abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218203048
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 18:30 schreef Henrike het volgende:

[..]
En ook vreemd dat ze nooit over een bloedonderzoek heeft gesproken eind mei, ze strooit altijd met al haar bezoekjes en testen .
Daarbij is ze nog nooit fysiek bij de kliniek geweest.
Of ze heeft de uitslag bewust toen niet gedeeld omdat deze te goed was, dat strookt niet met haar plan om ziek zwak en misselijk over te komen, en niet met de aanvraag WMO Wia .
Deze vrouw hè...
Dit zou me niks verbazen
pi_218203063
Die reel van Milou over die apothekerskast ontspullen is ook weer om te gillen. Doorzichtige bewaardoos waar je dan met krijtstift het woord crackers of beschuit opschrijft. Ook echt niet te zien wat er in zit 🫣
pi_218203069
Iemand nog een tweedehands bikini van Sanneke kopen op vinted 🤢
pi_218203080
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 18:36 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dit zou me niks verbazen
Ik heb al vaker gezegd hier dat het me opviel dat er nooit eens iets positiefs werd gedeeld.
Het is nooit; goh het gaat vandaag echt heel goed met me, of een positieve mindset. Ze is altijd negatief en het gaat altijd slecht.
Maar ondertussen gaat ze nadat ze zoiets deelt wel naar de nagelstudio, floaten , naar de zeeman enz.
Het blijven tegenstrijdigheden bij haar en daarom ongeloofwaardig.
Ik ben na al die tijd overtuigd dat ze verzint en liegt en zich slechter voordoet dan dat ze zich voelt. Ze zet de knop ziek aan als ze aandacht wil en gewoon lui is. En houd leuke dingen zet ze de ziek knop uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Henrike op 13-07-2025 18:49:18 ]
pi_218203095
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2025 18:31 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ik verbaas me er nog steeds over hoe we hier thuis de lockdowns tijdens Corona zijn doorgekomen 😂

Vind zoon en partner leuk en gezellig hoor, maar niet 24/7 voor langere tijd. Het komt nog wel eens voor dat we allebei op dezelfde dag thuiswerken, maar ben daar geen fan van.
😂
Ik heb een vitaal beroep en mocht dus gewoon naar kantoor😉
pi_218203114
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 18:34 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja dat het opvalt klopt ook wel, maar omdat het met MB niet top gaat zoals ze aangeeft zullen ze wel iets proberen.
Eerder zeiden ze ook nog dat het zo fantastisch was dat ze als liefdes alles samen konden ondernemen . De bom daar is sowieso gebarsten !
pi_218203131
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 18:48 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Eerder zeiden ze ook nog dat het zo fantastisch was dat ze als liefdes alles samen konden ondernemen . De bom daar is sowieso gebarsten !
Ik weet niet of ie daadwerkelijk gebarsten is, ze varen wel een andere koers lijkt het en dat zal zijn reden wel hebben.
pi_218203134
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 18:46 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb een vitaal beroep en mocht dus gewoon naar kantoor😉
Haha lucky you! Wij zijn heel af en toe wel naar kantoor geweest, maar was wel voorzichtig omdat ik dubbel in de risicogroep zat/zit.

Uiteraard hebben we er toen met z'n drieën thuis het beste van gemaakt en vooral gekeken naar de positieve kanten. Maar terug naar die tijd zou ik niet meer willen.
pi_218203150
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2025 18:50 schreef Maremare het volgende:

[..]
Haha lucky you! Wij zijn heel af en toe wel naar kantoor geweest, maar was wel voorzichtig omdat ik dubbel in de risicogroep zat/zit.

Uiteraard hebben we er toen met z'n drieën thuis het beste van gemaakt en vooral gekeken naar de positieve kanten. Maar terug naar die tijd zou ik niet meer willen.
Bij ons was er bijna niemand op kantoor. De meesten werkten thuis. Dus ik maakte graag gebruik van de rust en ruimte op kantoor.

Ik zou ook zeker niet terug willen naar toen. Hoewel ik het ook wel even prima vond, ik kwam volledig tot rust.
pi_218203250
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2025 18:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Bij ons was er bijna niemand op kantoor. De meesten werkten thuis. Dus ik maakte graag gebruik van de rust en ruimte op kantoor.

Ik zou ook zeker niet terug willen naar toen. Hoewel ik het ook wel even prima vond, ik kwam volledig tot rust.
Het was inderdaad veel minder een ratrace toen. Later opstaan, geen reistijd / files. Op tijd eten en na het eten wandelen terwijl de rest van NL zat te eten. Dat was echt fijn aan die tijd.
pi_218203301
Mensen Judith is geen curling ouder! Ik ook niet 😂 maar heb wel de regel dat als ik het niet zou doen ik het de kinderen ook niet laat doen ✌️ niks met curling te maken maar een pomp is niet voor piet snot uitgevonden
pi_218203317
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 19:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Mensen Judith is geen curling ouder! Ik ook niet 😂 maar heb wel de regel dat als ik het niet zou doen ik het de kinderen ook niet laat doen ✌️ niks met curling te maken maar een pomp is niet voor piet snot uitgevonden
Dat ding is ook echt wel mega voor een kind van 6, wordt hij toch mega dizzy van. Dit vind ik dus geen kwestie van doorzetten dit vind ik best zielig
pi_218203325
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 17:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Volledig losgeslagen vind ik rijkelijk overdreven. Ze is op stap zonder partner(s), dan ben je niet gelijk losgeslagen.

Ik bedoel dat ik haar hysterisch druk vind overkomen de laatste tijd.
pi_218203347
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 18:35 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik snap die logica van Kyra hier echt niet in
De timing is ook weer briljant! Ze zit in een postnatale depressie zegt ze. Dus kom, laten we dan met een kleuter, peuter en een baby in één bed gaan liggen. Veeeel beter voor ieders nachtrust!
pi_218203348
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 19:17 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat ding is ook echt wel mega voor een kind van 6, wordt hij toch mega dizzy van. Dit vind ik dus geen kwestie van doorzetten dit vind ik best zielig
Eens. Prima dat je kind zelf dingen moet doen, maar dit zou daar wat mij betreft niet onder vallen. Zoals Louca al zei: daar zijn pompjes voor uitgevonden. Voor een paar euro heb je al een elektrisch pompje bij Action.
pi_218203353
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 18:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
Iemand nog een tweedehands bikini van Sanneke kopen op vinted 🤢
Ze heeft wel geluisterd naar ons hier, ze heeft ook wat kolf-artikelen op Vinted gezet 🤣

Overigens zou ik van iemand als Milou ook niet snel iets als badkleding kopen via Vinted. Ik zag gister hoe haar was eruit ziet, alles lekker grauw want die mikt alle kleuren bij elkaar op de verkeerde temperaturen als ik dat zo zag 🤣
pi_218203372
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 19:23 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ze heeft wel geluisterd naar ons hier, ze heeft ook wat kolf-artikelen op Vinted gezet 🤣

Overigens zou ik van iemand als Milou ook niet snel iets als badkleding kopen via Vinted. Ik zag gister hoe haar was eruit ziet, alles lekker grauw want die mikt alle kleuren bij elkaar op de verkeerde temperaturen als ik dat zo zag 🤣
Alles bij elkaar, en dan wel 100 wasmanden hebben om te sorteren 🫣
pi_218203373
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2025 19:22 schreef Maremare het volgende:

[..]
Eens. Prima dat je kind zelf dingen moet doen, maar dit zou daar wat mij betreft niet onder vallen. Zoals Louca al zei: daar zijn pompjes voor uitgevonden. Voor een paar euro heb je al een elektrisch pompje bij Action.
Ze staat ook weer zo lekker open voor tips en het feit dat ander mensen iets anders doen met haar chagrijnige ‘point not taken’. Heerlijke gesprekspartner, onze Judith🤣
pi_218203385
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 19:26 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Alles bij elkaar, en dan wel 100 wasmanden hebben om te sorteren 🫣
Haha ja, gelukkig deelde ze de linkjes even! Want je weet wel, iedere dag wel 100 vragen! Net als over haar horloge. Alsof ze in China geen betere opties hebben🤣
pi_218203472
Gut, wat vermoeiend voor Judith dat de rest van de wereld zo dom is he?
pi_218203554
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 19:37 schreef Nieve het volgende:
Gut, wat vermoeiend voor Judith dat de rest van de wereld zo dom is he?
Ik snap steeds beter waarom je haar eigenlijk zelden iets met vrienden ziet doen 😅
pi_218203557
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2025 19:22 schreef Maremare het volgende:

[..]
Toen ze die fietstocht deed mocht haar kind toch ook niet afgeschermd zitten als het regende? Zij in de regen dan hij ook. Vond ik ook zo bijzonder. Ze heeft echt een bijzondere manier van denken.
pi_218203568
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 19:22 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
De timing is ook weer briljant! Ze zit in een postnatale depressie zegt ze. Dus kom, laten we dan met een kleuter, peuter en een baby in één bed gaan liggen. Veeeel beter voor ieders nachtrust!
Maar oermama Kyra weet ook alles beter.
En hee, het is pas het 3e bedje van Griet/Aag/Beer/Zon wat verkocht wordt.
pi_218203836
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 19:46 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Maar oermama Kyra weet ook alles beter.
En hee, het is pas het 3e bedje van Griet/Aag/Beer/Zon wat verkocht wordt.
Ik begreep al niet dat ze dat familiebed er toen uitdeden
pi_218203912
Wat mij een beetje tegenstaat is dat MB kortgeleden deelde dat ze een angststoornis heeft en daardoor amper de deur uitdurft. Toen was ze met K. en J. bij een festival en schreef ze dat dat weer een hele overwinning was.

Dat staat zo haaks op dat gefeest ( ook nu weer in Amsterdam) met Jan en alleman wat ik van haar zie.
Hoe dan?

(lijkt Debbie wel 😄)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')