abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218417537
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2025 18:41 schreef lila01 het volgende:
Zoals ik al eens eerder zei, ze komt manisch over. Ze lijkt een beetje op dat konijntje uit de Duracell- reclame
Maar haar ouders en broer zo benieuwd wat zij hiervan denken
pi_218417540
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 17:24 schreef Bubbeltjeswater het volgende:
Er staat in de bio van MB ook niets over haar bonuskinderen, terwijl JvP dat wel heeft.

Bij KB trouwens ook niet. Toch bijzonder dat JvP dat wel heeft.
Misschien doen ze dat niet ivm de vader van de kinderen? Heb ook een kennis die dat uit respect voor de vader van de kindjes er nooit bij zet.
pi_218417557
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 18:19 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Ik had kunnen weten dat jij het allemaal weer zou normaliseren. Maar ik vind het niet normaal. Ik vind het maximaal overdreven.
Dat mag jij vinden, ik respecteer jouw mening.
Het gaat ook niet om wat jij van mij vind hier.
pi_218417569
Ik vraag me oprecht af waar MB de tijd vandaan zou moeten halen om een affaire te hebben, maar dat is vanuit mij misschien te simpel gedacht haha.

Verder vind ik t wel opvallend dat ze eerst geen vrienden had, toen 1 hechte groep en nu is alles en zijn moeder een BFF en de liefste. Maak een keuze.
Ik denk dat Michelle vooral zichzelf heel erg probeert te bewijzen en wil laten zien hoe goed ze het allemaal wel niet doet (geen idee aan wie), maar hier ondertussen aan onderdoor gaat.
pi_218417617
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 18:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vraag me oprecht af waar MB de tijd vandaan zou moeten halen om een affaire te hebben, maar dat is vanuit mij misschien te simpel gedacht haha.

Verder vind ik t wel opvallend dat ze eerst geen vrienden had, toen 1 hechte groep en nu is alles en zijn moeder een BFF en de liefste. Maak een keuze.
Ik denk dat Michelle vooral zichzelf heel erg probeert te bewijzen en wil laten zien hoe goed ze het allemaal wel niet doet (geen idee aan wie), maar hier ondertussen aan onderdoor gaat.
Typisch geval van gezien willen worden door vader
pi_218417658
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 16:28 schreef Henrike het volgende:

[..]
Denk dat iedereen wel ziet dat het niet zo goed met haar gaat, dan heb je de steun van je ouders misschien wel hard nodig.

Ik heb wel het idee dat op mallorca zijn haar weer goed doet.
pi_218417668
Gaat Am ook aan iets mee doen deze vakantie of alleen op afstand filmen?
pi_218417672
Omdat ze hier zo besproken wordt, ben ik haar wat vaker gaan bekijken. Ik zie dus echt niks wat wijst op iets zorgelijke qua gewicht. Ik zie niks labiels. Wel zie ik veel make-up, maar zolang ik meelees bij de mommyvloggwrs is dat al zo.
pi_218417698
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 18:39 schreef Felinecat het volgende:

[..]
Dat lijkt er wel op ja.. met zo'n laag gewicht ben je na een wijntje toch al helemaal dronken ook?!
En nadat ze aan het strand heeft gedronken stapt ze met haar kinderen in de auto? 😱😱. Het filmpje lijkt iig toch echt vanaf de bestuurdersstoel te zijn gemaakt….
pi_218417745
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 19:11 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Omdat ze hier zo besproken wordt, ben ik haar wat vaker gaan bekijken. Ik zie dus echt niks wat wijst op iets zorgelijke qua gewicht. Ik zie niks labiels. Wel zie ik veel make-up, maar zolang ik meelees bij de mommyvloggwrs is dat al zo.
Niets zorgelijks qua gewicht? 😱 een maat xxs is haar nog te groot. Haar gewicht zit laag in de 40. Haar hoofd is in verhouding net zo’n wobblehead poppetje geworden. Gelukkig vindt zij ht zelf wel zorgelijk. Dat zegt ze tenminste… op beeld lijkt iedereen vaak net iets voller dan in RL.
pi_218417808
Ik denk dat het meisje niet gefilmd mag wil. Gelukkig want anders zagen we nog veel meer stories dan we nu al zien.
Ga lekker jeu de boule spelen zonder telefoon!
pi_218417970
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 18:37 schreef Moondance het volgende:
Ik zie Michelle meteen ook weer helemaal klef en bef en besties zijn met twee stellen die ik hiervoor echt nog nooit voorbij heb zien komen op Instagram.

Vind dat ook zo bijzonder. Een paar jaar geleden had ze nog nauwelijks vriendinnen en ze kwam laatst haar huis amper uit omdat het niet goed ging en de laatste weken is ze zoveel alleen de hort op en duikt de ene na de andere nieuwe bestie op.
Dat ene stel vrienden heeft ze vier jaar niet gesproken. Ik noem dat geen vrienden maar bij M ligt de lat lager aangezien ze ook allemaal bff’s heeft.
pi_218417996
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 19:11 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Geloof me, als één van mijn kinderen zoveel zou afvallen zou ik dat absoluut zorgelijk vinden. Zij is echt vel over been.
pi_218418018
‘Stel je niet zo aan J! Eet die knoflook!’

Láát dat kind Rens.
En AM maar filmen en direct plaatsen.
pi_218418097
Losse lange haren in een Frans zwembad. Ik krijg er de rillingen van.
pi_218418144
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 19:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Stel je niet zo aan J! Eet die knoflook!’

Láát dat kind Rens.
En AM maar filmen en direct plaatsen.
Rens was niet de enige die het zei. Iemand anders riep ook. Volgens mij Sam
pi_218418166
Misschien is de hele Bollenclan wel gewoon niet meer welkom met de hele groep in het hotel. En is dat de reden dat MB alleen is gegaan. Vorig jaar kreeg het immers slechte reviews door hun _O-
pi_218418191
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 19:45 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Idd, ondanks dat AM continue online zit heeft ze dit gemist zeker?
pi_218418198
quote:
Überhaupt losse lange haren in het zwembad... Mijn dochter heeft steile haren maar als dat los zit met zwemmen is het toch veel extra tijd en gedoe met haren uit de knoop halen daarna 🙈🙈
pi_218418205
quote:
Gevaarlijk ook. Zeker op campingzwembaden.

Voor het geval Annemarie of een ander onwetend iemand meeleest...

(Losse lange haren kunnen binnen een sec ramvast raken in een rooster in het zwembad met soms dodelijke gevolgen. Eenvoudig op te lossen door je kinderen aan te leren om hun haar in een vlecht te doen als je gaat zwemmen. De veiligste zwembaden zijn die met een overlooprand, de gevaarlijkste zijn die die dat niet hebben, maar wel voorzien zijn van waterattracties, spuitend water, stroomversnelling e.d., dat water wordt dan aangezogen door roosters in de wand of op de bodem, kinderen vinden die roosters vaak enorm interessant).
pi_218418245
De Bollens hadden het te druk met de zaak voor vakantie.
Nu K en J op kermis Venray met de jongens en M in Spanje.
Klinkt druk inderdaad, alleen niet met werken
pi_218418344
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 20:00 schreef Earring het volgende:
De Bollens hadden het te druk met de zaak voor vakantie.
Nu K en J op kermis Venray met de jongens en M in Spanje.
Klinkt druk inderdaad, alleen niet met werken
Alsof ze de hele dag op de kermis zijn? Of gewoon na het werk even gezellig met de kinderen op stap?
pi_218418502
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 20:07 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Alsof ze de hele dag op de kermis zijn? Of gewoon na het werk even gezellig met de kinderen op stap?
Precies
pi_218418594
Ik denk dat Koen en Michelle uit elkaar zijn en dat Jacqueline nu klemzit in een soort driehoeksverhouding. Ik zie haar ook nooit meer samen met aaaaaallleeee bff’s van Michelle en nooit meer op de foto met haar familie, alleen nog met haar eigen kinderen en met Koen.
pi_218418604
Juicekanaal post net dat MB 1 van de 3 ringen (poly) niet meer draagt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')