Misschien de nieuwste bff’s?quote:Op zondag 13 juli 2025 16:55 schreef Avea het volgende:
Wel typisch dat MB naar de Amsterdamse zomer is geweest met allemaal 'onbekenden', behalve die Maud die zie je vaker voorbij komen maar de rest nog nooit volgens mij. En JvP en KB gezellig samen thuis met de kids.
J was van de week zowaar een dag met haar kinderen op pad.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:07 schreef Celess het volgende:
[..]
Ik heb een poosje niet meegelezen. Dus wellicht is het al besproken.
Maar er stond laatst ook iets op van die roddel kanalen dat de driehoek voorbij zou zijn
En als je dan nu terugkijkt. Is zij best vaak zonder de andere 2 op pad. En de andere 2 vrijwel nooit.
Volledig losgeslagen vind ik rijkelijk overdreven. Ze is op stap zonder partner(s), dan ben je niet gelijk losgeslagen.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:10 schreef lila01 het volgende:
[..]
Michelle leidt zo te zien weer een vrijgezellenleventje. Voor wie het nu nog niet duidelijk is...
Ze lijkt wel volledig losgeslagen.
Dat vond ik mooi om te zien, ff alleen met mama (en opa&oma) zonder al die andere kinderen, bonussen etc erbij.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:35 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
J was van de week zowaar een dag met haar kinderen op pad.
Het zou ook kunnen dat ze hebben ontdekt dat ze niet alleen maar de #poly zijn maar ook een individu.
Zou kunnen maar eerlijk gezegd geloof ik daar niks van.
Haha ja een avondje zonder partner op stap en je bent volledig losgeslagen 🤣quote:Op zondag 13 juli 2025 17:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Volledig losgeslagen vind ik rijkelijk overdreven. Ze is op stap zonder partner(s), dan ben je niet gelijk losgeslagen.
Ik vind het wel opvallend dat ze alleen is, die 3 zaten eerst aan elkaar vastgeplakt.
Ik vond dat ook mooi. Hier ook een samengesteld gezin en wij hebben altijd heel bewust tijd doorgebracht met onze eigen kinderen.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat vond ik mooi om te zien, ff alleen met mama (en opa&oma) zonder al die andere kinderen, bonussen etc erbij.
Het lijkt me als kind soms best lastig om je naar die situatie te schikken. Ik ben best wel een introvert en zou het als kind (en nu nog haha) verschrikkelijk vinden om me constant in zo'n grote groep te moeten bevinden.
O echt? Dan is het weer overduidelijk dat ze weer zit te fantaseren. In 1,5 maand keldert je b12 echt niet zo enorm hard dat het van tip top in orde naar mega laag gaat. Ik denk dat ze zich vergist en de uitslag verkeerd interpreteert .quote:Op zondag 13 juli 2025 16:21 schreef Sushirijst het volgende:
Ik zat wat door de tiktok van Debbie te scrollen (ja verveelde mij). Eind mei reageert ze onder een filmpje over b12 dat ze dit bij de vermoeidheidskliniek laat checken omdat ze hier verder kijken dan “alleen de waardes”. Ook reageerde ze toen dat haar b 12 waarde tip top in orde was (want ja dit paste 1,5 maand geleden het beste in haar plaatje) En dan nu 1,5 maand later (ik geloof best dat ze nu onder de 400 zit). Is dit ineens dramatisch laag.
Ze weet van gekkigheid niet meer wat ze wanneer allemaal verkondigd volgens mij.
Misschien heeft ze idd het advies gekregen om meer in haar eentje te doen, het lijkt mij ook niet gezond dat je altijd maar met de hele bups op pad moet. Ik heb ook soms behoefte aan dingen alleen doen en dat doe ik dan ook.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:01 schreef Keifyn het volgende:
Volgens mij geeft MB aan dat ze op dit moment niet goed in haar vel zit en daar ook hulp bij krijgt. Dat lijkt me zwaar voor MB zelf maar ook voor de rest van het gezin, en ik kan me voorstellen dat iedereen wat extra ruimte nodig heeft. De roddels van vorige week zullen daar zeker niet bij geholpen hebben. Waarom invullen dat hun relatie voorbij is, terwijl ze dat zelf niet bevestigd hebben. Er kan nog zoveel anders aan de hand zijn.
Poeh idd... Altijd in die grote groep mensen. En de kids van MB komen ook meer aanwezig over dan de kids van JvP (van wat ik op insta zie)quote:Op zondag 13 juli 2025 17:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat vond ik mooi om te zien, ff alleen met mama (en opa&oma) zonder al die andere kinderen, bonussen etc erbij.
Het lijkt me als kind soms best lastig om je naar die situatie te schikken. Ik ben best wel een introvert en zou het als kind (en nu nog haha) verschrikkelijk vinden om me constant in zo'n grote groep te moeten bevinden.
Hoeveel leugens kan een mens verzinnen?quote:Op zondag 13 juli 2025 16:21 schreef Sushirijst het volgende:
Ik zat wat door de tiktok van Debbie te scrollen (ja verveelde mij). Eind mei reageert ze onder een filmpje over b12 dat ze dit bij de vermoeidheidskliniek laat checken omdat ze hier verder kijken dan “alleen de waardes”. Ook reageerde ze toen dat haar b 12 waarde tip top in orde was (want ja dit paste 1,5 maand geleden het beste in haar plaatje) En dan nu 1,5 maand later (ik geloof best dat ze nu onder de 400 zit). Is dit ineens dramatisch laag.
Ze weet van gekkigheid niet meer wat ze wanneer allemaal verkondigd volgens mij.
Veel. Gewone leugens en leugens om leugens te verdoezelen. Tikt dan aardig aan.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Hoeveel leugens kan een mens verzinnen?
Ik ben altijd zo blij dat ik 4 dagen werk en iedereen thuis gedag zeg voor 8 uur per dag op die dagen 👋🏼quote:Op zondag 13 juli 2025 18:11 schreef Felinecat het volgende:
[..]
Poeh idd... Altijd in die grote groep mensen. En de kids van MB komen ook meer aanwezig over dan de kids van JvP (van wat ik op insta zie)
Lijkt me heel ingewikkeld
Hier net zo hoor! Heel gezond om een eigen leven te hebben. Bij Joost en Viora krijg ik ook altijd de kriebels van dat 24/7 samen zijn.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:20 schreef Holaa het volgende:
[..]
Ik ben altijd zo blij dat ik 4 dagen werk en iedereen thuis gedag zeg voor 8 uur per dag op die dagen 👋🏼
Mss een vrijwillige lunchloop als man en ik beide thuiswerken, maar moet er niet aan denken met mijn partner alles te delen incl werk.
En ook vreemd dat ze nooit over een bloedonderzoek heeft gesproken eind mei, ze strooit altijd met al haar bezoekjes en testen .quote:Op zondag 13 juli 2025 18:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Hoeveel leugens kan een mens verzinnen?
Ik verbaas me er nog steeds over hoe we hier thuis de lockdowns tijdens Corona zijn doorgekomen 😂quote:Op zondag 13 juli 2025 18:27 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hier net zo hoor! Heel gezond om een eigen leven te hebben. Bij Joost en Viora krijg ik ook altijd de kriebels van dat 24/7 samen zijn.
Toen ze het familiebed verkocht, was dat op aanraden van haar fantastische psych, waar ze altijd sessies van 2u heeft. En wat was dat een fijn nieuw slaapritueel. Dit was echt beter voor ieders nachtrust.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:23 schreef Lalaland79 het volgende:
En Kyra gaat weer voor een bed waar ze met z'n 5en inpassen. Is beter voor ieders nachtrust🤔. En dan gelijk de bedden van de oudste 2 verkopen. Als ze dan eens willen proberen om alleen te gaan slapen is er niet eens een bed voor ze. En daarbij die bedden en het beddengoed zijn over een paar jaar toch nog gewoon bruikbaar? Kan je weer alles nieuw kopen.
Hier heeft mn dochter net een nieuw bed na 10 jaar, en dat alleen omdat ze een 2.20 nodig heeft ivm haar lengte. Anders had ze dr gewoon in kunnen blijven slapen met een nieuw matras t.z.t.
Ja dat het opvalt klopt ook wel, maar omdat het met MB niet top gaat zoals ze aangeeft zullen ze wel iets proberen.quote:Op zondag 13 juli 2025 18:25 schreef Celess het volgende:
Nouja het valt gewoon op. Eerder alles samen of met jvp erbij. Nu alles zonder en die andere 2 samen
Van JvP met alleen haar kids en hun oma kan ik alleen maar applaus geven. Even aandacht voor hen en alleen hen, even niet delen etc.
Ook heel andere situatie dan die van MB de afgelopen tijd.
Ik snap die logica van Kyra hier echt niet inquote:Op zondag 13 juli 2025 18:17 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
Kyra die weer een familiebed neemt. Mijn god zeg de hoeveelste keer is dit? En weeeeer die bedden van de meiden te koop. Bewaar het gewoon, laat het staan in hun kamer. Waarom gelijk verkopen? Zodat je over 4 maanden weer nieuwe bedden kan kopen? 🥲
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |