Er wordt snel genoeg weer een nieuwe geopend 😁quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sorry! Was inspiratieloos qua topic titel 🙈
Ik wilde er eigenlijk iets met Duckface van makenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Sorry! Was inspiratieloos qua topic titel 🙈
Dat is alweer een tijdje geleden Wiepje.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:35 schreef Wiepje het volgende:
Ik verbaas me over iedere forummer hierdie over elke Instagrammer wat te te zeiken heeft. En maar blèren dat ze alles online zetten. Ja en jij zit als een een weet weet ik niet wat alles in de gaten te houden en weer op een forum ploffen. Ga weg man iedereen die zegt dat ze zo begaan zijn
Hey Wiep! Ben je vergeten dat je zelf heel lang hetzelfde hebt gedaan? Wel leuk dat je het nieuwe samengevoegde topic ook weer hebt gevonden! Welkom terug. Kom maar op met de positiviteit!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:35 schreef Wiepje het volgende:
Ik verbaas me over iedere forummer hierdie over elke Instagrammer wat te te zeiken heeft. En maar blèren dat ze alles online zetten. Ja en jij zit als een een weet weet ik niet wat alles in de gaten te houden en weer op een forum ploffen. Ga weg man iedereen die zegt dat ze zo begaan zijn
Hieperdepiep, daar hebben we Wiep. Mag ik vragen wat je hier dan op dit forum zoekt? Je weet toch dat er hier gereageerd op wat influencers plaatsen? Dan lees je het toch niet?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:51 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Hey Wiep! Ben je vergeten dat je zelf heel lang hetzelfde hebt gedaan? Wel leuk dat je het nieuwe samengevoegde topic ook weer hebt gevonden! Welkom terug. Kom maar op met de positiviteit!
Ïk ben n.a.v. jullie verhalen toch eens gaan kijken.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:06 schreef Henrike het volgende:
Zo hé.. middagje druk en niet gekeken hier.
Ik ben echt compleet verbaasd.
Debbie die niet kan poetsen, alleen maar achteruit gaat, nieuwe therapie probeert.
Zo maar einde dag met de auto weg?
Dan trap op rennen compleet hyper, zonder zonnebril en Pem en angst in die stoel gaat liggen om zich te laten transformeren tot een eendje.
Dan nog terug, hoop dat haar lippen haar zicht niet hebben belemmerd, ach bij een aanrijding heeft ze in ieder geval haar airbags paraat.
En dit heeft een Wia aanvraag gedaan? Daar moet ik me voor in het zweet werken en smeken, en verdedigen.
En deze dame krijgt morgen ook nog haar electrische rolstoel?
Ik vind het te schandalig voor woorden en heel triest voor de serieus zieken.
Wat hoop ik dat deze oplichtster een keer goed door de mand valt.
En die kliniek; ga met zo'n oplichter in zee , wat een anti reclame.
Je zou haast de serie" opgelicht" erop af sturen.
Sorry voor mijn boze reactie hier maar moest ff mijn frustratie kwijt.
Oké Wiepje, jij kan er ook niks aan doen. 🫶🏼quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:35 schreef Wiepje het volgende:
Uiterlijke verzorging snap ik absoluut, ook als je ziek bent. Wat ik bij Debbie niet snap zijn de prioriteiten die ze stelt. Kan je nog je nagels en je lippen doen, als je verder niks aan jezelf doet is dat gewoon een vlag op een modderschip. Het totale plaatje is en blijft slonzig. En ja, ze zou die tijd ook op een andere manier kunnen besteden. Het is vast een heel raar voorbeeld maar ze zou iets kunnen doen met haar kinderen, een stofdoek door het huis halen, stukje buiten wandelen, fietsen (ik ken werkelijk niemand die ziek is en het advies kreeg om niet te bewegen).quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:31 schreef miep123456 het volgende:
Wat doet Debbie zichzelf aan, maar goed oprecht zichzelf aan.
Haar ouders daar hoor je nog maar weinig over, niemand in haar naaste omgeving die haar echt steunt zo lijkt het.
Je bent ziek en het allerbelangrijkste vind je dat je mooie lippen hebt, en nagels!
theletherfamilyquote:Op woensdag 9 juli 2025 08:00 schreef MissBaksel het volgende:
Ik word nu toch wel nieuwsgierig. Over welke Debbie gaat dit? Wat is haar account naam?
Vergeet je nu te vertellen dat ze 2,5 jaar in Liverpool gewoond heeft 🫣quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
theletherfamily
Toelichting: begin dec. 2022 besmet met corona, nog geen 3 weken later gediagnosticeerd met LC. Ze was op dat moment net in verwachting, dus niet zo raar dat je niet direct opknapt. En sindsdien heeft ze het één na het ander erbij verzonnen. Geen energie om iets met haar kinderen te doen of in huis. Wel energie voor selfcare, solo vakanties, winkelen, babyshowers, kerstmarkten etc.
‘Al draagt een aap een gouden ring’ kwam hierbij in me opquote:Op woensdag 9 juli 2025 07:49 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Uiterlijke verzorging snap ik absoluut, ook als je ziek bent. Wat ik bij Debbie niet snap zijn de prioriteiten die ze stelt. Kan je nog je nagels en je lippen doen, als je verder niks aan jezelf doet is dat gewoon een vlag op een modderschip. Het totale plaatje is en blijft slonzig. En ja, ze zou die tijd ook op een andere manier kunnen besteden. Het is vast een heel raar voorbeeld maar ze zou iets kunnen doen met haar kinderen, een stofdoek door het huis halen, stukje buiten wandelen, fietsen (ik ken werkelijk niemand die ziek is en het advies kreeg om niet te bewegen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |