abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218409977
Ik snap geld doneren aan mensen op social media niet, er is echt nul controle op. Wat dat betreft ben ik denk ik te cynisch aangelegd.

Annemarie komt gespannen over. Ik snap niet waarom ze gewoon de telefoon niet aan de kant legt en vakantie gaat vieren, dat gun ik haar en het gezin. Ik snap best dat regelmaat in mindere periodes je houvast is, maar ze is echt heel strak met haar schema van rivier en zwembad. Ik denk dat de jongere kinderen het prima vinden, maar dat de middelste kinderen daar niet per se meer zin in hebben, die willen denk ik ook weleens gewoon hun eigen gang gaan en/of met leeftijdsgenoten van de camping de hort op.
pi_218409978
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 18:24 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Zoals ik al zei: hier op Fok heeft Tamara ook de gunfactor. En waaron is me een raadsel: ze exposete tot voor kort haar kinderen met hetzelfde gemak als Annemarie. Ze doet niks anders dan voor de kinderen zorgen, zoals Natalie.
Haha dit! Ik snap ook niks van die gunfactor.
pi_218409989
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 19:27 schreef Moedervan4kids het volgende:
DBM maakt van het verhaal van Sanne (overleden kindje) een how can i make this about me. Om te kotsen!🤮
Wow, het lijkt wel een sneer? Alsof het andere kindje niet overleden zou zijn, wanneer DBM de moeder geweest was. Zo schrijft ze het.
pi_218410002
Debbie vindt het leuk om zo nu en dan wat nieuws te proberen qua eten. In NL zien we dit soort beelden/ filmpjes en anekdotes nooit. Ze zit lekker in de make-up, haartjes schoon, bril af, kleurtje op het gezicht, sieraden om en een ander kledingstuk dan altijd het vale t-shirt. Een heel ander mens. Dit is wie ze is, in NL is het een show.
pi_218410020
quote:
DBM maakt van het verhaal van Sanne (overleden kindje) een how can i make this about me. Om te kotsen!🤮
Wow, even gekeken naar haar opmerking. Die is niet helemaal lekker bij haar paasei hoor. Ook dat wat haar vent heeft gezegd, daarmee impliceert ze indirect dat de ander niet adequaat heeft gehandeld. Echt hoe durft ze. Zij kan beter haar mond houden, komt echt steeds grotere ellende uit.
pi_218410067
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:04 schreef Maremare het volgende:

[..]
Wow, even gekeken naar haar opmerking. Die is niet helemaal lekker bij haar paasei hoor. Ook dat wat haar vent heeft gezegd, daarmee impliceert ze indirect dat de ander niet adequaat heeft gehandeld. Echt hoe durft ze. Zij kan beter haar mond houden, komt echt steeds grotere ellende uit.
Ohh wat een walgelijk bericht! En wat een sneer naar Sanne, 'het is maar goed dat onze kindjes jou als moeder hebben' denk je dat zij niet gestreden heeft voor haar kind?
Wat maakt dit me boos zeg, zij zit voor iedere scheet op de HAP, maar wat een oergevoel zeg. Ga toch gauw.
pi_218410079
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ohh wat een walgelijk bericht! En wat een sneer naar Sanne, 'het is maar goed dat onze kindjes jou als moeder hebben' denk je dat zij niet gestreden heeft voor haar kind?
Wat maakt dit me boos zeg, zij zit voor iedere scheet op de HAP, maar wat een oergevoel zeg. Ga toch gauw.
Echt zo jammer dat ze mij geblokkeerd heeft. Had wel zin om haar even een goede veeg uit de pan te geven.

Edit: toch iets kunnen plaatsen. Bah wat een naar figuur is zij toch.

[ Bericht 4% gewijzigd door Maremare op 03-08-2025 20:24:08 ]
pi_218410092
Ik kan dat bericht nergens lezen van DBM? Waar lezen jullie dat?
pi_218410109
Wat fijn dat Debbie op vakantie wel uit eten kan zonder zonnebril, loops/koptelefoon en met flink wat geroezemoes om haar heen.
pi_218410136
quote:
En ik vind Sanne er altijd heel subtiel in wat ze erover deelt.
Heb ik echt respect voor want o wat zal dat een gemis zijn.
pi_218410146
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:16 schreef Hope88 het volgende:
Threads
pi_218410158
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:04 schreef Maremare het volgende:

[..]
Iemand spreekt schande van haar post
Ben benieuwd wat ze reageert
Ik gok blokkendoos
pi_218410162
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:16 schreef Hope88 het volgende:
Threads

Mosterd🥴
pi_218410176
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:19 schreef Jenn1806 het volgende:
Wat fijn dat Debbie op vakantie wel uit eten kan zonder zonnebril, loops/koptelefoon en met flink wat geroezemoes om haar heen.
Ik denk dat ze een tussenstop heeft gemaakt in Lourdes....
pi_218410183
quote:
Misselijkmakend hoe dit geschreven is.
pi_218410185
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:27 schreef Earring het volgende:

[..]
Iemand spreekt schande van haar post
Ben benieuwd wat ze reageert
Ik gok blokkendoos
That's me. Doet ze me lekker blokkeren joh. Zal er niet van wakker liggen. Waarschijnlijk is het ook vergeefse moeite om haar na te laten denken over wat voor ellende ze allemaal uitkraamt. Ze is niet bepaald het scherpste mes in de la.
pi_218410203
Wat een walgelijke Thread van DBM mbt het verhaal van Sanne en haar overleden zoontje.
pi_218410210
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:27 schreef Earring het volgende:

[..]
Threads

Mosterd🥴
Ik kan het niet lezen, blokkendoos maar wat schrijft ze?
pi_218410246
Iemand zei dat Maarten meer ontspannen leek dan Annemarie, maar ik weet het niet helemaal zeker. Hij lijkt me juist wat overprikkeld. Hopelijk heb ik dat mis. Annemarie zou er beter aan doen om de telefoon op te bergen.

Zoals het huis in Frankrijk wordt het nooit meer voor ze en zelfs daar zou het uiteindelijk anders worden met grotere en uiteindelijk volwassen kinderen.

Wat me intrigeert is waarom ze nu wel alles filmt (en zelfs op zondag) en vorig jaar op de cruise niet. Niets aan deze camping is gesponsord, alles zelf betaald. In feite hoeft ze niets te laten zien want het is geen werk. Dus vakantie, doe toch die telefoon weg.
pi_218410273
Dbm moest even van zich afschrijven want het bericht raakte haar in haar trauma.
Wat een onzin. Ze zag dit als een mooie aanleiding om zichzelf even op de borst te kloppen over de rug van een overleden kind en rouwende ouders.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218410283
En dat verhaal van haar dochter in de supermarkt. Durf er vergif op in te nemen dat als het andersom was geweest en een kleuter maakte een opmerking over haar lichaam ze niet weet hoe snel ze een thread moet plaatsen over hoe kinderen tegenwoordig niet meer opgevoed worden.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218410303
Naast dat het bericht van DBM walgelijk is vergelijkt ze ook appels met peren. Zij heeft het over een ileus (ernstige verstopping), maar volgens mij had de zoon van Sanne een darmafsluiting door een verdraaiing van de darm. Dus haar hele bericht slaat ook weer als een lul op een drumstel.
pi_218410320
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:38 schreef Shuri het volgende:
Iemand zei dat Maarten meer ontspannen leek dan Annemarie, maar ik weet het niet helemaal zeker. Hij lijkt me juist wat overprikkeld. Hopelijk heb ik dat mis. Annemarie zou er beter aan doen om de telefoon op te bergen.

Zoals het huis in Frankrijk wordt het nooit meer voor ze en zelfs daar zou het uiteindelijk anders worden met grotere en uiteindelijk volwassen kinderen.

Wat me intrigeert is waarom ze nu wel alles filmt (en zelfs op zondag) en vorig jaar op de cruise niet. Niets aan deze camping is gesponsord, alles zelf betaald. In feite hoeft ze niets te laten zien want het is geen werk. Dus vakantie, doe toch die telefoon weg.
Dat vroeg ik me ook af idd, waarom met die cruise offline? Misschien omdat er vrijwel niks te delen valt omtrent het groooooote gezin? Op die cruise doet iedereen denk ik meer zijn eigen ding.

Een andere verklaring zou ik niet hebben 😅
pi_218410332
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2025 20:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Naast dat het bericht van DBM walgelijk is vergelijkt ze ook appels met peren. Zij heeft het over een ileus (ernstige verstopping), maar volgens mij had de zoon van Sanne een darmafsluiting door een verdraaiing van de darm. Dus haar hele bericht slaat ook weer als een lul op een drumstel.
Ik snap überhaupt al niet dat Dbm zo dom is om commentaar te geven op iemand die zo'n vreselijk drama heeft meegemaakt.
Zij is al compleet in paniek als er een tand los zit, bij een bloedneus en weet ik wat nog meer.
Aan het verdriet van een rouwende moeder blijf je af, daar ga je geen mening over geven.
Heb gewoon respect en wees blij, heel blij dat je niet in haar schoenen staat.
pi_218410337
Zou AM al een keer mee zijn gaan zwemmen? En dan bedoel ik echt mee het water in. Ze lijkt zich zoals altijd weer buiten het gezin te zetten, zo jammer! Wellicht gaat ze 1x het water in voor de nieuwe jaarlijkse bikini foto 🥴
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')