abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218168598
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 15:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik denk dat ze een filmpje maakt met de camera half in de planten terwijl ze ongeduldig naar buiten kijkt wachtend op haar bolide.. en dan filmt ze dat het busje aan komt rijden en ze blij naar buiten huppelt (camera buiten tussen de plantjes) en dan word hij uitgeladen en neemt ze plaats erin en gaat ze rondjes rijden met buurtkinderen op schoot
😂
pi_218168623
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 15:45 schreef Memm het volgende:

[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Kleurplaat werd een beetje moeilijk dus ik heb er een stripverhaal van geprobeerd te maken😘 alsjeblieft.
Nét optijd zag ik... Medipoint komt hem nu leveren!!🚚
😂😂 Memm, fantastisch, ik heb hier hardop om gelachen, vooral om dat laatste plaatje 🫣😂

(Het 3e plaatje ook, waar is haar lijf gebleven 😂)
pi_218168628
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 15:54 schreef Nieve het volgende:

[..]
Op het derde plaatsje is ze van pure blijdschap zo onderuit gegleden dat ze geen romp meer heeft? 🤣
😂😂😂
pi_218168677
Die Sanne heeft haar account weer open.... blijkbaar is ze een weekendje weggeweest met het gezin en ouders (incl de schuinsmarcheerder erbij op een foto).
pi_218168928
Koen en Ellen zijn weer aan het scharrelen, en meteen moet haar zoon er weer bij betrokken worden 🤦♀
pi_218168940
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 14:04 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Hahah en Sanneke schrijft dat je niet op de eerste rij of bij de nooduitgang mag zitten als je vliegangst hebt? Nog nooit meegemaakt. Er wordt ook niet gevraagd ‘heeft u vliegangst’ bij het boeken ofzo. Ja misschien als de stewardess uitleg komt geven over de noodprocedures, dat ze het dan vragen?
Stoelen reserveer je. En voor bepaalde stoelen moet je extra betalen. O.a. de eerste rij en bij de nooduitgang.
pi_218168969
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 16:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Stoelen reserveer je. En voor bepaalde stoelen moet je extra betalen. O.a. de eerste rij en bij de nooduitgang.
Ja, maar je moet wel in staat zijn om te helpen bij de nooduitgangen, daar kun je bv ook geen stoelen voor kinderen reserveren. (Bij transavia)
pi_218169019
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:00 schreef Post-its het volgende:

[..]
Ja, maar je moet wel in staat zijn om te helpen bij de nooduitgangen, daar kun je bv ook geen stoelen voor kinderen reserveren. (Bij transavia)
Dat klinkt logisch. Ik reserveer altijd andere stoelen maar weet wel dat je voor bepaalde stoelen extra moet betalen.
pi_218169107
Ik verwacht dat de fam. Lether vanavond een rondje gaat rollen en wandelen.
pi_218169142
Ach, gelukkig is de rolstoel net optijd! Die lippen vullen kosten ook zoveel energie voor Debbie, arme arme ziel! Zal ze nog wel energie hebben voor een rondje in haar nieuwe bolide?
pi_218169220
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:12 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ach, gelukkig is de rolstoel net optijd! Die lippen vullen kosten ook zoveel energie voor Debbie, arme arme ziel! Zal ze nog wel energie hebben voor een rondje in haar nieuwe bolide?
Daar maakt ze vast tijd voor! De hele buurt moet haar natuurlijk zien!
pi_218169275
Zou ze haar koninginnenzwaai al hebben geoefend?
pi_218169309
De dochter van DBM vond dat haar beer kleding en een pyjama moest hebben, dus DBM gaat direct de stad in om nieuwe kleding te kopen daarvoor.
Niet bij de kringloop, want dat vindt ze de horror.

Oké dan.
  Moderator woensdag 9 juli 2025 @ 17:29:57 #139
382129 crew  Donna
pi_218169338
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 16:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Koen en Ellen zijn weer aan het scharrelen, en meteen moet haar zoon er weer bij betrokken worden 🤦♀
Kwarrelen. Hoho.
pi_218169398
Oh god, een knipperlichtrelatie bij Koen en Ellen. Hoe toxic
pi_218169440
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:29 schreef Donna het volgende:

[..]
Kwarrelen. Hoho.
Kwarrelen? Klinkt als iets waar ze een cursus voor moeten uitbrengen...
pi_218169457
Oh jongens dat filmpje van Debbie in die rolstoel, ik moet er een beetje om lachen.
Dit is toch niet meer serieus te nemen?
pi_218169484
.

[ Bericht 99% gewijzigd door SterreKaatje op 09-07-2025 17:40:06 ]
pi_218169506
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 14:29 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Het is wachten op een reel met een zielig muziekje eronder.
Nou het werd een filmpje met een flinke discomuziek eronder. Sodeju heb er even geen woorden voor. Weet je wat dit soort rolstoelen kosten en daar heeft zij dan recht op. Halleluja!
pi_218169524
Iemand die zo blij is met een elektrische rolstoel is gewoon echt ziek in haar hoofd!
pi_218169531
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Oh jongens dat filmpje van Debbie in die rolstoel, ik moet er een beetje om lachen.
En ze heeft meteen weer een lading nieuwe # verzonnen.

‘Dan kan ze haar energie gebruiken voor haar kinderen’
Eh.. 🤥

En de jongste liep gewoon de straat op, terwijl zij zichzelf filmde terwijl ze rondjes aan het rijden was.
pi_218169551
Oh jongens, ik heb echt rollend van het lachen dat filmpje gekeken. :') :') :') :')
Die vrouw is toch gewoon satire?!?!?! TOCH?
pi_218169552
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:42 schreef SterreKaatje het volgende:
Iemand die zo blij is met een elektrische rolstoel is gewoon echt ziek in haar hoofd!
Nou dit. Weetje ik heb nu sinds een jaar of 2 een rolstoel. Maar heb hem dus nog nooit in onze straat/buurt gebruikt. We nemen hem mee als we een dagje weg gaan, naar het bos/een park etc. Maar vooral in mijn vertrouwde buurt schaam ik me er een soort van voor. Ga er echt niet vol trots mee rondrijden.
pi_218169557
Nee, Debbie, gewoon nee. Ik heb heel hard zitten lachen uit ellende. Triest dekt niet eens de lading. Kijk haar glunderen en glijden in de stoel. Een paling is er niets bij.

Ook grappig dat er in het liedje wordt gezonden: “do i have your attention” terwijl Liejum weer eens de weg op rent. Debbie heeft alleen attention voor haar glibbermobiel.
pi_218169564
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Geen woorden voor, zie haar eens hysterisch kijken. Sorry, maar zij is echt niet goed in haar bovenkamer. En dan die # erbij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')