abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218195924
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 22:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zij wisselt vrij snel van partner en (insta) bestie, de enige constante vriendin is die Benthe volgens mij.
Ja idd. En ze is al lang bevriend met Kirsten van @mijngelukje. Die vind ik overigens wel leuk om te volgen. Ik kan haar humor en directheid wel waarderen.
pi_218195937
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 22:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zij wisselt vrij snel van partner en (insta) bestie, de enige constante vriendin is die Benthe volgens mij.
Maar benthe heb ik ook al tijdje niet gezien daar toch? (Wel ineens bij andere mensen 🤔)
pi_218195970
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 22:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar benthe heb ik ook al tijdje niet gezien daar toch? (Wel ineens bij andere mensen 🤔)
Ik ben benieuwd wat haar vriendinnen/collega's vinden. Noah had Connected samen met Mirthe opgericht, dus zal deze mensen ook wel goed kennen (waaronder Benthe). Eerder waren er ook vaak stories waarin naar voren kwam dat Noah en Benthe goed met elkaar konden.
pi_218195982
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 22:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze deelde van de week nog iets met/van die Benthe en die Romy toch?
pi_218195984
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 21:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
Dat t-shirt wat Sam van zijn vrienden heeft gekregen.. ‘my mum is an influencer with more than 100.000 followers. Ask me about it!’

Ze vonden het niet de moeite om op haar profiel te kijken en te zien dat ze 96,7k volgers heeft? Ze nemen het niet zo nauw?

AM zal wel van haar stoel glibberen van trots nu. Misschien heeft Maarten mazzel.
Ze is zo vol van haar eigen “merk” dat het bij mij plaatsvervangende schaamte oproept. Want zij is “demammavan”. Het heeft iets treurigs ofzo?

Al zou haar bankrekening er vast lekker op vol lopen.

Bij hvk vind ik het leuk om te zien dat ze toch altijd met haar kinderen op pad gaat. Gratis of goedkoop maar dat maakt toch niets uit. Kinderen herinneren zich later vooral de leuke dingen die ze deden en niet wat het gekost heeft.

Wat ik me wel af vraag is hoe ze daar toch steeds komt. Ze heeft geen rijbewijs en was vandaag niet in eigen dorp, ze kwam van een parkeer terrein gelopen in het dorp daarnaast.
pi_218196108
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 22:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze deelde van de week nog iets met/van die Benthe en die Romy toch?
Echt? Gemist dan denk ik 🤷
pi_218196169
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 23:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dat er dan ook niemand zegt joh meid is dit wel allemaal zo verstandig
pi_218196240
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 23:18 schreef Iriss23579 het volgende:

[..]
Dat er dan ook niemand zegt joh meid is dit wel allemaal zo verstandig
De meeste influencers lijken niet zo best om te kunnen gaan met feedback. Als iemand dat al zou zeggen zal die persoon vast in de real life blokkendoos belanden.
pi_218196361
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 23:26 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
De meeste influencers lijken niet zo best om te kunnen gaan met feedback. Als iemand dat al zou zeggen zal die persoon vast in de real life blokkendoos belanden.
Ik bedoel familie en vrienden
pi_218196435
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 22:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wie zat er ook al weer met 2 kinderen zonder zwemvest in een waterfiets?

Ik lees net dit in de krant:
Het kind (6) zou eerder vanaf een waterfiets in de Eibsee zijn gevallen. Zijn 33-jarige vader sprong daarop in het water om hem te redden. Daarna verdwenen ze en kwam een grote zoekactie op gang.

De horror.. 😢
Ja vreselijk
Lisa van cuijk(, alleen met 2 kinderen. Ook zo fout van het verhuurbedrijf
pi_218197176
AM vond het fijn om sinds lange tijd een avond niet te werken....
Is nu alleen haar boek werk? Of wat bedoelt ze?

Werd er woensdagavond niet gekookt voor haar door Rens en zat ze daarna niet op haar knol te hobbelen op paardrijles?

Ik vind een avond werken zo overdreven als blijkt dat mensen 15 minuten hun laptop open hebben aan de eettafel en nog 1 dingetje doen. Dan werk ik ook veel avonden...

Maar ja haar werkochtenden aan haar boek gaan ook tussen de badkamer poetsen tot 10 en de koffie om 11.
pi_218197292
Am had gewoon iemand moeten vragen om de tekst te redigeren, dat kan zij best betalen.
Want boek is nu nog niet klaar, als ze pech heeft.
Uitgever gaat alleen maar in zee omdat het veel geld in het laatje brengt en ze spelen handig in op het onderwerp van Boos!
pi_218197363
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 22:52 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Ze is zo vol van haar eigen “merk” dat het bij mij plaatsvervangende schaamte oproept. Want zij is “demammavan”. Het heeft iets treurigs ofzo?

Demammavan is toevallig wel de sponsor van de kampshirts dit jaar, he! :+
pi_218197382
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 06:12 schreef Holaa het volgende:
AM vond het fijn om sinds lange tijd een avond niet te werken....
Is nu alleen haar boek werk? Of wat bedoelt ze?

Ja, een stukje boek en natuurlijk al die reclames die ze eruit moet doen. Daar heeft ze toch overdag geen tijd voor.
pi_218197584
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 07:21 schreef Shuri het volgende:

[..]
Demammavan is toevallig wel de sponsor van de kampshirts dit jaar, he! :+
Ze zijn vast allemaal heel trots op haar. Mama is influencer en filmt de hele dag het privé leven van haar kinderen die daar niet om gevraagd hebben.

Maar he ze mogen niet klagen want ze krijgen nu wel merkkleding. Sponsor deals.

Dat geklaag over “werken” vind ik zo storend. Ik denk dat menig vrouw met gezin heel wat meer uurtjes draait. En een goed boek schrijven kost tijd. Maar vooral inhoud. Dat ontbrak in haar vorige boek en het nieuwe boek zal niet veel beter worden. Oppervlakkig klets verhaal. Zonder ruimte voor zelfreflectie.

Gelukkig voor haar zijn er genoeg volgers die het vast graag aan schaffen. Want ja, zij is “demammavan”. Soort van koningin Máxima.
pi_218197619
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 07:56 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Ze zijn vast allemaal heel trots op haar. Mama is influencer en filmt de hele dag het privé leven van haar kinderen die daar niet om gevraagd hebben.

Maar he ze mogen niet klagen want ze krijgen nu wel merkkleding. Sponsor deals.

Dat geklaag over “werken” vind ik zo storend. Ik denk dat menig vrouw met gezin heel wat meer uurtjes draait. En een goed boek schrijven kost tijd. Maar vooral inhoud. Dat ontbrak in haar vorige boek en het nieuwe boek zal niet veel beter worden. Oppervlakkig klets verhaal. Zonder ruimte voor zelfreflectie.

Gelukkig voor haar zijn er genoeg volgers die het vast graag aan schaffen. Want ja, zij is “demammavan”. Soort van koningin Máxima.
En misschien gaat ze wel weer het land in om te signeren. Hihi.
En dan kunnen die mevrouwen het boek van een stempel laten voorzien glibberglij.
pi_218197671
Op de manier waarop AM in de avonden werkt, werk ik ook avonden aan een stuk 😅
pi_218197679
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 23:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik dacht dat ze een filmpje deelde waarin die Benthe en Romy de hele tijd zeiden dat ze haar zo miste bij/met iets.

Ik vind dat hele Noah verhaal ook bijzonder, eerst was hij de perfecte partner, perfecte vader en later de perfecte co ouder. Toen ging ie tijdelijk(?) naar het buitenland waardoor de kinderen niet naar hem konden en nu is ie helemaal niet meer in beeld. Nu is op insta natuurlijk vrijwel niks wat het lijkt, maar ik vond hem echt als een heel lieve, betrokken vader overkomen.
pi_218197821
Ach, zoonlief van DBM heeft een hoestje dat zij niet vertrouwt, en flap (of Flip) heeft moeten kotsen, ze is helemaal in paniek
pi_218197822
Ik snap Judith niet wat als ze gister avond neer was gegaan? Waarom toch dingen zelf doen en niet aanhouden dat je niet mag bukken ect
pi_218197855
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 08:43 schreef opwegnaar het volgende:
Ach, zoonlief van DBM heeft een hoestje dat zij niet vertrouwt, en flap (of Flip) heeft moeten kotsen, ze is helemaal in paniek
Snackplate vol snoep en chips gister, misschien is dat wel ‘gewoon’ slecht gevallen bij de jongste… Maar het is zo fijn he, dat ze nu een echte gezonde kleuter is! Zonder gezonde maaltijden enzo.
pi_218197891
Wel fijn dat Kelly Beukers met haar klachten even chatGPT vraagt wat het is in plaats van haar verloskundige. Zeker met een eerdere extreme vroeggeboorte én een “gewone” vroeggeboorte.
pi_218197895
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 08:07 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En misschien gaat ze wel weer het land in om te signeren. Hihi.
En dan kunnen die mevrouwen het boek van een stempel laten voorzien glibberglij.
Misschien kan ze bij Debbie een stempel bestellen 🫣
pi_218197901
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 08:43 schreef opwegnaar het volgende:
🤦♀
pi_218197986
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 08:44 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik snap Judith niet wat als ze gister avond neer was gegaan? Waarom toch dingen zelf doen en niet aanhouden dat je niet mag bukken ect
Judith neemt haar ziekte wel vaker niet serieus. En dat is helemaal prima natuurlijk, dat is namelijk een keuze. Maar ze heeft wel de verantwoordelijkheid voor haar kind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')