abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 januari 2026 @ 22:53:14 #226
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_219765405
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2026 22:15 schreef StephanL het volgende:
Blijgelovig :D
En dan te denken dat de snor en Wilfred allebei naast een kerk wonen :D
  dinsdag 6 januari 2026 @ 23:00:53 #227
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_219765454
twitter
pi_219766144
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 15:59 schreef Abrikozentaart het volgende:
het is echt de Temu versie aan het worden van Vandaag Inside.
Nogal ja. Die achterbuurtmuziek aan het begin, nepobaby Van der Gijp, Sander de Kramer die praat alsof hij 10 jaar oud is, aandachtszieke Victor Vlam wiens act niet meer werkt, Hélène zelf die alles likt wat haar carrière kan helpen. Verschrikkelijk.
pi_219773495
Ach Sam Heagens.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_219773530
Godskolere maak je geen illusie lelijke nepo Gijp je bent net zo lelijk als je vader.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_219773555
Wat een kutprogramma is het toch.
  woensdag 7 januari 2026 @ 22:10:19 #232
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219773818
Maar het is wel echt een slecht programma. Voornamelijk door de presentatie als je het mij vraagt.

Maar eigenlijk alleen Mens en Pieter zijn mensen die je altijd prima bij kan hebben
Laffe huichelaar
pi_219773819
Ondertussen zitten er elke dag PowNed/WNL gezichten...

[ Bericht % gewijzigd door Nizno op 08-01-2026 11:08:00 ]
  woensdag 7 januari 2026 @ 23:33:21 #234
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_219774411
Even geprobeerd maar het keuvelt maar een eind met elkaar weg. En ze willen zichzelf allemaal in de etalage zetten. Nicky van der Gijp? Wat.

Het zeilt allemaal maar op VI.

Flopshow.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_219774435
Waarom geven ze Victor Vlam nog zendtijd?
Het beste adres voor al uw primeurs!
  woensdag 7 januari 2026 @ 23:58:00 #236
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219774516
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 23:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom geven ze Victor Vlam nog zendtijd?
Die heb ik liever dan die gast van de story, Castricum, Sander de Kramer, Gijp Junior etc etc
Laffe huichelaar
pi_219774596
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2026 23:33 schreef inslagenreuring het volgende:
Even geprobeerd maar het keuvelt maar een eind met elkaar weg. En ze willen zichzelf allemaal in de etalage zetten. Nicky van der Gijp? Wat.

Het zeilt allemaal maar op VI.

Flopshow.
Maar hoe zijn de kijkcijfers?
  donderdag 8 januari 2026 @ 00:24:01 #238
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219774606
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:21 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Maar hoe zijn de kijkcijfers?
Een van de weinige voordelen van de show: Tina Nijkamp zit er niet elke dag. Dus daar kunnen we helaas niks over zeggen
Laffe huichelaar
pi_219774943
quote:
9s.gif Op donderdag 8 januari 2026 00:24 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Een van de weinige voordelen van de show: Tina Nijkamp zit er niet elke dag. Dus daar kunnen we helaas niks over zeggen
Alleen dit, maar dat is slechts de eerste uitzending van de huidige serie:
"De eerste uitzending van De Oranjewinter scoorde qua kijkcijfers uitstekend: volgens televisieautoriteit Tina Nijkamp stemden liefst 898.000 mensen af op het programma."
Kijkers walgen massaal van uitspraak Hélène Hendriks over Nicky van der Gijp

Duid een eind op met je geduid.
  donderdag 8 januari 2026 @ 06:51:30 #240
182182 spapaars
Ver onder het NAP
  donderdag 8 januari 2026 @ 21:06:12 #241
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_219783511
Hélène Hendriks loog over vakantie Jack van Gelder: 'Ik ben niet welkom in De Oranjewinter'

Jack van Gelder weerspreekt dat hij deze weken vanwege een vakantie ontbreekt in De Oranjewinter, zoals presentatrice Hélène Hendriks recent liet weten. De 75-jarige journalist laat aan MediaCourant weten dat hij te horen heeft gekregen dat hij 'gewoon niet welkom is' in de goed bekeken talkshow.

Hendriks vertelde recent in een interview met De Telegraaf waarom Van Gelder, maar ook Rutger Castricum en Noa Vahle deze winter niet als vaste gasten te zien zullen zijn in De Oranjewinter. "Dit heeft met vakanties te maken", aldus de presentatrice.

https://www.fcupdate.nl/v(...)m-in-de-oranjewinter

Nou meid je bent goed bezig met je pr :|W

Eerst heilige vuur eruit en dom lachen

Vanavond weer klein maken dan het is en dom lachen?

Haar karakter komt steeds meer te voorschijn en is om te. :r
  donderdag 8 januari 2026 @ 21:09:36 #242
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_219783569
Hélène Hendriks roept Oranjewinter-publiek op thuis te blijven

Hélène Hendriks heeft het publiek van De Oranjewinter opgeroepen om thuis te blijven vanwege de hevige sneeuwval. De redactie van de talkshow had mensen opgeroepen om het winterse weer te trotseren en in ruil voor twintig euro naar de studio te komen. Daar was Hendriks het niet mee eens. :r

Door de flinke hoeveelheid sneeuw was er maandagavond nauwelijks publiek aanwezig bij De Oranjewinter. Daardoor werden de publieksplekken vooral gevuld met redactieleden van het programma. De redactie had er echter geen trek in om dinsdag weer bij de uitzending plaats te nemen, dus werd er besloten een oproep uit te sturen; iedereen die de sneeuw trotseerde om de uitzending bij te wonen, zou twintig euro krijgen.

Hendriks vond het vervolgens nodig om via Instagram op deze oproep te reageren. “Ik heb begrepen dat er voor het eerst een oproep is gedaan om naar de studio te komen”, zei de presentatrice. “Daar had natuurlijk bij moeten staan: ‘Alleen als je heel dichtbij het Media Park woont en je eventueel te voet kunt komen’. Alhoewel, dat kan ook nog gevaarlijk zijn.” Hendriks had daarom een heel duidelijke boodschap aan haar publiek. “Met andere woorden wil ik wel even heel duidelijk stellen: blijf gewoon lekker thuis als je de weg niet op hoeft. Dan maar een lege studio. Maakt helemaal niets uit.”

Uiteindelijk bleek er dinsdagavond toch flink wat publiek aanwezig te zijn bij de uitzending. “Ik had nog een oproep gedaan van: ‘Jongens, blijf lekker thuis, ga de weg niet op’, maar kijk eens!”, begon Hendriks in de uitzending. “Heel de studio zit vol! Allemaal betaald zeker of niet?”, besloot ze.

https://www.fcupdate.nl/v(...)-op-thuis-te-blijven

Goed bezig meid ook hier weer :|W
  donderdag 8 januari 2026 @ 21:12:48 #243
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_219783613
John de Mol grijpt in na De Oranjewinter-rentree’

De mannen van Vandaag Inside zijn even met vakantie en dus is het deze weken tijd voor De Oranjewinter met Hélène Hendriks. Maandagavond was de tweede uitzending in deze winterreeks en daarin had Hendriks een opvallende sidekick. Althans, sinds lange tijd schoof Rutger Castricum weer eens aan. De programmamaker was eerder wel vaker vaste sidekick, maar ontbrak lange tijd bij Hendriks. Dat door toedoen van het maken van eigen programma’s, maar zijn rentree werd niet heel enthousiast ontvangen door de kijker. Wat hen betreft laat John de Mol de programmamaker niet meer terugkeren aan tafel.

Kijker De Oranjewinter nu alweer klaar met Rutger Castricum

Sinds lange tijd schoof Castricum dus weer eens aan de bij de talkshow van Hendriks, waarin onder meer ook Raymond Mens aan tafel zat. Maar echt goed viel de aanwezigheid van Castricum niet, die op X flink door de mangel werd gehaald. “De B gasten waren op dus hebben ze die Rutger maar weer uit de mottenballen gehaald. Dat wordt lachuh om zich zelf”, klonk het onder meer. En: “Komt die clown Castricum ook weer met zijn neplach en dominante geldingsdrang. Dat jullie niets beters kunnen krijgen dan die alsmaar om zichzelf lachende infantiele roeptoeter.”

Wat betreft de kijker hoeft Castricum niet weer te komen al hoopte een enkeling al dat er definitief afscheid van hem genomen was. “Gatver het hinnekende paard @Rutger_zelf weer… Ik hoopte echt dat hij eruit gebonjourd was, zegt niets zinnigs, lacht alleen om zijn eigen domme grappen. Het was een mooie tijd zonder die mafkees.”

Naast Castricum werd ook de aanwezigheid van Dominique Schreinemachers niet echt gewaardeerd door de kijker. “Wat is de toegevoegde waarde van die hysterische dame aan tafel?”, werd er onder meer geroepen op X. En: “Verschrikkelijk dom wijf. Met der schiphol. NL heeft zijn zaakjes gewoon niet voor mekaar. Nergens ter wereld dat de vluchten gecancelt worden, bij een beetje sneeuw enkel in NL! Schande!” En: “Schreinemacher heeft ooit een defecte helicopter aan de grond weten te zetten zonder de anwb te bellen en denkt nu een vliegtuig te besturen bij een Delta Force operatie … praatjesmaker.”

Moet Castricum niet meer aanschuiven bij De Oranjewinter

Ja, laat die man maar wegblijven 72%
Moet blijven, juist een topgast 28%

https://www.soccernews.nl(...)ranjewinter-rentree/

Lekker weer dit meid je bent echt een talent :|W
  donderdag 8 januari 2026 @ 21:18:37 #244
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_219783686
Kijkers hoeven zich echter geen zorgen te maken over de toekomst van Van Gelder en Castricum. “Jack zien we tijdens De Oranjezondag en in de zomer weer terug. Rutger gaan we daar volgend jaar ook weer zien. Ik heb zin om te knallen komende weken.” Ook Vahle zal niet in De Oranjewinter verschijnen, want zij is met vakantie.

Daardoor is er een prominentere rol weggelegd voor Nicky van der Gijp, die de rol van Vahle als voetbalduider kan overnemen. Vader René van der Gijp heeft daar geen invloed op gehad. “René en ik spreken hier nooit over. Nicky en ik zitten in hetzelfde vak. Hij is te zien bij Viaplay en ik bij Ziggo Sport. We waren op zoek naar verjonging en ik vind dat hij waanzinnig goed kan duiden. Die jongen past bij ons programma.”

https://www.fcupdate.nl/v(...)t-in-de-oranjewinter

Wat is hier nou van waar ?
Je weet nooit wanneer ze een keertje niet liegt, best handig :|W
  donderdag 8 januari 2026 @ 21:22:36 #245
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219783732
Je moet wel een enorme hekel aan jezelf hebben om iemand die je zo onredelijk haat op de voet te volgen _O-
Laffe huichelaar
  donderdag 8 januari 2026 @ 21:30:47 #246
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_219783819
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:22 schreef timmmmm het volgende:
Je moet wel een enorme hekel aan jezelf hebben om iemand die je zo onredelijk haat op de voet te volgen _O-
Krijgen we die user weer :|W met de haat gedachte :|W

Opvallend dat jij alleen reageert en Nee ik haat haar niet, ze is gewoon niet de juiste persoon op de juiste plek en dat mag benoemd worden en ze probeert dat af te dekken met haar maniertjes die met de dag zieliger worden en ook dat mag benoemd worden
pi_219783823
Rutger :r
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 8 januari 2026 @ 21:34:42 #248
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_219783862
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:31 schreef superniger het volgende:
Rutger :r
Jij ook een enorme hekel aan jezelf dat je Rutger zo haat

Net geleerd van een user hier dat de wereld zo in elkaar zit |:)
  donderdag 8 januari 2026 @ 22:03:23 #249
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219784178
quote:
6s.gif Op donderdag 8 januari 2026 21:34 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Jij ook een enorme hekel aan jezelf dat je Rutger zo haat

Net geleerd van een user hier dat de wereld zo in elkaar zit |:)
Als ie het nou nog 1000x post en alsnog naar Rutger blijft kijken misschien. :D Uit je frustratie maak ik op dat ik raak geschoten heb, dus ik zal het hierbij laten.
Laffe huichelaar
pi_219784196
Die krampachtige berichtgevingen ook over het Marokkaanse elftal waar we geen kut mee te maken hebben. Echt niemand interesseert dat maar op de 1 of andere manier moeten we op de hoogte blijven want lieve Marokkanen.
Het ligt aan de instanties zelf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')