Nee, de hele vibe is anders.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:37 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja het is echt wel heel opvallend nu, normaal gesproken was er al lang een klef en bef ode aan de poly verschenen.
Die Leen Bakker reclame moest nog wel even, maar daar spat het er ook echt niet af hoor
Maar haar kracht in haar handen is juist toegenomen. Het lukt haar vast 😉quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:16 schreef Spezi het volgende:
Trouwens zo’n rolstoel is door de wielen mega zwaar, waardoor ik hem niet zelf in en uit de auto krijg, ook niet als hij helemaal gedemonteerd is zeg maar. Ben benieuwd of Debbie dat wel lukt met haar krachtverlies….
Neeeeee joh. Dan ken je echt geen schaamte.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:19 schreef Noor_ het volgende:
Ze heeft het filmpje nu ook geplaatst in de besloten Facebook groep van longcovid Nederland 🫣
Iemand daar heeft trouwens ook gevraagd hoe haar gesprek met het uwv was maar daar geeft ze geen antwoord op.
Dat was op Reddit 😊quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Volgens mij was de vorige keer niet helemaal duidelijk dat die groep besloten was en werd er toen gezegd dat het een openbare groep was
Werkelijk! Die vrouw is hilarisch...quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Die uwv afspraak was online omdat ze niet zoveel kon lopen
Een heleboel snaai, borrel, alcohol, toetjes en zoetigheid.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:51 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik vind het echt bizar hoeveel AM uitgeeft aan boodschappen. Natuurlijk kost het wat zo’n groot gezin. Maar ¤650 voor een week? Wat koop je dan wel niet?
Ze had nu ook extra wasmiddel enzo en ik denk dat ze premium heeft dus dubbele koopzegels wat 20% toevoegt aan de kassabonquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Een heleboel snaai, borrel, alcohol, toetjes en zoetigheid.
Aan de avondmaaltijden zal het niet opgaan 🙈
Ze heeft met haar stempels kunnen oefenenquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:39 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Maar haar kracht in haar handen is juist toegenomen. Het lukt haar vast 😉
😂quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:46 schreef Lampje88 het volgende:
Het filmpje van Debbie is dumpert waardig😆
Nee, die bestaan uit een muizenhap. Ik denk ergens ook dat er veel verspilling plaatsvindt daar.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Een heleboel snaai, borrel, alcohol, toetjes en zoetigheid.
Aan de avondmaaltijden zal het niet opgaan 🙈
Ik vind AM niet het type dat koopzegels koopt?quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:55 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ze had nu ook extra wasmiddel enzo en ik denk dat ze premium heeft dus dubbele koopzegels wat 20% toevoegt aan de kassabon
Ik zag het net ook, ik moet op m'n handen zitte om niet te reageren, want dat is tegen de groepsregels de reactie die ik wil geven...quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:19 schreef Noor_ het volgende:
Ze heeft het filmpje nu ook geplaatst in de besloten Facebook groep van longcovid Nederland 🫣
Iemand daar heeft trouwens ook gevraagd hoe haar gesprek met het uwv was maar daar geeft ze geen antwoord op.
Weet niet, misschien wel zo raar is dat niet toch? Moet je daar een type voor zijn 😅quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:10 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik vind AM niet het type dat koopzegels koopt?
Doordeweekse toetjes met aperol en prosecco, chocolade amandelen, cake als dessert met 3 soorten verse vruchten etc etc.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:51 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik vind het echt bizar hoeveel AM uitgeeft aan boodschappen. Natuurlijk kost het wat zo’n groot gezin. Maar ¤650 voor een week? Wat koop je dan wel niet?
Het verschilt heel erg per gemeente wat je wel of niet krijgt vanuit de WMO. Barneveld lijkt een gunstige gemeente😅.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:28 schreef IlseMarije het volgende:
Gekke gedachte misschien maar zou ze die rolstoel niet zelf geregeld hebben? Kun je zoiets niet lenen/huren bij welzorg (temu? 😂)of welke organisatie dan ook en dat ze “ons” wil laten geloven dat ze hem via wmo krijgt. Ik zie zulke schrijnende gevallen van mensen die geen hulp krijgen en het heel duidelijk nodig hebben.
Ik volg Janine zoë (of zoiets) op tiktok, een hele andere gemeente en ook zoekt ze hele andere hulp voor haar dochter van 5 met oa een verstandelijke beperking maar die krijgt bijna niks en Debbie… Geen woorden voor.
Nee zeker niet! Dit is echt door de wmo geregeld. Want gebracht door medipoint. Een elektrische rolstoel kun je niet huren.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:28 schreef IlseMarije het volgende:
Gekke gedachte misschien maar zou ze die rolstoel niet zelf geregeld hebben? Kun je zoiets niet lenen/huren bij welzorg (temu? 😂)of welke organisatie dan ook en dat ze “ons” wil laten geloven dat ze hem via wmo krijgt. Ik zie zulke schrijnende gevallen van mensen die geen hulp krijgen en het heel duidelijk nodig hebben.
Ik volg Janine zoë (of zoiets) op tiktok, een hele andere gemeente en ook zoekt ze hele andere hulp voor haar dochter van 5 met oa een verstandelijke beperking maar die krijgt bijna niks en Debbie… Geen woorden voor.
Groenten en fruit van het seizoen 🤡quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:51 schreef Hocuspocus2 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |