Volgens RealityFBI mist er een ring aan Michelle haar vinger ...quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:24 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Ik denk dat Koen en Michelle uit elkaar zijn en dat Jacqueline nu klemzit in een soort driehoeksverhouding. Ik zie haar ook nooit meer samen met aaaaaallleeee bff’s van Michelle en nooit meer op de foto met haar familie, alleen nog met haar eigen kinderen en met Koen.
Ik vind die Rens echt een vervelend dominant mannetjequote:Op maandag 4 augustus 2025 19:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Stel je niet zo aan J! Eet die knoflook!’
Láát dat kind Rens.
En AM maar filmen en direct plaatsen.
Precies wat ik denk. MB en Koen zijn fini (door de vermeende affaire van MB?) en JvP zit daardoor in een lastige positie.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:24 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Ik denk dat Koen en Michelle uit elkaar zijn en dat Jacqueline nu klemzit in een soort driehoeksverhouding. Ik zie haar ook nooit meer samen met aaaaaallleeee bff’s van Michelle en nooit meer op de foto met haar familie, alleen nog met haar eigen kinderen en met Koen.
, wat een moeilijke en ingewikkelde situatie dan. Vooral als er nog welquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:24 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Dat vind ik dan weer echt zo'n domme post van een juicekanaal, en weten zij dat dat nou net de ring van de poly is?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:24 schreef lila01 het volgende:
Juicekanaal post net dat MB 1 van de 3 ringen (poly) niet meer draagt!
Het is heel duidelijk dat er iets mis is , en juist doordat de poly zelf er vrijwel niets over deelt bevestigd dit alleen maar . Toen J bij de poly kwam leek het eerst ook alsof er niks was , ze kwam ‘in dienst ‘ was een bff enz en ineens bleek er al maanden lang vanalles te spelenquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:33 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer echt zo'n domme post van een juicekanaal, en weten zij dat dat nou net de ring van de poly is?
Jij weet dan dat het niet zo is?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:33 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer echt zo'n domme post van een juicekanaal, en weten zij dat dat nou net de ring van de poly is?
Het is een opvallend detail.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:33 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar wat zegt dat? Is het een speciale ring?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:25 schreef Cyan het volgende:
[..]
Volgens RealityFBI mist er een ring aan Michelle haar vinger ...
Ik vind het mes gisteren echt een stap te ver gaanquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:36 schreef Appeltje1234 het volgende:
Rens tegen 1 van de tweeling: muil open. En AM zegt er niks van. Je laat toch niet zo tegen je pubermeiden praten? Of Ben ik nou zo preuts opgevoed dat ik dit soort taal echt niet hoefde te gebruiken (nog steeds niet durf bij mn ouders in de buurt haha).
Juicekanaal weet het blijkbaar hoe het zit, ik vind het echt een idiote post.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar wat zegt dat? Is het een speciale ring?
Ze is afgevallen misschien past ze hem niet meer.
Misschien heeft ze gewoon eens andere sieraden om?
Ja en?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:34 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Het is heel duidelijk dat er iets mis is , en juist doordat de poly zelf er vrijwel niets over deelt bevestigd dit alleen maar . Toen J bij de poly kwam leek het eerst ook alsof er niks was , ze kwam ‘in dienst ‘ was een bff enz en ineens bleek er al maanden lang vanalles te spelen
Zoals iemand hier al eerder schreef houden mensen er niet van als ze overduidelijk voor de gek worden gehouden.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:50 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik vind het gezoek en gegis naar hoe en wat te ver gaan.
Nee, natuurlijk niet, maar dit toneelspel slaat nergens meer op.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:52 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja en?
Moeten ze dan alles wat er speelt gelijk met iedereen delen? Is dat een geschreven wet?
Het komt dan heus vanzelf wel keer in de openbaarheid.
Ze doet wat ze altijd doet, alleen in Frankrijk 😉quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:11 schreef Lodelie het volgende:
Gaat Am ook aan iets mee doen deze vakantie of alleen op afstand filmen?
Ik denk dat M en J het nog redelijk met elkaar kunnen vinden, maar dat de relatie nu vooral J en K is. Weet ook niet of M op dit moment nog in de relatie met de andere man zit. Dat zal vanzelf duidelijk worden.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:30 schreef Henrike het volgende:
[..]
, wat een moeilijke en ingewikkelde situatie dan. Vooral als er nog wel
Liefde is tussen de 2 dames
Die zullen altijd achter Michelle staan, denk ik.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:53 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Maar haar ouders en broer zo benieuwd wat zij hiervan denken
Op FBIquote:Op maandag 4 augustus 2025 21:04 schreef Raradefayee het volgende:
Ik zie het bericht niet op juicechannel?
Hoe noemden ze het ook alweer toen de poly exposed werd op dat festival?quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:09 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Tsja, de tijd zal het leren inderdaad, maar ik vind de schone schijn ophouden altijd erg vermoeiend. Aan de andere kant zullen er veel zaken geregeld moeten worden als er inderdaad sprake is van een relatiebreuk, dus snap ook wel dat ze hun sociale media als laatste op de hoogte brengen van wat er speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |