abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 12:21:23 #176
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_218517353
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 11:39 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap niet waarom je op Bontenbal zou stemmen, hij staat nergens voor, alleen voor de saaiheid van het midden, het fatsoenlijke ofzo. Je wil toch de politiek een beetje de linkerkant of rechterkant op trekken met je stem lijkt mij, afhankelijk van wat je mening is.
Oneens. Niet iedereen is van de extremen. Ik ga zelf ook stemmen op een centrumpartij.
Weg met het populisme, extremisme en de theaterpolitiek.

Politiek moet juist weer saai worden.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 12:43:51 #177
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_218517465
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 12:21 schreef XDo het volgende:

[..]
Oneens. Niet iedereen is van de extremen. Ik ga zelf ook stemmen op een centrumpartij.
Weg met het populisme, extremisme en de theaterpolitiek.

Politiek moet juist weer saai worden.
Helemaal mee eens. Zo’n van Gelder staat voor mij symbool voor alles wat er mis is in Nederland. Continue ontevreden, stemmen op extremistischte partijen waarvan je weet dat ze nooit iets oplossen, vervolgens nog ontevredener zijn maar niet inzien dat je daar zelf verantwoordelijk voor bent en maar weer waarschuwen voor een partij die nergens verantwoordelijk voor is. Een redelijk iemand aanvallen omdat hij misschien moet samenwerken met een partij die niet jouw kleur is en daar vervolgens heel verontwaardigd over doen. Maar wat dan Jack? Wat stel jij voor, wat is jouw oplossing? Moet Bontenbal de PvdA ook uitsluiten? En wat moet hij dan na de verkiezingen doen? Niet regeren? Het moet eindelijk eens klaar zijn met deze bullshit. Gewoon 4 jaar lang een saaie regering, verkiezingen houden en weer 4 saaie jaren. Dat is prima zo.
Rini dankjewel.
pi_218517895
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 12:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Helemaal mee eens. Zo’n van Gelder staat voor mij symbool voor alles wat er mis is in Nederland. Continue ontevreden, stemmen op extremistischte partijen waarvan je weet dat ze nooit iets oplossen, vervolgens nog ontevredener zijn maar niet inzien dat je daar zelf verantwoordelijk voor bent en maar weer waarschuwen voor een partij die nergens verantwoordelijk voor is. Een redelijk iemand aanvallen omdat hij misschien moet samenwerken met een partij die niet jouw kleur is en daar vervolgens heel verontwaardigd over doen. Maar wat dan Jack? Wat stel jij voor, wat is jouw oplossing? Moet Bontenbal de PvdA ook uitsluiten? En wat moet hij dan na de verkiezingen doen? Niet regeren? Het moet eindelijk eens klaar zijn met deze bullshit. Gewoon 4 jaar lang een saaie regering, verkiezingen houden en weer 4 saaie jaren. Dat is prima zo.
Zo is het de afgelopen 60 jaar gegaan, op de LPF en PVV jaartjes na, en het resultaat is dat in de grote steden 60% allochtoon is, in de randgemeenten (en dan spreek ik uit eigen ervaring) de bevolking ook onherroepelijk is veranderd met een enorme groei van buitenlandse vooral niet Westerse mensen, op straat je de vreemdste talen hoort en steeds minder Nederlands, en ook nooit meer omgekeerd zal worden, en je nooit meer om zult kunnen keren, dat jongeren die geen asielzoekers zijn tot hun 35ste bij hun ouders moeten wonen, dat de politie aangiften die niet urgent zijn niet eens meer behandeld omdat er geen capaciteit voor is, en wat weer het gevolg heeft waardoor mensen massaal geen aangifte meer doen van “kleinere” misdaad die enorm is toegenomen maar niet wordt gemeten in de cijfers, dat de belastingdruk ieder jaar toeneemt en de AOW/pensioen steeds later en later in je leven komt terwijl de levensduur weer korter wordt, de Islam inmiddels onder jongeren de grootste religie is, Denk de vierde partij van Nederland onder dertigers, er meer Islamitische scholen zijn dan ooit en die groei steeds verder toeneemt.

Nog vier dezelfde jaren zoals de laatste 50 jaar zou inderdaad een zegen zijn voor dit land. Wat ben je dan ongelofelijk naief zeg. Bizar.
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 15:01:37 #179
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_218517985
Jammer dat we Jack nu moeten missen.

Bekijk deze YouTube-video
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 17:41:22 #180
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218518816
Hélène Hendriks eerlijk: 'Ik ben er gewoon nog niet helemaal'

Het seizoen van De Oranjezomer zit erop voor Hélène Hendriks. Omdat ze nog altijd moet herstellen van een rugoperatie, presenteerde ze het programma alleen de laatste twee weken. In de laatste uitzending van dit seizoen kreeg ze openlijk complimenten van gasten Jack van Gelder en van Guido den Aantrekker en daar werd ze zichtbaar ongemakkelijk van (zie video).

"Jij bent een heldin. Je hebt echt tien dagen lang zo jezelf zo krachtig getoond, want je hebt echt afgezien. Dat heeft niemand aan je kunnen zien", aldus Jack aan het einde van het programma. En Guido daarop: "Ik vind dat we een staande ovatie moeten geven."

'Wat hij ermee bedoelt?'
Voor de camera van Shownieuws reageert Hélène vrijdagavond op de uitlatingen van Jack: "Het is heel lief hoor dat hij dat zegt, maar ik denk dan altijd: laat mij maar even onder tafel kruipen. Het is helemaal niet nodig. Ik heb gewoon de uitzending gedaan, klaar, we sluiten af en De Oranjezomer is afgelopen." Vervolgens: "Wat hij ermee bedoelt? Ja, ik ben er gewoon nog niet helemaal. Ik doe mijn best en meer kan ik niet doen.

https://www.shownieuws.nl(...)on-nog-niet-helemaal

POLL
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 17:44:09 #181
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218518835
quote:
We hebben overwogen om jullie allemaal te laten staan.” De presentatrice grapte dat ze daar vanaf hadden gezien vanwege de lengte van Van Gelder.
https://www.bd.nl/show/he(...)ht-bekopen~afa78146/?

_O- _O- _O-
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 21:51:24 #182
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218521489
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 14:34 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Zo is het de afgelopen 60 jaar gegaan, op de LPF en PVV jaartjes na, en het resultaat is dat in de grote steden 60% allochtoon is, in de randgemeenten (en dan spreek ik uit eigen ervaring) de bevolking ook onherroepelijk is veranderd met een enorme groei van buitenlandse vooral niet Westerse mensen, op straat je de vreemdste talen hoort en steeds minder Nederlands, en ook nooit meer omgekeerd zal worden, en je nooit meer om zult kunnen keren, dat jongeren die geen asielzoekers zijn tot hun 35ste bij hun ouders moeten wonen, dat de politie aangiften die niet urgent zijn niet eens meer behandeld omdat er geen capaciteit voor is, en wat weer het gevolg heeft waardoor mensen massaal geen aangifte meer doen van “kleinere” misdaad die enorm is toegenomen maar niet wordt gemeten in de cijfers, dat de belastingdruk ieder jaar toeneemt en de AOW/pensioen steeds later en later in je leven komt terwijl de levensduur weer korter wordt, de Islam inmiddels onder jongeren de grootste religie is, Denk de vierde partij van Nederland onder dertigers, er meer Islamitische scholen zijn dan ooit en die groei steeds verder toeneemt.

Nog vier dezelfde jaren zoals de laatste 50 jaar zou inderdaad een zegen zijn voor dit land. Wat ben je dan ongelofelijk naief zeg. Bizar.
Ik ben bang dat je twee dingen kan doen. Accepteren dat veel mensen liever Mohammed en Fadoua hebben dan mensen zoals jij die feitenvrij roepen en alleen maar haat verspreiden. Of je instelling veranderen, constructief meepraten en niet alleen maar tweedracht zaaien.
Laffe huichelaar
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 21:52:25 #183
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218521507
Als je aan mij vraagt of ik liever een gemiddelde Chinees of Marokkaan heb die hier is komen wonen of een Eagles89 is de keuze snel gemaakt.
Laffe huichelaar
pi_218522512
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:52 schreef timmmmm het volgende:
Als je aan mij vraagt of ik liever een gemiddelde Chinees of Marokkaan heb die hier is komen wonen of een Eagles89 is de keuze snel gemaakt.
Gelukkig zijn de Eagles89 nu nog in de minderheid.
pi_218523345
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:52 schreef timmmmm het volgende:
Maak je geen zorgen, ik ben al jaren geleden geemigreerd en ben alleen soms nog in Nederland vanwege persoonlijke omstandigheden. Veel plezier met de Islam in Nederland, je zult het hard nodig gaan hebben. En niet janken en alsnog gaan klagen als het allemaal toch een stukje minder fijn leven gaat worden, want een groeiende Islam heeft in nog geen enkel land in de wereld tot voorspoed geleid. En tot het einde blijven aub, want met jou stem en mening heb je je verantwoordelijkheid opgeëist.
pi_218523389
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 03:46 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Maak je geen zorgen, ik ben al jaren geleden geemigreerd en ben alleen soms nog in Nederland vanwege persoonlijke omstandigheden. Veel plezier met de Islam in Nederland, je zult het hard nodig gaan hebben. En niet janken en alsnog gaan klagen als het allemaal toch een stukje minder fijn leven gaat worden, want een groeiende Islam heeft in nog geen enkel land in de wereld tot voorspoed geleid. En tot het einde blijven aub, want met jou stem en mening heb je je verantwoordelijkheid opgeëist.
Gelukszoeker
  zondag 17 augustus 2025 @ 07:47:37 #187
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218523549
quote:

[..]
Hetzelfde kunnen we zeggen van groeiende vreemdelingenhaat en rechts-extremisme. Dat heeft ook nog in geen enkel land in de wereld tot voorspoed geleid. Dus blijf vooral lekker weg maar ben dan ook zo vriendelijk je giftige troep in je huidige woonplaats te houden.

De gemiddelde Marokkaan werkt gewoon en doet gewoon zijn ding en heeft helemaal de zendingsdrang niet die jij hier tentoonspreidt. Die valt mij niet lastig met wat hij of zij vindt. De extremistische moslim, die staat er hetzelfde in als jij, maar dan aan de andere kant. Die groepen kunnen we missen als kiespijn. En die vallen ons dus blijkbaar ook allebei van buiten Nederland lastig met hun ziekelijke denkbeelden
Laffe huichelaar
pi_218527433
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 05:17 schreef BobW het volgende:

[..]
Gelukszoeker
Ik ga dit kinderachtige spelletje op een online forum met anonieme mensen niet mee spelen.
pi_218527470
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 07:47 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Hetzelfde kunnen we zeggen van groeiende vreemdelingenhaat en rechts-extremisme. Dat heeft ook nog in geen enkel land in de wereld tot voorspoed geleid. Dus blijf vooral lekker weg maar ben dan ook zo vriendelijk je giftige troep in je huidige woonplaats te houden.

De gemiddelde Marokkaan werkt gewoon en doet gewoon zijn ding en heeft helemaal de zendingsdrang niet die jij hier tentoonspreidt. Die valt mij niet lastig met wat hij of zij vindt. De extremistische moslim, die staat er hetzelfde in als jij, maar dan aan de andere kant. Die groepen kunnen we missen als kiespijn. En die vallen ons dus blijkbaar ook allebei van buiten Nederland lastig met hun ziekelijke denkbeelden
De gemiddelde gevangenispopulatie in Nederland is het inderdaad met je eens: daar doen ze uitstekend mee. ALLE CIJFERS waarvan we het geluk hebben dat ze niet door deugmensen in de onderste la zijn verdwenen wijzen op desastreuze feiten met betrekking tot asieleisers. Vanaf de komst van Marokkanen en Turken naar Nederland, tot de komst van Syriërs. En dan kun jij dat lekker negeren en mij een extremist noemen, helemaal prima!
  maandag 18 augustus 2025 @ 10:38:48 #190
357630 prievieleezjuh
Alleen morgen te gebruiken!
pi_218532384
quote:

[..]
In welk land woon je nu dan? Wees gerust, ik ga je niet doxen. Ik ben oprecht benieuwd of je het daar dan écht prettiger hebt. Ik heb veel gereisd (+60 landen), en ik zou eigenlijk met geen enkel land willen ruilen. Kijkend naar economie, klimaat, sociale zekerheid, infrastructuur, zorg, stand medische wetenschap, regelgeving mbt medisch-ethische kwesties, omgang met diversiteit en inclusie, etc. etc. Natuurlijk kunnen er dingen beter in Nederland, ik heb geen oogkleppen op, maar mijn slotsom is dat ik in Nederland wil wonen.
  maandag 18 augustus 2025 @ 15:44:09 #191
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218534368
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 23:36 schreef Middelpunt het volgende:

[..]
Jack van Gelder markt het programma helaas behoorlijk stuk (net als die achterlijke Vlam).
Hij debatteert niet maar roept gewoon allerlei onzin alsof het 100% de waarheid is.
Bijvoorbeeld de vraag waarom islamistische vluchtelingen niet naar andere islamitische landen vluchten en wel naar het westen.
Feit:
[..]
En dit is maar een voorbeeldje. Zo ongeveer alle argumenten die hij aanhaalde waren totaal niet gebaseerd op de waarheid. En als Bontebal dan een genuanceerd antwoord geeft (want de wereld is nu eenmaal niet zo simpel zwart-wit), dan verwijten ze hem dat hij te wollig is. Bijvoorbeeld dat het teveel woorden nodig had of hij voor of tegen abortus is, terwijl hij in zn eerste zin al aangaf dat hij achter de huidige wetgeving staat een het recht van vrouwen om dit te doen. Als ze te simpel zijn om een genuanceerd antwoord te volgen, kunnen ze misschien beter kritisch naar zichzelf kijken, in plaats van hem te verwijten dat hij te wollig is.

Echte politiek (en dus niet dat populistische domme geschreeuw) is nu eenmaal iets complexer.

Het is erg jammer dat er meer en meer mensen zijn die de term 'domrechts' wel heel erg proberen waar te maken. Ik ben zelf meer rechts georiënteerd maar zo'n beetje elke rechtste persoon op tv straalt een en al domheid uit tegenwoordig.
Als we destijds de grenzen voor de Portugese Joden hadden gesloten, zoals hij nu wenst voor andere vluchtelingen, zouden we geen last hebben gehad van Jack en zijn geroepertoet..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')