Volgens mij bedoelt ze dat ze een maand lang samen geweest waren, in de zin, hij woont in het buitenland en ze konden een maand lang tijd met elkaar spenderen. Dus niet dat ze pas een maand samen waren.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:42 schreef Julie81 het volgende:
Ik zie net een post van Mirthe voorbij komen. Ze waren nog maar een maand bij elkaar geweest toen ze zwanger raakte.
Echt ik kan daar echt niet bij, dat je elke keer zo snel zwanger raakt! En anno 2025 hoef je echt niet tot 3x toe per ongeluk zwanger te raken. We weten allemaal hoe het werkt toch?! Leer elkaar eerst eens kennen. En betrek je kinderen er niet meteen zo bij ook. Noah was het ook meteen helemaal, maar waar is hij ook ineens gebleven?
Zo las ik het ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:48 schreef Leesje het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze dat ze een maand lang samen geweest waren, in de zin, hij woont in het buitenland en ze konden een maand lang tijd met elkaar spenderen. Dus niet dat ze pas een maand samen waren.
Maar alsnog was het een prille relatie. Ik vraag me bij haar steeds af wie de volgende 'baby daddy' gaat zijn. Al haar liefdes zijn het helemaal en de perfecte vaderfiguur voor de kinderen en zo leuk. En dan; zwanger, kind 3 maanden oud en weer uit elkaar.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:48 schreef Leesje het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze dat ze een maand lang samen geweest waren, in de zin, hij woont in het buitenland en ze konden een maand lang tijd met elkaar spenderen. Dus niet dat ze pas een maand samen waren.
‘Maarten maakt het klaar’, alsof iemand ooit iets anders verwacht. Kon ze zelf nog even haar Wil reclame delen. Wild dus, zonder d.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:55 schreef Holaa het volgende:
Lekker aan de charchutterie bij de Geertsen. Onze bestseller auteur 🙃
Wat betreft douchen en schone kleding heb je gelijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:29 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik denk dat Jet zich nog geeneens gaat insmeren. Meestal is douchen en verschonen er niet zo bij op die kampen. En dat is ook niet erg, komt thuis wel weer.
Zou Jet ook een hele week gaan?
Ja zo lees ik het ook hoor. Daarom zei ik ook 'bij elkaar geweest'. Maar wat is nu een maand samen spenderen. In een ander land ook nog! En waarom ook die haast. Ik snap het echt niet. Ook omdat het niet de eerste keer is dat ze zo hard van stapel loopt. En dan al die jubelende mensen onder haar post. Zullen die stiekem ook niet heel anders denken? 🙈quote:Op zaterdag 12 juli 2025 17:48 schreef Leesje het volgende:
[..]
Wat een bizarre (en enge!) gedachte.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat komt dus, ontdekte ik laatst, omdat ze haar volgers niet als 'onbekenden' ziet. Zij vindt het mensen die ze echt kent en die hetzelfde over de dingen denken als zij, dus is het helemaal niet gek om intieme zaken (van je kinderen) met ze te delen.
Zo dom zal ze toch niet zijn?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat komt dus, ontdekte ik laatst, omdat ze haar volgers niet als 'onbekenden' ziet. Zij vindt het mensen die ze echt kent en die hetzelfde over de dingen denken als zij, dus is het helemaal niet gek om intieme zaken (van je kinderen) met ze te delen.
Ik vind de story dat ze overeenkomsten tussen de donor en B ziet omdat B een zwembadje vult met een tuinslang wel weer ehm… Overdreven 😂 Maar leuk voor B dat het bad staat!quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:56 schreef Earring het volgende:
Judith is toch behoorlijk actief geweest met het opzetten van dat zwembad. Ze had wel hulp maar toch zie ik haar wel bukken wat niet mocht dacht ik.
Ja die vond ik ook bijzonder. Poolboy. B moest ook kitesurfer worden zei ze ooit omdat dat in zijn genen zat. Tjaquote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:12 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik vind de story dat ze overeenkomsten tussen de donor en B ziet omdat B een zwembadje vult met een tuinslang wel weer ehm… Overdreven 😂 Maar leuk voor B dat het bad staat!
Dit snap ik ook nooit, staat er niet voor niks bij 🤷♀️quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:56 schreef Earring het volgende:
Judith is toch behoorlijk actief geweest met het opzetten van dat zwembad. Ze had wel hulp maar toch zie ik haar wel bukken wat niet mocht dacht ik.
Ik vrees van wel. Want ze ziet (zien) blijkbaar echt de gevaren niet van alles van de kinderen delen op Insta.quote:
Geef kinderen een tuinslang en ze vermaken zich prima. Ook wanneer hun vader of donor geen kitesurfer of lifeguard is.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:12 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik vind de story dat ze overeenkomsten tussen de donor en B ziet omdat B een zwembadje vult met een tuinslang wel weer ehm… Overdreven 😂 Maar leuk voor B dat het bad staat!
Ik denk sinds ik dit weet dat ze oprecht gelooft dat haar volgers uitsluitend de mensen zijn die ze ontmoet heeft tijdens die signeersessie bijvoorbeeld. Ik vind het tamelijk delirious in goed Nederlands, maar het verklaart haar keuzes wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:34 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik vrees van wel. Want ze ziet (zien) blijkbaar echt de gevaren niet van alles van de kinderen delen op Insta.
Die heeft nu ook alle aandacht dus dat zal niet anders zijn. En Jim zal ook wel iedere dag aanschuivenquote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:39 schreef miep123456 het volgende:
Hoe zal Lot zich houden als enig kind als de anderen allemaal op kamp zijn.
Precies. Net als waterpistolen en ander waterplezier. Maar B is nu al kitesurfer, lifeguard en wedstrijdzwemmer.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:37 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Geef kinderen een tuinslang en ze vermaken zich prima. Ook wanneer hun vader of donor geen kitesurfer is.
Serieus? Dat is echt bizar.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 18:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Alleen Jet hoeft nu even niet hysterisch naar buiten te rennen op commando als Jim aan komt rijden.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:52 schreef Earring het volgende:
[..]
Die heeft nu ook alle aandacht dus dat zal niet anders zijn. En Jim zal ook wel iedere dag aanschuiven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |