abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218170260
En als je dan denkt alles wel gezien te hebben... Debbie met piepende bandjes 8)7

Op naar het Pieter Baan. 8)7
pi_218170286
Die Debbie heeft zeker hulp nodig! Maar niet een rolstoel. Deze vrouw is toch rijp voor de psychiater. Dit kan niet “normaal” meer zijn...
pi_218170321
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:54 schreef ZombieQueen het volgende:
En als je dan denkt alles wel gezien te hebben... Debbie met piepende bandjes 8)7

Op naar het Pieter Baan. 8)7
😂
pi_218170336
Rens denkt dat hij de baas in huis is, nu Maarten Geerts er niet is
pi_218170349
Veel negatiefs over Rens maar wel lekker nuchter: zet die camera nou eens uit en kom eten!

In elk geval iets aan tegenspraak tegen het Opperhoofd…
pi_218170381
De huismuts is in Amerika, voor een samenwerking uiteraard. Maar hebben de scholen in Brabant deze week al vrij dan? Want hun kinderen zijn mee en Pip is al iets van 7 of 8 dacht ik
  Moderator / Colorchick woensdag 9 juli 2025 @ 19:07:05 #207
382129 crew  Donna
pi_218170386
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 19:06 schreef Earring het volgende:
De huismuts is in Amerika, voor een samenwerking uiteraard. Maar hebben de scholen in Brabant deze week al vrij dan? Want hun kinderen zijn mee en Pip is al iets van 7 of 8 dacht ik
In zuid is het al zomervakantie.
pi_218170392
Wat ik zo bizar vind bij Debbie is dat zij geen enkele schaamte kent. Gewoon niet, nul.
Reken maar dat er buurtgenoten achter hun keukenraam zich de ballen uit de broek stonden te lachen :')
pi_218170498
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 19:07 schreef Donna het volgende:

[..]
In zuid is het al zomervakantie.
Oh vandaar, ik vond het al zo vreemd
thnx
pi_218170555
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 19:07 schreef Nieve het volgende:
Wat ik zo bizar vind bij Debbie is dat zij geen enkele schaamte kent. Gewoon niet, nul.
Reken maar dat er buurtgenoten achter hun keukenraam zich de ballen uit de broek stonden te lachen :')
‘Ze heeft geen enkele schaamte mbt ziek zijn’. Ziek zijn= aandacht voor haar. Vandaar. Ze heeft heel veel issues, en met een goede psycholoog is daar vast veel aan te doen, maar Lc is hoogstwaarschijnlijk niet 1 van haar issues
pi_218170621
Is er nog een betere website om insta accounts anoniem te bekijken dan de 2 in de openingspost? Ik ben geblokkeerd en ik wil de stories bekijken.

Oh wacht, ik kan haar ook bekijken via fb
pi_218170646
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 19:01 schreef Vos1410 het volgende:
Veel negatiefs over Rens maar wel lekker nuchter: zet die camera nou eens uit en kom eten!

Inderdaad, daar scoort ie wat mij betreft punten mee.
Ik zou me als ouder ook echt ergeren aan hoe Julia aan tafel zit 🙈 met die knie zo omhoog, ga gewoon op je stoel zitten... 😅
pi_218170660
Ik vind Daphne de laat echt leuk om te volgen, maar ik vind er wat van dat ze al die mensen in het zwembad op vakantie gewoon aan t filmen is en op insta gooit
pi_218170716
Ik zie ook gewoon voor me hoe ze haar mobiel positioneert en dan heen en weer rondjes gaat rijden om vervolgens die mobiel weer te pakken en een reel in elkaar te zetten.

Woonde ik maar in Barneveld…
pi_218170726
quote:

Daar heeft hij wel gelijk in!
pi_218170752
Ik sterf ook van die hastags, die had ik nog niet eens gezien.
#rolstoeltoegankelijk #parttimeroller #ROLSTOELLEVEN

Ze heeft net 4 seconde een rolstoel, hou op met me.
pi_218170765
quote:
Heel goed!
Maar wel opvallend dat hij toevallig kan koken als Maarten er niet is.
pi_218170788
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:42 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Ik heb het net nog een keer gekeken en het lijkt alsof het zo’n Bananasplit aflevering is ofzo, of van die oude mensen die grappen uithalen met verborgen camera, als jullie weten wat ik bedoel.
Barneveld Bastard

Dekt de lading wel.
pi_218170798
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 19:46 schreef Harper het volgende:

[..]
Heel goed!
Maar wel opvallend dat hij toevallig kan koken als Maarten er niet is.
AM kan natuurlijk alleen de voorbereiding doen. Niet die afvalkip-stukjes bakken.
pi_218170864
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:45 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Nou dit. Weetje ik heb nu sinds een jaar of 2 een rolstoel. Maar heb hem dus nog nooit in onze straat/buurt gebruikt. We nemen hem mee als we een dagje weg gaan, naar het bos/een park etc. Maar vooral in mijn vertrouwde buurt schaam ik me er een soort van voor. Ga er echt niet vol trots mee rondrijden.
Zie de reacties eronder. Iedereen die er 1 heeft schaamt zich ervoor (wat zeker niet nodig is! Maar ik begrijp het wel). En onze Debbie geniet! Dat zegt toch meer dan genoeg..
pi_218170879
Valt op dat Michelle vrijwel niet meer voorkomt in de filmpjes van Jacqueline. Je ziet haar alleen nog maar met de kinderen. Volgens mij is het toch echt over en uit tussen die twee.
  woensdag 9 juli 2025 @ 19:57:45 #222
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_218170893
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:45 schreef Nieve het volgende:
Oh jongens, ik heb echt rollend van het lachen dat filmpje gekeken. :') :') :') :')
Die vrouw is toch gewoon satire?!?!?! TOCH?
Soms zou ik wel de overbuurvrouw van Debbie willen zijn. Live entertainment op straat daar.
Graag verwijderen
pi_218170897
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 19:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Inderdaad, daar scoort ie wat mij betreft punten mee.
Ik zou me als ouder ook echt ergeren aan hoe Julia aan tafel zit 🙈 met die knie zo omhoog, ga gewoon op je stoel zitten... 😅
En Lot komt direct voor haar moeder op, tegen Rens. Mama mag altijd foto's maken joh!
Triest eigenlijk. Zij denkt dat mama alleen foto's maakt. Geen idee dat duizenden mensen haar hele leven zien.

En Debbie, ik heb er echt echt geen woorden voor. Dat ze zich niet helemaal kapot schaamt!![/quote][quote]

[ Bericht 0% gewijzigd door Julie81 op 09-07-2025 19:59:01 (Spelfoutje) ]
pi_218170901
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 19:06 schreef Earring het volgende:
Paar weken geleden op een juicekanaal het bericht dat de huismuts in de schuldsanering zit nav geflopte vakantiepark in Friesland. Ze bevestigde zelf dit bericht trouwens aan het juicekanaal.

Superfijn voor dit gezin dat ze zo'n mooie reis mogen maken. Vraag me af of ze ook daggeld krijgen van de organisatie. In de schuldsanering gaan al je inkomsten naar je schuldeisers toe, afgezien van leefgeld (meestal ver onder de ¤100 per week voor een gezin). Lijkt me een uitdaging om met dit leefgeld budget op reis te gaan..
pi_218170920
Maar.... alles leuk en aardig he! Maar hoe gaat ze dit meenemen in de auto dan?
Liam moest versnelt in een buggy omdat de kinderwagen niet in de auto paste! Is de lease bijna klaar en kunnen ze een nieuwe kopen? En straks in de camper.. waar zetten ze deze neer dan? Ja ik snap dat hij opgevouwen kan worden maar dan nog is het een flink pakket!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')