Ja hele story dat zoe moet sticker stickeren voor de verwerking.. stop dan met stickeren als zoe buiten gaat spelen en pak het weer op als ze er naar vraagt.. maar iedereen weet dat het onzin wasquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:50 schreef Earring het volgende:
[..]
En helpt mee met ‘versieren’ want dat is goed voor de verwerking. Vervolgens zien we Debbie stickeren en Zoë speelt buiten 🤷♀
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:59 schreef Harper het volgende:
Saar en Suus hebben vanavond "opvoering voor familie". Van de eindmusical neem ik aan?
Jim en Arte gaan.
Ik neem aan dat dat betekent dat dit voor familie-anders-dan-ouders is en Anne en Maarten nog op een andere avond gaan?
Maarten Geerts komt vanavond toch pas weer thuis?quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:59 schreef Harper het volgende:
Saar en Suus hebben vanavond "opvoering voor familie". Van de eindmusical neem ik aan?
Jim en Arte gaan.
Ik neem aan dat dat betekent dat dit voor familie-anders-dan-ouders is en Anne en Maarten nog op een andere avond gaan?
Het is toch erg, eerst dat filmpje van gister en dan nu weer 1 met die stickers plakken. Zij spoort echt niet.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:11 schreef Sstt1993 het volgende:
Wat een vreselijke vertoning 🤢
Zelfs Naait heeft geen aandacht voor de stickers van zijn zieke moeder.
Er zit inderdaad een watermeloen bij😉quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:31 schreef NineMilka het volgende:
Wat voor stickers? Watermeloenen zeker, net zoals op haar bakfiets. Want onze geprivilegieerde Debbie is zo begaan met de wereld weten we nog.
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:11 schreef Nieve het volgende:
Z had het erg moeilijk met de acceptatie van de rolstoel.
Ook Debbie: ik ga lekker de show stelen in rolstoel tijdens de avondvierdaagse van Z, want ze heeft daar geen enkel probleem mee hoor!!! Paar infantiele stickertjes plakken met je dochter gaat haar trauma niet oplossen.
Volgens mij zegt ze dat ze Medipoint heeft gevraagd.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:54 schreef Post-its het volgende:
Je hebt zoiets toch in bruikleen via de wmo? Mag je er dan stickers opplakken?
Ik denk niet dat er 2 uitvoeringen voor familie zijn, en dat dus AM niet gaat kijken.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:07 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik schrijf wat ik denk. Maar ik weet het niet zeker natuurlijk. Wat denk jij?
Omg zouden AM en Maarten niet naar de eindmusical gaan?? Dat zou echt wel een dieptepunt zijn. Pfoe.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:59 schreef Harper het volgende:
Jim en Arte gaan.
Hier was dat wel zo. Zelfs 3x. Voor de kinderen uit alle klassen. Voor de opa&oma en voor de oudersquote:Op donderdag 10 juli 2025 18:02 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er 2 uitvoeringen voor familie zijn, en dat dus AM niet gaat kijken.
Dorpsgekquote:Op donderdag 10 juli 2025 18:02 schreef Iriss23579 het volgende:
Hahahah ik vind dit echt satire hoor, onze Debbie. Hoe zou haae familie hier naar kijken? Laat haar maar, dit is onze gekko wecko. Zo 1tje heeft elke familie toch? Heeeel bijzonder
Ze schrijft het niet zo duidelijk, misschien gaan AM en MG wel, en daarnaast nog Jim en Artequote:Op donderdag 10 juli 2025 18:09 schreef Earring het volgende:
[..]
Hier was dat wel zo. Zelfs 3x. Voor de kinderen uit alle klassen. Voor de opa&oma en voor de ouders
Ik had eerder aan Sam en Esmeé gedacht omdat ze daar zo mee ‘klikken’ aldus AM
Maar ja, ik kijk daar nergens meer van op
Ik vermoed dat er een voorstelling "voor ouders" is en "voor andere familie".quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:30 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ze schrijft het niet zo duidelijk, misschien gaan AM en MG wel, en daarnaast nog Jim en Arte
We zullen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |