😂quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:54 schreef ZombieQueen het volgende:
En als je dan denkt alles wel gezien te hebben... Debbie met piepende bandjes
Op naar het Pieter Baan.
In zuid is het al zomervakantie.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:06 schreef Earring het volgende:
De huismuts is in Amerika, voor een samenwerking uiteraard. Maar hebben de scholen in Brabant deze week al vrij dan? Want hun kinderen zijn mee en Pip is al iets van 7 of 8 dacht ik
‘Ze heeft geen enkele schaamte mbt ziek zijn’. Ziek zijn= aandacht voor haar. Vandaar. Ze heeft heel veel issues, en met een goede psycholoog is daar vast veel aan te doen, maar Lc is hoogstwaarschijnlijk niet 1 van haar issuesquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:07 schreef Nieve het volgende:
Wat ik zo bizar vind bij Debbie is dat zij geen enkele schaamte kent. Gewoon niet, nul.
Reken maar dat er buurtgenoten achter hun keukenraam zich de ballen uit de broek stonden te lachen
Inderdaad, daar scoort ie wat mij betreft punten mee.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:01 schreef Vos1410 het volgende:
Veel negatiefs over Rens maar wel lekker nuchter: zet die camera nou eens uit en kom eten!
In elk geval iets aan tegenspraak tegen het Opperhoofd…
Daar heeft hij wel gelijk in!quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:01 schreef Vos1410 het volgende:
Veel negatiefs over Rens maar wel lekker nuchter: zet die camera nou eens uit en kom eten!
In elk geval iets aan tegenspraak tegen het Opperhoofd…
Heel goed!quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:01 schreef Vos1410 het volgende:
Barneveld Bastardquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:42 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Ik heb het net nog een keer gekeken en het lijkt alsof het zo’n Bananasplit aflevering is ofzo, of van die oude mensen die grappen uithalen met verborgen camera, als jullie weten wat ik bedoel.
AM kan natuurlijk alleen de voorbereiding doen. Niet die afvalkip-stukjes bakken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:46 schreef Harper het volgende:
[..]
Heel goed!
Maar wel opvallend dat hij toevallig kan koken als Maarten er niet is.
Zie de reacties eronder. Iedereen die er 1 heeft schaamt zich ervoor (wat zeker niet nodig is! Maar ik begrijp het wel). En onze Debbie geniet! Dat zegt toch meer dan genoeg..quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:45 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Nou dit. Weetje ik heb nu sinds een jaar of 2 een rolstoel. Maar heb hem dus nog nooit in onze straat/buurt gebruikt. We nemen hem mee als we een dagje weg gaan, naar het bos/een park etc. Maar vooral in mijn vertrouwde buurt schaam ik me er een soort van voor. Ga er echt niet vol trots mee rondrijden.
Soms zou ik wel de overbuurvrouw van Debbie willen zijn. Live entertainment op straat daar.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:45 schreef Nieve het volgende:
Oh jongens, ik heb echt rollend van het lachen dat filmpje gekeken.![]()
![]()
![]()
![]()
Die vrouw is toch gewoon satire?!?!?! TOCH?
En Lot komt direct voor haar moeder op, tegen Rens. Mama mag altijd foto's maken joh!quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Inderdaad, daar scoort ie wat mij betreft punten mee.
Ik zou me als ouder ook echt ergeren aan hoe Julia aan tafel zit 🙈 met die knie zo omhoog, ga gewoon op je stoel zitten... 😅
Paar weken geleden op een juicekanaal het bericht dat de huismuts in de schuldsanering zit nav geflopte vakantiepark in Friesland. Ze bevestigde zelf dit bericht trouwens aan het juicekanaal.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:06 schreef Earring het volgende:
De huismuts is in Amerika, voor een samenwerking uiteraard. Maar hebben de scholen in Brabant deze week al vrij dan? Want hun kinderen zijn mee en Pip is al iets van 7 of 8 dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |