Heel benieuwd hoe Thomas weer is in zijn oude rol als verslaggever aan de bar.. of durven ze dat bij Talpa niet meer?quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:58 schreef StephanL het volgende:
Viktor Vlam weer en uiteraard weer Raymond![]()
We gaan Thomas en Raymond nog missen.
Ze hebben daar ook nog Merel voor en Hannah. Misschien mag die wel aanschuiven aan tafel om de zoveel tijd of eens in de week.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:15 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Heel benieuwd hoe Thomas weer is in zijn oude rol als verslaggever aan de bar.. of durven ze dat bij Talpa niet meer?
Het gehalte vreselijke mannetjes in de studio is erg hoog vandaag. Victor, Gordon, Bram.quote:
Gordon is lachen, Bram is voor het intellect en om de diepte in te gaan. Die Victor ken ik verder niet en voegt weinig toe.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:43 schreef Martinello het volgende:
[..]
Het gehalte vreselijke mannetjes in de studio is erg hoog vandaag. Victor, Gordon, Bram.
Dat is wel treurig ja, zowel Bram als Gordon hadden er beiden niet zo comfortabel gezeten als er een twee-eentje richting hen was durf ik te wedden.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:32 schreef Epistaxiophobia het volgende:
dit is wel triest zeg lekker met zn 2en
Ik denk dat zowel Bram als Gordon mondig genoeg zijn, zeker als ze gelijk hebben, om een aantal mensen gelijktijdig oo hun plek te zetten.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is wel treurig ja, zowel Bram als Gordon hadden er beiden niet zo comfortabel gezeten als er een twee-eentje richting hen was durf ik te wedden.
Daar heb ik het ook niet over, ik heb het over hun houding, die is nu een soort van over-confident. Tuurlijk kunnen ze zich verdedigen verbaal gezien, maar ik heb zowel Gordon als Moskovic dat in mijn optiek weleens jankend zien doen als ze zelf het tij tegen hadden.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:49 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Ik denk dat zowel Bram als Gordon mondig genoeg zijn, zeker als ze gelijk hebben, om een aantal mensen gelijktijdig oo hun plek te zetten.
Ik kan al heel lang niet meer lachen om Gordon en Bram is een rancuneuze patser.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:44 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Gordon is lachen, Bram is voor het intellect en om de diepte in te gaan. Die Victor ken ik verder niet en voegt weinig toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |