abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218410643
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:27 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Wat gemeen dat dbm zichzelf een veer in haar reet moet steken over de rug van een gebroken moeder. Walgelijk.

Wat is Rens een narcistische ziel zeg. Heel naar ventje. AM vindt hem geweldig aan haar gehinnik te horen
Ik vind het zo onwijs jammer dat mensen gelijk met de narcisme kaart gaan gooien

Weet je wel wat een narcist is?
pi_218410654
Mag ik vragen wie DBM is.
pi_218410659
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:35 schreef Sansastroela het volgende:
Mag ik vragen wie DBM is.
De.blije.mama
pi_218410660
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:33 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik vind het zo onwijs jammer dat mensen gelijk met de narcisme kaart gaan gooien

Dat is absoluut niet uit de stories te halen. Dat rens Narcistisch zou zijn.

Aandachtsgeil… dat wel. Maar goed, het wordt ook behoorlijk gesupport door schoonmoeders. Met haar gehinnik.
pi_218410663
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:33 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]

Is echt een hippe term tegenwoordig, mensen worden snel een narcist genoemd.

Een vervelend mannetje vind ik, een narcist vind ik erg ver gezocht.
pi_218410690
Je hoeft het niet met me eens te zijn hoor.
Ik zeg niet dat hij een narcist is. Maar dat hij zichzelf constant vooraan plaatst en een drang heeft naar bewondering, zichzelf heel leuk en belangrijk vindt, maakt wel dat hij narcistisch over komt.
pi_218410700
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze heeft haar bericht verwijderd en maar goed ook.
Ze schrijft nu alleen dat ze juist had nagedacht over dat bericht. Ze maakt het er niet beter op🫣
Zoals altijd slaat ze de plank opnieuw weer lekker mis 🫣
pi_218410706
Oh, het ligt aan haar autisme dat ze het ene rotte bericht na het andere plaatst.

Ik ga ook een autisme-kaart kopen. Want dan hoef je ook niet sorry te zeggen.
pi_218410711
Ach ja nog maar even 2 post over dat ze het echt ECHT niet zo bedoeld had en natuurlijk allemaal halleluja reacties eronder. Ze heeft haar portie aandacht weer gehad hoor onze super moeder. #DBM
pi_218410725
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
De.blije.mama
Ze is nu niet meer zo blij, want ze zit nu paniekerig te huilen in een hoekje
pi_218410726
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:45 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Oh, het ligt aan haar autisme dat ze het ene rotte bericht na het andere plaatst.

Ik ga ook een autisme-kaart kopen. Want dan hoef je ook niet sorry te zeggen.
Heeft ze connecties met Sanneke, die kan ook niks en zegt alles fout door autisme.
pi_218410727
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:46 schreef IlseMarije het volgende:
Ach ja nog maar even 2 post over dat ze het echt ECHT niet zo bedoeld had en natuurlijk allemaal halleluja reacties eronder. Ze heeft haar portie aandacht weer gehad hoor onze super moeder. #DBM
LiekedeB plaatst nog een mooie reactie zag ik.

Snap die halleluja reacties echt niet.
pi_218410729
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:48 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
En terecht.
pi_218410734
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:48 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Voor paniek heeft zij niet veel nodig toch?
pi_218410751
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:46 schreef IlseMarije het volgende:
Die mensen die zo in haar achterste kruipen denken waarschijnlijk ook niet na voor ze iets roeptoeteren. Ze kan het niet zo bedoeld hebben, maar het kan wel zo opgevat worden. Dat is het lastige aan geschreven tekst. Beter dus niet meer doen DBM.
pi_218410770
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze heeft haar bericht verwijderd en maar goed ook.
Ze schrijft nu alleen dat ze juist had nagedacht over dat bericht. Ze maakt het er niet beter op🫣
Als ze dit al schrijft nadat ze erover na heeft gedacht, wat schrijft ze dan wel niet wanneer ze niet nadenkt?
pi_218410773
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 21:56 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als ze dit al schrijft nadat ze erover na heeft gedacht, wat schrijft ze dan wel niet wanneer ze niet nadenkt?
De rest van wat er op threads staat denk ik 😂
pi_218410779
‘ Je bent goed zoals je bent. En het was goed zoals het was. Andere opvattingen hangt puur van de andere personen hoor.’

Gatverdamme wat een kontkruiper als reactie op de jankpost van DBM. Zeker een van de ‘lik-voor-een-lik’ actie 🙄
pi_218410786
Ah, DBM heeft toch een zelfreflectie moment gehad en maakt er toch nog een how can i make this about me momentje van.

Je excuses aanbieden was genoeg geweest. Je mobiel daarna wegleggen ook.
pi_218410790
Ze deelt best vaak haar brain farts.
En als ze hier zo van in de paniek schiet dan zou het wellicht goed zijn voor haar om hulp te zoeken. Die vrouw blijft maar roepen dat ze issues heeft, maar zie er maar weinig mee gebeuren.
pi_218410796
Jemig DBM. Alsof andere moeders niet zouden vechten voor hun kind. Vrijwel elke moeder (en vader) zou alles maar dan ook alles doen om hun kind te redden.
Ik denk dat ik haar maar ga ontvolgen, kan dat domme geblaat niet meer aanhoren.
pi_218410819
‘de.blije.mama
2 u

Mijn dochter heeft net zoals haar moeder GEEN filter. Ik heb door de jaren heen geleerd om iets vertraagd te zeggen, maar zij heeft dat (nog) niet. Anyway, wij liepen net in de supermarkt.. schreeuwt ze:
Flap: MAMA WEET JE WAT IK NET ZAG?!?!?! Mama: Nee lieverd wat dan? Flap: EEN JONGEN MET TIETJES HAHA!!’

Ook al heeft je kind ‘GEEN filter’, dan kun je toch zeggen dat je niet met haar praat als ze SCHREEUWT in de supermarkt? (Of thuis, op school, in het ziekenhuis, waar dan ook)
pi_218410834
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 22:01 schreef Missinglink24 het volgende:
Jemig DBM. Alsof andere moeders niet zouden vechten voor hun kind. Vrijwel elke moeder (en vader) zou alles maar dan ook alles doen om hun kind te redden.
Ik denk dat ik haar maar ga ontvolgen, kan dat domme geblaat niet meer aanhoren.
En zo’n bericht de wereld in gooien op de sterfdag van het desbetreffende kindje. Wat een ……..
pi_218410840
Ach ze haalt haar verleden er ook nog even bij, de 'how can I make this about me' is hierbij helemaal compleet, chapeau blije mama!
pi_218410871
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 22:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘de.blije.mama
2 u

Mijn dochter heeft net zoals haar moeder GEEN filter. Ik heb door de jaren heen geleerd om iets vertraagd te zeggen, maar zij heeft dat (nog) niet. Anyway, wij liepen net in de supermarkt.. schreeuwt ze:
Flap: MAMA WEET JE WAT IK NET ZAG?!?!?! Mama: Nee lieverd wat dan? Flap: EEN JONGEN MET TIETJES HAHA!!’

Ook al heeft je kind ‘GEEN filter’, dan kun je toch zeggen dat je niet met haar praat als ze SCHREEUWT in de supermarkt? (Of thuis, op school, in het ziekenhuis, waar dan ook)
Mijn zoon heeft ook wel eens over iemand in de supermarkt gezegd; die man is echt heel dik mama!
Ik kon wel door de grond zakken 🙈 maar goed hij schreeuwde niet en in essentie is het alleen een observatie haha. Maar goed, wel even uitgelegd dat je zoiets niet zomaar moet zeggen.

Onze zoons kennen het woord 'tietjes' alleen niet, dus die zouden zoiets sowieso niet schreeuwen 😅
Schreeuwen heb ik sowieso echt een allegie voor, al weet ik dat het er ook wel bij hoort hoor, kinderen maken nou eenmaal herrie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')