🤦♀ waarom kan zij nu nooit eens gewoon de waarheid vertellenquote:Op woensdag 9 juli 2025 23:26 schreef Kaatjepuk het volgende:
Debbie vergeet er wel bij te zeggen dat Zoe in een combinatie klas zit van groep 5-6.
Maar goed, Debbie vergeet wel vaker het verhaal juist te vertellen.
Over haar nieuwe speeltje zeg ik maar even niks, misschien spot ik hem deze week wel in het centrum. Ga er maar vanuit dat ze wuift naar iedereen.
Mijn man zijn samenvatting na het zien van het rolstoel filmpje: daar krijg je toch een slappe van 🍆
quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind het dubbel bij de poly. Aan de ene kant denk ik; het is anders, want idd veel minder (eigenlijk geen) klef&bef meer, alleen maar liefde en iedereen is zo lief en geweldig.
Aan de andere kant denk ik; tja, leggen we nu niet op alle slakken zout? Was het mensen opgevallen als er geen bericht op dat juicekanaal was gekomen?
En als ze de schijn op wilde houden online (wat ze kennelijk hebben gereageerd naar dat juicekanaal dat er niks aan de hand is), waarom dan niet alsnog gewoon alle hartjes blijven plaatsen bij elkaar?
Dus ik weet het niet zo goed, wat het ook is, ik hoop dat ze er met elkaar gewoon normaal uit kunnen komen (als dat nodig is) en er eens een keer rust in die boerderij tent komt.
Het gevoel van onrecht is ook wat mij boos maakt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 23:11 schreef Snaky het volgende:
Ik volg Debbie niet. Ik begrijp dat de chronisch zieke forummers zich aan haar ergeren vanwege het gevoel van onrecht. Als iemand een elektrische rolstoel van de gemeente krijgt dan is er volgens mij door een externe deskundige onderzoek gedaan. Als Debbie zich slechter heeft voorgedaan dan ze in werkelijk is dan is dat fraude en dan kan de gemeente de voorziening terugvorderen.
Persoonlijk heb ik een pesthekel aan mensen die misbruik maken van dergelijke voorzieningen.
Zou het heel sneu voor Mb vinden als het echt zo zou zijn dat ze er buiten valt.quote:Op donderdag 10 juli 2025 00:32 schreef lila01 het volgende:
Tussen Jacq en Koen zit het denk ik wel goed. Jacq schreef een hele mooie post over hem op vaderdag.
Die snapte ik sowieso niet.. mijn zoon en zijn beste vriend gaan nu voor het eerst wel echt alletwee in een andere klas .. maar ook kleine school en lokalen liggen naast elkaar elke pauze zien ze elkaar dus hoezo dramatisch "gaat haar missen" 🤷 Ze is toch ook nog steeds in hetzelfde gebouw?quote:Op donderdag 10 juli 2025 00:07 schreef AppelsEieren het volgende:
Maar er reageerde een vrouw dat het leuk was voor Z maar haar kind haar wel ging missen in de klas. Bij een 5/6 combi valt er weinig te missen toch als je drie Tafels verder zit?🤔
Mwah... dat is hier ook zo sinds een jaar maar dochter mist haar vriendin wel echt hoor. Bij dingen als gym, bij bepaalde opdrachten waarbij ze elkaar opzochten. Ze spreken elkaar nog op het plein en spelen wel nog na schooltijd, maar ze zou graag blijven zitten om weer bij haar vriendinnetje te komen zegt ze.quote:Op donderdag 10 juli 2025 04:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Die snapte ik sowieso niet.. mijn zoon en zijn beste vriend gaan nu voor het eerst wel echt alletwee in een andere klas .. maar ook kleine school en lokalen liggen naast elkaar elke pauze zien ze elkaar dus hoezo dramatisch "gaat haar missen" 🤷 Ze is toch ook nog steeds in hetzelfde gebouw?
Las idd ook ergens dat ze deels groep 5 nog moet doen.. en vooral bij 6 zit voor het sociale stuk..
Vind ik eigenlijk raar.. toen wij besloten met school dat zoon voor liep en groep 3 niet zou doen heeft hij groep 3 werk in 2 gedaan zodat hij in 4 direct overal zou aansluiten
Was jij voorheen Lipisu?quote:Op donderdag 10 juli 2025 00:46 schreef Henrike het volgende:
[..]
Zou het heel sneu voor Mb vinden als het echt zo zou zijn dat ze er buiten valt.
Ze gaat van groep 3 naar 5 toch?? Is geen drie tafels verderquote:Op donderdag 10 juli 2025 00:07 schreef AppelsEieren het volgende:
Maar er reageerde een vrouw dat het leuk was voor Z maar haar kind haar wel ging missen in de klas. Bij een 5/6 combi valt er weinig te missen toch als je drie Tafels verder zit?🤔
Nee van 4 naar 6quote:Op donderdag 10 juli 2025 07:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ze gaat van groep 3 naar 5 toch?? Is geen drie tafels verder
Die bolide doet z’n werk goed! Niet lopen betekent bakken energie over.quote:Op donderdag 10 juli 2025 07:41 schreef Danielle_ het volgende:
Er staat een vraag onder de video van Debbie van 6 uur geleden en daar heeft ze ook 6 uur geleden op gereageerd. Ik weet niet hoor, maar dat was dan dus ergens rond 1 uur vannacht?! Hele dagen slapen als de kinderen er zijn, maar dit is weer zoiets typisch…
Niks nieuws toch?quote:Op donderdag 10 juli 2025 07:41 schreef Danielle_ het volgende:
Er staat een vraag onder de video van Debbie van 6 uur geleden en daar heeft ze ook 6 uur geleden op gereageerd. Ik weet niet hoor, maar dat was dan dus ergens rond 1 uur vannacht?! Hele dagen slapen als de kinderen er zijn, maar dit is weer zoiets typisch…
Ik dacht al even dat je ons misschien verlaten had na alle consternatie, haha! Welkom terug!!quote:Op donderdag 10 juli 2025 07:50 schreef mignonne het volgende:
Ooh hier zijn jullie gebleven![]()
Ik heb jullie gemist.
De variant elektrische rolstoel die zij gekregen heeft kun je echt niet lenen. Een normale rolstoel kun je inderdaad voor een half jaar zonder verklaring. Maar zo'n dure elektrische variant niet.quote:Op donderdag 10 juli 2025 01:59 schreef Lodelie het volgende:
Je kan zeker wel zelf een elektrische rolstoel lenen via medipoint, je hebt er niet eens perse een verklaring van een arts voor nodig.
Ik ken verschillende gevallen waarbij wmo zo achter liep dat mensen uit de revalidatiekliniek thuis kwamen zonder hulpmiddel. Die hebben het toen zelf gehuurd tot het met wmo rond was.
Nee op zich niet🤣 Maar dit soort dingen vind ik dus echt extra irritant aan Debbie, dat ze het durft om zo enorm te liegen en bedriegen. Maar goed, ook dat is allemaal wel een bekent patroon, inderdaad…quote:
Echt chronisch zieken zouden tegen de Orankekliniek zeggen ‘sorry, ik heb de dag erna een belangrijke afspraak omdat er een hulpmiddel geleverd wordt. Ik wil jullie graag helpen met een reclame, maar kunnen we een andere datum afspreken zodat ik wat extra rust voor en na de afspraak kan plannen?’ Maar daar zit de essentie: Debbie 👏🏻 is 👏🏻 niet 👏🏻 chronisch 👏🏻 ziek 👏🏻 in 👏🏻 de 👏🏻 vorm 👏🏻 van 👏🏻 een 👏🏻 vermoeidheidsziekte.quote:Op donderdag 10 juli 2025 07:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Maar ze snapt het echt niet helemaal.. de persoon vraagt dus hoe het kan dat ze de ene dag de trap op rent om haar lippen op te laten spuiten en de andere een rolstoel nodig heeft...
En Debbie reageert infantiel dat iedere dag anders is met chronische ziekte...
Klopt.. maar daarom is het voor ons chronisch zieken zo lastig te plannen.. mensen die echt ziek zijn hebben die uit knop niet voor onze klachten!
Ik zou nooit dat soort nutteloze afspraken maken omdat ik hoop die belangrijke afspraken te kunnen doen...
Ze snapt het gewoon echt niet he.. google zou dit erbij moeten zetten
Ben benieuwd... ik hoop dat die persoon het goed doet als die het doet.. dus niet alleen het verhaal van nu maar het jaren lang verschillende diagnoses verzinnen erbij paktquote:Op donderdag 10 juli 2025 07:57 schreef JaNeeDan het volgende:
Op TT reageert iemand dat Debbie niet zo ziek is als ze zich voordoet en dat heel Barneveld haar uitlacht.
Ook zeg die persoon dat hij/zij Debbie binnenkort zal exposen. Is vast grootspraak maar ergens hoop ik er toch op.
Bijzondere is dat ze deze opmerking laat staan, en een vraag van mij op Zoë gisteren verwijderde. Dit was alleen een normale vraag, , zij zegt dat ze niet verwijderd, weer een leugen dus.quote:Op donderdag 10 juli 2025 07:57 schreef JaNeeDan het volgende:
Op TT reageert iemand dat Debbie niet zo ziek is als ze zich voordoet en dat heel Barneveld haar uitlacht.
Ook zegt die persoon dat hij/zij Debbie binnenkort zal exposen. Is vast grootspraak maar ergens hoop ik er toch op.
Gekocht?quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:14 schreef Donna het volgende:
Ellen, van het kwarrelen met Koen (voormalig koenenellen) heeft wel even mooi bijna 11K volgers binnengesleept met hun onzin. 🤭
Ik vind kwarrelenmetKoen een goeie nieuwe instanaam😂 ipv terug naar liefde ofzoiets, ze kwam toevallig tijdens mijn doomscroll rondje voorbij, die reel dat ze aan het kwarrelen waren.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:14 schreef Donna het volgende:
Ellen, van het kwarrelen met Koen (voormalig koenenellen) heeft wel even mooi bijna 11K volgers binnengesleept met hun onzin. 🤭
AM heeft het altijd druk, ook als ze 'maar' 3 kinderen had gehad zou zijn het altijd druk hebben.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:19 schreef Ballerina888 het volgende:
AM: 6 van de 8 kinderen op kamp. Alsof ze een huis vol rennende kleine kinderen heeft.
2 wonen er niet eens meer thuis en dan nog een 20jarige en 16 jarige.
Ja zo kun je dat ik-heb-het-zo-druk-met-mn-groooote-gezin wel volhouden.
Klopt. Met die spreiding in leeftijd is het eigenlijk best goed te doen een groot gezin (als iemand dat wenst voor zichzelf), tenminste hoe het nu is.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:19 schreef Ballerina888 het volgende:
AM: 6 van de 8 kinderen op kamp. Alsof ze een huis vol rennende kleine kinderen heeft.
2 wonen er niet eens meer thuis en dan nog een 20jarige en 16 jarige.
Ja zo kun je dat ik-heb-het-zo-druk-met-mn-groooote-gezin wel volhouden.
Ik snap je punt maar er zijn al langere tijd signalen dat er iets helemaal niet goed gaatquote:Op woensdag 9 juli 2025 22:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind het dubbel bij de poly. Aan de ene kant denk ik; het is anders, want idd veel minder (eigenlijk geen) klef&bef meer, alleen maar liefde en iedereen is zo lief en geweldig.
Aan de andere kant denk ik; tja, leggen we nu niet op alle slakken zout? Was het mensen opgevallen als er geen bericht op dat juicekanaal was gekomen?
En als ze de schijn op wilde houden online (wat ze kennelijk hebben gereageerd naar dat juicekanaal dat er niks aan de hand is), waarom dan niet alsnog gewoon alle hartjes blijven plaatsen bij elkaar?
Dus ik weet het niet zo goed, wat het ook is, ik hoop dat ze er met elkaar gewoon normaal uit kunnen komen (als dat nodig is) en er eens een keer rust in die boerderij tent komt.
Welkom terug!quote:Op donderdag 10 juli 2025 07:50 schreef mignonne het volgende:
Ooh hier zijn jullie gebleven![]()
Ik heb jullie gemist.
Niet alleen Barneveld 🫣quote:Op donderdag 10 juli 2025 07:57 schreef JaNeeDan het volgende:
Ook zegt die persoon dat hij/zij Debbie binnenkort zal exposen. Is vast grootspraak maar ergens hoop ik er toch op.
Nieuwe insta naam 🫣quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:14 schreef Donna het volgende:
Bedoel je Ellen van voorheen koenenellen?quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:39 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik denk dat ze met kwartalen het Engelse woord heeft "vernederlandst". Dus soort bekvechten versta ik er dan onder.
Gatverdamme 🤣😅 zie het nieuws bericht al voor me "mysterieus slijmspoor door Barneveld, wat is hier aan de hand?"quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
Als ze die stoel uitglibbert van geluk, zou ze dan een soort slakkenspoor achterlaten onderweg naar Zeeman?
Zo zijn ze allemaal, weet niet wat dat is. Kan mij voorstellen dat ze verwijderen als het echt dreigend of zeer onaardig is. Maar als je gewoon netjes een kritische vraag stelt vind ik dat ze die gewoon kunnen beantwoorden. Zij zetten immers alles online.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:39 schreef Snaky het volgende:
Iemand schrijft een pittige post aan Lotte. Diegene heeft wel gelijk wat mij betreft. Meteen zet ze die post met naam online en vraagt medestanders. Zogenaamd liefde verspreiden maar niet als ze tegengas krijgt blijkbaar.
Ik ben benieuwd of ze hem alleen gebruikt voor dagjes weg zoals ze altijd beweerde of er ook constant mee door Barneveld gaat racen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
Als ze die stoel uitglibbert van geluk, zou ze dan een soort slakkenspoor achterlaten onderweg naar Zeeman?
Ik denk dat hij door Debbie ook helemaal gehersenspoeld is. Een echte vent vind ik het toch al niet.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat zou Roy eigenlijk vinden van het rolstoel filmpje? Met haar manische glimlach scheuren terwijl Liejum de straat op gaat
Die kun je wel kopen 🫣 (weet niet of het dezelfde rolstoel is als op de website of dat ze in de winkel nog anderen hebben) en misschien ook op afbetaling… Ik kan me bijna njet voorstellen dat een wmo dat geregeld heeft, dan zijn ze daar oer dom of Debbie kan een carrière ambiëren op het toneel. Bovendien moeten de meeste mensen heel lang wachten voordat ze überhaupt toestemming krijgen en dan moet zo’n stoel nog gemaakt/geleverd worden.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:32 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Nee zeker niet! Dit is echt door de wmo geregeld. Want gebracht door medipoint. Een elektrische rolstoel kun je niet huren.
Ja want de bakfiets mag niet meer hè, ze zit nu nog wel met Liam, die moet op schoot als ze samen weg wil. Boodschappen doen wil niet op die manier.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:53 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze hem alleen gebruikt voor dagjes weg zoals ze altijd beweerde of er ook constant mee door Barneveld gaat racen.
Ja maar het ging over huren wat ze benoemde. Zeker kun je alle varianten van rolstoelen kopen maar een elektrische kun je niet huren.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:55 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Die kun je wel kopen 🫣 (weet niet of het dezelfde rolstoel is als op de website of dat ze in de winkel nog anderen hebben) en misschien ook op afbetaling… Ik kan me bijna njet voorstellen dat een wmo dat geregeld heeft, dan zijn ze daar oer dom of Debbie kan een carrière ambiëren op het toneel. Bovendien moeten de meeste mensen heel lang wachten voordat ze überhaupt toestemming krijgen en dan moet zo’n stoel nog gemaakt/geleverd worden.
Je zou bijna de gemeente Barneveld tippen (bijna he), ik vind dit zo fout! En ALS ze zo erg lc had dan nog is die rolstoel snel geleverd.
Als ik straks een rolstoel nodig heb ga ik direct verhuizen naar de gemeente Barneveld.
😆quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Gatverdamme 🤣😅 zie het nieuws bericht al voor me "mysterieus slijmspoor door Barneveld, wat is hier aan de hand?"
(Denk alleen dat de Barneveldse courant met de censuur bezuinigingen ook opgeheven is 😭)
Jammer dat kleurplaten niet meer mogen 😂😂quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Gatverdamme 🤣😅 zie het nieuws bericht al voor me "mysterieus slijmspoor door Barneveld, wat is hier aan de hand?"
(Denk alleen dat de Barneveldse courant met de censuur bezuinigingen ook opgeheven is 😭)
Dat vind ik ook vreemdquote:Op donderdag 10 juli 2025 08:57 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Het hele filmpje van MB is ongeloofwaardig. Denkt er nou echt werkelijk iemand dat zij daadwerkelijk bij Leen Bakker winkelt? Het is dat het een samenwerking is. Maar ik sta er niet gek van te kijken als al die spullen allang weer uit huis gehaald zijn.
Ik zie op beeld niks bijzonders aan de poly. Ze zijn inmiddels wat jaren verder als drietal. Dat het niet meer alleen maar regenbogen, vlinders en hartjes zijn lijkt mij logisch. Zo’n verhuizing is ook best een beproeving.
Dat MB alleen maar dunner wordt en nog actiever gaat bewegen, vind ik wel opvallend.
Het is al weken anders, ze zijn nu wss aan het voorbereiden hoe ze het naar buiten brengen. Zit je met je boerderij met 8 aparte slaapkamers waar geen kasten inpassen 🤣quote:
Watte?quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:56 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja want de bakfiets mag niet meer hè, ze zit nu nog wel met Lohan, die moet op schoot als ze samen weg wil. Boodschappen doen wil niet op die manier.
En als slijpmachine wegloopt in een winkelmand op straat dan moet ze ineens snel haar koets uit.
Zo praktisch is het allemaal niet, mega sta in de weg ook
Ik zie heel veel opvallends aan de poly maar de aap komt nog wel uit de mouw. De schijn kun je niet eeuwig ophouden.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:57 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Het hele filmpje van MB is ongeloofwaardig. Denkt er nou echt werkelijk iemand dat zij daadwerkelijk bij Leen Bakker winkelt? Het is dat het een samenwerking is. Maar ik sta er niet gek van te kijken als al die spullen allang weer uit huis gehaald zijn.
Ik zie op beeld niks bijzonders aan de poly. Ze zijn inmiddels wat jaren verder als drietal. Dat het niet meer alleen maar regenbogen, vlinders en hartjes zijn lijkt mij logisch. Zo’n verhuizing is ook best een beproeving.
Dat MB alleen maar dunner wordt en nog actiever gaat bewegen, vind ik wel opvallend.
Ik zou dat heel sneu voor de kinderen vinden.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:35 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Het is al weken anders, ze zijn nu wss aan het voorbereiden hoe ze het naar buiten brengen. Zit je met je boerderij met 8 aparte slaapkamers waar geen kasten inpassen 🤣
quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:56 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja want de bakfiets mag niet meer hè, ze zit nu nog wel met Lohan, die moet op schoot als ze samen weg wil. Boodschappen doen wil niet op die manier.
En als slijpmachine wegloopt in een winkelmand op straat dan moet ze ineens snel haar koets uit.
Zo praktisch is het allemaal niet, mega sta in de weg ook
Ik zie wel dat de blikken tussen hen is veranderd.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:57 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Dan zou mijn reactie volgens Debbie door TikTok verwijderd zijn?quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:01 schreef miep123456 het volgende:
Debbie beweerd dat Tik tok negatieve reacties niet plaats maar dat Debbie ze eerst goed moet keuren, maar waarom zien wij die reacties wel en dan plots zijn ze verwijderd. Ik weet dat reacties door tik tok verwijderd worden maar volgens mij zijn ze dan ook gewoon weg!
Tuurlijk doet ze het zelf.. ze hoopt met de negatieve reacties haar fans te triggeren te reageren zodat het viral kan.. maar nette kritiek is niet handig hiervoorquote:Op donderdag 10 juli 2025 10:22 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dan zou mijn reactie volgens Debbie door TikTok verwijderd zijn?
Geloof ik niet want ik stelde een keurige vraag.
Dit doet ze gewoon zelf
Ik was daar ook verbaasd over. Leuk voor jezelf. Daar houdt het wel bij op.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:25 schreef Earring het volgende:
Judith die haar hele fotorol over Bob en de zee plaatst is ook wat overdreven.
Je gelooft toch niet echt dat ze nu de kinderen naar school gaat brengen toch? Ze heeft de hele nacht op alle platforms de reacties zitten filteren en swifferen... die slaapt weer uit vandaagquote:Op donderdag 10 juli 2025 10:37 schreef JaNeeDan het volgende:
Het valt me een beetje tegen dat we geen stories zien van een naar school en supermarkt crossende Debbie. Je zou toch verwachten dat ze vandaag en de komende tijd alles aangrijpt om in haar bolide gezien te worden. Of zou ze nu zo druk zijn met die show dat ze geen tijd heeft om stories te plaatsen en komt ze later op de dag met een samenvatting?
Ik denk dan dat je juist snel moet handelen, nog jaren de schijn ophouden in deze onrealistische situatie, dat is schadelijk!quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:55 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik denk niet dat MB met ergens mee naar buiten treedt. Behalve toen de poly uit kwam, is ze naar mijn weten nooit op roddels in gegaan. Ik geef haar gelijk, dit is schadelijk voor de kinderen. En ik mag hopen dat zij de schijn nog heel lang op houden want de kinderen worden al genoeg bloot gesteld aan hun moeders drang naar aandacht.
Wel lichtte ze later een aantal keer genuanceerd toe dat haar ouders/broertje moesten wennen aan de poly en dat er even geen contact is geweest. dat was de periode dat schoonouders ineens veel in beeld kwamen. Zie je nu ook nooit meer iets van.
Er moet eerst gerust worden én natuurlijk een gelikt filmpje gemaakt worden.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:37 schreef JaNeeDan het volgende:
Het valt me een beetje tegen dat we geen stories zien van een naar school en supermarkt crossende Debbie. Je zou toch verwachten dat ze vandaag en de komende tijd alles aangrijpt om in haar bolide gezien te worden. Of zou ze nu zo druk zijn met die show dat ze geen tijd heeft om stories te plaatsen en komt ze later op de dag met een samenvatting?
Ze is zoooo moe van haar filmpje opnemen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:37 schreef JaNeeDan het volgende:
En zeker als er niks van waar blijkt dan zou ik handelen. Dan kun je nl overtuigd een post plaatsen waarin je duidelijk maakt dat het allemaal onzin is.quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:05 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Ik denk dan dat je juist snel moet handelen, nog jaren de schijn ophouden in deze onrealistische situatie, dat is schadelijk!
Oei… de schijn ophouden is echt schadelijk. Kinderen zien en voelen zoveel meer dan vaak gedacht wordt. En dat heeft zo’n impact.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:55 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik denk niet dat MB met ergens mee naar buiten treedt. Behalve toen de poly uit kwam, is ze naar mijn weten nooit op roddels in gegaan. Ik geef haar gelijk, dit is schadelijk voor de kinderen. En ik mag hopen dat zij de schijn nog heel lang op houden want de kinderen worden al genoeg bloot gesteld aan hun moeders drang naar aandacht.
Wel lichtte ze later een aantal keer genuanceerd toe dat haar ouders/broertje moesten wennen aan de poly en dat er even geen contact is geweest. dat was de periode dat schoonouders ineens veel in beeld kwamen. Zie je nu ook nooit meer iets van.
Als er niks van waar is, laat je juicechannels toch niet eindeloos speculeren? Als je nog zo gelukkig bent samen, dan maak je toch even een overtuigend filmpje om de roddels weg te nemen?quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:14 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
En zeker als er niks van waar blijkt dan zou ik handelen. Dan kun je nl overtuigd een post plaatsen waarin je duidelijk maakt dat het allemaal onzin is.
En ze gaat "herinnering van plezier maken". En ze heeft "een karakter als vuur, dat moet je niet doven".quote:
Vooral ook weer heel fijn voor B zijn privacyquote:Op donderdag 10 juli 2025 10:37 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik was daar ook verbaasd over. Leuk voor jezelf. Daar houdt het wel bij op.
Ja dat filmpje is echt... heel bijzonder. Met dat hysterische blije gezicht er ook bij.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:04 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Omdat jullie niet uitgepraat raakten over het filmpje van Debbie in haar rolstoel heb ik toch maar even gekeken.
Wat een poppenkast! Alles voor de aandacht. Nog nooit iemand zo zien stralen in een rolstoel.
En ze heeft alweer alle reacties verwijderd.quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:38 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ja dat filmpje is echt... heel bijzonder. Met dat hysterische blije gezicht er ook bij.
Als ze dit hadden gedaan dan had iedereen weer gezegd: wat een overdreven gedoe, ze proberen weer eens wat te bewijzen ofzo. Ze kunnen het nooit helemaal goed doen, want achter alles wordt dan wat gezocht.quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:26 schreef Julie81 het volgende:
[..]
Als er niks van waar is, laat je juicechannels toch niet eindeloos speculeren? Als je nog zo gelukkig bent samen, dan maak je toch even een overtuigend filmpje om de roddels weg te nemen?
Er is dus duidelijk wel iets aan de hand. Ze hebben echt nooit meer leuke filmpjes samen. Voorheen zaten ze wel eens lekker samen op de bank, tegen elkaar aan en dat werd allemaal gedeeld.
En Koen kijkt echt non stop boos op filmpjes waar hij nu wel in beeld komt.
Wie weet proberen ze er alsnog samen uit te komen en laten ze daarom niks horen.
Debbie lees gewoon die boeken steeds opnieuw en denkt dat ze een feyra gecreëerd heeft.. (dat karakter van vuur is letterlijk overgenomen)quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:35 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
En ze gaat "herinnering van plezier maken". En ze heeft "een karakter als vuur, dat moet je niet doven".
Fijn dat het kan omdat het blijkbaar nodig is maar er mag wel een triggerwarning bij dat je een teiltje nodig hebt én een disclaimer dat ChatGPT het heeft geschreven.
Ze is weer aan het swifferen geweest, want van de 14 comments staan er nog maar 9quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:22 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dan zou mijn reactie volgens Debbie door TikTok verwijderd zijn?
Geloof ik niet want ik stelde een keurige vraag.
Dit doet ze gewoon zelf
Privacy hebben de kinderen van influencers sowieso al niet😬quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:35 schreef Nieve het volgende:
[..]
Vooral ook weer heel fijn voor B zijn privacy
Yup stond net te veel waarheid in schijnbaar 🤣quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:45 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
En ze heeft alweer alle reacties verwijderd.
Hele rare keuze van muziek inderdaadquote:Op donderdag 10 juli 2025 11:14 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ze is zoooo moe van haar filmpje opnemen.
Echt wat een raak muziekje ook eronder, Debbie houdt van de aandacht van andere. Die schreeuw van aandacht is misselijkmakend.
Maar dat doet ze echt niet hoor 🤣😂quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze is weer aan het swifferen geweest, want van de 14 comments staan er nog maar 9
Heb je zoveel bloed, zweet en tranen achter de rug en eindelijk als poly je plekje gevonden, kinderen een beetje gewend aan hun nieuwe leven en dan doe je iets heel stoms ( als ik de juicekanalen over Michelle met die 'Tim' mag geloven) en laat je het hele zorgvuldig opgebouwde kaartenhuis instorten. Ik vind het werkelijk onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:35 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Het is al weken anders, ze zijn nu wss aan het voorbereiden hoe ze het naar buiten brengen. Zit je met je boerderij met 8 aparte slaapkamers waar geen kasten inpassen 🤣
En ook meteen: I think he is a kitesurfer.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:25 schreef Earring het volgende:
Judith die haar hele fotorol over Bob en de zee plaatst is ook wat overdreven.
Die schijn ophouden valt ook niet vol te houden. Koen en Jacq stralen nu al uit dat ze er genoeg van hebben.quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:05 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Ik denk dan dat je juist snel moet handelen, nog jaren de schijn ophouden in deze onrealistische situatie, dat is schadelijk!
Ik vind het ook een "spannende" keuze met de thuissituatie. (Of het nu wel of niet de waarheid is)quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Oei… de schijn ophouden is echt schadelijk. Kinderen zien en voelen zoveel meer dan vaak gedacht wordt. En dat heeft zo’n impact.
Voorbeeld: Het feit dat de dochter van Debbie sociaal emotioneel toe lijkt te zijn aan groep 6 vind ik daarom ook zo twijfelachtig. Dat meisje heeft te dealen met een moeder die alle aandacht opeist en haar kinderen ontzettend belast met haar gekkigheid. Het zou helemaal niet gek zijn dat dat meisje daardoor al zo’n verantwoordelijksheidsgevoel heeft en daardoor doet voorkomen dat zij verder is dan ze in werkelijkheid is.
Dat stomme engels ook de hele tijd.quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En ook meteen: I think he is a kitesurfer.
Een kind dat vrijwel dagelijks wordt meegesleurd naar het strand, raakt daar wel aan gewend, maakt je niet meteen een kitesurfer🤷♀️
Pinokkioquote:Op donderdag 10 juli 2025 11:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar dat doet ze echt niet hoor 🤣😂
Dit zijn ook mijn gedachten. Sneu wel.quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Voorbeeld: Het feit dat de dochter van Debbie sociaal emotioneel toe lijkt te zijn aan groep 6 vind ik daarom ook zo twijfelachtig. Dat meisje heeft te dealen met een moeder die alle aandacht opeist en haar kinderen ontzettend belast met haar gekkigheid. Het zou helemaal niet gek zijn dat dat meisje daardoor al zo’n verantwoordelijksheidsgevoel heeft en daardoor doet voorkomen dat zij verder is dan ze in werkelijkheid is.
Eens... door schade en onveiligheid in mijn jeugd ook vroeg "volwassen" geworden.quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Oei… de schijn ophouden is echt schadelijk. Kinderen zien en voelen zoveel meer dan vaak gedacht wordt. En dat heeft zo’n impact.
Ja dit denk ik ook. Gezamelijke dingen zie ik niet meer en zeker niet M en J. M is steeds met die andere dame, blijkbaar medewerkster daar. Niet meer met J. Ook niet met showen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:35 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Die heeft het zelf voorgesteld toch...quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Eens... door schade en onveiligheid in mijn jeugd ook vroeg "volwassen" geworden.
Er word ook tegen dat meisje vertelt dat mama nooit meer beter word wat gewoon schadelijk is
Ik vind het vooral raar dat het puur sociale emotionele voorsprong is waarom ze een jaar vooruit gezet is.. (zegt ze zelf) dus arme kind heeft nu groep5 in te halen in 6 en ook de stress van thuis erbij... hoop maar dat school er bovenop zit.
Dat was eerder haar manier van posten, het zijn hele oude stories die ze maar weer eens gedeeld heeft. Gelukkig is ze ooit weer overgegaan op Nederlands.quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:07 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Dat stomme engels ook de hele tijd.
Denk je? Komt beetje over als een last minute beslissing omdat ze bij een vriendinnetje in de klas wilde 🤔 hoop echt dat er meer reden was om haar vooruit te zettenquote:Op donderdag 10 juli 2025 12:51 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Die heeft het zelf voorgesteld toch...
Treurig hè. Lot is letterlijk live geboren op Instagram. Ze stond al online voordat haar broers en zussen haar hadden gezien.quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:52 schreef Sushirijst het volgende:
Ik keek nog even de stories terug van AM. Die waarin Rens zegt ‘Jeetje zeg die camera nou uit’
Ik schrik er wederom weer van wat de reactie van Lot daarop is, dat mama altijd foto’s mag maken.
Ik vind het zo ontzettend veelzeggend en ook heel heel treurig 😢
Ja dat weet ik. Maar bedoelde dat ik dat zo belachelijk vind.quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:55 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Dat was eerder haar manier van posten, het zijn hele oude stories die ze maar weer eens gedeeld heeft. Gelukkig is ze ooit weer overgegaan op Nederlands.
Klopt hoor, was echt enkel interessant doen van haar toen. Vond het ook altijd al belachelijk. Al ben ik niet van mening dat ik haar content in het Nederlands heel veel leuker of beter vind 😂quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:11 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar bedoelde dat ik dat zo belachelijk vind.
Heel triest dit. Kind weet helaas niet beter.quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:52 schreef Sushirijst het volgende:
Ik keek nog even de stories terug van AM. Die waarin Rens zegt ‘Jeetje zeg die camera nou uit’
Ik schrik er wederom weer van wat de reactie van Lot daarop is, dat mama altijd foto’s mag maken.
Ik vind het zo ontzettend veelzeggend en ook heel heel treurig 😢
En ze denken volgens mij heel vaak dat moeders een foto maakt terwijl het dan een filmpje wordt, echt heel onnatuurlijk en ongezond!quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Heel triest dit. Kind weet helaas niet beter.
Die meiden van hvk zijn ook zo camerabewust, altijd poseren
Dan moet je toch iets vaker kijken bij MB. De spullen van de voorgaande samenwerking staan er nog 😉quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:57 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Onderaan staat een grijze tekst. Als je daar op klikt dan zie je de reacties weer. Ze zijn afgeschermd omdat het in strijd is ofzo. Maar staan er nog wel.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:01 schreef miep123456 het volgende:
Debbie beweerd dat Tik tok negatieve reacties niet plaats maar dat Debbie ze eerst goed moet keuren, maar waarom zien wij die reacties wel en dan plots zijn ze verwijderd. Ik weet dat reacties door tik tok verwijderd worden maar volgens mij zijn ze dan ook gewoon weg!
Maar ze zitten financieel compleet in elkaar verweven. Ik denk dat ze op dat vlak niet eens uit elkaar ‘kunnen’. Nee hoor, die gaan jaren de schijn ophouden.quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:05 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Was toch ook de domste keuze ooitquote:Op donderdag 10 juli 2025 13:46 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Maar ze zitten financieel compleet in elkaar verweven. Ik denk dat ze op dat vlak niet eens uit elkaar ‘kunnen’. Nee hoor, die gaan jaren de schijn ophouden.
Dat gaat never nooit lukken, dat ze dat alledrie volhoudenquote:Op donderdag 10 juli 2025 13:46 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Maar ze zitten financieel compleet in elkaar verweven. Ik denk dat ze op dat vlak niet eens uit elkaar ‘kunnen’. Nee hoor, die gaan jaren de schijn ophouden.
En Anke, maar dat is net zo’n figuur als Rosanne. Annemarie reageert nagenoeg nooit bijvoorbeeld, terwijl Debbie dat andersom maar al te graag doet. Al zal dit bericht van mij hier wellicht een duwtje in de rug van Annemarie zijn en staat er straks iets heel meelevends van demammavan onder de laatste post.quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:59 schreef Sushirijst het volgende:
Wat mij bij de posts van Debbie opvalt is dat er eigenlijk amper nog een andere influencer reageert met een bericht of een like. Ja alleen die Rosanne,maar die liked elk bericht bij andere momfluencers om zelf in de picture te blijven.
Ik vind die Anke toch zo'n raar figuur 😅 ik heb haar nooit gevolgd, ze komt wel eens voorbij, maar ik kan er niks mee.quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:06 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
En Anke, maar dat is net zo’n figuur als Rosanne. Annemarie reageert nagenoeg nooit bijvoorbeeld, terwijl Debbie dat andersom maar al te graag doet. Al zal dit bericht van mij hier wellicht een duwtje in de rug van Annemarie zijn en staat er straks iets heel meelevends van demammavan onder de laatste post.
Haha, ik ook niet! Ze vindt zichzelf gelukkig wel heel leuk, is mijn gevoel😂quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind die Anke toch zo'n raar figuur 😅 ik heb haar nooit gevolgd, ze komt wel eens voorbij, maar ik kan er niks mee.
En die happy happy anke of hoe ze heet van de blije happy cursussenquote:Op donderdag 10 juli 2025 13:59 schreef Sushirijst het volgende:
Wat mij bij de posts van Debbie opvalt is dat er eigenlijk amper nog een andere influencer reageert met een bericht of een like. Ja alleen die Rosanne,maar die liked elk bericht bij andere momfluencers om zelf in de picture te blijven.
Eigenlijk wel. Maar als je dan al die jubel teksten van hun fans leest, onder de liefdesverklaringen van de poly en hoe geweldig en normaal het wel niet is om met z’n drieën te zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:49 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Was toch ook de domste keuze ooit
En haar man is ook zo ieuwwwww, zo nep allemaalquote:Op donderdag 10 juli 2025 14:16 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Haha, ik ook niet! Ze vindt zichzelf gelukkig wel heel leuk, is mijn gevoel😂
Ik ook, maar heb verder geen mening over hun poly/relatie. Als je gelukkig bent en je een stabiele relatie hebt, zodat de kinderen veilig en liefdevol op kunnen groeien, maakt het mij niet uit met hoeveel of met wie je bent.quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:21 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar als je dan al die jubel teksten van hun fans leest, onder de liefdesverklaringen van de poly en hoe geweldig en normaal het wel niet is om met z’n drieën te zijn.
Alsof ze het wiel hebben uitgevonden. Wanneer ik dat soort teksten lees, begin ik bijna te twijfelen of ik niet de ultieme burger trut ben. Ik vind een relatie met 1 man al hard werken en vaak ingewikkeld.
Wat stond er voor spannends in de comments dan?quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze is weer aan het swifferen geweest, want van de 14 comments staan er nog maar 9
Haha idd! Heb ze nooit benijd hoor, kom op 7 kids. Kun je uberhaupt dan een x rustig poepen 😜quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:21 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar als je dan al die jubel teksten van hun fans leest, onder de liefdesverklaringen van de poly en hoe geweldig en normaal het wel niet is om met z’n drieën te zijn.
Alsof ze het wiel hebben uitgevonden. Wanneer ik dat soort teksten lees, begin ik bijna te twijfelen of ik niet de ultieme burger trut ben. Ik vind een relatie met 1 man al hard werken en vaak ingewikkeld.
Een voormalig collega had een poly relatie (nou ja meerdere dus, en die mensen hadden dan vaak ook weer meerdere relaties). Die vertelde wel eens hoe dat ging. Dat was logistiek wel een puzzel begreep ik. En soms ging er een relatie uit, want dat zei die collega ook, het is niet alsof dat altijd maar hetzelfde blijft. Het zijn net gewone relaties maar dan meerdere.quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:21 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Enige waar ik wel denk is aan Sisterwives van TLC en hoe verkeerd dat is afgelopen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb verder geen mening over hun poly/relatie. Als je gelukkig bent en je een stabiele relatie hebt, zodat de kinderen veilig en liefdevol op kunnen groeien, maakt het mij niet uit met hoeveel of met wie je bent.
Denk dat je pas een 'burgertrut' wordt op het moment dat je het zou veroordelen.
Ik moet er zelf niet aan denken, met 3 een relatie en bij elkaar 7kinderen hebben. Ik zoi dagelijks om 20u op bed liggen denk ik 🙈 helemaal met hun werkuren erbij.
Precies, vannacht stond er een hele duidelijke mening over haar op haar TikTok, toen sliep ze. Ze heeft even gereageerd dat ze ze niet zou verwijderen maar dat heeft ze vanmorgen wel gedaan.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet echt dat ze nu de kinderen naar school gaat brengen toch? Ze heeft de hele nacht op alle platforms de reacties zitten filteren en swifferen... die slaapt weer uit vandaag
Iets in die trant plaatste ik dus op tik tok onder haar post. Dat het voor Zoë best wat te veel kan zijn. Een zieke moeder die alle aandacht opeist en dan moet zij een klas overslaan. Laat dat meisje kind zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat doen heel veel fluflus. Maximaal bejubelen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:07 schreef Henrike het volgende:
[..]
Precies, vannacht stond er een hele duidelijke mening over haar op haar TikTok, toen sliep ze. Ze heeft even gereageerd dat ze ze niet zou verwijderen maar dat heeft ze vanmorgen wel gedaan.
Alleen maar meelopers onder haar volgers.
Ja daar heb je ook gelijk in, verschil met sisterwives is alleen dat hij individuele relaties had en in principe hebben zij alle 3 een relatie met elkaar. Ik ben helemaal niet jaloers aangelegd, maar mijn man moeten delen met iemand zou ik ook niet kunnen, over mezelf ben ik best onzeker. Dus zou alleen maar nog meer onzeker worden als er een 2e vrouw bij zou komen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:43 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Enige waar ik wel denk is aan Sisterwives van TLC en hoe verkeerd dat is afgelopen.
En zelf denk ik dat je nooit iedereen 100% tevreden kan stellen en ik denk toch dat zo'n relatie je onzeker kan maken.
Ik vind net zoals jij dat iedereen lekker zelf moet weten hoe en wat, en écht: Ik hoop dat alles daar goed mag gaan. Maar helaas heb ik zelf ook het idee dat daar iets aan de hand is.
Persoonlijk moet ik er ook niet aan denken om mijn man te delen met iemand.
Dit is zoals ik het zie een heel traject geweest van Debbie.quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:46 schreef Ballerina888 het volgende:
Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik mij afvraag hoe Debby die electrische rolstoel voor elkaar heeft gekregen.
Al zou je geloven dat ze longcovid, adhd en HB is/heeft. En weet ik veel wat nog meer. Iemand die kan en doet wat zij doet hoeft toch geen electrische rolstoel? Wat zijn dan de eisen daarvoor in de gemeente waar zij woont?
Dat was een kleine motor geloof ik, zo'n beginners motor met minder vermogenquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:00 schreef Jenn1806 het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Arte gisteren geslaagd is voor haar motorrijbewijs? Ze rijdt al weken op dat ding!!
Wat henrike zegt klopt wel Debbie shopt bij zorgverleners tot ze de juiste stempel krijgt..quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:46 schreef Ballerina888 het volgende:
Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik mij afvraag hoe Debby die electrische rolstoel voor elkaar heeft gekregen.
Al zou je geloven dat ze longcovid, adhd en HB is/heeft. En weet ik veel wat nog meer. Iemand die kan en doet wat zij doet hoeft toch geen electrische rolstoel? Wat zijn dan de eisen daarvoor in de gemeente waar zij woont?
Dat is een brommer 🤣😂quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:00 schreef Jenn1806 het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Arte gisteren geslaagd is voor haar motorrijbewijs? Ze rijdt al weken op dat ding!!
Misschien moet iemand een doosje van die glow in the dark spaak kralen bij haar in de bus stoppen 👌👍 dan is ze volledig op niveauquote:
Oooohh oeps 😂😂 Ik dacht dat AM laatst eens deelde dat Jim een motor voor Arte had opgehaald en dat dit ding tevoorschijn kwam.quote:
Ik moest hier echt te hard om lachen 🤭😆quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Misschien moet iemand een doosje van die glow in the dark spaak kralen bij haar in de bus stoppen 👌👍 dan is ze volledig op niveau
Straks haalt haar dochter haar sociaal emotioneel in 🤣😂
Hij lijkt ook beetje op een motor.. maar zie je dit ding al over de snelweg gaan? (Kan dus best dat annemarie motor heeft gezegd hoor 🤣 maar denk niet dat het veilig is)quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:19 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Oooohh oeps 😂😂 Ik dacht dat AM laatst eens deelde dat Jim een motor voor Arte had opgehaald en dat dit ding tevoorschijn kwam.
Dat is een natuurlijke vorm ja!! Ze staan daar voor kwaliteit!quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:26 schreef Lodelie het volgende:
De grootste handicap van Debby vind ik op dit moment die bijensteek in dr bovenlip.
Ik ken iemand die zo tegen haar kinderen praat als ze boos is (tussen ieder woord in handen klappen) ik krijg dan altijd neiging om een tik uit te delen 😂 doe ik niet... ik lach altijd naar de kinderen omdat hun moeder raar doet...quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:
In 1 ding heeft Debbie wel gelijk; niet alle dagen zijn hetzelfde als chronische zieke (maar dan met klaphandjes ertussen, ben er te lui voor). Maar de chronische zieken die ik ken, kunnen die goeie dagen niet plannen. Debbie 👏 wel. 👏
Zonnebloemen, want invisble disability....quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:31 schreef NineMilka het volgende:
Wat voor stickers? Watermeloenen zeker, net zoals op haar bakfiets. Want onze geprivilegieerde Debbie is zo begaan met de wereld weten we nog.
Nee een zonnebloem en text dingen dat niet iedereen in een rolstoel niet kan lopen en niet alle handicaps zijn zichtbaar... enzo... iets met aandachtquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:31 schreef NineMilka het volgende:
Wat voor stickers? Watermeloenen zeker, net zoals op haar bakfiets. Want onze geprivilegieerde Debbie is zo begaan met de wereld weten we nog.
Dat is om in te dekken, dat mensen niet denken dat ze in Lourdes zijn beland als ze eruit rent om toch nog even snel dat setje bij Zeeman te scoren!quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zonnebloemen, want invisble disability....
En een met niet iedereen is een rolstoel is verlamd 🤷♀️
Ja, en zonnebloemen!quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:31 schreef NineMilka het volgende:
Bij de familie Geerts kan alles! Maar goed zo ver had ik dus niet nagedacht 🤣🤣quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Hij lijkt ook beetje op een motor.. maar zie je dit ding al over de snelweg gaan? (Kan dus best dat annemarie motor heeft gezegd hoor 🤣 maar denk niet dat het veilig is)
Debbie is echt de weg kwijt hoorquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie... Debbie... Debbie 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ ze heeft met zoe stickers uitgezocht omdat ze het moeilijk vond... nu ziet zoe dat het super leuk is.. JE HEBT DAT DING NET 24 UUR IN HUIS... hoe vind ze het moeilijk??? En deze stickers komen van temu.. dus ze vond het al moeilijk voor hij er was 😂👍
Misschien vind zoe het moeilijk dat ze ook door heeft dat haar moeder de boel oplicht .. ja dat zien kinderen en kinderen zijn ook loyaal dus meisje kan zomaar in de knoop zitten
Dat gaan stickertjes niet oplossen hoor
En vervolgens zit ze in haar eentje die stickers te plakken op dat ding 🤔quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie... Debbie... Debbie 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ ze heeft met zoe stickers uitgezocht omdat ze het moeilijk vond... nu ziet zoe dat het super leuk is.. JE HEBT DAT DING NET 24 UUR IN HUIS... hoe vind ze het moeilijk??? En deze stickers komen van temu.. dus ze vond het al moeilijk voor hij er was 😂👍
Misschien vind zoe het moeilijk dat ze ook door heeft dat haar moeder de boel oplicht .. ja dat zien kinderen en kinderen zijn ook loyaal dus meisje kan zomaar in de knoop zitten
Dat gaan stickertjes niet oplossen hoor
En helpt mee met ‘versieren’ want dat is goed voor de verwerking. Vervolgens zien we Debbie stickeren en Zoë speelt buiten 🤷♀quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
En Zoë heeft mee stickers uitgekozen 🤦♀
Ja want zoe had het zo moeilijk dat ze lekker ging buitenspelen... 🤦♀️ lijkt wel een normaal kind..quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:49 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
En vervolgens zit ze in haar eentje die stickers te plakken op dat ding 🤔
Ja hele story dat zoe moet sticker stickeren voor de verwerking.. stop dan met stickeren als zoe buiten gaat spelen en pak het weer op als ze er naar vraagt.. maar iedereen weet dat het onzin wasquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:50 schreef Earring het volgende:
[..]
En helpt mee met ‘versieren’ want dat is goed voor de verwerking. Vervolgens zien we Debbie stickeren en Zoë speelt buiten 🤷♀
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:59 schreef Harper het volgende:
Saar en Suus hebben vanavond "opvoering voor familie". Van de eindmusical neem ik aan?
Jim en Arte gaan.
Ik neem aan dat dat betekent dat dit voor familie-anders-dan-ouders is en Anne en Maarten nog op een andere avond gaan?
Maarten Geerts komt vanavond toch pas weer thuis?quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:59 schreef Harper het volgende:
Saar en Suus hebben vanavond "opvoering voor familie". Van de eindmusical neem ik aan?
Jim en Arte gaan.
Ik neem aan dat dat betekent dat dit voor familie-anders-dan-ouders is en Anne en Maarten nog op een andere avond gaan?
Het is toch erg, eerst dat filmpje van gister en dan nu weer 1 met die stickers plakken. Zij spoort echt niet.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:11 schreef Sstt1993 het volgende:
Wat een vreselijke vertoning 🤢
Zelfs Naait heeft geen aandacht voor de stickers van zijn zieke moeder.
Er zit inderdaad een watermeloen bij😉quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:31 schreef NineMilka het volgende:
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:11 schreef Nieve het volgende:
Z had het erg moeilijk met de acceptatie van de rolstoel.
Ook Debbie: ik ga lekker de show stelen in rolstoel tijdens de avondvierdaagse van Z, want ze heeft daar geen enkel probleem mee hoor!!! Paar infantiele stickertjes plakken met je dochter gaat haar trauma niet oplossen.
Volgens mij zegt ze dat ze Medipoint heeft gevraagd.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:54 schreef Post-its het volgende:
Je hebt zoiets toch in bruikleen via de wmo? Mag je er dan stickers opplakken?
Ik denk niet dat er 2 uitvoeringen voor familie zijn, en dat dus AM niet gaat kijken.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:07 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik schrijf wat ik denk. Maar ik weet het niet zeker natuurlijk. Wat denk jij?
Omg zouden AM en Maarten niet naar de eindmusical gaan?? Dat zou echt wel een dieptepunt zijn. Pfoe.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:59 schreef Harper het volgende:
Jim en Arte gaan.
Hier was dat wel zo. Zelfs 3x. Voor de kinderen uit alle klassen. Voor de opa&oma en voor de oudersquote:Op donderdag 10 juli 2025 18:02 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er 2 uitvoeringen voor familie zijn, en dat dus AM niet gaat kijken.
Dorpsgekquote:Op donderdag 10 juli 2025 18:02 schreef Iriss23579 het volgende:
Hahahah ik vind dit echt satire hoor, onze Debbie. Hoe zou haae familie hier naar kijken? Laat haar maar, dit is onze gekko wecko. Zo 1tje heeft elke familie toch? Heeeel bijzonder
Ze schrijft het niet zo duidelijk, misschien gaan AM en MG wel, en daarnaast nog Jim en Artequote:Op donderdag 10 juli 2025 18:09 schreef Earring het volgende:
[..]
Hier was dat wel zo. Zelfs 3x. Voor de kinderen uit alle klassen. Voor de opa&oma en voor de ouders
Ik had eerder aan Sam en Esmeé gedacht omdat ze daar zo mee ‘klikken’ aldus AM
Maar ja, ik kijk daar nergens meer van op
Ik vermoed dat er een voorstelling "voor ouders" is en "voor andere familie".quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:30 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ze schrijft het niet zo duidelijk, misschien gaan AM en MG wel, en daarnaast nog Jim en Arte
We zullen zien.
Volgens mij niet. We waren gisteren 3 voorstellingen voor de andere klassen, en dan vanavond nog 1 voor familie.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:33 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er een voorstelling "voor ouders" is en "voor andere familie".
Dat hoop ik dan maar.
Haha ja, hij moppert een beetje maar ondertussen doet hij het wel braafquote:Op donderdag 10 juli 2025 18:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
En Jahoor, Maarten is koud thuis of hij moet het eten weer afmaken. Want aardappels en andijvie tot Olvarit stampen en een tartaartje bakken, dat is teveel voor de CEO. Want die heeft het Heel Druk gehad en Maarten heeft alleen maar op het vliegveld en in het vliegtuig gezeten.
Vlaggetje erop en gaan!quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:58 schreef Moedervan4kids het volgende:
En jawel. Debbie heeft er nu echt haar praalwagen van gemaakt. Wanneer zal haar eerste optocht plaats vinden?
Die lach op haar gezicht ook toen ze over die stickers vertelde. Die lach zegt genoeg. Bah.
Morgen is de voorstelling voor de ouders geeft ze net aan. Was bij ons ook zo, laatste avond alleen ouders, een eerder moment opa/oma's oudere broers en of zussen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Volgens mij niet. We waren gisteren 3 voorstellingen voor de andere klassen, en dan vanavond nog 1 voor familie.
Ja, dat is bij hun echt niet ondenkbaar als je ze al langer volgt.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:13 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Morgen is de voorstelling voor de ouders geeft ze net aan. Was bij ons ook zo, laatste avond alleen ouders, een eerder moment opa/oma's oudere broers en of zussen.
Echt serieus die gedachten van enkelen hier soms ook. Denken jullie nou echt dat ze als ouders niet naar de eindmusical van hun eigen kinderen gaan komop zeg.
Inderdaad hoppa nog wat slingers eraan en een bordje met dat je haar kan volgen op insta. 😔 Verschrikkelijk, echt een dieptepunt. Wat is het volgende doel? Uitmelken dat haar dochter zo slim is en dat de kinderen zoveel moeite hebben met een "zieke mama". Wat ze ook doet als ze de kinderen er maar buiten laat, die zijn hier de dupe van.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:11 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Vlaggetje erop en gaan!
Onvoorstelbaar hoe zij en Roy hun kinderen schaden.
Ik volg ze al heel lang! En nee ik vind dat niet ondenkbaar.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:14 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja, dat is bij hun echt niet ondenkbaar als je ze al langer volgt.
Maar fijn voor S&S dat hun ouders ook komen kijken!
Je vindt het niet ondenkbaar? Waarom heb je dan commentaar op anderen die dat dus ook niet vonden?quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:20 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ik volg ze al heel lang! En nee ik vind dat niet ondenkbaar.
Kinderen 🤔 Jay is alweer een tijdje MIA 🤔🤷 soms is er een glimps liam of zoe maar jay is echt middle child steedsquote:Op donderdag 10 juli 2025 19:11 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Vlaggetje erop en gaan!
Onvoorstelbaar hoe zij en Roy hun kinderen schaden.
Ik zeg het verkeerd. Ik snap niet hoe je die zin bedoeld. Wou het al aanpassen maar op 1 of andere manier snap ik het niet. Gevalletje brainfrog zal het zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:21 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Je vindt het niet ondenkbaar? Waarom heb je dan commentaar op anderen die dat dus ook niet vonden?
Zo te lezen wel, morgen. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:03 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Omg zouden AM en Maarten niet naar de eindmusical gaan?? Dat zou echt wel een dieptepunt zijn. Pfoe.
Maakt niet uit, hebben we allemaal wel eens.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:22 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ik zeg het verkeerd. Ik snap niet hoe je die zin bedoeld. Wou het al aanpassen maar op 1 of andere manier snap ik het niet. Gevalletje brainfrog zal het zijn.
Nou inderdaad dat laatste wat je zegt. Mag toch hopen dat ze niet gaat filmen🫣quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:33 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hebben we allemaal wel eens.
In ieder geval fijn dat ze gaan kijken, nu hopen voor S&S dat hun optreden niet direct op insta belandt!
Ik vind het eten daar er zelden lekker uit zienquote:Op donderdag 10 juli 2025 18:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
En Jahoor, Maarten is koud thuis of hij moet het eten weer afmaken. Want aardappels en andijvie tot Olvarit stampen en een tartaartje bakken, dat is teveel voor de CEO. Want die heeft het Heel Druk gehad en Maarten heeft alleen maar op het vliegveld en in het vliegtuig gezeten.
Misschien mocht je daar maar een beperkt aantal mensen laten komen. Dit is over 2 avonden verdeeld.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:39 schreef Earring het volgende:
De musical wordt in ieder geval beter bezocht door de Geertsen dan de diplomauitreiking van Guus
Eens. Nu ook weer zo’n natte kwak stamppot. Brrr.quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind het eten daar er zelden lekker uit zien
Zouden AM dit keer maarten in de bolderkar zetten?quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:39 schreef Earring het volgende:
De musical wordt in ieder geval beter bezocht door de Geertsen dan de diplomauitreiking van Guus
Dit klinkt echt heel vies 🫣quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Eens. Nu ook weer zo’n natte kwak stamppot. Brrr.
Beelddenker hierquote:Op donderdag 10 juli 2025 20:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zouden AM dit keer maarten in de bolderkar zetten?
Met zijn regenlaarzen aan 😂quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Nu ik hem als een soort potig smurfje van zijn paard heb zien kukelen doet dit idee pijn aan mijn ogenquote:Op donderdag 10 juli 2025 20:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
😆quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:27 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Nu ik hem als een soort potig smurfje van zijn paard heb zien kukelen doet dit idee pijn aan mijn ogen
🤣quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Denk het welquote:Op donderdag 10 juli 2025 20:50 schreef Lodelie het volgende:
[..]
🤣
Zou ze DE rok met klompen aan doen?
Annemarie zelf hooguit 1x per jaar. Liever ziet ze haar schoonmoeder 1x per jaar daar. AM heeft verder nooit zin in familiebezoek. Dat laat ze aan Maarten overquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:01 schreef Tarantelle het volgende:
Nou geloof ik veel van het gezin Geerts, maar niet dat ze niet naar de eindmusical zouden gaan. Hier was destijds maar 1 voorstelling voor familie/ouders met een beperkt aantal plekken per gezin wegens beperkte ruimte.
De moeder van Maarten was destijds na de breuk met Annemarie met haar ouders even in beeld, maar daarna al snel minder. Volgens mij gaan ze er twee keer per jaar langs met de jongere kinderen (wat ik erg weinig vind en de kinderen denken daar hetzelfde over).
En Maarten met zijn zweepje.quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:30 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En zij op de klompen, met een vera staart
Ik heb de filmpjes niet gekeken, maar ik was al verbaasd hoeveel story's je kon wijden aan zo'n basaal voorwerp (nou ja, eigenlijk was ik niet verbaasd want het was natuurlijk weer tijd voor de wekelijkse Drukke mama's-reclame).quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:12 schreef Danielle_ het volgende:
Ik kan jullie wel vertellen dat de vacuümzakken van de hema een stuk beter werken. Jeetje, wat een geklungel daar op tafel met die dingen van de drukke mama. 🤣
Die ze op advies van haar volgers heeft BESTELD. Natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:12 schreef Danielle_ het volgende:
Ik kan jullie wel vertellen dat de vacuümzakken van de hema een stuk beter werken. Jeetje, wat een geklungel daar op tafel met die dingen van de drukke mama. 🤣
Op dit moment 1.89 voor 2 grote bij de action. Mijn 2.20x2.40 dekbed past er makkelijk in en is nu superklein. Ik hou er van 😂quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:12 schreef Danielle_ het volgende:
Ik neem ze al 15 jaar op vakantie mee (tja, sloebers als we zijn hebben we maar 1 auto) en ik leen altijd een stofzuiger. Heel veel mensen die met de caravan kamperen hebben een stofzuiger mee 😁 (en anders de receptie).quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:24 schreef Harper het volgende:
[..]
Die ze op advies van haar volgers heeft BESTELD. Natuurlijk.
Maar ik snap het niet. Ze waren voor de vakantie zei ze. Neem je dan ook een stofzuiger mee?
Maar nu gaan AL haar galajurken erin.
Ik geloof er overigens niks van dat het niet gekreukt is als je het er een half jaar later uithaalt.
Ruimte maken voor weer een ander herrie-apparaat.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:24 schreef Tarantelle het volgende:
En zomaar een motor weg? Ik ben verbaasd! Ik dacht dat ze voor de 10 gingen.
En het was heel toevallig ook een betaald partnerschap..quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:24 schreef Harper het volgende:
[..]
Die ze op advies van haar volgers heeft BESTELD. Natuurlijk.
Maar ik snap het niet. Ze waren voor de vakantie zei ze. Neem je dan ook een stofzuiger mee?
Maar nu gaan AL haar galajurken erin.
Ik geloof er overigens niks van dat het niet gekreukt is als je het er een half jaar later uithaalt.
Dit wilde ik typen 👌 winterjassen en dekbedden liggen heerlijk compact op zolderquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Op dit moment 1.89 voor 2 grote bij de action. Mijn 2.20x2.40 dekbed past er makkelijk in en is nu superklein. Ik hou er van 😂
Ja, schuldig, deze caravan-eigenaar heeft inderdaad ook altijd een klein stofzuigertje aan boord. Niet enorm krachtig, maar genoeg om vacuümzakken weer mooi klein te krijgen 😉quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:26 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik neem ze al 15 jaar op vakantie mee (tja, sloebers als we zijn hebben we maar 1 auto) en ik leen altijd een stofzuiger. Heel veel mensen die met de caravan kamperen hebben een stofzuiger mee 😁 (en anders de receptie).
Haha, ideaal! Ik had laatst een leuke stapelkorting bij de hema en de action zit niet zo in mijn routine, maar zal ‘m onthouden voor als ik er ook nog meer wil!quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Op dit moment 1.89 voor 2 grote bij de action. Mijn 2.20x2.40 dekbed past er makkelijk in en is nu superklein. Ik hou er van 😂
Dat dacht ik ook, lekker beeld weer.quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm postte gisteren op threads een sport video, waarbij ze wijdbeens op een bench ligt en gewichten optilt. Waaaaarom filmt ze zich vol in haar kruis 🤨
Er is ook al een tijdje geen vlog meer verschenen. Ik heb een oude terug gekeken en de vibe is zo anders. Er wordt gelachen, constant geknuffeld en contact gezocht (misschien iets too much haha), heel veel met elkaar, de verliefdheid spat eraf. En nu is de spanning inderdaad om te snijden, iedereen lijkt op z’n hoede en een soort politiek correct naar elkaar.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:38 schreef HighRainbows het volgende:
De spanning lijkt om te snijden bij de Bollens. Willen JVP en KB niet meer in beeld (buiten de gesponsorde reclame) op de insta van MB?
Ik heb het idee dat ze het bewust doet. Zo gaan mensen speculeren en wordt er meer naar haar stories gekeken. Vervolgens krijgt ze meer volgers en dus meer klussen? 😉quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:38 schreef HighRainbows het volgende:
De spanning lijkt om te snijden bij de Bollens. Willen JVP en KB niet meer in beeld (buiten de gesponsorde reclame) op de insta van MB?
Weinig stories samen inderdaad, maar wel samen op het terras met de kinderen volgens mij?quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:38 schreef HighRainbows het volgende:
Ik denk dat je hier gelijk in hebt.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:46 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze het bewust doet. Zo gaan mensen speculeren en wordt er meer naar haar stories gekeken. Vervolgens krijgt ze meer volgers en dus meer klussen? 😉
"De jongens gaan naar papa" is ook lekker multi-interpretabel.... Vooral als je er 2 van je eigen kids op beeld erbij zet, maar het dus gaat over de kids van JVP...quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:46 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze het bewust doet. Zo gaan mensen speculeren en wordt er meer naar haar stories gekeken. Vervolgens krijgt ze meer volgers en dus meer klussen? 😉
Nee de kinderen van JvP gaan 3 weken naar hun vader, daar gaat het over.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:55 schreef Holaa het volgende:
[..]
"De jongens gaan naar papa" is ook lekker multi-interpretabel.... Vooral als je er 2 van je eigen kids op beeld erbij zet, maar het dus gaat over de kids van JVP...
Edit: offff die van haar zijn bij Koen en JVP en zij is 3 weken alleen. En daarna weer met 10, maar ik betwijfel het.
Dit heeft JvP gewoon gezegd, dat ze haar 3 jongens heel erg gaat missen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:55 schreef Holaa het volgende:
[..]
"De jongens gaan naar papa" is ook lekker multi-interpretabel.... Vooral als je er 2 van je eigen kids op beeld erbij zet, maar het dus gaat over de kids van JVP...
Edit: offff die van haar zijn bij Koen en JVP en zij is 3 weken alleen. En daarna weer met 10, maar ik betwijfel het.
Blij dat ik een 'medestander' heb gevonden haha.quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:09 schreef J0ycie88 het volgende:
Jongens, is het niet een beetje zien wat je wilt zien als het gaat om MB, KB en JVP? Ik lees vooral stil mee op het moment, maar begin er nu langzaamaan wel iets van te vinden.
Ja misschien is de rooskleurige "vibe" er een beetje vanaf.. Dat heb je in elke relatie weleens toch?
Ik vind het in ieder geval niet gek in hun situatie. MB die mentaal niet lekker gaat, een monsterverbouwing die niet zoals planning ging gezien gezien het tijdelijke kampeeravontuur... en wie weet wat er nog meer speelt. JVP zal misschien ook haar dingen hebben met haar exman en kids. Maar dat wilt niet zeggen dat er in de relationele sfeer iets niet goed zit. Ja de juiche channels hebben redelijk vaak gelijk. Maar we hebben ook gezien hoeveel ze kapot kunnen maken recent. Denk daar misschien even aan voor dat elke storie onder een vergrootglas wordt gelegd..
Welnee. De uitzending van ' het mooiste meisje' heeft voor heel veel nieuwe volgers gezorgd. Dit is gewoon de huidige kille situatie.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:46 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:09 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Wat henrike zegt klopt wel Debbie shopt bij zorgverleners tot ze de juiste stempel krijgt..
Las laatst nog even iets terug van net na de bevalling van Jay toen ze bedacht had een baarmoeder verzakking te hebben.. in die blogs stond precies hoe ze het doet.
Ze had 3 weken na bevalling aangegeven bij huisarts dat ze dat had omdat ze ergens last van had.. huisarts vond het te vroeg voor die diagnose en dacht dat het haar bekken konden zijn dus naar de fysio.. die vond na een paar weken dat ze misschien toch gelijk had dus weer naar de huisarts... na diverse specialisten zou het toch een verzakking kunnen zijn.. en toen kwam het op behandeling wat een operatie zou betekenen en dan zou ze misschien geen kinderen meer mogen kijken dus toch even afwachten en verhip nooit meer genoemd daarna!
Dus ze shopt tot ze diagnose krijgt maar als het dan echt ingrijpend behandeld moet worden gaat ze door naar de volgende diagnose
O echt hè, mijn vriendin was in haar lip gestoken en het zag er exact zo uit, ze heeft nu ook weer een nieuwe hashtag om toe te voegen, spraakgebrek , dankzij de fillerquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:26 schreef Lodelie het volgende:
De grootste handicap van Debby vind ik op dit moment die bijensteek in dr bovenlip.
Dan zie jij toch echt iets anders. Het is overduidelijk (al voordat de juicekanalen er overigens aandacht aan besteedden).quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:22 schreef J0ycie88 het volgende:
En dat wat ze zelf naar buiten brengen echt niet doet lijken alsof het slecht gaat binnen hun relatie. Ze zullen vasg met bepaalde dingen strugglen, maar er zijn genoeg plaatjes waar ze gewoon met zijn 3 lachend op staan.
Zit er eigenlijk een navigatiesysteem op zo'n rolstoel😇quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:43 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Debbie is echt de weg kwijt hoor
Ik durfde al niets meer te zeggen maar ben het met bobenstaande eens. Ja m'n is afgevallen, jvpwat voller maar komt dat door een slechte relatie?quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Blij dat ik een 'medestander' heb gevonden haha.
Ik kreeg al stress als ik keek naar wat ze deden, zij leefden er volop in met gezin, werk, sociale media (ja kiezen ze zelf voor maar zal ook inkomen zijn). Menig relatie die dit niet overleefd, laat ze ff een dip hebben.
En ik vraag me nog steeds af of het iemand was opgevallen als het niet op de juicekanalen had gestaan
😆quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:44 schreef Henrike het volgende:
[..]
Zit er eigenlijk een navigatiesysteem op zo'n rolstoel😇
Voordat je het weet rijdt ze de A1 op naar de dikkelippenkliniek, omdat ze daar nog een restje filler in de koelkast heeft staan.quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:44 schreef Henrike het volgende:
[..]
Zit er eigenlijk een navigatiesysteem op zo'n rolstoel😇
Maar wat moeten we zien dan? Waar kunnen wij aan zien dat het klaar is met de poly? Wat is zo overduidelijk?quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:40 schreef lila01 het volgende:
[..]
Dan zie jij toch echt iets anders. Het is overduidelijk (al voordat de juicekanalen er overigens aandacht aan besteedden).
Ja hee we staan niet voor een rechtbank om iets wettelijk en overtuigend te bewijzen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:19 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Maar wat moeten we zien dan? Waar kunnen wij aan zien dat het klaar is met de poly? Wat is zo overduidelijk?
Maar als doe vraag wordt gesteld is het antwoord of: er heerst zo'n ander vibe. Of: het is geen klef gebeuren meer.
Ja sorry, dat vind ik echt geen objectieve constateringen.
😉😉quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:28 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja hee we staan niet voor een rechtbank om iets wettelijk en overtuigend te bewijzen.
Tip voor Debbie; in de koelkast laten, tjezus wat is dat lelijk geworden zo scheef ook.quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:13 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Voordat je het weet rijdt ze de A1 op naar de dikkelippenkliniek, omdat ze daar nog een restje filler in de koelkast heeft staan.
#brainfogrolstoelmam
He gets die enge sekte theoriequote:Op donderdag 10 juli 2025 23:42 schreef Donna het volgende:
Ellen, (niet meer) van koenenellen heeft een e-book geschreven over de twin flame liefde.
Even m'n geitenwollensokken zoeken.
O die twinflame liefde die geen liefde bleek te zijn?quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:42 schreef Donna het volgende:
Ellen, (niet meer) van koenenellen heeft een e-book geschreven over de twin flame liefde.
En een podcast opgenomen!quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:42 schreef Donna het volgende:
En die nu een kwarrel isquote:Op donderdag 10 juli 2025 23:53 schreef Henrike het volgende:
[..]
O die twinflame liefde die geen liefde bleek te zijn?
Ja maar dat begrijp je verkeerd. Want dat is het dus WEL.quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:53 schreef Henrike het volgende:
[..]
O die twinflame liefde die geen liefde bleek te zijn?
Ik kan er met mijn kop niet meer bij.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja maar dat begrijp je verkeerd. Want dat is het dus WEL.
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha.
![]()
Debbie zat weer te zwetsen. Haar dochter was buiten. Die loopt sociaal emotioneel voor dus die zal wel gauw klaar zijn geweest met die vertoning van haar moeder.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 01:30 schreef Annika2016 het volgende:
Ik snap even iets niet. Debbie gaat de rolstoel versieren met Zoë voor ‘het proces’ of het leuk te maken zoals ze het zelf noemt, want haar dochter is zo creatief etc. Vervolgens zit mevrouw alleen die stickers op te plakken. Ik vind het tafereeltje er zo ontzettend treurig en kinderachtig uit zien. Waarom filmt ze dit van zichzelf?
Heeft iemand MB of iemand anders van de Bollen clan daadwerkelijk horen zeggen dat ze weer niet op vakantie gaan? Ik lees het overal, maar is dat ook echt zo?
Vind het wel weer kwam dat zij zo kan zitten, ja het is gewoon een lulkoek verhaal.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 01:30 schreef Annika2016 het volgende:
Ik snap even iets niet. Debbie gaat de rolstoel versieren met Zoë voor ‘het proces’ of het leuk te maken zoals ze het zelf noemt, want haar dochter is zo creatief etc. Vervolgens zit mevrouw alleen die stickers op te plakken. Ik vind het tafereeltje er zo ontzettend treurig en kinderachtig uit zien. Waarom filmt ze dit van zichzelf?
Heeft iemand MB of iemand anders van de Bollen clan daadwerkelijk horen zeggen dat ze weer niet op vakantie gaan? Ik lees het overal, maar is dat ook echt zo?
En wat is er creatief aan standaard temu stickers willekeurig opplakken? Maar goed, Debbie wil gewoon aandacht met iets wat ze ten onrechte geritseld heeft bij de WMO dus die haalt alles uit de kast.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 01:30 schreef Annika2016 het volgende:
Ben benieuwd hoe het zal gaan! Fijn voor haar!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:44 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Heel blij voor Judith dat ze mee mag doen met de medicijnproef!!!!
Viel mij ook op, zo sneuquote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:39 schreef IlseMarije het volgende:
De "oudste" dochter van HVK kijkt zo gespannen, zou ze zelf de kleren uitgezocht hebben voor juffendag? Arm meisje zo gespannen en moeders maar filmen.
The what now? 😂quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:42 schreef Donna het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |