abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218170945
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 19:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Maar.... alles leuk en aardig he! Maar hoe gaat ze dit meenemen in de auto dan?
Liam moest versnelt in een buggy omdat de kinderwagen niet in de auto paste! Is de lease bijna klaar en kunnen ze een nieuwe kopen? En straks in de camper.. waar zetten ze deze neer dan? Ja ik snap dat hij opgevouwen kan worden maar dan nog is het een flink pakket!
Vraag me af of die in de mokka past idd. Die kinderwagen vind ik wel gek, mijn schoonouders rijden een Mokka, maar daar paste onze wagen gewoon in.
pi_218170948
Ok ok. Ik heb nog nooit gereageerd hier maar kan het nu echt niet laten…

Ik heb namelijk een (echte) lichamelijke beperking vanaf mijn geboorte. Ik heb ook een man en 2 kinderen waaronder een dochter van 7 jaar. Voor lange afstanden lopen, wat ik dus niet kan, heb ik een duwrolstoel. Die mijn man jaren met liefde heeft geduwd. Sinds een klein jaar heb ik ook zo’n zelfde soort rolstoel als Debbie waar ik super blij mee ben want nu kan ik bijvoorbeeld alleen met mijn dochter gaan winkelen. Ik kan me alleen zo niet voorstellen dat ik dit super blij en trots zou delen op sociale media. En dan heb ik m’n handicap al m’n hele leven.. Het voelt voor mij juist als een tekortkoming als moeder…

Net als dat geneuzel met de 4daagse. No Way dat ik een dag heb “meegelopen”. Dat was iets van m’n dochter en mijn man samen, ik zag al voor me dat de hele bubs op mij zou moeten wachten in het bos omdat ik vastliep. Nee deze mama stond super trots te wachten aan de kant op de 4e dag op haar knappe wandelaars.

Sorry dat het een how can I make it about me stukje werd. Maar ik snap het gewoon echt niet… En dan kan ik nog wel veel meer voorbeelden aanhalen..

Pftttt
pi_218170950
Ik neem mijn woorden terug. Die WIA gaat ze krijgen. Zij krijgt immers alles voor elkaar.

Die vrouw is knettergek.
pi_218170997
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:03 schreef Spezi het volgende:
Ok ok. Ik heb nog nooit gereageerd hier maar kan het nu echt niet laten…

Ik heb namelijk een (echte) lichamelijke beperking vanaf mijn geboorte. Ik heb ook een man en 2 kinderen waaronder een dochter van 7 jaar. Voor lange afstanden lopen, wat ik dus niet kan, heb ik een duwrolstoel. Die mijn man jaren met liefde heeft geduwd. Sinds een klein jaar heb ik ook zo’n zelfde soort rolstoel als Debbie waar ik super blij mee ben want nu kan ik bijvoorbeeld alleen met mijn dochter gaan winkelen. Ik kan me alleen zo niet voorstellen dat ik dit super blij en trots zou delen op sociale media. En dan heb ik m’n handicap al m’n hele leven.. Het voelt voor mij juist als een tekortkoming als moeder…

Net als dat geneuzel met de 4daagse. No Way dat ik een dag heb “meegelopen”. Dat was iets van m’n dochter en mijn man samen, ik zag al voor me dat de hele bubs op mij zou moeten wachten in het bos omdat ik vastliep. Nee deze mama stond super trots te wachten aan de kant op de 4e dag op haar knappe wandelaars.

Sorry dat het een how can I make it about me stukje werd. Maar ik snap het gewoon echt niet… En dan kan ik nog wel veel meer voorbeelden aanhalen..

Pftttt
Jouw verhaal laat precies zien waarom mensen als Debbie niet serieus te nemen zijn. Mensen die daadwerkelijk ziek zijn proberen het niet constant om hen te laten draaien. Debbie wel.
pi_218171012
quote:
Liam moest versnelt in een buggy omdat de kinderwagen niet in de auto paste! Is de lease bijna klaar en kunnen ze een nieuwe kopen? En straks in de camper.. waar zetten ze deze neer dan? Ja ik snap dat hij opgevouwen kan worden maar dan nog is het een flink pakket!
En waar moet hij thuis? Moet hij ergens in de tuin? Hebben ze een achterom en kan ze de draai maken? Of gaat ze hem dan door huis slepen?
Want de turnmat moet ook nog in de tuin voor de hoogbegaafde Olympisch-goud-in-de-dop-dochter.
En de aanhanger voor de skelter van J, die hij binnenkort gaat krijgen.
pi_218171014
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Vraag me af of die in de mokka past idd. Die kinderwagen vind ik wel gek, mijn schoonouders rijden een Mokka, maar daar paste onze wagen gewoon in.
Kan dat jij zelfde type hebt als haar ouders daar paste hij ook in... type wat zij hebben schijnt kleiner te zijn en passen ook geen 3 kinderstoelen achterin wat bij haar ouders wel lukte
(Verder ook geen verstand van.. dit is de info die ze zelf gaf)
Wij hebben best een lekkere kofferbak maar betwijfel of hij daar in zou passen 🤔 misschien net 🤏
pi_218171016
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:03 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik neem mijn woorden terug. Die WIA gaat ze krijgen. Zij krijgt immers alles voor elkaar.

Die vrouw is knettergek.
Ben ik ook van overtuigd, ze crossed met dr bolide naar het uwv om daar met lodderige ogen en vet haar sneu te gaan zitten doen.
Geen mens die haar online leven checkt en als je maar zielig genoeg doet trappen er genoeg mensen/instanties in.
pi_218171091
Trouwens zo’n rolstoel is door de wielen mega zwaar, waardoor ik hem niet zelf in en uit de auto krijg, ook niet als hij helemaal gedemonteerd is zeg maar. Ben benieuwd of Debbie dat wel lukt met haar krachtverlies….
pi_218171104
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:16 schreef Spezi het volgende:
Trouwens zo’n rolstoel is door de wielen mega zwaar, waardoor ik hem niet zelf in en uit de auto krijg, ook niet als hij helemaal gedemonteerd is zeg maar. Ben benieuwd of Debbie dat wel lukt met haar krachtverlies….
Ja ik ook niet maar neem aan dat haar man die gewoon in en uit de auto haalt
  Moderator / Colorchick woensdag 9 juli 2025 @ 20:18:06 #235
382129 crew  Donna
pi_218171110
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 15:45 schreef Memm het volgende:

[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Kleurplaat werd een beetje moeilijk dus ik heb er een stripverhaal van geprobeerd te maken😘 alsjeblieft.
Nét optijd zag ik... Medipoint komt hem nu leveren!!🚚
Doe maar niet meer die kleurplaten en plaatjes. Dit is net zo goed iemand compleet belachelijk maken.
Volgens mij is de show van Debbie zelf wel voldoende vermaak. ;)
pi_218171125
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:10 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En waar moet hij thuis? Moet hij ergens in de tuin? Hebben ze een achterom en kan ze de draai maken? Of gaat ze hem dan door huis slepen?
Want de turnmat moet ook nog in de tuin voor de hoogbegaafde Olympisch-goud-in-de-dop-dochter.
Ik kreeg het ineens heel benauwd toen ik aan al die zooi dacht in dat kleine tuintje 🥴 en geen idee waar ze hem laat.. lijkt me ook zwaar om hem steeds uit de schuur te moeten trekken of van zolder ofzo... als ze naar de winkel moet is het 3x trappen met haar bakfiets daar gaat je hart niet raar van doen hoor.. 3 bochten en je bent er.. als je heel die rolstoel moet uitvouwen en klaar maken ben je misschien langer bezig
Dit vind ik nou echt een eruit trekken wat er te halen valt ook al past het niet eens in je huis..

En jay wilt nu ook een rolstoel zegt ze blij en trots.. dat zou bij mij toch een jank punt zijn
pi_218171130
Ze heeft het filmpje nu ook geplaatst in de besloten Facebook groep van longcovid Nederland 🫣
Iemand daar heeft trouwens ook gevraagd hoe haar gesprek met het uwv was maar daar geeft ze geen antwoord op.
pi_218171144
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ben ik ook van overtuigd, ze crossed met dr bolide naar het uwv om daar met lodderige ogen en vet haar sneu te gaan zitten doen.
Geen mens die haar online leven checkt en als je maar zielig genoeg doet trappen er genoeg mensen/instanties in.
Die uwv afspraak was online omdat ze niet zoveel kon lopen
pi_218171148
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:10 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Hij pas hier precies iets ingeklapt onder onze trap. Maar die ruimte zie ik bij haar in de hal niet.
  Moderator / Colorchick woensdag 9 juli 2025 @ 20:20:21 #240
382129 crew  Donna
pi_218171150
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:19 schreef Noor_ het volgende:
Ze heeft het filmpje nu ook geplaatst in de besloten Facebook groep van longcovid Nederland 🫣
Iemand daar heeft trouwens ook gevraagd hoe haar gesprek met het uwv was maar daar geeft ze geen antwoord op.
Zullen we die groep hier dan even buiten laten? :)
pi_218171162
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 19:06 schreef Earring het volgende:
De huismuts is in Amerika, voor een samenwerking uiteraard. Maar hebben de scholen in Brabant deze week al vrij dan? Want hun kinderen zijn mee en Pip is al iets van 7 of 8 dacht ik
Denk het wel, huisje.in.brabant is op Curaçao.
pi_218171187
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:20 schreef Donna het volgende:

[..]
Zullen we die groep hier dan even buiten laten? :)
Ooh sorry hoor. Is hier al meerdere keren benoemd de laatste tijd, en nu mag het opeens niet meer. Kan het allemaal niet meer bijhouden hoor.
pi_218171204
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Die uwv afspraak was online omdat ze niet zoveel kon lopen
Ohja dat klopt! Was ik ff vergeten 😅
  Moderator / Colorchick woensdag 9 juli 2025 @ 20:24:48 #244
382129 crew  Donna
pi_218171206
Jongens, we snappen dat het gedrag van bepaalde fluflu's een hoop los maakt, maar houd het a.u.b. een beetje netjes.
Ga even luchten of pak een glas wijn en kijk dan nog eens of je reactie ook een tandje minder kan. :Y
  Moderator / Colorchick woensdag 9 juli 2025 @ 20:25:38 #245
382129 crew  Donna
pi_218171218
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:23 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ooh sorry hoor. Is hier al meerdere keren benoemd de laatste tijd, en nu mag het opeens niet meer. Kan het allemaal niet meer bijhouden hoor.
Ik ook niet, maar nu zie ik het toevallig. ;) ;)
pi_218171256
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:25 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik ook niet, maar nu zie ik het toevallig. ;) ;)
Volgens mij was de vorige keer niet helemaal duidelijk dat die groep besloten was en werd er toen gezegd dat het een openbare groep was
pi_218171272
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 19:55 schreef lila01 het volgende:
Valt op dat Michelle vrijwel niet meer voorkomt in de filmpjes van Jacqueline. Je ziet haar alleen nog maar met de kinderen. Volgens mij is het toch echt over en uit tussen die twee.
Ze reageren ook nauwelijks meer op elkaars Instagram.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218171275
quote:
Dat vraag ik me ook af
pi_218171298
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Volgens mij was de vorige keer niet helemaal duidelijk dat die groep besloten was en werd er toen gezegd dat het een openbare groep was
Is een besloten groep
pi_218171359
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:29 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ze reageren ook nauwelijks meer op elkaars Instagram.
Ja het is echt wel heel opvallend nu, normaal gesproken was er al lang een klef en bef ode aan de poly verschenen.

Die Leen Bakker reclame moest nog wel even, maar daar spat het er ook echt niet af hoor
I can't help it, if I'm lucky
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')