abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218177499
Saar en Suus hebben vanavond "opvoering voor familie". Van de eindmusical neem ik aan?
Jim en Arte gaan.
Ik neem aan dat dat betekent dat dit voor familie-anders-dan-ouders is en Anne en Maarten nog op een andere avond gaan?
pi_218177518
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 16:50 schreef Earring het volgende:

[..]
En helpt mee met ‘versieren’ want dat is goed voor de verwerking. Vervolgens zien we Debbie stickeren en Zoë speelt buiten 🤷♀
Ja hele story dat zoe moet sticker stickeren voor de verwerking.. stop dan met stickeren als zoe buiten gaat spelen en pak het weer op als ze er naar vraagt.. maar iedereen weet dat het onzin was
pi_218177532
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 16:54 schreef Hyacinth het volgende:
Jeutje mina die lippen
Ze bewegen ook niet goed volgens mij
pi_218177535
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 16:59 schreef Harper het volgende:
Saar en Suus hebben vanavond "opvoering voor familie". Van de eindmusical neem ik aan?
Jim en Arte gaan.
Ik neem aan dat dat betekent dat dit voor familie-anders-dan-ouders is en Anne en Maarten nog op een andere avond gaan?
Wat denk je zelf?
I can't help it, if I'm lucky
pi_218177545
quote:
Jim en Arte gaan.
Maarten Geerts komt vanavond toch pas weer thuis?
pi_218177555
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 17:04 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Wat denk je zelf?
Ik schrijf wat ik denk. Maar ik weet het niet zeker natuurlijk. Wat denk jij?
pi_218177592
Z had het erg moeilijk met de acceptatie van de rolstoel.
Ook Debbie: ik ga lekker de show stelen in rolstoel tijdens de avondvierdaagse van Z, want ze heeft daar geen enkel probleem mee hoor!!! Paar infantiele stickertjes plakken met je dochter gaat haar trauma niet oplossen.
pi_218177593
Wat een vreselijke vertoning 🤢

Zelfs Naait heeft geen aandacht voor de stickers van zijn zieke moeder.
pi_218177640
Ik snap die stickers wel, dan vindt ze haar rolstoel makkelijk terug als ze uit de baron in de Efteling komt rennen. Je zal toch de verkeerde rolstoel pakken 🤣
pi_218177732
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 17:11 schreef Sstt1993 het volgende:
Wat een vreselijke vertoning 🤢

Zelfs Naait heeft geen aandacht voor de stickers van zijn zieke moeder.
Het is toch erg, eerst dat filmpje van gister en dan nu weer 1 met die stickers plakken. Zij spoort echt niet.
pi_218177767
Daar zit ze dan....als een klein kind bij haar nieuwe speeltje.
Weet je wat jouw dochter moeilijk vindt Debbie: Dat jij alle aandacht naar je toetrekt! "Kom kijken kinderen, mama heeft een supergave elektrische rolstoel en nu ook stickers."

"Nee mama ik heb mijn laatste schoolweken en dat is pittig en intensief....Ik wil gewoon kind zijn en spelen in de tuin. En ik wil dat je er voor mij bent."

Mijn moederhart huilt voor deze kinderen.
pi_218177775
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 16:31 schreef NineMilka het volgende:
Wat voor stickers? Watermeloenen zeker, net zoals op haar bakfiets. Want onze geprivilegieerde Debbie is zo begaan met de wereld weten we nog.
Er zit inderdaad een watermeloen bij😉
pi_218177777
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 17:11 schreef Nieve het volgende:
Z had het erg moeilijk met de acceptatie van de rolstoel.
Ook Debbie: ik ga lekker de show stelen in rolstoel tijdens de avondvierdaagse van Z, want ze heeft daar geen enkel probleem mee hoor!!! Paar infantiele stickertjes plakken met je dochter gaat haar trauma niet oplossen.
Helemaal mee eens!
pi_218177833
Debbie geeft nu toe dat ze zelf de reacties verwijderd.
Ik heb ook een tijdje gebruik gemaakt van een rolstoel, toen waren mijn kinderen ook jong.
Het was gewoon een hulpmiddel en verder hebben we er geen woord aan vuil gemaakt.
En ja ik had er ook wat stickers opgedaan, maakte het toch wat vrolijker!
pi_218177880
Je hebt zoiets toch in bruikleen via de wmo? Mag je er dan stickers opplakken?
pi_218177899
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 17:54 schreef Post-its het volgende:
Je hebt zoiets toch in bruikleen via de wmo? Mag je er dan stickers opplakken?
Volgens mij zegt ze dat ze Medipoint heeft gevraagd.
pi_218177927
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 17:07 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik schrijf wat ik denk. Maar ik weet het niet zeker natuurlijk. Wat denk jij?
Ik denk niet dat er 2 uitvoeringen voor familie zijn, en dat dus AM niet gaat kijken.
pi_218177929
Hahahah ik vind dit echt satire hoor, onze Debbie. Hoe zou haae familie hier naar kijken? Laat haar maar, dit is onze gekko wecko. Zo 1tje heeft elke familie toch? Heeeel bijzonder
pi_218177932
quote:
Jim en Arte gaan.
Omg zouden AM en Maarten niet naar de eindmusical gaan?? Dat zou echt wel een dieptepunt zijn. Pfoe.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_218177938
Oehhh wel spannend, we gaan Debbie nu heel vaak uitjes organiseren of naar een pretpark of naar een supermarkt.👏👏👏👏

Tijd dat Barneveld haar echt op der plek gaat zetten. Echt triest voor al haar 3 kinderen. En ze blijft maar doorgaan.
pi_218177956
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 18:02 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik denk niet dat er 2 uitvoeringen voor familie zijn, en dat dus AM niet gaat kijken.
Hier was dat wel zo. Zelfs 3x. Voor de kinderen uit alle klassen. Voor de opa&oma en voor de ouders
Ik had eerder aan Sam en Esmeé gedacht omdat ze daar zo mee ‘klikken’ aldus AM
Maar ja, ik kijk daar nergens meer van op
pi_218177965
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 18:02 schreef Iriss23579 het volgende:
Hahahah ik vind dit echt satire hoor, onze Debbie. Hoe zou haae familie hier naar kijken? Laat haar maar, dit is onze gekko wecko. Zo 1tje heeft elke familie toch? Heeeel bijzonder
Dorpsgek
pi_218178069
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2025 18:09 schreef Earring het volgende:

[..]
Hier was dat wel zo. Zelfs 3x. Voor de kinderen uit alle klassen. Voor de opa&oma en voor de ouders
Ik had eerder aan Sam en Esmeé gedacht omdat ze daar zo mee ‘klikken’ aldus AM
Maar ja, ik kijk daar nergens meer van op
Ze schrijft het niet zo duidelijk, misschien gaan AM en MG wel, en daarnaast nog Jim en Arte
We zullen zien.
pi_218178084
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 18:30 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ze schrijft het niet zo duidelijk, misschien gaan AM en MG wel, en daarnaast nog Jim en Arte
We zullen zien.
Ik vermoed dat er een voorstelling "voor ouders" is en "voor andere familie".
Dat hoop ik dan maar.
pi_218178097
En Jahoor, Maarten is koud thuis of hij moet het eten weer afmaken. Want aardappels en andijvie tot Olvarit stampen en een tartaartje bakken, dat is teveel voor de CEO. Want die heeft het Heel Druk gehad en Maarten heeft alleen maar op het vliegveld en in het vliegtuig gezeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')