Net zoals de autistenkaart die te pas en te onpas getrokken wordt. Ik distantieer me graag van al die zelfbenoemde autisten.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Is echt een hippe term tegenwoordig, mensen worden snel een narcist genoemd.
Een vervelend mannetje vind ik, een narcist vind ik erg ver gezocht.
Hij is graag op de voorgrond, maakt je nog geen narcistquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:42 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Je hoeft het niet met me eens te zijn hoor.
Ik zeg niet dat hij een narcist is. Maar dat hij zichzelf constant vooraan plaatst en een drang heeft naar bewondering, zichzelf heel leuk en belangrijk vindt, maakt wel dat hij narcistisch over komt.
Sowieso sneu want AM tagt haar echt nooitquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:24 schreef WinnieWana het volgende:
Och och Debbie had nog geen bericht gekregen van am op haar slakken eten reel. Dus nu tagt ze haar maar in de hoop dat ze het wel ziet en gerepost wordt. Blijft sneu.
Ik denk een hele hoop dingen over Rens maar narcist is daar niet perse een vanquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:26 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Hij is graag op de voorgrond, maakt je nog geen narcist
Nogmaals weet je wat het is?
De kaart wordt te snel gegeven, hij is hartstikke jong
Een narcist is idd snel op de voorgrond, maar zou in zo een familie verstikken want het draait niet alleen om hem..
Nee precies, vandaar ik het ook zeiquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:30 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik denk een hele hoop dingen over Rens maar narcist is daar niet perse een van
De wanhoop druipt er vanafquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:24 schreef WinnieWana het volgende:
Och och Debbie had nog geen bericht gekregen van am op haar slakken eten reel. Dus nu tagt ze haar maar in de hoop dat ze het wel ziet en gerepost wordt. Blijft sneu.
De hap heeft wel een pilletje, hoop dat ze zich ff goed ellendig voelt, zo erg hoe ze Sanne heeft gekwetstquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:49 schreef Maremare het volgende:
[..]
Voor paniek heeft zij niet veel nodig toch?
En hoogbegaafdenquote:Op zondag 3 augustus 2025 22:17 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Net zoals de autistenkaart die te pas en te onpas getrokken wordt. Ik distantieer me graag van al die zelfbenoemde autisten.
Dbm is echt heel dom en teveel met zichzelf bezig.quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:48 schreef mignonne het volgende:
Mijn hemel die DBM! Ik schrik er echt van wat ze schreef en dat ze dat dus werkelijk denkt. Iemand heeft haar kind moeten begraven, het ergste dat een moeder kan overkomen, en jij besluit zoiets te posten? Hoe dan??
Ik hoop dat Sanne zelf die post niet te zien krijgt of dat ze zich er voor af kan sluiten. Ik word al misselijk van het idee dat je zoiets mee zou maken, kan me niet voorstellen waar zij doorheen is gegaan en vandaag weer doorheen gaat. Afschuwelijk.
Echt verbazingwekkend hoe goed Debbie eruit ziet. En dat door met 5 man in zo'n camper te liggen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:54 schreef mignonne het volgende:
Tamara en de gunfactor snap ik wel. Kan het niet goed uitleggen maar ik gun het haar ook. Ik zie dat ze keihard werkt voor haar gezin en zichzelf daar best voor wegcijfert. Ook al heeft zij het wellicht qua maandinkomen niet superslecht, ze moet er wel een hele roedel van onderhouden en 800¤ is een hoop geld om zomaar op te hoesten.
Ik gun haar die fiets in ieder geval van harte, en die vakantie/extra's ook als ze er wat van overhoudt. Ze zal het niet makkelijk hebben nu.
Debbie. Tsja. T is toch wonderlijk he wat vakantie met een mens doet
Op zeker dat zie die stoel niet bij zich had anders had ze er vast foto's mee gemaakt.
En AM, niet mijn mensen, hoog tokkiegehalte. Ze zullen het vast gezellig hebben samen maar zo luidruchtig en zo aso pff...
Ik zag het net. Dit kan toch niet? 😱quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:57 schreef Didadedi het volgende:
Even iets anders hè, L en Z die bij HVK zo op die kast/commode? liggen/ er over heen hangen… ik zou dus echt bang zijn dat ze (vooral de kleinste) er head-first vanaf vallen 😰
Ik zit vol verbazing naar haar stories te kijken. Het lijkt wel alsof zij alles beleeft via de camera van haar telefoon.quote:En AM, niet mijn mensen, hoog tokkiegehalte. Ze zullen het vast gezellig hebben samen maar zo luidruchtig en zo aso pff...
Dat lijkt niet, dat is zo😉quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:07 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik zit vol verbazing naar haar stories te kijken. Het lijkt wel alsof zij alles beleeft via de camera van haar telefoon.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:00 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Waarom is dit kennen zij elkaar
Dat is ook echt zo. Niet alleen op vakantie, maar vrijwel altijd. Al jaren.quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:07 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik zit vol verbazing naar haar stories te kijken. Het lijkt wel alsof zij alles beleeft via de camera van haar telefoon.
Debbie en Annemarie kennen elkaar inderdaad. Ik weet niet meer hoe of wat of waardoor.quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:00 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Waarom is dit kennen zij elkaar
Jup, is volgens mij echt zo.quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:07 schreef Cyan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |