! Laatst benoemde ze dat ook al een keer. Ik vind haar er dik in de 40 uit zien.
Zij is echt een apart geval, moet heel wat lijken met haar grote mond maar ondertussen is ze onzeker en paniekerig om alles. Schijn bedriegt.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:10 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Dus zoveel boeit het haar, wat ze uitgekraamd heeft gister. Bah.
Ja ik vind haar ook best een leuke vrouw wat karakter betreft( zoals ze laat zien)quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:16 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Ik vind het mooi ze is wel eerlijk over haar struggles van zich eerder postparrum niet zo goed voelen
Ja maar dit is Judith, de Judith met haar eigen regels, met een hekel aan afspraken nakomen en een hekel aan regels in Nederland.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:23 schreef Ballerina888 het volgende:
Judith: even lekker een broodje eten in het reuzenrad. Toevallig ben ik afgelopen week in Drievliet geweest en juist daar mega grote stickers met eten en drinken verboden.
Daar hadden ze toch eerder vrij voor gekregen van school? Dus daarom snap ik dit sowieso al niet.quote:Op maandag 4 augustus 2025 08:25 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed wat ze zichzelf aan doet, ze klaagt alleen maar. En kennelijk kan dit met Joas gewoon niet.
En ze zijn net twee weken met het hele gezin weg geweest.
Ze vergelijkt de Efteling nu ook met de allergoedkoopste aanbieding van Disneyland Parijs. Ook niet een hele eerlijke vergelijking. Zet dan de gewone prijzen naast elkaar neer en niet een aanbieding die geldt voor beperkte data en in een heel ander seizoen 😅quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom volgers überhaupt geld doneren. Je kent die mensen niet eens.
Ik heb, na het gezeur van Sanneke, eens gekeken voor een nachtje efteling hotel, een kamer voor 5 personen kost ¤814,- op een willekeurige zaterdag in september, dit is inclusief ontbijt en 2 dagen toegang tot het park. Als je daadwerkelijk met 5personen gaat is dat zo'n ¤450,-/¤500,- aan entree (beetje afhankelijk van de entreeprijs, in t laagseizoen is dit lager dan het duurste kaartje van ¤52,-)
Dan slaap je wel met 5 op 1 kamer, wil je een aparte slaapkamer erbij is het ¤844,-.
Zo'n zelfde soort kamer op een willekeurige doordeweekse dag in oktober kost 639,-.
En je mag eerder het park in, ik meen vanaf 9uur i.p.v. de reguliere openingstijd van 10.00uur.
Ja, het is veel geld en ik zou ook niet 'zomaar even' een nachtje efteling hotel doen. Maar het is ook een ervaring denk ik, dus dan vind ik het al met al nog redelijk meevallen.
Sanneke is niet afhankelijk van schoolvakanties/weekenden, Dion kan vast ergens buiten een vakantie een paar dagen vrij nemen.
Denkt ze echt dat het afzeiken van de efteling prijzen er voor zorgt dat ze uitgenodigd wordt om vanuit daar dr kruis te gaan zitten filmen? 🙈
Ik vind dat echt totaal onverantwoord. Zo kun je niet in je eentje weg. Keuzes maken. Bedenk eens dat tie verdronken zou zijn in dat zwembad..echt totaal onverantwoord.quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:14 schreef Morgeniserweereendag het volgende:
Ik ook.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:11 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ja echt! Laatst benoemde ze dat ook al een keer. Ik vind haar er dik in de 40 uit zien.
Dit kun je ook zeggen van Annemarie en Michelle,quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:46 schreef IlseMarije het volgende:
Zowel Debbie als DBM kwamen “te kort” in hun jeugd (om het zo maar even te zeggen) kun je nagaan wat dat met een mens kan doen op volwassen leeftijd.
Kan me bij Judith goed voorstellen dat ze juist daarom deelt dat ze zitten te eten. Zij wil immers altijd laten weten dat ze lak heeft aan regels.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:23 schreef Ballerina888 het volgende:
Judith: even lekker een broodje eten in het reuzenrad. Toevallig ben ik afgelopen week in Drievliet geweest en juist daar mega grote stickers met eten en drinken verboden.
Die volg ik niet, maar veel influencers snakken naar aandacht wat ze als kind niet gekregen hebben.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:08 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Dit kun je ook zeggen van Annemarie en Michelle,
Dat denk ik ook, door al die verbouwingen aan dr gezicht.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar dat komt denk ik ook door haar harde gezichtsuitdrukking en het leerachtig bruin zijn.
Zeker wetenquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:08 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Dit kun je ook zeggen van Annemarie en Michelle,
Waren haar laatste stories niet dat ze de jungle in gingen? Dat was Khao Sok en daar heb je inderdaad 0 bereik. Maar is wel al paar dagen geledenquote:Op maandag 4 augustus 2025 07:45 schreef Mirp het volgende:
[..]
Ja viel mij ook op! Hopelijk niks geks gebeurd tijdens hun reis..
Hij ontsnapt thuis ook, zelfs als de deur op slot zit. En thuis zullen ze buren/dorpsgenoten hebben die Joas kennen. Maar in een vreemde omgeving? Ik denk dat je kan stellen dat dit als enige volwassene niet verantwoord is. Er moet 1 iemand voortdurend op hem letten.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:46 schreef Miepje77 het volgende:
Bzzonder: Toen ze de kleding ging halen, was haar broer er.
Ik kan me voorstellen dat Joas echt vliegensvlug is. Ik zou voortaan kijken naar een stacaravan met een hek eromheen.
Dat gebeurt op heel veel plekken. Ook in NL trouwens.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:37 schreef Tarantelle het volgende:
Ik vind er wat van dat een camping een strand afsluit voor normaal recreatief gebruik, maar de rivier bij de familie Geerts ziet er wel heerlijk uit.
Ik vraag me ook echt soms af waarom al die fluflus zo apart zijn, ben ik dan gek of wat?quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:12 schreef Nieve het volgende:
Ik volg die 'blije' mama gelukkig niet, maar heb even gekeken nav dat relletje gister.
Ze blijft maar alles naar zichzelf toetrekken. Zij is paniekerig, zij zit te huilen, zij heeft last van straffen van vroeger etc. Nog steeds 0 reflectie over wat dit nou juist met een ander gedaan zou kunnen hebben.
Vreselijk dat soort types, was ook meteen de laatste x dat ik daar keek.
Die vraag stel ik mijzelf soms ook als ik weer stories heb gezien of hier heb gelezen. Voorlopig blijf ik denken dat zij maf zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:51 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik vraag me ook echt soms af waarom al die fluflus zo apart zijn, ben ik dan gek of wat?
Debbie, Am, Judith , Sanneke ,en dan deze blije parel
Nee hoor, je moet van een speciaal soort zijn om fluflu te kunnen worden.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:51 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik vraag me ook echt soms af waarom al die fluflus zo apart zijn, ben ik dan gek of wat?
Klopt, ik ben daar enorm op tegen. Net als het opkopen van vakantieparken door grote spelers die dan cashen. Ik vermoed dat zoiets ook bij de camping in Frankrijk speelt, ik probeer de grote formules altijd een beetje te mijden. In mijn woonomgeving speelt dit ook en het is niet fraai.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:04 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Dat gebeurt op heel veel plekken. Ook in NL trouwens.
Echt hè, ja sowieso ben ik niet iemand die alles op socialquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:02 schreef Nieve het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet van een speciaal soort zijn om fluflu te kunnen worden.
Ze hebben bijna allemaal mentale 'uitdagingen' vermengd met een vleugje egoïsme (kinderen betrekken), een vleugje narcisme (jezelf graag zien en horen) en een vleugje aandacht behoevende eigenschappen.
Er zijn er echt maar een handjevol die je die eigenschappen niet kan toedichten.
Omdat ze de hele dag niks te doen hebben, anders dan klagen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:12 schreef Henrike het volgende:
[..]
Echt hè, ja sowieso ben ik niet iemand die alles op social
Media gooit, en al helemaal mijn kinderen niet( inmiddels zijn ze al ouder)
Het is idd ook een bepaald type: ze zijn bijna allemaal hele dagen thuis , hebben
Een ziekte of ander issues.
Ze zijn ook altijd moe zwak en misselijk, hoe dan?
En de evt. aanwezige mannen hebben allemaal geen ruggengraat.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:12 schreef Henrike het volgende:
[..]
Echt hè, ja sowieso ben ik niet iemand die alles op social
Media gooit, en al helemaal mijn kinderen niet( inmiddels zijn ze al ouder)
Het is idd ook een bepaald type: ze zijn bijna allemaal hele dagen thuis , hebben
Een ziekte of ander issues.
Ze zijn ook altijd moe zwak en misselijk, hoe dan?
Ik denk dit de spijker op de kop is. Ga wat doen. Als is het maar een paar uurtjes vrijwilligerswerk per week. Ik denk dat iedereen daarvan opknapt. Online interacties, die je als influencer heel veel zult hebben, kunnen irl interacties niet vervangen voor de meeste mensen (uitzonderingen daargelaten), dat hebben we tijdens Corona wel geleerd. Naast het feit dat (vrijwillligers)werk doorgaans automatisch voor de zo gewenste structuur zorgt.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Omdat ze de hele dag niks te doen hebben, anders dan klagen.
De meeste pretenderen structuur nodig te hebben, maar hebben totaal geen structuur in hun leven, anders dan structureel klagen.
Ga werken, al is t maar 2 dagen per week. Je brein raakt gefrituurd van alleen maar met kinderen communiceren, je hebt ook volwassen praat nodig.
Ja volgens mij wel, maar dat is inderdaad al even geleden?quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:11 schreef Limburgsemeid het volgende:
[..]
Waren haar laatste stories niet dat ze de jungle in gingen? Dat was Khao Sok en daar heb je inderdaad 0 bereik. Maar is wel al paar dagen geleden
Ook even gekeken. Ik snap haar struggle en het zoeken naar de balans. Dat zal enorm lastig zijn, want je wilt ook dingen doen die energie geven. Tegelijkertijd vind ik haar soms onachtzaam met haar lichaam omgaan.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:27 schreef Mirp het volgende:
Ik zie Judith haar stories nu pas, maar waarom gaat zij in die achtbanen? Dat is toch alles behalve goed met haar hart? Ik snap dat ze alles met Bob wil doen, maar zij zoekt wel expres de grens op steeds en dat snap ik niet.
Ja precies dat. Ze heeft zelfs zelf verteld dat haar hart achteruit is gegaan. Ik vind het niet verstandig.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:33 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ook even gekeken. Ik snap haar struggle en het zoeken naar de balans. Dat zal enorm lastig zijn, want je wilt ook dingen doen die energie geven. Tegelijkertijd vind ik haar soms onachtzaam met haar lichaam omgaan.
Dit....en waarom ineens allemaal post ipv stories? 18 post als bliksemafleider? Marketing technisch handig?quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:59 schreef Mirp het volgende:
Och Michelle. Die kan ook beter even offline gaan. Geloof niet dat het goed met haar gaat. Ze lacht op de foto’s, maar ze lacht niet.
Als ze had gezegd dat ze 45 geworden was, zou ik het ook gelovenquote:Op maandag 4 augustus 2025 08:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Regels gelden niet voor Judith, die maakt haar eigen regels, lekker autonoomquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:23 schreef Ballerina888 het volgende:
Nou idd, hopelijk brengt ze het niet zo over op haar dochter! Ze lijkt ook nu weinig rust in haar donder te hebben, alles moet snel snel. Ergens in de rij staan wil ze niet, alles is te duur, niks is het geld waard en overal Chinese troep 😅 Het shoppen zijn ze ook beu.. Wellicht wat culturele hoogstandjes opzoeken? Oh wacht.. Dat is waarschijnlijk te duur 🫠quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:59 schreef Hocuspocus2 het volgende:
OMG Minibelle klaagt alleen maar tijdens haar tripje naar Londen. Ze voelt zich duidelijk te goed voor die stad.
Nou, ik zeg het altijd als: ze hebben allemaal hun eigen dingetje (verzonnen)quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:51 schreef Henrike het volgende:
[..]
Denk dat je als fluflu man uit een speciaal soort hout gesneden moet zijn 😅quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:17 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En de evt. aanwezige mannen hebben allemaal geen ruggengraat.
Echt hoor, alleen maar negatief gezeur. Tuurlijk is het dan niet leukquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:59 schreef Hocuspocus2 het volgende:
OMG Minibelle klaagt alleen maar tijdens haar tripje naar Londen. Ze voelt zich duidelijk te goed voor die stad.
Allemaal eenzelfde soort volgzaam typequote:Op maandag 4 augustus 2025 14:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Denk dat je als fluflu man uit een speciaal soort hout gesneden moet zijn 😅
In elk geval geen hardhout. Meer vuren en grenen. Kwetsbaar, gevoelig voor deuken.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Denk dat je als fluflu man uit een speciaal soort hout gesneden moet zijn 😅
Ik snap het ook niet. Ben er 5 dagen geweest en vond het een zalige stad.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:59 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Zo jammer. Die dochter moet dag en nacht sporten, gaan ze er een keer leuk tussenuit, klaagt ze alleen maarquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:59 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Heeft ze trouwens al de zelfdiagnose dyslexie? Met haar genoside?quote:Op maandag 4 augustus 2025 06:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debbie heeft weer een filmpje geplaatst, het liedje daaronder begint met ‘are you staying silent too, whilst people beging killed far away from you’
Dat is haar bijdrage? Oh, en de watermeloen sticker op de bakfiets natuurlijk!
Ja plus dat ze net als AM aan het posten is, 83 stories achterelkaar.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:59 schreef Hocuspocus2 het volgende:
en als er een diagnose komt moet je je afvragen van wie die is want of iemand is orthomoleculair opgeleid, een osteopaat of gedragsdeskundige. Allemaal geleerd op de TikTok academie en Youtube universiteit.quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:44 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Sowieso iedereen die zichzelf een label toekent zonder gedegen onderzoek/diagnose.
Ik dacht serieus even dat het een foto met Jacqueline was 😅quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:27 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Foto 6 die MB heeft gepost. Intieme foto met een look a like van jvp. In bikini. Je ziet hoe slap haar huid is geworden nu ze zoveel is afgevallen.
Iemand anders zei het al, haar ogen lachen niet. Het doet ook incompleet aan, de familie Walk zonder K en jvp.
Wat zou er toch spelen….
Ze heeft al een paar keer benoemd dat het ‘precies als in Moskou, maar dan kleiner’ is. Daardoor snapte ze de metro ook zo goed. Denk dat ze zichzelf te hoogbegaafd voor Londen vindt..quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:59 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Een blond meisje, leeftijd van Julia denk ik. Volgens mij noemde AM haar Jill.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:14 schreef Tahini het volgende:
Ik zal her wel ergens gemist hebben, maar wie is de 14e bij AM? Zij en Maarten, 8 kids, en 3 aanhang is toch 13? Ze heeft het sinds de planning al over 14 en ik zit nu in de stories te zoeken naar de mystery guest :-)
Denk dat iedereen wel ziet dat het niet zo goed met haar gaat, dan heb je de steun van je ouders misschien wel hard nodig.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:40 schreef JaNeeDan het volgende:
Die foto van M met de handen van haar ouders. Het gevoel voor drama straalt er vanaf.
Zielig ook voor haar dochter, eindelijk een keer tijd en dan verpest je het zoquote:Op maandag 4 augustus 2025 14:28 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Echt hoor, alleen maar negatief gezeur. Tuurlijk is het dan niet leuk
Nichtje volgens mij (echt, waarom weet ik dit soort dingen...., het voelt heel ongemakkelijk voor mijzelf).quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Een blond meisje, leeftijd van Julia denk ik. Volgens mij noemde AM haar Jill.
Snap ik helemaal. Maar dit soort foto’s posten is gewoon aandacht trekken. Maar goed, daar zijn ze allemaal een ster in.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:28 schreef Henrike het volgende:
[..]
Denk dat iedereen wel ziet dat het niet zo goed met haar gaat, dan heb je de steun van je ouders misschien wel hard nodig.
Iedereen kan wel zeggen o wat dramatisch,quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:32 schreef Hyacinth het volgende:
Wat een dramatische stories weer bij MB
T is ook weer allemaal bef klef en jank jank. Maar de vibe is helemaal weg. Voor de kinderen wel fijn om familie weer te zien.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:27 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Foto 6 die MB heeft gepost. Intieme foto met een look a like van jvp. In bikini. Je ziet hoe slap haar huid is geworden nu ze zoveel is afgevallen.
Iemand anders zei het al, haar ogen lachen niet. Het doet ook incompleet aan, de familie Walk zonder K en jvp.
Wat zou er toch spelen….
Dat ben ik wel met je eens, niet verstandig om een kind te belasten met je eigen verdrietquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Snap ik helemaal. Maar dit soort foto’s posten is gewoon aandacht trekken. Maar goed, daar zijn ze allemaal een ster in.
De uitspraak van haar oudste vind ik ook apart. Of hij vindt het fijn voor M dat ze weer naar ‘huis’ gaat of hij ziet het zelf als naar huis gaan. In het eerste geval voedt zij haar kind dus met haar emoties, in het tweede geval ziet hij iets als huis wat niet ‘thuis’ is.
Van mij mogen de fluflu's hun kinderen weer als kinderen gaan behandelen i.p.v. als volwassenen in een kinderlijf.
Ik wil absoluut niet zeggen dat een kind geen verdriet van ouders mag zien hoor. Maar laat een kind kind blijven. Dit soort uitspraken passen gewoon niet bij zo’n jong kind. Net als dat de oudste van Debbie het prima vond dat haar cadeautje door Debbie werd uitgepakt omdat Debbie zo nieuwsgierig was welke knuffel er in het pakje zat.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:58 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, niet verstandig om een kind te belasten met je eigen verdriet
Zelfs de reis was maximaal janken. Pff maximaal overdrijven weer.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:32 schreef Hyacinth het volgende:
Wat een dramatische stories weer bij MB
Ze toont altijd van dit soort filmpjes en die zijn dus altijd dramatisch.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:49 schreef Henrike het volgende:
[..]
Iedereen kan wel zeggen o wat dramatisch,
Maar ze toont altijd dit soort filmpjes kijk maar naar andere jaren.
Dat het niet goed met haar gaat kan iedereen zien.
Ik vind het juist heel liefdevol om te zien dat haar ouders, broer en schoonzus en vrienden haar zo verwelkomen.
Denk dat iedere ouder of broer/zus graag voor je klaar staat in moeilijke tijden.
Ik kan me echt voorstellen dat ze samen in overleg met allen hebben gezegd : je komt deze kant maar een weekje op.
We weten nog steeds niet wat we precies speelt,ik vind haar moeder ook erg afgevallen.
En nee voordat ik weer commentaar krijg, ik ken haar niet persoonlijk.
Maar ik vind haar altijd een lieve hardwerkende moeder en wat er ook speelt, ik gun niemand ellende.
Als ik het ‘knuffel filmpje’ van haar en haar zoon bekijk dan betwijfel ik of die woorden uit zijn mond komen. Hij lacht even voor de camera maar verder heeft hij er weinig zin in. Net voordat ze het filmpje beëindigt zucht hij eens diep en lijkt hij iets te zeggen als ‘stop nou/mam’.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Snap ik helemaal. Maar dit soort foto’s posten is gewoon aandacht trekken. Maar goed, daar zijn ze allemaal een ster in.
De uitspraak van haar oudste vind ik ook apart. Of hij vindt het fijn voor M dat ze weer naar ‘huis’ gaat of hij ziet het zelf als naar huis gaan. In het eerste geval voedt zij haar kind dus met haar emoties, in het tweede geval ziet hij iets als huis wat niet ‘thuis’ is.
Van mij mogen de fluflu's hun kinderen weer als kinderen gaan behandelen i.p.v. als volwassenen in een kinderlijf.
Ah, ok. Is die mee als oppas ofzo? Of vriendin van Julia terwijl Rens er ook bij is? Zal de keuzes van familie G nooit begrijpen…quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat laatste zag ik ook. Het is toch ook bloedirritant als je moeder steeds met een camera op je wil knuffelen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Als ik het ‘knuffel filmpje’ van haar en haar zoon bekijk dan betwijfel ik of die woorden uit zijn mond komen. Hij lacht even voor de camera maar verder heeft hij er weinig zin in. Net voordat ze het filmpje beëindigt zucht hij eens diep en lijkt hij iets te zeggen als ‘stop nou/mam’.
Zou ik ook niet gek vinden, heb regelmatig het idee dat fluflu’s nogal overdrijven als het om wijze/gevoelige uitspraken van hun kinderen gaat.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Als ik het ‘knuffel filmpje’ van haar en haar zoon bekijk dan betwijfel ik of die woorden uit zijn mond komen. Hij lacht even voor de camera maar verder heeft hij er weinig zin in. Net voordat ze het filmpje beëindigt zucht hij eens diep en lijkt hij iets te zeggen als ‘stop nou/mam’.
Ik heb altijd het idee dan Koen zijn profiel wordt beheerd door Michelle 🙈quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:24 schreef Bubbeltjeswater het volgende:
Er staat in de bio van MB ook niets over haar bonuskinderen, terwijl JvP dat wel heeft.
Bij KB trouwens ook niet. Toch bijzonder dat JvP dat wel heeft.
Ik denk jonger, ze was ook niet mee wijnproeven.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Niemand weet het. Annemarie heeft er niets over gezegd.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:19 schreef Tahini het volgende:
[..]
Ah, ok. Is die mee als oppas ofzo? Of vriendin van Julia terwijl Rens er ook bij is? Zal de keuzes van familie G nooit begrijpen…
Ik zou die kinderen lekker even vakantie laten hebben ipv elk moment op de foto/film. Vooral die oudsten krijgen denk ik best mee dat het niet zo loopt als anders.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik idd heel ernstig. Ik heb het idee dat MB heel vaak uitspraken verzint die haar kinderen zogenaamd gezegd hebben.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Denk dat K sowieso niet veel online doet. Begreep wel uit eerdere posts van J dat hij haar kinderen als zijn eigen behandeld. Lieve man, volgens mij.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dan Koen zijn profiel wordt beheerd door Michelle 🙈
Mijn ervaring is dat als het niet goed gaat, dat je helemaal geen zin hebt om alles online te kwakken. M. gaat juist maximaal.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze toont altijd van dit soort filmpjes en die zijn dus altijd dramatisch.
Mijn ouders zouden mij ook opwachten, maar dan geven we elkaar een knuffel en een kus en gaan we door met de dag.
Dat 'de sluizen weer open' om alles begrijp ik gewoon echt niet. Ze zou er goed aan doen om hulp te hebben i.p.v. maximaal janken onderweg naar 'huis'.
Ik had kunnen weten dat jij het allemaal weer zou normaliseren. Maar ik vind het niet normaal. Ik vind het maximaal overdreven.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:49 schreef Henrike het volgende:
[..]
Iedereen kan wel zeggen o wat dramatisch,
Maar ze toont altijd dit soort filmpjes kijk maar naar andere jaren.
Dat het niet goed met haar gaat kan iedereen zien.
Ik vind het juist heel liefdevol om te zien dat haar ouders, broer en schoonzus en vrienden haar zo verwelkomen.
Denk dat iedere ouder of broer/zus graag voor je klaar staat in moeilijke tijden.
Ik kan me echt voorstellen dat ze samen in overleg met allen hebben gezegd : je komt deze kant maar een weekje op.
We weten nog steeds niet wat we precies speelt,ik vind haar moeder ook erg afgevallen.
En nee voordat ik weer commentaar krijg, ik ken haar niet persoonlijk.
Maar ik vind haar altijd een lieve hardwerkende moeder en wat er ook speelt, ik gun niemand ellende.
Denk dat hetzelfde gebeurt met vrienden en besties. Altijd innige omhelzingen en hysterisch lachen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:21 schreef Nieve het volgende:
[..]
Dat laatste zag ik ook. Het is toch ook bloedirritant als je moeder steeds met een camera op je wil knuffelen?
Ik heb dat bij MB al vaker gezien. Camera neerzetten en dan heel gemaakt gaan knuffelen met elkaar. Vreselijk lijkt me dat als kind.
Het is bijzonder gedrag voor een volwassen vrouw. Fijn dat haar ouders er voor haar zijn, maar ze is inmiddels zelf moeder van 4 kinderen en heeft een man en een vrouw thuis.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:19 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ik had kunnen weten dat jij het allemaal weer zou normaliseren. Maar ik vind het niet normaal. Ik vind het maximaal overdreven.
Ik heb het idee dat ze hartstikke labiel is.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:59 schreef Mirp het volgende:
Och Michelle. Die kan ook beter even offline gaan. Geloof niet dat het goed met haar gaat. Ze lacht op de foto’s, maar ze lacht niet.
Volgens de juice heeft M anderhalf jaar een affaire gehad, daar kwamen J. en K. in januari achter. Onlangs in Spanje (influ-reisje) is M ook zoenend met een man betrapt. Of het dezelfde lover is is nog niet bekend.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:27 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Wat zou er toch spelen….
Erg rustig ziet het er niet uit, in elk geval.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:33 schreef Felinecat het volgende:
En weer nieuwe bff's op Mallorca...
Kan ze haar aandacht eindelijk eens even echt op zichzelf en haar kinderen richten, gaat de aandacht weer naar 'innige vrienden'
Zonde!
Dat lijkt er wel op ja.. met zo'n laag gewicht ben je na een wijntje toch al helemaal dronken ook?!quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:29 schreef lila01 het volgende:
Er wordt in ek geval weer genoeg gedronken.
Maar haar ouders en broer zo benieuwd wat zij hiervan denkenquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:41 schreef lila01 het volgende:
Zoals ik al eens eerder zei, ze komt manisch over. Ze lijkt een beetje op dat konijntje uit de Duracell- reclame
Misschien doen ze dat niet ivm de vader van de kinderen? Heb ook een kennis die dat uit respect voor de vader van de kindjes er nooit bij zet.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:24 schreef Bubbeltjeswater het volgende:
Er staat in de bio van MB ook niets over haar bonuskinderen, terwijl JvP dat wel heeft.
Bij KB trouwens ook niet. Toch bijzonder dat JvP dat wel heeft.
Dat mag jij vinden, ik respecteer jouw mening.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:19 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ik had kunnen weten dat jij het allemaal weer zou normaliseren. Maar ik vind het niet normaal. Ik vind het maximaal overdreven.
Typisch geval van gezien willen worden door vaderquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vraag me oprecht af waar MB de tijd vandaan zou moeten halen om een affaire te hebben, maar dat is vanuit mij misschien te simpel gedacht haha.
Verder vind ik t wel opvallend dat ze eerst geen vrienden had, toen 1 hechte groep en nu is alles en zijn moeder een BFF en de liefste. Maak een keuze.
Ik denk dat Michelle vooral zichzelf heel erg probeert te bewijzen en wil laten zien hoe goed ze het allemaal wel niet doet (geen idee aan wie), maar hier ondertussen aan onderdoor gaat.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:28 schreef Henrike het volgende:
[..]
Denk dat iedereen wel ziet dat het niet zo goed met haar gaat, dan heb je de steun van je ouders misschien wel hard nodig.
Ik heb wel het idee dat op mallorca zijn haar weer goed doet.
En nadat ze aan het strand heeft gedronken stapt ze met haar kinderen in de auto? 😱😱. Het filmpje lijkt iig toch echt vanaf de bestuurdersstoel te zijn gemaakt….quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:39 schreef Felinecat het volgende:
[..]
Dat lijkt er wel op ja.. met zo'n laag gewicht ben je na een wijntje toch al helemaal dronken ook?!
Niets zorgelijks qua gewicht? 😱 een maat xxs is haar nog te groot. Haar gewicht zit laag in de 40. Haar hoofd is in verhouding net zo’n wobblehead poppetje geworden. Gelukkig vindt zij ht zelf wel zorgelijk. Dat zegt ze tenminste… op beeld lijkt iedereen vaak net iets voller dan in RL.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:11 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Omdat ze hier zo besproken wordt, ben ik haar wat vaker gaan bekijken. Ik zie dus echt niks wat wijst op iets zorgelijke qua gewicht. Ik zie niks labiels. Wel zie ik veel make-up, maar zolang ik meelees bij de mommyvloggwrs is dat al zo.
Dat ene stel vrienden heeft ze vier jaar niet gesproken. Ik noem dat geen vrienden maar bij M ligt de lat lager aangezien ze ook allemaal bff’s heeft.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:37 schreef Moondance het volgende:
Ik zie Michelle meteen ook weer helemaal klef en bef en besties zijn met twee stellen die ik hiervoor echt nog nooit voorbij heb zien komen op Instagram.
Vind dat ook zo bijzonder. Een paar jaar geleden had ze nog nauwelijks vriendinnen en ze kwam laatst haar huis amper uit omdat het niet goed ging en de laatste weken is ze zoveel alleen de hort op en duikt de ene na de andere nieuwe bestie op.
Geloof me, als één van mijn kinderen zoveel zou afvallen zou ik dat absoluut zorgelijk vinden. Zij is echt vel over been.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:11 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Omdat ze hier zo besproken wordt, ben ik haar wat vaker gaan bekijken. Ik zie dus echt niks wat wijst op iets zorgelijke qua gewicht. Ik zie niks labiels. Wel zie ik veel make-up, maar zolang ik meelees bij de mommyvloggwrs is dat al zo.
Rens was niet de enige die het zei. Iemand anders riep ook. Volgens mij Samquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Stel je niet zo aan J! Eet die knoflook!’
Láát dat kind Rens.
En AM maar filmen en direct plaatsen.
Idd, ondanks dat AM continue online zit heeft ze dit gemist zeker?quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:45 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Losse lange haren in een Frans zwembad. Ik krijg er de rillingen van.
Überhaupt losse lange haren in het zwembad... Mijn dochter heeft steile haren maar als dat los zit met zwemmen is het toch veel extra tijd en gedoe met haren uit de knoop halen daarna 🙈🙈quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:45 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Gevaarlijk ook. Zeker op campingzwembaden.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:45 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Alsof ze de hele dag op de kermis zijn? Of gewoon na het werk even gezellig met de kinderen op stap?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:00 schreef Earring het volgende:
De Bollens hadden het te druk met de zaak voor vakantie.
Nu K en J op kermis Venray met de jongens en M in Spanje.
Klinkt druk inderdaad, alleen niet met werken
Preciesquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:07 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Alsof ze de hele dag op de kermis zijn? Of gewoon na het werk even gezellig met de kinderen op stap?
Volgens RealityFBI mist er een ring aan Michelle haar vinger ...quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:24 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Ik denk dat Koen en Michelle uit elkaar zijn en dat Jacqueline nu klemzit in een soort driehoeksverhouding. Ik zie haar ook nooit meer samen met aaaaaallleeee bff’s van Michelle en nooit meer op de foto met haar familie, alleen nog met haar eigen kinderen en met Koen.
Ik vind die Rens echt een vervelend dominant mannetjequote:Op maandag 4 augustus 2025 19:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Stel je niet zo aan J! Eet die knoflook!’
Láát dat kind Rens.
En AM maar filmen en direct plaatsen.
Precies wat ik denk. MB en Koen zijn fini (door de vermeende affaire van MB?) en JvP zit daardoor in een lastige positie.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:24 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Ik denk dat Koen en Michelle uit elkaar zijn en dat Jacqueline nu klemzit in een soort driehoeksverhouding. Ik zie haar ook nooit meer samen met aaaaaallleeee bff’s van Michelle en nooit meer op de foto met haar familie, alleen nog met haar eigen kinderen en met Koen.
, wat een moeilijke en ingewikkelde situatie dan. Vooral als er nog welquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:24 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Dat vind ik dan weer echt zo'n domme post van een juicekanaal, en weten zij dat dat nou net de ring van de poly is?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:24 schreef lila01 het volgende:
Juicekanaal post net dat MB 1 van de 3 ringen (poly) niet meer draagt!
Het is heel duidelijk dat er iets mis is , en juist doordat de poly zelf er vrijwel niets over deelt bevestigd dit alleen maar . Toen J bij de poly kwam leek het eerst ook alsof er niks was , ze kwam ‘in dienst ‘ was een bff enz en ineens bleek er al maanden lang vanalles te spelenquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:33 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer echt zo'n domme post van een juicekanaal, en weten zij dat dat nou net de ring van de poly is?
Jij weet dan dat het niet zo is?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:33 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer echt zo'n domme post van een juicekanaal, en weten zij dat dat nou net de ring van de poly is?
Het is een opvallend detail.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:33 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar wat zegt dat? Is het een speciale ring?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:25 schreef Cyan het volgende:
[..]
Volgens RealityFBI mist er een ring aan Michelle haar vinger ...
Ik vind het mes gisteren echt een stap te ver gaanquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:36 schreef Appeltje1234 het volgende:
Rens tegen 1 van de tweeling: muil open. En AM zegt er niks van. Je laat toch niet zo tegen je pubermeiden praten? Of Ben ik nou zo preuts opgevoed dat ik dit soort taal echt niet hoefde te gebruiken (nog steeds niet durf bij mn ouders in de buurt haha).
Juicekanaal weet het blijkbaar hoe het zit, ik vind het echt een idiote post.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar wat zegt dat? Is het een speciale ring?
Ze is afgevallen misschien past ze hem niet meer.
Misschien heeft ze gewoon eens andere sieraden om?
Ja en?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:34 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Het is heel duidelijk dat er iets mis is , en juist doordat de poly zelf er vrijwel niets over deelt bevestigd dit alleen maar . Toen J bij de poly kwam leek het eerst ook alsof er niks was , ze kwam ‘in dienst ‘ was een bff enz en ineens bleek er al maanden lang vanalles te spelen
Zoals iemand hier al eerder schreef houden mensen er niet van als ze overduidelijk voor de gek worden gehouden.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:50 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik vind het gezoek en gegis naar hoe en wat te ver gaan.
Nee, natuurlijk niet, maar dit toneelspel slaat nergens meer op.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:52 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja en?
Moeten ze dan alles wat er speelt gelijk met iedereen delen? Is dat een geschreven wet?
Het komt dan heus vanzelf wel keer in de openbaarheid.
Ze doet wat ze altijd doet, alleen in Frankrijk 😉quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:11 schreef Lodelie het volgende:
Gaat Am ook aan iets mee doen deze vakantie of alleen op afstand filmen?
Ik denk dat M en J het nog redelijk met elkaar kunnen vinden, maar dat de relatie nu vooral J en K is. Weet ook niet of M op dit moment nog in de relatie met de andere man zit. Dat zal vanzelf duidelijk worden.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:30 schreef Henrike het volgende:
[..]
, wat een moeilijke en ingewikkelde situatie dan. Vooral als er nog wel
Liefde is tussen de 2 dames
Die zullen altijd achter Michelle staan, denk ik.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:53 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Maar haar ouders en broer zo benieuwd wat zij hiervan denken
Op FBIquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:04 schreef Raradefayee het volgende:
Ik zie het bericht niet op juicechannel?
Hoe noemden ze het ook alweer toen de poly exposed werd op dat festival?quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:09 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Tsja, de tijd zal het leren inderdaad, maar ik vind de schone schijn ophouden altijd erg vermoeiend. Aan de andere kant zullen er veel zaken geregeld moeten worden als er inderdaad sprake is van een relatiebreuk, dus snap ook wel dat ze hun sociale media als laatste op de hoogte brengen van wat er speelt.
Ze is aan niemand verantwoording schuldig .quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:54 schreef lila01 het volgende:
[..]
Zoals iemand hier al eerder schreef houden mensen er niet van als ze overduidelijk voor de gek worden gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |