Ze toont altijd van dit soort filmpjes en die zijn dus altijd dramatisch.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:49 schreef Henrike het volgende:
[..]
Iedereen kan wel zeggen o wat dramatisch,
Maar ze toont altijd dit soort filmpjes kijk maar naar andere jaren.
Dat het niet goed met haar gaat kan iedereen zien.
Ik vind het juist heel liefdevol om te zien dat haar ouders, broer en schoonzus en vrienden haar zo verwelkomen.
Denk dat iedere ouder of broer/zus graag voor je klaar staat in moeilijke tijden.
Ik kan me echt voorstellen dat ze samen in overleg met allen hebben gezegd : je komt deze kant maar een weekje op.
We weten nog steeds niet wat we precies speelt,ik vind haar moeder ook erg afgevallen.
En nee voordat ik weer commentaar krijg, ik ken haar niet persoonlijk.
Maar ik vind haar altijd een lieve hardwerkende moeder en wat er ook speelt, ik gun niemand ellende.
Als ik het ‘knuffel filmpje’ van haar en haar zoon bekijk dan betwijfel ik of die woorden uit zijn mond komen. Hij lacht even voor de camera maar verder heeft hij er weinig zin in. Net voordat ze het filmpje beëindigt zucht hij eens diep en lijkt hij iets te zeggen als ‘stop nou/mam’.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Snap ik helemaal. Maar dit soort foto’s posten is gewoon aandacht trekken. Maar goed, daar zijn ze allemaal een ster in.
De uitspraak van haar oudste vind ik ook apart. Of hij vindt het fijn voor M dat ze weer naar ‘huis’ gaat of hij ziet het zelf als naar huis gaan. In het eerste geval voedt zij haar kind dus met haar emoties, in het tweede geval ziet hij iets als huis wat niet ‘thuis’ is.
Van mij mogen de fluflu's hun kinderen weer als kinderen gaan behandelen i.p.v. als volwassenen in een kinderlijf.
Ah, ok. Is die mee als oppas ofzo? Of vriendin van Julia terwijl Rens er ook bij is? Zal de keuzes van familie G nooit begrijpen…quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Een blond meisje, leeftijd van Julia denk ik. Volgens mij noemde AM haar Jill.
Dat laatste zag ik ook. Het is toch ook bloedirritant als je moeder steeds met een camera op je wil knuffelen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Als ik het ‘knuffel filmpje’ van haar en haar zoon bekijk dan betwijfel ik of die woorden uit zijn mond komen. Hij lacht even voor de camera maar verder heeft hij er weinig zin in. Net voordat ze het filmpje beëindigt zucht hij eens diep en lijkt hij iets te zeggen als ‘stop nou/mam’.
Zou ik ook niet gek vinden, heb regelmatig het idee dat fluflu’s nogal overdrijven als het om wijze/gevoelige uitspraken van hun kinderen gaat.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Als ik het ‘knuffel filmpje’ van haar en haar zoon bekijk dan betwijfel ik of die woorden uit zijn mond komen. Hij lacht even voor de camera maar verder heeft hij er weinig zin in. Net voordat ze het filmpje beëindigt zucht hij eens diep en lijkt hij iets te zeggen als ‘stop nou/mam’.
Ik heb altijd het idee dan Koen zijn profiel wordt beheerd door Michelle 🙈quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:24 schreef Bubbeltjeswater het volgende:
Er staat in de bio van MB ook niets over haar bonuskinderen, terwijl JvP dat wel heeft.
Bij KB trouwens ook niet. Toch bijzonder dat JvP dat wel heeft.
Ik denk jonger, ze was ook niet mee wijnproeven.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Een blond meisje, leeftijd van Julia denk ik. Volgens mij noemde AM haar Jill.
Niemand weet het. Annemarie heeft er niets over gezegd.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:19 schreef Tahini het volgende:
[..]
Ah, ok. Is die mee als oppas ofzo? Of vriendin van Julia terwijl Rens er ook bij is? Zal de keuzes van familie G nooit begrijpen…
Ik zou die kinderen lekker even vakantie laten hebben ipv elk moment op de foto/film. Vooral die oudsten krijgen denk ik best mee dat het niet zo loopt als anders.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik idd heel ernstig. Ik heb het idee dat MB heel vaak uitspraken verzint die haar kinderen zogenaamd gezegd hebben.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:18 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Denk dat K sowieso niet veel online doet. Begreep wel uit eerdere posts van J dat hij haar kinderen als zijn eigen behandeld. Lieve man, volgens mij.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dan Koen zijn profiel wordt beheerd door Michelle 🙈
Mijn ervaring is dat als het niet goed gaat, dat je helemaal geen zin hebt om alles online te kwakken. M. gaat juist maximaal.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze toont altijd van dit soort filmpjes en die zijn dus altijd dramatisch.
Mijn ouders zouden mij ook opwachten, maar dan geven we elkaar een knuffel en een kus en gaan we door met de dag.
Dat 'de sluizen weer open' om alles begrijp ik gewoon echt niet. Ze zou er goed aan doen om hulp te hebben i.p.v. maximaal janken onderweg naar 'huis'.
Ik had kunnen weten dat jij het allemaal weer zou normaliseren. Maar ik vind het niet normaal. Ik vind het maximaal overdreven.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:49 schreef Henrike het volgende:
[..]
Iedereen kan wel zeggen o wat dramatisch,
Maar ze toont altijd dit soort filmpjes kijk maar naar andere jaren.
Dat het niet goed met haar gaat kan iedereen zien.
Ik vind het juist heel liefdevol om te zien dat haar ouders, broer en schoonzus en vrienden haar zo verwelkomen.
Denk dat iedere ouder of broer/zus graag voor je klaar staat in moeilijke tijden.
Ik kan me echt voorstellen dat ze samen in overleg met allen hebben gezegd : je komt deze kant maar een weekje op.
We weten nog steeds niet wat we precies speelt,ik vind haar moeder ook erg afgevallen.
En nee voordat ik weer commentaar krijg, ik ken haar niet persoonlijk.
Maar ik vind haar altijd een lieve hardwerkende moeder en wat er ook speelt, ik gun niemand ellende.
Denk dat hetzelfde gebeurt met vrienden en besties. Altijd innige omhelzingen en hysterisch lachen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:21 schreef Nieve het volgende:
[..]
Dat laatste zag ik ook. Het is toch ook bloedirritant als je moeder steeds met een camera op je wil knuffelen?
Ik heb dat bij MB al vaker gezien. Camera neerzetten en dan heel gemaakt gaan knuffelen met elkaar. Vreselijk lijkt me dat als kind.
Het is bijzonder gedrag voor een volwassen vrouw. Fijn dat haar ouders er voor haar zijn, maar ze is inmiddels zelf moeder van 4 kinderen en heeft een man en een vrouw thuis.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:19 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ik had kunnen weten dat jij het allemaal weer zou normaliseren. Maar ik vind het niet normaal. Ik vind het maximaal overdreven.
Ik heb het idee dat ze hartstikke labiel is.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:59 schreef Mirp het volgende:
Och Michelle. Die kan ook beter even offline gaan. Geloof niet dat het goed met haar gaat. Ze lacht op de foto’s, maar ze lacht niet.
Volgens de juice heeft M anderhalf jaar een affaire gehad, daar kwamen J. en K. in januari achter. Onlangs in Spanje (influ-reisje) is M ook zoenend met een man betrapt. Of het dezelfde lover is is nog niet bekend.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:27 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Foto 6 die MB heeft gepost. Intieme foto met een look a like van jvp. In bikini. Je ziet hoe slap haar huid is geworden nu ze zoveel is afgevallen.
Iemand anders zei het al, haar ogen lachen niet. Het doet ook incompleet aan, de familie Walk zonder K en jvp.
Wat zou er toch spelen….
Erg rustig ziet het er niet uit, in elk geval.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:33 schreef Felinecat het volgende:
En weer nieuwe bff's op Mallorca...
Kan ze haar aandacht eindelijk eens even echt op zichzelf en haar kinderen richten, gaat de aandacht weer naar 'innige vrienden'
Zonde!
Dat lijkt er wel op ja.. met zo'n laag gewicht ben je na een wijntje toch al helemaal dronken ook?!quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:29 schreef lila01 het volgende:
Er wordt in ek geval weer genoeg gedronken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |