abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218173976
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 08:38 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Niet alleen Barneveld 🫣
De mensen in Barneveld kunnen haar natuurlijk ‘live’ zien en daaruit hun conclusies trekken.
pi_218173979
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 08:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
Als ze die stoel uitglibbert van geluk, zou ze dan een soort slakkenspoor achterlaten onderweg naar Zeeman?
Ik ben benieuwd of ze hem alleen gebruikt voor dagjes weg zoals ze altijd beweerde of er ook constant mee door Barneveld gaat racen.
pi_218173980
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 08:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat zou Roy eigenlijk vinden van het rolstoel filmpje? Met haar manische glimlach scheuren terwijl Liejum de straat op gaat
Ik denk dat hij door Debbie ook helemaal gehersenspoeld is. Een echte vent vind ik het toch al niet.
Hij had ook gewoon kunnen zeggen: nou Debbie hier je rolstoel, maar ga er nou niet zo pontificaal mee in beeld met een belachelijk muziekje eronder. Wat zullen zijn collega's er wel niet over zeggen.
pi_218173985
Ja onder al die zweverige acceptatie posts van Lotte kan ze af en toe heel venijnig uit de hoek komen. Alleen maar liefde he mensen!
pi_218173991
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 21:32 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Nee zeker niet! Dit is echt door de wmo geregeld. Want gebracht door medipoint. Een elektrische rolstoel kun je niet huren.
Die kun je wel kopen 🫣 (weet niet of het dezelfde rolstoel is als op de website of dat ze in de winkel nog anderen hebben) en misschien ook op afbetaling… Ik kan me bijna njet voorstellen dat een wmo dat geregeld heeft, dan zijn ze daar oer dom of Debbie kan een carrière ambiëren op het toneel. Bovendien moeten de meeste mensen heel lang wachten voordat ze überhaupt toestemming krijgen en dan moet zo’n stoel nog gemaakt/geleverd worden.

Je zou bijna de gemeente Barneveld tippen (bijna he ;) ), ik vind dit zo fout! En ALS ze zo erg lc had dan nog is die rolstoel snel geleverd.

Als ik straks een rolstoel nodig heb ga ik direct verhuizen naar de gemeente Barneveld.
pi_218173998
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 08:53 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd of ze hem alleen gebruikt voor dagjes weg zoals ze altijd beweerde of er ook constant mee door Barneveld gaat racen.
Ja want de bakfiets mag niet meer hè, ze zit nu nog wel met Liam, die moet op schoot als ze samen weg wil. Boodschappen doen wil niet op die manier.
En als liam wegloopt in een winkel of op straat dan moet ze ineens snel haar koets uit.
Zo praktisch is het allemaal niet, mega sta in de weg ook

[ Bericht 1% gewijzigd door Henrike op 10-07-2025 10:18:37 ]
pi_218174005
Het hele filmpje van MB is ongeloofwaardig. Denkt er nou echt werkelijk iemand dat zij daadwerkelijk bij Leen Bakker winkelt? Het is dat het een samenwerking is. Maar ik sta er niet gek van te kijken als al die spullen allang weer uit huis gehaald zijn.

Ik zie op beeld niks bijzonders aan de poly. Ze zijn inmiddels wat jaren verder als drietal. Dat het niet meer alleen maar regenbogen, vlinders en hartjes zijn lijkt mij logisch. Zo’n verhuizing is ook best een beproeving.

Dat MB alleen maar dunner wordt en nog actiever gaat bewegen, vind ik wel opvallend.
pi_218174015
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 08:55 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Die kun je wel kopen 🫣 (weet niet of het dezelfde rolstoel is als op de website of dat ze in de winkel nog anderen hebben) en misschien ook op afbetaling… Ik kan me bijna njet voorstellen dat een wmo dat geregeld heeft, dan zijn ze daar oer dom of Debbie kan een carrière ambiëren op het toneel. Bovendien moeten de meeste mensen heel lang wachten voordat ze überhaupt toestemming krijgen en dan moet zo’n stoel nog gemaakt/geleverd worden.

Je zou bijna de gemeente Barneveld tippen (bijna he ;) ), ik vind dit zo fout! En ALS ze zo erg lc had dan nog is die rolstoel snel geleverd.

Als ik straks een rolstoel nodig heb ga ik direct verhuizen naar de gemeente Barneveld.
Ja maar het ging over huren wat ze benoemde. Zeker kun je alle varianten van rolstoelen kopen maar een elektrische kun je niet huren.

En het kan best snel gaan hoor. Toen ik mijn normale rolstoel kreeg via de wmo was dan binnen 2 weken geregeld en onlangs heb ik een elektrische duwondersteuning erbij gekregen en van dat aanvragen tot dat medipoint kwam om dit te installeren op mijn rolstoel zat ook maar 3 weken.
pi_218174024
Omdat jullie niet uitgepraat raakten over het filmpje van Debbie in haar rolstoel heb ik toch maar even gekeken.

Wat een poppenkast! Alles voor de aandacht. Nog nooit iemand zo zien stralen in een rolstoel.
pi_218174096
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 08:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Gatverdamme 🤣😅 zie het nieuws bericht al voor me "mysterieus slijmspoor door Barneveld, wat is hier aan de hand?"
(Denk alleen dat de Barneveldse courant met de censuur bezuinigingen ook opgeheven is 😭)
😆
pi_218174103
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 08:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Gatverdamme 🤣😅 zie het nieuws bericht al voor me "mysterieus slijmspoor door Barneveld, wat is hier aan de hand?"
(Denk alleen dat de Barneveldse courant met de censuur bezuinigingen ook opgeheven is 😭)
Jammer dat kleurplaten niet meer mogen 😂😂
pi_218174115
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 08:57 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Het hele filmpje van MB is ongeloofwaardig. Denkt er nou echt werkelijk iemand dat zij daadwerkelijk bij Leen Bakker winkelt? Het is dat het een samenwerking is. Maar ik sta er niet gek van te kijken als al die spullen allang weer uit huis gehaald zijn.

Ik zie op beeld niks bijzonders aan de poly. Ze zijn inmiddels wat jaren verder als drietal. Dat het niet meer alleen maar regenbogen, vlinders en hartjes zijn lijkt mij logisch. Zo’n verhuizing is ook best een beproeving.

Dat MB alleen maar dunner wordt en nog actiever gaat bewegen, vind ik wel opvallend.
Dat vind ik ook vreemd
pi_218174254
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 09:17 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat vind ik ook vreemd
Het is al weken anders, ze zijn nu wss aan het voorbereiden hoe ze het naar buiten brengen. Zit je met je boerderij met 8 aparte slaapkamers waar geen kasten inpassen 🤣
pi_218174263
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 08:56 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja want de bakfiets mag niet meer hè, ze zit nu nog wel met Lohan, die moet op schoot als ze samen weg wil. Boodschappen doen wil niet op die manier.
En als slijpmachine wegloopt in een winkelmand op straat dan moet ze ineens snel haar koets uit.
Watte?
pi_218174343
quote:

Ik zie heel veel opvallends aan de poly maar de aap komt nog wel uit de mouw. De schijn kun je niet eeuwig ophouden.
pi_218174351
Julia Feenstra gaat samen met haar moeder en vriendin een volgepakte Mini van Ibiza naar Nederland rijden. (Zij woont zelf op Ibiza).

Ze overnachten bij Lyon en nu gaat ze toch met het vliegtuig terug naar Ibiza. Waarom ze dan uren in een volgepakte auto gaat zitten: de logica ontbreekt me.

Vervolgens mist ze bijna het vliegtuig omdat ze nog iets onzinnigs ging shoppen. Vliegtuig was al aan het boarden en ze moest nog 10 min lopen (en filmen). Maar ze heeft het gehaald.

Geen enkele vliegschaamte daar, vrienden vliegen naar hen voor een weekendje, en zelf vliegen ze terug voor een verjaardag.
pi_218174420
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 09:35 schreef Iriss23579 het volgende:

[..]
Het is al weken anders, ze zijn nu wss aan het voorbereiden hoe ze het naar buiten brengen. Zit je met je boerderij met 8 aparte slaapkamers waar geen kasten inpassen 🤣
Ik zou dat heel sneu voor de kinderen vinden.
Vind het ook opvallend dat jvp’s bio zegt dat ze bonus van 4 is, maar k en m reppen daar met geen woord over
pi_218174429
Debbie beweerd dat Tik tok negatieve reacties niet plaats maar dat Debbie ze eerst goed moet keuren, maar waarom zien wij die reacties wel en dan plots zijn ze verwijderd. Ik weet dat reacties door tik tok verwijderd worden maar volgens mij zijn ze dan ook gewoon weg!
pi_218174483
Dbm die haar zoon zijn spullen laat zien dat hij zoveel had 🤔 herkennen mensen dit? Ik heb op een aantal scholen gewerkt en mijn kinderen zijn ook naar 2 basisscholen gegaan en hier kregen ze 1 etui met potloden en stiften en zeg maar alles wat nodig is.. van thuis mocht/mag je max 1 etui mee nemen en geen "afleidende " schrijfwaren...
Dat kastje moet toch propvol gezeten hebben?
En leuk dat je kind blij van dingen word en je dit ok vind.. maar als je dit zo online gooit weet je toch dat mensen daar iets van gaan vinden?
Ik vind het vooral overkomen alsof ze hem klein en schattig wilt houden .. is er ook ruimte voor als hij ineens niet meer met lippenstift gummetjes wilt spelen
pi_218174545
Mijn zoon gaat volgend jaar naar groep 3. Maar deze spullen lijken mij voor thuis. En idd veel.

Ik had gewone hb potloden en een schooletui en een gum in groep 3. Later in groep 4 een pen met inkt, die je dan zelf kon vullen. Vlekken overal 🤣
Maar je mocht maar weinig van huis meenemen. Potloden en viltstiften waren van school zelf. Pas in hogere klassen kwam daar je eigen prutteltjes bij.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218174571
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 08:56 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja want de bakfiets mag niet meer hè, ze zit nu nog wel met Lohan, die moet op schoot als ze samen weg wil. Boodschappen doen wil niet op die manier.
En als slijpmachine wegloopt in een winkelmand op straat dan moet ze ineens snel haar koets uit.
quote:

Ik zie wel dat de blikken tussen hen is veranderd.
Het is niet meer allemaal hosanna wat ze laten zien. En dat is ook logisch in een relatie en we zien niet alles.
Maar sommige dingen vallen wel op, m'n die afvalt, jvp die ook een metamorfose lijkt te ondergaan, meer casusal gekleed, wat voller.
Hoeft natuurlijk niets te betekenrn
pi_218174586
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 10:01 schreef miep123456 het volgende:
Debbie beweerd dat Tik tok negatieve reacties niet plaats maar dat Debbie ze eerst goed moet keuren, maar waarom zien wij die reacties wel en dan plots zijn ze verwijderd. Ik weet dat reacties door tik tok verwijderd worden maar volgens mij zijn ze dan ook gewoon weg!
Dan zou mijn reactie volgens Debbie door TikTok verwijderd zijn?
Geloof ik niet want ik stelde een keurige vraag.
Dit doet ze gewoon zelf
pi_218174595
Judith die haar hele fotorol over Bob en de zee plaatst is ook wat overdreven.
pi_218174605
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 10:22 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dan zou mijn reactie volgens Debbie door TikTok verwijderd zijn?
Geloof ik niet want ik stelde een keurige vraag.
Dit doet ze gewoon zelf
Tuurlijk doet ze het zelf.. ze hoopt met de negatieve reacties haar fans te triggeren te reageren zodat het viral kan.. maar nette kritiek is niet handig hiervoor
pi_218174675
Het valt me een beetje tegen dat we geen stories zien van een naar school en supermarkt crossende Debbie. Je zou toch verwachten dat ze vandaag en de komende tijd alles aangrijpt om in haar bolide gezien te worden. Of zou ze nu zo druk zijn met die show dat ze geen tijd heeft om stories te plaatsen en komt ze later op de dag met een samenvatting?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')