abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 12:21:23 #176
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_218517353
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 11:39 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap niet waarom je op Bontenbal zou stemmen, hij staat nergens voor, alleen voor de saaiheid van het midden, het fatsoenlijke ofzo. Je wil toch de politiek een beetje de linkerkant of rechterkant op trekken met je stem lijkt mij, afhankelijk van wat je mening is.
Oneens. Niet iedereen is van de extremen. Ik ga zelf ook stemmen op een centrumpartij.
Weg met het populisme, extremisme en de theaterpolitiek.

Politiek moet juist weer saai worden.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 12:43:51 #177
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_218517465
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 12:21 schreef XDo het volgende:

[..]
Oneens. Niet iedereen is van de extremen. Ik ga zelf ook stemmen op een centrumpartij.
Weg met het populisme, extremisme en de theaterpolitiek.

Politiek moet juist weer saai worden.
Helemaal mee eens. Zo’n van Gelder staat voor mij symbool voor alles wat er mis is in Nederland. Continue ontevreden, stemmen op extremistischte partijen waarvan je weet dat ze nooit iets oplossen, vervolgens nog ontevredener zijn maar niet inzien dat je daar zelf verantwoordelijk voor bent en maar weer waarschuwen voor een partij die nergens verantwoordelijk voor is. Een redelijk iemand aanvallen omdat hij misschien moet samenwerken met een partij die niet jouw kleur is en daar vervolgens heel verontwaardigd over doen. Maar wat dan Jack? Wat stel jij voor, wat is jouw oplossing? Moet Bontenbal de PvdA ook uitsluiten? En wat moet hij dan na de verkiezingen doen? Niet regeren? Het moet eindelijk eens klaar zijn met deze bullshit. Gewoon 4 jaar lang een saaie regering, verkiezingen houden en weer 4 saaie jaren. Dat is prima zo.
Rini dankjewel.
pi_218517895
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 12:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Helemaal mee eens. Zo’n van Gelder staat voor mij symbool voor alles wat er mis is in Nederland. Continue ontevreden, stemmen op extremistischte partijen waarvan je weet dat ze nooit iets oplossen, vervolgens nog ontevredener zijn maar niet inzien dat je daar zelf verantwoordelijk voor bent en maar weer waarschuwen voor een partij die nergens verantwoordelijk voor is. Een redelijk iemand aanvallen omdat hij misschien moet samenwerken met een partij die niet jouw kleur is en daar vervolgens heel verontwaardigd over doen. Maar wat dan Jack? Wat stel jij voor, wat is jouw oplossing? Moet Bontenbal de PvdA ook uitsluiten? En wat moet hij dan na de verkiezingen doen? Niet regeren? Het moet eindelijk eens klaar zijn met deze bullshit. Gewoon 4 jaar lang een saaie regering, verkiezingen houden en weer 4 saaie jaren. Dat is prima zo.
Zo is het de afgelopen 60 jaar gegaan, op de LPF en PVV jaartjes na, en het resultaat is dat in de grote steden 60% allochtoon is, in de randgemeenten (en dan spreek ik uit eigen ervaring) de bevolking ook onherroepelijk is veranderd met een enorme groei van buitenlandse vooral niet Westerse mensen, op straat je de vreemdste talen hoort en steeds minder Nederlands, en ook nooit meer omgekeerd zal worden, en je nooit meer om zult kunnen keren, dat jongeren die geen asielzoekers zijn tot hun 35ste bij hun ouders moeten wonen, dat de politie aangiften die niet urgent zijn niet eens meer behandeld omdat er geen capaciteit voor is, en wat weer het gevolg heeft waardoor mensen massaal geen aangifte meer doen van “kleinere” misdaad die enorm is toegenomen maar niet wordt gemeten in de cijfers, dat de belastingdruk ieder jaar toeneemt en de AOW/pensioen steeds later en later in je leven komt terwijl de levensduur weer korter wordt, de Islam inmiddels onder jongeren de grootste religie is, Denk de vierde partij van Nederland onder dertigers, er meer Islamitische scholen zijn dan ooit en die groei steeds verder toeneemt.

Nog vier dezelfde jaren zoals de laatste 50 jaar zou inderdaad een zegen zijn voor dit land. Wat ben je dan ongelofelijk naief zeg. Bizar.
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 15:01:37 #179
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_218517985
Jammer dat we Jack nu moeten missen.

Bekijk deze YouTube-video
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 17:41:22 #180
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218518816
Hélène Hendriks eerlijk: 'Ik ben er gewoon nog niet helemaal'

Het seizoen van De Oranjezomer zit erop voor Hélène Hendriks. Omdat ze nog altijd moet herstellen van een rugoperatie, presenteerde ze het programma alleen de laatste twee weken. In de laatste uitzending van dit seizoen kreeg ze openlijk complimenten van gasten Jack van Gelder en van Guido den Aantrekker en daar werd ze zichtbaar ongemakkelijk van (zie video).

"Jij bent een heldin. Je hebt echt tien dagen lang zo jezelf zo krachtig getoond, want je hebt echt afgezien. Dat heeft niemand aan je kunnen zien", aldus Jack aan het einde van het programma. En Guido daarop: "Ik vind dat we een staande ovatie moeten geven."

'Wat hij ermee bedoelt?'
Voor de camera van Shownieuws reageert Hélène vrijdagavond op de uitlatingen van Jack: "Het is heel lief hoor dat hij dat zegt, maar ik denk dan altijd: laat mij maar even onder tafel kruipen. Het is helemaal niet nodig. Ik heb gewoon de uitzending gedaan, klaar, we sluiten af en De Oranjezomer is afgelopen." Vervolgens: "Wat hij ermee bedoelt? Ja, ik ben er gewoon nog niet helemaal. Ik doe mijn best en meer kan ik niet doen.

https://www.shownieuws.nl(...)on-nog-niet-helemaal

POLL
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 17:44:09 #181
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218518835
quote:
We hebben overwogen om jullie allemaal te laten staan.” De presentatrice grapte dat ze daar vanaf hadden gezien vanwege de lengte van Van Gelder.
https://www.bd.nl/show/he(...)ht-bekopen~afa78146/?

_O- _O- _O-
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 21:51:24 #182
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218521489
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 14:34 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Zo is het de afgelopen 60 jaar gegaan, op de LPF en PVV jaartjes na, en het resultaat is dat in de grote steden 60% allochtoon is, in de randgemeenten (en dan spreek ik uit eigen ervaring) de bevolking ook onherroepelijk is veranderd met een enorme groei van buitenlandse vooral niet Westerse mensen, op straat je de vreemdste talen hoort en steeds minder Nederlands, en ook nooit meer omgekeerd zal worden, en je nooit meer om zult kunnen keren, dat jongeren die geen asielzoekers zijn tot hun 35ste bij hun ouders moeten wonen, dat de politie aangiften die niet urgent zijn niet eens meer behandeld omdat er geen capaciteit voor is, en wat weer het gevolg heeft waardoor mensen massaal geen aangifte meer doen van “kleinere” misdaad die enorm is toegenomen maar niet wordt gemeten in de cijfers, dat de belastingdruk ieder jaar toeneemt en de AOW/pensioen steeds later en later in je leven komt terwijl de levensduur weer korter wordt, de Islam inmiddels onder jongeren de grootste religie is, Denk de vierde partij van Nederland onder dertigers, er meer Islamitische scholen zijn dan ooit en die groei steeds verder toeneemt.

Nog vier dezelfde jaren zoals de laatste 50 jaar zou inderdaad een zegen zijn voor dit land. Wat ben je dan ongelofelijk naief zeg. Bizar.
Ik ben bang dat je twee dingen kan doen. Accepteren dat veel mensen liever Mohammed en Fadoua hebben dan mensen zoals jij die feitenvrij roepen en alleen maar haat verspreiden. Of je instelling veranderen, constructief meepraten en niet alleen maar tweedracht zaaien.
Laffe huichelaar
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 21 augustus 2025 @ 15:34:36 #183
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_218555871
offtopic gezever verwijderd.

streep er onder

_________
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_218646307
Dood topic.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_218646316
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 22:29 schreef superniger het volgende:
Dood topic.
Net als de uitzending van vandaag :') was niet veel.
  zondag 31 augustus 2025 @ 22:39:31 #186
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_218646356
Sjek gaat wel steeds tegen Noa in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')