Ik vind die Anke toch zo'n raar figuur 😅 ik heb haar nooit gevolgd, ze komt wel eens voorbij, maar ik kan er niks mee.quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:06 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
En Anke, maar dat is net zo’n figuur als Rosanne. Annemarie reageert nagenoeg nooit bijvoorbeeld, terwijl Debbie dat andersom maar al te graag doet. Al zal dit bericht van mij hier wellicht een duwtje in de rug van Annemarie zijn en staat er straks iets heel meelevends van demammavan onder de laatste post.
Haha, ik ook niet! Ze vindt zichzelf gelukkig wel heel leuk, is mijn gevoel😂quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind die Anke toch zo'n raar figuur 😅 ik heb haar nooit gevolgd, ze komt wel eens voorbij, maar ik kan er niks mee.
En die happy happy anke of hoe ze heet van de blije happy cursussenquote:Op donderdag 10 juli 2025 13:59 schreef Sushirijst het volgende:
Wat mij bij de posts van Debbie opvalt is dat er eigenlijk amper nog een andere influencer reageert met een bericht of een like. Ja alleen die Rosanne,maar die liked elk bericht bij andere momfluencers om zelf in de picture te blijven.
Eigenlijk wel. Maar als je dan al die jubel teksten van hun fans leest, onder de liefdesverklaringen van de poly en hoe geweldig en normaal het wel niet is om met z’n drieën te zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:49 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Was toch ook de domste keuze ooit
En haar man is ook zo ieuwwwww, zo nep allemaalquote:Op donderdag 10 juli 2025 14:16 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Haha, ik ook niet! Ze vindt zichzelf gelukkig wel heel leuk, is mijn gevoel😂
Ik ook, maar heb verder geen mening over hun poly/relatie. Als je gelukkig bent en je een stabiele relatie hebt, zodat de kinderen veilig en liefdevol op kunnen groeien, maakt het mij niet uit met hoeveel of met wie je bent.quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:21 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar als je dan al die jubel teksten van hun fans leest, onder de liefdesverklaringen van de poly en hoe geweldig en normaal het wel niet is om met z’n drieën te zijn.
Alsof ze het wiel hebben uitgevonden. Wanneer ik dat soort teksten lees, begin ik bijna te twijfelen of ik niet de ultieme burger trut ben. Ik vind een relatie met 1 man al hard werken en vaak ingewikkeld.
Wat stond er voor spannends in de comments dan?quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze is weer aan het swifferen geweest, want van de 14 comments staan er nog maar 9
Haha idd! Heb ze nooit benijd hoor, kom op 7 kids. Kun je uberhaupt dan een x rustig poepen 😜quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:21 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar als je dan al die jubel teksten van hun fans leest, onder de liefdesverklaringen van de poly en hoe geweldig en normaal het wel niet is om met z’n drieën te zijn.
Alsof ze het wiel hebben uitgevonden. Wanneer ik dat soort teksten lees, begin ik bijna te twijfelen of ik niet de ultieme burger trut ben. Ik vind een relatie met 1 man al hard werken en vaak ingewikkeld.
Een voormalig collega had een poly relatie (nou ja meerdere dus, en die mensen hadden dan vaak ook weer meerdere relaties). Die vertelde wel eens hoe dat ging. Dat was logistiek wel een puzzel begreep ik. En soms ging er een relatie uit, want dat zei die collega ook, het is niet alsof dat altijd maar hetzelfde blijft. Het zijn net gewone relaties maar dan meerdere.quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:21 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Enige waar ik wel denk is aan Sisterwives van TLC en hoe verkeerd dat is afgelopen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb verder geen mening over hun poly/relatie. Als je gelukkig bent en je een stabiele relatie hebt, zodat de kinderen veilig en liefdevol op kunnen groeien, maakt het mij niet uit met hoeveel of met wie je bent.
Denk dat je pas een 'burgertrut' wordt op het moment dat je het zou veroordelen.
Ik moet er zelf niet aan denken, met 3 een relatie en bij elkaar 7kinderen hebben. Ik zoi dagelijks om 20u op bed liggen denk ik 🙈 helemaal met hun werkuren erbij.
Precies, vannacht stond er een hele duidelijke mening over haar op haar TikTok, toen sliep ze. Ze heeft even gereageerd dat ze ze niet zou verwijderen maar dat heeft ze vanmorgen wel gedaan.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet echt dat ze nu de kinderen naar school gaat brengen toch? Ze heeft de hele nacht op alle platforms de reacties zitten filteren en swifferen... die slaapt weer uit vandaag
Iets in die trant plaatste ik dus op tik tok onder haar post. Dat het voor Zoë best wat te veel kan zijn. Een zieke moeder die alle aandacht opeist en dan moet zij een klas overslaan. Laat dat meisje kind zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Oei… de schijn ophouden is echt schadelijk. Kinderen zien en voelen zoveel meer dan vaak gedacht wordt. En dat heeft zo’n impact.
Voorbeeld: Het feit dat de dochter van Debbie sociaal emotioneel toe lijkt te zijn aan groep 6 vind ik daarom ook zo twijfelachtig. Dat meisje heeft te dealen met een moeder die alle aandacht opeist en haar kinderen ontzettend belast met haar gekkigheid. Het zou helemaal niet gek zijn dat dat meisje daardoor al zo’n verantwoordelijksheidsgevoel heeft en daardoor doet voorkomen dat zij verder is dan ze in werkelijkheid is.
Dat doen heel veel fluflus. Maximaal bejubelen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:07 schreef Henrike het volgende:
[..]
Precies, vannacht stond er een hele duidelijke mening over haar op haar TikTok, toen sliep ze. Ze heeft even gereageerd dat ze ze niet zou verwijderen maar dat heeft ze vanmorgen wel gedaan.
Alleen maar meelopers onder haar volgers.
Ja daar heb je ook gelijk in, verschil met sisterwives is alleen dat hij individuele relaties had en in principe hebben zij alle 3 een relatie met elkaar. Ik ben helemaal niet jaloers aangelegd, maar mijn man moeten delen met iemand zou ik ook niet kunnen, over mezelf ben ik best onzeker. Dus zou alleen maar nog meer onzeker worden als er een 2e vrouw bij zou komen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:43 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Enige waar ik wel denk is aan Sisterwives van TLC en hoe verkeerd dat is afgelopen.
En zelf denk ik dat je nooit iedereen 100% tevreden kan stellen en ik denk toch dat zo'n relatie je onzeker kan maken.
Ik vind net zoals jij dat iedereen lekker zelf moet weten hoe en wat, en écht: Ik hoop dat alles daar goed mag gaan. Maar helaas heb ik zelf ook het idee dat daar iets aan de hand is.
Persoonlijk moet ik er ook niet aan denken om mijn man te delen met iemand.
Dit is zoals ik het zie een heel traject geweest van Debbie.quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:46 schreef Ballerina888 het volgende:
Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik mij afvraag hoe Debby die electrische rolstoel voor elkaar heeft gekregen.
Al zou je geloven dat ze longcovid, adhd en HB is/heeft. En weet ik veel wat nog meer. Iemand die kan en doet wat zij doet hoeft toch geen electrische rolstoel? Wat zijn dan de eisen daarvoor in de gemeente waar zij woont?
Dat was een kleine motor geloof ik, zo'n beginners motor met minder vermogenquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:00 schreef Jenn1806 het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Arte gisteren geslaagd is voor haar motorrijbewijs? Ze rijdt al weken op dat ding!!
Wat henrike zegt klopt wel Debbie shopt bij zorgverleners tot ze de juiste stempel krijgt..quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:46 schreef Ballerina888 het volgende:
Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik mij afvraag hoe Debby die electrische rolstoel voor elkaar heeft gekregen.
Al zou je geloven dat ze longcovid, adhd en HB is/heeft. En weet ik veel wat nog meer. Iemand die kan en doet wat zij doet hoeft toch geen electrische rolstoel? Wat zijn dan de eisen daarvoor in de gemeente waar zij woont?
Dat is een brommer 🤣😂quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:00 schreef Jenn1806 het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Arte gisteren geslaagd is voor haar motorrijbewijs? Ze rijdt al weken op dat ding!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |