abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218194557
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 17:42 schreef Julie81 het volgende:
Ik zie net een post van Mirthe voorbij komen. Ze waren nog maar een maand bij elkaar geweest toen ze zwanger raakte.
Echt ik kan daar echt niet bij, dat je elke keer zo snel zwanger raakt! En anno 2025 hoef je echt niet tot 3x toe per ongeluk zwanger te raken. We weten allemaal hoe het werkt toch?! Leer elkaar eerst eens kennen. En betrek je kinderen er niet meteen zo bij ook. Noah was het ook meteen helemaal, maar waar is hij ook ineens gebleven?
Eens helemaal gek die vrouw
pi_218194645
Wat zijn de usernames van dbm en Judith met B?
pi_218194672
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 20:27 schreef Mk1986 het volgende:
De.blije.mama en Juuds_singlemom_life
pi_218194673
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 20:27 schreef Mk1986 het volgende:
De.blije.mama en juuds_singlemom_life :)
pi_218194682
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 18:56 schreef Snaky het volgende:

[..]
Zo dom zal ze toch niet zijn?
Ik denk dat meer fluflu's dit hebben. Die Milou denk ik ook, die voelt zich echt 'je instabestie'.
pi_218194705
Kan iemand me uitleggen wat een tuinslang vasthouden om het zwembad te vullen te maken heeft met lifeguard zijn? Of heb ik iets uit te leggen aan mijn man?(en tevens vader van mijn kinderen) mijn kinderen vullen ook zo het zwembad, maar hun vader is geen lifeguard.
pi_218194747
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 20:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat een tuinslang vasthouden om het zwembad te vullen te maken heeft met lifeguard zijn? Of heb ik iets uit te leggen aan mijn man?(en tevens vader van mijn kinderen) mijn kinderen vullen ook zo het zwembad, maar hun vader is geen lifeguard.
Ja zo is Judith he, elke scheet die B. laat wordt groots en meeslepend uitgelegd 😅
I can't help it, if I'm lucky
pi_218195040
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 19:39 schreef miep123456 het volgende:
Hoe zal Lot zich houden als enig kind als de anderen allemaal op kamp zijn.
Niet alle kindjes zijn mee hè🤪, kleine Jim is ook niet mee.
Serieus....over je kinderen hebben die op kamp gaan en dan je zoon van bijna 30?) benoemen🙈
pi_218195344
De vader van Mirthe tweede zoontje is helaas ook niet meer in beeld las ik bij een reactie.. Sneu voor die twee jongetjes!💔
Daar kan je met je hoofd niet bij toch, die was voor haar eerste ook een vaderfiguur?!..
pi_218195401
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 21:40 schreef Memm het volgende:
De vader van Mirthe tweede zoontje is helaas ook niet meer in beeld las ik bij een reactie.. Sneu voor die twee jongetjes!💔
Daar kan je met je hoofd niet bij toch, die was voor haar eerste ook een vaderfiguur?!..
En zo betrokken. Ik weet niet, zit een luchtje aan die Mirthe en haar baby daddy's
pi_218195407
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 21:19 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Niet alle kindjes zijn mee hè🤪, kleine Jim is ook niet mee.
Serieus....over je kinderen hebben die op kamp gaan en dan je zoon van bijna 30?) benoemen🙈
Tsja, het zegt mij al vrij veel dat de vriendengroep van Sam een t-shirt cadeau geeft over zijn influencer moeder. Iets zegt me dat Sam bij zijn vrienden wel eens wat frustratie uit, wellicht ook over het feit dat je nooit los komt van Annemarie want je bent ‘onderdeel van haar grote gezin bedrijf’. Als je al je uitwonende kinderen nog overal in mee blijft nemen, tot je weekplanner aan toe… Dan is het lege nest syndroom zich volgens mij al lekker aan het ontwikkelen 😉

[ Bericht 8% gewijzigd door Danielle_ op 12-07-2025 22:41:33 ]
pi_218195418
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 20:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Water! Dat snapt toch iedereen?
Bij een lifeguard denk ik trouwens ook aan meer zwemdiploma’s dus ik vind de vergelijking niet helemaal terecht.
pi_218195422
Dat t-shirt wat Sam van zijn vrienden heeft gekregen.. ‘my mum is an influencer with more than 100.000 followers. Ask me about it!’

Ze vonden het niet de moeite om op haar profiel te kijken en te zien dat ze 96,7k volgers heeft? Ze nemen het niet zo nauw?

AM zal wel van haar stoel glibberen van trots nu. Misschien heeft Maarten mazzel.
pi_218195525
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 21:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
Dat t-shirt wat Sam van zijn vrienden heeft gekregen.. ‘my mum is an influencer with more than 100.000 followers. Ask me about it!’

Ze vonden het niet de moeite om op haar profiel te kijken en te zien dat ze 96,7k volgers heeft? Ze nemen het niet zo nauw?

AM zal wel van haar stoel glibberen van trots nu. Misschien heeft Maarten mazzel.
Ze heeft ook nog volgers op Facebook
pi_218195584
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 21:45 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Tsja, het zegt mij al vrij veel dat de vriendengroep van Sam een t-shirt cadeau geeft over zijn influencer moeder. Iets zegt me dat Sam bij zijn vrienden wel eens wat frustratie uit, wellicht ook over het feit dat je nooit los komt van Annemarie want je bent ‘onderdeel van haar grote gezin bedrijf. Als je al je uitwonende kinderen nog overal in mee blijft nemen, tot je weekplanner aan toe… Dan is het lege nest syndroom zich volgens mij al lekker aan het ontwikkelen 😉
Ja en dat er dan op dat shirt staat 'Ask me about it'
Duidelijk een plagerij van zijn vriendengroeo laat doorschemeren dat Sam het helemaal niet leuk vindt als mensen hem er naar vragen.
Gaat volledig langs AM heen zo trots als ze het laat zien
I can't help it, if I'm lucky
pi_218195590
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 21:54 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Ze heeft ook nog volgers op Facebook
Je hebt gelijk. Maar op het shirt staat haar insta-profiel met 96+k volgers.

Ik vraag me ook af of er niet heel veel overlap is. Mensen die haar op beide plekken volgen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Huisopdehoek op 12-07-2025 22:37:50 ]
pi_218195611
Wat heeft familie blom eigenlijk een klein huis in Bodegraven. 105 m. Ze gaan nu naar 138. Das toch nog steeds erg behelpen met 11? Personen?
pi_218195627
Wie zat er ook al weer met 2 kinderen zonder zwemvest in een waterfiets?

Ik lees net dit in de krant:
Het kind (6) zou eerder vanaf een waterfiets in de Eibsee zijn gevallen. Zijn 33-jarige vader sprong daarop in het water om hem te redden. Daarna verdwenen ze en kwam een grote zoekactie op gang.

De horror.. 😢
pi_218195633
Wekelijks hardlooprondje heeft ze deze week wederom over geslagen
pi_218195658
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 22:06 schreef miep123456 het volgende:
Wekelijks hardlooprondje heeft ze deze week wederom over geslagen
AM? Al weken, toch?
pi_218195841
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 21:40 schreef Memm het volgende:
Zo sneu hoor. We waren er natuurlijk niet bij, maar Noah leek altijd gek op haar. Kijkend naar de posts/stories en comments van hem destijds. Plus het feit dat hij beide kinderen over de vloer had in het begin, niet alleen zijn eigen zoon. Ik kan me niet voorstellen dat hij zomaar het contact zou breken, dan moet er echt wel wat gebeurd zijn. Triest.

Mirthe leek me altijd een leuke meid, maar na deze fratsen (+ binnen een aantal maanden zwanger van nr 3) zou ik haar totaal niet vertrouwen. Die heeft twee gezichten denk ik.
pi_218195886
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 22:03 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Wat heeft familie blom eigenlijk een klein huis in Bodegraven. 105 m. Ze gaan nu naar 138. Das toch nog steeds erg behelpen met 11? Personen?
Ik werd altijd helemaal kriegelig als ik hen met zijn allen zag in dat huisje.
Ze zijn nu met 9, straks met 10. (1 dochter is overleden, met haar erbij zijn ze met 11).
Ik kan helemaal niet inschatten hoeveel 138m2 is, maar het klinkt niet groot genoeg 😅
pi_218195891
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 22:35 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Zo sneu hoor. We waren er natuurlijk niet bij, maar Noah leek altijd gek op haar. Kijkend naar de posts/stories en comments van hem destijds. Plus het feit dat hij beide kinderen over de vloer had in het begin, niet alleen zijn eigen zoon. Ik kan me niet voorstellen dat hij zomaar het contact zou breken, dan moet er echt wel wat gebeurd zijn. Triest.

Mirthe leek me altijd een leuke meid, maar na deze fratsen (+ binnen een aantal maanden zwanger van nr 3) zou ik haar totaal niet vertrouwen. Die heeft twee gezichten denk ik.
Zij wisselt vrij snel van partner en (insta) bestie, de enige constante vriendin is die Benthe volgens mij.
pi_218195910
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 22:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wie zat er ook al weer met 2 kinderen zonder zwemvest in een waterfiets?

Ik lees net dit in de krant:
Het kind (6) zou eerder vanaf een waterfiets in de Eibsee zijn gevallen. Zijn 33-jarige vader sprong daarop in het water om hem te redden. Daarna verdwenen ze en kwam een grote zoekactie op gang.

De horror.. 😢
Lisavcuijk geloof ik
pi_218195917
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 22:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik werd altijd helemaal kriegelig als ik hen met zijn allen zag in dat huisje.
Ze zijn nu met 9, straks met 10. (1 dochter is overleden, met haar erbij zijn ze met 11).
Ik kan helemaal niet inschatten hoeveel 138m2 is, maar het klinkt niet groot genoeg 😅
Ik had niet verwacht dat het huis zo klein was in Bodegraven. Nu snap ik dat orgel boven dus wel beter. 138 is hier in de randstad een normale rijtjes. Het huis wat ze gekocht hebben moet wel echt veel aan gedaan worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')