abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218198045
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 09:19 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Judith neemt haar ziekte wel vaker niet serieus. En dat is helemaal prima natuurlijk, dat is namelijk een keuze. Maar ze heeft wel de verantwoordelijkheid voor haar kind.
Dit inderdaad. Voor hetzelfde geld gaat ze out en ligt ze uren in die tuin zonder hulp…
pi_218198085
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 08:44 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik snap Judith niet wat als ze gister avond neer was gegaan? Waarom toch dingen zelf doen en niet aanhouden dat je niet mag bukken ect
Bizar. ‘Bob slaapt al dus die kon ook niet om hulp vragen’

En ik hoop voor de buren dat die pomp niet constant aan hoeft..
pi_218198096
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 22:52 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Ze is zo vol van haar eigen “merk” dat het bij mij plaatsvervangende schaamte oproept. Want zij is “demammavan”. Het heeft iets treurigs ofzo?

Al zou haar bankrekening er vast lekker op vol lopen.

Bij hvk vind ik het leuk om te zien dat ze toch altijd met haar kinderen op pad gaat. Gratis of goedkoop maar dat maakt toch niets uit. Kinderen herinneren zich later vooral de leuke dingen die ze deden en niet wat het gekost heeft.

Wat ik me wel af vraag is hoe ze daar toch steeds komt. Ze heeft geen rijbewijs en was vandaag niet in eigen dorp, ze kwam van een parkeer terrein gelopen in het dorp daarnaast.
Hvk is denk ik ook niet eerlijk in wat ze laat zien, zij gaat echt niet met haar bolderkar strandstoelen 5 kinderen en volle tassen met haar bakfiets naar het strand.
Maar goed, ik heb het niet zelf gezien dus weet ik het niet zeker, lijkt me sterk dat ze alles op de fiets giet.
pi_218198127
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 09:19 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Judith neemt haar ziekte wel vaker niet serieus. En dat is helemaal prima natuurlijk, dat is namelijk een keuze. Maar ze heeft wel de verantwoordelijkheid voor haar kind.
Ik vind dus eigenlijk dat nu ze aan dat onderzoek mee kan doen, dat ze een stuk verantwoordelijker zou moeten zijn. Er word een hoop geld aan dat medicijn en onderzoek uitgegeven, ik vind het dan ook haar verantwoordelijkheid om niet zo laks er mee om te gaan
pi_218198135
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 08:51 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Snackplate vol snoep en chips gister, misschien is dat wel ‘gewoon’ slecht gevallen bij de jongste… Maar het is zo fijn he, dat ze nu een echte gezonde kleuter is! Zonder gezonde maaltijden enzo.
Zoals ze schrijft: vsn een ondervoede baby, hoezo ondervoed .
Denk dat ze bedoelt dat ze als baby niet goed groeide, ondervoed is wel heel ernstig. Onze jongste kwam ook niet aan als baby , even goed de aandacht eraan geven , en het was binnen korte tijd weer een stijgende lijn. Zoals zij het brengt lijkt het weer zo overdreven.
pi_218198164
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 22:01 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja en dat er dan op dat shirt staat 'Ask me about it'
Duidelijk een plagerij van zijn vriendengroeo laat doorschemeren dat Sam het helemaal niet leuk vindt als mensen hem er naar vragen.
Gaat volledig langs AM heen zo trots als ze het laat zien
Nee joh dat is Geertsen humor. Dat is de ene plagerij na de andere.
pi_218198173
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 09:46 schreef Henrike het volgende:

[..]
Zoals ze schrijft: vsn een ondervoede baby, hoezo ondervoed .
Denk dat ze bedoelt dat ze als baby niet goed groeide, ondervoed is wel heel ernstig. Onze jongste kwam ook niet aan als baby , even goed de aandacht eraan geven , en het was binnen korte tijd weer een stijgende lijn. Zoals zij het brengt lijkt het weer zo overdreven.
(Ik heb het dan natuurlijk niet over baby's die ondervoed zijn door een medische oorzaak)
pi_218198183
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 08:51 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Snackplate vol snoep en chips gister, misschien is dat wel ‘gewoon’ slecht gevallen bij de jongste… Maar het is zo fijn he, dat ze nu een echte gezonde kleuter is! Zonder gezonde maaltijden enzo.
Dit idd, ze waren hangry dus stouwde ze er alleen maar meuk in. Met kinderen die zo vaak spugen en verstopt zitten zou je denken dat je ze eerst iets voedzaams geeft...
pi_218198193
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 09:39 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Bizar. ‘Bob slaapt al dus die kon ook niet om hulp vragen’

En ik hoop voor de buren dat die pomp niet constant aan hoeft..
Zij ziet hem echt als haar gelijke.
Ik heb niet geluisterd naar haar stories, maar was het niet iets wat gewoon tot vandaag had kunnen wachten?
pi_218198199
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 09:54 schreef Henrike het volgende:

[..]

Je quotes gaan weer meer dan eens niet goed.
pi_218198234
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 09:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zij ziet hem echt als haar gelijke.
Ik heb niet geluisterd naar haar stories, maar was het niet iets wat gewoon tot vandaag had kunnen wachten?
Als ik het goed begreep was er een slang van het filter af gesprongen en de tuin vol water.. en toen ontdekte ze nog een lekkende slang en toen ze die vast wilde zetten schoot hij ook los en stroomde het bad leeg en had ze moeite om hem er weer op te zetten 🤔🤷(ze mompelfluisterde dus verstond het ook niet allemaal... )
Vind het echt wel leuk voor bob dat er een zwembad staat maar dit soort dingen 🤦‍♂️ die slangen moet je gewoon goed vast zetten en overdag zag je al dat er iets bij het filter lekte

En poeh wat maakt dat ding herrie 😱
pi_218198241
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 09:40 schreef Henrike het volgende:

[..]
Hvk is denk ik ook niet eerlijk in wat ze laat zien, zij gaat echt niet met haar bolderkar strandstoelen 5 kinderen en volle tassen met haar bakfiets naar het strand.
Maar goed, ik heb het niet zelf gezien dus weet ik het niet zeker, lijkt me sterk dat ze alles op de fiets giet.
Ze huurt dan een auto.
pi_218198344
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 10:12 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Ze huurt dan een auto.
Ok dat wist ik niet, maar dat verklaart een boel
pi_218198352
Ik ben benieuwd of we vandaag Debbie nog mogen aanschouwen als ze met haar nieuwe speeltje de weg op gaat.
pi_218198358
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 09:51 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Nee joh dat is Geertsen humor. Dat is de ene plagerij na de andere.
Am heeft niet in de gaten dat dat shirt enorm sarcastisch is en dat die vrienden dat natuurlijk gemaakt hebben om Sam te pesten/plagen.

Als Sam het heel leuk had gevonden dat zijn moeder influencer was, hadden ze nooit dat shirt gemaakt. Want dan is het niet grappig.

Maar dat mist Am volledig.
pi_218198371
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 08:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Op de manier waarop AM in de avonden werkt, werk ik ook avonden aan een stuk 😅
Alles wat AM "werkt" in een hele week doe ik op één dag. Ik heb een baan en ben geen thuisblijfmoeder.
pi_218198420
quote:

[..]
Ze huurt dan een auto.
Dat heb ik haar nooit horen zeggen. Alleen dat ze ‘alles met de bakfiets moet doen’ maar dat is totaal onwaarschijnlijk.

Moet dan een flinke huurauto zijn, met zitje voor de jongste, 3 of 4 andere kinderen, al die spullen.
pi_218198473
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 10:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Als ik het goed begreep was er een slang van het filter af gesprongen en de tuin vol water.. en toen ontdekte ze nog een lekkende slang en toen ze die vast wilde zetten schoot hij ook los en stroomde het bad leeg en had ze moeite om hem er weer op te zetten 🤔🤷(ze mompelfluisterde dus verstond het ook niet allemaal... )
Vind het echt wel leuk voor bob dat er een zwembad staat maar dit soort dingen 🤦‍♂️ die slangen moet je gewoon goed vast zetten en overdag zag je al dat er iets bij het filter lekte

En poeh wat maakt dat ding herrie 😱
Ze zal het wel goedkoop ergens op de kop getikt hebben
pi_218198481
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 10:38 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat heb ik haar nooit horen zeggen. Alleen dat ze ‘alles met de bakfiets moet doen’ maar dat is totaal onwaarschijnlijk.

Moet dan een flinke huurauto zijn, met zitje voor de jongste, 3 of 4 andere kinderen, al die spullen.
Kost ook wel wat
pi_218198497
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 10:30 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Alles wat AM "werkt" in een hele week doe ik op één dag. Ik heb een baan en ben geen thuisblijfmoeder.
Haha idd, maar ik jaag de meeste huishoudelijke taken er ook op 1 dag doorheen. Dat dagelijks een taakje snap ik echt niet. En de was doe ik wanneer de mand vol is. Geen planner of stempel voor nodig.
pi_218198541
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 10:44 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze zal het wel goedkoop ergens op de kop getikt hebben
Die pomp heeft ze geleend van een vriendin volgens mij?
pi_218198542
Die dochter van DBM had toch gespuugd? Ze heeft weer een snackbak gemaakt, daar zit 1 banaan in voor de rest alleen maar chips/snoep/koek 🤷‍♀️
pi_218198573
quote:

[..]
Ze huurt dan een auto.
Hoe weet je dat?
pi_218198584
quote:

[..]
Ze huurt dan een auto.
Ze heeft zelf een auto, en de vader van Jayda is vaak mee op uitjes en die heeft een grote stationwagen 🫣Natalie houdt iedereen voor de gek met haar zielige verhalen haha
pi_218198611
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 11:03 schreef Iknietjij88 het volgende:

[..]
Ze heeft zelf een auto, en de vader van Jayda is vaak mee op uitjes en die heeft een grote stationwagen 🫣Natalie houdt iedereen voor de gek met haar zielige verhalen haha
Zo! Hoe dan met een bijstandsuitkering?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')