abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218163071
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/fluflu's, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218163077
Sorry! Was inspiratieloos qua topic titel 🙈
pi_218163150
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 22:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Er wordt snel genoeg weer een nieuwe geopend 😁
pi_218163163
Risico voor Debbie: slimme dochter doorziet moeder😜
pi_218163216
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 22:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik wilde er eigenlijk iets met Duckface van maken
pi_218163318
Over missende hashtags bij Debbie, ze mag #WereldVolWonderen ook best gebruiken. Ze kan al een jaar niet meer naar de Efteling, maar ondanks dat is haar leven nog steeds één groot sprookje. 8-)
pi_218163319
Zo hé.. middagje druk en niet gekeken hier.
Ik ben echt compleet verbaasd.
Debbie die niet kan poetsen, alleen maar achteruit gaat, nieuwe therapie probeert.
Zo maar einde dag met de auto weg?
Dan trap op rennen compleet hyper, zonder zonnebril en Pem en angst in die stoel gaat liggen om zich te laten transformeren tot een eendje.
Dan nog terug, hoop dat haar lippen haar zicht niet hebben belemmerd, ach bij een aanrijding heeft ze in ieder geval haar airbags paraat.
En dit heeft een Wia aanvraag gedaan? Daar moet ik me voor in het zweet werken en smeken, en verdedigen.
En deze dame krijgt morgen ook nog haar electrische rolstoel?
Ik vind het te schandalig voor woorden en heel triest voor de serieus zieken.
Wat hoop ik dat deze oplichtster een keer goed door de mand valt.
En die kliniek; ga met zo'n oplichter in zee , wat een anti reclame.
Je zou haast de serie" opgelicht" erop af sturen.
Sorry voor mijn boze reactie hier maar moest ff mijn frustratie kwijt.
pi_218163428
Thaila Buddenbruck laat zien dat ze vandaag hun huis schoongemaakt heeft: foto´s van alle kamers.
Duidelijk een ander huis dan dat in Duitsland. Terwijl ze nooit iets hebben willen delen over dat ze daar weggegaan zijn.
Ik begrijp helemaal dat ze liever wat anoniemer zijn maar waarom deel je dan toch deze foto´s? Blijkbaar zit je dan om aandacht verlegen ofzo want het roept uiteraard opnieuw vragen op.
pi_218163452
Ze heeft inderdaad heel lang geen foto's van het huis gedeeld. Alleen speeltuin en zwembad. Als je het echt geheim wil houden om wat voor reden dan ook dan moet je dit niet posten.
pi_218163463
Ik verbaas me over iedere forummer hierdie over elke Instagrammer wat te te zeiken heeft. En maar blèren dat ze alles online zetten. Ja en jij zit als een een weet weet ik niet wat alles in de gaten te houden en weer op een forum ploffen. Ga weg man iedereen die zegt dat ze zo begaan zijn
pi_218163486
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 23:35 schreef Wiepje het volgende:
Ik verbaas me over iedere forummer hierdie over elke Instagrammer wat te te zeiken heeft. En maar blèren dat ze alles online zetten. Ja en jij zit als een een weet weet ik niet wat alles in de gaten te houden en weer op een forum ploffen. Ga weg man iedereen die zegt dat ze zo begaan zijn
Dat is alweer een tijdje geleden Wiepje.
Kom maar op met je positieve bijdrage
pi_218163491
Och, ons aller Wiepje is ook weer terug. O+
De Wiepje die een tijd geleden nog tot Groot Inkeer was gekomen en alle influencers stom vond.
pi_218163523
quote:
Hey Wiep! Ben je vergeten dat je zelf heel lang hetzelfde hebt gedaan? Wel leuk dat je het nieuwe samengevoegde topic ook weer hebt gevonden! Welkom terug. Kom maar op met de positiviteit!
pi_218163542
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 23:51 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Hey Wiep! Ben je vergeten dat je zelf heel lang hetzelfde hebt gedaan? Wel leuk dat je het nieuwe samengevoegde topic ook weer hebt gevonden! Welkom terug. Kom maar op met de positiviteit!
Hieperdepiep, daar hebben we Wiep. Mag ik vragen wat je hier dan op dit forum zoekt? Je weet toch dat er hier gereageerd op wat influencers plaatsen? Dan lees je het toch niet?
pi_218164157
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 23:06 schreef Henrike het volgende:
Zo hé.. middagje druk en niet gekeken hier.
Ik ben echt compleet verbaasd.
Debbie die niet kan poetsen, alleen maar achteruit gaat, nieuwe therapie probeert.
Zo maar einde dag met de auto weg?
Dan trap op rennen compleet hyper, zonder zonnebril en Pem en angst in die stoel gaat liggen om zich te laten transformeren tot een eendje.
Dan nog terug, hoop dat haar lippen haar zicht niet hebben belemmerd, ach bij een aanrijding heeft ze in ieder geval haar airbags paraat.
En dit heeft een Wia aanvraag gedaan? Daar moet ik me voor in het zweet werken en smeken, en verdedigen.
En deze dame krijgt morgen ook nog haar electrische rolstoel?
Ik vind het te schandalig voor woorden en heel triest voor de serieus zieken.
Wat hoop ik dat deze oplichtster een keer goed door de mand valt.
En die kliniek; ga met zo'n oplichter in zee , wat een anti reclame.
Je zou haast de serie" opgelicht" erop af sturen.
Sorry voor mijn boze reactie hier maar moest ff mijn frustratie kwijt.
Ïk ben n.a.v. jullie verhalen toch eens gaan kijken.
Maar wauw, ik begrijp jouw frustratie helemaal.

Lekker een WIA trekken, en ondertussen van alles en nog wat kunnen doen.
Waarom een elektrische rolstoel, terwijl ze zo ongeveer huppelend naar die kliniek loopt?

Heus zal ze klachten hebben en heus zal dingen niet meer gaan zoals ze kon.

Maar echt, voor dit soort mensen heb ik geen woorden voor. Oplichters komt dan inderdaad dicht in de buurt.

En ja, ik weet zelf, helaas, heel goed hoe het is als je gezondheid je in de steek laat.
pi_218164182
Wat doet Debbie zichzelf aan, maar goed oprecht zichzelf aan.
Haar ouders daar hoor je nog maar weinig over, niemand in haar naaste omgeving die haar echt steunt zo lijkt het.
Je bent ziek en het allerbelangrijkste vind je dat je mooie lippen hebt, en nagels!
pi_218164217
Ik hoop oprecht dat Debbie wordt gemeld bij de gemeente ivm haar WMO.
Haar hulp vanuit de gemeente , de oppas die ze via de WMO krijgt moet dit toch ook opvallen?
Een cliënt die zegt dat ze niks kan , een electrische rolstoel krijgt, hulp in huis, oppas in huis.
En dan ipv een zieke vrouw tref je iemand die zodra de hulp geweest is in haar auto stapt en met opgespoten lippen terug komt? En een week later als je er bent heeft ze haar nagels mooi gedaan.
Dat moet toch vraagtekens oproepen.
Als ik haar hulpverlener was had ik dit zeker gerapporteerd.
Mevrouw is altijd ziek zwak. Moe en misselijk wanneer het haar uitkomt.
Uberhaupt snap ik niet waarom je je lippen en nagels laat doen terwijl je de hele dag in je huis zit in je huispak.
pi_218164256
quote:
Oké Wiepje, jij kan er ook niks aan doen. 🫶🏼
pi_218164266
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 07:31 schreef miep123456 het volgende:
Wat doet Debbie zichzelf aan, maar goed oprecht zichzelf aan.
Haar ouders daar hoor je nog maar weinig over, niemand in haar naaste omgeving die haar echt steunt zo lijkt het.
Je bent ziek en het allerbelangrijkste vind je dat je mooie lippen hebt, en nagels!
Uiterlijke verzorging snap ik absoluut, ook als je ziek bent. Wat ik bij Debbie niet snap zijn de prioriteiten die ze stelt. Kan je nog je nagels en je lippen doen, als je verder niks aan jezelf doet is dat gewoon een vlag op een modderschip. Het totale plaatje is en blijft slonzig. En ja, ze zou die tijd ook op een andere manier kunnen besteden. Het is vast een heel raar voorbeeld maar ze zou iets kunnen doen met haar kinderen, een stofdoek door het huis halen, stukje buiten wandelen, fietsen (ik ken werkelijk niemand die ziek is en het advies kreeg om niet te bewegen).

[ Bericht 7% gewijzigd door JaNeeDan op 09-07-2025 07:55:18 ]
pi_218164317
Ik word nu toch wel nieuwsgierig. Over welke Debbie gaat dit? Wat is haar account naam?
pi_218164320
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 08:00 schreef MissBaksel het volgende:
Ik word nu toch wel nieuwsgierig. Over welke Debbie gaat dit? Wat is haar account naam?
theletherfamily

Toelichting: begin dec. 2022 besmet met corona, nog geen 3 weken later gediagnosticeerd met LC. Ze was op dat moment net in verwachting, dus niet zo raar dat je niet direct opknapt. En sindsdien heeft ze het één na het ander erbij verzonnen. Geen energie om iets met haar kinderen te doen of in huis. Wel energie voor selfcare, solo vakanties, winkelen, babyshowers, kerstmarkten etc.

[ Bericht 27% gewijzigd door JaNeeDan op 09-07-2025 08:10:07 ]
pi_218164344
Oké. Dank je wel!
pi_218164451
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 08:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
theletherfamily

Toelichting: begin dec. 2022 besmet met corona, nog geen 3 weken later gediagnosticeerd met LC. Ze was op dat moment net in verwachting, dus niet zo raar dat je niet direct opknapt. En sindsdien heeft ze het één na het ander erbij verzonnen. Geen energie om iets met haar kinderen te doen of in huis. Wel energie voor selfcare, solo vakanties, winkelen, babyshowers, kerstmarkten etc.
Vergeet je nu te vertellen dat ze 2,5 jaar in Liverpool gewoond heeft 🫣
pi_218164456
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 07:49 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Uiterlijke verzorging snap ik absoluut, ook als je ziek bent. Wat ik bij Debbie niet snap zijn de prioriteiten die ze stelt. Kan je nog je nagels en je lippen doen, als je verder niks aan jezelf doet is dat gewoon een vlag op een modderschip. Het totale plaatje is en blijft slonzig. En ja, ze zou die tijd ook op een andere manier kunnen besteden. Het is vast een heel raar voorbeeld maar ze zou iets kunnen doen met haar kinderen, een stofdoek door het huis halen, stukje buiten wandelen, fietsen (ik ken werkelijk niemand die ziek is en het advies kreeg om niet te bewegen).
‘Al draagt een aap een gouden ring’ kwam hierbij in me op
pi_218164473
Nou jongens, vandaag is de grote dag! Het kan 2 kanten op gaan, of ze is helemaal hysterisch omdat de bolide geleverd word, of ze hangt er als een dood vogeltje bij om te laten zien dat ze die rolstoel echt nodig heeft
pi_218164475
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 08:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
Nou jongens, vandaag is de grote dag! Het kan 2 kanten op gaan, of ze is helemaal hysterisch omdat de bolide geleverd word, of ze hangt er als een dood vogeltje bij om te laten zien dat ze die rolstoel echt nodig heeft
Zou ze hem op laten voeren zodat ze extra snel naar de zeeman kan?
pi_218164515
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 08:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ging gewoon bijna mijn koffie over mijn scherm
pi_218164533
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 08:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Misschien hebben ze een skatebaantje in de buurt waar ze trucs kan doen? Of wheelies?
Of misschien gaat ze een reveal doen, net als ze bij het kopen van een nieuwe auto doen 🫣
pi_218164537
Persoonlijk kijk ik het meest uit naar roy zijn paniek houding als hij gaat bedenken waar dit ding nu weer opgeborgen dient te worden in hun overvolle huis...
pi_218164544
quote:
Geinig... je hebt het zelfde ritme als Debbie
pi_218164557
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 08:43 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Misschien hebben ze een skatebaantje in de buurt waar ze trucs kan doen? Of wheelies?
Of misschien gaat ze een reveal doen, net als ze bij het kopen van een nieuwe auto doen 🫣
😂 o help mijn plaatjesdenkbrein gaat hiermee aan de haal! Zou ook weer geweldige kleurplaat zijn!
pi_218164571
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 08:44 schreef Barbamamaatje het volgende:

[..]
Geinig... je hebt het zelfde ritme als Debbie
Vond het een beetje als roy klinken toen hij stampvoetend riep* dat ze alles voor de kinderen doet 😂
pi_218164631
Maarten heeft een paar dagen vrijaf. Dat zal een geklaag opleveren de komende dagen. Eten afmaken en was wegbrengen kan niet tegelijkertijd. Ik zie nu al uit naar de oplossing van de plangoeroe.
pi_218164634
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 08:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waarschijnlijk tilt ze hem zelf over de drempel heen en de gang door, om er halverwege achter te komen dat ze dan weer door de mand valt, en gaat er dan uitgeput in zitten. Dit alles gefilmd door de buurvrouw.
pi_218164657
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 08:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
😂 o help mijn plaatjesdenkbrein gaat hiermee aan de haal! Zou ook weer geweldige kleurplaat zijn!
Ik ben ook een beelddenker 😆
Rolstoel versierd met zonnebloemen en labubu’s
pi_218164662
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 08:57 schreef Snaky het volgende:
Maarten heeft een paar dagen vrijaf. Dat zal een geklaag opleveren de komende dagen. Eten afmaken en was wegbrengen kan niet tegelijkertijd. Ik zie nu al uit naar de oplossing van de plangoeroe.
Ik snap dat ‘eten afmaken’ en ‘was wegbrengen’ nooit zo
pi_218164676
Volgens mij schooit AM naar een badkamer samenwerking
pi_218164772
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 09:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
Kwam hier om dit te zeggen idd! Lekker opzichtig ook🤣 maar negeer maar lekker meid, heb je straks weer een nieuwe vloer beneden nodig omdat het door het plafond heen komt 🤣
pi_218164781
quote:
Rens zal wel komen koken voor een dikke pens.
pi_218164850
quote:
En ze loopt al achter want 3 bedden niet verschoont maandag en dinsdag ook niet gestreken. Stressssss
pi_218165029
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 09:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
Oh oh. Dat wordt klussen in plaats van relaxen de altijd-prijsweek!
pi_218165038
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 09:03 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik snap dat ‘eten afmaken’ en ‘was wegbrengen’ nooit zo
Ja joh, toch irritant als je halverwege het eten moet overpakken? Dat doen we hier alleen als er eentje weg moet en diegene was al begonnen met het eten.

En ik weet niet wat ik erger vind, was wegbrengen (waar naartoe dan?) of de was omdraaien (de was is toch niet aan het zonnebaden hoop ik)
pi_218165103
Wacht even hoor. Die Debbie die gisteravond al filmend en kletsend voor gratis lipfillers in de stoel onder een felle lamp bij de Oranjekliniek lag waar ze zelf heen gereden is al multitaskend met een luisterboek…is dat dezelfde Debbie die als ze naar de tandarts om de hoek moet voor een afspraak van 10 minuten haar zonnebril opdoet en oortjes in doet vanwege het felle licht en de prikkels? Die tandartsafspraak die ook nog eens in 2 delen moest omdat het anders te veel is?

(ik weet het antwoord natuurlijk)
pi_218165145
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 09:59 schreef NineMilka het volgende:
Wacht even hoor. Die Debbie die gisteravond al filmend en kletsend voor gratis lipfillers in de stoel onder een felle lamp bij de Oranjekliniek lag waar ze zelf heen gereden is al multitaskend met een luisterboek…is dat dezelfde Debbie die als ze naar de tandarts om de hoek moet voor een afspraak van 10 minuten haar zonnebril opdoet en oortjes in doet vanwege het felle licht en de prikkels?

Yup zelfde Debbie die alle overige afspraken via teams moet doen omdat ze niet veel kan lopen..
Die de kinderen door roy of buren van en naar school en opvang doet omdat het haar zelf echt niet lukt 👌 die Debbie
pi_218165170
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 09:50 schreef Harper het volgende:

[..]
Oh oh. Dat wordt klussen in plaats van relaxen de altijd-prijsweek!
Ik lees net dat ze allebei aan rust toe zijn.
Tja het is ook wat hoor zo’n bankje schoonmaken en een boek schrijven poehpoeh
pi_218165237
Bedankt voor de samenvattingen over die Debbie. Ik krijg er een goed beeld van zo, kende haar nog niet. En zo te lezen wil ik dat graag zo houden.

Maar binnen 3 weken de diagnose longcovid? Dat lijkt me al erg dubieus. Dat duurde hier heel erg veel langer. Want je gaat eerst andere dingen uitsluiten, omdat het zo ontastbaar is. En helemaal in een zwangerschap.

En ze heeft dus hulp en allerlei middelen? Wauw....
pi_218165246
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 10:07 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja man. Ze hebben het zwaar.
Ik snap sowieso niet dat de kinderkamers elk jaar geverfd zouden moeten worden.
Maar de Geertsen zijn blijkbaar smeerkezen.
pi_218165251
quote:

[..]
Ach, wat sneu en heftig voor ze.

-sarcasme uit-
pi_218165269
Ik lees dat er een plan is om de leerplicht naar vier jaar te doen, daar zal Hvk vast niet blij mee zijn...
pi_218165306
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 10:23 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Ik lees dat er een plan is om de leerplicht naar vier jaar te doen, daar zal Hvk vast niet blij mee zijn...
Ik ook niet 😉, 4 jaar is echt heel jong voor die verplichting (5 ook) vind ik dan
pi_218165309
Hoe komt de Debbie eigenlijk aan zoveel volgers?

[ Bericht 5% gewijzigd door Donna op 09-07-2025 11:48:12 ]
pi_218165316
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 10:19 schreef Toedeledoki36 het volgende:
Bedankt voor de samenvattingen over die Debbie. Ik krijg er een goed beeld van zo, kende haar nog niet. En zo te lezen wil ik dat graag zo houden.

Maar binnen 3 weken de diagnose longcovid? Dat lijkt me al erg dubieus. Dat duurde hier heel erg veel langer. Want je gaat eerst andere dingen uitsluiten, omdat het zo ontastbaar is. En helemaal in een zwangerschap.

En ze heeft dus hulp en allerlei middelen? Wauw....
Eigenlijk was de diagnose ook meer een huisarts die het opperde omdat ze 2 weken na besmetting nog zo moe was 🤔
Maar Debbie heeft al heel lang last van dr google symptomen
Volg haar al best lang en de waslijst is best bijzonder... eerst hadden de kinderen ook van alles.. maar daar is ze wat minder op geworden (af en toe nog een beetje)

Ze heeft nu een schoonmaakster en een kinderoppas op onze kosten 🤗 en waarschijnlijk betalen we ook mee aan haar wia (of gaan we het doen ✌️) en heeft ze vanaf vandaag een elektrische rolstoel
pi_218165324
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 10:29 schreef Iriss23579 het volgende:
Hoe komt de Debbie eigenlijk aan zoveel volgers?
Ik denk deels temu

[ Bericht 0% gewijzigd door Donna op 09-07-2025 11:48:22 ]
pi_218165329
quote:
Klopt, wij hebben dan ook geen leven. Zeiken over fluflu's geeft wat invulling aan ons zinloze bestaan. Wat dat alles wat je kwijt wilde?
pi_218165343
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 09:51 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ja joh, toch irritant als je halverwege het eten moet overpakken? Dat doen we hier alleen als er eentje weg moet en diegene was al begonnen met het eten.

En ik weet niet wat ik erger vind, was wegbrengen (waar naartoe dan?) of de was omdraaien (de was is toch niet aan het zonnebaden hoop ik)
Het wordt ook zo groot gemaakt 'De Was Omdraaien' 'De Was Wegbrengen' alsof de was van machine in de droger pleuren nou echt een hele taak is.
pi_218165345
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 10:29 schreef Iriss23579 het volgende:

[..]
Ik ook niet 😉, 4 jaar is echt heel jong voor die verplichting (5 ook) vind ik dan
Ik las in het stuk dat 98% van de vierjarigen wel al naar school gaan, maar dat ze dit dus voor de 2% doen die niet naar school gaan, maar dat zijn precies de kinderen die het wel nodig hebben...
pi_218165362
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 10:35 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Het wordt ook zo groot gemaakt 'De Was Omdraaien' 'De Was Wegbrengen' alsof de was van machine in de droger pleuren nou echt een hele taak is.
Wel als je de rest van de dag niks toevoegt aan de wereld.
pi_218165365
Waarom zouden ze nu de kinderkamers alweer willen opknappen, het hele huis is pas nog geschilderd vanwege de vloer. Weer zo'n onzin praatje om het extra druk te laten lijken
pi_218165380
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 10:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik denk deels temu
🤣🤣🙈
pi_218165385
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 10:20 schreef Harper het volgende:

[..]
Dat blijkt wel want die bank wordt wel heel vaak schoongemaakt. Niet eten op de bank heet dat dan. Maar het was Lot dus ja. En er was een promo rondje nodig natuurlijk
pi_218165395
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 08:43 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
oh ja met een laken en een dikke strik erop!
pi_218165431
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 09:59 schreef NineMilka het volgende:
Wacht even hoor. Die Debbie die gisteravond al filmend en kletsend voor gratis lipfillers in de stoel onder een felle lamp bij de Oranjekliniek lag waar ze zelf heen gereden is al multitaskend met een luisterboek…is dat dezelfde Debbie die als ze naar de tandarts om de hoek moet voor een afspraak van 10 minuten haar zonnebril opdoet en oortjes in doet vanwege het felle licht en de prikkels? Die tandartsafspraak die ook nog eens in 2 delen moest omdat het anders te veel is?

Jep. En dezelfde Debbie die na 10 dagen nog last had van de verjaardag van haar kind maar ter ere van haar eigen verjaardag alleen op vakantie kon.
pi_218165482
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 10:20 schreef Harper het volgende:

[..]
Ze knappen elk jaar voor de vakantie de kinderkamers op, dat hoort zo in het hoofd van Annemarie. Opknappen betekent bij de Geersen dat hun moeder naar de Ikea gaat, iets koopt dat ze zelf leuk vindt en dat dan op de kinderkamers zet. En dan zijn ze "opgeknapt".
pi_218165494
En waarom wordt L. letterlijk elke dag in close up etend gefilmd. Omdat ze het als enige laat gebeuren? Ik vind het bijzonder sneu voor het kind en raar van haar moeder. Laat je telefoon toch gewoon op de kast tijdens het eten.
pi_218165562
quote:

[..]
Er komt vast een werkochtend in de reset spa aan.
pi_218165599
Nou, Sanneke moest diep graven vandaag maar ze heeft gelukkig toch iets gevonden om over te klagen: iemand noemde Dion haar man voordat zij dat zelf heeft kunnen doen! Stop de persen! Dit is een ramp van wereldformaat!
pi_218165649
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 10:53 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ze knappen elk jaar voor de vakantie de kinderkamers op, dat hoort zo in het hoofd van Annemarie. Opknappen betekent bij de Geersen dat hun moeder naar de Ikea gaat, iets koopt dat ze zelf leuk vindt en dat dan op de kinderkamers zet. En dan zijn ze "opgeknapt".
Daar heeft toch niemand tijd voor, voor dat soort geneuzel. Ik ben allang blij dat we het einde van het schooljaar halen zonder overspannen kinderen, ouders of leerkrachten.

(Ja, oké, wie heeft daar wel tijd voor, de hardwerkende influencers natuurlijk...)
pi_218165664
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 11:13 schreef Nieve het volgende:
Nou, Sanneke moest diep graven vandaag maar ze heeft gelukkig toch iets gevonden om over te klagen: iemand noemde Dion haar man voordat zij dat zelf heeft kunnen doen! Stop de persen! Dit is een ramp van wereldformaat!
Maar echt... en als ze wel getrouwd zijn en iemand noemt hem haar vriend kan ze daar weer over struikelen.
En dan hele geneuzel dat zij zo chill is en Mijan daarom zo relaxed was bij de kapper. Ieder kind reageert anders en soms vinden kinderen het nou eenmaal spannend, ook als ze al jong naar kapper gaan of als ouders super relaxed zijn.
pi_218165675
quote:
En ze hint op een samenwerking voor een schoonheidsspecialiste
Oh wacht, ze wil geen tips
pi_218165681
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 10:55 schreef Tarantelle het volgende:
En waarom wordt L. letterlijk elke dag in close up etend gefilmd. Omdat ze het als enige laat gebeuren? Ik vind het bijzonder sneu voor het kind en raar van haar moeder. Laat je telefoon toch gewoon op de kast tijdens het eten.
Denk inderdaad dat de rest het niet meer pikt, en zo worden we elke dag herinnerd aan het feit dat AMnog volop in de kleine kinderen zit
pi_218165785
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 10:55 schreef Tarantelle het volgende:
Ja dat praatje dat ze daar geen telefoon mogen tijdens het eten is ook onzin
Afgezien dat ze zelf steeds filmt zie je Juul en Jim ook steeds aan tafel met hun telefoon
En we moeten natuurlijk iedere dag de enorme porties zien die Lot eet met haar duimpje omhoog
pi_218165797
Lotte krijgt kritiek en moet daarna natuurlijk even om liefde vragen 🙈
  Moderator woensdag 9 juli 2025 @ 11:47:47 #73
382129 crew  Donna
pi_218165923
Kunnen jullie er asjeblieft een beetje op letten dat je in je reactie aangeeft over wie je schrijft? Thanks! *O*
pi_218165940
Zag ik Lotte Balijns nu in de Zonnatura reclame?
pi_218165962
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 11:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Terwijl diegene helemaal gelijk heeft natuurlijk
pi_218166016
quote:
Diegene heeft echt totaal gelijk. Lotte doet alleen maar dingen die in haar straatje passen en alles is goed, want het mag er zijn. Alleen kritiek, dat mag er niet zijn, want dan gaat ze als een verongelijkte kleuter publiekelijk haar gelijk halen.
Het zal duidelijk zijn dat ik echt een ongelooflijke allergie heb voor dat onduidelijk geneuzel (pagina's vol ratelen zonder ooit iets te zeggen). Ze is echt wel een duidelijk voorbeeld van wat geld wat mensen doet (en dat mensen er vaak niet sympathieker van worden).
pi_218166048
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 11:57 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Diegene heeft echt totaal gelijk. Lotte doet alleen maar dingen die in haar straatje passen en alles is goed, want het mag er zijn. Alleen kritiek, dat mag er niet zijn, want dan gaat ze als een verongelijkte kleuter publiekelijk haar gelijk halen.
Het zal duidelijk zijn dat ik echt een ongelooflijke allergie heb voor dat onduidelijk geneuzel (pagina's vol ratelen zonder ooit iets te zeggen). Ze is echt wel een duidelijk voorbeeld van wat geld wat mensen doet (en dat mensen er vaak niet sympathieker van worden).
Ja precies. Ik heb ook echt niks met dat zweverige geneuzel. En het toppunt vind ik toch wel dat ze al jaren roept dat ze die buik zo omarmt en 'ze' is zo lekker zacht en je moet een voorbeeld zijn voor je kind dat dit een gewoon vrouwenlijf is en iedereen perfect is.
Puntje bij paaltje wordt er in gesneden.

En iedereen moet doen wat ie wil, ik zou het ergens ook wel willen. Maar ga dan niet eerst constant die buik lopen te liefkozen waar achteraf geen hol van waar blijkt te zijn.
pi_218166069
AM en MG hebben toch pas geleden nog de vloeren vervangen en de muren gewit op alle kamers?
pi_218166087
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 12:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ja precies. Ik heb ook echt niks met dat zweverige geneuzel. En het toppunt vind ik toch wel dat ze al jaren roept dat ze die buik zo omarmt en 'ze' is zo lekker zacht en je moet een voorbeeld zijn voor je kind dat dit een gewoon vrouwenlijf is en iedereen perfect is.
Puntje bij paaltje wordt er in gesneden.

En iedereen moet doen wat ie wil, ik zou het ergens ook wel willen. Maar ga dan niet eerst constant die buik lopen te liefkozen waar achteraf geen hol van waar blijkt te zijn.
Ze is zelden eerlijk. En dat staat ze zichzelf toe in het kader van geld verdienen. En dat zie je bij alles. Nu ook zo'n vakantie in de tent. Het klinkt romantisch, maar de enige reden is natuurlijk de samenwerking met Obelink en dus zitten ze verplicht gezellig, romantisch in de tent terwijl het regent. Want content maken gaat altijd voor alles.

Edit: ik schreef het niet zo duidelijk, maar ik geloof er ook weinig van dat ze in de regen in de te tent zaten, die content is waarschijnlijk al veel eerder opgenomen. Nou ja, dat staat mij vreselijk tegen: dat creatief omgaan met de waarheid sociaal geaccepteerd is als je influencer bent. En dat praten ze middels allerlei excuses voor zichzelf goed.

[ Bericht 12% gewijzigd door Tarantelle op 09-07-2025 12:38:00 ]
pi_218166110
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 12:04 schreef Miepje77 het volgende:
AM en MG hebben toch pas geleden nog de vloeren vervangen en de muren gewit op alle kamers?
Dat is waar! Zou ze dat zelf (ook) vergeten zijn??
pi_218166135
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 09:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Rens zal wel komen koken voor een dikke pens.
Ik vind hem zo viezig
pi_218166156
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 10:23 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Daar zal Judith ook wel haar zegje over doen denk ik
pi_218166168
quote:
Ik vind het kapsel van Mijan wel een stuk beter nu
pi_218166185
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 12:04 schreef Miepje77 het volgende:
Ja. J wilde graag een roze/paarse muur maar het werd wit.
pi_218166223
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 12:21 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En vervolgens zien we die kamer nooit weer
pi_218166270
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 12:16 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Daar zal Judith ook wel haar zegje over doen denk ik
Yes, anti-leerplicht in het algemeen dus "met brandende fakkels de barricade op". Maar goed voor Bob is het niet meer relevant, dus zal het misschien ook juist niet interessant zijn voor haar om erover te praten.
pi_218166295
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 12:14 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind hem zo viezig
Helemaal als ie staat te koken in die witte tanktop...
pi_218166323
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 12:25 schreef Earring het volgende:

[..]
En vervolgens zien we die kamer nooit weer
Dat vind ik prima.
pi_218166332
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 12:21 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ja, daar was niet over te praten: er was geen andere optie dan wit. Tja, een muurtje schilderen is natuurlijk heel veel werk...
pi_218166347
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 12:18 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik vind het kapsel van Mijan wel een stuk beter nu
Er had nog wel wat extra geknipt kunnen worden. Het hangt toch nog steeds voor zijn oogjes op de vervolg foto's.
Ach ze is geweest! 🥳
Wie weet ging ze er zelfs wel lopend naar toe ....

Ik gun Sanneke gewoon een huidtherapeute (die wordt gewoon vergoed bij vele aanvullende verzekeringen) Laura Kemeling ook trouwens.
Het ziet er zo pijnlijk uit bij beide.
pi_218166352
Het nieuwtje lijkt er voor Rens wat af, want we zien hem niet zo vaak meer. Lijkt mij ook prima: laat hem lekker dingen met zijn vriendin ondernemen buiten beeld. Wat heeft zo'n jongen te zoeken op een kanaal voor vrouwen van middelbare leeftijd? Geld?
pi_218166362
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 12:38 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat vind ik prima.
Oja ik ook hoor
Maar het valt gewoon op. Eerst iedere dag en ook die garnalen voeren. Nu blijft het bij iedere dag Lot, daar mag ze ook mee stoppen
pi_218166368
quote:
Ha Wiepje, dat is even geleden. Hoe gaat het met je? Ik heb alle tijd om dit te vragen, want geen leven enzo. Nou heel benieuwd wat je ons allemaal komt brengen.
pi_218166369
quote:
Ik dacht echt vijf minuten dat we het over Lot van de familie G hadden. Maar het is de volwassen Lotte, bedacht ik me na een comment ergens daarna.

Zegt wel iets over het niveau van emotionele volwassenheid denk ik.
pi_218166401
Opvallend dat Jet Geerts weer elke dag in de bakfiets zit in plaats van zelf te fietsen. Mag dat alleen op de dag dat Maarten de kinderen naar school brengt?
pi_218166431
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 12:46 schreef Harper het volgende:
Opvallend dat Jet Geerts weer elke dag in de bakfiets zit in plaats van zelf te fietsen. Mag dat alleen op de dag dat Maarten de kinderen naar school brengt?
Ze fietst ook vaak zelf, terwijl moeders haar van achter, opzij en van voor filmt. 🙄
pi_218166637
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 12:46 schreef Harper het volgende:
Van de week, toen Annemarie niet topfit was, werd J op haar eigen fiets gestuurd. Verder mag ze lekker klein blijven, lijkt het. Of zal het toch zijn dat J haar te kleine fiets zelf niet zo fijn vindt? 😉
pi_218166649
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 12:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Helemaal als ie staat te koken in die witte tanktop...
🤢
pi_218166657
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 12:41 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Er had nog wel wat extra geknipt kunnen worden. Het hangt toch nog steeds voor zijn oogjes op de vervolg foto's.
Ach ze is geweest! 🥳
Wie weet ging ze er zelfs wel lopend naar toe ....

Ik gun Sanneke gewoon een huidtherapeute (die wordt gewoon vergoed bij vele aanvullende verzekeringen) Laura Kemeling ook trouwens.
Het ziet er zo pijnlijk uit bij beide.
Wishful thinking
pi_218166739
Die woordkeuze van Sanneke ook, “het steekt als andere mensen hem eerder mijn man noemen dan ik dat kan doen”
Werkelijk? Zo overdreven 😵💫 zag dat ze op threads ook weer lekker ruzie aan het maken was over een vlucht waarbij degene voor haar zomaar met de stoel naar achteren ging. Want niemand had haar verteld dat stoelen naar achter konden op korte vluchten. 🤯
pi_218166768
Maar positief: goed dat ze met de baby op pad is geweest, en ziet er leuk uit, idd een klein binkie! Ze is echt gek op dr kind, dat is leuk om te zien
pi_218166883
Krijg bij de nieuwe grootste liefde van mamalotje heel sterk het gevoel dat deze man dolgraag zelf influencer wil worden..
pi_218166909
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 13:11 schreef Louuuu_lou het volgende:
Die woordkeuze van Sanneke ook, “het steekt als andere mensen hem eerder mijn man noemen dan ik dat kan doen”
Werkelijk? Zo overdreven 😵💫 zag dat ze op threads ook weer lekker ruzie aan het maken was over een vlucht waarbij degene voor haar zomaar met de stoel naar achteren ging. Want niemand had haar verteld dat stoelen naar achter konden op korte vluchten. 🤯
En ook moeders maken elkaar gek, alle kinderen/baby's zouden gaan huilen bij de eerste keer kapper, kan me niet herinneren dat mijn kinderen ooit gehuild hebben bij de kapper. (Ikzelf ook niet trouwens aangezien moeders hysterisch zouden doen bij de kapper)
pi_218166923
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 13:18 schreef Felinecat het volgende:
Krijg bij de nieuwe grootste liefde van mamalotje heel sterk het gevoel dat deze man dolgraag zelf influencer wil worden..
Is ie dat niet al een beetje? Ik dacht dat een aantal mensen hem hier al kende voor hij met Lotte was. Ik krijg de kriebels van hem🙈 op beeld vind/vond ik Derko leuker overkomen, maar goed dat is op vrij weinig gebaseerd ook weer 😅
pi_218166940
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 13:20 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
En ook moeders maken elkaar gek, alle kinderen/baby's zouden gaan huilen bij de eerste keer kapper, kan me niet herinneren dat mijn kinderen ooit gehuild hebben bij de kapper. (Ikzelf ook niet trouwens aangezien moeders hysterisch zouden doen bij de kapper)
Een van onze kinderen werd echt hysterisch bij de kapper, de ander interesseerde het van t begin precies niks. En ik heb me bij beide echt niet hysterisch gedragen haha. Ondertussen gaat het allemaal prima, maar waarom Sanneke gewaarschuwd zou zijn vraag ik me echt af. (Of 2 mensen hebben het gezegd en daar trekt zij meteen de conclusie uit dat alle kinderen hysterisch gaan krijsen bij de kapper)
pi_218167230
MB heeft eindelijk door dat inkoop ook op afstand kan, scheelt tijd km en tuna melt gedoe
pi_218167244
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 13:53 schreef Iriss23579 het volgende:
MB heeft eindelijk door dat inkoop ook op afstand kan, scheelt tijd km en tuna melt gedoe
Die tuna melt was nou juist welkom
pi_218167314
Insiders uit Barneveld: is de queen al gespot al wuivend in haar nieuwe bolide?
pi_218167320
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 13:54 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Die tuna melt was nou juist welkom
JVP maakt die nu thuis voor de kids, mss mag MB er ook eentje :-)

Ook grappig dat J op de fiets naar kantoor ging, blijkbaar is het zo dichtbij voor hen, maar pakken ze dus echt overal de bolide voor normaal.
pi_218167326
Hahah en Sanneke schrijft dat je niet op de eerste rij of bij de nooduitgang mag zitten als je vliegangst hebt? Nog nooit meegemaakt. Er wordt ook niet gevraagd ‘heeft u vliegangst’ bij het boeken ofzo. Ja misschien als de stewardess uitleg komt geven over de noodprocedures, dat ze het dan vragen?
pi_218167420
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 13:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Een van onze kinderen werd echt hysterisch bij de kapper, de ander interesseerde het van t begin precies niks. En ik heb me bij beide echt niet hysterisch gedragen haha. Ondertussen gaat het allemaal prima, maar waarom Sanneke gewaarschuwd zou zijn vraag ik me echt af. (Of 2 mensen hebben het gezegd en daar trekt zij meteen de conclusie uit dat alle kinderen hysterisch gaan krijsen bij de kapper)
Als Mijan wel was gaan huilen had ze wel weer geklaagd dat niemand haar had verteld dat kinderen kunnen huilen bij de kapper. Het is gewoon nooit goed bij die meid
pi_218167451
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 14:04 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Hahah en Sanneke schrijft dat je niet op de eerste rij of bij de nooduitgang mag zitten als je vliegangst hebt? Nog nooit meegemaakt. Er wordt ook niet gevraagd ‘heeft u vliegangst’ bij het boeken ofzo. Ja misschien als de stewardess uitleg komt geven over de noodprocedures, dat ze het dan vragen?
Als je bij de nooduitgangen zit wordt je geprept en er werd mij meermaals verteld dat het een serieuze aangelegenheid en verantwoordelijkheid is en je wel in actie moet kunnen komen in een crisis situatie.
pi_218167486
quote:
Ik weet dat Transavia dat wel als voorwaarde noemt op hun site. Geen idee of en hoe ze checken. Andere maatschappijen weet ik niet
pi_218167524
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 14:02 schreef Moedervan4kids het volgende:
Insiders uit Barneveld: is de queen al gespot al wuivend in haar nieuwe bolide?
Het is wachten op een reel met een zielig muziekje eronder.
pi_218167679
Ik moet echt steeds meer lachen om alle content van AM. Nu een storie van de inkopen met pontificiaal een pakje condooms naast de volkoren broden 😂. Helemaal prima natuurlijk, maar alles wordt zo schaamteloos online geplempt.
pi_218167695
Mijan huilt nu niet bij de kapper maar het kind is 7(?) maanden. Over een paar maanden kan dat heeeeel anders zijn. En dat komt dan door Sanneke.
pi_218167977
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 14:49 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Ik moet echt steeds meer lachen om alle content van AM. Nu een storie van de inkopen met pontificiaal een pakje condooms naast de volkoren broden 😂. Helemaal prima natuurlijk, maar alles wordt zo schaamteloos online geplempt.
Dat is ongetwijfeld heel bewust zo neergelegd om te filmen.
Zo gaat het namelijk vrijwel altijd.
pi_218167992
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 14:29 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Ik denk dat ze een filmpje maakt met de camera half in de planten terwijl ze ongeduldig naar buiten kijkt wachtend op haar bolide.. en dan filmt ze dat het busje aan komt rijden en ze blij naar buiten huppelt (camera buiten tussen de plantjes) en dan word hij uitgeladen en neemt ze plaats erin en gaat ze rondjes rijden met buurtkinderen op schoot
pi_218167999
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 15:19 schreef Harper het volgende:

[..]
Dat is ongetwijfeld heel bewust zo neergelegd om te filmen.
Zo gaat het namelijk vrijwel altijd.
Precies, daar krijgt ze vragen over en dan kan ze haar riedel weer afsteken over hoe vrij het daar aan toegaat
pi_218168226
Sorry, jammer maar helaas.
Plaatjes / tekeningen zijn niet meer toegestaan.

[ Bericht 39% gewijzigd door Memm op 09-07-2025 22:12:00 (Comment van mod.) ]
pi_218168271
Ohh jongens het is zo ver!! Dubbelgeparkeerd, naam van het zorgbedrijf in beeld en de reveal kan beginnen. De spanning wordt zorgvuldig opgebouwd.
pi_218168326
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 15:45 schreef Memm het volgende:

[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Kleurplaat werd een beetje moeilijk dus ik heb er een stripverhaal van geprobeerd te maken😘 alsjeblieft.
Nét optijd zag ik... Medipoint komt hem nu leveren!!🚚
Op het derde plaatsje is ze van pure blijdschap zo onderuit gegleden dat ze geen romp meer heeft? 🤣
pi_218168499
quote:

[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Kleurplaat werd een beetje moeilijk dus ik heb er een stripverhaal van geprobeerd te maken😘 alsjeblieft.
Haha wat gebeurd er op plaatje 3? 😂
pi_218168515
Hahahaha iemand anders uit het gezin ging vast even proefzitten... maar wel gek van die romp ja🤣🤣
pi_218168523
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 15:54 schreef Nieve het volgende:

[..]
Op het derde plaatsje is ze van pure blijdschap zo onderuit gegleden dat ze geen romp meer heeft? 🤣
Komt door vermiste kussen
pi_218168598
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 15:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik denk dat ze een filmpje maakt met de camera half in de planten terwijl ze ongeduldig naar buiten kijkt wachtend op haar bolide.. en dan filmt ze dat het busje aan komt rijden en ze blij naar buiten huppelt (camera buiten tussen de plantjes) en dan word hij uitgeladen en neemt ze plaats erin en gaat ze rondjes rijden met buurtkinderen op schoot
😂
pi_218168623
quote:

[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
😂😂 Memm, fantastisch, ik heb hier hardop om gelachen, vooral om dat laatste plaatje 🫣😂

(Het 3e plaatje ook, waar is haar lijf gebleven 😂)
pi_218168628
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 15:54 schreef Nieve het volgende:

[..]
😂😂😂
pi_218168677
Die Sanne heeft haar account weer open.... blijkbaar is ze een weekendje weggeweest met het gezin en ouders (incl de schuinsmarcheerder erbij op een foto).
pi_218168928
Koen en Ellen zijn weer aan het scharrelen, en meteen moet haar zoon er weer bij betrokken worden 🤦♀
pi_218168940
quote:
Stoelen reserveer je. En voor bepaalde stoelen moet je extra betalen. O.a. de eerste rij en bij de nooduitgang.
pi_218168969
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 16:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Stoelen reserveer je. En voor bepaalde stoelen moet je extra betalen. O.a. de eerste rij en bij de nooduitgang.
Ja, maar je moet wel in staat zijn om te helpen bij de nooduitgangen, daar kun je bv ook geen stoelen voor kinderen reserveren. (Bij transavia)
pi_218169019
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:00 schreef Post-its het volgende:

[..]
Ja, maar je moet wel in staat zijn om te helpen bij de nooduitgangen, daar kun je bv ook geen stoelen voor kinderen reserveren. (Bij transavia)
Dat klinkt logisch. Ik reserveer altijd andere stoelen maar weet wel dat je voor bepaalde stoelen extra moet betalen.
pi_218169107
Ik verwacht dat de fam. Lether vanavond een rondje gaat rollen en wandelen.
pi_218169142
Ach, gelukkig is de rolstoel net optijd! Die lippen vullen kosten ook zoveel energie voor Debbie, arme arme ziel! Zal ze nog wel energie hebben voor een rondje in haar nieuwe bolide?
pi_218169220
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:12 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ach, gelukkig is de rolstoel net optijd! Die lippen vullen kosten ook zoveel energie voor Debbie, arme arme ziel! Zal ze nog wel energie hebben voor een rondje in haar nieuwe bolide?
Daar maakt ze vast tijd voor! De hele buurt moet haar natuurlijk zien!
pi_218169275
Zou ze haar koninginnenzwaai al hebben geoefend?
pi_218169309
De dochter van DBM vond dat haar beer kleding en een pyjama moest hebben, dus DBM gaat direct de stad in om nieuwe kleding te kopen daarvoor.
Niet bij de kringloop, want dat vindt ze de horror.

Oké dan.
  Moderator woensdag 9 juli 2025 @ 17:29:57 #139
382129 crew  Donna
pi_218169338
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 16:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Koen en Ellen zijn weer aan het scharrelen, en meteen moet haar zoon er weer bij betrokken worden 🤦♀
Kwarrelen. Hoho.
pi_218169398
Oh god, een knipperlichtrelatie bij Koen en Ellen. Hoe toxic
pi_218169440
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:29 schreef Donna het volgende:

[..]
Kwarrelen. Hoho.
Kwarrelen? Klinkt als iets waar ze een cursus voor moeten uitbrengen...
pi_218169457
Oh jongens dat filmpje van Debbie in die rolstoel, ik moet er een beetje om lachen.
Dit is toch niet meer serieus te nemen?
pi_218169484
.

[ Bericht 99% gewijzigd door SterreKaatje op 09-07-2025 17:40:06 ]
pi_218169506
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 14:29 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Nou het werd een filmpje met een flinke discomuziek eronder. Sodeju heb er even geen woorden voor. Weet je wat dit soort rolstoelen kosten en daar heeft zij dan recht op. Halleluja!
pi_218169524
Iemand die zo blij is met een elektrische rolstoel is gewoon echt ziek in haar hoofd!
pi_218169531
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Oh jongens dat filmpje van Debbie in die rolstoel, ik moet er een beetje om lachen.
En ze heeft meteen weer een lading nieuwe # verzonnen.

‘Dan kan ze haar energie gebruiken voor haar kinderen’
Eh.. 🤥

En de jongste liep gewoon de straat op, terwijl zij zichzelf filmde terwijl ze rondjes aan het rijden was.
pi_218169551
Oh jongens, ik heb echt rollend van het lachen dat filmpje gekeken. :') :') :') :')
Die vrouw is toch gewoon satire?!?!?! TOCH?
pi_218169552
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:42 schreef SterreKaatje het volgende:
Iemand die zo blij is met een elektrische rolstoel is gewoon echt ziek in haar hoofd!
Nou dit. Weetje ik heb nu sinds een jaar of 2 een rolstoel. Maar heb hem dus nog nooit in onze straat/buurt gebruikt. We nemen hem mee als we een dagje weg gaan, naar het bos/een park etc. Maar vooral in mijn vertrouwde buurt schaam ik me er een soort van voor. Ga er echt niet vol trots mee rondrijden.
pi_218169557
Nee, Debbie, gewoon nee. Ik heb heel hard zitten lachen uit ellende. Triest dekt niet eens de lading. Kijk haar glunderen en glijden in de stoel. Een paling is er niets bij.

Ook grappig dat er in het liedje wordt gezonden: “do i have your attention” terwijl Liejum weer eens de weg op rent. Debbie heeft alleen attention voor haar glibbermobiel.
pi_218169564
quote:
Geen woorden voor, zie haar eens hysterisch kijken. Sorry, maar zij is echt niet goed in haar bovenkamer. En dan die # erbij
pi_218169570
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:29 schreef Donna het volgende:

[..]
Kwarrelen. Hoho.
🫣 is dat uberhaupt een woord
pi_218169572
😂😂😂😂😂😂😂 geen woorden voor (Debbie)
pi_218169578
Ik vind het rolstoel filmpje van Debbie echt heel raar.
pi_218169584
Ik kan er niets aan doen maar als ik haar zo zie rijden in haar bolide.. heb ik dat liedje in mn hoofd van jaren geleden: oeter oeter oeter met Romana op de scooter. Het geeft me namelijk enorme Romana vibes denk ook omdat ze er weer zoooo slonzige uitziet
pi_218169587
Energie zat ook weer om er een heel filmpje over te maken en muziek eronder te zetten 🤡
pi_218169595
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:48 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik vind het rolstoel filmpje van Debbie echt heel raar.
Ze geniet er gewoon echt van

En Liejum die gewoon de straat op rent 🤦♀
pi_218169613
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:49 schreef Lampje88 het volgende:
Ik kan er niets aan doen maar als ik haar zo zie rijden in haar bolide.. heb ik dat liedje in mn hoofd van jaren geleden: oeter oeter oeter met Romana op de scooter. Het geeft me namelijk enorme Romana vibes denk ook omdat ze er weer zoooo slonzige uitziet
🤣🤣🤣 hou op hoor
pi_218169623
quote:
Ik probeer te typen... maar steeds moet ik weer back space gebruiken omdat ik het niet goed verwoord krijg wat ik denk...
Maar komt beetje infantiel over.. "mam kijk wat ik bij elkaar gelogen heb!!"
En wat bedoelt ze met dat ze weer naar de supermarkt kan... 😂 de jumbo zit 3 straten verder! De zeeman zit verder weg
pi_218169654
Ik begrijp niet waarom zij een elektrische rolstoel heeft toegewezen gekregen. Een scootmobiel, lijkt mij veel logischer.

Ik heb lang in de gehandicaptenzorg gewerkt, werk nu in de ouderenzorg. Ik weet hoe ontzettend moeilijk het acceptatieproces is en dat daadwerkelijk met een hulpmiddel naar buiten gaan voor sommige altijd een drempel blijft. Ook al hebben ze meer vrijheid met hulpmiddel.

Ik heb nog nooit iemand zo blij gezien met een hulpmiddel en het zo graag willen delen met iedereen. Het klopt gewoon totaal niet.
pi_218169687
De ene dag rennend naar de plastisch chirurg voor dikke lippen en de andere dag een rolstoel nodig om naar de supermarkt te gaan.....
Wat fijn om te zien dat mijn belasting centen zo goed besteed worden!
pi_218169695
Die debby...geen woorden voor eigenlijk. En test hem niet binnen of in de achtertuin, nee hoor gaat er voor het zicht van iedereen op straat rondjes mee rijden met een smile van oor tot oor.
pi_218169696
Echt ik heb geen woorden voor deze vrouw. Krankzinnig.
En een ontzettende bijpassende titel van dat liedje. Holy shit.
pi_218169723
Dit is toch wel de overtreffende trap van ridiculiteit. Als dat een woord is. Ik mis nog een aantal andere hashtags in de post om het helemaal compleet te maken, die ik nu maar even niet in m’n bericht schrijf. Ze kan in ieder geval met de vlam in de pijp haar nagels laten doen lippen opspuiten. Niet naar de kapper want daar is geen geld voor. Denk dat Z. haar labubu verzameling “geeft” en wordt daar de rolstoel mee volgehangen.
pi_218169726
Roy morgen ochtend "mooi nu kan jij weer de kinderen naar school brengen! Hup je nest uit!"
(Doetienie weet ik ook wel..)
  Moderator woensdag 9 juli 2025 @ 18:04:44 #165
382129 crew  Donna
pi_218169744
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Kwarrelen? Klinkt als iets waar ze een cursus voor moeten uitbrengen...
Kwaliteit scharrelen. :')
pi_218169763
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:04 schreef Donna het volgende:

[..]
Kwaliteit scharrelen. :')
Klinkt als een keurmerk voor kippenvlees of eieren
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218169769
Die Debbie op TikTok: ik had een opmerking geplaatst, netjes.
Dat je niet altijd blij moet zijn met een klas overslaan, dit ivm sociaal emotionele aspect.
Ook vanwege de thuissituatie met Debbie.
Nou, ik had haar niet begrepen.
Daarop scheeef ik netjes; dat het jammer is dat er nooit een keer een andere mening mag worden gegeven dan de hare.
En dat dit ook te verwachten is als je alles maar op insta zet.
Nou ik zit weer in de blokkendoos.
Tegengas wil ze niet,ook al zeg je het netjes.
Bah wat een naar karakter.
pi_218169772
Echt... debbie.... what the.... geen woorden voor..... clown
pi_218169796
Ik hoop zo vreselijk erg dat deze Debbie een keer goed wordt aangepakt met haar frauduleuze gedrag, bah🤮
pi_218169863
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:58 schreef WildeTuinen het volgende:
De ene dag rennend naar de plastisch chirurg voor dikke lippen en de andere dag een rolstoel nodig om naar de supermarkt te gaan.....
Wat fijn om te zien dat mijn belasting centen zo goed besteed worden!
Neehoor. Volgens mij hoef je niet eens een basisarts (geneeskunde gestudeerd) te zijn, maar mogen schoonheidsspecialisten dat bijvoorbeeld ook. Misschien zelfs wel de patatverkoper op de hoek.
pi_218169877
Dat taalgebruik van MB, ik blijf het zeggen, maar: " hun risotto, not normal".
" love it echt!".
Ze klinkt nog puberaler dan mn 16 jarige.
pi_218169885
IK LIG IN EEN BOCHT! Die reel van Debbie 🤣🤣🥲🤣🤣
pi_218169929
Sorry, ik weet dat een heleboel mensen boos worden van Debbie, maar ik kan alleen maar keihard lachen om die manikale lach op haar gezicht als ze rondrijdt in die rolstoel. Zij is toch gewoon niet lekker in haar hoofd joh. Ongelooflijk.
Ik kan dan ook alleen maar denken: ze liegt zich hier zover in, ze komt hier niet meer uit. Ooit krijgt ze hier zoveel spijt van en dan is het te laat. Dan hebben haar kinderen zich al van haar afgekeerd en zijn ze hun immer aandachtvragende moeder meer dan zat.
pi_218169934
Ik moet even bijkomen van het filmpje van Debbie. De enige # die nog ontbreekt is de #lvb. En nee, ik bedoel daar niks geks of kwaads mee maar zij gedraagt zich wel zo.

‘Do I have hour attention?’
Hou op met mij😂
pi_218169941
Wat een muizenhapje bij de familie Geerts?
pi_218169955
Alles is al gezegd wat Debbie betreft. Zo zit mijn dochter in een kermisattractie te genieten. Maar Debbie in haar rolstoel. Geen woorden voor
pi_218169994
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:07 schreef Barbamamaatje het volgende:
Echt... debbie.... what the.... geen woorden voor..... clown
Nou nou, dit soort verwensingen gaan we niet doen..

[ Bericht 14% gewijzigd door Donna op 09-07-2025 20:15:11 ]
pi_218170032
Ik open tiktok en zie debbie sjezen voor haar huis.. naaaah sorry hoor, maar nee.. het spijt me debbie maar ik heb heel hard gelachen.. dit kan je toch niet serieus nemen?
pi_218170043
Op TT vraagt iemand iets over de keuze voor deze bolide van Debbie. Die persoon heeft een scootmobiel en denkt dat een rolstoel te langzaam gaat. Debbie reageert dat een rollator niet in hun auto past. Rollator? Waar haalt ze dat nou weer vandaan? En die andere persoon heeft een bus. Ik voel een volgende aanvraag aankomen…
pi_218170044
Mensen, we hebben gekregen waar we de hele dag (of mss wel de hele week) naar uitkeken: het belachelijke filmpje waarin Debbie in haar bolide door de straat scheurt. Je weet gewoon bij Debbie, als je denkt dat het niet erger kan, dan kan het tóch nog erger, nu dus weer wachten op de volgende achterlijke actie van d'r.
pi_218170049
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:32 schreef MikkiejY het volgende:
Ik open tiktok en zie debbie sjezen voor haar huis.. naaaah sorry hoor, maar nee.. het spijt me debbie maar ik heb heel hard gelachen.. dit kan je toch niet serieus nemen?
Ik kwam haar ook tegen op tiktok net, heb me rot gelachen 😂😂😂
pi_218170061
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:33 schreef opwegnaar het volgende:
Mensen, we hebben gekregen waar we de hele dag (of mss wel de hele week) naar uitkeken: het belachelijke filmpje waarin Debbie in haar bolide door de straat scheurt. Je weet gewoon bij Debbie, als je denkt dat het niet erger kan, dan kan het tóch nog erger, nu dus weer wachten op de volgende achterlijke actie van d'r.
Ik gok een crowdfunding voor een rolstoelbus. Waarmee ze dan ¤50 ophaald en weer voor lul staat
  Moderator woensdag 9 juli 2025 @ 18:37:15 #183
382129 crew  Donna
pi_218170074
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:23 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat een muizenhapje bij de familie Geerts?
As usual. Maar er zal wel weer een enorm toetje bij horen. :')
pi_218170077
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:33 schreef opwegnaar het volgende:
Maar weet je wat het ook is, ze is zo blij als een kind met een lolly. Ik zou er (als ik het nodig had) natuurlijk ook blij mee zijn maar het is toch echt wek confronterend en het zou echt een stap zijn om er mee naar buiten te gaan. Debbie doet alsof ze een kleuter is met een nieuwe fiets, het is toch verschrikkelijk wat een toneelstuk.
pi_218170078
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:34 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ik kwam haar ook tegen op tiktok net, heb me rot gelachen 😂😂😂
Het is toch te verschrikkelijk voor woorden😂😂😂 haar ogen spreken weer boekdelen..
pi_218170107
En hij gaat harder dan L kan rennen. Dat maakt niet uit, want ze let toch niet op, te druk met filmen.

En wat volgt morgen? Elektrische stoel-rijles?
pi_218170113
En ondertussen rent de jongste van Debbie tussen de containers door zo de straat op.
pi_218170114
Ik heb het net nog een keer gekeken en het lijkt alsof het zo’n Bananasplit aflevering is ofzo, of van die oude mensen die grappen uithalen met verborgen camera, als jullie weten wat ik bedoel. Ik denk dat er na de zomer een bedelsessie komt voor een rolstoelbus omdat het tijdens de zomervakantie echt niet in de camper mee kan en de rolstoel onmisbaar blijkt te zijn. Durf hier oprecht geld op in te zetten, ik weet gewoon zeker dat dit gaat gebeuren, of dat ze het via 1 of ander potje voor elkaar weet te krijgen.
Haar kinderen zijn nu nog te jong om deze gekheid op waarde te schatten en tegelijkertijd hebben ze op deze leeftijd enorm veel behoefte aan stabiliteit en voorbeeldgedrag van een ouder. Zij gaan hier op latere leeftijd nog veel last van ondervinden.
pi_218170161
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:07 schreef Henrike het volgende:
Die Debbie op TikTok: ik had een opmerking geplaatst, netjes.
Dat je niet altijd blij moet zijn met een klas overslaan, dit ivm sociaal emotionele aspect.
Ook vanwege de thuissituatie met Debbie.
Nou, ik had haar niet begrepen.
Daarop scheeef ik netjes; dat het jammer is dat er nooit een keer een andere mening mag worden gegeven dan de hare.
En dat dit ook te verwachten is als je alles maar op insta zet.
Nou ik zit weer in de blokkendoos.
Tegengas wil ze niet,ook al zeg je het netjes.
Bah wat een naar karakter.
Je opmerkingen zijn uiteraard verwijderd
pi_218170163
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:42 schreef IlseMarije het volgende:
En ondertussen rent de jongste van Debbie tussen de containers door zo de straat op.
Ze moet hem dus alleen nog leren de straat op te rennen bij een afritje... anders sta je daar met je bolide je kind na te kijken
pi_218170168
*Speechless* 🫣
pi_218170193
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:32 schreef MikkiejY het volgende:
Even serieus, wat zouden die buurtgenoten hier nu van vinden? Die lachen zich toch de ballen uit de broek?
pi_218170208
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze moet hem dus alleen nog leren de straat op te rennen bij een afritje... anders sta je daar met je bolide je kind na te kijken
Ja overmacht dit natuurlijk, ze kan niet met haar karretje tussen de containers door.
pi_218170218
Altijd als je denkt dat het niet gekker kan bij Debbie kan dat toch🫣 haar dochter heeft die slimheid niet van haar moeder ik denk dat die het iq heeft van een Poffertje. En een Bennie Hill muziekje zou er ook niet onder misstaan voor de mensen die dat nog weten😅
pi_218170219
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:42 schreef IlseMarije het volgende:
Tsja, ze had geen oppasmeisje via de app kunnen regelen en de bolide moest natuurlijk meteen getest worden. Prioriteiten 🤨
pi_218170223
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:37 schreef MikkiejY het volgende:

[..]
Het is toch te verschrikkelijk voor woorden😂😂😂 haar ogen spreken weer boekdelen..
Ze scheurt manisch de straat door
pi_218170228
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:47 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Even serieus, wat zouden die buurtgenoten hier nu van vinden? Die lachen zich toch de ballen uit de broek?
Van wat ze over buren deelt komt het over alsof ze prima op haar plek woont tussen haar soort mensen

Edit: van wat ze deelt he... wie weet wonen er ook mensen met alle schroefjes op de juiste plek die ver bij haar vandaan blijven
pi_218170239
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:42 schreef SterreKaatje het volgende:
Exact dat!!! Ik vind het om te huilen 😥 Er zijn mensen die zoveel meer recht hebben op wat die vrouw KRIJGT… Ziek is ze
pi_218170241

[ Bericht 100% gewijzigd door Muisjeruisje op 09-07-2025 18:53:17 ]
pi_218170247
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:48 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ja overmacht dit natuurlijk, ze kan niet met haar karretje tussen de containers door.
Volgende week staan ze in slalom formatie 👌
pi_218170260
En als je dan denkt alles wel gezien te hebben... Debbie met piepende bandjes 8)7

Op naar het Pieter Baan. 8)7
pi_218170286
Die Debbie heeft zeker hulp nodig! Maar niet een rolstoel. Deze vrouw is toch rijp voor de psychiater. Dit kan niet “normaal” meer zijn...
pi_218170321
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:54 schreef ZombieQueen het volgende:
En als je dan denkt alles wel gezien te hebben... Debbie met piepende bandjes 8)7

Op naar het Pieter Baan. 8)7
😂
pi_218170336
Rens denkt dat hij de baas in huis is, nu Maarten Geerts er niet is
pi_218170349
Veel negatiefs over Rens maar wel lekker nuchter: zet die camera nou eens uit en kom eten!

In elk geval iets aan tegenspraak tegen het Opperhoofd…
pi_218170381
De huismuts is in Amerika, voor een samenwerking uiteraard. Maar hebben de scholen in Brabant deze week al vrij dan? Want hun kinderen zijn mee en Pip is al iets van 7 of 8 dacht ik
  Moderator woensdag 9 juli 2025 @ 19:07:05 #207
382129 crew  Donna
pi_218170386
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 19:06 schreef Earring het volgende:
De huismuts is in Amerika, voor een samenwerking uiteraard. Maar hebben de scholen in Brabant deze week al vrij dan? Want hun kinderen zijn mee en Pip is al iets van 7 of 8 dacht ik
In zuid is het al zomervakantie.
pi_218170392
Wat ik zo bizar vind bij Debbie is dat zij geen enkele schaamte kent. Gewoon niet, nul.
Reken maar dat er buurtgenoten achter hun keukenraam zich de ballen uit de broek stonden te lachen :')
pi_218170498
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 19:07 schreef Donna het volgende:

[..]
In zuid is het al zomervakantie.
Oh vandaar, ik vond het al zo vreemd
thnx
pi_218170555
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 19:07 schreef Nieve het volgende:
Wat ik zo bizar vind bij Debbie is dat zij geen enkele schaamte kent. Gewoon niet, nul.
Reken maar dat er buurtgenoten achter hun keukenraam zich de ballen uit de broek stonden te lachen :')
‘Ze heeft geen enkele schaamte mbt ziek zijn’. Ziek zijn= aandacht voor haar. Vandaar. Ze heeft heel veel issues, en met een goede psycholoog is daar vast veel aan te doen, maar Lc is hoogstwaarschijnlijk niet 1 van haar issues
pi_218170621
Is er nog een betere website om insta accounts anoniem te bekijken dan de 2 in de openingspost? Ik ben geblokkeerd en ik wil de stories bekijken.

Oh wacht, ik kan haar ook bekijken via fb
pi_218170646
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 19:01 schreef Vos1410 het volgende:
Veel negatiefs over Rens maar wel lekker nuchter: zet die camera nou eens uit en kom eten!

Inderdaad, daar scoort ie wat mij betreft punten mee.
Ik zou me als ouder ook echt ergeren aan hoe Julia aan tafel zit 🙈 met die knie zo omhoog, ga gewoon op je stoel zitten... 😅
pi_218170660
Ik vind Daphne de laat echt leuk om te volgen, maar ik vind er wat van dat ze al die mensen in het zwembad op vakantie gewoon aan t filmen is en op insta gooit
pi_218170716
Ik zie ook gewoon voor me hoe ze haar mobiel positioneert en dan heen en weer rondjes gaat rijden om vervolgens die mobiel weer te pakken en een reel in elkaar te zetten.

Woonde ik maar in Barneveld…
pi_218170726
quote:

Daar heeft hij wel gelijk in!
pi_218170752
Ik sterf ook van die hastags, die had ik nog niet eens gezien.
#rolstoeltoegankelijk #parttimeroller #ROLSTOELLEVEN

Ze heeft net 4 seconde een rolstoel, hou op met me.
pi_218170765
quote:
Heel goed!
Maar wel opvallend dat hij toevallig kan koken als Maarten er niet is.
pi_218170788
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:42 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Ik heb het net nog een keer gekeken en het lijkt alsof het zo’n Bananasplit aflevering is ofzo, of van die oude mensen die grappen uithalen met verborgen camera, als jullie weten wat ik bedoel.
Barneveld Bastard

Dekt de lading wel.
pi_218170798
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 19:46 schreef Harper het volgende:

[..]
Heel goed!
Maar wel opvallend dat hij toevallig kan koken als Maarten er niet is.
AM kan natuurlijk alleen de voorbereiding doen. Niet die afvalkip-stukjes bakken.
pi_218170864
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:45 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Nou dit. Weetje ik heb nu sinds een jaar of 2 een rolstoel. Maar heb hem dus nog nooit in onze straat/buurt gebruikt. We nemen hem mee als we een dagje weg gaan, naar het bos/een park etc. Maar vooral in mijn vertrouwde buurt schaam ik me er een soort van voor. Ga er echt niet vol trots mee rondrijden.
Zie de reacties eronder. Iedereen die er 1 heeft schaamt zich ervoor (wat zeker niet nodig is! Maar ik begrijp het wel). En onze Debbie geniet! Dat zegt toch meer dan genoeg..
pi_218170879
Valt op dat Michelle vrijwel niet meer voorkomt in de filmpjes van Jacqueline. Je ziet haar alleen nog maar met de kinderen. Volgens mij is het toch echt over en uit tussen die twee.
pi_218170893
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:45 schreef Nieve het volgende:
Oh jongens, ik heb echt rollend van het lachen dat filmpje gekeken. :') :') :') :')
Die vrouw is toch gewoon satire?!?!?! TOCH?
Soms zou ik wel de overbuurvrouw van Debbie willen zijn. Live entertainment op straat daar.
pi_218170897
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 19:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Inderdaad, daar scoort ie wat mij betreft punten mee.
Ik zou me als ouder ook echt ergeren aan hoe Julia aan tafel zit 🙈 met die knie zo omhoog, ga gewoon op je stoel zitten... 😅
En Lot komt direct voor haar moeder op, tegen Rens. Mama mag altijd foto's maken joh!
Triest eigenlijk. Zij denkt dat mama alleen foto's maakt. Geen idee dat duizenden mensen haar hele leven zien.

En Debbie, ik heb er echt echt geen woorden voor. Dat ze zich niet helemaal kapot schaamt!![/quote][quote]

[ Bericht 0% gewijzigd door Julie81 op 09-07-2025 19:59:01 (Spelfoutje) ]
pi_218170901
quote:
Paar weken geleden op een juicekanaal het bericht dat de huismuts in de schuldsanering zit nav geflopte vakantiepark in Friesland. Ze bevestigde zelf dit bericht trouwens aan het juicekanaal.

Superfijn voor dit gezin dat ze zo'n mooie reis mogen maken. Vraag me af of ze ook daggeld krijgen van de organisatie. In de schuldsanering gaan al je inkomsten naar je schuldeisers toe, afgezien van leefgeld (meestal ver onder de ¤100 per week voor een gezin). Lijkt me een uitdaging om met dit leefgeld budget op reis te gaan..
pi_218170920
Maar.... alles leuk en aardig he! Maar hoe gaat ze dit meenemen in de auto dan?
Liam moest versnelt in een buggy omdat de kinderwagen niet in de auto paste! Is de lease bijna klaar en kunnen ze een nieuwe kopen? En straks in de camper.. waar zetten ze deze neer dan? Ja ik snap dat hij opgevouwen kan worden maar dan nog is het een flink pakket!
pi_218170945
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 19:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Liam moest versnelt in een buggy omdat de kinderwagen niet in de auto paste! Is de lease bijna klaar en kunnen ze een nieuwe kopen? En straks in de camper.. waar zetten ze deze neer dan? Ja ik snap dat hij opgevouwen kan worden maar dan nog is het een flink pakket!
Vraag me af of die in de mokka past idd. Die kinderwagen vind ik wel gek, mijn schoonouders rijden een Mokka, maar daar paste onze wagen gewoon in.
pi_218170948
Ok ok. Ik heb nog nooit gereageerd hier maar kan het nu echt niet laten…

Ik heb namelijk een (echte) lichamelijke beperking vanaf mijn geboorte. Ik heb ook een man en 2 kinderen waaronder een dochter van 7 jaar. Voor lange afstanden lopen, wat ik dus niet kan, heb ik een duwrolstoel. Die mijn man jaren met liefde heeft geduwd. Sinds een klein jaar heb ik ook zo’n zelfde soort rolstoel als Debbie waar ik super blij mee ben want nu kan ik bijvoorbeeld alleen met mijn dochter gaan winkelen. Ik kan me alleen zo niet voorstellen dat ik dit super blij en trots zou delen op sociale media. En dan heb ik m’n handicap al m’n hele leven.. Het voelt voor mij juist als een tekortkoming als moeder…

Net als dat geneuzel met de 4daagse. No Way dat ik een dag heb “meegelopen”. Dat was iets van m’n dochter en mijn man samen, ik zag al voor me dat de hele bubs op mij zou moeten wachten in het bos omdat ik vastliep. Nee deze mama stond super trots te wachten aan de kant op de 4e dag op haar knappe wandelaars.

Sorry dat het een how can I make it about me stukje werd. Maar ik snap het gewoon echt niet… En dan kan ik nog wel veel meer voorbeelden aanhalen..

Pftttt
pi_218170950
Ik neem mijn woorden terug. Die WIA gaat ze krijgen. Zij krijgt immers alles voor elkaar.

Die vrouw is knettergek.
pi_218170997
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:03 schreef Spezi het volgende:
Ok ok. Ik heb nog nooit gereageerd hier maar kan het nu echt niet laten…

Ik heb namelijk een (echte) lichamelijke beperking vanaf mijn geboorte. Ik heb ook een man en 2 kinderen waaronder een dochter van 7 jaar. Voor lange afstanden lopen, wat ik dus niet kan, heb ik een duwrolstoel. Die mijn man jaren met liefde heeft geduwd. Sinds een klein jaar heb ik ook zo’n zelfde soort rolstoel als Debbie waar ik super blij mee ben want nu kan ik bijvoorbeeld alleen met mijn dochter gaan winkelen. Ik kan me alleen zo niet voorstellen dat ik dit super blij en trots zou delen op sociale media. En dan heb ik m’n handicap al m’n hele leven.. Het voelt voor mij juist als een tekortkoming als moeder…

Net als dat geneuzel met de 4daagse. No Way dat ik een dag heb “meegelopen”. Dat was iets van m’n dochter en mijn man samen, ik zag al voor me dat de hele bubs op mij zou moeten wachten in het bos omdat ik vastliep. Nee deze mama stond super trots te wachten aan de kant op de 4e dag op haar knappe wandelaars.

Sorry dat het een how can I make it about me stukje werd. Maar ik snap het gewoon echt niet… En dan kan ik nog wel veel meer voorbeelden aanhalen..

Pftttt
Jouw verhaal laat precies zien waarom mensen als Debbie niet serieus te nemen zijn. Mensen die daadwerkelijk ziek zijn proberen het niet constant om hen te laten draaien. Debbie wel.
pi_218171012
quote:
En waar moet hij thuis? Moet hij ergens in de tuin? Hebben ze een achterom en kan ze de draai maken? Of gaat ze hem dan door huis slepen?
Want de turnmat moet ook nog in de tuin voor de hoogbegaafde Olympisch-goud-in-de-dop-dochter.
En de aanhanger voor de skelter van J, die hij binnenkort gaat krijgen.
pi_218171014
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Vraag me af of die in de mokka past idd. Die kinderwagen vind ik wel gek, mijn schoonouders rijden een Mokka, maar daar paste onze wagen gewoon in.
Kan dat jij zelfde type hebt als haar ouders daar paste hij ook in... type wat zij hebben schijnt kleiner te zijn en passen ook geen 3 kinderstoelen achterin wat bij haar ouders wel lukte
(Verder ook geen verstand van.. dit is de info die ze zelf gaf)
Wij hebben best een lekkere kofferbak maar betwijfel of hij daar in zou passen 🤔 misschien net 🤏
pi_218171016
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:03 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik neem mijn woorden terug. Die WIA gaat ze krijgen. Zij krijgt immers alles voor elkaar.

Die vrouw is knettergek.
Ben ik ook van overtuigd, ze crossed met dr bolide naar het uwv om daar met lodderige ogen en vet haar sneu te gaan zitten doen.
Geen mens die haar online leven checkt en als je maar zielig genoeg doet trappen er genoeg mensen/instanties in.
pi_218171091
Trouwens zo’n rolstoel is door de wielen mega zwaar, waardoor ik hem niet zelf in en uit de auto krijg, ook niet als hij helemaal gedemonteerd is zeg maar. Ben benieuwd of Debbie dat wel lukt met haar krachtverlies….
pi_218171104
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:16 schreef Spezi het volgende:
Trouwens zo’n rolstoel is door de wielen mega zwaar, waardoor ik hem niet zelf in en uit de auto krijg, ook niet als hij helemaal gedemonteerd is zeg maar. Ben benieuwd of Debbie dat wel lukt met haar krachtverlies….
Ja ik ook niet maar neem aan dat haar man die gewoon in en uit de auto haalt
  Moderator woensdag 9 juli 2025 @ 20:18:06 #235
382129 crew  Donna
pi_218171110
quote:

[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Doe maar niet meer die kleurplaten en plaatjes. Dit is net zo goed iemand compleet belachelijk maken.
Volgens mij is de show van Debbie zelf wel voldoende vermaak. ;)
pi_218171125
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:10 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En waar moet hij thuis? Moet hij ergens in de tuin? Hebben ze een achterom en kan ze de draai maken? Of gaat ze hem dan door huis slepen?
Want de turnmat moet ook nog in de tuin voor de hoogbegaafde Olympisch-goud-in-de-dop-dochter.
Ik kreeg het ineens heel benauwd toen ik aan al die zooi dacht in dat kleine tuintje 🥴 en geen idee waar ze hem laat.. lijkt me ook zwaar om hem steeds uit de schuur te moeten trekken of van zolder ofzo... als ze naar de winkel moet is het 3x trappen met haar bakfiets daar gaat je hart niet raar van doen hoor.. 3 bochten en je bent er.. als je heel die rolstoel moet uitvouwen en klaar maken ben je misschien langer bezig
Dit vind ik nou echt een eruit trekken wat er te halen valt ook al past het niet eens in je huis..

En jay wilt nu ook een rolstoel zegt ze blij en trots.. dat zou bij mij toch een jank punt zijn
pi_218171130
Ze heeft het filmpje nu ook geplaatst in de besloten Facebook groep van longcovid Nederland 🫣
Iemand daar heeft trouwens ook gevraagd hoe haar gesprek met het uwv was maar daar geeft ze geen antwoord op.
pi_218171144
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ben ik ook van overtuigd, ze crossed met dr bolide naar het uwv om daar met lodderige ogen en vet haar sneu te gaan zitten doen.
Geen mens die haar online leven checkt en als je maar zielig genoeg doet trappen er genoeg mensen/instanties in.
Die uwv afspraak was online omdat ze niet zoveel kon lopen
pi_218171148
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:10 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Hij pas hier precies iets ingeklapt onder onze trap. Maar die ruimte zie ik bij haar in de hal niet.
  Moderator woensdag 9 juli 2025 @ 20:20:21 #240
382129 crew  Donna
pi_218171150
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:19 schreef Noor_ het volgende:
Ze heeft het filmpje nu ook geplaatst in de besloten Facebook groep van longcovid Nederland 🫣
Iemand daar heeft trouwens ook gevraagd hoe haar gesprek met het uwv was maar daar geeft ze geen antwoord op.
Zullen we die groep hier dan even buiten laten? :)
pi_218171162
quote:
Denk het wel, huisje.in.brabant is op Curaçao.
pi_218171187
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:20 schreef Donna het volgende:

[..]
Zullen we die groep hier dan even buiten laten? :)
Ooh sorry hoor. Is hier al meerdere keren benoemd de laatste tijd, en nu mag het opeens niet meer. Kan het allemaal niet meer bijhouden hoor.
pi_218171204
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ohja dat klopt! Was ik ff vergeten 😅
  Moderator woensdag 9 juli 2025 @ 20:24:48 #244
382129 crew  Donna
pi_218171206
Jongens, we snappen dat het gedrag van bepaalde fluflu's een hoop los maakt, maar houd het a.u.b. een beetje netjes.
Ga even luchten of pak een glas wijn en kijk dan nog eens of je reactie ook een tandje minder kan. :Y
  Moderator woensdag 9 juli 2025 @ 20:25:38 #245
382129 crew  Donna
pi_218171218
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:23 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ooh sorry hoor. Is hier al meerdere keren benoemd de laatste tijd, en nu mag het opeens niet meer. Kan het allemaal niet meer bijhouden hoor.
Ik ook niet, maar nu zie ik het toevallig. ;) ;)
pi_218171256
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:25 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik ook niet, maar nu zie ik het toevallig. ;) ;)
Volgens mij was de vorige keer niet helemaal duidelijk dat die groep besloten was en werd er toen gezegd dat het een openbare groep was
pi_218171272
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 19:55 schreef lila01 het volgende:
Valt op dat Michelle vrijwel niet meer voorkomt in de filmpjes van Jacqueline. Je ziet haar alleen nog maar met de kinderen. Volgens mij is het toch echt over en uit tussen die twee.
Ze reageren ook nauwelijks meer op elkaars Instagram.
pi_218171275
quote:
Dat vraag ik me ook af
pi_218171298
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Volgens mij was de vorige keer niet helemaal duidelijk dat die groep besloten was en werd er toen gezegd dat het een openbare groep was
Is een besloten groep
pi_218171359
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:29 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ze reageren ook nauwelijks meer op elkaars Instagram.
Ja het is echt wel heel opvallend nu, normaal gesproken was er al lang een klef en bef ode aan de poly verschenen.

Die Leen Bakker reclame moest nog wel even, maar daar spat het er ook echt niet af hoor
pi_218171382
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:37 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja het is echt wel heel opvallend nu, normaal gesproken was er al lang een klef en bef ode aan de poly verschenen.

Die Leen Bakker reclame moest nog wel even, maar daar spat het er ook echt niet af hoor
Nee, de hele vibe is anders.
pi_218171383
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:16 schreef Spezi het volgende:
Maar haar kracht in haar handen is juist toegenomen. Het lukt haar vast 😉
pi_218171395
quote:
Neeeeee joh. Dan ken je echt geen schaamte.
pi_218171407
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat was op Reddit 😊
pi_218171420
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Werkelijk! Die vrouw is hilarisch...

Huppelend naar de kliniek voor het opspuiten van je lippen. Maar het UWV lukt niet.
pi_218171449
Het filmpje van Debbie is dumpert waardig😆
pi_218171508
Ik vind het echt bizar hoeveel AM uitgeeft aan boodschappen. Natuurlijk kost het wat zo’n groot gezin. Maar ¤650 voor een week? Wat koop je dan wel niet?
pi_218171532
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:51 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik vind het echt bizar hoeveel AM uitgeeft aan boodschappen. Natuurlijk kost het wat zo’n groot gezin. Maar ¤650 voor een week? Wat koop je dan wel niet?
Een heleboel snaai, borrel, alcohol, toetjes en zoetigheid.
Aan de avondmaaltijden zal het niet opgaan 🙈
pi_218171576
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze had nu ook extra wasmiddel enzo en ik denk dat ze premium heeft dus dubbele koopzegels wat 20% toevoegt aan de kassabon
pi_218171599
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:39 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Maar haar kracht in haar handen is juist toegenomen. Het lukt haar vast 😉
Ze heeft met haar stempels kunnen oefenen
pi_218171606
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:46 schreef Lampje88 het volgende:
😂
pi_218171623
Ik denk dat ik Lotte Ballijns ga ontvolgen. Die is echt alleen nog maar een wandelende reclamezuil. Mogen we niet zeggen van haar want niet lief. Maar vind het niet zo boeiend meer
pi_218171729
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Nee, die bestaan uit een muizenhap. Ik denk ergens ook dat er veel verspilling plaatsvindt daar.
pi_218171755
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:55 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ze had nu ook extra wasmiddel enzo en ik denk dat ze premium heeft dus dubbele koopzegels wat 20% toevoegt aan de kassabon
Ik vind AM niet het type dat koopzegels koopt?
pi_218171762
quote:
Ik zag het net ook, ik moet op m'n handen zitte om niet te reageren, want dat is tegen de groepsregels de reactie die ik wil geven...
pi_218171785
Dat family pack condooms had ik niet perse hoeven zien bij de boodschappen van demammavan.

En dan Rens die in beeld voorbij komt hobbelen in de tuinbroek van AM.
De beste jongen kan er niets aan doen maar hij doet me steeds denken aan Kees Flodder (de mannelijke variant)
pi_218171799
Hoe heet Debbie op insta? Ik denk dat ze mij geblokkeerd heeft maar wil haar wel even trots voorbij zien rijden in haar gouden koets rolstoel
pi_218171854
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 21:10 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik vind AM niet het type dat koopzegels koopt?
Weet niet, misschien wel zo raar is dat niet toch? Moet je daar een type voor zijn 😅
Ik spaar ze ook, gaat super snel en een gunstige rente 😄
pi_218171940
Gekke gedachte misschien maar zou ze die rolstoel niet zelf geregeld hebben? Kun je zoiets niet lenen/huren bij welzorg (temu? 😂)of welke organisatie dan ook en dat ze “ons” wil laten geloven dat ze hem via wmo krijgt. Ik zie zulke schrijnende gevallen van mensen die geen hulp krijgen en het heel duidelijk nodig hebben.

Ik volg Janine zoë (of zoiets) op tiktok, een hele andere gemeente en ook zoekt ze hele andere hulp voor haar dochter van 5 met oa een verstandelijke beperking maar die krijgt bijna niks en Debbie… Geen woorden voor.
pi_218171942
quote:
Doordeweekse toetjes met aperol en prosecco, chocolade amandelen, cake als dessert met 3 soorten verse vruchten etc etc.
En dan de overvolle puberla, A merken, vele pakjes drinken. Etc etc.
pi_218171974
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 21:28 schreef IlseMarije het volgende:
Gekke gedachte misschien maar zou ze die rolstoel niet zelf geregeld hebben? Kun je zoiets niet lenen/huren bij welzorg (temu? 😂)of welke organisatie dan ook en dat ze “ons” wil laten geloven dat ze hem via wmo krijgt. Ik zie zulke schrijnende gevallen van mensen die geen hulp krijgen en het heel duidelijk nodig hebben.

Ik volg Janine zoë (of zoiets) op tiktok, een hele andere gemeente en ook zoekt ze hele andere hulp voor haar dochter van 5 met oa een verstandelijke beperking maar die krijgt bijna niks en Debbie… Geen woorden voor.
Het verschilt heel erg per gemeente wat je wel of niet krijgt vanuit de WMO. Barneveld lijkt een gunstige gemeente😅.

Je kan bij medipoint wel zelf dingen regelen/huren/lenen. Maar ik weet niet of dat voor zo'n electrische rolstoel ook geld.
pi_218171980
quote:

Nee zeker niet! Dit is echt door de wmo geregeld. Want gebracht door medipoint. Een elektrische rolstoel kun je niet huren.
pi_218172155
Een elektrische rolstoel kun je niet zomaar krijgen en wordt op maat afgesteld. Er zijn allerlei dokters verklaringen voor nodig voordat je dit krijgt m. Maar de gemeente werkt ook vaak langs elkaar heen. Zo ken ik een vrouw welke een electronisch aangedreven rolstoel heeft gekregen maar niet in aanmerking komt voor een rolstoel toegankelijke woning.
pi_218172187
Vind trouwens het Leen Bakker filmpje bij de Bollens veelzeggend. Michelle legt haar hand op die van Koen, maar dat komt echt niet over voor m’n gevoel. De rest van het filmpje zie je vooral Michelle en Koen heeft een blik van “wanneer stopt deze poppenkast”. Zal wel extra lastig zijn voor Jacqueline dat haar kinderen komende weken bij hun vader zijn. Tenminste, dat roept het bij mij op.
pi_218172193
quote:
Groenten en fruit van het seizoen 🤡
pi_218172241
Wachtkamer vibes in de hal van de bollens. Grappig dat MB boort en sjouwt op haar hakjes, verder ziet het er depri uit. Zeker voor een reclame
pi_218172249
En terwijl Debbie ergens in NL een WMO pot leeg trekt bereid ik me voor op het jaarlijkse gesprek met de WMO om uit te leggen dat de situatie van mijn broer niet is veranderd en ook niet gaat veranderen en dat hij de 75 minuten WMO ondersteuning p/w écht nodig heeft.
Mijn broer is gehandicapt geboren en LVB.
pi_218172294
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 21:48 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Vind trouwens het Leen Bakker filmpje bij de Bollens veelzeggend. Michelle legt haar hand op die van Koen, maar dat komt echt niet over voor m’n gevoel. De rest van het filmpje zie je vooral Michelle en Koen heeft een blik van “wanneer stopt deze poppenkast”. Zal wel extra lastig zijn voor Jacqueline dat haar kinderen komende weken bij hun vader zijn. Tenminste, dat roept het bij mij op.
Het 1e shot, waar ze naar binnen lopen, komt heel kil over. Het lijkt alsof Koen zn armen precies zo houdt dat hij Michelle niet aanraakt. Voorheen zouden ze hand in hand lopen met zn 3en, of een arm om een schouder oid. Lijkt nu allemaal wat afstandelijker de laatste tijd.

Of ze zijn elkaar gewoon even maximaal zat, heb ik hier thuis ook wel eens last van. Een week per maand zo ongeveer 🤣
pi_218172298
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 21:46 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Een elektrische rolstoel kun je niet zomaar krijgen en wordt op maat afgesteld. Er zijn allerlei dokters verklaringen voor nodig voordat je dit krijgt m. Maar de gemeente werkt ook vaak langs elkaar heen. Zo ken ik een vrouw welke een electronisch aangedreven rolstoel heeft gekregen maar niet in aanmerking komt voor een rolstoel toegankelijke woning.
Dan is het toch helemaal niet te begrijpen dat Debbie alles zomaar krijgt. Komt misschien omdat het een moeder is van 3 jonge kinderen maar dan nog, onbegrijpelijk!
pi_218172327
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:46 schreef Lampje88 het volgende:
Jaa vraag me af of Roy hier nog wild van wordt, if you know what i mean. Hij heeft 4 kids. Ik dacht tot heden nog dat Debbie miss wel echt iets mankeerde. Maar ze is ziek in haar hoofd, ze is zelf gaan geloven in wat ze roept. Heel weird. Ik was laatst met vriendinnen uit eten en toen kwam ze ook ter sprake, weird i know. En 1 vriendin zei ooh ja daar had iemand het laatst over die vrouw faked toch lc 🙈. Gewoon mensen die haar niet kennen en niet volgen praten over haar, ook weird eigenlijk
pi_218172367
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 21:54 schreef JaNeeDan het volgende:
En terwijl Debbie ergens in NL een WMO pot leeg trekt bereid ik me voor op het jaarlijkse gesprek met de WMO om uit te leggen dat de situatie van mijn broer niet is veranderd en ook niet gaat veranderen en dat hij de 75 minuten WMO ondersteuning p/w écht nodig heeft.
Niet te geloven... zo oneerlijk!
Virtuele knuffel voor jullie.
pi_218172388
quote:
🌹 succes met het gesprek. 75 min per week klinkt als weinig 🙏
Ik ben zorgverlener aan mijn ernstig psychiatrische broer (ook vanaf kinds af aan) maar heb gelukkig al ruim 3 jaar geen gesprek meer gehad.
pi_218172404
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 21:57 schreef Jannetje91 het volgende:

[..]
Het 1e shot, waar ze naar binnen lopen, komt heel kil over. Het lijkt alsof Koen zn armen precies zo houdt dat hij Michelle niet aanraakt. Voorheen zouden ze hand in hand lopen met zn 3en, of een arm om een schouder oid. Lijkt nu allemaal wat afstandelijker de laatste tijd.

Of ze zijn elkaar gewoon even maximaal zat, heb ik hier thuis ook wel eens last van. Een week per maand zo ongeveer 🤣
Tuurlijk ben je elkaar wel eens zat maar het is wel een heel verschil met de eerdere content, nu ik er over nadenk is er echt al heel lang geen ode aan de poly geweest. Wel wat epistels over maximaal dankbaar zijn voor de droomboerderij
pi_218172419
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:18 schreef Donna het volgende:

[..]
Doe maar niet meer die kleurplaten en plaatjes. Dit is net zo goed iemand compleet belachelijk maken.

Okidoki. Sorry, jammer maar helaas.
Ik delete het fok-kleurboek bij deze. 😉
pi_218172423
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 22:07 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Niet te geloven... zo oneerlijk!
Virtuele knuffel voor jullie.
❤ Ik was (en ben) vooral dankbaar voor de hulp die hij krijgt. Maar ik merk dat ik er nu toch wel anders naar kijk.
pi_218172428
Ik vind het triest als ik zo alle verhalen hier lees en dan vergelijk met Debbie.

Sorry maar je moet mentaal toch echt wel een klap van de molen hebben gehad als je denkt dat zo'n filmpje met zo'n tekst plaatst.

Nou Debbie, je aandacht heb je.
Chappeu!
pi_218172430
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 22:10 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
🌹 succes met het gesprek. 75 min per week klinkt als weinig 🙏
Ik ben zorgverlener aan mijn ernstig psychiatrische broer (ook vanaf kinds af aan) maar heb gelukkig al ruim 3 jaar geen gesprek meer gehad.
Wat fijn! En knuffel voor jou! Onze broers hebben ons❤
pi_218172432
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:18 schreef Donna het volgende:

[..]

😢 niet de kleurplaten
pi_218172438
quote:
😢
pi_218172441
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 22:16 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik vind het triest als ik zo alle verhalen hier lees en dan vergelijk met Debbie.

Sorry maar je moet mentaal toch echt wel een klap van de molen hebben gehad als je denkt dat zo'n filmpje met zo'n tekst plaatst.

Nou Debbie, je aandacht heb je.
Chappeu!
Niet één klap. Denk dat ze na de eerste klap is blijven staan terwijl de molen bleef draaien. Klap op klap op klap heeft ze gehad. Dat kan gewoon niet anders.
pi_218172447
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 22:15 schreef Memm het volgende:

[..]
Okidoki. Sorry, jammer maar helaas.
Ik delete het fok-kleurboek bij deze. 😉
🙁
pi_218172452
quote:

Ik begrijp dat dus ook echt niet. Wij hebben zelf een jaar geleden geprobeerd hulp te krijgen via de wmo voor een ouder iemand en daar zeiden ze echt nee op alles. Uiteindelijk na veel gedoe hulp gekregen omdat het dan toch echt ernstig genoeg was, maar 3 dagen later was die persoon overleden dus hoefde het niet meer. Dan kan dit toch echt niet?
pi_218172458
quote:
Zal wel extra lastig zijn voor Jacqueline dat haar kinderen komende weken bij hun vader zijn. Tenminste, dat roept het bij mij op.
M. leek wel alleen thuis te zijn met de Bollen-kids. Misschien hebben K en J haar kinderen naar Papa gebracht en zijn ze nu met z'n tweeën lekker richting Mallorca
pi_218172478
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 22:21 schreef Livaes het volgende:

[..]
M. leek wel alleen thuis te zijn met de Bollen-kids. Misschien hebben K en J haar kinderen naar Papa gebracht en zijn ze nu met z'n tweeën lekker richting Mallorca
KB en JvP waren allebei in beeld vandaag
pi_218172484
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 22:12 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Tuurlijk ben je elkaar wel eens zat maar het is wel een heel verschil met de eerdere content, nu ik er over nadenk is er echt al heel lang geen ode aan de poly geweest. Wel wat epistels over maximaal dankbaar zijn voor de droomboerderij
Klopt, vind ik ook hoor! Misschien heeft die reactie met het uitmelken van de poly als verdienmodel ze toch ook aan het denken gezet. Maar ik vind het ook een ander 'vibeje' hebben allemaal.
pi_218172509
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 22:18 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Niet één klap. Denk dat ze na de eerste klap is blijven staan terwijl de molen bleef draaien. Klap op klap op klap heeft ze gehad. Dat kan gewoon niet anders.
Yep.
Ik wil zoveel zeggen maar ik zeg maar niks. Want wat ik écht denk is hoogstwaarschijnlijk niet oké om te zeggen.
pi_218172525
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 22:29 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Yep.
Ik wil zoveel zeggen maar ik zeg maar niks. Want wat ik écht denk is hoogstwaarschijnlijk niet oké om te zeggen.
Ik zeg hier ook niet wat ik er echt van denk en vind😂
pi_218172544
Die reactie onder haar tiktok🤣🤭
"Van rennend je lippen laten opvullen naar racen met je nieuwste speeltje." 🦆🤡
pi_218172560
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 22:36 schreef Memm het volgende:
Die reactie onder haar tiktok🤣🤭
"Van rennend je lippen laten opvullen naar racen met je nieuwste speeltje." 🦆🤡
Hahaha heerlijk! Ben benieuwd hoe lang die blijft staan
pi_218172567
Maar ook de tekst dat die rolstoel een heel acceptatieproces is geweest. Laat me niet lachen joh, ze wekt niet de indruk dat haar dat heel veel moeite heeft gekost. Glimmend van trots in haar rolstoel. Voor veel mensen een bittere noodzaak, voor haar een interessante accessoire.
pi_218172572
quote:
In eerdere filmpjes zag je ze altijd zo lachen en plezier hebben . Vond ik overigens ook best wel geforceerd maar nu zie je dat alle sparkle eraf is . Ben wel heel benieuwd hoe het zit want tussen k en J zie ik momenteel ook weinig online ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')