Ik vind het zo onwijs jammer dat mensen gelijk met de narcisme kaart gaan gooienquote:Op zondag 3 augustus 2025 21:27 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Wat gemeen dat dbm zichzelf een veer in haar reet moet steken over de rug van een gebroken moeder. Walgelijk.
Wat is Rens een narcistische ziel zeg. Heel naar ventje. AM vindt hem geweldig aan haar gehinnik te horen
Dat is absoluut niet uit de stories te halen. Dat rens Narcistisch zou zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:33 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik vind het zo onwijs jammer dat mensen gelijk met de narcisme kaart gaan gooien
Weet je wel wat een narcist is?
Is echt een hippe term tegenwoordig, mensen worden snel een narcist genoemd.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:33 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik vind het zo onwijs jammer dat mensen gelijk met de narcisme kaart gaan gooien
Weet je wel wat een narcist is?
Zoals altijd slaat ze de plank opnieuw weer lekker mis 🫣quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze heeft haar bericht verwijderd en maar goed ook.
Ze schrijft nu alleen dat ze juist had nagedacht over dat bericht. Ze maakt het er niet beter op🫣
Heeft ze connecties met Sanneke, die kan ook niks en zegt alles fout door autisme.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:45 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Oh, het ligt aan haar autisme dat ze het ene rotte bericht na het andere plaatst.
Ik ga ook een autisme-kaart kopen. Want dan hoef je ook niet sorry te zeggen.
LiekedeB plaatst nog een mooie reactie zag ik.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:46 schreef IlseMarije het volgende:
Ach ja nog maar even 2 post over dat ze het echt ECHT niet zo bedoeld had en natuurlijk allemaal halleluja reacties eronder. Ze heeft haar portie aandacht weer gehad hoor onze super moeder. #DBM
En terecht.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:48 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ze is nu niet meer zo blij, want ze zit nu paniekerig te huilen in een hoekje
Voor paniek heeft zij niet veel nodig toch?quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:48 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ze is nu niet meer zo blij, want ze zit nu paniekerig te huilen in een hoekje
Die mensen die zo in haar achterste kruipen denken waarschijnlijk ook niet na voor ze iets roeptoeteren. Ze kan het niet zo bedoeld hebben, maar het kan wel zo opgevat worden. Dat is het lastige aan geschreven tekst. Beter dus niet meer doen DBM.quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:46 schreef IlseMarije het volgende:
Ach ja nog maar even 2 post over dat ze het echt ECHT niet zo bedoeld had en natuurlijk allemaal halleluja reacties eronder. Ze heeft haar portie aandacht weer gehad hoor onze super moeder. #DBM
Als ze dit al schrijft nadat ze erover na heeft gedacht, wat schrijft ze dan wel niet wanneer ze niet nadenkt?quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze heeft haar bericht verwijderd en maar goed ook.
Ze schrijft nu alleen dat ze juist had nagedacht over dat bericht. Ze maakt het er niet beter op🫣
De rest van wat er op threads staat denk ik 😂quote:Op zondag 3 augustus 2025 21:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als ze dit al schrijft nadat ze erover na heeft gedacht, wat schrijft ze dan wel niet wanneer ze niet nadenkt?
En zo’n bericht de wereld in gooien op de sterfdag van het desbetreffende kindje. Wat een ……..quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:01 schreef Missinglink24 het volgende:
Jemig DBM. Alsof andere moeders niet zouden vechten voor hun kind. Vrijwel elke moeder (en vader) zou alles maar dan ook alles doen om hun kind te redden.
Ik denk dat ik haar maar ga ontvolgen, kan dat domme geblaat niet meer aanhoren.
Mijn zoon heeft ook wel eens over iemand in de supermarkt gezegd; die man is echt heel dik mama!quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘de.blije.mama
2 u
Mijn dochter heeft net zoals haar moeder GEEN filter. Ik heb door de jaren heen geleerd om iets vertraagd te zeggen, maar zij heeft dat (nog) niet. Anyway, wij liepen net in de supermarkt.. schreeuwt ze:
Flap: MAMA WEET JE WAT IK NET ZAG?!?!?! Mama: Nee lieverd wat dan? Flap: EEN JONGEN MET TIETJES HAHA!!’
Ook al heeft je kind ‘GEEN filter’, dan kun je toch zeggen dat je niet met haar praat als ze SCHREEUWT in de supermarkt? (Of thuis, op school, in het ziekenhuis, waar dan ook)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |