🤦♀ waarom kan zij nu nooit eens gewoon de waarheid vertellenquote:Op woensdag 9 juli 2025 23:26 schreef Kaatjepuk het volgende:
Debbie vergeet er wel bij te zeggen dat Zoe in een combinatie klas zit van groep 5-6.
Maar goed, Debbie vergeet wel vaker het verhaal juist te vertellen.
Over haar nieuwe speeltje zeg ik maar even niks, misschien spot ik hem deze week wel in het centrum. Ga er maar vanuit dat ze wuift naar iedereen.
Mijn man zijn samenvatting na het zien van het rolstoel filmpje: daar krijg je toch een slappe van 🍆
quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind het dubbel bij de poly. Aan de ene kant denk ik; het is anders, want idd veel minder (eigenlijk geen) klef&bef meer, alleen maar liefde en iedereen is zo lief en geweldig.
Aan de andere kant denk ik; tja, leggen we nu niet op alle slakken zout? Was het mensen opgevallen als er geen bericht op dat juicekanaal was gekomen?
En als ze de schijn op wilde houden online (wat ze kennelijk hebben gereageerd naar dat juicekanaal dat er niks aan de hand is), waarom dan niet alsnog gewoon alle hartjes blijven plaatsen bij elkaar?
Dus ik weet het niet zo goed, wat het ook is, ik hoop dat ze er met elkaar gewoon normaal uit kunnen komen (als dat nodig is) en er eens een keer rust in die boerderij tent komt.
Het gevoel van onrecht is ook wat mij boos maakt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 23:11 schreef Snaky het volgende:
Ik volg Debbie niet. Ik begrijp dat de chronisch zieke forummers zich aan haar ergeren vanwege het gevoel van onrecht. Als iemand een elektrische rolstoel van de gemeente krijgt dan is er volgens mij door een externe deskundige onderzoek gedaan. Als Debbie zich slechter heeft voorgedaan dan ze in werkelijk is dan is dat fraude en dan kan de gemeente de voorziening terugvorderen.
Persoonlijk heb ik een pesthekel aan mensen die misbruik maken van dergelijke voorzieningen.
Zou het heel sneu voor Mb vinden als het echt zo zou zijn dat ze er buiten valt.quote:Op donderdag 10 juli 2025 00:32 schreef lila01 het volgende:
Tussen Jacq en Koen zit het denk ik wel goed. Jacq schreef een hele mooie post over hem op vaderdag.
Die snapte ik sowieso niet.. mijn zoon en zijn beste vriend gaan nu voor het eerst wel echt alletwee in een andere klas .. maar ook kleine school en lokalen liggen naast elkaar elke pauze zien ze elkaar dus hoezo dramatisch "gaat haar missen" 🤷 Ze is toch ook nog steeds in hetzelfde gebouw?quote:Op donderdag 10 juli 2025 00:07 schreef AppelsEieren het volgende:
Maar er reageerde een vrouw dat het leuk was voor Z maar haar kind haar wel ging missen in de klas. Bij een 5/6 combi valt er weinig te missen toch als je drie Tafels verder zit?🤔
Mwah... dat is hier ook zo sinds een jaar maar dochter mist haar vriendin wel echt hoor. Bij dingen als gym, bij bepaalde opdrachten waarbij ze elkaar opzochten. Ze spreken elkaar nog op het plein en spelen wel nog na schooltijd, maar ze zou graag blijven zitten om weer bij haar vriendinnetje te komen zegt ze.quote:Op donderdag 10 juli 2025 04:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Die snapte ik sowieso niet.. mijn zoon en zijn beste vriend gaan nu voor het eerst wel echt alletwee in een andere klas .. maar ook kleine school en lokalen liggen naast elkaar elke pauze zien ze elkaar dus hoezo dramatisch "gaat haar missen" 🤷 Ze is toch ook nog steeds in hetzelfde gebouw?
Las idd ook ergens dat ze deels groep 5 nog moet doen.. en vooral bij 6 zit voor het sociale stuk..
Vind ik eigenlijk raar.. toen wij besloten met school dat zoon voor liep en groep 3 niet zou doen heeft hij groep 3 werk in 2 gedaan zodat hij in 4 direct overal zou aansluiten
Was jij voorheen Lipisu?quote:Op donderdag 10 juli 2025 00:46 schreef Henrike het volgende:
[..]
Zou het heel sneu voor Mb vinden als het echt zo zou zijn dat ze er buiten valt.
Ze gaat van groep 3 naar 5 toch?? Is geen drie tafels verderquote:Op donderdag 10 juli 2025 00:07 schreef AppelsEieren het volgende:
Maar er reageerde een vrouw dat het leuk was voor Z maar haar kind haar wel ging missen in de klas. Bij een 5/6 combi valt er weinig te missen toch als je drie Tafels verder zit?🤔
Nee van 4 naar 6quote:Op donderdag 10 juli 2025 07:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ze gaat van groep 3 naar 5 toch?? Is geen drie tafels verder
Die bolide doet z’n werk goed! Niet lopen betekent bakken energie over.quote:Op donderdag 10 juli 2025 07:41 schreef Danielle_ het volgende:
Er staat een vraag onder de video van Debbie van 6 uur geleden en daar heeft ze ook 6 uur geleden op gereageerd. Ik weet niet hoor, maar dat was dan dus ergens rond 1 uur vannacht?! Hele dagen slapen als de kinderen er zijn, maar dit is weer zoiets typisch…
Niks nieuws toch?quote:Op donderdag 10 juli 2025 07:41 schreef Danielle_ het volgende:
Er staat een vraag onder de video van Debbie van 6 uur geleden en daar heeft ze ook 6 uur geleden op gereageerd. Ik weet niet hoor, maar dat was dan dus ergens rond 1 uur vannacht?! Hele dagen slapen als de kinderen er zijn, maar dit is weer zoiets typisch…
Ik dacht al even dat je ons misschien verlaten had na alle consternatie, haha! Welkom terug!!quote:Op donderdag 10 juli 2025 07:50 schreef mignonne het volgende:
Ooh hier zijn jullie gebleven![]()
Ik heb jullie gemist.
De variant elektrische rolstoel die zij gekregen heeft kun je echt niet lenen. Een normale rolstoel kun je inderdaad voor een half jaar zonder verklaring. Maar zo'n dure elektrische variant niet.quote:Op donderdag 10 juli 2025 01:59 schreef Lodelie het volgende:
Je kan zeker wel zelf een elektrische rolstoel lenen via medipoint, je hebt er niet eens perse een verklaring van een arts voor nodig.
Ik ken verschillende gevallen waarbij wmo zo achter liep dat mensen uit de revalidatiekliniek thuis kwamen zonder hulpmiddel. Die hebben het toen zelf gehuurd tot het met wmo rond was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |