abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218412711
Judith: even lekker een broodje eten in het reuzenrad. Toevallig ben ik afgelopen week in Drievliet geweest en juist daar mega grote stickers met eten en drinken verboden.
pi_218412715
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 09:16 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Ik vind het mooi ze is wel eerlijk over haar struggles van zich eerder postparrum niet zo goed voelen
Ja ik vind haar ook best een leuke vrouw wat karakter betreft( zoals ze laat zien)
Dat ze zo met haar uiterlijk bezig is vind ik jammer ze was voor de ingrepen een prachtige vrouw.
Sommige acties van haar , zoals nu weer een paar dagen alleen met man weg snap ik dan weer niet maar goed dat moeten ze zelf weten.
Maar ze lijkt me wel sympathiek
pi_218412746
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 09:23 schreef Ballerina888 het volgende:
Judith: even lekker een broodje eten in het reuzenrad. Toevallig ben ik afgelopen week in Drievliet geweest en juist daar mega grote stickers met eten en drinken verboden.
Ja maar dit is Judith, de Judith met haar eigen regels, met een hekel aan afspraken nakomen en een hekel aan regels in Nederland.
Goed voorbeeld doet goed volgen, jammer voor Bob
pi_218412811
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 08:25 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik begrijp niet zo goed wat ze zichzelf aan doet, ze klaagt alleen maar. En kennelijk kan dit met Joas gewoon niet.
En ze zijn net twee weken met het hele gezin weg geweest.
Daar hadden ze toch eerder vrij voor gekregen van school? Dus daarom snap ik dit sowieso al niet.
En letten die andere 3 dan op elkaar als zij Joas zoekt? Ik luister zonder geluid en klik haar meest snel door want het is meestal een klaagzang
pi_218412860
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 19:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom volgers überhaupt geld doneren. Je kent die mensen niet eens.

Ik heb, na het gezeur van Sanneke, eens gekeken voor een nachtje efteling hotel, een kamer voor 5 personen kost ¤814,- op een willekeurige zaterdag in september, dit is inclusief ontbijt en 2 dagen toegang tot het park. Als je daadwerkelijk met 5personen gaat is dat zo'n ¤450,-/¤500,- aan entree (beetje afhankelijk van de entreeprijs, in t laagseizoen is dit lager dan het duurste kaartje van ¤52,-)
Dan slaap je wel met 5 op 1 kamer, wil je een aparte slaapkamer erbij is het ¤844,-.
Zo'n zelfde soort kamer op een willekeurige doordeweekse dag in oktober kost 639,-.
En je mag eerder het park in, ik meen vanaf 9uur i.p.v. de reguliere openingstijd van 10.00uur.
Ja, het is veel geld en ik zou ook niet 'zomaar even' een nachtje efteling hotel doen. Maar het is ook een ervaring denk ik, dus dan vind ik het al met al nog redelijk meevallen.

Sanneke is niet afhankelijk van schoolvakanties/weekenden, Dion kan vast ergens buiten een vakantie een paar dagen vrij nemen.

Denkt ze echt dat het afzeiken van de efteling prijzen er voor zorgt dat ze uitgenodigd wordt om vanuit daar dr kruis te gaan zitten filmen? 🙈
Ze vergelijkt de Efteling nu ook met de allergoedkoopste aanbieding van Disneyland Parijs. Ook niet een hele eerlijke vergelijking. Zet dan de gewone prijzen naast elkaar neer en niet een aanbieding die geldt voor beperkte data en in een heel ander seizoen 😅
pi_218412863
Het is behoorlijk stil rondom de bollens
pi_218412909
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 23:14 schreef Morgeniserweereendag het volgende:
Wie volgt bzzonder? De afgelopen weken al steeds filmpjes waarop haar zoontje met down wegloopt. Nu vandaag weer weg gelopen. Vindt ze hem gewoon terug in het zwembad.. Ik vind het echt stoer dat ze een week alleen weggaat met 4 kinderen..Maar ik vind het dan weer niet te geloven dat je je kind zolang uit het oog verliest..
Ik vind dat echt totaal onverantwoord. Zo kun je niet in je eentje weg. Keuzes maken. Bedenk eens dat tie verdronken zou zijn in dat zwembad..echt totaal onverantwoord.
Maar goed kijk sowieso amper bij haar want ze scheldt alleen maar.
pi_218412915
Bzzonder: Toen ze de kleding ging halen, was haar broer er.

Ik kan me voorstellen dat Joas echt vliegensvlug is. Ik zou voortaan kijken naar een stacaravan met een hek eromheen.
pi_218412921
Zowel Debbie als DBM kwamen “te kort” in hun jeugd (om het zo maar even te zeggen) kun je nagaan wat dat met een mens kan doen op volwassen leeftijd. Hoop dat de kinderen van influencers (ook hvk) goed terecht komen en hier geen last van krijgen (hebben).
pi_218413107
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 09:11 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ja echt! Laatst benoemde ze dat ook al een keer. Ik vind haar er dik in de 40 uit zien.
Ik ook.
Maar dat komt denk ik ook door haar harde gezichtsuitdrukking en het leerachtig bruin zijn.
pi_218413130
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 09:46 schreef IlseMarije het volgende:
Zowel Debbie als DBM kwamen “te kort” in hun jeugd (om het zo maar even te zeggen) kun je nagaan wat dat met een mens kan doen op volwassen leeftijd.
Dit kun je ook zeggen van Annemarie en Michelle,
pi_218413197

[ Bericht 100% gewijzigd door Iris2.0 op 04-08-2025 10:18:46 (Ook geen zin in, kan mij het ook schelen) ]
pi_218413201
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 09:23 schreef Ballerina888 het volgende:
Kan me bij Judith goed voorstellen dat ze juist daarom deelt dat ze zitten te eten. Zij wil immers altijd laten weten dat ze lak heeft aan regels.
pi_218413216
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 10:08 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Die volg ik niet, maar veel influencers snakken naar aandacht wat ze als kind niet gekregen hebben.
pi_218413220
En tot zover Janneke de dierenvriend. Lekker vissen🙄
pi_218413424
Ik heb hobbyvissen nog nooit begrepen. Prima als je gaat vissen, maar eet je buit op.
pi_218413447
Volgens mij heeft Debbie haar lc in Frankrijk gelaten.
Of zal ze het vandaag weer activeren?
Roy misschien weer aan het werk en zij thuis met de kids? We gaan het zien
pi_218413489
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 10:05 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik ook.
Maar dat komt denk ik ook door haar harde gezichtsuitdrukking en het leerachtig bruin zijn.
Dat denk ik ook, door al die verbouwingen aan dr gezicht.
pi_218413490
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 10:08 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Zeker weten
pi_218413544
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 07:45 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ja viel mij ook op! Hopelijk niks geks gebeurd tijdens hun reis..
Waren haar laatste stories niet dat ze de jungle in gingen? Dat was Khao Sok en daar heb je inderdaad 0 bereik. Maar is wel al paar dagen geleden
pi_218413563
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2025 09:46 schreef Miepje77 het volgende:
Bzzonder: Toen ze de kleding ging halen, was haar broer er.

Ik kan me voorstellen dat Joas echt vliegensvlug is. Ik zou voortaan kijken naar een stacaravan met een hek eromheen.
Hij ontsnapt thuis ook, zelfs als de deur op slot zit. En thuis zullen ze buren/dorpsgenoten hebben die Joas kennen. Maar in een vreemde omgeving? Ik denk dat je kan stellen dat dit als enige volwassene niet verantwoord is. Er moet 1 iemand voortdurend op hem letten.
pi_218413654
Judith filmt B en zichzelf weer eens in zo'n beetje iedere attractie. Why?! Wees gewoon eens in het moment met je zoon! Niemand wil je zien gillen in een achtbaan met de camera 1 cm van je gezicht... Lijkt me echt vreselijk als kind om een moeder te hebben die op ieder uitje continu die camera op je zit te richten.
pi_218413666
Ik vind er wat van dat een camping een strand afsluit voor normaal recreatief gebruik, maar de rivier bij de familie Geerts ziet er wel heerlijk uit.
pi_218413866
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 11:37 schreef Tarantelle het volgende:
Ik vind er wat van dat een camping een strand afsluit voor normaal recreatief gebruik, maar de rivier bij de familie Geerts ziet er wel heerlijk uit.
Dat gebeurt op heel veel plekken. Ook in NL trouwens.
pi_218413951
Ik volg die 'blije' mama gelukkig niet, maar heb even gekeken nav dat relletje gister.
Ze blijft maar alles naar zichzelf toetrekken. Zij is paniekerig, zij zit te huilen, zij heeft last van straffen van vroeger etc. Nog steeds 0 reflectie over wat dit nou juist met een ander gedaan zou kunnen hebben.
Vreselijk dat soort types, was ook meteen de laatste x dat ik daar keek. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')