abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218180623
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 23:19 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]
Maar wat moeten we zien dan? Waar kunnen wij aan zien dat het klaar is met de poly? Wat is zo overduidelijk?

Maar als doe vraag wordt gesteld is het antwoord of: er heerst zo'n ander vibe. Of: het is geen klef gebeuren meer.

Ja sorry, dat vind ik echt geen objectieve constateringen.
Ja hee we staan niet voor een rechtbank om iets wettelijk en overtuigend te bewijzen.
Ik vind juist de argumenten dat de vibe anders is, ze amper tot niet meer met elkaar te zien zijn in stories en foto's en het extreme afvallen van Michelle etc. echt flinke aanwijzingen.
Maar zoals ik al zei, de tijd zal het leren.
  Moderator/colorchick donderdag 10 juli 2025 @ 23:42:52 #277
382129 crew  Donna
pi_218180690
Ellen, (niet meer) van koenenellen heeft een e-book geschreven over de twin flame liefde.

Even m'n geitenwollensokken zoeken.
pi_218180710
Net nog even het filmpje van Debbie bekeken.
Haar lip is echt niet goed gegaan hoor . Haar mond is scheefgetrokken als ze praat .
Hangt naar beneden.
Goede reclame dit, zou er natuurlijk uit zien, ze kan niet eens normaal praten
pi_218180719
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 23:28 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja hee we staan niet voor een rechtbank om iets wettelijk en overtuigend te bewijzen.
😉😉
pi_218180726
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 23:13 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Voordat je het weet rijdt ze de A1 op naar de dikkelippenkliniek, omdat ze daar nog een restje filler in de koelkast heeft staan.

#brainfogrolstoelmam
Tip voor Debbie; in de koelkast laten, tjezus wat is dat lelijk geworden zo scheef ook.
pi_218180736
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 23:42 schreef Donna het volgende:
Ellen, (niet meer) van koenenellen heeft een e-book geschreven over de twin flame liefde.

He gets die enge sekte theorie
pi_218180741
quote:

O die twinflame liefde die geen liefde bleek te zijn?
pi_218180745
quote:

En een podcast opgenomen!

Even serieus, wie schrijft er tegenwoordig nu geen ebook 🫣
pi_218180750
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 23:53 schreef Henrike het volgende:

[..]
En die nu een kwarrel is
pi_218180754
Jvp geen stories vandaag?
  Moderator/colorchick vrijdag 11 juli 2025 @ 00:01:56 #286
382129 crew  Donna
pi_218180772
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 23:53 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja maar dat begrijp je verkeerd. Want dat is het dus WEL.
:? :? :? :?
Haha.
_O-
pi_218180824
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 00:01 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja maar dat begrijp je verkeerd. Want dat is het dus WEL.
:? :? :? :?
Haha.
_O-
Ik kan er met mijn kop niet meer bij.
Niet bij te houden die 2
pi_218180845
Judith die al die foto's van Bob plaatst. Ze schrijft ergens bij zo'n strandfoto dat ze verliefd is op B.
Denk ook dat dat is waar we het hier laatst over hadden. Sommigen noemden het pochen.
Maar denk dat verliefd zijn op je kind meer aan de orde is tussen J en B. En dan vooral van J naar B. Andersom zie ik dat eigenlijk niet.
Ook laatst bij atletiek dat hij ondanks het rennen toch even haar aankeek. Lijkt soms alsof ze dat haast als verliefd zijn duidt.
Ik zou deze term er zelf niet opgeplakt hebben maar toen ik zag dat ze het zelf zo benoemde, had ik echt zoiets van: ja dat is wat we zien.
En ja, je houdt enorm van je kind (mag ik hopen) maar noemen jullie dat ook verliefdheid?
pi_218180966
Ik snap even iets niet. Debbie gaat de rolstoel versieren met Zoë voor ‘het proces’ of het leuk te maken zoals ze het zelf noemt, want haar dochter is zo creatief etc. Vervolgens zit mevrouw alleen die stickers op te plakken. Ik vind het tafereeltje er zo ontzettend treurig en kinderachtig uit zien. Waarom filmt ze dit van zichzelf?

Heeft iemand MB of iemand anders van de Bollen clan daadwerkelijk horen zeggen dat ze weer niet op vakantie gaan? Ik lees het overal, maar is dat ook echt zo?
pi_218181677
Heel blij voor Judith dat ze mee mag doen met de medicijnproef!!!!
pi_218181776
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 01:30 schreef Annika2016 het volgende:
Ik snap even iets niet. Debbie gaat de rolstoel versieren met Zoë voor ‘het proces’ of het leuk te maken zoals ze het zelf noemt, want haar dochter is zo creatief etc. Vervolgens zit mevrouw alleen die stickers op te plakken. Ik vind het tafereeltje er zo ontzettend treurig en kinderachtig uit zien. Waarom filmt ze dit van zichzelf?

Heeft iemand MB of iemand anders van de Bollen clan daadwerkelijk horen zeggen dat ze weer niet op vakantie gaan? Ik lees het overal, maar is dat ook echt zo?
Debbie zat weer te zwetsen. Haar dochter was buiten. Die loopt sociaal emotioneel voor dus die zal wel gauw klaar zijn geweest met die vertoning van haar moeder.

En ja, M heeft eens gezegd dat ze niet op vakantie gaan. Hoewel J vorige week op iemand reageerde en zei dat het ‘undecided’ was.
pi_218181802
quote:

Vind het wel weer kwam dat zij zo kan zitten, ja het is gewoon een lulkoek verhaal.
Debbie filmt zichzelf zo vaak, wellicht dat ze hoopt op deze manier aan samenwerkingen te komen.
pi_218181831
Dit topic is eigenlijk helemaal niet goed voor me. Want ik kwam hier voor het irritaintment van de Geertsen.

Maar ondertussen zit ik ook vol ongeloof mee te lezen over die Debbie. En gluur ik anoniem naar haar duckface en rolstoel.

En ik word daarnaast nieuwsgierig wie of wat poly is en JVP?

Ik weet niet of ik het wil weten. Want ik val van de ene verbazing in de andere en het kost me dan eigenlijk te veel tijd.
pi_218181836
quote:

En wat is er creatief aan standaard temu stickers willekeurig opplakken? Maar goed, Debbie wil gewoon aandacht met iets wat ze ten onrechte geritseld heeft bij de WMO dus die haalt alles uit de kast.
pi_218181866
Ooooh maar Debbie haar bovenlip is echt heel erg mislukt. De vorige keer vond ik het nog wel mooi gedaan. Maar dit is echt heel lelijk nu.
pi_218182011
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 07:44 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Heel blij voor Judith dat ze mee mag doen met de medicijnproef!!!!
Ben benieuwd hoe het zal gaan! Fijn voor haar!
(Zou ze voor die afspraken wel op tijd kunnen zijn?)
pi_218182060
De "oudste" dochter van HVK kijkt zo gespannen, zou ze zelf de kleren uitgezocht hebben voor juffendag? Arm meisje zo gespannen en moeders maar filmen.
pi_218182066
Guus en Julia gaan naar de musical van J vanochtend.
De ouders niet?
pi_218182078
Je moeder zal maar jouw slaapkamer, die ontploft is (is dat normaal?) online gooien...
pi_218182080
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 08:39 schreef IlseMarije het volgende:
De "oudste" dochter van HVK kijkt zo gespannen, zou ze zelf de kleren uitgezocht hebben voor juffendag? Arm meisje zo gespannen en moeders maar filmen.
Viel mij ook op, zo sneu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')