abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218174685
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 10:25 schreef Earring het volgende:
Judith die haar hele fotorol over Bob en de zee plaatst is ook wat overdreven.
Ik was daar ook verbaasd over. Leuk voor jezelf. Daar houdt het wel bij op.
pi_218174770
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 10:37 schreef JaNeeDan het volgende:
Het valt me een beetje tegen dat we geen stories zien van een naar school en supermarkt crossende Debbie. Je zou toch verwachten dat ze vandaag en de komende tijd alles aangrijpt om in haar bolide gezien te worden. Of zou ze nu zo druk zijn met die show dat ze geen tijd heeft om stories te plaatsen en komt ze later op de dag met een samenvatting?
Je gelooft toch niet echt dat ze nu de kinderen naar school gaat brengen toch? Ze heeft de hele nacht op alle platforms de reacties zitten filteren en swifferen... die slaapt weer uit vandaag
pi_218174835
Ik denk niet dat MB met ergens mee naar buiten treedt. Behalve toen de poly uit kwam, is ze naar mijn weten nooit op roddels in gegaan. Ik geef haar gelijk, dit is schadelijk voor de kinderen. En ik mag hopen dat zij de schijn nog heel lang op houden want de kinderen worden al genoeg bloot gesteld aan hun moeders drang naar aandacht.

Wel lichtte ze later een aantal keer genuanceerd toe dat haar ouders/broertje moesten wennen aan de poly en dat er even geen contact is geweest. dat was de periode dat schoonouders ineens veel in beeld kwamen. Zie je nu ook nooit meer iets van.
pi_218174896
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 10:55 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik denk niet dat MB met ergens mee naar buiten treedt. Behalve toen de poly uit kwam, is ze naar mijn weten nooit op roddels in gegaan. Ik geef haar gelijk, dit is schadelijk voor de kinderen. En ik mag hopen dat zij de schijn nog heel lang op houden want de kinderen worden al genoeg bloot gesteld aan hun moeders drang naar aandacht.

Wel lichtte ze later een aantal keer genuanceerd toe dat haar ouders/broertje moesten wennen aan de poly en dat er even geen contact is geweest. dat was de periode dat schoonouders ineens veel in beeld kwamen. Zie je nu ook nooit meer iets van.
Ik denk dan dat je juist snel moet handelen, nog jaren de schijn ophouden in deze onrealistische situatie, dat is schadelijk!
pi_218174920
quote:
Het valt me een beetje tegen dat we geen stories zien van een naar school en supermarkt crossende Debbie. Je zou toch verwachten dat ze vandaag en de komende tijd alles aangrijpt om in haar bolide gezien te worden. Of zou ze nu zo druk zijn met die show dat ze geen tijd heeft om stories te plaatsen en komt ze later op de dag met een samenvatting?
Er moet eerst gerust worden én natuurlijk een gelikt filmpje gemaakt worden.
pi_218174939
quote:
Ze is zoooo moe van haar filmpje opnemen.

Echt wat een raak muziekje ook eronder, Debbie houdt van de aandacht van andere. Die schreeuw van aandacht is misselijkmakend.
pi_218174941
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 11:05 schreef Iriss23579 het volgende:

[..]
Ik denk dan dat je juist snel moet handelen, nog jaren de schijn ophouden in deze onrealistische situatie, dat is schadelijk!
En zeker als er niks van waar blijkt dan zou ik handelen. Dan kun je nl overtuigd een post plaatsen waarin je duidelijk maakt dat het allemaal onzin is.
pi_218174975
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 10:55 schreef Kletsdoos165 het volgende:

Oei… de schijn ophouden is echt schadelijk. Kinderen zien en voelen zoveel meer dan vaak gedacht wordt. En dat heeft zo’n impact.

Voorbeeld: Het feit dat de dochter van Debbie sociaal emotioneel toe lijkt te zijn aan groep 6 vind ik daarom ook zo twijfelachtig. Dat meisje heeft te dealen met een moeder die alle aandacht opeist en haar kinderen ontzettend belast met haar gekkigheid. Het zou helemaal niet gek zijn dat dat meisje daardoor al zo’n verantwoordelijksheidsgevoel heeft en daardoor doet voorkomen dat zij verder is dan ze in werkelijkheid is.
pi_218175036
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 11:14 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
En zeker als er niks van waar blijkt dan zou ik handelen. Dan kun je nl overtuigd een post plaatsen waarin je duidelijk maakt dat het allemaal onzin is.
Als er niks van waar is, laat je juicechannels toch niet eindeloos speculeren? Als je nog zo gelukkig bent samen, dan maak je toch even een overtuigend filmpje om de roddels weg te nemen?

Er is dus duidelijk wel iets aan de hand. Ze hebben echt nooit meer leuke filmpjes samen. Voorheen zaten ze wel eens lekker samen op de bank, tegen elkaar aan en dat werd allemaal gedeeld.
En Koen kijkt echt non stop boos op filmpjes waar hij nu wel in beeld komt.

Wie weet proberen ze er alsnog samen uit te komen en laten ze daarom niks horen.
pi_218175045
En schijn ophouden, is juist geen goed idee voor kinderen. Zij voelen absoluut die spanningen.
Ik kan ze, bij wijze van, vanaf hier al voelen, van het weinige wat ze delen.
pi_218175098
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 07:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee van 4 naar 6
En ze gaat "herinnering van plezier maken". En ze heeft "een karakter als vuur, dat moet je niet doven".

Fijn dat het kan omdat het blijkbaar nodig is maar er mag wel een triggerwarning bij dat je een teiltje nodig hebt én een disclaimer dat ChatGPT het heeft geschreven.
pi_218175103
quote:

[..]
Ik was daar ook verbaasd over. Leuk voor jezelf. Daar houdt het wel bij op.
Vooral ook weer heel fijn voor B zijn privacy :{
pi_218175116
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 09:04 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Omdat jullie niet uitgepraat raakten over het filmpje van Debbie in haar rolstoel heb ik toch maar even gekeken.

Wat een poppenkast! Alles voor de aandacht. Nog nooit iemand zo zien stralen in een rolstoel.
Ja dat filmpje is echt... heel bijzonder. Met dat hysterische blije gezicht er ook bij.
pi_218175149
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 11:38 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ja dat filmpje is echt... heel bijzonder. Met dat hysterische blije gezicht er ook bij.
En ze heeft alweer alle reacties verwijderd. :')
pi_218175194
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 11:26 schreef Julie81 het volgende:

[..]
Als er niks van waar is, laat je juicechannels toch niet eindeloos speculeren? Als je nog zo gelukkig bent samen, dan maak je toch even een overtuigend filmpje om de roddels weg te nemen?

Er is dus duidelijk wel iets aan de hand. Ze hebben echt nooit meer leuke filmpjes samen. Voorheen zaten ze wel eens lekker samen op de bank, tegen elkaar aan en dat werd allemaal gedeeld.
En Koen kijkt echt non stop boos op filmpjes waar hij nu wel in beeld komt.

Wie weet proberen ze er alsnog samen uit te komen en laten ze daarom niks horen.
Als ze dit hadden gedaan dan had iedereen weer gezegd: wat een overdreven gedoe, ze proberen weer eens wat te bewijzen ofzo. Ze kunnen het nooit helemaal goed doen, want achter alles wordt dan wat gezocht.
pi_218175204
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 11:35 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
En ze gaat "herinnering van plezier maken". En ze heeft "een karakter als vuur, dat moet je niet doven".

Fijn dat het kan omdat het blijkbaar nodig is maar er mag wel een triggerwarning bij dat je een teiltje nodig hebt én een disclaimer dat ChatGPT het heeft geschreven.
Debbie lees gewoon die boeken steeds opnieuw en denkt dat ze een feyra gecreëerd heeft.. (dat karakter van vuur is letterlijk overgenomen)
Ik snap de hype van de boeken niet..
pi_218175215
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 10:22 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dan zou mijn reactie volgens Debbie door TikTok verwijderd zijn?
Geloof ik niet want ik stelde een keurige vraag.
Dit doet ze gewoon zelf
Ze is weer aan het swifferen geweest, want van de 14 comments staan er nog maar 9
pi_218175231
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 11:35 schreef Nieve het volgende:

[..]
Vooral ook weer heel fijn voor B zijn privacy :{
Privacy hebben de kinderen van influencers sowieso al niet😬
pi_218175234
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2025 11:45 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
En ze heeft alweer alle reacties verwijderd. :')
Yup stond net te veel waarheid in schijnbaar 🤣
pi_218175238
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2025 11:14 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ze is zoooo moe van haar filmpje opnemen.

Echt wat een raak muziekje ook eronder, Debbie houdt van de aandacht van andere. Die schreeuw van aandacht is misselijkmakend.
Hele rare keuze van muziek inderdaad
pi_218175245
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 11:53 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze is weer aan het swifferen geweest, want van de 14 comments staan er nog maar 9
Maar dat doet ze echt niet hoor 🤣😂
pi_218175252
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 09:35 schreef Iriss23579 het volgende:

[..]
Het is al weken anders, ze zijn nu wss aan het voorbereiden hoe ze het naar buiten brengen. Zit je met je boerderij met 8 aparte slaapkamers waar geen kasten inpassen 🤣
Heb je zoveel bloed, zweet en tranen achter de rug en eindelijk als poly je plekje gevonden, kinderen een beetje gewend aan hun nieuwe leven en dan doe je iets heel stoms ( als ik de juicekanalen over Michelle met die 'Tim' mag geloven) en laat je het hele zorgvuldig opgebouwde kaartenhuis instorten. Ik vind het werkelijk onbegrijpelijk.
pi_218175262
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 10:25 schreef Earring het volgende:
Judith die haar hele fotorol over Bob en de zee plaatst is ook wat overdreven.
En ook meteen: I think he is a kitesurfer.

Een kind dat vrijwel dagelijks wordt meegesleurd naar het strand, raakt daar wel aan gewend, maakt je niet meteen een kitesurfer🤷‍♀️
pi_218175268
Het valt ook op dat m niet reageert onder JVP haar laatste post. Vooral haar laatste post vind ik veelzeggebd
pi_218175276
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 11:05 schreef Iriss23579 het volgende:

[..]
Die schijn ophouden valt ook niet vol te houden. Koen en Jacq stralen nu al uit dat ze er genoeg van hebben.
Ik vind dit zo erg voor die kinderen. Die hebben er niet om gevraagd om online te worden gegooid voor het oog van Jan en alleman.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')