😂quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een filmpje maakt met de camera half in de planten terwijl ze ongeduldig naar buiten kijkt wachtend op haar bolide.. en dan filmt ze dat het busje aan komt rijden en ze blij naar buiten huppelt (camera buiten tussen de plantjes) en dan word hij uitgeladen en neemt ze plaats erin en gaat ze rondjes rijden met buurtkinderen op schoot
😂😂 Memm, fantastisch, ik heb hier hardop om gelachen, vooral om dat laatste plaatje 🫣😂quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:45 schreef Memm het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Kleurplaat werd een beetje moeilijk dus ik heb er een stripverhaal van geprobeerd te maken😘 alsjeblieft.
Nét optijd zag ik... Medipoint komt hem nu leveren!!🚚
😂😂😂quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:54 schreef Nieve het volgende:
[..]
Op het derde plaatsje is ze van pure blijdschap zo onderuit gegleden dat ze geen romp meer heeft? 🤣
Stoelen reserveer je. En voor bepaalde stoelen moet je extra betalen. O.a. de eerste rij en bij de nooduitgang.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:04 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Hahah en Sanneke schrijft dat je niet op de eerste rij of bij de nooduitgang mag zitten als je vliegangst hebt? Nog nooit meegemaakt. Er wordt ook niet gevraagd ‘heeft u vliegangst’ bij het boeken ofzo. Ja misschien als de stewardess uitleg komt geven over de noodprocedures, dat ze het dan vragen?
Ja, maar je moet wel in staat zijn om te helpen bij de nooduitgangen, daar kun je bv ook geen stoelen voor kinderen reserveren. (Bij transavia)quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Stoelen reserveer je. En voor bepaalde stoelen moet je extra betalen. O.a. de eerste rij en bij de nooduitgang.
Dat klinkt logisch. Ik reserveer altijd andere stoelen maar weet wel dat je voor bepaalde stoelen extra moet betalen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:00 schreef Post-its het volgende:
[..]
Ja, maar je moet wel in staat zijn om te helpen bij de nooduitgangen, daar kun je bv ook geen stoelen voor kinderen reserveren. (Bij transavia)
Daar maakt ze vast tijd voor! De hele buurt moet haar natuurlijk zien!quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:12 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ach, gelukkig is de rolstoel net optijd! Die lippen vullen kosten ook zoveel energie voor Debbie, arme arme ziel! Zal ze nog wel energie hebben voor een rondje in haar nieuwe bolide?
Kwarrelen. Hoho.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Koen en Ellen zijn weer aan het scharrelen, en meteen moet haar zoon er weer bij betrokken worden 🤦♀
Nou het werd een filmpje met een flinke discomuziek eronder. Sodeju heb er even geen woorden voor. Weet je wat dit soort rolstoelen kosten en daar heeft zij dan recht op. Halleluja!quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:29 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Het is wachten op een reel met een zielig muziekje eronder.
En ze heeft meteen weer een lading nieuwe # verzonnen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Oh jongens dat filmpje van Debbie in die rolstoel, ik moet er een beetje om lachen.
Dit is toch niet meer serieus te nemen?
Nou dit. Weetje ik heb nu sinds een jaar of 2 een rolstoel. Maar heb hem dus nog nooit in onze straat/buurt gebruikt. We nemen hem mee als we een dagje weg gaan, naar het bos/een park etc. Maar vooral in mijn vertrouwde buurt schaam ik me er een soort van voor. Ga er echt niet vol trots mee rondrijden.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:42 schreef SterreKaatje het volgende:
Iemand die zo blij is met een elektrische rolstoel is gewoon echt ziek in haar hoofd!
Geen woorden voor, zie haar eens hysterisch kijken. Sorry, maar zij is echt niet goed in haar bovenkamer. En dan die # erbijquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Oh jongens dat filmpje van Debbie in die rolstoel, ik moet er een beetje om lachen.
Dit is toch niet meer serieus te nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |