Ik vind het ook een "spannende" keuze met de thuissituatie. (Of het nu wel of niet de waarheid is)quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Oei… de schijn ophouden is echt schadelijk. Kinderen zien en voelen zoveel meer dan vaak gedacht wordt. En dat heeft zo’n impact.
Voorbeeld: Het feit dat de dochter van Debbie sociaal emotioneel toe lijkt te zijn aan groep 6 vind ik daarom ook zo twijfelachtig. Dat meisje heeft te dealen met een moeder die alle aandacht opeist en haar kinderen ontzettend belast met haar gekkigheid. Het zou helemaal niet gek zijn dat dat meisje daardoor al zo’n verantwoordelijksheidsgevoel heeft en daardoor doet voorkomen dat zij verder is dan ze in werkelijkheid is.
Dat stomme engels ook de hele tijd.quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En ook meteen: I think he is a kitesurfer.
Een kind dat vrijwel dagelijks wordt meegesleurd naar het strand, raakt daar wel aan gewend, maakt je niet meteen een kitesurfer🤷♀️
Pinokkioquote:Op donderdag 10 juli 2025 11:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar dat doet ze echt niet hoor 🤣😂
Dit zijn ook mijn gedachten. Sneu wel.quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Voorbeeld: Het feit dat de dochter van Debbie sociaal emotioneel toe lijkt te zijn aan groep 6 vind ik daarom ook zo twijfelachtig. Dat meisje heeft te dealen met een moeder die alle aandacht opeist en haar kinderen ontzettend belast met haar gekkigheid. Het zou helemaal niet gek zijn dat dat meisje daardoor al zo’n verantwoordelijksheidsgevoel heeft en daardoor doet voorkomen dat zij verder is dan ze in werkelijkheid is.
Eens... door schade en onveiligheid in mijn jeugd ook vroeg "volwassen" geworden.quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Oei… de schijn ophouden is echt schadelijk. Kinderen zien en voelen zoveel meer dan vaak gedacht wordt. En dat heeft zo’n impact.
Ja dit denk ik ook. Gezamelijke dingen zie ik niet meer en zeker niet M en J. M is steeds met die andere dame, blijkbaar medewerkster daar. Niet meer met J. Ook niet met showen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:35 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Het is al weken anders, ze zijn nu wss aan het voorbereiden hoe ze het naar buiten brengen. Zit je met je boerderij met 8 aparte slaapkamers waar geen kasten inpassen 🤣
Die heeft het zelf voorgesteld toch...quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Eens... door schade en onveiligheid in mijn jeugd ook vroeg "volwassen" geworden.
Er word ook tegen dat meisje vertelt dat mama nooit meer beter word wat gewoon schadelijk is
Ik vind het vooral raar dat het puur sociale emotionele voorsprong is waarom ze een jaar vooruit gezet is.. (zegt ze zelf) dus arme kind heeft nu groep5 in te halen in 6 en ook de stress van thuis erbij... hoop maar dat school er bovenop zit.
Dat was eerder haar manier van posten, het zijn hele oude stories die ze maar weer eens gedeeld heeft. Gelukkig is ze ooit weer overgegaan op Nederlands.quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:07 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Dat stomme engels ook de hele tijd.
Denk je? Komt beetje over als een last minute beslissing omdat ze bij een vriendinnetje in de klas wilde 🤔 hoop echt dat er meer reden was om haar vooruit te zettenquote:Op donderdag 10 juli 2025 12:51 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Die heeft het zelf voorgesteld toch...
Treurig hè. Lot is letterlijk live geboren op Instagram. Ze stond al online voordat haar broers en zussen haar hadden gezien.quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:52 schreef Sushirijst het volgende:
Ik keek nog even de stories terug van AM. Die waarin Rens zegt ‘Jeetje zeg die camera nou uit’
Ik schrik er wederom weer van wat de reactie van Lot daarop is, dat mama altijd foto’s mag maken.
Ik vind het zo ontzettend veelzeggend en ook heel heel treurig 😢
Ja dat weet ik. Maar bedoelde dat ik dat zo belachelijk vind.quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:55 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Dat was eerder haar manier van posten, het zijn hele oude stories die ze maar weer eens gedeeld heeft. Gelukkig is ze ooit weer overgegaan op Nederlands.
Klopt hoor, was echt enkel interessant doen van haar toen. Vond het ook altijd al belachelijk. Al ben ik niet van mening dat ik haar content in het Nederlands heel veel leuker of beter vind 😂quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:11 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar bedoelde dat ik dat zo belachelijk vind.
Heel triest dit. Kind weet helaas niet beter.quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:52 schreef Sushirijst het volgende:
Ik keek nog even de stories terug van AM. Die waarin Rens zegt ‘Jeetje zeg die camera nou uit’
Ik schrik er wederom weer van wat de reactie van Lot daarop is, dat mama altijd foto’s mag maken.
Ik vind het zo ontzettend veelzeggend en ook heel heel treurig 😢
En ze denken volgens mij heel vaak dat moeders een foto maakt terwijl het dan een filmpje wordt, echt heel onnatuurlijk en ongezond!quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Heel triest dit. Kind weet helaas niet beter.
Die meiden van hvk zijn ook zo camerabewust, altijd poseren
Dan moet je toch iets vaker kijken bij MB. De spullen van de voorgaande samenwerking staan er nog 😉quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:57 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Het hele filmpje van MB is ongeloofwaardig. Denkt er nou echt werkelijk iemand dat zij daadwerkelijk bij Leen Bakker winkelt? Het is dat het een samenwerking is. Maar ik sta er niet gek van te kijken als al die spullen allang weer uit huis gehaald zijn.
Ik zie op beeld niks bijzonders aan de poly. Ze zijn inmiddels wat jaren verder als drietal. Dat het niet meer alleen maar regenbogen, vlinders en hartjes zijn lijkt mij logisch. Zo’n verhuizing is ook best een beproeving.
Dat MB alleen maar dunner wordt en nog actiever gaat bewegen, vind ik wel opvallend.
Onderaan staat een grijze tekst. Als je daar op klikt dan zie je de reacties weer. Ze zijn afgeschermd omdat het in strijd is ofzo. Maar staan er nog wel.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:01 schreef miep123456 het volgende:
Debbie beweerd dat Tik tok negatieve reacties niet plaats maar dat Debbie ze eerst goed moet keuren, maar waarom zien wij die reacties wel en dan plots zijn ze verwijderd. Ik weet dat reacties door tik tok verwijderd worden maar volgens mij zijn ze dan ook gewoon weg!
Maar ze zitten financieel compleet in elkaar verweven. Ik denk dat ze op dat vlak niet eens uit elkaar ‘kunnen’. Nee hoor, die gaan jaren de schijn ophouden.quote:Op donderdag 10 juli 2025 11:05 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Ik denk dan dat je juist snel moet handelen, nog jaren de schijn ophouden in deze onrealistische situatie, dat is schadelijk!
Was toch ook de domste keuze ooitquote:Op donderdag 10 juli 2025 13:46 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Maar ze zitten financieel compleet in elkaar verweven. Ik denk dat ze op dat vlak niet eens uit elkaar ‘kunnen’. Nee hoor, die gaan jaren de schijn ophouden.
Dat gaat never nooit lukken, dat ze dat alledrie volhoudenquote:Op donderdag 10 juli 2025 13:46 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Maar ze zitten financieel compleet in elkaar verweven. Ik denk dat ze op dat vlak niet eens uit elkaar ‘kunnen’. Nee hoor, die gaan jaren de schijn ophouden.
En Anke, maar dat is net zo’n figuur als Rosanne. Annemarie reageert nagenoeg nooit bijvoorbeeld, terwijl Debbie dat andersom maar al te graag doet. Al zal dit bericht van mij hier wellicht een duwtje in de rug van Annemarie zijn en staat er straks iets heel meelevends van demammavan onder de laatste post.quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:59 schreef Sushirijst het volgende:
Wat mij bij de posts van Debbie opvalt is dat er eigenlijk amper nog een andere influencer reageert met een bericht of een like. Ja alleen die Rosanne,maar die liked elk bericht bij andere momfluencers om zelf in de picture te blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |