Maar haar ouders en broer zo benieuwd wat zij hiervan denkenquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:41 schreef lila01 het volgende:
Zoals ik al eens eerder zei, ze komt manisch over. Ze lijkt een beetje op dat konijntje uit de Duracell- reclame
Misschien doen ze dat niet ivm de vader van de kinderen? Heb ook een kennis die dat uit respect voor de vader van de kindjes er nooit bij zet.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:24 schreef Bubbeltjeswater het volgende:
Er staat in de bio van MB ook niets over haar bonuskinderen, terwijl JvP dat wel heeft.
Bij KB trouwens ook niet. Toch bijzonder dat JvP dat wel heeft.
Dat mag jij vinden, ik respecteer jouw mening.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:19 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ik had kunnen weten dat jij het allemaal weer zou normaliseren. Maar ik vind het niet normaal. Ik vind het maximaal overdreven.
Typisch geval van gezien willen worden door vaderquote:Op maandag 4 augustus 2025 18:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vraag me oprecht af waar MB de tijd vandaan zou moeten halen om een affaire te hebben, maar dat is vanuit mij misschien te simpel gedacht haha.
Verder vind ik t wel opvallend dat ze eerst geen vrienden had, toen 1 hechte groep en nu is alles en zijn moeder een BFF en de liefste. Maak een keuze.
Ik denk dat Michelle vooral zichzelf heel erg probeert te bewijzen en wil laten zien hoe goed ze het allemaal wel niet doet (geen idee aan wie), maar hier ondertussen aan onderdoor gaat.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:28 schreef Henrike het volgende:
[..]
Denk dat iedereen wel ziet dat het niet zo goed met haar gaat, dan heb je de steun van je ouders misschien wel hard nodig.
Ik heb wel het idee dat op mallorca zijn haar weer goed doet.
En nadat ze aan het strand heeft gedronken stapt ze met haar kinderen in de auto? 😱😱. Het filmpje lijkt iig toch echt vanaf de bestuurdersstoel te zijn gemaakt….quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:39 schreef Felinecat het volgende:
[..]
Dat lijkt er wel op ja.. met zo'n laag gewicht ben je na een wijntje toch al helemaal dronken ook?!
Niets zorgelijks qua gewicht? 😱 een maat xxs is haar nog te groot. Haar gewicht zit laag in de 40. Haar hoofd is in verhouding net zo’n wobblehead poppetje geworden. Gelukkig vindt zij ht zelf wel zorgelijk. Dat zegt ze tenminste… op beeld lijkt iedereen vaak net iets voller dan in RL.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:11 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Omdat ze hier zo besproken wordt, ben ik haar wat vaker gaan bekijken. Ik zie dus echt niks wat wijst op iets zorgelijke qua gewicht. Ik zie niks labiels. Wel zie ik veel make-up, maar zolang ik meelees bij de mommyvloggwrs is dat al zo.
Dat ene stel vrienden heeft ze vier jaar niet gesproken. Ik noem dat geen vrienden maar bij M ligt de lat lager aangezien ze ook allemaal bff’s heeft.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:37 schreef Moondance het volgende:
Ik zie Michelle meteen ook weer helemaal klef en bef en besties zijn met twee stellen die ik hiervoor echt nog nooit voorbij heb zien komen op Instagram.
Vind dat ook zo bijzonder. Een paar jaar geleden had ze nog nauwelijks vriendinnen en ze kwam laatst haar huis amper uit omdat het niet goed ging en de laatste weken is ze zoveel alleen de hort op en duikt de ene na de andere nieuwe bestie op.
Geloof me, als één van mijn kinderen zoveel zou afvallen zou ik dat absoluut zorgelijk vinden. Zij is echt vel over been.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:11 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Omdat ze hier zo besproken wordt, ben ik haar wat vaker gaan bekijken. Ik zie dus echt niks wat wijst op iets zorgelijke qua gewicht. Ik zie niks labiels. Wel zie ik veel make-up, maar zolang ik meelees bij de mommyvloggwrs is dat al zo.
Rens was niet de enige die het zei. Iemand anders riep ook. Volgens mij Samquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Stel je niet zo aan J! Eet die knoflook!’
Láát dat kind Rens.
En AM maar filmen en direct plaatsen.
Idd, ondanks dat AM continue online zit heeft ze dit gemist zeker?quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:45 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Losse lange haren in een Frans zwembad. Ik krijg er de rillingen van.
Überhaupt losse lange haren in het zwembad... Mijn dochter heeft steile haren maar als dat los zit met zwemmen is het toch veel extra tijd en gedoe met haren uit de knoop halen daarna 🙈🙈quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:45 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Gevaarlijk ook. Zeker op campingzwembaden.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:45 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Alsof ze de hele dag op de kermis zijn? Of gewoon na het werk even gezellig met de kinderen op stap?quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:00 schreef Earring het volgende:
De Bollens hadden het te druk met de zaak voor vakantie.
Nu K en J op kermis Venray met de jongens en M in Spanje.
Klinkt druk inderdaad, alleen niet met werken
Preciesquote:Op maandag 4 augustus 2025 20:07 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Alsof ze de hele dag op de kermis zijn? Of gewoon na het werk even gezellig met de kinderen op stap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |