Nu ik hem als een soort potig smurfje van zijn paard heb zien kukelen doet dit idee pijn aan mijn ogenquote:Op donderdag 10 juli 2025 20:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zouden AM dit keer maarten in de bolderkar zetten?
😆quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:27 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Nu ik hem als een soort potig smurfje van zijn paard heb zien kukelen doet dit idee pijn aan mijn ogen
🤣quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zouden AM dit keer maarten in de bolderkar zetten?
Denk het welquote:Op donderdag 10 juli 2025 20:50 schreef Lodelie het volgende:
[..]
🤣
Zou ze DE rok met klompen aan doen?
Annemarie zelf hooguit 1x per jaar. Liever ziet ze haar schoonmoeder 1x per jaar daar. AM heeft verder nooit zin in familiebezoek. Dat laat ze aan Maarten overquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:01 schreef Tarantelle het volgende:
Nou geloof ik veel van het gezin Geerts, maar niet dat ze niet naar de eindmusical zouden gaan. Hier was destijds maar 1 voorstelling voor familie/ouders met een beperkt aantal plekken per gezin wegens beperkte ruimte.
De moeder van Maarten was destijds na de breuk met Annemarie met haar ouders even in beeld, maar daarna al snel minder. Volgens mij gaan ze er twee keer per jaar langs met de jongere kinderen (wat ik erg weinig vind en de kinderen denken daar hetzelfde over).
En Maarten met zijn zweepje.quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:30 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En zij op de klompen, met een vera staart
Ik heb de filmpjes niet gekeken, maar ik was al verbaasd hoeveel story's je kon wijden aan zo'n basaal voorwerp (nou ja, eigenlijk was ik niet verbaasd want het was natuurlijk weer tijd voor de wekelijkse Drukke mama's-reclame).quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:12 schreef Danielle_ het volgende:
Ik kan jullie wel vertellen dat de vacuümzakken van de hema een stuk beter werken. Jeetje, wat een geklungel daar op tafel met die dingen van de drukke mama. 🤣
Die ze op advies van haar volgers heeft BESTELD. Natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:12 schreef Danielle_ het volgende:
Ik kan jullie wel vertellen dat de vacuümzakken van de hema een stuk beter werken. Jeetje, wat een geklungel daar op tafel met die dingen van de drukke mama. 🤣
Op dit moment 1.89 voor 2 grote bij de action. Mijn 2.20x2.40 dekbed past er makkelijk in en is nu superklein. Ik hou er van 😂quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:12 schreef Danielle_ het volgende:
Ik neem ze al 15 jaar op vakantie mee (tja, sloebers als we zijn hebben we maar 1 auto) en ik leen altijd een stofzuiger. Heel veel mensen die met de caravan kamperen hebben een stofzuiger mee 😁 (en anders de receptie).quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:24 schreef Harper het volgende:
[..]
Die ze op advies van haar volgers heeft BESTELD. Natuurlijk.
Maar ik snap het niet. Ze waren voor de vakantie zei ze. Neem je dan ook een stofzuiger mee?
Maar nu gaan AL haar galajurken erin.
Ik geloof er overigens niks van dat het niet gekreukt is als je het er een half jaar later uithaalt.
Ruimte maken voor weer een ander herrie-apparaat.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:24 schreef Tarantelle het volgende:
En zomaar een motor weg? Ik ben verbaasd! Ik dacht dat ze voor de 10 gingen.
En het was heel toevallig ook een betaald partnerschap..quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:24 schreef Harper het volgende:
[..]
Die ze op advies van haar volgers heeft BESTELD. Natuurlijk.
Maar ik snap het niet. Ze waren voor de vakantie zei ze. Neem je dan ook een stofzuiger mee?
Maar nu gaan AL haar galajurken erin.
Ik geloof er overigens niks van dat het niet gekreukt is als je het er een half jaar later uithaalt.
Dit wilde ik typen 👌 winterjassen en dekbedden liggen heerlijk compact op zolderquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Op dit moment 1.89 voor 2 grote bij de action. Mijn 2.20x2.40 dekbed past er makkelijk in en is nu superklein. Ik hou er van 😂
Ja, schuldig, deze caravan-eigenaar heeft inderdaad ook altijd een klein stofzuigertje aan boord. Niet enorm krachtig, maar genoeg om vacuümzakken weer mooi klein te krijgen 😉quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:26 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik neem ze al 15 jaar op vakantie mee (tja, sloebers als we zijn hebben we maar 1 auto) en ik leen altijd een stofzuiger. Heel veel mensen die met de caravan kamperen hebben een stofzuiger mee 😁 (en anders de receptie).
Haha, ideaal! Ik had laatst een leuke stapelkorting bij de hema en de action zit niet zo in mijn routine, maar zal ‘m onthouden voor als ik er ook nog meer wil!quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Op dit moment 1.89 voor 2 grote bij de action. Mijn 2.20x2.40 dekbed past er makkelijk in en is nu superklein. Ik hou er van 😂
Dat dacht ik ook, lekker beeld weer.quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm postte gisteren op threads een sport video, waarbij ze wijdbeens op een bench ligt en gewichten optilt. Waaaaarom filmt ze zich vol in haar kruis 🤨
Er is ook al een tijdje geen vlog meer verschenen. Ik heb een oude terug gekeken en de vibe is zo anders. Er wordt gelachen, constant geknuffeld en contact gezocht (misschien iets too much haha), heel veel met elkaar, de verliefdheid spat eraf. En nu is de spanning inderdaad om te snijden, iedereen lijkt op z’n hoede en een soort politiek correct naar elkaar.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:38 schreef HighRainbows het volgende:
De spanning lijkt om te snijden bij de Bollens. Willen JVP en KB niet meer in beeld (buiten de gesponsorde reclame) op de insta van MB?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |