Precies. Maar dan nog, liever hij dan ik die daar alle waarde uit haalt.quote:Op maandag 21 juli 2025 12:21 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Hij zal er op de een of andere manier wel baat bij hebben dat hij daar regelmatig aan de bar zit en zo lang dat het geval is, maakt het hem niet zo veel uit hoe ze op hem reageren. Hij heeft vast het volgende model Porsche op het oog.
Hier halen wezens als Nolles en Weijland hun meuk vandaan.quote:
Samenvattend, te veel gelach en te weinig extreem-rechtse praat?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:50 schreef Eagles89 het volgende:
Heb hem na een minuut of tien uitgezet. Trok Gordon niet aan tafel. En de chemie leek een beetje te ontbreken in deze combinatie. Ik vond van Groningen ook richting het irritante gaan door steeds extra grappig te willen zijn met Gordon aan tafel. Het voelde allemaal gewoon niet lekker.
Als extreem rechts tegenwoordig betekent dat je de Nederlandse cultuur en normen/waarden/regels van misschien wel duizend jaar oud wilt beschermen tegen inmiddels meerdere plekken in Nederland/West Europa met >50% allochtonen waarvan meesten aanhanger van een steentijd religie…dan ben ik met trots extreem rechts ja. En kan er niet genoeg extreem rechtse praatjes zijn ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:38 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Samenvattend, te veel gelach en te weinig extreem-rechtse praat?
Waarom moeten ze met Nederlandse vlaggetjes zwaaien?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:19 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Als extreem rechts tegenwoordig betekent dat je de Nederlandse cultuur en normen/waarden/regels van misschien wel duizend jaar oud wilt beschermen tegen inmiddels meerdere plekken in Nederland/West Europa met >50% allochtonen waarvan meesten aanhanger van een steentijd religie…dan ben ik met trots extreem rechts ja. En kan er niet genoeg extreem rechtse praatjes zijn ja.
Vraagje: denk jij dat al die mensen die nu al van derde en vierde generatie zijn, en steeds radicaler voor hun buitenlandse roots openlijk manifesteren, denk je dat die op wonderbaarlijke wijze hun kinderen opeens met Nederlandse vlaggetjes gaan laten zwaaien en trouw aan het Nederlandse volk en vaderland zullen worden bij een eventueel conflict met wie dan ook? Geloof je dat echt?
Of volg je gewoon de keiharde demografische wetenschappelijke statistieken en zie je eindelijk het licht in de ogen?
Bij meerdere hier vraag ik me oprecht af waar hun verstand soms zit. Lekker blijven ageren tegen de enige mensen die nog proberen te redden wat er te redden valt.
Je hebt heel lang gedaan over je reactie, maar je snapt er helemaal niks van. En nee, ik ga het niet uitleggen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:08 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Waarom moeten ze met Nederlandse vlaggetjes zwaaien?En 'trouw zijn' in een conflict is al helemaal dubieus, als je zelf fout zit moet je dat kunnen zeggen (ongeacht je achtergrond). En als je iemand na vier generaties nog steeds ziet als 'niet echt Nederlands', tja.
Dat hij Vieze Jeroentje nu adviseert een schadeclaim wegens gederfde inkomsten bij Nienke Wijnhoven neer te leggen, is walgelijk. Moszkowicz zit zo ver bij die familie in hun reet dat alleen een hersenchirurg hem nog kan verwijderen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nee, juist niet
Bram is al genoeg reden om niet te kijken
Nog dieper dan Rutte in de reet van Trumpquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:47 schreef Tasmaniak het volgende:
Dat hij Vieze Jeroentje nu adviseert een schadeclaim wegens gederfde inkomsten bij Nienke Wijnhoven neer te leggen, is walgelijk. Moszkowicz zit zo ver bij die familie in hun reet dat alleen een hersenchirurg hem nog kan verwijderen.
Kan alleen de inleiding lezen. Ben het toch nu al eens over Mens. De Wilders, Trump ass likker.quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:37 schreef RipCity het volgende:
Weer een hater erbij
https://www.nrc.nl/nieuws(...)menselijken-a4901039
Sla https://archive.is/ nou eens op Tong...quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan alleen de inleiding lezen. Ben het toch nu al eens over Mens. De Wilders, Trump ass likker.
Dank je.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Sla https://archive.is/ nou eens op Tong...
Nazipropaganda, bagger, monsters... Als je zoals ik van nature geneigd bent links te stemmen, omdat je meer begaan bent met de financiële situatie van gewone mensen dan met die van CEO's en bankdirecteuren, kom je tegenwoordig al snel in hetzelfde kamp uit als dit soort hysterische agressievelingen. En dat is ook weer niet de bedoeling.quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:37 schreef RipCity het volgende:
Weer een hater erbij
Chris heeft z'n handen ook nog nooit vuil gemaakt. Wat een druiloor!quote:
Zoals: 'Frans woont in een villa en heeft een salaris. Hoe durft hij.' Verder wat een walgelijke vent.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Chris heeft z'n handen ook nog nooit vuil gemaakt. Wat een druiloor!
Mag hem ook niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoals: 'Frans woont in een villa en heeft een salaris. Hoe durft hij.' Verder wat een walgelijke vent.Gruwelijk.
Chris zn werk is onzin roepen, doe mij dan maar Jetten.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Chris heeft z'n handen ook nog nooit vuil gemaakt. Wat een druiloor!
Fantastische recensie. Geen woord aan gelogen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:37 schreef RipCity het volgende:
Weer een hater erbij
Ben gister na 2 minuten al weggezapt. Kon het niet aanhoren.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Chris zn werk is onzin roepen, doe mij dan maar Jetten.
Zou Chris Woerts kijkers trekken? Of je nou rechts of links bent, van die man ga je toch zappen?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben gister na 2 minuten al weggezapt. Kon het niet aanhoren.
Snap niet wat de redactie in die man ziet. Geldt ook voor het VI trio.quote:Op zondag 27 juli 2025 11:08 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Zou Chris Woerts kijkers trekken? Of je nou rechts of links bent, van die man ga je toch zappen?
Landverraderquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:13 schreef naardepalestijnen het volgende:
Rob Jetten krijgt mijn stem na vanavond
Dan snap je er ook niks van hequote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:13 schreef naardepalestijnen het volgende:
Die heeft echt de hele avond NIETS gezegd. Ik hoop dat dit sarcastisch is…quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:13 schreef naardepalestijnen het volgende:
Geen enkele gast voegt iets toe. Vooral die Vlam niet.quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:07 schreef Heufd het volgende:
Wat een ploertenkermis is dit programma zeg. Zag gisteren een fragment op YouTube waarin Knoester (waar halen ze al die omhooggevallen clowns toch vandaan) beweert dat de situatie in Gaza “complex” is en “niet zwart-wit”. Hulpverleners vertellen dat bij binnengaan van Gaza babyvoeding wordt geconfisqueerd! Hoe lang gaat het duren voor die figuren doorhebben dat dit geen oorlog is tegen Hamas, maar een etnische zuivering van de Gazastrook.
Heel benieuwd hoe Thomas weer is in zijn oude rol als verslaggever aan de bar.. of durven ze dat bij Talpa niet meer?quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:58 schreef StephanL het volgende:
Viktor Vlam weer en uiteraard weer Raymond![]()
We gaan Thomas en Raymond nog missen.
Ze hebben daar ook nog Merel voor en Hannah. Misschien mag die wel aanschuiven aan tafel om de zoveel tijd of eens in de week.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:15 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Heel benieuwd hoe Thomas weer is in zijn oude rol als verslaggever aan de bar.. of durven ze dat bij Talpa niet meer?
Het gehalte vreselijke mannetjes in de studio is erg hoog vandaag. Victor, Gordon, Bram.quote:
Gordon is lachen, Bram is voor het intellect en om de diepte in te gaan. Die Victor ken ik verder niet en voegt weinig toe.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:43 schreef Martinello het volgende:
[..]
Het gehalte vreselijke mannetjes in de studio is erg hoog vandaag. Victor, Gordon, Bram.
Dat is wel treurig ja, zowel Bram als Gordon hadden er beiden niet zo comfortabel gezeten als er een twee-eentje richting hen was durf ik te wedden.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:32 schreef Epistaxiophobia het volgende:
dit is wel triest zeg lekker met zn 2en
Ik denk dat zowel Bram als Gordon mondig genoeg zijn, zeker als ze gelijk hebben, om een aantal mensen gelijktijdig oo hun plek te zetten.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is wel treurig ja, zowel Bram als Gordon hadden er beiden niet zo comfortabel gezeten als er een twee-eentje richting hen was durf ik te wedden.
Daar heb ik het ook niet over, ik heb het over hun houding, die is nu een soort van over-confident. Tuurlijk kunnen ze zich verdedigen verbaal gezien, maar ik heb zowel Gordon als Moskovic dat in mijn optiek weleens jankend zien doen als ze zelf het tij tegen hadden.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:49 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Ik denk dat zowel Bram als Gordon mondig genoeg zijn, zeker als ze gelijk hebben, om een aantal mensen gelijktijdig oo hun plek te zetten.
Ik kan al heel lang niet meer lachen om Gordon en Bram is een rancuneuze patser.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:44 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Gordon is lachen, Bram is voor het intellect en om de diepte in te gaan. Die Victor ken ik verder niet en voegt weinig toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |