abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218164475
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 08:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
Nou jongens, vandaag is de grote dag! Het kan 2 kanten op gaan, of ze is helemaal hysterisch omdat de bolide geleverd word, of ze hangt er als een dood vogeltje bij om te laten zien dat ze die rolstoel echt nodig heeft
Zou ze hem op laten voeren zodat ze extra snel naar de zeeman kan?
pi_218164515
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 08:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ging gewoon bijna mijn koffie over mijn scherm
pi_218164533
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 08:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Misschien hebben ze een skatebaantje in de buurt waar ze trucs kan doen? Of wheelies?
Of misschien gaat ze een reveal doen, net als ze bij het kopen van een nieuwe auto doen 🫣
pi_218164537
Persoonlijk kijk ik het meest uit naar roy zijn paniek houding als hij gaat bedenken waar dit ding nu weer opgeborgen dient te worden in hun overvolle huis...
pi_218164544
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 23:35 schreef Wiepje het volgende:
Ik verbaas me over iedere forummer hierdie over elke Instagrammer wat te te zeiken heeft. En maar blèren dat ze alles online zetten. Ja en jij zit als een een weet weet ik niet wat alles in de gaten te houden en weer op een forum ploffen. Ga weg man iedereen die zegt dat ze zo begaan zijn
Geinig... je hebt het zelfde ritme als Debbie
pi_218164557
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 08:43 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Misschien hebben ze een skatebaantje in de buurt waar ze trucs kan doen? Of wheelies?
Of misschien gaat ze een reveal doen, net als ze bij het kopen van een nieuwe auto doen 🫣
😂 o help mijn plaatjesdenkbrein gaat hiermee aan de haal! Zou ook weer geweldige kleurplaat zijn!
pi_218164571
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 08:44 schreef Barbamamaatje het volgende:

[..]
Geinig... je hebt het zelfde ritme als Debbie
Vond het een beetje als roy klinken toen hij stampvoetend riep* dat ze alles voor de kinderen doet 😂
pi_218164631
Maarten heeft een paar dagen vrijaf. Dat zal een geklaag opleveren de komende dagen. Eten afmaken en was wegbrengen kan niet tegelijkertijd. Ik zie nu al uit naar de oplossing van de plangoeroe.
pi_218164634
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 08:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
Nou jongens, vandaag is de grote dag! Het kan 2 kanten op gaan, of ze is helemaal hysterisch omdat de bolide geleverd word, of ze hangt er als een dood vogeltje bij om te laten zien dat ze die rolstoel echt nodig heeft
Waarschijnlijk tilt ze hem zelf over de drempel heen en de gang door, om er halverwege achter te komen dat ze dan weer door de mand valt, en gaat er dan uitgeput in zitten. Dit alles gefilmd door de buurvrouw.
pi_218164657
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 08:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
😂 o help mijn plaatjesdenkbrein gaat hiermee aan de haal! Zou ook weer geweldige kleurplaat zijn!
Ik ben ook een beelddenker 😆
Rolstoel versierd met zonnebloemen en labubu’s
pi_218164662
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 08:57 schreef Snaky het volgende:
Maarten heeft een paar dagen vrijaf. Dat zal een geklaag opleveren de komende dagen. Eten afmaken en was wegbrengen kan niet tegelijkertijd. Ik zie nu al uit naar de oplossing van de plangoeroe.
Ik snap dat ‘eten afmaken’ en ‘was wegbrengen’ nooit zo
pi_218164676
Volgens mij schooit AM naar een badkamer samenwerking
pi_218164772
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 09:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
Kwam hier om dit te zeggen idd! Lekker opzichtig ook🤣 maar negeer maar lekker meid, heb je straks weer een nieuwe vloer beneden nodig omdat het door het plafond heen komt 🤣
pi_218164781
quote:
Rens zal wel komen koken voor een dikke pens.
pi_218164850
quote:
En ze loopt al achter want 3 bedden niet verschoont maandag en dinsdag ook niet gestreken. Stressssss
pi_218165029
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 09:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
Oh oh. Dat wordt klussen in plaats van relaxen de altijd-prijsweek!
pi_218165038
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 09:03 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik snap dat ‘eten afmaken’ en ‘was wegbrengen’ nooit zo
Ja joh, toch irritant als je halverwege het eten moet overpakken? Dat doen we hier alleen als er eentje weg moet en diegene was al begonnen met het eten.

En ik weet niet wat ik erger vind, was wegbrengen (waar naartoe dan?) of de was omdraaien (de was is toch niet aan het zonnebaden hoop ik)
pi_218165103
Wacht even hoor. Die Debbie die gisteravond al filmend en kletsend voor gratis lipfillers in de stoel onder een felle lamp bij de Oranjekliniek lag waar ze zelf heen gereden is al multitaskend met een luisterboek…is dat dezelfde Debbie die als ze naar de tandarts om de hoek moet voor een afspraak van 10 minuten haar zonnebril opdoet en oortjes in doet vanwege het felle licht en de prikkels? Die tandartsafspraak die ook nog eens in 2 delen moest omdat het anders te veel is?

(ik weet het antwoord natuurlijk)
pi_218165145
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 09:59 schreef NineMilka het volgende:
Wacht even hoor. Die Debbie die gisteravond al filmend en kletsend voor gratis lipfillers in de stoel onder een felle lamp bij de Oranjekliniek lag waar ze zelf heen gereden is al multitaskend met een luisterboek…is dat dezelfde Debbie die als ze naar de tandarts om de hoek moet voor een afspraak van 10 minuten haar zonnebril opdoet en oortjes in doet vanwege het felle licht en de prikkels?

(ik weet het antwoord natuurlijk)
Yup zelfde Debbie die alle overige afspraken via teams moet doen omdat ze niet veel kan lopen..
Die de kinderen door roy of buren van en naar school en opvang doet omdat het haar zelf echt niet lukt 👌 die Debbie
pi_218165170
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 09:50 schreef Harper het volgende:

[..]
Oh oh. Dat wordt klussen in plaats van relaxen de altijd-prijsweek!
Ik lees net dat ze allebei aan rust toe zijn.
Tja het is ook wat hoor zo’n bankje schoonmaken en een boek schrijven poehpoeh
pi_218165237
Bedankt voor de samenvattingen over die Debbie. Ik krijg er een goed beeld van zo, kende haar nog niet. En zo te lezen wil ik dat graag zo houden.

Maar binnen 3 weken de diagnose longcovid? Dat lijkt me al erg dubieus. Dat duurde hier heel erg veel langer. Want je gaat eerst andere dingen uitsluiten, omdat het zo ontastbaar is. En helemaal in een zwangerschap.

En ze heeft dus hulp en allerlei middelen? Wauw....
pi_218165246
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 10:07 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja man. Ze hebben het zwaar.
Ik snap sowieso niet dat de kinderkamers elk jaar geverfd zouden moeten worden.
Maar de Geertsen zijn blijkbaar smeerkezen.
pi_218165251
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 10:07 schreef Earring het volgende:

[..]
Ach, wat sneu en heftig voor ze.

-sarcasme uit-
pi_218165269
Ik lees dat er een plan is om de leerplicht naar vier jaar te doen, daar zal Hvk vast niet blij mee zijn...
pi_218165306
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 10:23 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Ik lees dat er een plan is om de leerplicht naar vier jaar te doen, daar zal Hvk vast niet blij mee zijn...
Ik ook niet 😉, 4 jaar is echt heel jong voor die verplichting (5 ook) vind ik dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')