quote:Hélène Hendriks vult de komende weken het gat op dat de mannen van Vandaag Inside achterlaten in de programmering. In haar talkshow ontvangt ze wisselende gasten en bespreekt ze de sport en actualiteit van de dag.
Nu de mannen van Vandaag Inside aan een de vakantie zijn begonnen is het aan Hélène Hendriks het gat in de programmering op te vullen. De presentatrice start maandag met de vroege reeks van De Oranjezomer, waarin ze de actualiteit en sport van de dag bespreekt. Dit doet ze met wisselende gasten.
Hélène Hendriks
Hendriks had in de zomer van 2023 veel succes met het programma, ze haalde het zelfs tot de laatste drie programma's van de Gouden Televizier-Ring. Tegenover Shownieuws liet ze weten dat het succes te danken was aan de gasten en dat grote gebeurtenissen zoals de val van het kabinet ook meehielpen. Met het EK voetbal in aantocht zal ze daar veel aandacht aan besteden. Deze reeks loopt tot 13 juni, de dag daarna keert Vandaag Inside terug.
Wanneer is de Oranjezomer op televisie te zien?
De Oranjezomer is vanaf maandag 20 mei van maandag t/m vrijdag om 21:35 uur te zien op SBS6.
Is hij zo rechts dan? Hij lijkt me altijd vrij neutraal, zoals het hoort voor een politiek journalist.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nog twee uitzendingen en dan komt Thomas
Nee, ik haat Johnnyquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:01 schreef Tasmaniak het volgende:
Is hij zo rechts dan? Hij lijkt me altijd vrij neutraal, zoals het hoort voor een politiek journalist.
Zou natuurlijk ook zo mogen zijn dat ik mensen beoordeel op wat ze kunnenquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:01 schreef Tasmaniak het volgende:
Is hij zo rechts dan? Hij lijkt me altijd vrij neutraal, zoals het hoort voor een politiek journalist.
Die vent staat verder van de mensen af dan de Mol jr. Het rechtse indoctrineren gaat rustig verder.quote:Op donderdag 3 juli 2025 15:27 schreef StephanL het volgende:
Johnny is niet de beste maar kwam er wel beter in heb ik het idee. Je begint er ook aan te wennen aan zijn manier.
Thomas spreekt vloeiend en weet wel wat er speelt op verschillende gebieden, staat niet zo ver van mensen af.
Ik vind hem niet erg goed, maar ook niet dramatisch slecht. Maar hier en daar doen mensen alsof hij ze iets vreselijks heeft aangedaan. Daarmee bedoel ik natuurlijk alleen Angela de Jongquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zou natuurlijk ook zo mogen zijn dat ik mensen beoordeel op wat ze kunnen
Eerdmans doet me altijd denken aan zo'n Jehova's getuige die eens per jaar bij je aanbelt.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:40 schreef Eagles89 het volgende:
Heb gisteravond weer een keertje gekeken. Verrassend fijne aflevering met fijne gasten. Coenradie viel me wel behoorlijk tegen. Ja21 stemmen is misschien niet de beste keus met haar op plek 2, maar Eerdmans moet het dan maar als lijstrekker bewijzen dus wacht dat nog af. Anders met tegenzin weer PVV met gebrek aan alternatief.
Die flikker ik altijd van het balkon af.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:45 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Eerdmans doe me altijd denken aan zo'n Jehova's getuige die eens per jaar bij je aanbelt.
Altijd en overal sympathiek. Verdiend meer waarderingquote:
Moet tickets verkopen. Dat loopt alles behalve soepel.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Altijd en overal sympathiek. Verdiend meer waardering
Ja heel vervelend hè, mensen met een andere mening.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 04:32 schreef Eagles89 het volgende:
Hopelijk is met het vertrek van de Mol ook meteen het vertrek van Olcay, Boekenlul en al die andere zweverige kletswijven/voetbalvrouwen ingeluid.
Met van Groningen verwacht ik een stuk meer boerenverstand aan tafel, en ik ga zeker proberen vaker een aflevering mee te pakken.
Iig verwacht ik een nog wat rechtsere sfeer. Niet persé m'n ding, maar van Groningen lijkt me als talkshowhost wel meer kennis en overwicht hebben (nee, geen verwijzing naar z'n lichaamsbouwquote:Op zaterdag 5 juli 2025 04:32 schreef Eagles89 het volgende:
Hopelijk is met het vertrek van de Mol ook meteen het vertrek van Olcay, Boekenlul en al die andere zweverige kletswijven/voetbalvrouwen ingeluid.
Met van Groningen verwacht ik een stuk meer boerenverstand aan tafel, en ik ga zeker proberen vaker een aflevering mee te pakken.
Er doorheen zatquote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rutger Castricum heeft Johnny de Mol in zijn voorlopig laatste uitzending van de SBS6-talkshow De Oranjezomer een opvallend cadeau gegeven.
Aan het slot van de uitzending gaf hij hem het bekende kinderspelletje Wie is het?, een duidelijke verwijzing naar kritiek (zie video) van onder anderen Angela de Jong.
De AD-columniste vond het pijnlijk dat Johnny slecht op de hoogte zou zijn van het nieuws en dat hij namen door elkaar haalde of zelfs niet meer wist. Het cadeautje van Rutger nam Johnny met veel zelfspot aan. "Ik vind het geweldig", zei hij lachend, waarna hij de kijker bedankte voor het kijken.
Ook had de presentator een speciaal woord voor Hélène Hendriks, voor wie hij inviel. De presentatrice had hem elke dag geappt en gebeld, zei hij. "En als ik er even doorheen zat dan was ze er eigenlijk altijd voor mij, terwijl ze het zelf ook niet makkelijk heeft."
https://www.shownieuws.nl(...)d-van-de-oranjezomer
![]()
![]()
![]()
Johnny we gaan je ……….
Ik hoop vooral op leukere gasten dan bij de Mol. Van Groningen heeft de sympathie die de Mol mist. En het luistert gewoon veel lekkerder naar iemand waarmee ik het eens ben, dan als ik steeds met kromme tenen naar dat hysterische gejank van Olcay moet luisteren die de laatste weken zelfs dagelijks tot het hoofd van de tafel gebombardeerd werd.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Iig verwacht ik een nog wat rechtsere sfeer. Niet persé m'n ding, maar van Groningen lijkt me als talkshowhost wel meer kennis en overwicht hebben (nee, geen verwijzing naar z'n lichaamsbouw).
Ja ik antwoordde op die gast die triggered raakt door elke aflevering van VI die zijn wereldbeeld niet bevestigt as de juistequote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik wil alleen mensen tijd aan besteden als ze aan het werk zijn als ze daar ook goed in zijn
Zo niet zap of loop ik weg
Dit dus. Ik kijk naar Ongehoord Nieuws ik geniet van discussies. Ik wil niet blijven hangen in m'n eigen bubble.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:10 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Waarom zou je naar iemand willen luisteren waar je het alleen maar mee eens bent, dat snap ik totaal niet
Zeker niet. Een combinatie van verschillende meningen uit verschillende hoeken is het fijnste om naar te luisteren.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:10 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Waarom zou je naar iemand willen luisteren waar je het alleen maar mee eens bent, dat snap ik totaal niet
Maar je haat hem niet, hè?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[poll=Thomas gaat het beter doen dan Johnny]
Thomas moet het vooral niet om Thomas laten draaien. Dat doet hij tot nu toe wel steeds bij alles wat hij presenteert. Ben benieuwd of we Jack en andere gasten nog gaan zienquote:
quote:
Dus alles wat blauw-wit is is nu ineens Israelisch? Die streepjes lijken trouwens meer op de Griekse vlag.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dat truitje van Dilan![]()
Dilan zit er alleen omdat ze 5 zetels is kwijtgeraakt door haar eigen domme tweet
Truitje in de kleuren van de Joodse vlag en dat moeten wij niet door hebben
Dat secreet is vals en slecht tot op het bot
Dilan kennende zal ze het wel glas hard ontkennen maar het is zeker bewust gedaanquote:Op maandag 7 juli 2025 21:39 schreef Martinello het volgende:
Dus alles wat blauw-wit is is nu ineens Israelisch? Die streepjes lijken trouwens meer op de Griekse vlag.
Daar denkt ze zelf heel anders overquote:Op maandag 7 juli 2025 22:01 schreef Martinello het volgende:
Ik denk niet dat Dilan aan het eind van dit jaar nog VVD-leider is.
Als de VVD straks dik gaat verliezen (waar het op lijkt) is ze zo weg.quote:Op maandag 7 juli 2025 22:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Daar denkt ze zelf heel anders over![]()
![]()
Maar binnen de VVD is er al paniek nu en dat is![]()
Werkelijk alles is nep van die meid en allemaal bedacht en gescript om te
Is gewoon een ode aan Peppi en Kokki.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dat truitje van Dilan![]()
Dilan zit er alleen omdat ze 5 zetels is kwijtgeraakt door haar eigen domme tweet
Truitje in de kleuren van de Joodse vlag en dat moeten wij niet door hebben
Dat secreet is vals en slecht tot op het bot
Ik denk dat ze al voor de verkiezingen weg is, binnen de VVD is er al paniekquote:Op maandag 7 juli 2025 22:21 schreef Martinello het volgende:
Als de VVD straks dik gaat verliezen (waar het op lijkt) is ze zo weg.
Een verademing na al dat gestuntel van Johnny.quote:
Nog te vroeg. Pas als de peilingen flink zakken zal hij richting verkiezingen weer bij VI zitten.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:37 schreef Tasmaniak het volgende:
Waarom zit Wilders daar eigenlijk nooit? Wil hij niet of wil John de Mol niet? De rechtse kijkertjes zouden het waarschijnlijk prima vinden. Eindelijk eens iemand die zegt hoe het zit! (En dan hard wegrent.)
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 08:03 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Mensonterend dat SBS alweer in de marketingmachine van VVD trapt. Blijf ze maar uitnodigen met hun mooie ingestudeerde praatjes.
. In dat geval blijft de contributie tot en met de lopende contributietermijn verschuldigd.quote:Op verzoek van het lid kan het lidmaatschap op kortere termijn worden beëindigd en dient dit bij de opzegging aangegeven te worden
Het was weer een propaganda programma voor Eyl en de VVD.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:18 schreef Martinello het volgende:
[..]
Een verademing na al dat gestuntel van Johnny.
Dit. Plus al het rechts op de NPO. Er is nog nooit zo'n fabel geweest als dat de NPO links is.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 08:03 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Mensonterend dat SBS alweer in de marketingmachine van VVD trapt. Blijf ze maar uitnodigen met hun mooie ingestudeerde praatjes.
Noem eens linkse programma's.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:44 schreef Battlecruiser het volgende:
Als je de NPO niet links genoeg vindt, moet je wel communist zijn
Kleine Huis Op De Prairie.quote:
Beter dan het beweer verhaal van jou. Of moet ik U zeggen ? Je komt namelijk over als één van de typische, zure, ouwe, grijze mannen die de laatste jaren de televisie uitzendingen teisteren met hun rechtse chagrijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:34 schreef Battlecruiser het volgende:
Die bevraagtruc ken ik nou wel weer. Die komt uit een journalistenles van 1970
quote:
Nu ja, het is wel erg conservatief eh?quote:
Maar wel een baken van rustig conservatief.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nu ja, het is wel erg conservatief eh?
Ja, dat wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar wel een baken van rustig conservatief.
Haha, terwijl je zelf juist bijna altijd zit te zeuren over van alles en nog wat van het onderhavige programma en andersdenkenden meteen meent te moeten beledigen, louter om hun mening of andere manier van waarnemen. Je lijkt wel op die mannetjes van de tribune/loge van de Muppetshow.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beter dan het beweer verhaal van jou. Of moet ik U zeggen ? Je komt namelijk over als één van de typische, zure, ouwe, grijze mannen die de laatste jaren de televisie uitzendingen teisteren met hun rechtse chagrijn.
Lijktquote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:26 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
Haha, terwijl je zelf juist bijna altijd zit te zeuren over van alles en nog wat van het onderhavige programma en andersdenkenden meteen meent te moeten beledigen, louter om hun mening of andere manier van waarnemen. Je lijkt wel op die mannetjes van de tribune/loge van de Muppetshow.
De aflevering met Yeşilgöz (ik loop altijd een dag achter) leek wel een uitzending van Politieke Partijen. Dat was niet haar fout, maar die van Van Groningen. Die had het niet zo ver moeten laten komen. Waar is Johnny de Mol als je hem nodig hebt?quote:Op maandag 7 juli 2025 23:18 schreef Martinello het volgende:
[..]
Een verademing na al dat gestuntel van Johnny.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:51 schreef Eightyone het volgende:
Er is in de huidige actualiteitenprogramma's van de NPO iig een overdosis WNL, waar Eucalypta keer op keer haar straatje schoon mag vegen (net als gisteren in De Oranjezomer).
Die Vlam heeft echt zo'n Gestapo hoofd.quote:
Het zorgt vooral voor enorme polarisatie. En daarmee een enorme klote sfeer.quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:42 schreef Battlecruiser het volgende:
Mensen als Dinand die op het podium een politieke mening verkondigen schijnen normaal te worden. Maar:
1) Als hij de andere, pro-Israel mening had verkondigd, had dan iedereen ook gezegd: och, t is maar een mening, moet kunnen. Nee dan was de hele goegemeente over hem heen gevallen. Dan zou blijken dat die open, tolerant westerse houding maar schijn is.
2) Zangers/ muzikanten misbruiken in feite hun grote bekendheid door buiten hun metier om politieke boodschappen de ruimte in te slingeren, waar het publiek helemaal niet voor komt. Ze hebben er doorgaans geen goed gefundeerde, noch genuanceerde mening over. Het is slechts demagogie. Weerwoord is immers nmogelijk. Hetzelfde gebeurt als ze zich lenen voor reclames, maar dat is mider kwalijk en eerder te doorzien.
Dat vind ik oprecht fijn om te horenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 01:53 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het zorgt vooral voor enorme polarisatie. En daarmee een enorme klote sfeer.
En het is ook nog eens bizar hypocriet. Want voor de duizenden/tienduizenden/honderdduizenden slachtoffers in andere delen van de wereld heb je ze nog nooit gehoord. Het is een beetje stoer en populair proberen “kijk mij eens een goed mens lijken” te zijn. Het doet me ook erg denken aan die Black Life Matters beweging van een paar jaar geleden. Toen je opeens op de meest gekke plekken geconfronteerd werd met knielende mensen, en boos/aggressief zeikende demonstraties overal. Daar lijkt die Palestina beweging wel een kloon van te zijn. Om te kotsen.
Om het over het programma te hebben: wat is die van Groningen toch een heerlijke verademing zeg. Ik kijk iedere seconde met een heerlijke lach op mn gezicht. En ik zie met een ontspannen blik de actualiteiten voorbij komen. Wat een prima sfeertje ook. En vanavond was natuurlijk helemaal toppie met een Mens en Duk aan tafel, en dan is een Ben vd Burg als verstrooid linksig gekkie helemaal prima te accepteren voor de andere mening. Ik kom helemaal tot rust momenteel met deze Oranje Zomer.
De sfeer is gewoon ongelofelijk goed en fijn. Het kijkt zooooveel prettiger. En ik vind persoonlijk die locatie ook super leuk, tussen de wilde dieren en het is een vakantie achtig park natuurlijk ook. Als je dan leuke gasten én een leuke presentator hebt, is het gewoon echt een typisch gezellig zomers praatprogramma gevoelquote:Op vrijdag 11 juli 2025 14:22 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht fijn om te horen
Wierd Duk lijkt me in aanleg een intelligente man, maar waarom klinkt hij dan de helft van de tijd net zo dom als een Trump-stemmer?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:55 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Maar zelfs als het aangestoken is dan is het door klimaatverandering zo droog etc wat het onmogelijk maakt om te blussen en er voor zorgt dat het razendsnel verspreidt.
En er zijn er ook genoeg niet aangestoken.
Misschien omdat het gewoon verstandige dingen zijn? Die Trump stemmers staan met beide benen in de ECHTE samenleving en wonen niet in de beveiligde wijken en plekken waar heel veel rijke politici en media prominenten wonen. De Trump stemmer is het voorbeeld van de middenklasse, die de motor van de gehele samenleving zijn. Net als in Nederland dat de PVV stemmers zijn. Dat zijn de schilders, de loodgieters, de electriciens, de vrachtwagenchauffeurs, de handhavers/politie de wegenbouwers etc etc.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:59 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Wierd Duk lijkt me in aanleg een intelligente man, maar waarom klinkt hij dan de helft van de tijd net zo dom als een Trump-stemmer?
Ik denk dat Trump een complete idioot is, zoals we die in de Nederlandse politiek niet kennen. Dat iemand op Wilders stemt, kan ik begrijpen. Dat iemand op Trump stemt, niet. Je moet geen macht geven aan mensen met een ernstige persoonlijkheidsstoornis.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 15:25 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Misschien omdat het gewoon verstandige dingen zijn? Die Trump stemmers staan met beide benen in de ECHTE samenleving en wonen niet in de beveiligde wijken en plekken waar heel veel rijke politici en media prominenten wonen. De Trump stemmer is het voorbeeld van de middenklasse, die de motor van de gehele samenleving zijn. Net als in Nederland dat de PVV stemmers zijn. Dat zijn de schilders, de loodgieters, de electriciens, de vrachtwagenchauffeurs, de handhavers/politie de wegenbouwers etc etc.
Misschien zou je eens wat vaker naar die groep kunnen luisteren naar wat er ECHT speelt in de samenleving in plaats van naar de D66 en GroenLinks figuren die we in het land sneller kunnen missen dan de PVV kiezers.
Zender voor centristische liberalen, zowel VVD als D66-stemmers Niet links maar ook zeker niet rechts. De VVD'ers die je er vaak ziet (Nijpels, Dijkhoff, Jorritsma) hebben juist vaak kritiek op rechts en zien de VVD vele malen liever met D66 en GLPvdA gaan dan met de PVV. Ook D66'er Paternotte is kind aan huis bij WNL, zowel bij Kockelmann op tv als op de radio. Wie WNL ''rechts'' vindt lijkt me inderdaad communist.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:51 schreef Eightyone het volgende:
Er is in de huidige actualiteitenprogramma's van de NPO iig een overdosis WNL, waar Eucalypta keer op keer haar straatje schoon mag vegen (net als gisteren in De Oranjezomer).
Hij doet fantastische dingen. Nederland en Europa zouden willen dat ze zo iemand in de politiek hadden gehad. Wilders hoort gewoon bij het meubilair inmiddels, zit er al 20 jaar en wat heeft die in al die tijd voor elkaar gekregen? Toch is het de enige politicus die nog enig boerenverstand heeft. Trump zit er nu een paar maanden in zn tweede termijn, en werkt een voor een alle punten af die hij in zn campagne beloofd heeft. Dat Europa dat vreselijk vindt boeit ze in Amerika geen ene reet, Europa is voor hun een continent waar ze misschien 3 of 4 landen van kunnen opnoemen. Ondertussen lijken ze in Europa niet meer ergens anders over te kunnen praten dan Trump en de VS. Dat zegt natuurlijk ook alles. Ze lijken in Nederland/Europa wel geobsedeerd. Je krijgt in Europa meer mee van de Amerikaanse politiek dan in Amerika zelf, dat is toch ook ongelofelijk sneu eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:54 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ik denk dat Trump een complete idioot is, zoals we die in de Nederlandse politiek niet kennen. Dat iemand op Wilders stemt, kan ik begrijpen. Dat iemand op Trump stemt, niet. Je moet geen macht geven aan mensen met een ernstige persoonlijkheidsstoornis.
Ha ha. Zo gaat het dus. Het kleiner maken door rechts. Heel de NPO stinkt naar fucking rechts. Maakt geen klote uit of het zgn matig of kritisch is, het blijft recht. Waar is het protest momenteel bij de NPOquote:Op zondag 13 juli 2025 02:50 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Zender voor centristische liberalen, zowel VVD als D66-stemmers Niet links maar ook zeker niet rechts. De VVD'ers die je er vaak ziet (Nijpels, Dijkhoff, Jorritsma) hebben juist vaak kritiek op rechts en zien de VVD vele malen liever met D66 en GLPvdA gaan dan met de PVV. Ook D66'er Paternotte is kind aan huis bij WNL, zowel bij Kockelmann op tv als op de radio. Wie WNL ''rechts'' vindt lijkt me inderdaad communist.
Als jij niet kunt zien dat Trump niet spoort, dan laten we het hier verder maar bij.quote:Op zondag 13 juli 2025 02:52 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Hij doet fantastische dingen. Nederland en Europa zouden willen dat ze zo iemand in de politiek hadden gehad. Wilders hoort gewoon bij het meubilair inmiddels, zit er al 20 jaar en wat heeft die in al die tijd voor elkaar gekregen? Toch is het de enige politicus die nog enig boerenverstand heeft. Trump zit er nu een paar maanden in zn tweede termijn, en werkt een voor een alle punten af die hij in zn campagne beloofd heeft. Dat Europa dat vreselijk vindt boeit ze in Amerika geen ene reet, Europa is voor hun een continent waar ze misschien 3 of 4 landen van kunnen opnoemen. Ondertussen lijken ze in Europa niet meer ergens anders over te kunnen praten dan Trump en de VS. Dat zegt natuurlijk ook alles. Ze lijken in Nederland/Europa wel geobsedeerd. Je krijgt in Europa meer mee van de Amerikaanse politiek dan in Amerika zelf, dat is toch ook ongelofelijk sneu eigenlijk.
Ik ben van de open discussies. Hoor graag andere meningen. Maar bij hem neem ik de moeite niet meer om te lezen.quote:Op zondag 13 juli 2025 08:23 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Als jij niet kunt zien dat Trump niet spoort, dan laten we het hier verder maar bij.
Hij komt over als zo'n Amerikaan die de laatste tien jaar alleen naar Fox News heeft gekeken.quote:Op zondag 13 juli 2025 08:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben van de open discussies. Hoor graag andere meningen. Maar bij hem neem ik de moeite niet meer om te lezen.
Zo hoog had ik hem niet geschat.quote:Op zondag 13 juli 2025 08:55 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Hij komt over als zo'n Amerikaan die de laatste tien jaar alleen naar Fox News heeft gekeken.
Vlap moet net als Promes vluchten lijkt het. Voor welk misdrijf zie jij Vlap aan?quote:Op zondag 13 juli 2025 08:04 schreef tong80 het volgende:
Fucking shit kapitalist Chris Woerts verwijt de Oekraïner Levchenko onderbuik mening over Vlap (Scheelt niet veel met Vlam) de oorlogsmisdadige voetballer die in Rusland gaat voetballen.![]()
Al vlap je me doot.quote:Op zondag 13 juli 2025 09:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vlap moet net als Promes vluchten lijkt het. Voor welk misdrijf zie jij Vlap aan?
Ik praat wel eens met dat soort Amerikanen. Ze leven in een hele eigen, door Fox News en shockjocks gecreëerde, werkelijkheid en daarom heeft een gesprek geen enkele zin.quote:
de enige partij in Nederland die nog opkomt voor mensen die er generaties en generaties lang de belastingen hebben betaald en dit land hebben opgebouwd wordt hier een fascistische partij genoemd, daar laat ik het dan weer bij. Mensen zoals Tong80 moeten lekker hun hele leven in de grote steden blijven wonen en daar NOOIT meer uitkomenquote:Op zondag 13 juli 2025 08:23 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Als jij niet kunt zien dat Trump niet spoort, dan laten we het hier verder maar bij.
Misschien is dit een goed moment om het even over het oorlogsverleden van de Telegraaf te hebben of komt dat niet uit?quote:Op zondag 13 juli 2025 12:44 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
de enige partij in Nederland die nog opkomt voor mensen die er generaties en generaties lang de belastingen hebben betaald en dit land hebben opgebouwd wordt hier een fascistische partij genoemd, daar laat ik het dan weer bij. Mensen zoals Tong80 moeten lekker hun hele leven in de grote steden blijven wonen en daar NOOIT meer uitkomen
En Trump is een held. Een verademing ten opzichte van de huidige extreem zwakke politici in t Westen die West/Zuid EU in een demografische mega ramp hebben gestort.
En Fox News is momenteel de grootste van Amerika, en brengt hartstikke goed nieuws. Dat ze niet de activistische links agenda punten promoten zoals bijvoorbeeld wel bij CNN het geval is, wilt niet zeggen dat ze daardoor slecht zijn. Het is juist precies andersom. En gelukkig bewijzen de kijkcijfers dat ook laatste jaren. Mensen beginnen het te snappen en kijken dwars door de activistische media heen. In Nederland heeft DPG media inmiddels bijna alles in handen, gerund door een van oorsprong zeer actvistisch linkse familie met een verraders verleden in de oorlog nog eens, uit Vlaanderen, maar dat is natuurlijk heel gezond en helemaal prima. Lol.
Zullen we het dan ook even hebben over het Nederlandse koloniale verleden? Of over de 30 miljoen Russen die hun leven gaven voor onze vrijheid en we nu als vijand numero uno zien? En voor de slachtpartijen van met name de Engelsen op de Indianen in de VS?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 06:05 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Misschien is dit een goed moment om het even over het oorlogsverleden van de Telegraaf te hebben of komt dat niet uit?
Je leek je nogal druk te maken over het gedrag van een Vlaamse familie in de oorlog, dus ik dacht ik noem de Telegraaf even. Daar zul je dan ook wel mee zitten. Maar dat valt dus heel erg mee.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 06:32 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
De Telegraaf is vandaag de dag nog de ENIGE grote krant/nieuws medium met het hart op de juiste plaats. Ze zijn het laatste flikkerende kaarslicht in de verdere al donker geworden kamer.
Dat is dus precies waar je de gevoelige snaar raakt: één media outlet. Als je Fox onzin vindt ga je naar CNN. Of SBS niet wilt, kon je naar RTL. Dat is nu dus ook in handen van DPG gekomen. In Nederland/Belgie heeft DPG momenteel Fox én CNN in handen, en hetzelfde voor de kranten en nieuws websites. Dán wordt het een heel ander verhaal!!!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 07:12 schreef Raw85 het volgende:
Schandalig inderdaad dat de aandelen van grote media-conglomeraten in handen van één man/familie zijn. Zoiets zou bij Fox News en het SBS6 waar dit programma te zien is nooit gebeuren!
Gr, gr,
John de Mol
Rupert Murdoch
Toch weer prima showtje. Wat houd ik van het heerlijk nuchtere geluid van Mens zeg! Wat een mooie man is dat! En dan bedoel ik van binnen, ben geen homo. En van Groningen is ook prima te doen, beter dan Helene vind ik zelfs.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:50 schreef RipCity het volgende:
Dennis heeft een onsympathieke uitstraling
Dat zeggen alle kasthomo's.quote:Op woensdag 16 juli 2025 05:06 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Wat een mooie man is dat! En dan bedoel ik van binnen, ben geen homo.
na het zien van die baywatch foto van Raymond Mens is iedereen verliefdquote:
Mens is een held. Een baken van verlichting in het links zuur geworden media landschap. Heerlijk nuchter, niet meteen ieder en alles veroordelen, niet zn eigen mening willen opdringen. Hij is echt een redder voor de rechtse kiezer die het zat is steeds in het verdom hokje te worden gezet en als extreem rechtse gekken te worden neergezet door de met name linkse media prominenten.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 16 juli 2025 12:48 schreef RipCity het volgende:
na het zien van die baywatch foto van Raymond Mens is iedereen verliefd![]()
ERG JAMMER.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:05 schreef RipCity het volgende:
Jammer. Heleentje terug in de zomer. Had liever sfeermaker thomas behouden.
Juist niet, geweldige kerel!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:50 schreef RipCity het volgende:
Interessant doenerij altijd van Chris. Een van de meest walgelijke gasten op tv.
Maar wat een nieuws heeft hij altijdquote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:50 schreef RipCity het volgende:
Interessant doenerij altijd van Chris. Een van de meest walgelijke gasten op tv.
Woerts is een ordinaire graaier met het moreel besef van een deurklink.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Job Knoester![]()
Loopt lekker de gutmensch uit te hangen maar inderdaad. Genoeg Nederlandse bedrijven die gewoon samenwerken met Russische bedrijven. Lagaan man. Jezus de pemig. Stel je niet zo kleinzielig en gutmenscherig op zeg.
Geld geld geld. Het gaat me steeds meer tegen staan.quote:Op zondag 20 juli 2025 08:42 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Woerts is een ordinaire graaier met het moreel besef van een deurklink.
Job doet alsof die moreel besef heeft maar hij vindt dat belangrijker dan de feiten op orde hebben.quote:Op zondag 20 juli 2025 08:42 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Chris Woerts is een held.quote:Op zondag 20 juli 2025 08:42 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Leg eens uit.quote:
Hij wordt door niemand serieus genomen, en weet dat als geen ander. Toch speelt hij zijn rol met verve, vol met zelfspot. De laatste tijd komt hij steeds vaker met gewaagde uitspraken en hij weet dat hij uitgelachen gaat worden, maar voordat het zover begint hij al te gniffelen, hij weet namelijk wat er gaat komen en heeft er vrede mee.quote:
Is het zelfspot of heeft hij een plank voor zijn kop?quote:Op zondag 20 juli 2025 17:34 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Hij wordt door niemand serieus genomen, en weet dat als geen ander. Toch speelt hij zijn rol met verve, vol met zelfspot. De laatste tijd komt hij steeds vaker met gewaagde uitspraken en hij weet dat hij uitgelachen gaat worden, maar voordat het zover begint hij al te gniffelen, hij weet namelijk wat er gaat komen en heeft er vrede mee.
Het laatste natuurlijk. En helaas nemen mensen hem wel serieus.quote:Op maandag 21 juli 2025 01:02 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Is het zelfspot of heeft hij een plank voor zijn kop?
Hij zal er op de een of andere manier wel baat bij hebben dat hij daar regelmatig aan de bar zit en zo lang dat het geval is, maakt het hem niet zo veel uit hoe ze op hem reageren. Hij heeft vast het volgende model Porsche op het oog.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het laatste natuurlijk. En helaas nemen mensen hem wel serieus.
Precies. Maar dan nog, liever hij dan ik die daar alle waarde uit haalt.quote:Op maandag 21 juli 2025 12:21 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Hij zal er op de een of andere manier wel baat bij hebben dat hij daar regelmatig aan de bar zit en zo lang dat het geval is, maakt het hem niet zo veel uit hoe ze op hem reageren. Hij heeft vast het volgende model Porsche op het oog.
Hier halen wezens als Nolles en Weijland hun meuk vandaan.quote:
Samenvattend, te veel gelach en te weinig extreem-rechtse praat?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:50 schreef Eagles89 het volgende:
Heb hem na een minuut of tien uitgezet. Trok Gordon niet aan tafel. En de chemie leek een beetje te ontbreken in deze combinatie. Ik vond van Groningen ook richting het irritante gaan door steeds extra grappig te willen zijn met Gordon aan tafel. Het voelde allemaal gewoon niet lekker.
Als extreem rechts tegenwoordig betekent dat je de Nederlandse cultuur en normen/waarden/regels van misschien wel duizend jaar oud wilt beschermen tegen inmiddels meerdere plekken in Nederland/West Europa met >50% allochtonen waarvan meesten aanhanger van een steentijd religie…dan ben ik met trots extreem rechts ja. En kan er niet genoeg extreem rechtse praatjes zijn ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:38 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Samenvattend, te veel gelach en te weinig extreem-rechtse praat?
Waarom moeten ze met Nederlandse vlaggetjes zwaaien?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:19 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Als extreem rechts tegenwoordig betekent dat je de Nederlandse cultuur en normen/waarden/regels van misschien wel duizend jaar oud wilt beschermen tegen inmiddels meerdere plekken in Nederland/West Europa met >50% allochtonen waarvan meesten aanhanger van een steentijd religie…dan ben ik met trots extreem rechts ja. En kan er niet genoeg extreem rechtse praatjes zijn ja.
Vraagje: denk jij dat al die mensen die nu al van derde en vierde generatie zijn, en steeds radicaler voor hun buitenlandse roots openlijk manifesteren, denk je dat die op wonderbaarlijke wijze hun kinderen opeens met Nederlandse vlaggetjes gaan laten zwaaien en trouw aan het Nederlandse volk en vaderland zullen worden bij een eventueel conflict met wie dan ook? Geloof je dat echt?
Of volg je gewoon de keiharde demografische wetenschappelijke statistieken en zie je eindelijk het licht in de ogen?
Bij meerdere hier vraag ik me oprecht af waar hun verstand soms zit. Lekker blijven ageren tegen de enige mensen die nog proberen te redden wat er te redden valt.
Je hebt heel lang gedaan over je reactie, maar je snapt er helemaal niks van. En nee, ik ga het niet uitleggen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:08 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Waarom moeten ze met Nederlandse vlaggetjes zwaaien?En 'trouw zijn' in een conflict is al helemaal dubieus, als je zelf fout zit moet je dat kunnen zeggen (ongeacht je achtergrond). En als je iemand na vier generaties nog steeds ziet als 'niet echt Nederlands', tja.
Dat hij Vieze Jeroentje nu adviseert een schadeclaim wegens gederfde inkomsten bij Nienke Wijnhoven neer te leggen, is walgelijk. Moszkowicz zit zo ver bij die familie in hun reet dat alleen een hersenchirurg hem nog kan verwijderen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nee, juist niet
Bram is al genoeg reden om niet te kijken
Nog dieper dan Rutte in de reet van Trumpquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:47 schreef Tasmaniak het volgende:
Dat hij Vieze Jeroentje nu adviseert een schadeclaim wegens gederfde inkomsten bij Nienke Wijnhoven neer te leggen, is walgelijk. Moszkowicz zit zo ver bij die familie in hun reet dat alleen een hersenchirurg hem nog kan verwijderen.
Kan alleen de inleiding lezen. Ben het toch nu al eens over Mens. De Wilders, Trump ass likker.quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:37 schreef RipCity het volgende:
Weer een hater erbij
https://www.nrc.nl/nieuws(...)menselijken-a4901039
Sla https://archive.is/ nou eens op Tong...quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan alleen de inleiding lezen. Ben het toch nu al eens over Mens. De Wilders, Trump ass likker.
Dank je.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Sla https://archive.is/ nou eens op Tong...
Nazipropaganda, bagger, monsters... Als je zoals ik van nature geneigd bent links te stemmen, omdat je meer begaan bent met de financiële situatie van gewone mensen dan met die van CEO's en bankdirecteuren, kom je tegenwoordig al snel in hetzelfde kamp uit als dit soort hysterische agressievelingen. En dat is ook weer niet de bedoeling.quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:37 schreef RipCity het volgende:
Weer een hater erbij
Chris heeft z'n handen ook nog nooit vuil gemaakt. Wat een druiloor!quote:
Zoals: 'Frans woont in een villa en heeft een salaris. Hoe durft hij.' Verder wat een walgelijke vent.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Chris heeft z'n handen ook nog nooit vuil gemaakt. Wat een druiloor!
Mag hem ook niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoals: 'Frans woont in een villa en heeft een salaris. Hoe durft hij.' Verder wat een walgelijke vent.Gruwelijk.
Chris zn werk is onzin roepen, doe mij dan maar Jetten.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Chris heeft z'n handen ook nog nooit vuil gemaakt. Wat een druiloor!
Fantastische recensie. Geen woord aan gelogen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:37 schreef RipCity het volgende:
Weer een hater erbij
Ben gister na 2 minuten al weggezapt. Kon het niet aanhoren.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Chris zn werk is onzin roepen, doe mij dan maar Jetten.
Zou Chris Woerts kijkers trekken? Of je nou rechts of links bent, van die man ga je toch zappen?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben gister na 2 minuten al weggezapt. Kon het niet aanhoren.
Snap niet wat de redactie in die man ziet. Geldt ook voor het VI trio.quote:Op zondag 27 juli 2025 11:08 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Zou Chris Woerts kijkers trekken? Of je nou rechts of links bent, van die man ga je toch zappen?
Landverraderquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:13 schreef naardepalestijnen het volgende:
Rob Jetten krijgt mijn stem na vanavond
Dan snap je er ook niks van hequote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:13 schreef naardepalestijnen het volgende:
Die heeft echt de hele avond NIETS gezegd. Ik hoop dat dit sarcastisch is…quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:13 schreef naardepalestijnen het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |