Ik snap het ook niet. Ben er 5 dagen geweest en vond het een zalige stad.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:59 schreef Hocuspocus2 het volgende:
OMG Minibelle klaagt alleen maar tijdens haar tripje naar Londen. Ze voelt zich duidelijk te goed voor die stad.
Zo jammer. Die dochter moet dag en nacht sporten, gaan ze er een keer leuk tussenuit, klaagt ze alleen maarquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:59 schreef Hocuspocus2 het volgende:
OMG Minibelle klaagt alleen maar tijdens haar tripje naar Londen. Ze voelt zich duidelijk te goed voor die stad.
Heeft ze trouwens al de zelfdiagnose dyslexie? Met haar genoside?quote:Op maandag 4 augustus 2025 06:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debbie heeft weer een filmpje geplaatst, het liedje daaronder begint met ‘are you staying silent too, whilst people beging killed far away from you’
Dat is haar bijdrage? Oh, en de watermeloen sticker op de bakfiets natuurlijk!
Ja plus dat ze net als AM aan het posten is, 83 stories achterelkaar.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:59 schreef Hocuspocus2 het volgende:
en als er een diagnose komt moet je je afvragen van wie die is want of iemand is orthomoleculair opgeleid, een osteopaat of gedragsdeskundige. Allemaal geleerd op de TikTok academie en Youtube universiteit.quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:44 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Sowieso iedereen die zichzelf een label toekent zonder gedegen onderzoek/diagnose.
Ik dacht serieus even dat het een foto met Jacqueline was 😅quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:27 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Foto 6 die MB heeft gepost. Intieme foto met een look a like van jvp. In bikini. Je ziet hoe slap haar huid is geworden nu ze zoveel is afgevallen.
Iemand anders zei het al, haar ogen lachen niet. Het doet ook incompleet aan, de familie Walk zonder K en jvp.
Wat zou er toch spelen….
Ze heeft al een paar keer benoemd dat het ‘precies als in Moskou, maar dan kleiner’ is. Daardoor snapte ze de metro ook zo goed. Denk dat ze zichzelf te hoogbegaafd voor Londen vindt..quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:59 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Een blond meisje, leeftijd van Julia denk ik. Volgens mij noemde AM haar Jill.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:14 schreef Tahini het volgende:
Ik zal her wel ergens gemist hebben, maar wie is de 14e bij AM? Zij en Maarten, 8 kids, en 3 aanhang is toch 13? Ze heeft het sinds de planning al over 14 en ik zit nu in de stories te zoeken naar de mystery guest :-)
Denk dat iedereen wel ziet dat het niet zo goed met haar gaat, dan heb je de steun van je ouders misschien wel hard nodig.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:40 schreef JaNeeDan het volgende:
Die foto van M met de handen van haar ouders. Het gevoel voor drama straalt er vanaf.
Zielig ook voor haar dochter, eindelijk een keer tijd en dan verpest je het zoquote:Op maandag 4 augustus 2025 14:28 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Echt hoor, alleen maar negatief gezeur. Tuurlijk is het dan niet leuk
Nichtje volgens mij (echt, waarom weet ik dit soort dingen...., het voelt heel ongemakkelijk voor mijzelf).quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Een blond meisje, leeftijd van Julia denk ik. Volgens mij noemde AM haar Jill.
Snap ik helemaal. Maar dit soort foto’s posten is gewoon aandacht trekken. Maar goed, daar zijn ze allemaal een ster in.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:28 schreef Henrike het volgende:
[..]
Denk dat iedereen wel ziet dat het niet zo goed met haar gaat, dan heb je de steun van je ouders misschien wel hard nodig.
Iedereen kan wel zeggen o wat dramatisch,quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:32 schreef Hyacinth het volgende:
Wat een dramatische stories weer bij MB
T is ook weer allemaal bef klef en jank jank. Maar de vibe is helemaal weg. Voor de kinderen wel fijn om familie weer te zien.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:27 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Foto 6 die MB heeft gepost. Intieme foto met een look a like van jvp. In bikini. Je ziet hoe slap haar huid is geworden nu ze zoveel is afgevallen.
Iemand anders zei het al, haar ogen lachen niet. Het doet ook incompleet aan, de familie Walk zonder K en jvp.
Wat zou er toch spelen….
Dat ben ik wel met je eens, niet verstandig om een kind te belasten met je eigen verdrietquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Snap ik helemaal. Maar dit soort foto’s posten is gewoon aandacht trekken. Maar goed, daar zijn ze allemaal een ster in.
De uitspraak van haar oudste vind ik ook apart. Of hij vindt het fijn voor M dat ze weer naar ‘huis’ gaat of hij ziet het zelf als naar huis gaan. In het eerste geval voedt zij haar kind dus met haar emoties, in het tweede geval ziet hij iets als huis wat niet ‘thuis’ is.
Van mij mogen de fluflu's hun kinderen weer als kinderen gaan behandelen i.p.v. als volwassenen in een kinderlijf.
Ik wil absoluut niet zeggen dat een kind geen verdriet van ouders mag zien hoor. Maar laat een kind kind blijven. Dit soort uitspraken passen gewoon niet bij zo’n jong kind. Net als dat de oudste van Debbie het prima vond dat haar cadeautje door Debbie werd uitgepakt omdat Debbie zo nieuwsgierig was welke knuffel er in het pakje zat.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:58 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, niet verstandig om een kind te belasten met je eigen verdriet
Zelfs de reis was maximaal janken. Pff maximaal overdrijven weer.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:32 schreef Hyacinth het volgende:
Wat een dramatische stories weer bij MB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |