abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218177189
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 16:13 schreef JaNeeDan het volgende:
Stickers besteld voor op de rolstoel🤣
Misschien moet iemand een doosje van die glow in the dark spaak kralen bij haar in de bus stoppen 👌👍 dan is ze volledig op niveau
Straks haalt haar dochter haar sociaal emotioneel in 🤣😂
pi_218177202
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 16:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dat is een brommer 🤣😂
Oooohh oeps 😂😂 Ik dacht dat AM laatst eens deelde dat Jim een motor voor Arte had opgehaald en dat dit ding tevoorschijn kwam.
pi_218177212
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 16:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Misschien moet iemand een doosje van die glow in the dark spaak kralen bij haar in de bus stoppen 👌👍 dan is ze volledig op niveau
Straks haalt haar dochter haar sociaal emotioneel in 🤣😂
Ik moest hier echt te hard om lachen 🤭😆
pi_218177258
De grootste handicap van Debby vind ik op dit moment die bijensteek in dr bovenlip.
pi_218177259
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 16:19 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Oooohh oeps 😂😂 Ik dacht dat AM laatst eens deelde dat Jim een motor voor Arte had opgehaald en dat dit ding tevoorschijn kwam.
Hij lijkt ook beetje op een motor.. maar zie je dit ding al over de snelweg gaan? (Kan dus best dat annemarie motor heeft gezegd hoor 🤣 maar denk niet dat het veilig is)
pi_218177269
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 16:26 schreef Lodelie het volgende:
De grootste handicap van Debby vind ik op dit moment die bijensteek in dr bovenlip.
Dat is een natuurlijke vorm ja!! Ze staan daar voor kwaliteit!
(Sorry ik zit op mijn sarcasme stoel)
pi_218177271
In 1 ding heeft Debbie wel gelijk; niet alle dagen zijn hetzelfde als chronische zieke (maar dan met klaphandjes ertussen, ben er te lui voor). Maar de chronische zieken die ik ken, kunnen die goeie dagen niet plannen. Debbie 👏 wel. 👏
  donderdag 10 juli 2025 @ 16:31:03 #158
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_218177293
Wat voor stickers? Watermeloenen zeker, net zoals op haar bakfiets. Want onze geprivilegieerde Debbie is zo begaan met de wereld weten we nog.
Graag verwijderen
pi_218177294
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 16:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:
In 1 ding heeft Debbie wel gelijk; niet alle dagen zijn hetzelfde als chronische zieke (maar dan met klaphandjes ertussen, ben er te lui voor). Maar de chronische zieken die ik ken, kunnen die goeie dagen niet plannen. Debbie 👏 wel. 👏
Ik ken iemand die zo tegen haar kinderen praat als ze boos is (tussen ieder woord in handen klappen) ik krijg dan altijd neiging om een tik uit te delen 😂 doe ik niet... ik lach altijd naar de kinderen omdat hun moeder raar doet...
pi_218177311
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 16:31 schreef NineMilka het volgende:
Wat voor stickers? Watermeloenen zeker, net zoals op haar bakfiets. Want onze geprivilegieerde Debbie is zo begaan met de wereld weten we nog.
Zonnebloemen, want invisble disability....
En een met niet iedereen is een rolstoel is verlamd 🤷‍♀️
pi_218177318
quote:
Nee een zonnebloem en text dingen dat niet iedereen in een rolstoel niet kan lopen en niet alle handicaps zijn zichtbaar... enzo... iets met aandacht
  donderdag 10 juli 2025 @ 16:34:46 #162
503008 NineMilka
Graag verwijderen
pi_218177329
Het is echt een bijzondere vrouw.
Graag verwijderen
pi_218177338
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 16:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zonnebloemen, want invisble disability....
En een met niet iedereen is een rolstoel is verlamd 🤷‍♀️
Dat is om in te dekken, dat mensen niet denken dat ze in Lourdes zijn beland als ze eruit rent om toch nog even snel dat setje bij Zeeman te scoren!
pi_218177351
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 16:13 schreef JaNeeDan het volgende:
Stickers besteld voor op de rolstoel🤣
Koekoek 🤦♀
pi_218177355
quote:
Ja, en zonnebloemen!
pi_218177356
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 16:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Hij lijkt ook beetje op een motor.. maar zie je dit ding al over de snelweg gaan? (Kan dus best dat annemarie motor heeft gezegd hoor 🤣 maar denk niet dat het veilig is)
Bij de familie Geerts kan alles! Maar goed zo ver had ik dus niet nagedacht 🤣🤣
pi_218177362
En Zoë heeft mee stickers uitgekozen 🤦♀
pi_218177364
Debbie... Debbie... Debbie 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ ze heeft met zoe stickers uitgezocht omdat ze het moeilijk vond... nu ziet zoe dat het super leuk is.. JE HEBT DAT DING NET 24 UUR IN HUIS... hoe vind ze het moeilijk??? En deze stickers komen van temu.. dus ze vond het al moeilijk voor hij er was 😂👍
Misschien vind zoe het moeilijk dat ze ook door heeft dat haar moeder de boel oplicht .. ja dat zien kinderen en kinderen zijn ook loyaal dus meisje kan zomaar in de knoop zitten
Dat gaan stickertjes niet oplossen hoor
pi_218177383
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 16:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie... Debbie... Debbie 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ ze heeft met zoe stickers uitgezocht omdat ze het moeilijk vond... nu ziet zoe dat het super leuk is.. JE HEBT DAT DING NET 24 UUR IN HUIS... hoe vind ze het moeilijk??? En deze stickers komen van temu.. dus ze vond het al moeilijk voor hij er was 😂👍
Misschien vind zoe het moeilijk dat ze ook door heeft dat haar moeder de boel oplicht .. ja dat zien kinderen en kinderen zijn ook loyaal dus meisje kan zomaar in de knoop zitten
Debbie is echt de weg kwijt hoor
pi_218177424
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 16:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
En vervolgens zit ze in haar eentje die stickers te plakken op dat ding 🤔
I can't help it, if I'm lucky
pi_218177435
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 16:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
En Zoë heeft mee stickers uitgekozen 🤦♀
En helpt mee met ‘versieren’ want dat is goed voor de verwerking. Vervolgens zien we Debbie stickeren en Zoë speelt buiten 🤷♀
pi_218177450
Ik zeg niet vaak iets over Debbie. Maar dit met het stickeren van de rolstoel geeft me echt een raar gevoel. Zou Zoe echt hebben willen stickeren maar was Debbie haar voor? Of geeft Zoe niet zoveel om die stickers als haar moeder haar doet voorhouden? Wat een gek gedoe.
pi_218177461
Jeutje mina die lippen
pi_218177487
Gisteren schreef ik dat de #lvb mist. Ik kom daar op terug. Debbie lvb noemen is een belediging voor mensen die lvb zijn. Die doen niet zo gek als Debbie.
En haar haar hangt ook weer als een vette prak om haar hoofd.
pi_218177496
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 16:49 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
En vervolgens zit ze in haar eentje die stickers te plakken op dat ding 🤔
Ja want zoe had het zo moeilijk dat ze lekker ging buitenspelen... 🤦‍♀️ lijkt wel een normaal kind..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')