Diegene heeft echt totaal gelijk. Lotte doet alleen maar dingen die in haar straatje passen en alles is goed, want het mag er zijn. Alleen kritiek, dat mag er niet zijn, want dan gaat ze als een verongelijkte kleuter publiekelijk haar gelijk halen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Lotte krijgt kritiek en moet daarna natuurlijk even om liefde vragen 🙈
Ja precies. Ik heb ook echt niks met dat zweverige geneuzel. En het toppunt vind ik toch wel dat ze al jaren roept dat ze die buik zo omarmt en 'ze' is zo lekker zacht en je moet een voorbeeld zijn voor je kind dat dit een gewoon vrouwenlijf is en iedereen perfect is.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:57 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Diegene heeft echt totaal gelijk. Lotte doet alleen maar dingen die in haar straatje passen en alles is goed, want het mag er zijn. Alleen kritiek, dat mag er niet zijn, want dan gaat ze als een verongelijkte kleuter publiekelijk haar gelijk halen.
Het zal duidelijk zijn dat ik echt een ongelooflijke allergie heb voor dat onduidelijk geneuzel (pagina's vol ratelen zonder ooit iets te zeggen). Ze is echt wel een duidelijk voorbeeld van wat geld wat mensen doet (en dat mensen er vaak niet sympathieker van worden).
Ze is zelden eerlijk. En dat staat ze zichzelf toe in het kader van geld verdienen. En dat zie je bij alles. Nu ook zo'n vakantie in de tent. Het klinkt romantisch, maar de enige reden is natuurlijk de samenwerking met Obelink en dus zitten ze verplicht gezellig, romantisch in de tent terwijl het regent. Want content maken gaat altijd voor alles.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ja precies. Ik heb ook echt niks met dat zweverige geneuzel. En het toppunt vind ik toch wel dat ze al jaren roept dat ze die buik zo omarmt en 'ze' is zo lekker zacht en je moet een voorbeeld zijn voor je kind dat dit een gewoon vrouwenlijf is en iedereen perfect is.
Puntje bij paaltje wordt er in gesneden.
En iedereen moet doen wat ie wil, ik zou het ergens ook wel willen. Maar ga dan niet eerst constant die buik lopen te liefkozen waar achteraf geen hol van waar blijkt te zijn.
Dat is waar! Zou ze dat zelf (ook) vergeten zijn??quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:04 schreef Miepje77 het volgende:
AM en MG hebben toch pas geleden nog de vloeren vervangen en de muren gewit op alle kamers?
Ik vind hem zo viezigquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Rens zal wel komen koken voor een dikke pens.
Daar zal Judith ook wel haar zegje over doen denk ikquote:Op woensdag 9 juli 2025 10:23 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Ik lees dat er een plan is om de leerplicht naar vier jaar te doen, daar zal Hvk vast niet blij mee zijn...
Ik vind het kapsel van Mijan wel een stuk beter nuquote:Op woensdag 9 juli 2025 11:13 schreef Nieve het volgende:
Nou, Sanneke moest diep graven vandaag maar ze heeft gelukkig toch iets gevonden om over te klagen: iemand noemde Dion haar man voordat zij dat zelf heeft kunnen doen! Stop de persen! Dit is een ramp van wereldformaat!
Ja. J wilde graag een roze/paarse muur maar het werd wit.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:04 schreef Miepje77 het volgende:
AM en MG hebben toch pas geleden nog de vloeren vervangen en de muren gewit op alle kamers?
En vervolgens zien we die kamer nooit weerquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja. J wilde graag een roze/paarse muur maar het werd wit.
Yes, anti-leerplicht in het algemeen dus "met brandende fakkels de barricade op". Maar goed voor Bob is het niet meer relevant, dus zal het misschien ook juist niet interessant zijn voor haar om erover te praten.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Daar zal Judith ook wel haar zegje over doen denk ik
Dat vind ik prima.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:25 schreef Earring het volgende:
[..]
En vervolgens zien we die kamer nooit weer
Ja, daar was niet over te praten: er was geen andere optie dan wit. Tja, een muurtje schilderen is natuurlijk heel veel werk...quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja. J wilde graag een roze/paarse muur maar het werd wit.
Er had nog wel wat extra geknipt kunnen worden. Het hangt toch nog steeds voor zijn oogjes op de vervolg foto's.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind het kapsel van Mijan wel een stuk beter nu
Oja ik ook hoorquote:
Ha Wiepje, dat is even geleden. Hoe gaat het met je? Ik heb alle tijd om dit te vragen, want geen leven enzo. Nou heel benieuwd wat je ons allemaal komt brengen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:35 schreef Wiepje het volgende:
Ik verbaas me over iedere forummer hierdie over elke Instagrammer wat te te zeiken heeft. En maar blèren dat ze alles online zetten. Ja en jij zit als een een weet weet ik niet wat alles in de gaten te houden en weer op een forum ploffen. Ga weg man iedereen die zegt dat ze zo begaan zijn
Ik dacht echt vijf minuten dat we het over Lot van de familie G hadden. Maar het is de volwassen Lotte, bedacht ik me na een comment ergens daarna.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Lotte krijgt kritiek en moet daarna natuurlijk even om liefde vragen 🙈
Ze fietst ook vaak zelf, terwijl moeders haar van achter, opzij en van voor filmt. 🙄quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:46 schreef Harper het volgende:
Opvallend dat Jet Geerts weer elke dag in de bakfiets zit in plaats van zelf te fietsen. Mag dat alleen op de dag dat Maarten de kinderen naar school brengt?
Van de week, toen Annemarie niet topfit was, werd J op haar eigen fiets gestuurd. Verder mag ze lekker klein blijven, lijkt het. Of zal het toch zijn dat J haar te kleine fiets zelf niet zo fijn vindt? 😉quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:46 schreef Harper het volgende:
Opvallend dat Jet Geerts weer elke dag in de bakfiets zit in plaats van zelf te fietsen. Mag dat alleen op de dag dat Maarten de kinderen naar school brengt?
🤢quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Helemaal als ie staat te koken in die witte tanktop...
Wishful thinkingquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:41 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Er had nog wel wat extra geknipt kunnen worden. Het hangt toch nog steeds voor zijn oogjes op de vervolg foto's.
Ach ze is geweest! 🥳
Wie weet ging ze er zelfs wel lopend naar toe ....
Ik gun Sanneke gewoon een huidtherapeute (die wordt gewoon vergoed bij vele aanvullende verzekeringen) Laura Kemeling ook trouwens.
Het ziet er zo pijnlijk uit bij beide.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |