abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218169955
Alles is al gezegd wat Debbie betreft. Zo zit mijn dochter in een kermisattractie te genieten. Maar Debbie in haar rolstoel. Geen woorden voor
pi_218169994
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:07 schreef Barbamamaatje het volgende:
Echt... debbie.... what the.... geen woorden voor..... clown
Nou nou, dit soort verwensingen gaan we niet doen..

[ Bericht 14% gewijzigd door Donna op 09-07-2025 20:15:11 ]
pi_218170032
Ik open tiktok en zie debbie sjezen voor haar huis.. naaaah sorry hoor, maar nee.. het spijt me debbie maar ik heb heel hard gelachen.. dit kan je toch niet serieus nemen?
pi_218170043
Op TT vraagt iemand iets over de keuze voor deze bolide van Debbie. Die persoon heeft een scootmobiel en denkt dat een rolstoel te langzaam gaat. Debbie reageert dat een rollator niet in hun auto past. Rollator? Waar haalt ze dat nou weer vandaan? En die andere persoon heeft een bus. Ik voel een volgende aanvraag aankomen…
pi_218170044
Mensen, we hebben gekregen waar we de hele dag (of mss wel de hele week) naar uitkeken: het belachelijke filmpje waarin Debbie in haar bolide door de straat scheurt. Je weet gewoon bij Debbie, als je denkt dat het niet erger kan, dan kan het tóch nog erger, nu dus weer wachten op de volgende achterlijke actie van d'r.
pi_218170049
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:32 schreef MikkiejY het volgende:
Ik open tiktok en zie debbie sjezen voor haar huis.. naaaah sorry hoor, maar nee.. het spijt me debbie maar ik heb heel hard gelachen.. dit kan je toch niet serieus nemen?
Ik kwam haar ook tegen op tiktok net, heb me rot gelachen 😂😂😂
pi_218170061
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:33 schreef opwegnaar het volgende:
Mensen, we hebben gekregen waar we de hele dag (of mss wel de hele week) naar uitkeken: het belachelijke filmpje waarin Debbie in haar bolide door de straat scheurt. Je weet gewoon bij Debbie, als je denkt dat het niet erger kan, dan kan het tóch nog erger, nu dus weer wachten op de volgende achterlijke actie van d'r.
Ik gok een crowdfunding voor een rolstoelbus. Waarmee ze dan ¤50 ophaald en weer voor lul staat
  Moderator / Colorchick woensdag 9 juli 2025 @ 18:37:15 #183
382129 crew  Donna
pi_218170074
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:23 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat een muizenhapje bij de familie Geerts?
As usual. Maar er zal wel weer een enorm toetje bij horen. :')
pi_218170077
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:33 schreef opwegnaar het volgende:
Maar weet je wat het ook is, ze is zo blij als een kind met een lolly. Ik zou er (als ik het nodig had) natuurlijk ook blij mee zijn maar het is toch echt wek confronterend en het zou echt een stap zijn om er mee naar buiten te gaan. Debbie doet alsof ze een kleuter is met een nieuwe fiets, het is toch verschrikkelijk wat een toneelstuk.
pi_218170078
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:34 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ik kwam haar ook tegen op tiktok net, heb me rot gelachen 😂😂😂
Het is toch te verschrikkelijk voor woorden😂😂😂 haar ogen spreken weer boekdelen..
pi_218170107
En hij gaat harder dan L kan rennen. Dat maakt niet uit, want ze let toch niet op, te druk met filmen.

En wat volgt morgen? Elektrische stoel-rijles?
pi_218170113
En ondertussen rent de jongste van Debbie tussen de containers door zo de straat op.
pi_218170114
Ik heb het net nog een keer gekeken en het lijkt alsof het zo’n Bananasplit aflevering is ofzo, of van die oude mensen die grappen uithalen met verborgen camera, als jullie weten wat ik bedoel. Ik denk dat er na de zomer een bedelsessie komt voor een rolstoelbus omdat het tijdens de zomervakantie echt niet in de camper mee kan en de rolstoel onmisbaar blijkt te zijn. Durf hier oprecht geld op in te zetten, ik weet gewoon zeker dat dit gaat gebeuren, of dat ze het via 1 of ander potje voor elkaar weet te krijgen.
Haar kinderen zijn nu nog te jong om deze gekheid op waarde te schatten en tegelijkertijd hebben ze op deze leeftijd enorm veel behoefte aan stabiliteit en voorbeeldgedrag van een ouder. Zij gaan hier op latere leeftijd nog veel last van ondervinden.
pi_218170161
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:07 schreef Henrike het volgende:
Die Debbie op TikTok: ik had een opmerking geplaatst, netjes.
Dat je niet altijd blij moet zijn met een klas overslaan, dit ivm sociaal emotionele aspect.
Ook vanwege de thuissituatie met Debbie.
Nou, ik had haar niet begrepen.
Daarop scheeef ik netjes; dat het jammer is dat er nooit een keer een andere mening mag worden gegeven dan de hare.
En dat dit ook te verwachten is als je alles maar op insta zet.
Nou ik zit weer in de blokkendoos.
Tegengas wil ze niet,ook al zeg je het netjes.
Bah wat een naar karakter.
Je opmerkingen zijn uiteraard verwijderd
pi_218170163
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:42 schreef IlseMarije het volgende:
En ondertussen rent de jongste van Debbie tussen de containers door zo de straat op.
Ze moet hem dus alleen nog leren de straat op te rennen bij een afritje... anders sta je daar met je bolide je kind na te kijken
pi_218170168
*Speechless* 🫣
pi_218170193
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:32 schreef MikkiejY het volgende:
Even serieus, wat zouden die buurtgenoten hier nu van vinden? Die lachen zich toch de ballen uit de broek?
pi_218170208
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze moet hem dus alleen nog leren de straat op te rennen bij een afritje... anders sta je daar met je bolide je kind na te kijken
Ja overmacht dit natuurlijk, ze kan niet met haar karretje tussen de containers door.
pi_218170218
Altijd als je denkt dat het niet gekker kan bij Debbie kan dat toch🫣 haar dochter heeft die slimheid niet van haar moeder ik denk dat die het iq heeft van een Poffertje. En een Bennie Hill muziekje zou er ook niet onder misstaan voor de mensen die dat nog weten😅
pi_218170219
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:42 schreef IlseMarije het volgende:
Tsja, ze had geen oppasmeisje via de app kunnen regelen en de bolide moest natuurlijk meteen getest worden. Prioriteiten 🤨
pi_218170223
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:37 schreef MikkiejY het volgende:

[..]
Het is toch te verschrikkelijk voor woorden😂😂😂 haar ogen spreken weer boekdelen..
Ze scheurt manisch de straat door
pi_218170228
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:47 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Even serieus, wat zouden die buurtgenoten hier nu van vinden? Die lachen zich toch de ballen uit de broek?
Van wat ze over buren deelt komt het over alsof ze prima op haar plek woont tussen haar soort mensen

Edit: van wat ze deelt he... wie weet wonen er ook mensen met alle schroefjes op de juiste plek die ver bij haar vandaan blijven
pi_218170239
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 17:42 schreef SterreKaatje het volgende:
Iemand die zo blij is met een elektrische rolstoel is gewoon echt ziek in haar hoofd!
Exact dat!!! Ik vind het om te huilen 😥 Er zijn mensen die zoveel meer recht hebben op wat die vrouw KRIJGT… Ziek is ze
pi_218170241

[ Bericht 100% gewijzigd door Muisjeruisje op 09-07-2025 18:53:17 ]
pi_218170247
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 18:48 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ja overmacht dit natuurlijk, ze kan niet met haar karretje tussen de containers door.
Volgende week staan ze in slalom formatie 👌
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')