AM is de koningin Overdrijven.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:45 schreef Post-its het volgende:
Neemt Lot bij AM nu afscheid van scouting of is het de laatste opkomst voor de zomerstop?
Dat eerste kan ik me bijna niet voorstellen bij de fam. Geerts, maar zo interpreteer ik de tekst van AM wel.
Dit dus.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:51 schreef Harper het volgende:
[..]
AM is de koningin Overdrijven.
Gewoon de laatste opkomst voor de zomer dus.
Ja echt waar. Dat kwam in haar stories voorbij. 😂quote:
Alles wat Debbie doet, doet ze in een staat van complete hysterie. Standaard gevolgd door allerlei aanvallen van het één en het ander en gejank #maximaalnormaalgedragvoorhaarquote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:18 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ja echt waar. Dat kwam in haar stories voorbij. 😂
En ik veroordeel mensen niet die dat doen hoor, maar ze was toen ook zo hysterisch weer bezig dat ik echt mijn vraagtekens erbij had.
Die bio is net zo grappig als de krokodil op insta.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
de.blije.mama
13 u
Hey even een ander belangrijk punt: waarom lacht er niemand om mijn bio? Ik ga stuk zeg ik je.
Hahahihihoho
Ze heeft al heel lang dat ‘spreken is zwijgen, zilver is goud’. En nu wil ze weer even aandacht.
Ik zou mezelf beduveld voelen. Al ben je ook gewoon ontzettend dom en goedgelovig als je haar geld geeft.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik snap Sanneke niet. De ene keer zegt ze dat ze voldoende inkomen hebben, dat ze veel dure dingen heeft verkocht/kan verkopen, dat ze goed verdiend aan haar insta.
En een volgende keer is het weer huilen, moet ze voor 2,- per gerecht recepten hebben, schooien om een vakantie etc.
Als die ooit een huis krijgen wordt het één grote vraagbaak en een crowdfunding.
En die bakfiets is er nog steeds niet..
Ik verbaas me daar ook altijd over, dat er mensen zijn die geld doneren voor luxe artikelen of voor bijv. schade door brand etc. Dat er destijds een doneeractie werd opgezet voor huisje.in.brabant vond ik ook zo bizar. Gelukkig werd die al gauw beëindigd.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:40 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik zou mezelf beduveld voelen. Al ben je ook gewoon ontzettend dom en goedgelovig als je haar geld geeft.
Dat is gewoon opgegaan aan onzin.
Die was toch echt te kinderlijk voor woorden he?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:38 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Die bio is net zo grappig als de krokodil op insta.
Vind het ook weer een rare uitspraak maar ze heeft het over de fysieke ontwikkeling.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:50 schreef proud_mami het volgende:
AM is met S & S shoppen. Bij één story plaats AM de volgende tekst:
Suus gaat Saar achterna. Er zit ongeveer 6 maanden verschil in de ontwikkeling tussen de twee dames. Allereerst: waarom plaats je zoiets?!?!?! Lekker l*llige uitspraak en ten tweede hoezo dan?
Waarom voel je de behoefte om dit soort informatie met wildvreemde mensen te delen? Ik snap dat gewoon echt niet (naast dat het niemand zou moeten interesseren).quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:01 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Vind het ook weer een rare uitspraak maar ze heeft het over de fysieke ontwikkeling.
Ik vind de meiden ook vrij ongelukkig kijken in de HEMA of ligt het aan mij?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:50 schreef proud_mami het volgende:
Suus gaat Saar achterna. Er zit ongeveer 6 maanden verschil in de ontwikkeling tussen de twee dames. Allereerst: waarom plaats je zoiets?!?!?! Lekker l*llige uitspraak en ten tweede hoezo dan?
Ik snap het ook niet. Zulke dingen zijn gewoon prive.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:04 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Waarom voel je de behoefte om dit soort informatie met wildvreemde mensen te delen? Ik snap dat gewoon echt niet (naast dat het niemand zou moeten interesseren).
Ik hoop dat S en S lekker de ruimte krijgen om te puberen en zichzelf te ontdekken buiten de telefoon van hun bemoeizieke moeder.
En ze heeft in een van haar vele zelfhulpboeken gelezen hoe je bent op je 12e en 3 maanden en 12e en 9 maanden (bijvoorbeeld)?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:50 schreef proud_mami het volgende:
S gaat S achterna. Er zit ongeveer 6 maanden verschil in de ontwikkeling tussen de twee dames. Allereerst: waarom plaats je zoiets?!?!?! Lekker l*llige uitspraak en ten tweede hoezo dan?
De telefoon van mams is ook wel heeeel erg in hun face! Echt ik snap niet dat de pubers dit nog accepteren. Of nou ja ze zijn niet anders gewend natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:04 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
[..]
Ik vind de meiden ook vrij ongelukkig kijken in de HEMA of ligt het aan mij?
Heeft AM een samenwerking met Hema? Want dan moesten de pubers dus even werken voor de spullen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:37 schreef Julie81 het volgende:
[..]
De telefoon van mams is ook wel heeeel erg in hun face! Echt ik snap niet dat de pubers dit nog accepteren. Of nou ja ze zijn niet anders gewend natuurlijk.
Ik heb zelf pubers en die zouden echt alleen maar mopperen.
Ja, S&S zijn geen identieke tweeling toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En ze heeft in een van haar vele zelfhulpboeken gelezen hoe je bent op je 12e en 3 maanden en 12e en 9 maanden (bijvoorbeeld)?
En iedereen ontwikkelt zich hetzelfde?
Raar mens.
Ik haakte al af bij de tweede dochter die ook een hoedje ‘moest’. Had totaal geen interesse, keek er echt naar met een blik van ‘hier sta ik met m’n handen vol bij stomme hoedjes’, maar nam er toch maar één mee omdat moeders vroeg ‘jij ook één?’ Volgens mij kúnnen de meiden gewoon niet apart van elkaar op deze manier die Annemarie af lijkt te dwingen, zoals ze met meer dingen doet…quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:04 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
[..]
Ik vind de meiden ook vrij ongelukkig kijken in de HEMA of ligt het aan mij?
Geen idee, maar dan nóg hoef je je niet precies tegelijk op dezelfde manier te ontwikkelen lijkt me?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:46 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja, S&S zijn geen identieke tweeling toch?
Maar hoe weet of meet je dat? Ik vind het echt sneu voor die meiden dat moeders dat soort dingen allemaal maar op Insta slingert. Voor dat hele gezin trouwens behalve dan voor Maarten wat dat is gewoon een weggewaaid dakraam.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:01 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Vind het ook weer een rare uitspraak maar ze heeft het over de fysieke ontwikkeling.
Tsja dat zijn nou eenmaal de waarheden die AM in haar hoofd heeftquote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:32 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Maar hoe weet of meet je dat? Ik vind het echt sneu voor die meiden dat moeders dat soort dingen allemaal maar op Insta slingert. Voor dat hele gezin trouwens behalve dan voor Maarten wat dat is gewoon een weggewaaid dakraam.
😂 gun haar niet teveel viewsquote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:36 schreef Iriss23579 het volgende:
Ik kijk nu heel vaak het filmpje van Debbie en rolstoel als ik even wil lachen, ben ik nu raar? Ik schiet er echt van in de slappe lach. 🤣
Ik kreeg het idee dat ze misschien DM’s bedoelde? Maar zal vast balen voor haar zijn. Krijgt ze eens wat reactie van echte mensen tussen alle Chinese nepprofielen, is het negatief…quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:57 schreef Earring het volgende:
En Milou zal ook wel reacties verwijderen want ze klaagt over negatief commentaar maar ik zie dat nergens staan
S&S zijn een eeneiige tweeling. Neemt niet weg dat ze zich fysiek natuurlijk niet precies op hetzelfde moment hetzelfde hoeven te ontwikkelen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:46 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja, S&S zijn geen identieke tweeling toch?
En gelukkig weet ze al op welke dag ze energie gaat hebben voor de kerstfotoshoot, kan ze de dag erna een PEM aanval inplannen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie wilt weer annemarie aandacht.. iedereen weet dat ieder jaar mause de kerstkaart maakt en annemarie zelf de foto's 🤔🤷 dus waar heeft ze het over?
Daar lijkt het op aangezien ze er al wekenlang op zaterdag komt.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 14:45 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Heeft AM een samenwerking met Hema? Want dan moesten de pubers dus even werken voor de spullen.
Heel storend vind ik dat. Ik snap niet waarom er over dat soort dingen niet gewoon transparant gedaan kan worden. Dat maakt beide partijen een stuk sympathieker. Want no way, dat Annemarie, die winkels niet aan kan met haar ADHD, vrijwillig elke week naar een bepaalde winkel gaat.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:43 schreef Harper het volgende:
[..]
Daar lijkt het op aangezien ze er al wekenlang op zaterdag komt.
Net als tijdenlang met de AH/Allerhande.
Ik vind het zo storend dat ze daar niet doorzichtig over is en verbaas me er ook over dat de bedrijven dat niet afdwingen.
Enne, leuk hoor die mini´s. Maar als ik het me goed herinner gaan ze een week op kamp. Dan is zo´n klein flesje zonnebrand (factor 30 ook nog) te weinig lijkt me.
Zou ze in de rollie op de foto gaan? Kan ze hem mooi versierenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En gelukkig weet ze al op welke dag ze energie gaat hebben voor de kerstfotoshoot, kan ze de dag erna een PEM aanval inplannen.
Ben benieuwd of AM weer een Mause samenwerking heeft, kan me niet voorstellen dat zij daar een kerstkaart laat maken als ze er voor moet betalen 😅.
Zo te zien zitten er scheuren in het scherm. Dan hangt het ervan af hoe oud de e-reader was en of reparatie qua kosten nog wel rendabel was. Het kan zijn dat de verzekering de dagwaarde uitgekeerd heeft en dat Debbie dat gebruikt heeft om de nieuwe e-reader (deels) te betalen. Als ze gelogen heeft over ‘is het apparaat nog te repareren?’ dan heeft ze wel fraude gepleegd bij haar verzekeraar, maar dit soort betrekkelijk kleine claims worden niet heel vaak compleet doorgelicht als je verder niet vaak iets indient.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤔 debbie heeft 2 ereaders omdat 1 kapot was gegaan en vervangen is door de verzekering en daarom heeft zoe nu haar eigen ereader 🤔 maar die is dan toch kapot?
Huh?
Of niet kapot maar wel tegen verzekering gedaan alsof zodat je een nieuwe krijgt?
Maar waarom zou je het dan op insta zetten?
🤷 hier gewoon voor iedereen een ereader 😂 anders moet de halve bieb mee op vakantie
Vreemd verhaal weer.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤔 debbie heeft 2 ereaders omdat 1 kapot was gegaan en vervangen is door de verzekering en daarom heeft zoe nu haar eigen ereader 🤔 maar die is dan toch kapot?
Huh?
Of niet kapot maar wel tegen verzekering gedaan alsof zodat je een nieuwe krijgt?
🤷 hier gewoon voor iedereen een ereader 😂 anders moet de halve bieb mee op vakantie
Tsja als je een WMO een arts en Wia op kunt lichten dan is de verzekering oplichten een eitjequote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Huh?
"Driving home for Christmas" O die is wel heel flauw hwquote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou ze in de rollie op de foto gaan? Kan ze hem mooi versieren
Ah ok dat wist ik niet, ik vind ze best verschillend vandaar.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:33 schreef Shuri het volgende:
[..]
S&S zijn een eeneiige tweeling. Neemt niet weg dat ze zich fysiek natuurlijk niet precies op hetzelfde moment hetzelfde hoeven te ontwikkelen.
Los daarvan gaat hun ontwikkeling ons natuurlijk niets aan en is het raar dat ze er überhaupt aandacht aan besteedt voor zoveel mensen.
Plus dat ze opvallend veel Hema spullen heeft altijd.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:48 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Heel storend vind ik dat. Ik snap niet waarom er over dat soort dingen niet gewoon transparant gedaan kan worden. Dat maakt beide partijen een stuk sympathieker. Want no way, dat Annemarie, die winkels niet aan kan met haar ADHD, vrijwillig elke week naar een bepaalde winkel gaat.
😂😂😂quote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:09 schreef Henrike het volgende:
[..]
"Driving home for Christmas" O die is wel heel flauw hw
Ik denk dat Jet zich nog geeneens gaat insmeren. Meestal is douchen en verschonen er niet zo bij op die kampen. En dat is ook niet erg, komt thuis wel weer.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 16:43 schreef Harper het volgende:
[..]
Daar lijkt het op aangezien ze er al wekenlang op zaterdag komt.
Net als tijdenlang met de AH/Allerhande.
Ik vind het zo storend dat ze daar niet doorzichtig over is en verbaas me er ook over dat de bedrijven dat niet afdwingen.
Enne, leuk hoor die mini´s. Maar als ik het me goed herinner gaan ze een week op kamp. Dan is zo´n klein flesje zonnebrand (factor 30 ook nog) te weinig lijkt me.
Met haar lipoedeempjes (eigen woorden) 😅 Hopelijk heeft ze het bad niet te vol laten lopen na deze uitgebreide schoonmaak.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm filmt zich ook weer uit een charmante hoek terwijl ze het zwembadje schoonmaakt 🫣
Volgens mij bedoelt ze dat ze een maand lang samen geweest waren, in de zin, hij woont in het buitenland en ze konden een maand lang tijd met elkaar spenderen. Dus niet dat ze pas een maand samen waren.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:42 schreef Julie81 het volgende:
Ik zie net een post van Mirthe voorbij komen. Ze waren nog maar een maand bij elkaar geweest toen ze zwanger raakte.
Echt ik kan daar echt niet bij, dat je elke keer zo snel zwanger raakt! En anno 2025 hoef je echt niet tot 3x toe per ongeluk zwanger te raken. We weten allemaal hoe het werkt toch?! Leer elkaar eerst eens kennen. En betrek je kinderen er niet meteen zo bij ook. Noah was het ook meteen helemaal, maar waar is hij ook ineens gebleven?
Zo las ik het ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:48 schreef Leesje het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze dat ze een maand lang samen geweest waren, in de zin, hij woont in het buitenland en ze konden een maand lang tijd met elkaar spenderen. Dus niet dat ze pas een maand samen waren.
Maar alsnog was het een prille relatie. Ik vraag me bij haar steeds af wie de volgende 'baby daddy' gaat zijn. Al haar liefdes zijn het helemaal en de perfecte vaderfiguur voor de kinderen en zo leuk. En dan; zwanger, kind 3 maanden oud en weer uit elkaar.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:48 schreef Leesje het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze dat ze een maand lang samen geweest waren, in de zin, hij woont in het buitenland en ze konden een maand lang tijd met elkaar spenderen. Dus niet dat ze pas een maand samen waren.
‘Maarten maakt het klaar’, alsof iemand ooit iets anders verwacht. Kon ze zelf nog even haar Wil reclame delen. Wild dus, zonder d.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:55 schreef Holaa het volgende:
Lekker aan de charchutterie bij de Geertsen. Onze bestseller auteur 🙃
Wat betreft douchen en schone kleding heb je gelijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:29 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik denk dat Jet zich nog geeneens gaat insmeren. Meestal is douchen en verschonen er niet zo bij op die kampen. En dat is ook niet erg, komt thuis wel weer.
Zou Jet ook een hele week gaan?
Ja zo lees ik het ook hoor. Daarom zei ik ook 'bij elkaar geweest'. Maar wat is nu een maand samen spenderen. In een ander land ook nog! En waarom ook die haast. Ik snap het echt niet. Ook omdat het niet de eerste keer is dat ze zo hard van stapel loopt. En dan al die jubelende mensen onder haar post. Zullen die stiekem ook niet heel anders denken? 🙈quote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:48 schreef Leesje het volgende:
[..]
Wat een bizarre (en enge!) gedachte.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat komt dus, ontdekte ik laatst, omdat ze haar volgers niet als 'onbekenden' ziet. Zij vindt het mensen die ze echt kent en die hetzelfde over de dingen denken als zij, dus is het helemaal niet gek om intieme zaken (van je kinderen) met ze te delen.
Zo dom zal ze toch niet zijn?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat komt dus, ontdekte ik laatst, omdat ze haar volgers niet als 'onbekenden' ziet. Zij vindt het mensen die ze echt kent en die hetzelfde over de dingen denken als zij, dus is het helemaal niet gek om intieme zaken (van je kinderen) met ze te delen.
Ik vind de story dat ze overeenkomsten tussen de donor en B ziet omdat B een zwembadje vult met een tuinslang wel weer ehm… Overdreven 😂 Maar leuk voor B dat het bad staat!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:56 schreef Earring het volgende:
Judith is toch behoorlijk actief geweest met het opzetten van dat zwembad. Ze had wel hulp maar toch zie ik haar wel bukken wat niet mocht dacht ik.
Ja die vond ik ook bijzonder. Poolboy. B moest ook kitesurfer worden zei ze ooit omdat dat in zijn genen zat. Tjaquote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:12 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik vind de story dat ze overeenkomsten tussen de donor en B ziet omdat B een zwembadje vult met een tuinslang wel weer ehm… Overdreven 😂 Maar leuk voor B dat het bad staat!
Dit snap ik ook nooit, staat er niet voor niks bij 🤷♀️quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:56 schreef Earring het volgende:
Judith is toch behoorlijk actief geweest met het opzetten van dat zwembad. Ze had wel hulp maar toch zie ik haar wel bukken wat niet mocht dacht ik.
Ik vrees van wel. Want ze ziet (zien) blijkbaar echt de gevaren niet van alles van de kinderen delen op Insta.quote:
Geef kinderen een tuinslang en ze vermaken zich prima. Ook wanneer hun vader of donor geen kitesurfer of lifeguard is.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:12 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik vind de story dat ze overeenkomsten tussen de donor en B ziet omdat B een zwembadje vult met een tuinslang wel weer ehm… Overdreven 😂 Maar leuk voor B dat het bad staat!
Ik denk sinds ik dit weet dat ze oprecht gelooft dat haar volgers uitsluitend de mensen zijn die ze ontmoet heeft tijdens die signeersessie bijvoorbeeld. Ik vind het tamelijk delirious in goed Nederlands, maar het verklaart haar keuzes wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:34 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik vrees van wel. Want ze ziet (zien) blijkbaar echt de gevaren niet van alles van de kinderen delen op Insta.
Die heeft nu ook alle aandacht dus dat zal niet anders zijn. En Jim zal ook wel iedere dag aanschuivenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:39 schreef miep123456 het volgende:
Hoe zal Lot zich houden als enig kind als de anderen allemaal op kamp zijn.
Precies. Net als waterpistolen en ander waterplezier. Maar B is nu al kitesurfer, lifeguard en wedstrijdzwemmer.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:37 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Geef kinderen een tuinslang en ze vermaken zich prima. Ook wanneer hun vader of donor geen kitesurfer is.
Serieus? Dat is echt bizar.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Alleen Jet hoeft nu even niet hysterisch naar buiten te rennen op commando als Jim aan komt rijden.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:52 schreef Earring het volgende:
[..]
Die heeft nu ook alle aandacht dus dat zal niet anders zijn. En Jim zal ook wel iedere dag aanschuiven
Eens helemaal gek die vrouwquote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:42 schreef Julie81 het volgende:
Ik zie net een post van Mirthe voorbij komen. Ze waren nog maar een maand bij elkaar geweest toen ze zwanger raakte.
Echt ik kan daar echt niet bij, dat je elke keer zo snel zwanger raakt! En anno 2025 hoef je echt niet tot 3x toe per ongeluk zwanger te raken. We weten allemaal hoe het werkt toch?! Leer elkaar eerst eens kennen. En betrek je kinderen er niet meteen zo bij ook. Noah was het ook meteen helemaal, maar waar is hij ook ineens gebleven?
De.blije.mama en Juuds_singlemom_lifequote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:27 schreef Mk1986 het volgende:
Wat zijn de usernames van dbm en Judith met B?
De.blije.mama en juuds_singlemom_lifequote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:27 schreef Mk1986 het volgende:
Wat zijn de usernames van dbm en Judith met B?
Ik denk dat meer fluflu's dit hebben. Die Milou denk ik ook, die voelt zich echt 'je instabestie'.quote:
Ja zo is Judith he, elke scheet die B. laat wordt groots en meeslepend uitgelegd 😅quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat een tuinslang vasthouden om het zwembad te vullen te maken heeft met lifeguard zijn? Of heb ik iets uit te leggen aan mijn man?(en tevens vader van mijn kinderen) mijn kinderen vullen ook zo het zwembad, maar hun vader is geen lifeguard.
Niet alle kindjes zijn mee hè🤪, kleine Jim is ook niet mee.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:39 schreef miep123456 het volgende:
Hoe zal Lot zich houden als enig kind als de anderen allemaal op kamp zijn.
En zo betrokken. Ik weet niet, zit een luchtje aan die Mirthe en haar baby daddy'squote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:40 schreef Memm het volgende:
De vader van Mirthe tweede zoontje is helaas ook niet meer in beeld las ik bij een reactie.. Sneu voor die twee jongetjes!💔
Daar kan je met je hoofd niet bij toch, die was voor haar eerste ook een vaderfiguur?!..
Tsja, het zegt mij al vrij veel dat de vriendengroep van Sam een t-shirt cadeau geeft over zijn influencer moeder. Iets zegt me dat Sam bij zijn vrienden wel eens wat frustratie uit, wellicht ook over het feit dat je nooit los komt van Annemarie want je bent ‘onderdeel van haar grote gezin bedrijf’. Als je al je uitwonende kinderen nog overal in mee blijft nemen, tot je weekplanner aan toe… Dan is het lege nest syndroom zich volgens mij al lekker aan het ontwikkelen 😉quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:19 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Niet alle kindjes zijn mee hè🤪, kleine Jim is ook niet mee.
Serieus....over je kinderen hebben die op kamp gaan en dan je zoon van bijna 30?) benoemen🙈
Water! Dat snapt toch iedereen?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat een tuinslang vasthouden om het zwembad te vullen te maken heeft met lifeguard zijn? Of heb ik iets uit te leggen aan mijn man?(en tevens vader van mijn kinderen) mijn kinderen vullen ook zo het zwembad, maar hun vader is geen lifeguard.
Ze heeft ook nog volgers op Facebookquote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
Dat t-shirt wat Sam van zijn vrienden heeft gekregen.. ‘my mum is an influencer with more than 100.000 followers. Ask me about it!’
Ze vonden het niet de moeite om op haar profiel te kijken en te zien dat ze 96,7k volgers heeft? Ze nemen het niet zo nauw?
AM zal wel van haar stoel glibberen van trots nu. Misschien heeft Maarten mazzel.
Ja en dat er dan op dat shirt staat 'Ask me about it'quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:45 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Tsja, het zegt mij al vrij veel dat de vriendengroep van Sam een t-shirt cadeau geeft over zijn influencer moeder. Iets zegt me dat Sam bij zijn vrienden wel eens wat frustratie uit, wellicht ook over het feit dat je nooit los komt van Annemarie want je bent ‘onderdeel van haar grote gezin bedrijf. Als je al je uitwonende kinderen nog overal in mee blijft nemen, tot je weekplanner aan toe… Dan is het lege nest syndroom zich volgens mij al lekker aan het ontwikkelen 😉
Je hebt gelijk. Maar op het shirt staat haar insta-profiel met 96+k volgers.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:54 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog volgers op Facebook
AM? Al weken, toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:06 schreef miep123456 het volgende:
Wekelijks hardlooprondje heeft ze deze week wederom over geslagen
Zo sneu hoor. We waren er natuurlijk niet bij, maar Noah leek altijd gek op haar. Kijkend naar de posts/stories en comments van hem destijds. Plus het feit dat hij beide kinderen over de vloer had in het begin, niet alleen zijn eigen zoon. Ik kan me niet voorstellen dat hij zomaar het contact zou breken, dan moet er echt wel wat gebeurd zijn. Triest.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:40 schreef Memm het volgende:
De vader van Mirthe tweede zoontje is helaas ook niet meer in beeld las ik bij een reactie.. Sneu voor die twee jongetjes!💔
Daar kan je met je hoofd niet bij toch, die was voor haar eerste ook een vaderfiguur?!..
Ik werd altijd helemaal kriegelig als ik hen met zijn allen zag in dat huisje.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:03 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Wat heeft familie blom eigenlijk een klein huis in Bodegraven. 105 m. Ze gaan nu naar 138. Das toch nog steeds erg behelpen met 11? Personen?
Zij wisselt vrij snel van partner en (insta) bestie, de enige constante vriendin is die Benthe volgens mij.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:35 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Zo sneu hoor. We waren er natuurlijk niet bij, maar Noah leek altijd gek op haar. Kijkend naar de posts/stories en comments van hem destijds. Plus het feit dat hij beide kinderen over de vloer had in het begin, niet alleen zijn eigen zoon. Ik kan me niet voorstellen dat hij zomaar het contact zou breken, dan moet er echt wel wat gebeurd zijn. Triest.
Mirthe leek me altijd een leuke meid, maar na deze fratsen (+ binnen een aantal maanden zwanger van nr 3) zou ik haar totaal niet vertrouwen. Die heeft twee gezichten denk ik.
Lisavcuijk geloof ikquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wie zat er ook al weer met 2 kinderen zonder zwemvest in een waterfiets?
Ik lees net dit in de krant:
Het kind (6) zou eerder vanaf een waterfiets in de Eibsee zijn gevallen. Zijn 33-jarige vader sprong daarop in het water om hem te redden. Daarna verdwenen ze en kwam een grote zoekactie op gang.
De horror.. 😢
Ik had niet verwacht dat het huis zo klein was in Bodegraven. Nu snap ik dat orgel boven dus wel beter. 138 is hier in de randstad een normale rijtjes. Het huis wat ze gekocht hebben moet wel echt veel aan gedaan worden.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik werd altijd helemaal kriegelig als ik hen met zijn allen zag in dat huisje.
Ze zijn nu met 9, straks met 10. (1 dochter is overleden, met haar erbij zijn ze met 11).
Ik kan helemaal niet inschatten hoeveel 138m2 is, maar het klinkt niet groot genoeg 😅
Ja idd. En ze is al lang bevriend met Kirsten van @mijngelukje. Die vind ik overigens wel leuk om te volgen. Ik kan haar humor en directheid wel waarderen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zij wisselt vrij snel van partner en (insta) bestie, de enige constante vriendin is die Benthe volgens mij.
Maar benthe heb ik ook al tijdje niet gezien daar toch? (Wel ineens bij andere mensen 🤔)quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zij wisselt vrij snel van partner en (insta) bestie, de enige constante vriendin is die Benthe volgens mij.
Ik ben benieuwd wat haar vriendinnen/collega's vinden. Noah had Connected samen met Mirthe opgericht, dus zal deze mensen ook wel goed kennen (waaronder Benthe). Eerder waren er ook vaak stories waarin naar voren kwam dat Noah en Benthe goed met elkaar konden.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar benthe heb ik ook al tijdje niet gezien daar toch? (Wel ineens bij andere mensen 🤔)
Ze deelde van de week nog iets met/van die Benthe en die Romy toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar benthe heb ik ook al tijdje niet gezien daar toch? (Wel ineens bij andere mensen 🤔)
Ze is zo vol van haar eigen “merk” dat het bij mij plaatsvervangende schaamte oproept. Want zij is “demammavan”. Het heeft iets treurigs ofzo?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
Dat t-shirt wat Sam van zijn vrienden heeft gekregen.. ‘my mum is an influencer with more than 100.000 followers. Ask me about it!’
Ze vonden het niet de moeite om op haar profiel te kijken en te zien dat ze 96,7k volgers heeft? Ze nemen het niet zo nauw?
AM zal wel van haar stoel glibberen van trots nu. Misschien heeft Maarten mazzel.
Echt? Gemist dan denk ik 🤷quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze deelde van de week nog iets met/van die Benthe en die Romy toch?
Dat er dan ook niemand zegt joh meid is dit wel allemaal zo verstandigquote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Echt? Gemist dan denk ik 🤷
De meeste influencers lijken niet zo best om te kunnen gaan met feedback. Als iemand dat al zou zeggen zal die persoon vast in de real life blokkendoos belanden.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:18 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Dat er dan ook niemand zegt joh meid is dit wel allemaal zo verstandig
Ik bedoel familie en vriendenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:26 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
De meeste influencers lijken niet zo best om te kunnen gaan met feedback. Als iemand dat al zou zeggen zal die persoon vast in de real life blokkendoos belanden.
Ja vreselijkquote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wie zat er ook al weer met 2 kinderen zonder zwemvest in een waterfiets?
Ik lees net dit in de krant:
Het kind (6) zou eerder vanaf een waterfiets in de Eibsee zijn gevallen. Zijn 33-jarige vader sprong daarop in het water om hem te redden. Daarna verdwenen ze en kwam een grote zoekactie op gang.
De horror.. 😢
Demammavan is toevallig wel de sponsor van de kampshirts dit jaar, he!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:52 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Ze is zo vol van haar eigen “merk” dat het bij mij plaatsvervangende schaamte oproept. Want zij is “demammavan”. Het heeft iets treurigs ofzo?
Ja, een stukje boek en natuurlijk al die reclames die ze eruit moet doen. Daar heeft ze toch overdag geen tijd voor.quote:Op zondag 13 juli 2025 06:12 schreef Holaa het volgende:
AM vond het fijn om sinds lange tijd een avond niet te werken....
Is nu alleen haar boek werk? Of wat bedoelt ze?
Ze zijn vast allemaal heel trots op haar. Mama is influencer en filmt de hele dag het privé leven van haar kinderen die daar niet om gevraagd hebben.quote:Op zondag 13 juli 2025 07:21 schreef Shuri het volgende:
[..]
Demammavan is toevallig wel de sponsor van de kampshirts dit jaar, he!
En misschien gaat ze wel weer het land in om te signeren. Hihi.quote:Op zondag 13 juli 2025 07:56 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Ze zijn vast allemaal heel trots op haar. Mama is influencer en filmt de hele dag het privé leven van haar kinderen die daar niet om gevraagd hebben.
Maar he ze mogen niet klagen want ze krijgen nu wel merkkleding. Sponsor deals.
Dat geklaag over “werken” vind ik zo storend. Ik denk dat menig vrouw met gezin heel wat meer uurtjes draait. En een goed boek schrijven kost tijd. Maar vooral inhoud. Dat ontbrak in haar vorige boek en het nieuwe boek zal niet veel beter worden. Oppervlakkig klets verhaal. Zonder ruimte voor zelfreflectie.
Gelukkig voor haar zijn er genoeg volgers die het vast graag aan schaffen. Want ja, zij is “demammavan”. Soort van koningin Máxima.
Ik dacht dat ze een filmpje deelde waarin die Benthe en Romy de hele tijd zeiden dat ze haar zo miste bij/met iets.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 23:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Echt? Gemist dan denk ik 🤷
Snackplate vol snoep en chips gister, misschien is dat wel ‘gewoon’ slecht gevallen bij de jongste… Maar het is zo fijn he, dat ze nu een echte gezonde kleuter is! Zonder gezonde maaltijden enzo.quote:Op zondag 13 juli 2025 08:43 schreef opwegnaar het volgende:
Ach, zoonlief van DBM heeft een hoestje dat zij niet vertrouwt, en flap (of Flip) heeft moeten kotsen, ze is helemaal in paniek
Misschien kan ze bij Debbie een stempel bestellen 🫣quote:Op zondag 13 juli 2025 08:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En misschien gaat ze wel weer het land in om te signeren. Hihi.
En dan kunnen die mevrouwen het boek van een stempel laten voorzien glibberglij.
🤦♀quote:Op zondag 13 juli 2025 08:43 schreef opwegnaar het volgende:
Ach, zoonlief van DBM heeft een hoestje dat zij niet vertrouwt, en flap (of Flip) heeft moeten kotsen, ze is helemaal in paniek
Judith neemt haar ziekte wel vaker niet serieus. En dat is helemaal prima natuurlijk, dat is namelijk een keuze. Maar ze heeft wel de verantwoordelijkheid voor haar kind.quote:Op zondag 13 juli 2025 08:44 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik snap Judith niet wat als ze gister avond neer was gegaan? Waarom toch dingen zelf doen en niet aanhouden dat je niet mag bukken ect
Dit inderdaad. Voor hetzelfde geld gaat ze out en ligt ze uren in die tuin zonder hulp…quote:Op zondag 13 juli 2025 09:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Judith neemt haar ziekte wel vaker niet serieus. En dat is helemaal prima natuurlijk, dat is namelijk een keuze. Maar ze heeft wel de verantwoordelijkheid voor haar kind.
Bizar. ‘Bob slaapt al dus die kon ook niet om hulp vragen’quote:Op zondag 13 juli 2025 08:44 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik snap Judith niet wat als ze gister avond neer was gegaan? Waarom toch dingen zelf doen en niet aanhouden dat je niet mag bukken ect
Hvk is denk ik ook niet eerlijk in wat ze laat zien, zij gaat echt niet met haar bolderkar strandstoelen 5 kinderen en volle tassen met haar bakfiets naar het strand.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:52 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Ze is zo vol van haar eigen “merk” dat het bij mij plaatsvervangende schaamte oproept. Want zij is “demammavan”. Het heeft iets treurigs ofzo?
Al zou haar bankrekening er vast lekker op vol lopen.
Bij hvk vind ik het leuk om te zien dat ze toch altijd met haar kinderen op pad gaat. Gratis of goedkoop maar dat maakt toch niets uit. Kinderen herinneren zich later vooral de leuke dingen die ze deden en niet wat het gekost heeft.
Wat ik me wel af vraag is hoe ze daar toch steeds komt. Ze heeft geen rijbewijs en was vandaag niet in eigen dorp, ze kwam van een parkeer terrein gelopen in het dorp daarnaast.
Ik vind dus eigenlijk dat nu ze aan dat onderzoek mee kan doen, dat ze een stuk verantwoordelijker zou moeten zijn. Er word een hoop geld aan dat medicijn en onderzoek uitgegeven, ik vind het dan ook haar verantwoordelijkheid om niet zo laks er mee om te gaanquote:Op zondag 13 juli 2025 09:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Judith neemt haar ziekte wel vaker niet serieus. En dat is helemaal prima natuurlijk, dat is namelijk een keuze. Maar ze heeft wel de verantwoordelijkheid voor haar kind.
Zoals ze schrijft: vsn een ondervoede baby, hoezo ondervoed .quote:Op zondag 13 juli 2025 08:51 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Snackplate vol snoep en chips gister, misschien is dat wel ‘gewoon’ slecht gevallen bij de jongste… Maar het is zo fijn he, dat ze nu een echte gezonde kleuter is! Zonder gezonde maaltijden enzo.
Nee joh dat is Geertsen humor. Dat is de ene plagerij na de andere.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:01 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja en dat er dan op dat shirt staat 'Ask me about it'
Duidelijk een plagerij van zijn vriendengroeo laat doorschemeren dat Sam het helemaal niet leuk vindt als mensen hem er naar vragen.
Gaat volledig langs AM heen zo trots als ze het laat zien
quote:Op zondag 13 juli 2025 09:46 schreef Henrike het volgende:
[..]
Zoals ze schrijft: vsn een ondervoede baby, hoezo ondervoed .
Denk dat ze bedoelt dat ze als baby niet goed groeide, ondervoed is wel heel ernstig. Onze jongste kwam ook niet aan als baby , even goed de aandacht eraan geven , en het was binnen korte tijd weer een stijgende lijn. Zoals zij het brengt lijkt het weer zo overdreven.
(Ik heb het dan natuurlijk niet over baby's die ondervoed zijn door een medische oorzaak)
Dit idd, ze waren hangry dus stouwde ze er alleen maar meuk in. Met kinderen die zo vaak spugen en verstopt zitten zou je denken dat je ze eerst iets voedzaams geeft...quote:Op zondag 13 juli 2025 08:51 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Snackplate vol snoep en chips gister, misschien is dat wel ‘gewoon’ slecht gevallen bij de jongste… Maar het is zo fijn he, dat ze nu een echte gezonde kleuter is! Zonder gezonde maaltijden enzo.
Zij ziet hem echt als haar gelijke.quote:Op zondag 13 juli 2025 09:39 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Bizar. ‘Bob slaapt al dus die kon ook niet om hulp vragen’
En ik hoop voor de buren dat die pomp niet constant aan hoeft..
Als ik het goed begreep was er een slang van het filter af gesprongen en de tuin vol water.. en toen ontdekte ze nog een lekkende slang en toen ze die vast wilde zetten schoot hij ook los en stroomde het bad leeg en had ze moeite om hem er weer op te zetten 🤔🤷(ze mompelfluisterde dus verstond het ook niet allemaal... )quote:Op zondag 13 juli 2025 09:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zij ziet hem echt als haar gelijke.
Ik heb niet geluisterd naar haar stories, maar was het niet iets wat gewoon tot vandaag had kunnen wachten?
Ze huurt dan een auto.quote:Op zondag 13 juli 2025 09:40 schreef Henrike het volgende:
[..]
Hvk is denk ik ook niet eerlijk in wat ze laat zien, zij gaat echt niet met haar bolderkar strandstoelen 5 kinderen en volle tassen met haar bakfiets naar het strand.
Maar goed, ik heb het niet zelf gezien dus weet ik het niet zeker, lijkt me sterk dat ze alles op de fiets giet.
Am heeft niet in de gaten dat dat shirt enorm sarcastisch is en dat die vrienden dat natuurlijk gemaakt hebben om Sam te pesten/plagen.quote:Op zondag 13 juli 2025 09:51 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Nee joh dat is Geertsen humor. Dat is de ene plagerij na de andere.
Alles wat AM "werkt" in een hele week doe ik op één dag. Ik heb een baan en ben geen thuisblijfmoeder.quote:Op zondag 13 juli 2025 08:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Op de manier waarop AM in de avonden werkt, werk ik ook avonden aan een stuk 😅
Dat heb ik haar nooit horen zeggen. Alleen dat ze ‘alles met de bakfiets moet doen’ maar dat is totaal onwaarschijnlijk.quote:
Ze zal het wel goedkoop ergens op de kop getikt hebbenquote:Op zondag 13 juli 2025 10:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Als ik het goed begreep was er een slang van het filter af gesprongen en de tuin vol water.. en toen ontdekte ze nog een lekkende slang en toen ze die vast wilde zetten schoot hij ook los en stroomde het bad leeg en had ze moeite om hem er weer op te zetten 🤔🤷(ze mompelfluisterde dus verstond het ook niet allemaal... )
Vind het echt wel leuk voor bob dat er een zwembad staat maar dit soort dingen 🤦♂️ die slangen moet je gewoon goed vast zetten en overdag zag je al dat er iets bij het filter lekte
En poeh wat maakt dat ding herrie 😱
Kost ook wel watquote:Op zondag 13 juli 2025 10:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat heb ik haar nooit horen zeggen. Alleen dat ze ‘alles met de bakfiets moet doen’ maar dat is totaal onwaarschijnlijk.
Moet dan een flinke huurauto zijn, met zitje voor de jongste, 3 of 4 andere kinderen, al die spullen.
Haha idd, maar ik jaag de meeste huishoudelijke taken er ook op 1 dag doorheen. Dat dagelijks een taakje snap ik echt niet. En de was doe ik wanneer de mand vol is. Geen planner of stempel voor nodig.quote:Op zondag 13 juli 2025 10:30 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Alles wat AM "werkt" in een hele week doe ik op één dag. Ik heb een baan en ben geen thuisblijfmoeder.
Die pomp heeft ze geleend van een vriendin volgens mij?quote:Op zondag 13 juli 2025 10:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze zal het wel goedkoop ergens op de kop getikt hebben
Ze heeft zelf een auto, en de vader van Jayda is vaak mee op uitjes en die heeft een grote stationwagen 🫣Natalie houdt iedereen voor de gek met haar zielige verhalen hahaquote:
Zo! Hoe dan met een bijstandsuitkering?quote:Op zondag 13 juli 2025 11:03 schreef Iknietjij88 het volgende:
[..]
Ze heeft zelf een auto, en de vader van Jayda is vaak mee op uitjes en die heeft een grote stationwagen 🫣Natalie houdt iedereen voor de gek met haar zielige verhalen haha
Als die fotoshoots en reclames zullen ook het nodige opleveren? En waarom geen auto in de bijstand?quote:
Ik had haar ooit eens gevraagd hoe ze dit deed en toen zei ze "een auto lenen want anders kom ik er niet"quote:Op zondag 13 juli 2025 10:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat heb ik haar nooit horen zeggen. Alleen dat ze ‘alles met de bakfiets moet doen’ maar dat is totaal onwaarschijnlijk.
Moet dan een flinke huurauto zijn, met zitje voor de jongste, 3 of 4 andere kinderen, al die spullen.
Natuurlijk mag dat. Als die maar niet meer waarde heeft dan XXX (verschilt per gemeente).quote:Op zondag 13 juli 2025 11:10 schreef Iknietjij88 het volgende:
[..]
Volgens mij mag je wel een auto hebben als je een bijstandsuitkering hebt
Grappig om te zien die pony’s in huis maar het lijkt me nou niet bepaald hygiënisch. En al helemaal niet als die pony’s alles laten lopen 🤨 of een van die andere dieren die ze in huis laten (kippen o.a.)quote:Op zondag 13 juli 2025 11:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ook een account wat ik leuk vind om te volgen: @:calliecoles
We are a slightly wild family of five trying to live slowly in deepest, darkest Devon, aiming to bring back the best bits of the past that are sadly slipping away. Our life focuses on our animals. This means we spend a lot of time outside looking after horses, dogs and chickens. We have found this very grounding for the children who have their own responsibilities and their own creatures to care for.
De ponies worden regelmatig door de kinderen het huis mee ingenomen, dan zitten ze op het paard tv te kijken ofzo. Een soort Pippi Langkous-gezin. Ze zijn heel veel buiten.
Autonoom hé! Vindt het respectloos richting de mensen die niet in aanmerking kwamen voor het testen van het medicijn. Ze heeft echt schijt aan alles en iedereenquote:Op zondag 13 juli 2025 12:03 schreef Maremare het volgende:
Jemig die zwembadstories van Judith. Wat is die vrouw toch eigenwijs, bukken mocht ze niet en dan lekker doorgaan totdat je helemaal buiten adem bent. Haar gezondheid is al zo broos, snap niet dat ze daar zo onverantwoord mee om blijft gaan.
Mensen die niet mee mochten doen voldeden niet aan de criteria, daar kan Judith niks aan doen.quote:Op zondag 13 juli 2025 12:08 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Autonoom hé! Vindt het respectloos richting de mensen die niet in aanmerking kwamen voor het testen van het medicijn. Ze heeft echt schijt aan alles en iedereen
Vind ik dus ook. Ik vind het ook respectloos naar de artsen toequote:Op zondag 13 juli 2025 12:08 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Autonoom hé! Vindt het respectloos richting de mensen die niet in aanmerking kwamen voor het testen van het medicijn. Ze heeft echt schijt aan alles en iedereen
Ik word echt spontaan misselijk van die hoeveelheid snoep.quote:Op zondag 13 juli 2025 13:46 schreef opwegnaar het volgende:
DBM, die vrouw kun je toch ook niet serieus nemen. Gisteren snoep, koek en zooi. Vannacht de een kotsen, de ander 3x keer hoesten, en zij is weer helemaal in paniek. Maar vandaag gewoon weer op avontuur en een hele snackbak met zooi mee🫣🤘🏻😂
Zou er niet ook een loting zijn geweest onder de mensen die aan de criteria voldoen? Hoe dan ook, ik hoop dat ze zichzelf en haar ziekte wat serieuzer gaat nemen.quote:Op zondag 13 juli 2025 12:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Mensen die niet mee mochten doen voldeden niet aan de criteria, daar kan Judith niks aan doen.
Maar dom vind ik het wel hoe zij met haar ziekte omgaat.
Er zijn heel veel criteria bij klinische onderzoeken, bijvoorbeeld ‘al zo lang die ziekte hebben, geen andere bepaalde aandoening, deze medicatie is verboden, beschikbaar zijn voor de onderzoeksperiode (en dat luistert nauw, bijvoorbeeld iedere 6 weken (+/- 2 dagen) en dan moet onderzoek X gedaan worden en dan over 28 dagen onderzoek Y, bereid zijn om 4x een hartcatheterisatie te ondergaan etc.’quote:Op zondag 13 juli 2025 14:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zou er niet ook een loting zijn geweest onder de mensen die aan de criteria voldoen? Hoe dan ook, ik hoop dat ze zichzelf en haar ziekte wat serieuzer gaat nemen.
Dan krijg je er iemand bij die ze voor je wast? 😁quote:Op zondag 13 juli 2025 14:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Van de week zag ik bij huisje.in.brabant handdoeken die ideaal zouden zijn voor vakanties. Nu zag ik ze ook op TT, 50 euro p/st!
Nee klopt. Maar het kan wel haar resultaten beïnvloeden lijkt me. Anders zouden ze zulke dingen niet zegge dat ze het niet mag doen? Dat vindt ik wel **** van judith.quote:Op zondag 13 juli 2025 12:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Mensen die niet mee mochten doen voldeden niet aan de criteria, daar kan Judith niks aan doen.
Maar dom vind ik het wel hoe zij met haar ziekte omgaat.
Dat zou je bijna verwachten hè? Een gezin van vier, uitgaande van 2 handdoeken p/p. Is toch 400 euro aan handdoeken.quote:Op zondag 13 juli 2025 14:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dan krijg je er iemand bij die ze voor je wast? 😁
Geen idee, haar ziekte is niet heel veel voorkomend toch? En zij is al best vaak afgewezen voor onderzoek, ik kan me niet voorstellen dat er rijen dik patiënten beschikbaar waren om hier aan mee te doen.quote:Op zondag 13 juli 2025 14:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zou er niet ook een loting zijn geweest onder de mensen die aan de criteria voldoen? Hoe dan ook, ik hoop dat ze zichzelf en haar ziekte wat serieuzer gaat nemen.
Maar Bob zwemt ook op wedstrijd niveau natuurlijk 😂 (grapje natuurlijk, een zwembad hoort gewoon vol te zijn 🙈)quote:Op zondag 13 juli 2025 14:50 schreef Earring het volgende:
Het zwembad zit in ieder geval goed vol voor Bob. Zeker in vergelijk met dat bodempje wat DBM erin doet
Maar Bob heeft A en B he, de oudste van DBM alleen A en de jongste nog niks.quote:Op zondag 13 juli 2025 14:50 schreef Earring het volgende:
Het zwembad zit in ieder geval goed vol voor Bob. Zeker in vergelijk met dat bodempje wat DBM erin doet
Maar Judith ziet nergens gevaar in en DBM krijgt al een paniekaanval als er meer dan 10cm water in zit.quote:Op zondag 13 juli 2025 14:50 schreef Earring het volgende:
Leren doorzetten. Doet zij immers ook.quote:Op zondag 13 juli 2025 15:25 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Bob moest ook maar even zelf z'n haai opblazen... je hebt gewoon elektrische pompjes en anders gewone pompen. Waarom moet dat een kind van 6 met z'n mond doen? Dat ding is echt groot...
Ik doe die dingen niet eens met mijn mond 🤦♂️ waarom makkelijk doen als het moeilijk kan bij Judith 🤷quote:Op zondag 13 juli 2025 15:25 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Bob moest ook maar even zelf z'n haai opblazen... je hebt gewoon elektrische pompjes en anders gewone pompen. Waarom moet dat een kind van 6 met z'n mond doen? Dat ding is echt groot...
Maar echt... hier nog een week te gaan en zelfs ik sta op standje klaar ermee... juf heeft vrijdag maar een film opgezet omdat er niets meer uit die kinderen te trekken viel..quote:Op zondag 13 juli 2025 15:34 schreef Maremare het volgende:
Alle kinderen zijn afgedraaid na een schooljaar. Hier ook een kind met een bleke snoet, ogen op standje moe en over de pis om niks. Goh toch gewoon net een normaal kind die Bob.
Hier is de vakantie dit weekend begonnen. Ik was klaar met het schooljaar van zoon, maar het dwarse gedrag en slechte luisteren ijlen nog na. Ben dus bijna blij dat ik morgen voor werk in het vliegtuig stap. Het is maar een korte trip, want woensdagavond weer terug, maar even geen mama-dienst.quote:Op zondag 13 juli 2025 15:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar echt... hier nog een week te gaan en zelfs ik sta op standje klaar ermee... juf heeft vrijdag maar een film opgezet omdat er niets meer uit die kinderen te trekken viel..
Hoort er gewoon bij!
Ik zie idd gewoon een moe kind dat 'moet' lachen voor een foto.quote:Op zondag 13 juli 2025 15:25 schreef JaNeeDan het volgende:
Op de foto van de laatste schooldag heeft de zoon van Judith een bleek bekkie en holle ogen, de sparkle is weg. School blijft toch een controversieel iets.
Veel kinderen zijn aan het einde van het schooljaar moe.
Misschien ligt het er ook aan hoeveel hij moet? Begin van de week moest hij na school nog sporten en daarna naar een musical van een neefje waardoor hij pas heel laat in bed lag. Daarbij vind ik dat er sowieso weinig rust is daar. De enige rustmomenten die zij laat zien zijn de momenten waarop zij op de bank ligt en hij schermtijd heeft. Ik heb het idee dat zij best veel eist van haar kind.
Judith wil gewoon weer iets zeggen over het schoolsysteem.quote:Op zondag 13 juli 2025 15:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik zie idd gewoon een moe kind dat 'moet' lachen voor een foto.
Wij hebben al vakantie en daar waren ze hier ook echt aan toe.
Overdrijven is ook een vak hoor Judith.
Die gaat in haar kapitale woonboerderij voor plinten van 20 cm hoog. Anders klotst het geld eroverheen ipv tegenaan.quote:Op zondag 13 juli 2025 14:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Van de week zag ik bij huisje.in.brabant handdoeken die ideaal zouden zijn voor vakanties. Nu zag ik ze ook op TT, 50 euro p/st!
En pas was ze zo positief over school 😏quote:Op zondag 13 juli 2025 16:02 schreef Maremare het volgende:
Judith zoekt vooral naar validatie en onderbouwing voor haar antipathie richting de leerplicht en het verplichte schoolse systeem.
Dus laten we dan vooral een foto van een zongebruinde B gaan vergelijken met een foto waarop hij duidelijk nog wat minder zon gezien heeft. Dat verklaart het verschil in kleur al deels. En inderdaad, ze gooit er zelf weet ik hoeveel verplichte drukte in voor die jongen. Hiermee heeft ze echt trekjes van Minibelle.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:02 schreef Maremare het volgende:
Judith zoekt vooral naar validatie en onderbouwing voor haar antipathie richting de leerplicht en het verplichte schoolse systeem.
Dat was omdat een juf gestuurd had dat ze blij was met Judith en B. Iets met een veer in de …quote:Op zondag 13 juli 2025 16:36 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
En pas was ze zo positief over school 😏
Ja maar dat is alleen wanneer het in haar straatje past.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:36 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
En pas was ze zo positief over school 😏
Dan kan ze voor de zekerheid beter lambrisering nemen.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:30 schreef PinsesKoe het volgende:
[..]
Die gaat in haar kapitale woonboerderij voor plinten van 20 cm hoog. Anders klotst het geld eroverheen ipv tegenaan.
Was die eerste schooldag ook niet na dat rondje NL fietsen? Dan had ie idd erg veel zon gezien aangezien ze toen hele dagen buiten waren.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:41 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Dus laten we dan vooral een foto van een zongebruinde B gaan vergelijken met een foto waarop hij duidelijk nog wat minder zon gezien heeft. Dat verklaart het verschil in kleur al deels. En inderdaad, ze gooit er zelf weet ik hoeveel verplichte drukte in voor die jongen. Hiermee heeft ze echt trekjes van Minibelle.
Ik heb een poosje niet meegelezen. Dus wellicht is het al besproken.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:55 schreef Avea het volgende:
Wel typisch dat MB naar de Amsterdamse zomer is geweest met allemaal 'onbekenden', behalve die Maud die zie je vaker voorbij komen maar de rest nog nooit volgens mij. En JvP en KB gezellig samen thuis met de kids.
Michelle leidt zo te zien weer een vrijgezellenleventje. Voor wie het nu nog niet duidelijk is...quote:Op zondag 13 juli 2025 16:55 schreef Avea het volgende:
Wel typisch dat MB naar de Amsterdamse zomer is geweest met allemaal 'onbekenden', behalve die Maud die zie je vaker voorbij komen maar de rest nog nooit volgens mij. En JvP en KB gezellig samen thuis met de kids.
Du-uh, wie kan er nu nog ontkennen dat de poly/driehoek voorbij is? MB leeft volledig haar eigen leven en Koen en Sjaak en de kinderen zijn het gezin. Ik denk niet dat MB nog veel op de boerderij is. Zij wilde de poly en nu wil ze weer iets (iemand) anders.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:10 schreef lila01 het volgende:
[..]
Michelle leidt zo te zien weer een vrijgezellenleventje. Voor wie het nu nog niet duidelijk is...
Ze hebben in ieder geval de elfsteden route gefietst vorig jaar, weet alleen niet meer of dat aan het begin of einde van de vakantie was 😉quote:Op zondag 13 juli 2025 16:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Was die eerste schooldag ook niet na dat rondje NL fietsen? Dan had ie idd erg veel zon gezien aangezien ze toen hele dagen buiten waren.
Misschien de nieuwste bff’s?quote:Op zondag 13 juli 2025 16:55 schreef Avea het volgende:
J was van de week zowaar een dag met haar kinderen op pad.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:07 schreef Celess het volgende:
[..]
Ik heb een poosje niet meegelezen. Dus wellicht is het al besproken.
Maar er stond laatst ook iets op van die roddel kanalen dat de driehoek voorbij zou zijn
En als je dan nu terugkijkt. Is zij best vaak zonder de andere 2 op pad. En de andere 2 vrijwel nooit.
Volledig losgeslagen vind ik rijkelijk overdreven. Ze is op stap zonder partner(s), dan ben je niet gelijk losgeslagen.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:10 schreef lila01 het volgende:
[..]
Michelle leidt zo te zien weer een vrijgezellenleventje. Voor wie het nu nog niet duidelijk is...
Ze lijkt wel volledig losgeslagen.
Dat vond ik mooi om te zien, ff alleen met mama (en opa&oma) zonder al die andere kinderen, bonussen etc erbij.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:35 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
J was van de week zowaar een dag met haar kinderen op pad.
Het zou ook kunnen dat ze hebben ontdekt dat ze niet alleen maar de #poly zijn maar ook een individu.
Zou kunnen maar eerlijk gezegd geloof ik daar niks van.
Haha ja een avondje zonder partner op stap en je bent volledig losgeslagen 🤣quote:Op zondag 13 juli 2025 17:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Volledig losgeslagen vind ik rijkelijk overdreven. Ze is op stap zonder partner(s), dan ben je niet gelijk losgeslagen.
Ik vind het wel opvallend dat ze alleen is, die 3 zaten eerst aan elkaar vastgeplakt.
Ik vond dat ook mooi. Hier ook een samengesteld gezin en wij hebben altijd heel bewust tijd doorgebracht met onze eigen kinderen.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat vond ik mooi om te zien, ff alleen met mama (en opa&oma) zonder al die andere kinderen, bonussen etc erbij.
Het lijkt me als kind soms best lastig om je naar die situatie te schikken. Ik ben best wel een introvert en zou het als kind (en nu nog haha) verschrikkelijk vinden om me constant in zo'n grote groep te moeten bevinden.
O echt? Dan is het weer overduidelijk dat ze weer zit te fantaseren. In 1,5 maand keldert je b12 echt niet zo enorm hard dat het van tip top in orde naar mega laag gaat. Ik denk dat ze zich vergist en de uitslag verkeerd interpreteert .quote:Op zondag 13 juli 2025 16:21 schreef Sushirijst het volgende:
Ik zat wat door de tiktok van Debbie te scrollen (ja verveelde mij). Eind mei reageert ze onder een filmpje over b12 dat ze dit bij de vermoeidheidskliniek laat checken omdat ze hier verder kijken dan “alleen de waardes”. Ook reageerde ze toen dat haar b 12 waarde tip top in orde was (want ja dit paste 1,5 maand geleden het beste in haar plaatje) En dan nu 1,5 maand later (ik geloof best dat ze nu onder de 400 zit). Is dit ineens dramatisch laag.
Ze weet van gekkigheid niet meer wat ze wanneer allemaal verkondigd volgens mij.
Misschien heeft ze idd het advies gekregen om meer in haar eentje te doen, het lijkt mij ook niet gezond dat je altijd maar met de hele bups op pad moet. Ik heb ook soms behoefte aan dingen alleen doen en dat doe ik dan ook.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:01 schreef Keifyn het volgende:
Volgens mij geeft MB aan dat ze op dit moment niet goed in haar vel zit en daar ook hulp bij krijgt. Dat lijkt me zwaar voor MB zelf maar ook voor de rest van het gezin, en ik kan me voorstellen dat iedereen wat extra ruimte nodig heeft. De roddels van vorige week zullen daar zeker niet bij geholpen hebben. Waarom invullen dat hun relatie voorbij is, terwijl ze dat zelf niet bevestigd hebben. Er kan nog zoveel anders aan de hand zijn.
Poeh idd... Altijd in die grote groep mensen. En de kids van MB komen ook meer aanwezig over dan de kids van JvP (van wat ik op insta zie)quote:Op zondag 13 juli 2025 17:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat vond ik mooi om te zien, ff alleen met mama (en opa&oma) zonder al die andere kinderen, bonussen etc erbij.
Het lijkt me als kind soms best lastig om je naar die situatie te schikken. Ik ben best wel een introvert en zou het als kind (en nu nog haha) verschrikkelijk vinden om me constant in zo'n grote groep te moeten bevinden.
Hoeveel leugens kan een mens verzinnen?quote:Op zondag 13 juli 2025 16:21 schreef Sushirijst het volgende:
Ik zat wat door de tiktok van Debbie te scrollen (ja verveelde mij). Eind mei reageert ze onder een filmpje over b12 dat ze dit bij de vermoeidheidskliniek laat checken omdat ze hier verder kijken dan “alleen de waardes”. Ook reageerde ze toen dat haar b 12 waarde tip top in orde was (want ja dit paste 1,5 maand geleden het beste in haar plaatje) En dan nu 1,5 maand later (ik geloof best dat ze nu onder de 400 zit). Is dit ineens dramatisch laag.
Ze weet van gekkigheid niet meer wat ze wanneer allemaal verkondigd volgens mij.
Veel. Gewone leugens en leugens om leugens te verdoezelen. Tikt dan aardig aan.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Hoeveel leugens kan een mens verzinnen?
Ik ben altijd zo blij dat ik 4 dagen werk en iedereen thuis gedag zeg voor 8 uur per dag op die dagen 👋🏼quote:Op zondag 13 juli 2025 18:11 schreef Felinecat het volgende:
[..]
Poeh idd... Altijd in die grote groep mensen. En de kids van MB komen ook meer aanwezig over dan de kids van JvP (van wat ik op insta zie)
Lijkt me heel ingewikkeld
Hier net zo hoor! Heel gezond om een eigen leven te hebben. Bij Joost en Viora krijg ik ook altijd de kriebels van dat 24/7 samen zijn.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:20 schreef Holaa het volgende:
[..]
Ik ben altijd zo blij dat ik 4 dagen werk en iedereen thuis gedag zeg voor 8 uur per dag op die dagen 👋🏼
Mss een vrijwillige lunchloop als man en ik beide thuiswerken, maar moet er niet aan denken met mijn partner alles te delen incl werk.
En ook vreemd dat ze nooit over een bloedonderzoek heeft gesproken eind mei, ze strooit altijd met al haar bezoekjes en testen .quote:Op zondag 13 juli 2025 18:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Hoeveel leugens kan een mens verzinnen?
Ik verbaas me er nog steeds over hoe we hier thuis de lockdowns tijdens Corona zijn doorgekomen 😂quote:Op zondag 13 juli 2025 18:27 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hier net zo hoor! Heel gezond om een eigen leven te hebben. Bij Joost en Viora krijg ik ook altijd de kriebels van dat 24/7 samen zijn.
Toen ze het familiebed verkocht, was dat op aanraden van haar fantastische psych, waar ze altijd sessies van 2u heeft. En wat was dat een fijn nieuw slaapritueel. Dit was echt beter voor ieders nachtrust.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:23 schreef Lalaland79 het volgende:
En Kyra gaat weer voor een bed waar ze met z'n 5en inpassen. Is beter voor ieders nachtrust🤔. En dan gelijk de bedden van de oudste 2 verkopen. Als ze dan eens willen proberen om alleen te gaan slapen is er niet eens een bed voor ze. En daarbij die bedden en het beddengoed zijn over een paar jaar toch nog gewoon bruikbaar? Kan je weer alles nieuw kopen.
Hier heeft mn dochter net een nieuw bed na 10 jaar, en dat alleen omdat ze een 2.20 nodig heeft ivm haar lengte. Anders had ze dr gewoon in kunnen blijven slapen met een nieuw matras t.z.t.
Ja dat het opvalt klopt ook wel, maar omdat het met MB niet top gaat zoals ze aangeeft zullen ze wel iets proberen.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:25 schreef Celess het volgende:
Nouja het valt gewoon op. Eerder alles samen of met jvp erbij. Nu alles zonder en die andere 2 samen
Van JvP met alleen haar kids en hun oma kan ik alleen maar applaus geven. Even aandacht voor hen en alleen hen, even niet delen etc.
Ook heel andere situatie dan die van MB de afgelopen tijd.
Ik snap die logica van Kyra hier echt niet inquote:Op zondag 13 juli 2025 18:17 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
Kyra die weer een familiebed neemt. Mijn god zeg de hoeveelste keer is dit? En weeeeer die bedden van de meiden te koop. Bewaar het gewoon, laat het staan in hun kamer. Waarom gelijk verkopen? Zodat je over 4 maanden weer nieuwe bedden kan kopen? 🥲
Dit zou me niks verbazenquote:Op zondag 13 juli 2025 18:30 schreef Henrike het volgende:
[..]
En ook vreemd dat ze nooit over een bloedonderzoek heeft gesproken eind mei, ze strooit altijd met al haar bezoekjes en testen .
Daarbij is ze nog nooit fysiek bij de kliniek geweest.
Of ze heeft de uitslag bewust toen niet gedeeld omdat deze te goed was, dat strookt niet met haar plan om ziek zwak en misselijk over te komen, en niet met de aanvraag WMO Wia .
Deze vrouw hè...
Ik heb al vaker gezegd hier dat het me opviel dat er nooit eens iets positiefs werd gedeeld.quote:
😂quote:Op zondag 13 juli 2025 18:31 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ik verbaas me er nog steeds over hoe we hier thuis de lockdowns tijdens Corona zijn doorgekomen 😂
Vind zoon en partner leuk en gezellig hoor, maar niet 24/7 voor langere tijd. Het komt nog wel eens voor dat we allebei op dezelfde dag thuiswerken, maar ben daar geen fan van.
Eerder zeiden ze ook nog dat het zo fantastisch was dat ze als liefdes alles samen konden ondernemen . De bom daar is sowieso gebarsten !quote:Op zondag 13 juli 2025 18:34 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja dat het opvalt klopt ook wel, maar omdat het met MB niet top gaat zoals ze aangeeft zullen ze wel iets proberen.
Ik weet niet of ie daadwerkelijk gebarsten is, ze varen wel een andere koers lijkt het en dat zal zijn reden wel hebben.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:48 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Eerder zeiden ze ook nog dat het zo fantastisch was dat ze als liefdes alles samen konden ondernemen . De bom daar is sowieso gebarsten !
Haha lucky you! Wij zijn heel af en toe wel naar kantoor geweest, maar was wel voorzichtig omdat ik dubbel in de risicogroep zat/zit.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:46 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb een vitaal beroep en mocht dus gewoon naar kantoor😉
Bij ons was er bijna niemand op kantoor. De meesten werkten thuis. Dus ik maakte graag gebruik van de rust en ruimte op kantoor.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:50 schreef Maremare het volgende:
[..]
Haha lucky you! Wij zijn heel af en toe wel naar kantoor geweest, maar was wel voorzichtig omdat ik dubbel in de risicogroep zat/zit.
Uiteraard hebben we er toen met z'n drieën thuis het beste van gemaakt en vooral gekeken naar de positieve kanten. Maar terug naar die tijd zou ik niet meer willen.
Het was inderdaad veel minder een ratrace toen. Later opstaan, geen reistijd / files. Op tijd eten en na het eten wandelen terwijl de rest van NL zat te eten. Dat was echt fijn aan die tijd.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:52 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Bij ons was er bijna niemand op kantoor. De meesten werkten thuis. Dus ik maakte graag gebruik van de rust en ruimte op kantoor.
Ik zou ook zeker niet terug willen naar toen. Hoewel ik het ook wel even prima vond, ik kwam volledig tot rust.
Dat ding is ook echt wel mega voor een kind van 6, wordt hij toch mega dizzy van. Dit vind ik dus geen kwestie van doorzetten dit vind ik best zieligquote:Op zondag 13 juli 2025 19:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Mensen Judith is geen curling ouder! Ik ook niet 😂 maar heb wel de regel dat als ik het niet zou doen ik het de kinderen ook niet laat doen ✌️ niks met curling te maken maar een pomp is niet voor piet snot uitgevonden
Ik bedoel dat ik haar hysterisch druk vind overkomen de laatste tijd.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Volledig losgeslagen vind ik rijkelijk overdreven. Ze is op stap zonder partner(s), dan ben je niet gelijk losgeslagen.
De timing is ook weer briljant! Ze zit in een postnatale depressie zegt ze. Dus kom, laten we dan met een kleuter, peuter en een baby in één bed gaan liggen. Veeeel beter voor ieders nachtrust!quote:Op zondag 13 juli 2025 18:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik snap die logica van Kyra hier echt niet in
Eens. Prima dat je kind zelf dingen moet doen, maar dit zou daar wat mij betreft niet onder vallen. Zoals Louca al zei: daar zijn pompjes voor uitgevonden. Voor een paar euro heb je al een elektrisch pompje bij Action.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:17 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat ding is ook echt wel mega voor een kind van 6, wordt hij toch mega dizzy van. Dit vind ik dus geen kwestie van doorzetten dit vind ik best zielig
Ze heeft wel geluisterd naar ons hier, ze heeft ook wat kolf-artikelen op Vinted gezet 🤣quote:Op zondag 13 juli 2025 18:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
Iemand nog een tweedehands bikini van Sanneke kopen op vinted 🤢
Alles bij elkaar, en dan wel 100 wasmanden hebben om te sorteren 🫣quote:Op zondag 13 juli 2025 19:23 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ze heeft wel geluisterd naar ons hier, ze heeft ook wat kolf-artikelen op Vinted gezet 🤣
Overigens zou ik van iemand als Milou ook niet snel iets als badkleding kopen via Vinted. Ik zag gister hoe haar was eruit ziet, alles lekker grauw want die mikt alle kleuren bij elkaar op de verkeerde temperaturen als ik dat zo zag 🤣
Ze staat ook weer zo lekker open voor tips en het feit dat ander mensen iets anders doen met haar chagrijnige ‘point not taken’. Heerlijke gesprekspartner, onze Judith🤣quote:Op zondag 13 juli 2025 19:22 schreef Maremare het volgende:
[..]
Eens. Prima dat je kind zelf dingen moet doen, maar dit zou daar wat mij betreft niet onder vallen. Zoals Louca al zei: daar zijn pompjes voor uitgevonden. Voor een paar euro heb je al een elektrisch pompje bij Action.
Haha ja, gelukkig deelde ze de linkjes even! Want je weet wel, iedere dag wel 100 vragen! Net als over haar horloge. Alsof ze in China geen betere opties hebben🤣quote:Op zondag 13 juli 2025 19:26 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Alles bij elkaar, en dan wel 100 wasmanden hebben om te sorteren 🫣
Ik snap steeds beter waarom je haar eigenlijk zelden iets met vrienden ziet doen 😅quote:Op zondag 13 juli 2025 19:37 schreef Nieve het volgende:
Gut, wat vermoeiend voor Judith dat de rest van de wereld zo dom is he?
Toen ze die fietstocht deed mocht haar kind toch ook niet afgeschermd zitten als het regende? Zij in de regen dan hij ook. Vond ik ook zo bijzonder. Ze heeft echt een bijzondere manier van denken.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:22 schreef Maremare het volgende:
[..]
Eens. Prima dat je kind zelf dingen moet doen, maar dit zou daar wat mij betreft niet onder vallen. Zoals Louca al zei: daar zijn pompjes voor uitgevonden. Voor een paar euro heb je al een elektrisch pompje bij Action.
Maar oermama Kyra weet ook alles beter.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:22 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
De timing is ook weer briljant! Ze zit in een postnatale depressie zegt ze. Dus kom, laten we dan met een kleuter, peuter en een baby in één bed gaan liggen. Veeeel beter voor ieders nachtrust!
Ik begreep al niet dat ze dat familiebed er toen uitdedenquote:Op zondag 13 juli 2025 19:46 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Maar oermama Kyra weet ook alles beter.
En hee, het is pas het 3e bedje van Griet/Aag/Beer/Zon wat verkocht wordt.
Het sluit wel precies aan bij wat de Juice channels zeggen. Als je er door die lens naar kijkt, wijst alles er op. Ik twijfel er niet aan dat ze overal meeleest, dus er zal morgen wel weer een bef/klef post komen om de schijn op te houden.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:49 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Haha ja een avondje zonder partner op stap en je bent volledig losgeslagen 🤣
Als ik zo terugdenk vind ik het wel opvallend dat MB het laatste half jaar/3 kwart jaar al wel vaker dingen zonder de poly onderneemt. Zuid Afrika, laatst het boodtripje, nu avondje weg en zo zie je haar vaker met vriendinnen zonder jvp. Daarvoor waren ze of altijd met 3 of jvp was ook met de vriendinnen mee.
Dit dus.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:48 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Eerder zeiden ze ook nog dat het zo fantastisch was dat ze als liefdes alles samen konden ondernemen . De bom daar is sowieso gebarsten !
Dit dus.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:48 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Mee eens. Over the top.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:19 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik haar hysterisch druk vind overkomen de laatste tijd.
Er is zeker iets aan de hand. Want als ze normaal iets alleen deed, werd er altijd even verwezen naar de anderen van de poly! Zoiets als, terwijl de rest van de poly thuisblijft.... altijd werd er wel verwezen naar de rest.quote:
😂quote:Op zondag 13 juli 2025 19:28 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Haha ja, gelukkig deelde ze de linkjes even! Want je weet wel, iedere dag wel 100 vragen! Net als over haar horloge. Alsof ze in China geen betere opties hebben🤣
Ik ook 🫣quote:Op zondag 13 juli 2025 19:44 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ik snap steeds beter waarom je haar eigenlijk zelden iets met vrienden ziet doen 😅
Ja dat was ook zo iets. Toen moest ze toch nog die blauwe jas snel kopen bij decathlon oid voor de regen? Was echt zielig soms.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:45 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Toen ze die fietstocht deed mocht haar kind toch ook niet afgeschermd zitten als het regende? Zij in de regen dan hij ook. Vond ik ook zo bijzonder. Ze heeft echt een bijzondere manier van denken.
Terwijl zij als bijrijder in de auto zit heeft ze een schepnetje waar ze bijv. snoep in doet en dan dat netje naar de achterbank steekt zodat de kinderen er iets uit kunnen pakken. Schijnt weer een lifehack te zijn🙄quote:Op zondag 13 juli 2025 20:50 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Wat is daar te zien? Geen zin om te kijken 😇
Haar life hack voor een autoritje is een visnetje van de action, om snacks en andere (temu/action) zooi aan je kinderen te gevenquote:Op zondag 13 juli 2025 20:50 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Wat is daar te zien? Geen zin om te kijken 😇
Zijn niet alle influencers dat? Je moet toch wel echt heel erg vol van jezelf zijn om jezelf met zoveel onbekenden te delen.quote:
Dat weet ik niet meer. Wel dat hij ook in de regen moest zitten en niet onder zo’n dekje.quote:Op zondag 13 juli 2025 20:49 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Ja dat was ook zo iets. Toen moest ze toch nog die blauwe jas snel kopen bij decathlon oid voor de regen? Was echt zielig soms.
Die heb ik van de week nog bij een ander gezien. Ze is wel echt van het kopiëren he...quote:Op zondag 13 juli 2025 20:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Terwijl zij als bijrijder in de auto zit heeft ze een schepnetje waar ze bijv. snoep in doet en dan dat netje naar de achterbank steekt zodat de kinderen er iets uit kunnen pakken. Schijnt weer een lifehack te zijn🙄
Hahaha zoiets onzinnigs heb ik zelden gezien, hoe verzint ze het!! Ik vind haar wel een hele leuke moeder hoor, die veel onderneemt met haar kinderen. Alleen ze maakt van kleine dingen zoiets groots.quote:
Oh zo verzint ze het dus! 🙈quote:Op zondag 13 juli 2025 21:08 schreef Liesv88 het volgende:
[..]
Die heb ik van de week nog bij een ander gezien. Ze is wel echt van het kopiëren he...
Geen idee, ik kijk niet meer bij haar. Nu gekeken omdat er iets werd gezegd over die reel.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:08 schreef Liesv88 het volgende:
[..]
Die heb ik van de week nog bij een ander gezien. Ze is wel echt van het kopiëren he...
Zij is dus niet de eerste en niet de enige die dit echt een hack vindt 😂quote:Op zondag 13 juli 2025 21:08 schreef Liesv88 het volgende:
[..]
Meen je niet 😂quote:Op zondag 13 juli 2025 20:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Terwijl zij als bijrijder in de auto zit heeft ze een schepnetje waar ze bijv. snoep in doet en dan dat netje naar de achterbank steekt zodat de kinderen er iets uit kunnen pakken. Schijnt weer een lifehack te zijn🙄
Ja ze hebben het allemaal flink met zichzelf getroffen, maar heb vooral geen kritiek op ze, tips voor ze of een andere mening. Daar kan het merendeel niet mee omgaan.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zijn niet alle influencers dat? Je moet toch wel echt heel erg vol van jezelf zijn om jezelf met zoveel onbekenden te delen.
Ze had over over een uur naar huis rijden. Dat redt ze toch niet van Amsterdam naar waar zij wonen?quote:Op zondag 13 juli 2025 21:24 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Iedereen gaat wel eens een avondje uit zonder partner toch?
Wat ik schokkender vind is dat MB blijkbaar zelf nog naar huis ging rijden? Ze staat meerdere keren op de foto met een glas wijn in haar handen. En ook in haar stories is dit zichtbaar 😳.
Ik hoop en neem aan dat dat alcoholvrij is of dat ze niet zelf hoefde te rijden.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:24 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Iedereen gaat wel eens een avondje uit zonder partner toch?
Wat ik schokkender vind is dat MB blijkbaar zelf nog naar huis ging rijden? Ze staat meerdere keren op de foto met een glas wijn in haar handen. En ook in haar stories is dit zichtbaar 😳.
Is ongeveer een ruime uur rijden. Denk 1 uur en 15 minuten ongeveer.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:25 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ze had over over een uur naar huis rijden. Dat redt ze toch niet van Amsterdam naar waar zij wonen?
Ik vraag het me beide af.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik hoop en neem aan dat dat alcoholvrij is of dat ze niet zelf hoefde te rijden.
Dat is precies het vreemde eraan. Ik denk dat ze gewoon altijd alles maximaaaaaal uitvergroot. Continu op zoek naar geluk, dit buiten zichzelf zoeken maar vergeten dat het grootste geluk in jezelf zit.quote:Op zondag 13 juli 2025 20:15 schreef lila01 het volgende:
Wat mij een beetje tegenstaat is dat MB kortgeleden deelde dat ze een angststoornis heeft en daardoor amper de deur uitdurft. Toen was ze met K. en J. bij een festival en schreef ze dat dat weer een hele overwinning was.
Dat staat zo haaks op dat gefeest ( ook nu weer in Amsterdam) met Jan en alleman wat ik van haar zie.
Hoe dan?
(lijkt Debbie wel 😄)
Ik begrijp werkelijk niet waarom haar man daar niet tegenin gaat.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:22 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
De timing is ook weer briljant! Ze zit in een postnatale depressie zegt ze. Dus kom, laten we dan met een kleuter, peuter en een baby in één bed gaan liggen. Veeeel beter voor ieders nachtrust!
Als die kinderen echt zo dramatisch slapen en beter slapen bij jou op de kamer dan is dat misschien wel een oplossing. Als je dan allemaal een beetje fatsoenlijk slaapt.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:22 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
In de recap zie je op het laatst een filmpje vanuit de auto. Dat lijkt me niet vanaf de passagierskant gemaakt te zijn..quote:Op zondag 13 juli 2025 21:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik hoop en neem aan dat dat alcoholvrij is of dat ze niet zelf hoefde te rijden.
Ze kreeg het advies van de psycholoog om niet meer samen te slapen. Dat advies heeft ze niet zomaar gekregen lijkt me. Om dan weer samen te gaan slapen terwijl er sprake is van een postnatale depressie.. lijkt me toch niet het beste idee dan.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Als die kinderen echt zo dramatisch slapen en beter slapen bij jou op de kamer dan is dat misschien wel een oplossing. Als je dan allemaal een beetje fatsoenlijk slaapt.
Maar ik dacht dat ze er juist mee stopte omdat die kinderen haar zo wakker hielden. Maar goed, dat herinner ik me niet goed meer.
Hmmm…🙄quote:Op zondag 13 juli 2025 21:56 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
In de recap zie je op het laatst een filmpje vanuit de auto. Dat lijkt me niet vanaf de passagierskant gemaakt te zijn..
Rijd ze in een touringcar dan?quote:Op zondag 13 juli 2025 20:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Nee inderdaad, waar blijft de tegenspraak van haar man?quote:Op zondag 13 juli 2025 21:57 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ze kreeg het advies van de psycholoog om niet meer samen te slapen. Dat advies heeft ze niet zomaar gekregen lijkt me. Om dan weer samen te gaan slapen terwijl er sprake is van een postnatale depressie.. lijkt me toch niet het beste idee dan.
Misschien vindt haar man het gewoon echt geen probleem om samen met de kinderen te slapen. Wij hebben ook vrienden die een zo'n familiebed hebben, vader vindt het ook gezellig en (zoals Kyra ook altijd zegt) 'je hoeft seks niet alleen in bed te hebben'.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:08 schreef Memm het volgende:
[..]
Nee inderdaad, waar blijft de tegenspraak van haar man?
Och nee.. zij heeft de broek aan natuurlijk.🙈
Maar misschien is dat wel één van de overeenkomsten van alle vrouwen waar we hier over hebben? Allemaal een gehoorzame en niet tegensprekende man.🤫
Zodra dat familiebed er is wordt het de hemel ingeprezen en slaapt iedereen zóveel beter. Totdat de oudste over een halfjaar weer om een eigen bed vraagt, dan schaft ze de hele handel weer opnieuw aan en is dát weer het allerbeste.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:57 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ze kreeg het advies van de psycholoog om niet meer samen te slapen. Dat advies heeft ze niet zomaar gekregen lijkt me. Om dan weer samen te gaan slapen terwijl er sprake is van een postnatale depressie.. lijkt me toch niet het beste idee dan.
Maar zij is echt een supergoede chauffeur hè. Daar zijn ook al ongeveer 100 posts en stories aan gewijd.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:56 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
In de recap zie je op het laatst een filmpje vanuit de auto. Dat lijkt me niet vanaf de passagierskant gemaakt te zijn..
Ik doelde niet op seks (hahaha, lekker samen lunchen bij je vrienden🤪) Maar op het advies van de psych.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Misschien vindt haar man het gewoon echt geen probleem om samen met de kinderen te slapen. Wij hebben ook vrienden die een zo'n familiebed hebben, vader vindt het ook gezellig en (zoals Kyra ook altijd zegt) 'je hoeft seks niet alleen in bed te hebben'.
Daar probeer ik altijd maar niet aan te denken als ik op de bank of aan de keukentafel zit 😉.
Ik ben duidelijk geen oermoeder, want ik word helemaal gestoord van een kind in mijn bed. We hebben het wel eens gedaan met een ziek kind, maar verder niet.
Haha nee dat seks verhaal was een zijstraatje van mij 😂.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:24 schreef Memm het volgende:
[..]
Ik doelde niet op seks (hahaha, lekker samen lunchen bij je vrienden🤪) Maar op het advies van de psych.
Haar man kan dan ook denken: voor jou is het beter als we dat niet doen,dus we doen het niet.😊
Vergeet het verhaal van die vriendin mer die kapotte auto niet! Ook een open tikkie daar hebben menden ook geld aan ovegemaakt. Nooit meer iets over gehoord dat die vriendin weer kon rijden.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:13 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Zodra dat familiebed er is wordt het de hemel ingeprezen en slaapt iedereen zóveel beter. Totdat de oudste over een halfjaar weer om een eigen bed vraagt, dan schaft ze de hele handel weer opnieuw aan en is dát weer het allerbeste.
Die vrouw heeft sowieso een gat in haar hand. Al die honderden euro's die ze besteed aan kleding, meubels en cadeaus voor de kinderen.. ook echt bizar veel altijd met verjaardagen en sinterklaas/kerst. En een paar jaar geleden had ze ook nog het lef om met een jankverhaal te komen voor een crowdfunding zodat haar vader van Curaçao naar NL kon komen 🤡. Als die meid eens zou budgetteren konden ze 4x per jaar naar Curaçao op vakantie.
Ze kan beter een tikkie openen om een operatie aan haar hand te bekostigenquote:Op zondag 13 juli 2025 22:51 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Vergeet het verhaal van die vriendin mer die kapotte auto niet! Ook een open tikkie daar hebben menden ook geld aan ovegemaakt. Nooit meer iets over gehoord dat die vriendin weer kon rijden.
Kyra gat in der hand? Denk geen hand meer😂
Het is niet bewezen dat ze met alcoholquote:Op zondag 13 juli 2025 22:15 schreef Limburgsemeid het volgende:
[..]
Maar zij is echt een supergoede chauffeur hè. Daar zijn ook al ongeveer 100 posts en stories aan gewijd.
Al vaker gezien dat zij met drank achter het stuur stappen (ook met kids erbij). En ze heeft zelf ook al eens gedeeld staande te zijn gehouden door de politie omdat ‘haar voet vast zat aan het gaspedaal’.
Dus ik verbaas me hier echt niet over 😂 dom en interessant gedoe van haar.
Ik ben echt geen slak achter het stuur maar dit is gewoon onverantwoord, ze heeft 4 kinderen thuis en er zijn meer weggebruikers.
In haar geval zou niemand daar van staan te kijken en zitten we stiekem allemaal te wachten tot ze weer zwanger is.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:01 schreef Henrike het volgende:
Euhh ik keek net bij hvk
Het zou me niet verbazen als ze binnenkort zegt dat ze zwanger is, lijkt het zo of is het zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |