Het sluit wel precies aan bij wat de Juice channels zeggen. Als je er door die lens naar kijkt, wijst alles er op. Ik twijfel er niet aan dat ze overal meeleest, dus er zal morgen wel weer een bef/klef post komen om de schijn op te houden.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:49 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Haha ja een avondje zonder partner op stap en je bent volledig losgeslagen 🤣
Als ik zo terugdenk vind ik het wel opvallend dat MB het laatste half jaar/3 kwart jaar al wel vaker dingen zonder de poly onderneemt. Zuid Afrika, laatst het boodtripje, nu avondje weg en zo zie je haar vaker met vriendinnen zonder jvp. Daarvoor waren ze of altijd met 3 of jvp was ook met de vriendinnen mee.
Dit dus.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:48 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Eerder zeiden ze ook nog dat het zo fantastisch was dat ze als liefdes alles samen konden ondernemen . De bom daar is sowieso gebarsten !
Dit dus.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:48 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Eerder zeiden ze ook nog dat het zo fantastisch was dat ze als liefdes alles samen konden ondernemen . De bom daar is sowieso gebarsten !
Mee eens. Over the top.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:19 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik haar hysterisch druk vind overkomen de laatste tijd.
Er is zeker iets aan de hand. Want als ze normaal iets alleen deed, werd er altijd even verwezen naar de anderen van de poly! Zoiets als, terwijl de rest van de poly thuisblijft.... altijd werd er wel verwezen naar de rest.quote:
😂quote:Op zondag 13 juli 2025 19:28 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Haha ja, gelukkig deelde ze de linkjes even! Want je weet wel, iedere dag wel 100 vragen! Net als over haar horloge. Alsof ze in China geen betere opties hebben🤣
Ik ook 🫣quote:Op zondag 13 juli 2025 19:44 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ik snap steeds beter waarom je haar eigenlijk zelden iets met vrienden ziet doen 😅
Ja dat was ook zo iets. Toen moest ze toch nog die blauwe jas snel kopen bij decathlon oid voor de regen? Was echt zielig soms.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:45 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Toen ze die fietstocht deed mocht haar kind toch ook niet afgeschermd zitten als het regende? Zij in de regen dan hij ook. Vond ik ook zo bijzonder. Ze heeft echt een bijzondere manier van denken.
Terwijl zij als bijrijder in de auto zit heeft ze een schepnetje waar ze bijv. snoep in doet en dan dat netje naar de achterbank steekt zodat de kinderen er iets uit kunnen pakken. Schijnt weer een lifehack te zijn🙄quote:Op zondag 13 juli 2025 20:50 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Wat is daar te zien? Geen zin om te kijken 😇
Haar life hack voor een autoritje is een visnetje van de action, om snacks en andere (temu/action) zooi aan je kinderen te gevenquote:Op zondag 13 juli 2025 20:50 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Wat is daar te zien? Geen zin om te kijken 😇
Zijn niet alle influencers dat? Je moet toch wel echt heel erg vol van jezelf zijn om jezelf met zoveel onbekenden te delen.quote:
Dat weet ik niet meer. Wel dat hij ook in de regen moest zitten en niet onder zo’n dekje.quote:Op zondag 13 juli 2025 20:49 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Ja dat was ook zo iets. Toen moest ze toch nog die blauwe jas snel kopen bij decathlon oid voor de regen? Was echt zielig soms.
Die heb ik van de week nog bij een ander gezien. Ze is wel echt van het kopiėren he...quote:Op zondag 13 juli 2025 20:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Terwijl zij als bijrijder in de auto zit heeft ze een schepnetje waar ze bijv. snoep in doet en dan dat netje naar de achterbank steekt zodat de kinderen er iets uit kunnen pakken. Schijnt weer een lifehack te zijn🙄
Hahaha zoiets onzinnigs heb ik zelden gezien, hoe verzint ze het!! Ik vind haar wel een hele leuke moeder hoor, die veel onderneemt met haar kinderen. Alleen ze maakt van kleine dingen zoiets groots.quote:
Oh zo verzint ze het dus! 🙈quote:Op zondag 13 juli 2025 21:08 schreef Liesv88 het volgende:
[..]
Die heb ik van de week nog bij een ander gezien. Ze is wel echt van het kopiėren he...
Geen idee, ik kijk niet meer bij haar. Nu gekeken omdat er iets werd gezegd over die reel.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:08 schreef Liesv88 het volgende:
[..]
Die heb ik van de week nog bij een ander gezien. Ze is wel echt van het kopiėren he...
Zij is dus niet de eerste en niet de enige die dit echt een hack vindt 😂quote:Op zondag 13 juli 2025 21:08 schreef Liesv88 het volgende:
[..]
Meen je niet 😂quote:Op zondag 13 juli 2025 20:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Terwijl zij als bijrijder in de auto zit heeft ze een schepnetje waar ze bijv. snoep in doet en dan dat netje naar de achterbank steekt zodat de kinderen er iets uit kunnen pakken. Schijnt weer een lifehack te zijn🙄
Ja ze hebben het allemaal flink met zichzelf getroffen, maar heb vooral geen kritiek op ze, tips voor ze of een andere mening. Daar kan het merendeel niet mee omgaan.quote:Op zondag 13 juli 2025 21:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zijn niet alle influencers dat? Je moet toch wel echt heel erg vol van jezelf zijn om jezelf met zoveel onbekenden te delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |