abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218172241
Wachtkamer vibes in de hal van de bollens. Grappig dat MB boort en sjouwt op haar hakjes, verder ziet het er depri uit. Zeker voor een reclame
pi_218172249
En terwijl Debbie ergens in NL een WMO pot leeg trekt bereid ik me voor op het jaarlijkse gesprek met de WMO om uit te leggen dat de situatie van mijn broer niet is veranderd en ook niet gaat veranderen en dat hij de 75 minuten WMO ondersteuning p/w écht nodig heeft.
Mijn broer is gehandicapt geboren en LVB.
pi_218172294
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 21:48 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Vind trouwens het Leen Bakker filmpje bij de Bollens veelzeggend. Michelle legt haar hand op die van Koen, maar dat komt echt niet over voor m’n gevoel. De rest van het filmpje zie je vooral Michelle en Koen heeft een blik van “wanneer stopt deze poppenkast”. Zal wel extra lastig zijn voor Jacqueline dat haar kinderen komende weken bij hun vader zijn. Tenminste, dat roept het bij mij op.
Het 1e shot, waar ze naar binnen lopen, komt heel kil over. Het lijkt alsof Koen zn armen precies zo houdt dat hij Michelle niet aanraakt. Voorheen zouden ze hand in hand lopen met zn 3en, of een arm om een schouder oid. Lijkt nu allemaal wat afstandelijker de laatste tijd.

Of ze zijn elkaar gewoon even maximaal zat, heb ik hier thuis ook wel eens last van. Een week per maand zo ongeveer 🤣
pi_218172298
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 21:46 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Een elektrische rolstoel kun je niet zomaar krijgen en wordt op maat afgesteld. Er zijn allerlei dokters verklaringen voor nodig voordat je dit krijgt m. Maar de gemeente werkt ook vaak langs elkaar heen. Zo ken ik een vrouw welke een electronisch aangedreven rolstoel heeft gekregen maar niet in aanmerking komt voor een rolstoel toegankelijke woning.
Dan is het toch helemaal niet te begrijpen dat Debbie alles zomaar krijgt. Komt misschien omdat het een moeder is van 3 jonge kinderen maar dan nog, onbegrijpelijk!
pi_218172327
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:46 schreef Lampje88 het volgende:
Het filmpje van Debbie is dumpert waardig😆
Jaa vraag me af of Roy hier nog wild van wordt, if you know what i mean. Hij heeft 4 kids. Ik dacht tot heden nog dat Debbie miss wel echt iets mankeerde. Maar ze is ziek in haar hoofd, ze is zelf gaan geloven in wat ze roept. Heel weird. Ik was laatst met vriendinnen uit eten en toen kwam ze ook ter sprake, weird i know. En 1 vriendin zei ooh ja daar had iemand het laatst over die vrouw faked toch lc 🙈. Gewoon mensen die haar niet kennen en niet volgen praten over haar, ook weird eigenlijk
pi_218172367
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 21:54 schreef JaNeeDan het volgende:
En terwijl Debbie ergens in NL een WMO pot leeg trekt bereid ik me voor op het jaarlijkse gesprek met de WMO om uit te leggen dat de situatie van mijn broer niet is veranderd en ook niet gaat veranderen en dat hij de 75 minuten WMO ondersteuning p/w écht nodig heeft.
Niet te geloven... zo oneerlijk!
Virtuele knuffel voor jullie.
pi_218172388
quote:
🌹 succes met het gesprek. 75 min per week klinkt als weinig 🙏
Ik ben zorgverlener aan mijn ernstig psychiatrische broer (ook vanaf kinds af aan) maar heb gelukkig al ruim 3 jaar geen gesprek meer gehad.
I can't help it, if I'm lucky
pi_218172404
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 21:57 schreef Jannetje91 het volgende:

[..]
Het 1e shot, waar ze naar binnen lopen, komt heel kil over. Het lijkt alsof Koen zn armen precies zo houdt dat hij Michelle niet aanraakt. Voorheen zouden ze hand in hand lopen met zn 3en, of een arm om een schouder oid. Lijkt nu allemaal wat afstandelijker de laatste tijd.

Of ze zijn elkaar gewoon even maximaal zat, heb ik hier thuis ook wel eens last van. Een week per maand zo ongeveer 🤣
Tuurlijk ben je elkaar wel eens zat maar het is wel een heel verschil met de eerdere content, nu ik er over nadenk is er echt al heel lang geen ode aan de poly geweest. Wel wat epistels over maximaal dankbaar zijn voor de droomboerderij
pi_218172419
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:18 schreef Donna het volgende:

[..]
Doe maar niet meer die kleurplaten en plaatjes. Dit is net zo goed iemand compleet belachelijk maken.
Volgens mij is de show van Debbie zelf wel voldoende vermaak. ;)

Okidoki. Sorry, jammer maar helaas.
Ik delete het fok-kleurboek bij deze. 😉
pi_218172423
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 22:07 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Niet te geloven... zo oneerlijk!
Virtuele knuffel voor jullie.
❤ Ik was (en ben) vooral dankbaar voor de hulp die hij krijgt. Maar ik merk dat ik er nu toch wel anders naar kijk.
pi_218172428
Ik vind het triest als ik zo alle verhalen hier lees en dan vergelijk met Debbie.

Sorry maar je moet mentaal toch echt wel een klap van de molen hebben gehad als je denkt dat zo'n filmpje met zo'n tekst plaatst.

Nou Debbie, je aandacht heb je.
Chappeu!
pi_218172430
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 22:10 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
🌹 succes met het gesprek. 75 min per week klinkt als weinig 🙏
Ik ben zorgverlener aan mijn ernstig psychiatrische broer (ook vanaf kinds af aan) maar heb gelukkig al ruim 3 jaar geen gesprek meer gehad.
Wat fijn! En knuffel voor jou! Onze broers hebben ons❤
pi_218172432
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 20:18 schreef Donna het volgende:

[..]
Doe maar niet meer die kleurplaten en plaatjes. Dit is net zo goed iemand compleet belachelijk maken.
Volgens mij is de show van Debbie zelf wel voldoende vermaak. ;)

😢 niet de kleurplaten
pi_218172438
quote:
😢
pi_218172441
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 22:16 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik vind het triest als ik zo alle verhalen hier lees en dan vergelijk met Debbie.

Sorry maar je moet mentaal toch echt wel een klap van de molen hebben gehad als je denkt dat zo'n filmpje met zo'n tekst plaatst.

Nou Debbie, je aandacht heb je.
Chappeu!
Niet één klap. Denk dat ze na de eerste klap is blijven staan terwijl de molen bleef draaien. Klap op klap op klap heeft ze gehad. Dat kan gewoon niet anders.
pi_218172447
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 22:15 schreef Memm het volgende:

[..]
Okidoki. Sorry, jammer maar helaas.
Ik delete het fok-kleurboek bij deze. 😉
🙁
pi_218172452
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 21:28 schreef IlseMarije het volgende:
Gekke gedachte misschien maar zou ze die rolstoel niet zelf geregeld hebben? Kun je zoiets niet lenen/huren bij welzorg (temu? 😂)of welke organisatie dan ook en dat ze “ons” wil laten geloven dat ze hem via wmo krijgt. Ik zie zulke schrijnende gevallen van mensen die geen hulp krijgen en het heel duidelijk nodig hebben.

Ik volg Janine zoë (of zoiets) op tiktok, een hele andere gemeente en ook zoekt ze hele andere hulp voor haar dochter van 5 met oa een verstandelijke beperking maar die krijgt bijna niks en Debbie… Geen woorden voor.
Ik begrijp dat dus ook echt niet. Wij hebben zelf een jaar geleden geprobeerd hulp te krijgen via de wmo voor een ouder iemand en daar zeiden ze echt nee op alles. Uiteindelijk na veel gedoe hulp gekregen omdat het dan toch echt ernstig genoeg was, maar 3 dagen later was die persoon overleden dus hoefde het niet meer. Dan kan dit toch echt niet?
pi_218172458
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 21:48 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Zal wel extra lastig zijn voor Jacqueline dat haar kinderen komende weken bij hun vader zijn. Tenminste, dat roept het bij mij op.
M. leek wel alleen thuis te zijn met de Bollen-kids. Misschien hebben K en J haar kinderen naar Papa gebracht en zijn ze nu met z'n tweeën lekker richting Mallorca
pi_218172478
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 22:21 schreef Livaes het volgende:

[..]
M. leek wel alleen thuis te zijn met de Bollen-kids. Misschien hebben K en J haar kinderen naar Papa gebracht en zijn ze nu met z'n tweeën lekker richting Mallorca
KB en JvP waren allebei in beeld vandaag
pi_218172484
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 22:12 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Tuurlijk ben je elkaar wel eens zat maar het is wel een heel verschil met de eerdere content, nu ik er over nadenk is er echt al heel lang geen ode aan de poly geweest. Wel wat epistels over maximaal dankbaar zijn voor de droomboerderij
Klopt, vind ik ook hoor! Misschien heeft die reactie met het uitmelken van de poly als verdienmodel ze toch ook aan het denken gezet. Maar ik vind het ook een ander 'vibeje' hebben allemaal.
pi_218172509
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 22:18 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Niet één klap. Denk dat ze na de eerste klap is blijven staan terwijl de molen bleef draaien. Klap op klap op klap heeft ze gehad. Dat kan gewoon niet anders.
Yep.
Ik wil zoveel zeggen maar ik zeg maar niks. Want wat ik écht denk is hoogstwaarschijnlijk niet oké om te zeggen.
pi_218172525
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 22:29 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Yep.
Ik wil zoveel zeggen maar ik zeg maar niks. Want wat ik écht denk is hoogstwaarschijnlijk niet oké om te zeggen.
Ik zeg hier ook niet wat ik er echt van denk en vind😂
pi_218172544
Die reactie onder haar tiktok🤣🤭
"Van rennend je lippen laten opvullen naar racen met je nieuwste speeltje." 🦆🤡
pi_218172560
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 22:36 schreef Memm het volgende:
Die reactie onder haar tiktok🤣🤭
"Van rennend je lippen laten opvullen naar racen met je nieuwste speeltje." 🦆🤡
Hahaha heerlijk! Ben benieuwd hoe lang die blijft staan
pi_218172567
Maar ook de tekst dat die rolstoel een heel acceptatieproces is geweest. Laat me niet lachen joh, ze wekt niet de indruk dat haar dat heel veel moeite heeft gekost. Glimmend van trots in haar rolstoel. Voor veel mensen een bittere noodzaak, voor haar een interessante accessoire.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')