Ja maar de liefde is wel wat eenzijdig geloof ikquote:Op zondag 3 augustus 2025 23:12 schreef Shuri het volgende:
[..]
Debbie en Annemarie kennen elkaar inderdaad. Ik weet niet meer hoe of wat of waardoor.
Ja ik volg haar ook. Hij was stiekem naar het zwembad gegaan en had zich helemaal uitgekleed.quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:14 schreef Morgeniserweereendag het volgende:
Wie volgt bzzonder? De afgelopen weken al steeds filmpjes waarop haar zoontje met down wegloopt. Nu vandaag weer weg gelopen. Vindt ze hem gewoon terug in het zwembad.. Ik vind het echt stoer dat ze een week alleen weggaat met 4 kinderen..Maar ik vind het dan weer niet te geloven dat je je kind zolang uit het oog verliest..
Doodengquote:Op zondag 3 augustus 2025 23:14 schreef Morgeniserweereendag het volgende:
Wie volgt bzzonder? De afgelopen weken al steeds filmpjes waarop haar zoontje met down wegloopt. Nu vandaag weer weg gelopen. Vindt ze hem gewoon terug in het zwembad.. Ik vind het echt stoer dat ze een week alleen weggaat met 4 kinderen..Maar ik vind het dan weer niet te geloven dat je je kind zolang uit het oog verliest..
Echt niet te geloven, menneke is 1quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:57 schreef Didadedi het volgende:
Even iets anders hè, L en Z die bij HVK zo op die kast/commode? liggen/ er over heen hangen… ik zou dus echt bang zijn dat ze (vooral de kleinste) er head-first vanaf vallen 😰
Debbie, AM en ook miniliefde waren tegelijk zwanger en rond dezelfde periode uitgerekend. Van Jay, Lot en Keet. Ze hebben elkaar toen 1 of 2 keer gezien met de kinderen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:12 schreef Shuri het volgende:
[..]
Debbie en Annemarie kennen elkaar inderdaad. Ik weet niet meer hoe of wat of waardoor.
Hoe heet ze op insta? Dbmquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:27 schreef Moedervan4kids het volgende:
DBM maakt van het verhaal van Sanne (overleden kindje) een how can i make this about me. Om te kotsen!🤮
Doodeng. Alleen, ze stond er nu tenminste nog vlakbij. Zag Louay laatst op een story ook op de kast zitten, terwijl zij vanaf de andere kant van de kamer aan het filmen was. Totaal onverantwoord. Ik laat mijn dochter van 2,5 echt nooit alleen als ze op de commode ligt, laat staan een kind van 1.quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:57 schreef Didadedi het volgende:
Even iets anders hè, L en Z die bij HVK zo op die kast/commode? liggen/ er over heen hangen… ik zou dus echt bang zijn dat ze (vooral de kleinste) er head-first vanaf vallen 😰
Ja nu je zegt...ook al een poos geen stories meer voorbij zien komen 🤔quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:32 schreef Moppie1982 het volgende:
Weet je wie ik al een tijd niet online heb gezien, ook haar laatste post is van 24 juli, Patricia Baudewijns
Vergeet de watermeloen op haar rolstoel ook niet!quote:Op maandag 4 augustus 2025 06:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debbie heeft weer een filmpje geplaatst, het liedje daaronder begint met ‘are you staying silent too, whilst people beging killed far away from you’
Dat is haar bijdrage? Oh, en de watermeloen sticker op de bakfiets natuurlijk!
Ja viel mij ook op! Hopelijk niks geks gebeurd tijdens hun reis..quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:32 schreef Moppie1982 het volgende:
Weet je wie ik al een tijd niet online heb gezien, ook haar laatste post is van 24 juli, Patricia Baudewijns
Ik heb dat altijd als ik haar aan het water zie met 4 kids die niet kunnen zwemmen. Heel vaak geen bandjes om, het is er ondiep is haar excuus.quote:Op maandag 4 augustus 2025 06:28 schreef Leesje het volgende:
[..]
Doodeng. Alleen, ze stond er nu tenminste nog vlakbij. Zag Louay laatst op een story ook op de kast zitten, terwijl zij vanaf de andere kant van de kamer aan het filmen was. Totaal onverantwoord. Ik laat mijn dochter van 2,5 echt nooit alleen als ze op de commode ligt, laat staan een kind van 1.
Ik begrijp niet zo goed wat ze zichzelf aan doet, ze klaagt alleen maar. En kennelijk kan dit met Joas gewoon niet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 23:14 schreef Morgeniserweereendag het volgende:
Ik vind haar vaak grof in de mondquote:Op maandag 4 augustus 2025 08:25 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed wat ze zichzelf aan doet, ze klaagt alleen maar. En kennelijk kan dit met Joas gewoon niet.
En ze zijn net twee weken met het hele gezin weg geweest.
Dus zoveel boeit het haar, wat ze uitgekraamd heeft gister. Bah.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM heeft prima geslapen na alle commotie van gisteravond. Waarvan akte.
Ja echt! Laatst benoemde ze dat ook al een keer. Ik vind haar er dik in de 40 uit zien.quote:Op maandag 4 augustus 2025 08:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Maikekd is 38 geworden. Vind haar er flink ouder uitzien.
Omdat ze zo verbouwd is, dat maakt oud vind ik vaak.quote:Op maandag 4 augustus 2025 08:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Maikekd is 38 geworden. Vind haar er flink ouder uitzien.
Ik vind het mooi ze is wel eerlijk over haar struggles van zich eerder postparrum niet zo goed voelenquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:11 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ja echt! Laatst benoemde ze dat ook al een keer. Ik vind haar er dik in de 40 uit zien.
Zij is echt een apart geval, moet heel wat lijken met haar grote mond maar ondertussen is ze onzeker en paniekerig om alles. Schijn bedriegt.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:10 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Dus zoveel boeit het haar, wat ze uitgekraamd heeft gister. Bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |