abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218166768
Maar positief: goed dat ze met de baby op pad is geweest, en ziet er leuk uit, idd een klein binkie! Ze is echt gek op dr kind, dat is leuk om te zien
pi_218166883
Krijg bij de nieuwe grootste liefde van mamalotje heel sterk het gevoel dat deze man dolgraag zelf influencer wil worden..
pi_218166909
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 13:11 schreef Louuuu_lou het volgende:
Die woordkeuze van Sanneke ook, “het steekt als andere mensen hem eerder mijn man noemen dan ik dat kan doen”
Werkelijk? Zo overdreven 😵💫 zag dat ze op threads ook weer lekker ruzie aan het maken was over een vlucht waarbij degene voor haar zomaar met de stoel naar achteren ging. Want niemand had haar verteld dat stoelen naar achter konden op korte vluchten. 🤯
En ook moeders maken elkaar gek, alle kinderen/baby's zouden gaan huilen bij de eerste keer kapper, kan me niet herinneren dat mijn kinderen ooit gehuild hebben bij de kapper. (Ikzelf ook niet trouwens aangezien moeders hysterisch zouden doen bij de kapper)
pi_218166923
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 13:18 schreef Felinecat het volgende:
Krijg bij de nieuwe grootste liefde van mamalotje heel sterk het gevoel dat deze man dolgraag zelf influencer wil worden..
Is ie dat niet al een beetje? Ik dacht dat een aantal mensen hem hier al kende voor hij met Lotte was. Ik krijg de kriebels van hem🙈 op beeld vind/vond ik Derko leuker overkomen, maar goed dat is op vrij weinig gebaseerd ook weer 😅
pi_218166940
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 13:20 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
En ook moeders maken elkaar gek, alle kinderen/baby's zouden gaan huilen bij de eerste keer kapper, kan me niet herinneren dat mijn kinderen ooit gehuild hebben bij de kapper. (Ikzelf ook niet trouwens aangezien moeders hysterisch zouden doen bij de kapper)
Een van onze kinderen werd echt hysterisch bij de kapper, de ander interesseerde het van t begin precies niks. En ik heb me bij beide echt niet hysterisch gedragen haha. Ondertussen gaat het allemaal prima, maar waarom Sanneke gewaarschuwd zou zijn vraag ik me echt af. (Of 2 mensen hebben het gezegd en daar trekt zij meteen de conclusie uit dat alle kinderen hysterisch gaan krijsen bij de kapper)
pi_218167230
MB heeft eindelijk door dat inkoop ook op afstand kan, scheelt tijd km en tuna melt gedoe
pi_218167244
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 13:53 schreef Iriss23579 het volgende:
MB heeft eindelijk door dat inkoop ook op afstand kan, scheelt tijd km en tuna melt gedoe
Die tuna melt was nou juist welkom
pi_218167314
Insiders uit Barneveld: is de queen al gespot al wuivend in haar nieuwe bolide?
pi_218167320
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 13:54 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Die tuna melt was nou juist welkom
JVP maakt die nu thuis voor de kids, mss mag MB er ook eentje :-)

Ook grappig dat J op de fiets naar kantoor ging, blijkbaar is het zo dichtbij voor hen, maar pakken ze dus echt overal de bolide voor normaal.
pi_218167326
Hahah en Sanneke schrijft dat je niet op de eerste rij of bij de nooduitgang mag zitten als je vliegangst hebt? Nog nooit meegemaakt. Er wordt ook niet gevraagd ‘heeft u vliegangst’ bij het boeken ofzo. Ja misschien als de stewardess uitleg komt geven over de noodprocedures, dat ze het dan vragen?
pi_218167420
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 13:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Een van onze kinderen werd echt hysterisch bij de kapper, de ander interesseerde het van t begin precies niks. En ik heb me bij beide echt niet hysterisch gedragen haha. Ondertussen gaat het allemaal prima, maar waarom Sanneke gewaarschuwd zou zijn vraag ik me echt af. (Of 2 mensen hebben het gezegd en daar trekt zij meteen de conclusie uit dat alle kinderen hysterisch gaan krijsen bij de kapper)
Als Mijan wel was gaan huilen had ze wel weer geklaagd dat niemand haar had verteld dat kinderen kunnen huilen bij de kapper. Het is gewoon nooit goed bij die meid
pi_218167451
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 14:04 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Hahah en Sanneke schrijft dat je niet op de eerste rij of bij de nooduitgang mag zitten als je vliegangst hebt? Nog nooit meegemaakt. Er wordt ook niet gevraagd ‘heeft u vliegangst’ bij het boeken ofzo. Ja misschien als de stewardess uitleg komt geven over de noodprocedures, dat ze het dan vragen?
Als je bij de nooduitgangen zit wordt je geprept en er werd mij meermaals verteld dat het een serieuze aangelegenheid en verantwoordelijkheid is en je wel in actie moet kunnen komen in een crisis situatie.
pi_218167486
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 14:04 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Ik weet dat Transavia dat wel als voorwaarde noemt op hun site. Geen idee of en hoe ze checken. Andere maatschappijen weet ik niet
  woensdag 9 juli 2025 @ 14:29:02 #114
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_218167524
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 14:02 schreef Moedervan4kids het volgende:
Insiders uit Barneveld: is de queen al gespot al wuivend in haar nieuwe bolide?
Het is wachten op een reel met een zielig muziekje eronder.
Graag verwijderen
pi_218167679
Ik moet echt steeds meer lachen om alle content van AM. Nu een storie van de inkopen met pontificiaal een pakje condooms naast de volkoren broden 😂. Helemaal prima natuurlijk, maar alles wordt zo schaamteloos online geplempt.
pi_218167695
Mijan huilt nu niet bij de kapper maar het kind is 7(?) maanden. Over een paar maanden kan dat heeeeel anders zijn. En dat komt dan door Sanneke.
pi_218167977
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 14:49 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Ik moet echt steeds meer lachen om alle content van AM. Nu een storie van de inkopen met pontificiaal een pakje condooms naast de volkoren broden 😂. Helemaal prima natuurlijk, maar alles wordt zo schaamteloos online geplempt.
Dat is ongetwijfeld heel bewust zo neergelegd om te filmen.
Zo gaat het namelijk vrijwel altijd.
pi_218167992
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 14:29 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Het is wachten op een reel met een zielig muziekje eronder.
Ik denk dat ze een filmpje maakt met de camera half in de planten terwijl ze ongeduldig naar buiten kijkt wachtend op haar bolide.. en dan filmt ze dat het busje aan komt rijden en ze blij naar buiten huppelt (camera buiten tussen de plantjes) en dan word hij uitgeladen en neemt ze plaats erin en gaat ze rondjes rijden met buurtkinderen op schoot
pi_218167999
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 15:19 schreef Harper het volgende:

[..]
Dat is ongetwijfeld heel bewust zo neergelegd om te filmen.
Zo gaat het namelijk vrijwel altijd.
Precies, daar krijgt ze vragen over en dan kan ze haar riedel weer afsteken over hoe vrij het daar aan toegaat
pi_218168226
Sorry, jammer maar helaas.
Plaatjes / tekeningen zijn niet meer toegestaan.

[ Bericht 39% gewijzigd door Memm op 09-07-2025 22:12:00 (Comment van mod.) ]
pi_218168271
Ohh jongens het is zo ver!! Dubbelgeparkeerd, naam van het zorgbedrijf in beeld en de reveal kan beginnen. De spanning wordt zorgvuldig opgebouwd.
pi_218168326
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 15:45 schreef Memm het volgende:

[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Kleurplaat werd een beetje moeilijk dus ik heb er een stripverhaal van geprobeerd te maken😘 alsjeblieft.
Nét optijd zag ik... Medipoint komt hem nu leveren!!🚚
Op het derde plaatsje is ze van pure blijdschap zo onderuit gegleden dat ze geen romp meer heeft? 🤣
pi_218168499
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 15:45 schreef Memm het volgende:

[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Kleurplaat werd een beetje moeilijk dus ik heb er een stripverhaal van geprobeerd te maken😘 alsjeblieft.
Nét optijd zag ik... Medipoint komt hem nu leveren!!🚚
Haha wat gebeurd er op plaatje 3? 😂
pi_218168515
Hahahaha iemand anders uit het gezin ging vast even proefzitten... maar wel gek van die romp ja🤣🤣
pi_218168523
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 15:54 schreef Nieve het volgende:

[..]
Op het derde plaatsje is ze van pure blijdschap zo onderuit gegleden dat ze geen romp meer heeft? 🤣
Komt door vermiste kussen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')