Net zoals de autistenkaart die te pas en te onpas getrokken wordt. Ik distantieer me graag van al die zelfbenoemde autisten.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Is echt een hippe term tegenwoordig, mensen worden snel een narcist genoemd.
Een vervelend mannetje vind ik, een narcist vind ik erg ver gezocht.
Hij is graag op de voorgrond, maakt je nog geen narcistquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:42 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Je hoeft het niet met me eens te zijn hoor.
Ik zeg niet dat hij een narcist is. Maar dat hij zichzelf constant vooraan plaatst en een drang heeft naar bewondering, zichzelf heel leuk en belangrijk vindt, maakt wel dat hij narcistisch over komt.
Sowieso sneu want AM tagt haar echt nooitquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:24 schreef WinnieWana het volgende:
Och och Debbie had nog geen bericht gekregen van am op haar slakken eten reel. Dus nu tagt ze haar maar in de hoop dat ze het wel ziet en gerepost wordt. Blijft sneu.
Ik denk een hele hoop dingen over Rens maar narcist is daar niet perse een vanquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:26 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Hij is graag op de voorgrond, maakt je nog geen narcist
Nogmaals weet je wat het is?
De kaart wordt te snel gegeven, hij is hartstikke jong
Een narcist is idd snel op de voorgrond, maar zou in zo een familie verstikken want het draait niet alleen om hem..
Nee precies, vandaar ik het ook zeiquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:30 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik denk een hele hoop dingen over Rens maar narcist is daar niet perse een van
De wanhoop druipt er vanafquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:24 schreef WinnieWana het volgende:
Och och Debbie had nog geen bericht gekregen van am op haar slakken eten reel. Dus nu tagt ze haar maar in de hoop dat ze het wel ziet en gerepost wordt. Blijft sneu.
De hap heeft wel een pilletje, hoop dat ze zich ff goed ellendig voelt, zo erg hoe ze Sanne heeft gekwetstquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:49 schreef Maremare het volgende:
[..]
Voor paniek heeft zij niet veel nodig toch?
En hoogbegaafdenquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:17 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Net zoals de autistenkaart die te pas en te onpas getrokken wordt. Ik distantieer me graag van al die zelfbenoemde autisten.
Dbm is echt heel dom en teveel met zichzelf bezig.quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:48 schreef mignonne het volgende:
Mijn hemel die DBM! Ik schrik er echt van wat ze schreef en dat ze dat dus werkelijk denkt. Iemand heeft haar kind moeten begraven, het ergste dat een moeder kan overkomen, en jij besluit zoiets te posten? Hoe dan??
Ik hoop dat Sanne zelf die post niet te zien krijgt of dat ze zich er voor af kan sluiten. Ik word al misselijk van het idee dat je zoiets mee zou maken, kan me niet voorstellen waar zij doorheen is gegaan en vandaag weer doorheen gaat. Afschuwelijk.
Echt verbazingwekkend hoe goed Debbie eruit ziet. En dat door met 5 man in zo'n camper te liggen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:54 schreef mignonne het volgende:
Tamara en de gunfactor snap ik wel. Kan het niet goed uitleggen maar ik gun het haar ook. Ik zie dat ze keihard werkt voor haar gezin en zichzelf daar best voor wegcijfert. Ook al heeft zij het wellicht qua maandinkomen niet superslecht, ze moet er wel een hele roedel van onderhouden en 800¤ is een hoop geld om zomaar op te hoesten.
Ik gun haar die fiets in ieder geval van harte, en die vakantie/extra's ook als ze er wat van overhoudt. Ze zal het niet makkelijk hebben nu.
Debbie. Tsja. T is toch wonderlijk he wat vakantie met een mens doet
Op zeker dat zie die stoel niet bij zich had anders had ze er vast foto's mee gemaakt.
En AM, niet mijn mensen, hoog tokkiegehalte. Ze zullen het vast gezellig hebben samen maar zo luidruchtig en zo aso pff...
Ik zag het net. Dit kan toch niet? 😱quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:57 schreef Didadedi het volgende:
Even iets anders hè, L en Z die bij HVK zo op die kast/commode? liggen/ er over heen hangen… ik zou dus echt bang zijn dat ze (vooral de kleinste) er head-first vanaf vallen 😰
Ik zit vol verbazing naar haar stories te kijken. Het lijkt wel alsof zij alles beleeft via de camera van haar telefoon.quote:En AM, niet mijn mensen, hoog tokkiegehalte. Ze zullen het vast gezellig hebben samen maar zo luidruchtig en zo aso pff...
Dat lijkt niet, dat is zo😉quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:07 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik zit vol verbazing naar haar stories te kijken. Het lijkt wel alsof zij alles beleeft via de camera van haar telefoon.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:00 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Waarom is dit kennen zij elkaar
Dat is ook echt zo. Niet alleen op vakantie, maar vrijwel altijd. Al jaren.quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:07 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik zit vol verbazing naar haar stories te kijken. Het lijkt wel alsof zij alles beleeft via de camera van haar telefoon.
Debbie en Annemarie kennen elkaar inderdaad. Ik weet niet meer hoe of wat of waardoor.quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:00 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Waarom is dit kennen zij elkaar
Jup, is volgens mij echt zo.quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:07 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja maar de liefde is wel wat eenzijdig geloof ikquote:Op zondag 3 augustus 2025 23:12 schreef Shuri het volgende:
[..]
Debbie en Annemarie kennen elkaar inderdaad. Ik weet niet meer hoe of wat of waardoor.
Ja ik volg haar ook. Hij was stiekem naar het zwembad gegaan en had zich helemaal uitgekleed.quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:14 schreef Morgeniserweereendag het volgende:
Wie volgt bzzonder? De afgelopen weken al steeds filmpjes waarop haar zoontje met down wegloopt. Nu vandaag weer weg gelopen. Vindt ze hem gewoon terug in het zwembad.. Ik vind het echt stoer dat ze een week alleen weggaat met 4 kinderen..Maar ik vind het dan weer niet te geloven dat je je kind zolang uit het oog verliest..
Doodengquote:Op zondag 3 augustus 2025 23:14 schreef Morgeniserweereendag het volgende:
Wie volgt bzzonder? De afgelopen weken al steeds filmpjes waarop haar zoontje met down wegloopt. Nu vandaag weer weg gelopen. Vindt ze hem gewoon terug in het zwembad.. Ik vind het echt stoer dat ze een week alleen weggaat met 4 kinderen..Maar ik vind het dan weer niet te geloven dat je je kind zolang uit het oog verliest..
Echt niet te geloven, menneke is 1quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:57 schreef Didadedi het volgende:
Even iets anders hè, L en Z die bij HVK zo op die kast/commode? liggen/ er over heen hangen… ik zou dus echt bang zijn dat ze (vooral de kleinste) er head-first vanaf vallen 😰
Debbie, AM en ook miniliefde waren tegelijk zwanger en rond dezelfde periode uitgerekend. Van Jay, Lot en Keet. Ze hebben elkaar toen 1 of 2 keer gezien met de kinderen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:12 schreef Shuri het volgende:
[..]
Debbie en Annemarie kennen elkaar inderdaad. Ik weet niet meer hoe of wat of waardoor.
Hoe heet ze op insta? Dbmquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:27 schreef Moedervan4kids het volgende:
DBM maakt van het verhaal van Sanne (overleden kindje) een how can i make this about me. Om te kotsen!🤮
Doodeng. Alleen, ze stond er nu tenminste nog vlakbij. Zag Louay laatst op een story ook op de kast zitten, terwijl zij vanaf de andere kant van de kamer aan het filmen was. Totaal onverantwoord. Ik laat mijn dochter van 2,5 echt nooit alleen als ze op de commode ligt, laat staan een kind van 1.quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:57 schreef Didadedi het volgende:
Ja nu je zegt...ook al een poos geen stories meer voorbij zien komen 🤔quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:32 schreef Moppie1982 het volgende:
Weet je wie ik al een tijd niet online heb gezien, ook haar laatste post is van 24 juli, Patricia Baudewijns
Vergeet de watermeloen op haar rolstoel ook niet!quote:Op maandag 4 augustus 2025 06:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debbie heeft weer een filmpje geplaatst, het liedje daaronder begint met ‘are you staying silent too, whilst people beging killed far away from you’
Dat is haar bijdrage? Oh, en de watermeloen sticker op de bakfiets natuurlijk!
Ja viel mij ook op! Hopelijk niks geks gebeurd tijdens hun reis..quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:32 schreef Moppie1982 het volgende:
Weet je wie ik al een tijd niet online heb gezien, ook haar laatste post is van 24 juli, Patricia Baudewijns
Ik heb dat altijd als ik haar aan het water zie met 4 kids die niet kunnen zwemmen. Heel vaak geen bandjes om, het is er ondiep is haar excuus.quote:Op maandag 4 augustus 2025 06:28 schreef Leesje het volgende:
[..]
Doodeng. Alleen, ze stond er nu tenminste nog vlakbij. Zag Louay laatst op een story ook op de kast zitten, terwijl zij vanaf de andere kant van de kamer aan het filmen was. Totaal onverantwoord. Ik laat mijn dochter van 2,5 echt nooit alleen als ze op de commode ligt, laat staan een kind van 1.
Ik begrijp niet zo goed wat ze zichzelf aan doet, ze klaagt alleen maar. En kennelijk kan dit met Joas gewoon niet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:14 schreef Morgeniserweereendag het volgende:
Ik vind haar vaak grof in de mondquote:Op maandag 4 augustus 2025 08:25 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed wat ze zichzelf aan doet, ze klaagt alleen maar. En kennelijk kan dit met Joas gewoon niet.
En ze zijn net twee weken met het hele gezin weg geweest.
Dus zoveel boeit het haar, wat ze uitgekraamd heeft gister. Bah.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM heeft prima geslapen na alle commotie van gisteravond. Waarvan akte.
Ja echt! Laatst benoemde ze dat ook al een keer. Ik vind haar er dik in de 40 uit zien.quote:Op maandag 4 augustus 2025 08:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Maikekd is 38 geworden. Vind haar er flink ouder uitzien.
Omdat ze zo verbouwd is, dat maakt oud vind ik vaak.quote:Op maandag 4 augustus 2025 08:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Maikekd is 38 geworden. Vind haar er flink ouder uitzien.
Ik vind het mooi ze is wel eerlijk over haar struggles van zich eerder postparrum niet zo goed voelenquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:11 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ja echt! Laatst benoemde ze dat ook al een keer. Ik vind haar er dik in de 40 uit zien.
Zij is echt een apart geval, moet heel wat lijken met haar grote mond maar ondertussen is ze onzeker en paniekerig om alles. Schijn bedriegt.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:10 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Dus zoveel boeit het haar, wat ze uitgekraamd heeft gister. Bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |