Ze had over over een uur naar huis rijden. Dat redt ze toch niet van Amsterdam naar waar zij wonen?quote:Op zondag 13 juli 2025 21:24 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Iedereen gaat wel eens een avondje uit zonder partner toch?
Wat ik schokkender vind is dat MB blijkbaar zelf nog naar huis ging rijden? Ze staat meerdere keren op de foto met een glas wijn in haar handen. En ook in haar stories is dit zichtbaar 😳.
Ik hoop en neem aan dat dat alcoholvrij is of dat ze niet zelf hoefde te rijden.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:24 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Iedereen gaat wel eens een avondje uit zonder partner toch?
Wat ik schokkender vind is dat MB blijkbaar zelf nog naar huis ging rijden? Ze staat meerdere keren op de foto met een glas wijn in haar handen. En ook in haar stories is dit zichtbaar 😳.
Is ongeveer een ruime uur rijden. Denk 1 uur en 15 minuten ongeveer.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:25 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ze had over over een uur naar huis rijden. Dat redt ze toch niet van Amsterdam naar waar zij wonen?
Ik vraag het me beide af.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik hoop en neem aan dat dat alcoholvrij is of dat ze niet zelf hoefde te rijden.
Dat is precies het vreemde eraan. Ik denk dat ze gewoon altijd alles maximaaaaaal uitvergroot. Continu op zoek naar geluk, dit buiten zichzelf zoeken maar vergeten dat het grootste geluk in jezelf zit.quote:Op zondag 13 juli 2025 20:15 schreef lila01 het volgende:
Wat mij een beetje tegenstaat is dat MB kortgeleden deelde dat ze een angststoornis heeft en daardoor amper de deur uitdurft. Toen was ze met K. en J. bij een festival en schreef ze dat dat weer een hele overwinning was.
Dat staat zo haaks op dat gefeest ( ook nu weer in Amsterdam) met Jan en alleman wat ik van haar zie.
Hoe dan?
(lijkt Debbie wel 😄)
Ik begrijp werkelijk niet waarom haar man daar niet tegenin gaat.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:22 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
De timing is ook weer briljant! Ze zit in een postnatale depressie zegt ze. Dus kom, laten we dan met een kleuter, peuter en een baby in één bed gaan liggen. Veeeel beter voor ieders nachtrust!
Als die kinderen echt zo dramatisch slapen en beter slapen bij jou op de kamer dan is dat misschien wel een oplossing. Als je dan allemaal een beetje fatsoenlijk slaapt.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:22 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
De timing is ook weer briljant! Ze zit in een postnatale depressie zegt ze. Dus kom, laten we dan met een kleuter, peuter en een baby in één bed gaan liggen. Veeeel beter voor ieders nachtrust!
In de recap zie je op het laatst een filmpje vanuit de auto. Dat lijkt me niet vanaf de passagierskant gemaakt te zijn..quote:Op zondag 13 juli 2025 21:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik hoop en neem aan dat dat alcoholvrij is of dat ze niet zelf hoefde te rijden.
Ze kreeg het advies van de psycholoog om niet meer samen te slapen. Dat advies heeft ze niet zomaar gekregen lijkt me. Om dan weer samen te gaan slapen terwijl er sprake is van een postnatale depressie.. lijkt me toch niet het beste idee dan.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Als die kinderen echt zo dramatisch slapen en beter slapen bij jou op de kamer dan is dat misschien wel een oplossing. Als je dan allemaal een beetje fatsoenlijk slaapt.
Maar ik dacht dat ze er juist mee stopte omdat die kinderen haar zo wakker hielden. Maar goed, dat herinner ik me niet goed meer.
Hmmm…🙄quote:Op zondag 13 juli 2025 21:56 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
In de recap zie je op het laatst een filmpje vanuit de auto. Dat lijkt me niet vanaf de passagierskant gemaakt te zijn..
Rijd ze in een touringcar dan?quote:Op zondag 13 juli 2025 20:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Terwijl zij als bijrijder in de auto zit heeft ze een schepnetje waar ze bijv. snoep in doet en dan dat netje naar de achterbank steekt zodat de kinderen er iets uit kunnen pakken. Schijnt weer een lifehack te zijn🙄
Nee inderdaad, waar blijft de tegenspraak van haar man?quote:Op zondag 13 juli 2025 21:57 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ze kreeg het advies van de psycholoog om niet meer samen te slapen. Dat advies heeft ze niet zomaar gekregen lijkt me. Om dan weer samen te gaan slapen terwijl er sprake is van een postnatale depressie.. lijkt me toch niet het beste idee dan.
Misschien vindt haar man het gewoon echt geen probleem om samen met de kinderen te slapen. Wij hebben ook vrienden die een zo'n familiebed hebben, vader vindt het ook gezellig en (zoals Kyra ook altijd zegt) 'je hoeft seks niet alleen in bed te hebben'.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:08 schreef Memm het volgende:
[..]
Nee inderdaad, waar blijft de tegenspraak van haar man?
Och nee.. zij heeft de broek aan natuurlijk.🙈
Maar misschien is dat wel één van de overeenkomsten van alle vrouwen waar we hier over hebben? Allemaal een gehoorzame en niet tegensprekende man.🤫
Zodra dat familiebed er is wordt het de hemel ingeprezen en slaapt iedereen zóveel beter. Totdat de oudste over een halfjaar weer om een eigen bed vraagt, dan schaft ze de hele handel weer opnieuw aan en is dát weer het allerbeste.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:57 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ze kreeg het advies van de psycholoog om niet meer samen te slapen. Dat advies heeft ze niet zomaar gekregen lijkt me. Om dan weer samen te gaan slapen terwijl er sprake is van een postnatale depressie.. lijkt me toch niet het beste idee dan.
Maar zij is echt een supergoede chauffeur hè. Daar zijn ook al ongeveer 100 posts en stories aan gewijd.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:56 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
In de recap zie je op het laatst een filmpje vanuit de auto. Dat lijkt me niet vanaf de passagierskant gemaakt te zijn..
Ik doelde niet op seks (hahaha, lekker samen lunchen bij je vrienden🤪) Maar op het advies van de psych.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Misschien vindt haar man het gewoon echt geen probleem om samen met de kinderen te slapen. Wij hebben ook vrienden die een zo'n familiebed hebben, vader vindt het ook gezellig en (zoals Kyra ook altijd zegt) 'je hoeft seks niet alleen in bed te hebben'.
Daar probeer ik altijd maar niet aan te denken als ik op de bank of aan de keukentafel zit 😉.
Ik ben duidelijk geen oermoeder, want ik word helemaal gestoord van een kind in mijn bed. We hebben het wel eens gedaan met een ziek kind, maar verder niet.
Haha nee dat seks verhaal was een zijstraatje van mij 😂.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:24 schreef Memm het volgende:
[..]
Ik doelde niet op seks (hahaha, lekker samen lunchen bij je vrienden🤪) Maar op het advies van de psych.
Haar man kan dan ook denken: voor jou is het beter als we dat niet doen,dus we doen het niet.😊
Vergeet het verhaal van die vriendin mer die kapotte auto niet! Ook een open tikkie daar hebben menden ook geld aan ovegemaakt. Nooit meer iets over gehoord dat die vriendin weer kon rijden.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:13 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Zodra dat familiebed er is wordt het de hemel ingeprezen en slaapt iedereen zóveel beter. Totdat de oudste over een halfjaar weer om een eigen bed vraagt, dan schaft ze de hele handel weer opnieuw aan en is dát weer het allerbeste.
Die vrouw heeft sowieso een gat in haar hand. Al die honderden euro's die ze besteed aan kleding, meubels en cadeaus voor de kinderen.. ook echt bizar veel altijd met verjaardagen en sinterklaas/kerst. En een paar jaar geleden had ze ook nog het lef om met een jankverhaal te komen voor een crowdfunding zodat haar vader van Curaçao naar NL kon komen 🤡. Als die meid eens zou budgetteren konden ze 4x per jaar naar Curaçao op vakantie.
Ze kan beter een tikkie openen om een operatie aan haar hand te bekostigenquote:Op zondag 13 juli 2025 22:51 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Vergeet het verhaal van die vriendin mer die kapotte auto niet! Ook een open tikkie daar hebben menden ook geld aan ovegemaakt. Nooit meer iets over gehoord dat die vriendin weer kon rijden.
Kyra gat in der hand? Denk geen hand meer😂
Het is niet bewezen dat ze met alcoholquote:Op zondag 13 juli 2025 22:15 schreef Limburgsemeid het volgende:
[..]
Maar zij is echt een supergoede chauffeur hè. Daar zijn ook al ongeveer 100 posts en stories aan gewijd.
Al vaker gezien dat zij met drank achter het stuur stappen (ook met kids erbij). En ze heeft zelf ook al eens gedeeld staande te zijn gehouden door de politie omdat ‘haar voet vast zat aan het gaspedaal’.
Dus ik verbaas me hier echt niet over 😂 dom en interessant gedoe van haar.
Ik ben echt geen slak achter het stuur maar dit is gewoon onverantwoord, ze heeft 4 kinderen thuis en er zijn meer weggebruikers.
In haar geval zou niemand daar van staan te kijken en zitten we stiekem allemaal te wachten tot ze weer zwanger is.quote:Op zondag 13 juli 2025 23:01 schreef Henrike het volgende:
Euhh ik keek net bij hvk
Het zou me niet verbazen als ze binnenkort zegt dat ze zwanger is, lijkt het zo of is het zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |