abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218198649
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 11:06 schreef Snaky het volgende:

[..]
Zo! Hoe dan met een bijstandsuitkering?
Volgens mij mag je wel een auto hebben als je een bijstandsuitkering hebt
pi_218198671
quote:

[..]
Als die fotoshoots en reclames zullen ook het nodige opleveren? En waarom geen auto in de bijstand?
pi_218198704
quote:

[..]
Lang leve alle toeslagen.
pi_218198735
Las laatst ook dat ze vorig jaar op vakantie was in het buitenland, all in.
Stond in een reactie op het artikel van vriendin.

Niet alles is wat het lijkt denk ik
pi_218198739
Ook een account wat ik leuk vind om te volgen: @calliecoles

We are a slightly wild family of five trying to live slowly in deepest, darkest Devon, aiming to bring back the best bits of the past that are sadly slipping away. Our life focuses on our animals. This means we spend a lot of time outside looking after horses, dogs and chickens. We have found this very grounding for the children who have their own responsibilities and their own creatures to care for.

De ponies worden regelmatig door de kinderen het huis mee ingenomen, dan zitten ze op het paard tv te kijken ofzo. Een soort Pippi Langkous-gezin. Ze zijn heel veel buiten.
pi_218198759
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 10:38 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat heb ik haar nooit horen zeggen. Alleen dat ze ‘alles met de bakfiets moet doen’ maar dat is totaal onwaarschijnlijk.

Moet dan een flinke huurauto zijn, met zitje voor de jongste, 3 of 4 andere kinderen, al die spullen.
Ik had haar ooit eens gevraagd hoe ze dit deed en toen zei ze "een auto lenen want anders kom ik er niet"
  Moderator / Colorchick zondag 13 juli 2025 @ 11:42:30 #157
382129 crew  Donna
pi_218198851
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 11:10 schreef Iknietjij88 het volgende:

[..]
Volgens mij mag je wel een auto hebben als je een bijstandsuitkering hebt
Natuurlijk mag dat. Als die maar niet meer waarde heeft dan XXX (verschilt per gemeente).
pi_218198865
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 11:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ook een account wat ik leuk vind om te volgen: @:calliecoles

We are a slightly wild family of five trying to live slowly in deepest, darkest Devon, aiming to bring back the best bits of the past that are sadly slipping away. Our life focuses on our animals. This means we spend a lot of time outside looking after horses, dogs and chickens. We have found this very grounding for the children who have their own responsibilities and their own creatures to care for.

De ponies worden regelmatig door de kinderen het huis mee ingenomen, dan zitten ze op het paard tv te kijken ofzo. Een soort Pippi Langkous-gezin. Ze zijn heel veel buiten.
Grappig om te zien die pony’s in huis maar het lijkt me nou niet bepaald hygiënisch. En al helemaal niet als die pony’s alles laten lopen 🤨 of een van die andere dieren die ze in huis laten (kippen o.a.)
pi_218198969
Jemig die zwembadstories van Judith. Wat is die vrouw toch eigenwijs, bukken mocht ze niet en dan lekker doorgaan totdat je helemaal buiten adem bent. Haar gezondheid is al zo broos, snap niet dat ze daar zo onverantwoord mee om blijft gaan.
pi_218198995
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2025 12:03 schreef Maremare het volgende:
Jemig die zwembadstories van Judith. Wat is die vrouw toch eigenwijs, bukken mocht ze niet en dan lekker doorgaan totdat je helemaal buiten adem bent. Haar gezondheid is al zo broos, snap niet dat ze daar zo onverantwoord mee om blijft gaan.
Autonoom hé! Vindt het respectloos richting de mensen die niet in aanmerking kwamen voor het testen van het medicijn. Ze heeft echt schijt aan alles en iedereen
pi_218199219
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 12:08 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Autonoom hé! Vindt het respectloos richting de mensen die niet in aanmerking kwamen voor het testen van het medicijn. Ze heeft echt schijt aan alles en iedereen
Mensen die niet mee mochten doen voldeden niet aan de criteria, daar kan Judith niks aan doen.
Maar dom vind ik het wel hoe zij met haar ziekte omgaat.
pi_218199344
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 12:08 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Vind ik dus ook. Ik vind het ook respectloos naar de artsen toe

[ Bericht 3% gewijzigd door Muisjeruisje op 13-07-2025 13:44:50 ]
pi_218199957
Ik verbaas me altijd over de boodschappen bij Sanneke. Dan deelt ze haar weekmenu en dan denk ik welke groenten gaan daar dan in? Haar vriezer die volgens haar afgeladen ligt met groenten is toch ook een keertje leeg. Het overgrote deel is snaai en het enige fruit is een trosje met stuk of 5 bananen. Ben benieuwd wat haar kind dan zoal gaat eten als hij daar aan toe is. Ik heb niet het idee dat ze zelf zo'n goede voorbeelden zijn wat betreft eetgewoonten.
pi_218199973
DBM, die vrouw kun je toch ook niet serieus nemen. Gisteren snoep, koek en zooi. Vannacht de een kotsen, de ander 3x keer hoesten, en zij is weer helemaal in paniek. Maar vandaag gewoon weer op avontuur en een hele snackbak met zooi mee🫣🤘🏻😂
pi_218200182
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 13:46 schreef opwegnaar het volgende:
DBM, die vrouw kun je toch ook niet serieus nemen. Gisteren snoep, koek en zooi. Vannacht de een kotsen, de ander 3x keer hoesten, en zij is weer helemaal in paniek. Maar vandaag gewoon weer op avontuur en een hele snackbak met zooi mee🫣🤘🏻😂
Ik word echt spontaan misselijk van die hoeveelheid snoep.
Gelukkig ligt er een hele banaan bij. Allemaal een kwartje banaan ter compensatie.
pi_218200329
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 12:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Mensen die niet mee mochten doen voldeden niet aan de criteria, daar kan Judith niks aan doen.
Zou er niet ook een loting zijn geweest onder de mensen die aan de criteria voldoen? Hoe dan ook, ik hoop dat ze zichzelf en haar ziekte wat serieuzer gaat nemen.
pi_218200363
Van de week zag ik bij huisje.in.brabant handdoeken die ideaal zouden zijn voor vakanties. Nu zag ik ze ook op TT, 50 euro p/st!
pi_218200458
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 14:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zou er niet ook een loting zijn geweest onder de mensen die aan de criteria voldoen? Hoe dan ook, ik hoop dat ze zichzelf en haar ziekte wat serieuzer gaat nemen.
Er zijn heel veel criteria bij klinische onderzoeken, bijvoorbeeld ‘al zo lang die ziekte hebben, geen andere bepaalde aandoening, deze medicatie is verboden, beschikbaar zijn voor de onderzoeksperiode (en dat luistert nauw, bijvoorbeeld iedere 6 weken (+/- 2 dagen) en dan moet onderzoek X gedaan worden en dan over 28 dagen onderzoek Y, bereid zijn om 4x een hartcatheterisatie te ondergaan etc.’

Alleen de ziekte hebben is niet genoeg.

En als er meerdere geschikte kandidaten zijn, zal de arts beslissen wie het beste mee kan doen.
pi_218200468
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 14:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Van de week zag ik bij huisje.in.brabant handdoeken die ideaal zouden zijn voor vakanties. Nu zag ik ze ook op TT, 50 euro p/st!
Dan krijg je er iemand bij die ze voor je wast? 😁
pi_218200475
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 12:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nee klopt. Maar het kan wel haar resultaten beïnvloeden lijkt me. Anders zouden ze zulke dingen niet zegge dat ze het niet mag doen? Dat vindt ik wel **** van judith.
pi_218200544
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 14:34 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dan krijg je er iemand bij die ze voor je wast? 😁
Dat zou je bijna verwachten hè? Een gezin van vier, uitgaande van 2 handdoeken p/p. Is toch 400 euro aan handdoeken.
pi_218200593
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 14:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Geen idee, haar ziekte is niet heel veel voorkomend toch? En zij is al best vaak afgewezen voor onderzoek, ik kan me niet voorstellen dat er rijen dik patiënten beschikbaar waren om hier aan mee te doen.
Maar ik ben het wel met je eens dat zij haar ziekte en situatie eens wat serieuzer moet gaan nemen. Prima hoor als je alleen bent en t je kennelijk allemaal geen hol interesseert, maar je hebt wel een kind wat afhankelijk van je is 🤷‍♀️.
Vraag me ook wel af of ze nu wel consequent gaat zijn met medicatie.
pi_218200619
Het zwembad zit in ieder geval goed vol voor Bob. Zeker in vergelijk met dat bodempje wat DBM erin doet
pi_218200674
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 14:50 schreef Earring het volgende:
Het zwembad zit in ieder geval goed vol voor Bob. Zeker in vergelijk met dat bodempje wat DBM erin doet
Maar Bob zwemt ook op wedstrijd niveau natuurlijk 😂 (grapje natuurlijk, een zwembad hoort gewoon vol te zijn 🙈)

Dbm is ergens heen, is net 2,5minuut binnen en weet nu al niet meer wat de entreeprijs was. Lekkere reclame ook weer haha
pi_218200760
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 14:50 schreef Earring het volgende:
Maar Bob heeft A en B he, de oudste van DBM alleen A en de jongste nog niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')