Maar Judith ziet nergens gevaar in en DBM krijgt al een paniekaanval als er meer dan 10cm water in zit.quote:Op zondag 13 juli 2025 14:50 schreef Earring het volgende:
Het zwembad zit in ieder geval goed vol voor Bob. Zeker in vergelijk met dat bodempje wat DBM erin doet
Leren doorzetten. Doet zij immers ook.quote:Op zondag 13 juli 2025 15:25 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Bob moest ook maar even zelf z'n haai opblazen... je hebt gewoon elektrische pompjes en anders gewone pompen. Waarom moet dat een kind van 6 met z'n mond doen? Dat ding is echt groot...
Ik doe die dingen niet eens met mijn mond 🤦♂️ waarom makkelijk doen als het moeilijk kan bij Judith 🤷quote:Op zondag 13 juli 2025 15:25 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Bob moest ook maar even zelf z'n haai opblazen... je hebt gewoon elektrische pompjes en anders gewone pompen. Waarom moet dat een kind van 6 met z'n mond doen? Dat ding is echt groot...
Maar echt... hier nog een week te gaan en zelfs ik sta op standje klaar ermee... juf heeft vrijdag maar een film opgezet omdat er niets meer uit die kinderen te trekken viel..quote:Op zondag 13 juli 2025 15:34 schreef Maremare het volgende:
Alle kinderen zijn afgedraaid na een schooljaar. Hier ook een kind met een bleke snoet, ogen op standje moe en over de pis om niks. Goh toch gewoon net een normaal kind die Bob.
Hier is de vakantie dit weekend begonnen. Ik was klaar met het schooljaar van zoon, maar het dwarse gedrag en slechte luisteren ijlen nog na. Ben dus bijna blij dat ik morgen voor werk in het vliegtuig stap. Het is maar een korte trip, want woensdagavond weer terug, maar even geen mama-dienst.quote:Op zondag 13 juli 2025 15:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar echt... hier nog een week te gaan en zelfs ik sta op standje klaar ermee... juf heeft vrijdag maar een film opgezet omdat er niets meer uit die kinderen te trekken viel..
Hoort er gewoon bij!
Ik zie idd gewoon een moe kind dat 'moet' lachen voor een foto.quote:Op zondag 13 juli 2025 15:25 schreef JaNeeDan het volgende:
Op de foto van de laatste schooldag heeft de zoon van Judith een bleek bekkie en holle ogen, de sparkle is weg. School blijft toch een controversieel iets.
Veel kinderen zijn aan het einde van het schooljaar moe.
Misschien ligt het er ook aan hoeveel hij moet? Begin van de week moest hij na school nog sporten en daarna naar een musical van een neefje waardoor hij pas heel laat in bed lag. Daarbij vind ik dat er sowieso weinig rust is daar. De enige rustmomenten die zij laat zien zijn de momenten waarop zij op de bank ligt en hij schermtijd heeft. Ik heb het idee dat zij best veel eist van haar kind.
Judith wil gewoon weer iets zeggen over het schoolsysteem.quote:Op zondag 13 juli 2025 15:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik zie idd gewoon een moe kind dat 'moet' lachen voor een foto.
Wij hebben al vakantie en daar waren ze hier ook echt aan toe.
Overdrijven is ook een vak hoor Judith.
Die gaat in haar kapitale woonboerderij voor plinten van 20 cm hoog. Anders klotst het geld eroverheen ipv tegenaan.quote:Op zondag 13 juli 2025 14:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Van de week zag ik bij huisje.in.brabant handdoeken die ideaal zouden zijn voor vakanties. Nu zag ik ze ook op TT, 50 euro p/st!
En pas was ze zo positief over school 😏quote:Op zondag 13 juli 2025 16:02 schreef Maremare het volgende:
Judith zoekt vooral naar validatie en onderbouwing voor haar antipathie richting de leerplicht en het verplichte schoolse systeem.
Dus laten we dan vooral een foto van een zongebruinde B gaan vergelijken met een foto waarop hij duidelijk nog wat minder zon gezien heeft. Dat verklaart het verschil in kleur al deels. En inderdaad, ze gooit er zelf weet ik hoeveel verplichte drukte in voor die jongen. Hiermee heeft ze echt trekjes van Minibelle.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:02 schreef Maremare het volgende:
Judith zoekt vooral naar validatie en onderbouwing voor haar antipathie richting de leerplicht en het verplichte schoolse systeem.
Dat was omdat een juf gestuurd had dat ze blij was met Judith en B. Iets met een veer in de …quote:Op zondag 13 juli 2025 16:36 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
En pas was ze zo positief over school 😏
Ja maar dat is alleen wanneer het in haar straatje past.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:36 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
En pas was ze zo positief over school 😏
Dan kan ze voor de zekerheid beter lambrisering nemen.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:30 schreef PinsesKoe het volgende:
[..]
Die gaat in haar kapitale woonboerderij voor plinten van 20 cm hoog. Anders klotst het geld eroverheen ipv tegenaan.
Was die eerste schooldag ook niet na dat rondje NL fietsen? Dan had ie idd erg veel zon gezien aangezien ze toen hele dagen buiten waren.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:41 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Dus laten we dan vooral een foto van een zongebruinde B gaan vergelijken met een foto waarop hij duidelijk nog wat minder zon gezien heeft. Dat verklaart het verschil in kleur al deels. En inderdaad, ze gooit er zelf weet ik hoeveel verplichte drukte in voor die jongen. Hiermee heeft ze echt trekjes van Minibelle.
Ik heb een poosje niet meegelezen. Dus wellicht is het al besproken.quote:Op zondag 13 juli 2025 16:55 schreef Avea het volgende:
Wel typisch dat MB naar de Amsterdamse zomer is geweest met allemaal 'onbekenden', behalve die Maud die zie je vaker voorbij komen maar de rest nog nooit volgens mij. En JvP en KB gezellig samen thuis met de kids.
Michelle leidt zo te zien weer een vrijgezellenleventje. Voor wie het nu nog niet duidelijk is...quote:Op zondag 13 juli 2025 16:55 schreef Avea het volgende:
Wel typisch dat MB naar de Amsterdamse zomer is geweest met allemaal 'onbekenden', behalve die Maud die zie je vaker voorbij komen maar de rest nog nooit volgens mij. En JvP en KB gezellig samen thuis met de kids.
Du-uh, wie kan er nu nog ontkennen dat de poly/driehoek voorbij is? MB leeft volledig haar eigen leven en Koen en Sjaak en de kinderen zijn het gezin. Ik denk niet dat MB nog veel op de boerderij is. Zij wilde de poly en nu wil ze weer iets (iemand) anders.quote:Op zondag 13 juli 2025 17:10 schreef lila01 het volgende:
[..]
Michelle leidt zo te zien weer een vrijgezellenleventje. Voor wie het nu nog niet duidelijk is...
Ze hebben in ieder geval de elfsteden route gefietst vorig jaar, weet alleen niet meer of dat aan het begin of einde van de vakantie was 😉quote:Op zondag 13 juli 2025 16:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Was die eerste schooldag ook niet na dat rondje NL fietsen? Dan had ie idd erg veel zon gezien aangezien ze toen hele dagen buiten waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |