Misschien moet iemand een doosje van die glow in the dark spaak kralen bij haar in de bus stoppen 👌👍 dan is ze volledig op niveauquote:
Oooohh oeps 😂😂 Ik dacht dat AM laatst eens deelde dat Jim een motor voor Arte had opgehaald en dat dit ding tevoorschijn kwam.quote:
Ik moest hier echt te hard om lachen 🤭😆quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Misschien moet iemand een doosje van die glow in the dark spaak kralen bij haar in de bus stoppen 👌👍 dan is ze volledig op niveau
Straks haalt haar dochter haar sociaal emotioneel in 🤣😂
Hij lijkt ook beetje op een motor.. maar zie je dit ding al over de snelweg gaan? (Kan dus best dat annemarie motor heeft gezegd hoor 🤣 maar denk niet dat het veilig is)quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:19 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Oooohh oeps 😂😂 Ik dacht dat AM laatst eens deelde dat Jim een motor voor Arte had opgehaald en dat dit ding tevoorschijn kwam.
Dat is een natuurlijke vorm ja!! Ze staan daar voor kwaliteit!quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:26 schreef Lodelie het volgende:
De grootste handicap van Debby vind ik op dit moment die bijensteek in dr bovenlip.
Ik ken iemand die zo tegen haar kinderen praat als ze boos is (tussen ieder woord in handen klappen) ik krijg dan altijd neiging om een tik uit te delen 😂 doe ik niet... ik lach altijd naar de kinderen omdat hun moeder raar doet...quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:
In 1 ding heeft Debbie wel gelijk; niet alle dagen zijn hetzelfde als chronische zieke (maar dan met klaphandjes ertussen, ben er te lui voor). Maar de chronische zieken die ik ken, kunnen die goeie dagen niet plannen. Debbie 👏 wel. 👏
Zonnebloemen, want invisble disability....quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:31 schreef NineMilka het volgende:
Wat voor stickers? Watermeloenen zeker, net zoals op haar bakfiets. Want onze geprivilegieerde Debbie is zo begaan met de wereld weten we nog.
Nee een zonnebloem en text dingen dat niet iedereen in een rolstoel niet kan lopen en niet alle handicaps zijn zichtbaar... enzo... iets met aandachtquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:31 schreef NineMilka het volgende:
Wat voor stickers? Watermeloenen zeker, net zoals op haar bakfiets. Want onze geprivilegieerde Debbie is zo begaan met de wereld weten we nog.
Dat is om in te dekken, dat mensen niet denken dat ze in Lourdes zijn beland als ze eruit rent om toch nog even snel dat setje bij Zeeman te scoren!quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zonnebloemen, want invisble disability....
En een met niet iedereen is een rolstoel is verlamd 🤷♀️
Ja, en zonnebloemen!quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:31 schreef NineMilka het volgende:
Bij de familie Geerts kan alles! Maar goed zo ver had ik dus niet nagedacht 🤣🤣quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Hij lijkt ook beetje op een motor.. maar zie je dit ding al over de snelweg gaan? (Kan dus best dat annemarie motor heeft gezegd hoor 🤣 maar denk niet dat het veilig is)
Debbie is echt de weg kwijt hoorquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie... Debbie... Debbie 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ ze heeft met zoe stickers uitgezocht omdat ze het moeilijk vond... nu ziet zoe dat het super leuk is.. JE HEBT DAT DING NET 24 UUR IN HUIS... hoe vind ze het moeilijk??? En deze stickers komen van temu.. dus ze vond het al moeilijk voor hij er was 😂👍
Misschien vind zoe het moeilijk dat ze ook door heeft dat haar moeder de boel oplicht .. ja dat zien kinderen en kinderen zijn ook loyaal dus meisje kan zomaar in de knoop zitten
Dat gaan stickertjes niet oplossen hoor
En vervolgens zit ze in haar eentje die stickers te plakken op dat ding 🤔quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie... Debbie... Debbie 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ ze heeft met zoe stickers uitgezocht omdat ze het moeilijk vond... nu ziet zoe dat het super leuk is.. JE HEBT DAT DING NET 24 UUR IN HUIS... hoe vind ze het moeilijk??? En deze stickers komen van temu.. dus ze vond het al moeilijk voor hij er was 😂👍
Misschien vind zoe het moeilijk dat ze ook door heeft dat haar moeder de boel oplicht .. ja dat zien kinderen en kinderen zijn ook loyaal dus meisje kan zomaar in de knoop zitten
Dat gaan stickertjes niet oplossen hoor
En helpt mee met ‘versieren’ want dat is goed voor de verwerking. Vervolgens zien we Debbie stickeren en Zoë speelt buiten 🤷♀quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
En Zoë heeft mee stickers uitgekozen 🤦♀
Ja want zoe had het zo moeilijk dat ze lekker ging buitenspelen... 🤦♀️ lijkt wel een normaal kind..quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:49 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
En vervolgens zit ze in haar eentje die stickers te plakken op dat ding 🤔
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |