abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218172619
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/fluflu's, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218172640
Ik vind het dubbel bij de poly. Aan de ene kant denk ik; het is anders, want idd veel minder (eigenlijk geen) klef&bef meer, alleen maar liefde en iedereen is zo lief en geweldig.
Aan de andere kant denk ik; tja, leggen we nu niet op alle slakken zout? Was het mensen opgevallen als er geen bericht op dat juicekanaal was gekomen?
En als ze de schijn op wilde houden online (wat ze kennelijk hebben gereageerd naar dat juicekanaal dat er niks aan de hand is), waarom dan niet alsnog gewoon alle hartjes blijven plaatsen bij elkaar?
Dus ik weet het niet zo goed, wat het ook is, ik hoop dat ze er met elkaar gewoon normaal uit kunnen komen (als dat nodig is) en er eens een keer rust in die boerderij tent komt.
pi_218172692
Ik volg Debbie niet. Ik begrijp dat de chronisch zieke forummers zich aan haar ergeren vanwege het gevoel van onrecht. Als iemand een elektrische rolstoel van de gemeente krijgt dan is er volgens mij door een externe deskundige onderzoek gedaan. Als Debbie zich slechter heeft voorgedaan dan ze in werkelijk is dan is dat fraude en dan kan de gemeente de voorziening terugvorderen.
Persoonlijk heb ik een pesthekel aan mensen die misbruik maken van dergelijke voorzieningen.
pi_218172769
Debbie vergeet er wel bij te zeggen dat Zoe in een combinatie klas zit van groep 5-6.

Maar goed, Debbie vergeet wel vaker het verhaal juist te vertellen.

Over haar nieuwe speeltje zeg ik maar even niks, misschien spot ik hem deze week wel in het centrum. Ga er maar vanuit dat ze wuift naar iedereen.

Mijn man zijn samenvatting na het zien van het rolstoel filmpje: daar krijg je toch een slappe van 🍆
pi_218172856
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 23:26 schreef Kaatjepuk het volgende:
Debbie vergeet er wel bij te zeggen dat Zoe in een combinatie klas zit van groep 5-6.

Maar goed, Debbie vergeet wel vaker het verhaal juist te vertellen.

Over haar nieuwe speeltje zeg ik maar even niks, misschien spot ik hem deze week wel in het centrum. Ga er maar vanuit dat ze wuift naar iedereen.

Mijn man zijn samenvatting na het zien van het rolstoel filmpje: daar krijg je toch een slappe van 🍆
🤦♀ waarom kan zij nu nooit eens gewoon de waarheid vertellen
pi_218172908
Maar er reageerde een vrouw dat het leuk was voor Z maar haar kind haar wel ging missen in de klas. Bij een 5/6 combi valt er weinig te missen toch als je drie Tafels verder zit?🤔
pi_218172922
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 22:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind het dubbel bij de poly. Aan de ene kant denk ik; het is anders, want idd veel minder (eigenlijk geen) klef&bef meer, alleen maar liefde en iedereen is zo lief en geweldig.
Aan de andere kant denk ik; tja, leggen we nu niet op alle slakken zout? Was het mensen opgevallen als er geen bericht op dat juicekanaal was gekomen?
En als ze de schijn op wilde houden online (wat ze kennelijk hebben gereageerd naar dat juicekanaal dat er niks aan de hand is), waarom dan niet alsnog gewoon alle hartjes blijven plaatsen bij elkaar?
Dus ik weet het niet zo goed, wat het ook is, ik hoop dat ze er met elkaar gewoon normaal uit kunnen komen (als dat nodig is) en er eens een keer rust in die boerderij tent komt.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 23:11 schreef Snaky het volgende:
Ik volg Debbie niet. Ik begrijp dat de chronisch zieke forummers zich aan haar ergeren vanwege het gevoel van onrecht. Als iemand een elektrische rolstoel van de gemeente krijgt dan is er volgens mij door een externe deskundige onderzoek gedaan. Als Debbie zich slechter heeft voorgedaan dan ze in werkelijk is dan is dat fraude en dan kan de gemeente de voorziening terugvorderen.
Persoonlijk heb ik een pesthekel aan mensen die misbruik maken van dergelijke voorzieningen.
Het gevoel van onrecht is ook wat mij boos maakt.
Als ik dan de schrijnende verhalen lees van chronisch zieken doet dat wat met mij.
Hoe veel pijn doet het voor diegene die wel echt ziek zijn en vechten voor erkenning.
Om dan een fakende Debbie te zien die zowat haar stoel uitglijdt van blijdschap en iedere chronisch zieke hiermee te kijk zet vind ik zo verschrikkelijk. Schaamteloos !
Ze moet zich kapot schamen met dat muziekje eronder en die voldane glimlach.
Ik heb er geen woorden voor, ben er echt boos en verdrietig om.
Ook omdat ikzelf een Wia aanvraag heb lopen , geloof me dat vind je echt niet leuk, alles die je eraan om juist niet ziek zwak en misselijk over te komen. De schaamte die ik voel om mijn hand op te moeten houden is zo erg dat ik misschien liever geen Wia. krijg.
En Debbie straalt als nooit tevoren, ik ben er na dit filmpje echt door van de kaart.
Ik kan mij voorstellen dat meer chronisch zieken zich nu zo voelen.
En Roy, die moet zich schamen dat hij hiermee akkoord gaat.
pi_218172927
Het was mij allang duidelijk dat er iets helemaal niet goed was bij de Bollens. Michelle deed steeds meer in haar eentje. Ook zag je geen vrienden gezellig op de boerderij.
En hoe lang is het al geleden dat Mies en Jac samen iets leuks deden?
Voorheen zag je ze wel samen naar Amsterdam rijden voor afspraken enzo, maar dat is er niet meer bij.

Plus: geen Mallorca, Michelle die heel erg is afgevallen en ineens erg klef en bef is met vriendinnen, maar niet meer met haar man en haar vrouw.
pi_218172959
Tussen Jacq en Koen zit het denk ik wel goed. Jacq schreef een hele mooie post over hem op vaderdag.
pi_218172999
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 00:32 schreef lila01 het volgende:
Tussen Jacq en Koen zit het denk ik wel goed. Jacq schreef een hele mooie post over hem op vaderdag.
Zou het heel sneu voor Mb vinden als het echt zo zou zijn dat ze er buiten valt.
pi_218173091
Je kan zeker wel zelf een elektrische rolstoel lenen via medipoint, je hebt er niet eens perse een verklaring van een arts voor nodig.

Ik ken verschillende gevallen waarbij wmo zo achter liep dat mensen uit de revalidatiekliniek thuis kwamen zonder hulpmiddel. Die hebben het toen zelf gehuurd tot het met wmo rond was.
pi_218173158
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 00:07 schreef AppelsEieren het volgende:
Maar er reageerde een vrouw dat het leuk was voor Z maar haar kind haar wel ging missen in de klas. Bij een 5/6 combi valt er weinig te missen toch als je drie Tafels verder zit?🤔
Die snapte ik sowieso niet.. mijn zoon en zijn beste vriend gaan nu voor het eerst wel echt alletwee in een andere klas .. maar ook kleine school en lokalen liggen naast elkaar elke pauze zien ze elkaar dus hoezo dramatisch "gaat haar missen" 🤷 Ze is toch ook nog steeds in hetzelfde gebouw?
Las idd ook ergens dat ze deels groep 5 nog moet doen.. en vooral bij 6 zit voor het sociale stuk..
Vind ik eigenlijk raar.. toen wij besloten met school dat zoon voor liep en groep 3 niet zou doen heeft hij groep 3 werk in 2 gedaan zodat hij in 4 direct overal zou aansluiten
pi_218173311
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 04:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Die snapte ik sowieso niet.. mijn zoon en zijn beste vriend gaan nu voor het eerst wel echt alletwee in een andere klas .. maar ook kleine school en lokalen liggen naast elkaar elke pauze zien ze elkaar dus hoezo dramatisch "gaat haar missen" 🤷 Ze is toch ook nog steeds in hetzelfde gebouw?
Las idd ook ergens dat ze deels groep 5 nog moet doen.. en vooral bij 6 zit voor het sociale stuk..
Vind ik eigenlijk raar.. toen wij besloten met school dat zoon voor liep en groep 3 niet zou doen heeft hij groep 3 werk in 2 gedaan zodat hij in 4 direct overal zou aansluiten
Mwah... dat is hier ook zo sinds een jaar maar dochter mist haar vriendin wel echt hoor. Bij dingen als gym, bij bepaalde opdrachten waarbij ze elkaar opzochten. Ze spreken elkaar nog op het plein en spelen wel nog na schooltijd, maar ze zou graag blijven zitten om weer bij haar vriendinnetje te komen zegt ze.
pi_218173475
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 00:46 schreef Henrike het volgende:

[..]
Zou het heel sneu voor Mb vinden als het echt zo zou zijn dat ze er buiten valt.
Was jij voorheen Lipisu?
pi_218173483
ONgelooflijk wat Debbie laat zien, maar goed ze gooit haar eigen ramen in, ze zal hierdoor steeds minder kunnen.
Ik volg iemand die 23 uur moet liggen, zelfs naar toilet lopen en kleine dingen kosten haar mega veel energie.
Ik vind het ook echt een raadsel hoe men haar een rolstoel heeft kunnen geven.
  donderdag 10 juli 2025 @ 07:26:04 #16
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_218173484
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 00:07 schreef AppelsEieren het volgende:
Ze gaat van groep 3 naar 5 toch?? Is geen drie tafels verder
pi_218173542
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 07:26 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Ze gaat van groep 3 naar 5 toch?? Is geen drie tafels verder
Nee van 4 naar 6
  donderdag 10 juli 2025 @ 07:34:30 #18
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_218173594
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 07:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee van 4 naar 6
Ow sorry dan dan is het echt niets qua kinderen missen??
pi_218173670
Er staat een vraag onder de video van Debbie van 6 uur geleden en daar heeft ze ook 6 uur geleden op gereageerd. Ik weet niet hoor, maar dat was dan dus ergens rond 1 uur vannacht?! Hele dagen slapen als de kinderen er zijn, maar dit is weer zoiets typisch…
pi_218173690
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 07:41 schreef Danielle_ het volgende:
Er staat een vraag onder de video van Debbie van 6 uur geleden en daar heeft ze ook 6 uur geleden op gereageerd. Ik weet niet hoor, maar dat was dan dus ergens rond 1 uur vannacht?! Hele dagen slapen als de kinderen er zijn, maar dit is weer zoiets typisch…
Die bolide doet z’n werk goed! Niet lopen betekent bakken energie over.
pi_218173691
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 07:41 schreef Danielle_ het volgende:
Niks nieuws toch?
pi_218173706
Ooh hier zijn jullie gebleven O+
Ik heb jullie gemist. oO<
:)
pi_218173712
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 07:50 schreef mignonne het volgende:
Ooh hier zijn jullie gebleven O+
Ik heb jullie gemist. oO<
Ik dacht al even dat je ons misschien verlaten had na alle consternatie, haha! Welkom terug!! O+
pi_218173715
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 01:59 schreef Lodelie het volgende:
Je kan zeker wel zelf een elektrische rolstoel lenen via medipoint, je hebt er niet eens perse een verklaring van een arts voor nodig.

Ik ken verschillende gevallen waarbij wmo zo achter liep dat mensen uit de revalidatiekliniek thuis kwamen zonder hulpmiddel. Die hebben het toen zelf gehuurd tot het met wmo rond was.
De variant elektrische rolstoel die zij gekregen heeft kun je echt niet lenen. Een normale rolstoel kun je inderdaad voor een half jaar zonder verklaring. Maar zo'n dure elektrische variant niet.
pi_218173719
Maar ze snapt het echt niet helemaal.. de persoon vraagt dus hoe het kan dat ze de ene dag de trap op rent om haar lippen op te laten spuiten en de andere een rolstoel nodig heeft...
En Debbie reageert infantiel dat iedere dag anders is met chronische ziekte...
Klopt.. maar daarom is het voor ons chronisch zieken zo lastig te plannen.. mensen die echt ziek zijn hebben die uit knop niet voor onze klachten!
Ik zou nooit dat soort nutteloze afspraken maken omdat ik hoop die belangrijke afspraken te kunnen doen...
Ze snapt het gewoon echt niet he.. google zou dit erbij moeten zetten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')