Precies. Maar dan nog, liever hij dan ik die daar alle waarde uit haalt.quote:Op maandag 21 juli 2025 12:21 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Hij zal er op de een of andere manier wel baat bij hebben dat hij daar regelmatig aan de bar zit en zo lang dat het geval is, maakt het hem niet zo veel uit hoe ze op hem reageren. Hij heeft vast het volgende model Porsche op het oog.
Hier halen wezens als Nolles en Weijland hun meuk vandaan.quote:
Samenvattend, te veel gelach en te weinig extreem-rechtse praat?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:50 schreef Eagles89 het volgende:
Heb hem na een minuut of tien uitgezet. Trok Gordon niet aan tafel. En de chemie leek een beetje te ontbreken in deze combinatie. Ik vond van Groningen ook richting het irritante gaan door steeds extra grappig te willen zijn met Gordon aan tafel. Het voelde allemaal gewoon niet lekker.
Als extreem rechts tegenwoordig betekent dat je de Nederlandse cultuur en normen/waarden/regels van misschien wel duizend jaar oud wilt beschermen tegen inmiddels meerdere plekken in Nederland/West Europa met >50% allochtonen waarvan meesten aanhanger van een steentijd religie…dan ben ik met trots extreem rechts ja. En kan er niet genoeg extreem rechtse praatjes zijn ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:38 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Samenvattend, te veel gelach en te weinig extreem-rechtse praat?
Waarom moeten ze met Nederlandse vlaggetjes zwaaien?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:19 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Als extreem rechts tegenwoordig betekent dat je de Nederlandse cultuur en normen/waarden/regels van misschien wel duizend jaar oud wilt beschermen tegen inmiddels meerdere plekken in Nederland/West Europa met >50% allochtonen waarvan meesten aanhanger van een steentijd religie…dan ben ik met trots extreem rechts ja. En kan er niet genoeg extreem rechtse praatjes zijn ja.
Vraagje: denk jij dat al die mensen die nu al van derde en vierde generatie zijn, en steeds radicaler voor hun buitenlandse roots openlijk manifesteren, denk je dat die op wonderbaarlijke wijze hun kinderen opeens met Nederlandse vlaggetjes gaan laten zwaaien en trouw aan het Nederlandse volk en vaderland zullen worden bij een eventueel conflict met wie dan ook? Geloof je dat echt?
Of volg je gewoon de keiharde demografische wetenschappelijke statistieken en zie je eindelijk het licht in de ogen?
Bij meerdere hier vraag ik me oprecht af waar hun verstand soms zit. Lekker blijven ageren tegen de enige mensen die nog proberen te redden wat er te redden valt.
Je hebt heel lang gedaan over je reactie, maar je snapt er helemaal niks van. En nee, ik ga het niet uitleggen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:08 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Waarom moeten ze met Nederlandse vlaggetjes zwaaien?En 'trouw zijn' in een conflict is al helemaal dubieus, als je zelf fout zit moet je dat kunnen zeggen (ongeacht je achtergrond). En als je iemand na vier generaties nog steeds ziet als 'niet echt Nederlands', tja.
Dat hij Vieze Jeroentje nu adviseert een schadeclaim wegens gederfde inkomsten bij Nienke Wijnhoven neer te leggen, is walgelijk. Moszkowicz zit zo ver bij die familie in hun reet dat alleen een hersenchirurg hem nog kan verwijderen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nee, juist niet
Bram is al genoeg reden om niet te kijken
Nog dieper dan Rutte in de reet van Trumpquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:47 schreef Tasmaniak het volgende:
Dat hij Vieze Jeroentje nu adviseert een schadeclaim wegens gederfde inkomsten bij Nienke Wijnhoven neer te leggen, is walgelijk. Moszkowicz zit zo ver bij die familie in hun reet dat alleen een hersenchirurg hem nog kan verwijderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |