abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218414253
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 12:12 schreef Nieve het volgende:
Ik volg die 'blije' mama gelukkig niet, maar heb even gekeken nav dat relletje gister.
Ze blijft maar alles naar zichzelf toetrekken. Zij is paniekerig, zij zit te huilen, zij heeft last van straffen van vroeger etc. Nog steeds 0 reflectie over wat dit nou juist met een ander gedaan zou kunnen hebben.
Vreselijk dat soort types, was ook meteen de laatste x dat ik daar keek. :')
Ik vraag me ook echt soms af waarom al die fluflus zo apart zijn, ben ik dan gek of wat?
Debbie, Am, Judith , Sanneke ,en dan deze blije parel
pi_218414310
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 12:51 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik vraag me ook echt soms af waarom al die fluflus zo apart zijn, ben ik dan gek of wat?
Die vraag stel ik mijzelf soms ook als ik weer stories heb gezien of hier heb gelezen. Voorlopig blijf ik denken dat zij maf zijn.
pi_218414348
quote:

[..]
Nee hoor, je moet van een speciaal soort zijn om fluflu te kunnen worden.
Ze hebben bijna allemaal mentale 'uitdagingen' vermengd met een vleugje egoïsme (kinderen betrekken), een vleugje narcisme (jezelf graag zien en horen) en een vleugje aandacht behoevende eigenschappen.
Er zijn er echt maar een handjevol die je die eigenschappen niet kan toedichten.
pi_218414356
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 12:04 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Dat gebeurt op heel veel plekken. Ook in NL trouwens.
Klopt, ik ben daar enorm op tegen. Net als het opkopen van vakantieparken door grote spelers die dan cashen. Ik vermoed dat zoiets ook bij de camping in Frankrijk speelt, ik probeer de grote formules altijd een beetje te mijden. In mijn woonomgeving speelt dit ook en het is niet fraai.
pi_218414376
Ik kan alleen maar hopen dat de politiek (liefst landelijk, maar desnoods op provinciaal niveau) zich hier snel mee gaat bemoeien.
pi_218414425
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 13:02 schreef Nieve het volgende:

[..]
Nee hoor, je moet van een speciaal soort zijn om fluflu te kunnen worden.
Ze hebben bijna allemaal mentale 'uitdagingen' vermengd met een vleugje egoïsme (kinderen betrekken), een vleugje narcisme (jezelf graag zien en horen) en een vleugje aandacht behoevende eigenschappen.
Er zijn er echt maar een handjevol die je die eigenschappen niet kan toedichten.
Echt hè, ja sowieso ben ik niet iemand die alles op social
Media gooit, en al helemaal mijn kinderen niet( inmiddels zijn ze al ouder)
Het is idd ook een bepaald type: ze zijn bijna allemaal hele dagen thuis , hebben
Een ziekte of ander issues.
Ze zijn ook altijd moe zwak en misselijk, hoe dan?
pi_218414479
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 13:12 schreef Henrike het volgende:

[..]
Het is idd ook een bepaald type: ze zijn bijna allemaal hele dagen thuis , hebben
Omdat ze de hele dag niks te doen hebben, anders dan klagen.
De meeste pretenderen structuur nodig te hebben, maar hebben totaal geen structuur in hun leven, anders dan structureel klagen.
Ga werken, al is t maar 2 dagen per week. Je brein raakt gefrituurd van alleen maar met kinderen communiceren, je hebt ook volwassen praat nodig.
pi_218414491
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 13:12 schreef Henrike het volgende:

[..]
En de evt. aanwezige mannen hebben allemaal geen ruggengraat.
pi_218414515
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 13:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Omdat ze de hele dag niks te doen hebben, anders dan klagen.
De meeste pretenderen structuur nodig te hebben, maar hebben totaal geen structuur in hun leven, anders dan structureel klagen.
Ga werken, al is t maar 2 dagen per week. Je brein raakt gefrituurd van alleen maar met kinderen communiceren, je hebt ook volwassen praat nodig.
Ik denk dit de spijker op de kop is. Ga wat doen. Als is het maar een paar uurtjes vrijwilligerswerk per week. Ik denk dat iedereen daarvan opknapt. Online interacties, die je als influencer heel veel zult hebben, kunnen irl interacties niet vervangen voor de meeste mensen (uitzonderingen daargelaten), dat hebben we tijdens Corona wel geleerd. Naast het feit dat (vrijwillligers)werk doorgaans automatisch voor de zo gewenste structuur zorgt.
pi_218414518
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 11:11 schreef Limburgsemeid het volgende:

[..]
Waren haar laatste stories niet dat ze de jungle in gingen? Dat was Khao Sok en daar heb je inderdaad 0 bereik. Maar is wel al paar dagen geleden
Ja volgens mij wel, maar dat is inderdaad al even geleden?
pi_218414556
Ik zie Judith haar stories nu pas, maar waarom gaat zij in die achtbanen? Dat is toch alles behalve goed met haar hart? Ik snap dat ze alles met Bob wil doen, maar zij zoekt wel expres de grens op steeds en dat snap ik niet.
pi_218414613
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 13:27 schreef Mirp het volgende:
Ik zie Judith haar stories nu pas, maar waarom gaat zij in die achtbanen? Dat is toch alles behalve goed met haar hart? Ik snap dat ze alles met Bob wil doen, maar zij zoekt wel expres de grens op steeds en dat snap ik niet.
Ook even gekeken. Ik snap haar struggle en het zoeken naar de balans. Dat zal enorm lastig zijn, want je wilt ook dingen doen die energie geven. Tegelijkertijd vind ik haar soms onachtzaam met haar lichaam omgaan.
pi_218414630
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 13:33 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ook even gekeken. Ik snap haar struggle en het zoeken naar de balans. Dat zal enorm lastig zijn, want je wilt ook dingen doen die energie geven. Tegelijkertijd vind ik haar soms onachtzaam met haar lichaam omgaan.
Ja precies dat. Ze heeft zelfs zelf verteld dat haar hart achteruit is gegaan. Ik vind het niet verstandig.
pi_218414676
Die foto van M met de handen van haar ouders. Het gevoel voor drama straalt er vanaf.
pi_218414814
Och Michelle. Die kan ook beter even offline gaan. Geloof niet dat het goed met haar gaat. Ze lacht op de foto’s, maar ze lacht niet.
pi_218414816
OMG Minibelle klaagt alleen maar tijdens haar tripje naar Londen. Ze voelt zich duidelijk te goed voor die stad.
pi_218414866
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 13:59 schreef Mirp het volgende:
Och Michelle. Die kan ook beter even offline gaan. Geloof niet dat het goed met haar gaat. Ze lacht op de foto’s, maar ze lacht niet.
Dit....en waarom ineens allemaal post ipv stories? 18 post als bliksemafleider? Marketing technisch handig?
pi_218414872
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2025 08:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Maikekd is 38 geworden. Vind haar er flink ouder uitzien.
Als ze had gezegd dat ze 45 geworden was, zou ik het ook geloven
pi_218414874
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 09:23 schreef Ballerina888 het volgende:
Judith: even lekker een broodje eten in het reuzenrad. Toevallig ben ik afgelopen week in Drievliet geweest en juist daar mega grote stickers met eten en drinken verboden.
Regels gelden niet voor Judith, die maakt haar eigen regels, lekker autonoom
pi_218414882
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 13:59 schreef Hocuspocus2 het volgende:
OMG Minibelle klaagt alleen maar tijdens haar tripje naar Londen. Ze voelt zich duidelijk te goed voor die stad.
Nou idd, hopelijk brengt ze het niet zo over op haar dochter! Ze lijkt ook nu weinig rust in haar donder te hebben, alles moet snel snel. Ergens in de rij staan wil ze niet, alles is te duur, niks is het geld waard en overal Chinese troep 😅 Het shoppen zijn ze ook beu.. Wellicht wat culturele hoogstandjes opzoeken? Oh wacht.. Dat is waarschijnlijk te duur 🫠
pi_218414934
quote:

[..]
Nou, ik zeg het altijd als: ze hebben allemaal hun eigen dingetje (verzonnen)
Judith met dat geldgebeuren, AM heeft het helemaal niet druk, maar dat is haar "sellingpoint". Debby mankeert dat allemaal niet. En ik geloof werkelijk niet dat DBM zelf zo hysterisch is zonder daarvoor hulp te zoeken. Ze overdrijft volgens mij ook graag. Zo hebben ze allemaal wat. Gewoon om content te kunnen maken.
pi_218415036
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 13:17 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En de evt. aanwezige mannen hebben allemaal geen ruggengraat.
Denk dat je als fluflu man uit een speciaal soort hout gesneden moet zijn 😅
pi_218415134
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 13:59 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Echt hoor, alleen maar negatief gezeur. Tuurlijk is het dan niet leuk
pi_218415142
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 14:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Allemaal eenzelfde soort volgzaam type
pi_218415160
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 14:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
In elk geval geen hardhout. Meer vuren en grenen. Kwetsbaar, gevoelig voor deuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')