abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218163071
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/fluflu's, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218163077
Sorry! Was inspiratieloos qua topic titel 🙈
pi_218163150
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 22:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Er wordt snel genoeg weer een nieuwe geopend 😁
pi_218163163
Risico voor Debbie: slimme dochter doorziet moeder😜
pi_218163216
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 22:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik wilde er eigenlijk iets met Duckface van maken
pi_218163318
Over missende hashtags bij Debbie, ze mag #WereldVolWonderen ook best gebruiken. Ze kan al een jaar niet meer naar de Efteling, maar ondanks dat is haar leven nog steeds één groot sprookje. 8-)
pi_218163319
Zo hé.. middagje druk en niet gekeken hier.
Ik ben echt compleet verbaasd.
Debbie die niet kan poetsen, alleen maar achteruit gaat, nieuwe therapie probeert.
Zo maar einde dag met de auto weg?
Dan trap op rennen compleet hyper, zonder zonnebril en Pem en angst in die stoel gaat liggen om zich te laten transformeren tot een eendje.
Dan nog terug, hoop dat haar lippen haar zicht niet hebben belemmerd, ach bij een aanrijding heeft ze in ieder geval haar airbags paraat.
En dit heeft een Wia aanvraag gedaan? Daar moet ik me voor in het zweet werken en smeken, en verdedigen.
En deze dame krijgt morgen ook nog haar electrische rolstoel?
Ik vind het te schandalig voor woorden en heel triest voor de serieus zieken.
Wat hoop ik dat deze oplichtster een keer goed door de mand valt.
En die kliniek; ga met zo'n oplichter in zee , wat een anti reclame.
Je zou haast de serie" opgelicht" erop af sturen.
Sorry voor mijn boze reactie hier maar moest ff mijn frustratie kwijt.
pi_218163428
Thaila Buddenbruck laat zien dat ze vandaag hun huis schoongemaakt heeft: foto´s van alle kamers.
Duidelijk een ander huis dan dat in Duitsland. Terwijl ze nooit iets hebben willen delen over dat ze daar weggegaan zijn.
Ik begrijp helemaal dat ze liever wat anoniemer zijn maar waarom deel je dan toch deze foto´s? Blijkbaar zit je dan om aandacht verlegen ofzo want het roept uiteraard opnieuw vragen op.
pi_218163452
Ze heeft inderdaad heel lang geen foto's van het huis gedeeld. Alleen speeltuin en zwembad. Als je het echt geheim wil houden om wat voor reden dan ook dan moet je dit niet posten.
pi_218163463
Ik verbaas me over iedere forummer hierdie over elke Instagrammer wat te te zeiken heeft. En maar blèren dat ze alles online zetten. Ja en jij zit als een een weet weet ik niet wat alles in de gaten te houden en weer op een forum ploffen. Ga weg man iedereen die zegt dat ze zo begaan zijn
pi_218163486
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 23:35 schreef Wiepje het volgende:
Ik verbaas me over iedere forummer hierdie over elke Instagrammer wat te te zeiken heeft. En maar blèren dat ze alles online zetten. Ja en jij zit als een een weet weet ik niet wat alles in de gaten te houden en weer op een forum ploffen. Ga weg man iedereen die zegt dat ze zo begaan zijn
Dat is alweer een tijdje geleden Wiepje.
Kom maar op met je positieve bijdrage
pi_218163491
Och, ons aller Wiepje is ook weer terug. O+
De Wiepje die een tijd geleden nog tot Groot Inkeer was gekomen en alle influencers stom vond.
pi_218163523
quote:
Hey Wiep! Ben je vergeten dat je zelf heel lang hetzelfde hebt gedaan? Wel leuk dat je het nieuwe samengevoegde topic ook weer hebt gevonden! Welkom terug. Kom maar op met de positiviteit!
pi_218163542
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 23:51 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Hey Wiep! Ben je vergeten dat je zelf heel lang hetzelfde hebt gedaan? Wel leuk dat je het nieuwe samengevoegde topic ook weer hebt gevonden! Welkom terug. Kom maar op met de positiviteit!
Hieperdepiep, daar hebben we Wiep. Mag ik vragen wat je hier dan op dit forum zoekt? Je weet toch dat er hier gereageerd op wat influencers plaatsen? Dan lees je het toch niet?
pi_218164157
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 23:06 schreef Henrike het volgende:
Zo hé.. middagje druk en niet gekeken hier.
Ik ben echt compleet verbaasd.
Debbie die niet kan poetsen, alleen maar achteruit gaat, nieuwe therapie probeert.
Zo maar einde dag met de auto weg?
Dan trap op rennen compleet hyper, zonder zonnebril en Pem en angst in die stoel gaat liggen om zich te laten transformeren tot een eendje.
Dan nog terug, hoop dat haar lippen haar zicht niet hebben belemmerd, ach bij een aanrijding heeft ze in ieder geval haar airbags paraat.
En dit heeft een Wia aanvraag gedaan? Daar moet ik me voor in het zweet werken en smeken, en verdedigen.
En deze dame krijgt morgen ook nog haar electrische rolstoel?
Ik vind het te schandalig voor woorden en heel triest voor de serieus zieken.
Wat hoop ik dat deze oplichtster een keer goed door de mand valt.
En die kliniek; ga met zo'n oplichter in zee , wat een anti reclame.
Je zou haast de serie" opgelicht" erop af sturen.
Sorry voor mijn boze reactie hier maar moest ff mijn frustratie kwijt.
Ïk ben n.a.v. jullie verhalen toch eens gaan kijken.
Maar wauw, ik begrijp jouw frustratie helemaal.

Lekker een WIA trekken, en ondertussen van alles en nog wat kunnen doen.
Waarom een elektrische rolstoel, terwijl ze zo ongeveer huppelend naar die kliniek loopt?

Heus zal ze klachten hebben en heus zal dingen niet meer gaan zoals ze kon.

Maar echt, voor dit soort mensen heb ik geen woorden voor. Oplichters komt dan inderdaad dicht in de buurt.

En ja, ik weet zelf, helaas, heel goed hoe het is als je gezondheid je in de steek laat.
pi_218164182
Wat doet Debbie zichzelf aan, maar goed oprecht zichzelf aan.
Haar ouders daar hoor je nog maar weinig over, niemand in haar naaste omgeving die haar echt steunt zo lijkt het.
Je bent ziek en het allerbelangrijkste vind je dat je mooie lippen hebt, en nagels!
pi_218164217
Ik hoop oprecht dat Debbie wordt gemeld bij de gemeente ivm haar WMO.
Haar hulp vanuit de gemeente , de oppas die ze via de WMO krijgt moet dit toch ook opvallen?
Een cliënt die zegt dat ze niks kan , een electrische rolstoel krijgt, hulp in huis, oppas in huis.
En dan ipv een zieke vrouw tref je iemand die zodra de hulp geweest is in haar auto stapt en met opgespoten lippen terug komt? En een week later als je er bent heeft ze haar nagels mooi gedaan.
Dat moet toch vraagtekens oproepen.
Als ik haar hulpverlener was had ik dit zeker gerapporteerd.
Mevrouw is altijd ziek zwak. Moe en misselijk wanneer het haar uitkomt.
Uberhaupt snap ik niet waarom je je lippen en nagels laat doen terwijl je de hele dag in je huis zit in je huispak.
pi_218164256
quote:
Oké Wiepje, jij kan er ook niks aan doen. 🫶🏼
pi_218164266
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 07:31 schreef miep123456 het volgende:
Wat doet Debbie zichzelf aan, maar goed oprecht zichzelf aan.
Haar ouders daar hoor je nog maar weinig over, niemand in haar naaste omgeving die haar echt steunt zo lijkt het.
Je bent ziek en het allerbelangrijkste vind je dat je mooie lippen hebt, en nagels!
Uiterlijke verzorging snap ik absoluut, ook als je ziek bent. Wat ik bij Debbie niet snap zijn de prioriteiten die ze stelt. Kan je nog je nagels en je lippen doen, als je verder niks aan jezelf doet is dat gewoon een vlag op een modderschip. Het totale plaatje is en blijft slonzig. En ja, ze zou die tijd ook op een andere manier kunnen besteden. Het is vast een heel raar voorbeeld maar ze zou iets kunnen doen met haar kinderen, een stofdoek door het huis halen, stukje buiten wandelen, fietsen (ik ken werkelijk niemand die ziek is en het advies kreeg om niet te bewegen).

[ Bericht 7% gewijzigd door JaNeeDan op 09-07-2025 07:55:18 ]
pi_218164317
Ik word nu toch wel nieuwsgierig. Over welke Debbie gaat dit? Wat is haar account naam?
pi_218164320
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 08:00 schreef MissBaksel het volgende:
Ik word nu toch wel nieuwsgierig. Over welke Debbie gaat dit? Wat is haar account naam?
theletherfamily

Toelichting: begin dec. 2022 besmet met corona, nog geen 3 weken later gediagnosticeerd met LC. Ze was op dat moment net in verwachting, dus niet zo raar dat je niet direct opknapt. En sindsdien heeft ze het één na het ander erbij verzonnen. Geen energie om iets met haar kinderen te doen of in huis. Wel energie voor selfcare, solo vakanties, winkelen, babyshowers, kerstmarkten etc.

[ Bericht 27% gewijzigd door JaNeeDan op 09-07-2025 08:10:07 ]
pi_218164344
Oké. Dank je wel!
pi_218164451
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 08:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
theletherfamily

Toelichting: begin dec. 2022 besmet met corona, nog geen 3 weken later gediagnosticeerd met LC. Ze was op dat moment net in verwachting, dus niet zo raar dat je niet direct opknapt. En sindsdien heeft ze het één na het ander erbij verzonnen. Geen energie om iets met haar kinderen te doen of in huis. Wel energie voor selfcare, solo vakanties, winkelen, babyshowers, kerstmarkten etc.
Vergeet je nu te vertellen dat ze 2,5 jaar in Liverpool gewoond heeft 🫣
pi_218164456
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 07:49 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Uiterlijke verzorging snap ik absoluut, ook als je ziek bent. Wat ik bij Debbie niet snap zijn de prioriteiten die ze stelt. Kan je nog je nagels en je lippen doen, als je verder niks aan jezelf doet is dat gewoon een vlag op een modderschip. Het totale plaatje is en blijft slonzig. En ja, ze zou die tijd ook op een andere manier kunnen besteden. Het is vast een heel raar voorbeeld maar ze zou iets kunnen doen met haar kinderen, een stofdoek door het huis halen, stukje buiten wandelen, fietsen (ik ken werkelijk niemand die ziek is en het advies kreeg om niet te bewegen).
‘Al draagt een aap een gouden ring’ kwam hierbij in me op
pi_218164473
Nou jongens, vandaag is de grote dag! Het kan 2 kanten op gaan, of ze is helemaal hysterisch omdat de bolide geleverd word, of ze hangt er als een dood vogeltje bij om te laten zien dat ze die rolstoel echt nodig heeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')